żarówka 2-3W altek wystartuje bez aku jeśli rdzeń wirnika posiada jakiś magnetuzm szczątkowy ale trzeba mu zadać ładnych kolka tys obrotów auto odpali jeśli aku ma trochę prądu - nie do zastosowania w twoim przypadku
Jakie jest napięcie na zacisku B+ alternatora.
Sprawdź sygnał wzbudzenia na alternator.
Albo sama tablica, albo alternator
Gruba śruba -> akumulator. Cienka śruba -> kontrolka.
Podjedź do dowolnego sklepu z akumulatorami sprawdzą Ci jego sprawność . Jakie masz ładowanie , sprawdź alternator.
Panowie czy moglibyście prościej... :) Nie jestem w tych tematach biegły. Krok po kroku opisać, który kabel z jakiego wyjścia gdzie podłączyć. Dodano po 51 Patrząc na schemat podłączenia z jednego z powyższych linków, widać podłączone tylko dwa przewody do alternatora. Czy to wystarczy? http://i57.tinypic.com/4kiiyg.jpg Jak chcesz to możesz sobie tez...
Czesc A co z tym starym jest nie tak??
Widziałem na:Chomikuj.pl http://obrazki.elektroda.pl/4913727000_1...
Wymieniaj regulator w alternatorze.
Właśnie ten kondensator jest po to żeby ci "nie gwizdało" w radiu jak dajesz gazu, a sprawdzić możesz miernikiem pojemności.
Napięcie mierzyłem na wyciągniętej wtyczce do alternatora.
Na rozrusznik.
A ładowanie masz? Kontrolka powinna świecić, jeśli nie świeci, to możliwe że skończyły się szczotki w alternatorze.
Najczęściej przyczyną tego błędu są przerwane przewody przy skrzyni w czteropinowej kostce od alternatora
Jeżeli to sprzęgiełko alternatora to nie zastanawiał bym się tylko dał do wymiany + pasek podzespołów dodatkowych. Jeżeli tego nie zrobisz i to olejesz to dojdzie ci później nowy cały napinacz a dla czego ?? Po to jest to sprzęgiełko na alternatorze aby wyeliminować drgania skrętne wału korbowego na biegu jałowym , gdy sprzęgiełko jest sprawne napinacz...
co może być przyczyną tak wysokiego napięcia ładowania? Tylko regulator, lub słaba bateria w mierniku.
Podłacz miernik do zacisków akumulatora , sprawdz napiecie , odpal silnik i znowu sprawdz ma byc 13 do 13,5 V a jak przegazujesz to ma nie przekroczyc 14 do 14,4 V.
Zawsze na alternatorze +B musi być 12V. pamiętaj, że alternator bez alumulatora nie pracuje. Do uzwojenia wirnika podłączony jest regulator napięcia. Może być wbudowany do środka alternatora. Ale uwaga Obciażenie ( żaróweczka) musi być dostosowane do typu regulatora napięcia. W pewnych przypadkach ( alternatory w chłodniach samochodowych) nie stosowano...
Ciągnik służy do pracy a nie do stania w korkach w mieście na wolnych obrotach 1550 RPM to początek zalecanych obrotów pracy (1600 - 2000) Wracamy do myślenia polskich konstruktorów, którzy zafundowali nam prądnice w tych ciągnikach. Tylko że wtedy nie było obowiązku jazdy na światłach mijania po drogach publicznych. Nie łam sobie głowy podjedź na...
Co jakiś czas w VW Golf 3 muszę doładowywać akumulator (74Ah)prostownikiem. Gdy uruchamiam samochód świeci kontrolka akumulatora i obrotomierz ani drgnie. Silnik pracuje natomiast by wzbudzić alternator i obrotomierz potrzeba solidnie przygazować. Wówczas pojawia się napięcie na akumulatorze 13,9V, a jak włączę światła 13,8. Czy to wina regulatora napięcia?...
