No widzisz, nie bolało.
Tam nie ma pasty fabrycznie
L - kontrolka IG - plus po stacyjce P - obrotomierz Dwa pierwsze musisz mieć podłączone.
Tylko drobny samozapłon, może nie będzie płomieni.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Dzięki , no niestety taka rzeczywistość tylko nie ma kto płacić.P
Po prostu 1 pin ma przejście na 1 szczotkę. Drugi na drugą. Bo to sam alternator bez regulatora a jeżeli były padnięte diody to regulator także. Najlepsze wyjście zewnętrzny regulator. Piny to F1, F2 czyli Field-wirnik.P
No ok, ale trochę przesadziłeś z tą wymianą alternatora jak mogłeś wymienić sam mostek. Podróbka, solidnie wykonana do alternatorów 120A kosztuje około 70 zł i można wymienić bez wyciągania alternatora. Ale ja tu chciałem powiedzieć rzecz ważniejszą- istotnym w tym alternatorze jest podłożenie pasty termoprzewodzącej pod płytę diod ujemnych, w miejscu...
Nie jest tak zawsze, spotkałem się, że DFM zasuwał sygnał wpływający na pracę alternatora. Zastanowiło mnie to, a ja mam taki nawyk, że muszę wszytko wybadać i wyszło mi, że DFM leci na tą szczotkę, która była komutowana (druga leciała na diody wzbudzenia). Z tej szczotki był brany sygnał o obciązeniu alternatora -wiadome-stan na niej był wymuszany...
Dzięki, tak myślałem. Sprawa załatwiona, znalazłem przerwę w obwodzie. Przeszczep udany. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o alternatory w tych autach to stały temat, nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą u której alternator się "spalił" Usterka przeważnie występuje po okresie zimowym, a związana jest według mnie z akumulatorem. Dlatego po wymianie alternatora należało by dokładnie sprawdzić akumulator(zdolność rozruchową i tym podobne) Nie należy zapominać...
Kolego miałem takich usterek mnóstwo. Odpal silnik włącz wszystkie odbiorniki w aucie i niech silnik pracuje na wolnych obrotach, miernikiem zmierz napięcie między zaciskiem B+ alternatora a jego obudową, jeśli tam masz napięcie około 13,5V~ 14V, a na akumulatorze jest znacznie mniej, to 99% słaba masa silnika. Mądre głowy w fabrykach wymyśliły, że...
Kontrolka zapali się dopiero jak BSI wykryje spadek napięcia, nie ma wiele wspólnego z alternatorem.
Witam . Jeżeli przy tradycyjnym podłączeniu kontrolki ładowania(zacisk L ,oraz +15 po kluczyku) kontroka nie świeci ,czyli brak masy na zacisku L na zgaszonym silniku.Natomiast pojawiające się napięcie na tym zacisku gdy alternator pracuje,może świadczyć o nieprawidłowym działaniu regulatora(kontrolka jest sterowana z regulatora),lecz nie koniecznie.Dla...
Dziękuje Jakiej firmy polecacie łożyska,czy to o numerze 6003 jest standardowe czy pomniejszone?
Wiatm. Jakie lozyska do alternatora denso dan985 honda crv 2.2 ctdi.
Od razu należy napisac jaki alternator. Porządny fachowiec ma na półce rózne łozyska.
Mieliście rację, po wsadzeniu alternatora do auta wszystko działa i ładowanie jest sztywne 14.4V. U mnie za pierwszym razem nie działało, bo masa na regulatorze jest w innym miejscu niż w moim starym i musiałem wiercić otwór w obudowie alternatora, oraz gwintować. Stary: https://obrazki.elektroda.pl/4164377300_... Nowy: https://obrazki.elektroda.pl/1655464300_...
Znalazlem regulator elektroniczny wraz z przekaźnikiem , ciekawe czy bedzie działał
Cargo nr 140460 Denso 949100-3330 i 949100-4370 cena 22,85 Netto
Czujnik masz w podstawie akumulatora tj. pod nim.Na 2 piny plastikowy.
