Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Tam gdzie piszesz " górna szczotka ' ma być podłączone do przewodu od kontrolki ładowania/wzbudzenia/ , oczywiście ten punkt jest też połączony z wyjściem z diod wzbudzenia alternatora. Resztę , sam napisałeś.
Wystarczy że podam ci oznaczenie terminali tego alternatora, resztę sobie znajdziesz wgoogle czyli który terminal odpowiada za co. Chyba że chcesz gotowe rozwiązanie problemu? http://obrazki.elektroda.pl/8154364800_1...
W alternatorze do sprawdzenia szczotki i uzwojenie wzbudzenia. Jeśli wzbudzenie ciągnie prąd a alternator nie generuje energii to uzwojenie stojana i mostek diodowy. Do amperomierza mogą być podłączone dodatkowe przewody, do odbiorników w instalacji. Zależnie po której stronie amperomierza będą podłączone, wskazania będą inne. Po stronie akumulatora...
Do sprawdzenia na pewno regulator jak i całe okablowanie. Jak i reszta alternatora, czyli wirnik.
Ale co tam jest trudnego? Pierwsza rzecz, chyba najprostsza to ustalenie jako to alternator, 6 czy 9 diod. Reszta pójdzie z górki.
filtr na alternator to nic innego jak specjalny kondensator, mocujesie go do masy alternatora a kabel zakończony konektorem oczkowym podłączasz do + przy alternatorze, z resztą powinien być manual dołączony. Są też do kupienia filtry przeciwzalłuceniowe do kabli sygnałowych, ale nie znam ich skuteczości działania. pzdr
Ok,zapominamy o diodach.Zrób prządek z przewodem,podłącz akumulator i alternator i będzie dobrze.Jak nie będzie ładowania to wtedy zajmiemy się diodami i resztą.
Ale to jakimś cudem napędzało alternator i resztę osprzętu?
Częstą awarią tych alternatorów jest mostek diodowy. Więc do sprawdzenia po kolei szczotki, wirnik i cała reszta.
Jeżeli masz Mitsubishi to zależy jak wygląda reszta alternatora i co właściwie jest uszkodzone. Regulator z szczotkotrzymaczem jest w granicach 150 zł.P
Przy odwrotnym podłączeniu akumulatora w pierwszej kolejności cały prąd bierze na siebie alternator, dopóki w nim się diody nie spalą lub bezpiecznik pomiędzy alternatorem a akumulatorem cała reszta elektryki jest raczej bezpieczna.
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
Lancia Delta Integrale 2.0 16v Turbo. Polecam wymianę rozrusznika czy alternatora... Z resztą zrobić cokolwiek w komorze silnika to magia.
Obrotomierz zasilany jest z alternatora,reszta problemów też wskazuje na problem z nim lub kablami do niego.
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
To możesz mieć problem z o kablowaniem - jakie przewody masz od akumulatora do rozrusznika? Jakie do reszty? Jak podłączona masa? Albo z rozrusznikiem - sprawny? Sprawdzony? Ten silnik to w ogóle sprawny jest? Nie zatarty albo co? Akumulator z tego diesla to też nie stał przypadkiem dłuższy czas nieużywany? W tej chwili ogranicz się do minimum podłączeń...
w 6 grupie - 1 status komunikacji z alternatorem - brak w 14 - brak wskazań 2 i 3 pola - 2 napięcie aku 3 sygnał DF w % 15 - brak wskazań - sprawność alternatora 16 - typ alternatora - nie OK Reszta wskazań OK. Jak dla mnie do sprawdzenia okablowanie sterownika zarządzania energią. Potem do podmienienia na sprawny sterownik zarządzania energią albo...
Napraw alternator reszta naprawi się sama.P
oczywiste, że nie można odłączać alternatora w trakcie pracy silnika, ale gdy alternator jest odłączony od instalacji, nie można odpalić silnika i zmierzyć napiecia na alternatorze zupenie bez obciążenia? W jednym i drugim przypadku nic się nie stanie, a silnik można uruchomić. Co oczywiste, ładowania nie będzie. Spotkałem nie raz uszkodzony przewód...