Zacznij od sprawdzenia szczotek w alternatorze. Pozdrawiam.
coś z alternatorem, sprawdź ładowanie
Witam, potrzebuje oznaczenia lub wymiary łozysk alternatora od golfa 4 1.9tdi arl 150KM o oznaczeniach : 028903029G 120A
Przecież napisałem gdzie szukać wtyczki : na plastiku na rozrusznika , po lewej stronie ,na końcu , na pierwszym zdjęciu , szukaj a znajdziesz! Podpowiem ,że jest to przewód idący do alternatora.
po reanimacji alternatora może nie będzie problemu z kontrolką
Np. Golf 2 1,6 D lub TD. Obrotomierz wymaga alternatora też od Golfa 2 Diesla oraz odpowiedniego przełożenia silnik:alternator. Bez tego zgrania wyniki będą tylko orientacyjne. Do tego potrzebne są właściwie kompletne zegary, też od wersji "na ropę" oraz ich zasilanie 12V. Czyli można taki zestaw wykonać, lecz to trochę pracy będzie.
skoro kontrolka świeci jak jest odłączona od alternatora to wzbudź go przez zwykłą probówkę z żarówką i szukaj usterki w instalacji :D
Witam!posiadam golfa II i jak wszyscy wiemy gdzie sie czlowiek nie spojrzy tam widzi to autko.Chcialbym zeby moj golf jakos sie wyroznial z tlumu wiec sobie pomyslalem ze zaloze na dachu a konkretnie na relingu poprzecznym(takim do ktorych monutuje sie bagazniki dachowe) 3 lub 4 reflektory dalekosiezne(koniecznie okragle) np http://moto.allegro.pl/item286471450_hal...
Jak sprawdzic moc na alternatorze? Nie moc, tylko napięcie. Zmierz na grubym przewodzie przykręconym nakrętką do alternatora.
W tym golfie alternator wzbudza opornik w zegarach, a nie dioda led, która robi za kontrolkę, często nie styka i nie świeci, a wzbudzenie na D+ jest
W golfie II prędkościomierz jest na linkę czyli mechaniczny, a obroty są z alternatora.
Sprawdź też napięcie ładowania,jeżeli za niskie to pierwsze te moduły zaczynają sypać błędami,a potem akumulator wyładowany.Do sprawdzenia alternator.
ja proponuje podjechać na jakiś szrocik i kupić sprawny alternator szkoda twojego zdrowia ja miałem golfa II 88r zdaje się że tam jest troszkę inne rozwiązanie bo regulator jest razem ze szczotkami ale mocowanie jest chyba identyczne zawsze można sprawdzić ze stary a za taki alternator zapłacisz około 100 zł
Wyprowadź przewód z punktu połączenia 3-ch uzwojeń, tzw. środek gwiazdy.
Za ten czas już miałbyś zamontowany alternator z golfa 4 i spokój na lata.
Masz 2 czujniki odłącz przewody weż żaróweczkę z przewodami Jeden koniec podlącz do plusa adrugim dotykaj czujników Na jednym ma świecić na drugim nie Uruchom silnik wolne obroty nie swieci na zadnym Dodaj gazu ok 2000 obr powinna świecić na drugim sprawdż przewód W na alternatorze
pin nr 16 we wtyczce licznika to wejscie z alternatora
Nie sprawi będzie działać jak potrzeba. Poza tym po zapalenie w instalacji samochodu ze sprawnym alternatorem powinno być 14,4V
Przestrzennie ma być tak: http://obrazki.elektroda.pl/8568284400_1... Przekroje: alternator - rozrusznik = 6mm²; rozrusznik - akumulator = 25mm². ____________________________ Temat może zamknąć także sam Kolega, klikając na odpowiednią opcję na dole. Pozdrawiam!
Sprawdź szczotki w alternatorze albo uszkodzony regulator w alternatora..
Wolne obroty silnika to nie są obroty umożliwiające osiągnięcie znamionowych parametrów przez alternator.