Maksymalny pobór prądu jaki pobierał układ z żarówką to 1.10 A ( dla sprawdzenia taki pobór osiągnąłem na zasilaczu podpinając żarówkę bezpośrednio do zasilacza przy napięciu ok 6 V. Połowa świecenia powinna występować pomiędzy 13,8-14,4. Poniżej 13,8 pełny prąd. gaśnie zupełnie przy 13.78 V,więc pewnie kicha. Dzięki. :-)
Jestem posiadaczem tego auta o 2 lat i od początku miałem problem z ładowaniem ,który zawsze objawiał sie w okresie zimowym. Pierwszy alternator oryginalny Ford również padł.Więc coś tu jest nie tak. Natomiast jeśli chodzi o zmianę ustawień w PCM ( alternator 150A), to takowe zostały dokonane, skutek żaden.
Kupiona nowa wtyczka do alternatora Denso .Przekaźniki nowe . Styk i sprawdzone .Objawy są dalej takie same podczas odpalania przekaźnik od rozrusznika skacze .Jeśli masę od przekaźnika a zarazem jest to przewód który idzie na L dam do masy wszystko działa.Moje pytanie brzmi .Denso posiadam z trzema wyjściami i czy jest opcja że wychodziła wersja że...
kontrolke mogę zrobić na przekaźniku z uzwojecia.P
Witam Pierwszy potwierdzam KA 02-2002 wzwyż ,silnik 1,3 ( o 1,6 nic nie mówią ) Drugi nie istnieje w europejskiej bazie numerów forda ani po całym numerze ani po jego czastkach co oznacza ,że albo nie jest z europy ,albo nie jest do Forda ,albo jest źle spisany ,albo jest za stary lub za nowy i ford nie ma go w bazie . pozdrawiam
Witam. Chciałem zamienić regulator mechaniczny na elektroniczny . Regulator podłączyłem w następujący sposób : IG - zasilanie od stacyjki F- szczotka dodatnia wirnika S- pomiar kontrolny napięcia akumulatora L- uzwojenie wzbudzające E- masa P- obrotomierz Regulator po tym podłączeniu nie pracuje , kontrolka się nie pali .... Co może być powodem braku...
No to jest uszkodzony,a jak odłączysz przewód L od alternatora to zgaśnie ??
Kondensator przeciwzakłóceniowy.P
Tutaj zastosowano alternator obcowzbudny, 6-diodowy. Zacisk 86 to wg. DIN cewka przekaźnika. W tym przypadku 86 z alternatora to punkt neutralny uzwojenia. Napięcie na nim służy do załączania przekaźnika, który rozłącza kontrolkę ładowania (zacisk 87a — styk NC). Regulator jest zasilany z zacisku 15, czyli po stacyjce. Po przekręceniu stacyjki powinien...
Dla mnie to jest niepojęte jak dla własnego koncernu (Denso jest Toyoty) można produkować takie badziewie, a dla konkurencyjnych koncernów produkują już normalne alternatory. W dużo młodszym aucie z większą ilością elektroniki mam alternator również Denso 160A, ma tylko 2 piny opisane jako external regulator, daje stabilne 14,5V i nic się nie pali od...
Z braku innego zajęcia poszukałem. http://osinskiartur.pl/Produkt/Lozysko/C...
Na jakimś zagranicznym forum znalazłem dość pokrętne wytłumaczenie, że te dwie dodatkowe diody podłączone do punktu środkowego stojana służą do prostowania trzeciej harmonicznej przebiegu prądu i dają dodatkową "wydajność" alternatora przy wysokich obrotach. Ale coś mi się nie chce wierzyć w tą teorię. Skąd ta trzecia harmoniczna w zwykłej trójfazowej...
Właśnie pomiar zrobiłem gdy przekaźnik świec się rozłączył , lampka kontrolna alternatora gaśnie po uruchomieniu silnika i nawet się nie żarzy..
W tych modelach volvo jest czujnik pod akumulatorem który mierzy jego temperaturę. Jest on ściśle związany z napięciem ładowania akumulatora, przy niskich temperaturach (-30) potrafi dać napięcie akumulatora coś koło 14,8V. Jak akumulator będzie zagotowany to napięcie spadnie do 13,2(coś przy 90 stopniach Celsjusza). Sprawdź czy jest on podpięty. Nowsze...
Jak w prosty sposób zweryfikować uzwojenie stojana alternatora Denso 104210-5710. Interesuje mnie sposób połączenia uzwojeń wewnątrz stojana (prawdopodobnie "podwójna gwiazda"). Na załączonym zdjęciu widok tego stojana. Mostek diodowy zwarty a pasuje upewnić się co do sprawności stojana.