Tylko te dwie górna i górna lewa jest od alternatora - terminale b+ m8, reszta to co masz w warsztacie.
Nic mu nie zrobiłeś, bo on tego wymaga :) W dodatku i tak tego typu ładowarki nie ładują wyżej niż do około 80%, resztą zajmuje się alternator w aucie. V.
Tak, bo obudowa została pogrubiona, reszta jak pisze Viper
Z oryginalnych przewodów wykorzystujemy przewód dotychczas biegnący do "16" regulatora i prądnicy, który to przewód teraz dajemy do D+ alternatora. Resztę usuwamy, nie jest już potrzebna i szkoda by się plątała. Ponieważ jednak technicznie regulator jest umiejscowiony daleko od prądnicy, pod skrzynką bezpieczników - można albo dać świeży nowy przewód,...
Rzuć okiem na połączenia- wysokoprądowe pomiędzy alternatorem a resztą, masą a akumulatorem, oraz linkę masy między silnikiem a budą- tam często styk się degraduje, a dużo wszak nie trzeba. Pozostaje też metoda na oszukanie regulatora jak wyżej. V.
Witam mam prośbę. czy może ktoś dokładnie opisać i najlepiej przedstawic schemat które kabelki do czego mam podłączyć przy zmianie prądnicy na alternator ( mam alternator od poloneza)przy ursucie c-330?? Bo nie wiem jak podlączyć kable przy alternatorze, resztę rozumiem. bedę bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
]A to bez różnicy że ta kontrolka jest ledowa Z różnicą :D Musi być żarówka 12 V/1,5 W, żeby wymuszała w obwodzie prąd o minimalnym natężeniu 80 mA, a nie 10 mA jak LEDowa. To jest niezbędne do poprawnej pracy regulatora w alternatorze. Reszta jak Kolega (at)grala1
Ale wątpię że ma przerobiony skoro pyta się o prosta elektrykę. A czym wiele się różni ten z prądnicą, a ten z alternatorem. Cała instalacja jest identyczna. Różni się tylko kilkom przewodami związanymi z podłączeniem prądnicy, bądź alternatora. Reszta to kilka drutów do świateł przednich, tylnych, gniazda (przy okazji ) kierunków , sygnału wycieraczki...
Sprawdź resztę diód,wymień regulator.
Poradziłeś sobie? Muszę dorobić instalację do pompy, będę wdzięczny za schemat. Domniemam że dwa najgrubsze to masa i plus, jeszcze trzeba zrobić wybudzanie po alternatorze i chyba reszta to czujnik poziomu nie wiem.
(at)robokop Podstawowe DWA rozwiązania - swiatla drogowe zasilane bezpośrednio z ,,alternatora", reszta z akumulatora ładowanego poprzez prostownik - regulator ( Moduł typ 1), albo WSZYSTKO zasilane z akumulatora wówczas Moduł typ.2. Oczywiście różni sie to także konstrukcją magneta.
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Najpierw dowiedzmy się od autora, w którą stronę kręci się wirnik. Potem ustalimy resztę
Witam, znajomy w takiej samej vectrze miał podobny problem, falowały obroty, problemu z ogrzewaniem tylnej szyby itd. w końcu udało się dojść co było nie tak, mianowicie spalone diody alternatora +wegul;ator napiecia co powodowało łądowaniem akumulatora prądem 8A!!!!!!!!!! po naprawieniu alternatora + regulatora, wymianie akumulatora (który z resztą...
Jak naprawisz alternator, to reszta przestanie się palić.
Jesli takie bylo, takie zostawic Powiem ci tak że dziewiczej laguny to ja na oczy w Polsce nie widziałem w 1 kawałku. To co jest mogło być już 22 razy zmieniane. 99% uszkodzeń napinaczy to uszkodzone wolne koło alternatora reszta to albo sprężarka klimatyzacji albo mycie kerszerem.