Przecież nikt nie każe ci jeździć ze zdjętym paskiem, chodzi tylko o zdjęcie na okres posłuchania silnika bez pracy pompy, alternatora, pompy wsp, napinacza.
Nad rozrusznikiem czy alternatorem :?:
Słuchaj kolego to nie złośliwość ponieważ temat wiele razy poruszany gdyby to były szczotki objawy by były wcześniej natomiast wg opisu pogody jechałeś na dużym obciążeniu więc przewiduje uszkodzenie głównych diod. Aby wymienić musiałbyś mieć całą płytę prostowniczą po drugie musiałbyś to umieć zamontować ponieważ jest to zgrzewane a po trzecie jeżeli...
Tak wówczas coś z alternatorem .
Nie doczytałem, sprawdzałeś alternator ?
Aaaaha nie doczytałem no to pozostaje alternator.
Bez znaczenia
Witam ponownie mam takie pytanko. Skąd idzie kabelek który wzbudza alternator
Stawiam na pasek pk,napinacz który jest już słaby albo sprzęgło alternatora stoi jeśli posiada
Nie były robione jakies naprawy w aucie np coś koło alternatora, miałem raz taki przypadek z alternatorem
http://www.as-pl.com/p/ARE3010 Ten pownien podjeść, jest to regulator z alternatora Passat b5 FL, Valeo 120A Wyjścia L oraz DFM (identycznie jak u ciebie). Podpasować może jeszcze z alternatora Valeo 180A Passat b6, Golf V, Leon II.
a kolego które to są przewody sterujące czy to ten gruby przewód podłączony do alternatora?
Witam sprawdz przewód i połączenie do alternatora stamtąd jest brany sygnal do obrotomierza badz w samym alternatorze jest usterka
Sprawdź kabelki w klaksonie lub w alternatorze.
Przełoże jeszcze aku z drugiego samochodu, obecny w golfie nie jest pierwszej młodości, a jak nie to sprzegielko alternatora
jaki masz alternator?
Jak otworzyć auto bez uszkodzeń? Dostać się od spodu do rozrusznika/alternatora i podać zasilanie.
Można sprawdzić diody w mostku w alternatorze.
To sprawdź alternator.
sprawdź kabel od zegarów do alternatora.
tak, ma związek z alternatorem
2. rozpinając kostkę 2 pinową od alternatora Przebita/ zwarta dioda główna + w alternatorze
Dayco - DAY10X0875 (dł. 875mm; szer. 10mm)
Sprawdź styk W przy alternatorze.
Wzrost napięcia,lub szpilki z alternatora.
Styk W w alternatorze lub alternator.
Tak,jest mozliwe,zdjąć palstikową nakładkę osłaniającą prostownik,i wyprowadzić przewód z jednej (dowowlnej) fazy stojana.
A jak go odpalasz to jakie ma obroty silnik, w czasie kiedy świeci kontrolka alternatora?
Sprawa sie wyjasnila zwarcie na alternatorze
To coś ciągnie Ci ten prąd..Hmm Sprawdź może regulator napięcia na alternatorze.
Odłączenie alternatora sądzę, że zlikwidowało by świst. Jednakże może szczotki sieją i kondensator by może tu pomógł. Dla tego o nim pomyślałem.
moze byc uszkodzone sprzegielko w kole pasowym alternatora
Dziekuje za odpowiedz trzeba bedzie najzec alternator.
Gdzie wyniki podstawowych pomiarów? Gdzie wyniki sprawdzenia stanu alternatora?
Witam a ja teraz tez tak mam ze jak jest wilgontno spadł deszcz na drugi dzisn piszał mi pasek a pozniej przestał a wiec mam takie pytanie jak go naciagnac?? wiem ze sa 2 sruby od alternatora na gorze i na dole wiec jak co robic pokolei ?co okrecic ??
Zwarcie na wirniku, uszkodzony prostownik, lichy regulator, chcesz jeszcze więcej możliwości?