Denso czy Magneti Marelli?
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
Nie łączy między klemą a przewodem i to przewód się bardziej nagrzewa niż klema. Wcale nie musi być to na plusowej, ostatnio w Zafirze minusową wymieniałem.
Witam, w Fiacie Stilo 1.9 mam Alternator Denso o numerze katalogowym 46782213 mam wrażenie że akumulator jest niedoładowany, przy pomiarze napięcia ładowania z wyłączonymi odbiornikami jest 14.2 ale chwilowo spada do 13.7 a nawet 12.9 światła nie mrugają, czyli: szczotki, koło sprzęgłowe alternatora lub pasek, wypadałoby z "delikwentem" na stół pojechać....
Nagły spadek napięcia w instalacji może powodowac "głupienie"komputera, który np. może nieprawidłowo interpretować słabsze sygnały z czujników. Bzdura....wszystkie czujniki niezbędne do prawidłowej pracy silnika zasilane są ze stabilizowanego napięcia , które otrzymują od komputera.
Witam mam problem z ładowaniem w Oplu tzn. Świeci się kontrolka ładowania i po zmierzeniu multimetrem bezpośrednio na alternatorze jest brak ładowania. Zamontowany mam alternator Denso lecz jest strasznie drogi wiedzę na allegro alternatory Valeo które też są niby dedykowane to 1.3 Czy mogę założyć zamiast alternatora Denso alternator Valeo ?
Ponieważ w alternatorach Denso siadają tylko mostki diodowe i to tak że trzeba poszczególne diody szarpnąć (ruszyć mechanicznie) aby wykryć ich uszkodzenie.
S oraz B to stałe plusy: przy mierzeniu żarówką do poszczególnych kabli i do masy - żarówka powinna jasno swiecić i to zawsze. Ten, na którym pojawi się świecenie "po kluczyku" - to IG. A ten od lampki spowoduje lekkie żarzenie żaróweczki którą Kolega sprawdza ORAZ świecenie lampki kontrolnej akumulatora w desce (zegarach). Jako kontrolnej żaróweczki...
Witam, mam kłopot z regulatorem mechanicznym do w/w alternatora. Styki regulatora sa juz wypalone nawet regeneracja nic nie dała poszukuje regulatora elektronicznego do tego alternatora, który ma 8 diód prostowniczych! próbowałem zastosować elektroniki od poloneza ale przy zwiększających obrotach alternatora napięcie rośnie aż do 18 V! Może ktoś spotkał...
ALe tam nie styka termicznie obudowa mostka do obudowy alternatora . Tylko 2 punkty przewodzą prąd z jednej płytki. Jak patrzę na mostek to ten przebity jest skorodowany ten dobry jest jak nowy. Bo to są 2 mostki na 3 płytkach aluminiowych.
Potrzebuję podłączyć w Polonezie alternator z Opla Omegi(Denso- wbudowany regulator napięcia - Zaciski: "D+" i "-"). W polonezie mam regulator osobno, na błotniku. Z regulatora wychodzą następujące przewody: Z Zacisku 67 szary -> do alternatora zacisk 67 Z Zacisku 15 czerwony -> do alternatora Z zacisku 15 czarno-fioletowy -> do kabiny dodatkowo, do...
Pierwsze to kontrola spadku - różnicy napięcia mierzonego na alternatorze a następnie na akumulatorze. Opel ma słabe masy dlatego zakłada się dodatkowe silnik- karoseria, a gdy są spadki napięć ładownia to dodatkowy kabel plus (jako nowy) , nie są to skomplikowane prace. No i pozostaje Alternator tu nie polecam używek gdyż sam w ciągu 3 lat wymieniłem...
Bardzo proszę o pomoc, jakie łożyska do alternatora DENSO 46843093 (MS1022118220) do Fiat Panda 1,1 2004 rok? Dziękuję za szybką odpowiedź.
Prostownik do tego alternatora kosztował miesiąc temu 190zł.
regulator alternatora denso regulator napięcia alternatora denso alternator denso denso
volatile static elektryk zapali wskazówki licznika chrysler
mikrokomputer cobra1 vestel 17ips72
Cena piekarnika Samsung NV70M3541RB w 2019 roku Moment dokręcania głowic Ford Mustang 5.0 450 KM