Miał ktoś problem z hałasującym alternatorem https://filmy.elektroda.pl/89_1748646750... ? Pasek nowy, alternator nowy, akumulator nowy, napinacz nowy, pompa wody nowa, sprężarka klimy 2 sprawna używka. Jedynie co mi głowy przychodzi, to że mam 52 Ah akusa, a ori był 55. Dźwięk jest podczas normalnej pracy na wolnych obrotach, zwiększa się po zapaleniu...
Nie będzie jakichś dużych opiłków, tylko po prostu olej czarny jak z diesla. Kompresor nowy, skraplacz nowy, reszta do płukania.
Tak, racja. Ale jak poszły na zwarcie to jest po akumulatorze. Zresztą nie ma co gdybać dopóki Autor nie sprawdzi połączeń i alternatora bo tak to jest wróżenie z fusów. Elektroniki w maluchu było niewiele (w zależności od wersji i wyposażenia dodatkowego); regulator częstotliwości pracy wycieraczek, moduł zapłonowy Nanoplex (ale to chyba od EL-a w...
Akumulator należy ładowac prądem około 5.6 A przez okres 10 godzin aby uzyskał właściwe parametry podane przez producenta. To tylko sucha teoria. W praktyce ciężko jest uzyskać stały prąd ładowania, nie znany jest stopień rozładowania akumulatora, a także jego rzeczywista pojemność. Podłącz prostownik na wyższy zakres i poładuj kilka godzin. Resztę...
Pytanie czy alternator wyda te dodatkowe 30 A prądu czy np da 20 A a reszta pójdzie z alternatora. Panel 410 W już można kupić z 300 zł.
Pewnie pompa. Już się swoje nakręciła :) pasek jest ten sam co napędza alternator i resztę.
50zł kosztują same lożyska i to średniej pólki, chinczyków nawet nie opłaca sie zakładać. Do tego pierścień ślizgowy, szczotki, regulator napięcia i już mamy kolejne 50zł a gdzie reszta...
Poczytaj cały temat. Alternator jest podłaczony do instalacji. Należy sprawdzic tez i instalacje napiecia etc. Często siada instalacja w okolicy przekładni kierowniczej. Skoro alternator został sprawdzony solidnie to i z reszta nie powinno być problemów.
podejrzewam ze masz problem z alternatorem a reszta kontrolek swieci sie w tym aucie razem aku profilaktycznie .takie rozwiazania stosuje wiele innych marek
Jeżeli alternator pracuje wg. Ciebie prawidłowo przy 6V,to logicznym było by podniesienie napięcia o drugie tyle. Aby to uzyskać trzeba nawinąć podwójną ilość zwojów. Drut na stojanie to 1,25mm tj.ok. 1,2 mm#. Drut 0,9mm daje nam przekrój ok.0,6mm# i takim drutem bym przewinął ten alternator. Resztę załatwi regulator napięcia (stabilizacja na poziomie...
Zwarcie międzyzwojowe, jak źle zalakierowali, to druty drgając przetrą się w końcu o siebie, a jak powstanie zamknięta pętla między żłobkami, to w momencie poleci reszta uzwojenia
Witam jakiś czas temu pojawił mi się podobny problem przed odpaleniem auta wiadomo ręczny zaciągnięty świeci się kontrolka od niego po odpaleniu silnika zaczyna mrużyć tak samo ekran od klimy delikatnie ciemnieje i jaśnieje , co może być przyczyną , połączenie między alternatorem a resztą auta???