Z diodą od ładowania tak ma być, inaczej nie wzbudzi się alternator.
Mam. Może być problem w alternatorze.
to jest vw jezeli bez sprzegla to pasowac powinien od golfa lub passata
dziekuje za odpowiedz - pozdrawiam
jesli to 1.3 to numery są w tym mjejscu na bloku do którego jest przymocowany alternator ,
Witam. Odłącz alternator. Podobny przypadek miałem w audi a3.
Proponuję dodać drugą masę między alternatorem , a nadwoziem , a nawet na (- ) akumulatora . Kabel zamocowany do korpusu alternatora i klemy (-) .Pozdrawiam P.S. Dobrze byłoby też ruszyć nakrętki na kablu (+)na alternatorze , oraz na bezpieczniku bodajże 110A na akumulatorze .
Witam mam taki problem odpalam z rana golfa III TDI z klimą i piszczy mi pasek od alternatora jak popryskam go WD40 od razu przestaję. Czy jest to wina paska
Jeżeli alternator BOSCH to kup cały regulator ze szczotkami ,chyba że skończyły się pierścienie w alternatorze.
Sam robiłem przekładkę alternatora bo seryjny 70A nie wyrobił więc wrzuciłem 120A. Co prawda chodzi o inne auto ale w przypadku golfa powinno być jeszcze łatwej, żeby znaleźć pasujący altek. U mnie były dwie przeróbki. Pierwsza to zmiana kółka pasowego bo u mnie jest wąski pasek, a altek 120A był na szeroki, druga przeróbka to minimalna korekta górnego...
Jest to alternator zwykły czy siatkowy.P
Witajcie, mam golfa 4 1.4benz, ostatnio miałem problem z rozruchem. Okazało się, że akumulator był nienaładowany, co było efektem uszkodzonego alternatora. W zeszły piątek kupiłem na szrocie inny, zamontowano mi go, napięcie wskazywało, że ten jest sprawny. Dziś jednak bateria ponownie okazała się być rozładowana, alternator nie ładuje. Kontrolka za...
Teraz pytanie co było że starym alternatorem z golfa 3? Może też być dobry, a problem tkwi w instalacji golfa
Wiem wiem dzieki... narazie odłączyłęm to żeby mi nie ładował.... ide zdejme ten trzymacz... mam nadziej że pójdzie bez zdejmowania alternatora...
bezpieczniki sprawdziłem wszystkie są w porządku. Jutro sprawdzę w jakim stanie jest alternator.
To jest podobny czujnik jak w BMW. A soft start w nowszych alternatorach to już norma.
dioda wzbudzenia lub spadki napiec pomierz róznica napiecia pomiedzy akumulatorem a alternatorem
witam; www.bendiks.rzeszow.pl/ tam znajdziejsz kontakt, zadzwoń, powinni podać
"przyzad do testowania aku pokazal ze jest uszkodzone ogniwo" Wymień ten akumulator bo zaraz będzie po alternatorze!
Urwany kabel do alternatora.
Proste do wytłumaczenia zjawisko pojawiające się nie pierwszy raz na forum, tania chińska podróbka regulatora nie rozłącza wzbudzenia alternatora. Jedź do fachowca, niech wymieni na oryginalny.
65Ah....? Chyba zartujesz skonczysz go zanim ci sie gwarancja na niego skonczy a pozniej producent jej nie uwzgledni ze wzgledu na nieodpowiednia pojemnosc i niemoznosc naladowania go przez alternator. Ja mam w golfie 36Ah bo taki producent zaleca i nie ma z nim zajmniejszych problemow.
schemat alternatora golfa zegary golfa golfa nawigacja golfa
schemat silnika pralki siemens antena symetryzator wykonać ciśnienie układ chłodzenia
fotel kierowcy proste konstrukcje lampowe audio
Usterka obwodu „A” świecy żarowej Iveco – diagnostyka i naprawa Styki stycznika AEG LS4: opis i parametry