Nie odpalałem auta po wyjęciu alternatora, ale ręką można obracać wał korbowy więc reszta chyba będzie ok. Jaki alternator kupić? Oryginał firmy Denso (który słynie właśnie z zacierania się i pękania obudowy - tak jak to się stało w moim wypadku) Czy wziąć jakiś zamiennik? (myślicie że nie będzie jeszcze gorszy od oryginału?) Auta używam w bardzo nietypowy...
magia hotstart polega na tym ze silnik (czytaj rozrusznik) Rozrusznik był regenerowany w kwietniu w profesjonalnym zakładzie zajmującym się jedynie regeneracja alternatorów i rozruszników. Z reszta 3 lata temu alternator też był u nich .
Powinien wystarczyć, takie amperomierze wpina się między akumulator a alternator i resztę instalacji więc będzie mierzyć tylko prąd pobierany z akumulatora podczas gdy alternator nie pracuje bądź jest niewydolny prądowo, co raczej nie powinno mieć miejsca, oraz prąd ładowania akumulatora gdzie też trzeba wziąć pod uwagę że wtedy alternator zasila pozostałe...
Akumulator do przełożenia, na "masie " ma być "-". A reszta zgodnie ze schematem. Czyli tak jak napisałeś.
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Aku wciąga prąd, ale napięcie utrzymuje się na poziomie 12.1 V, przy czym alternator się grzeje (pracuje z pełną wydajnością) ale też w takim przypadku akumulator powinien się mocno nagrzewać. Wyciągnij akumulator, podłącz pod prostownik i sprawdź jaki prąd pobiera, czy napięcie wzrasta podczas...
Witaj Mam pytanie czy silnik benzynowy może szarpać przy uszkodzonym alternatorze Oczywiście,że może szarpać.Sterownik silnika i reszta elektroniki potrzebują odpowiednią ilość prądu do prawidłowego funkcjonowania.Zrób porządek z ładowaniem,diagnostykę komputerową(kasowanie błędów). Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę .
Raczej stanął alternator. Sprzęgiełko jednokierunkowe w kółku musiało by się rozpaść tak, żeby zapadło się o obudowę alternatora, a to byś po zdjęciu paska zobaczył. Alternator bez sprzęgła nie wytrzyma długo i będzie psuł całą resztę osprzętu.
uzwojenie zostało ale na krótko obcięte. Ale co gorsze pierścienie ślizgowe wywalone w kosz razem z resztą części alternatora jakie były przymocowane :p został sam altek bez podzespołów. Nie wiedziałem że to może się jeszcze przydac. Ale to można chyba zawsze nawet później dołączyć? Będę się później o to najwyżej martwił żeby takie samo gdzieś dostać....
Więc potrzebujesz przetwornicy step-up. Tak by ustawić napięcie z przedziału 14,5-15V. Do tego sterowanie z D+ alternatora. Reszta dopinasz do instalacji samochodowej. 600 w DC-DC step up moduł solar energy notebook 10-60 V kolej 12-80 V http://s.aliexpress.com/2imiy6Jz?fromSns Albo tak mocniejszy. Profesjonalne 1200 W DC-DC Boost Converter Zasilanie...
Witam, posiadam akumulator samochodowy 40 Ah 12V, i wyładował się niemal całkowicie do 7-8 V, stał tak nie więcej niż 3 dni - (jakiś problem w instalacji elektrycznej) i chciałem go naładować, nie posiadam prostownika dedykowanego lecz zasilacz o prądzie ładowania równe 12V oraz 3,5A (od terminala płatniczego, duży i solidny) wiem, że napięcie powinno...
Witam Raczej przeciążyłeś alternator,sam podgrzewacz ciągnie prawie tyle co daje alternator,a gdzie reszta światła ,dmuchawa i.t.p.
Kolo na alternatorze ma byc conajmniej 3x mniejsze niz na silniku. Reszta to pikuś.
Mam problem z centralnym zamkiem w Renault Scenic II 2005r 1.5dci. Alarm z karty się uaktywnia (kierunkowskazy mrugną, zapali bądź zgasi światło w środku) ale centralny zamek już nie i dodatkowo centralny nie działa z przycisku wewnątrz auta. Bezpiecznik od centralnego sprawdzony, na wszelki wypadek pozostałe pod siedzeniem kierowcy i przy akumulatorze....
Odczepcie się od tego akumulatora, alternatora i reszty. Po prostu rozrusznik dokonał żywota.
Nie wiem jakw HDI, ale impulsy o pracy silnika są pobierane z czujnika położenia wału korbowego. Alternator jest połączony ze sterownikiem silnika i to w celu wzbudzania. Ponadto radio jest uruchamiane przez magistralę kmunikacyjną, czyli kodem. Więc niestety BSI musi być aktywny. Pozostaje zatem przekręcenie stacyjki i wykupienie kolejnej porcji słuchania....
Jeśli prąd był mocny, na pewno odszedł alternator, a reszta to kwestia bezpieczników, posprawdzaj, zwłaszcza te malutkie 5A, całkiem niedawno znajomy zrobił to samo, tylko że on podpiął akumulator odwrotnie :D i to jest dopiero awykonalne .
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Rozrusznik i oświetlenie z pierwszego aku od strony masy. 24V konieczne do działania reszty. Alternator sprawny?
Kabel w porządku,alternator i cala reszta ok,objawy są takie jak kolega Marcin opisywał wiec pozostaje opcja z odpięciem wtyki przy klemie tylko nie bardzo wiem ktora to wtyka
Pomóż sobie sam - schemat w rękę, miernik i szukaj, co się dzieje. Światła główne działają, bo pewnie zasilane z alternatora AC. Reszta DC z akumulatora/za regulatorem.
Po prostu padł alternator albo jego okablowanie,w td sygnał obrotów jest brany z alternatora i powiązany z kontrolką oleju i obrotomierzem.Napraw alternator a reszta usterek zniknie sama.
Szukanie samochodu z gazem jest totalnym bezsensem-przy cenie na dziś 3,83 zł/L PB95 jest to niedorzeczne jeździć jak na bombie. Za 8 tyś kupisz seja lub cieniasa być może już po swapie. Cokolwiek nie kupisz trzeba zrobić: - płyny eksploatacyjne (olej silnika+filtr, olej skrzyni biegów, płyn chłodniczy, hamulcowy), - sprawdzić i ewentualnie wymienić...
http://www.terytorium126p.pl/forum/ladow... Masz tam wykresy charakterystyk prądnicy i alternatora. Wszystko zależy, jakie obciążenie planujesz, trzeba to policzyć. Resztę załatwi odpowiednia przekładnia, by nadać wybranemu generatorowi odpowiednią prędkość przy typowej pracy silnika. I pamiętaj, że zarówno prądnica, jak i alternator...
Jak Ci napięcie skacze do 16V to sam sobie resztę dopowiedz.
Problem nie rozwiązany. Alternator i reszta osprzętu ładowania sprawdzona, okazało się, że amperomierz jest spalony na jednym styku. A przyczyną jest następny problem, o którym napiszę w kolejnym poście. Dziękuję za pomoc, przynajmniej nauczyłem się dokładnie budowy układu ładowania.
Naładuj akumulator i spróbuj na weekend odłączyć alternator. Najlepiej klemę minusów ą z aku, następnie odłącz przewód plusowy z alternatora i zaizoluj. Można odpalić na chwilę i zgasić zostawiając na kilka dni. Wyeliminujesz w ten sposób uszkodzenie alternatora. Pozostanie reszta instalacji, kable, ECU.
To nie stary diesel, w którym jedyną częścią pobierającą prąd był elektrozawór gaszący. Tu trzeba zasilic sterownik, nastawnik i resztę osprzętu. Moze braknąć akumulatora. Drugie, przy mechanicznym uszkodzeniu alternatora (np. łożyska) może dojść do zerwania paska napędu osprzętu lub trwałego uszkodzenia alternatora, o ile już nie jest uszkodzony.
Nie ośmieszaj się już kolego vodiczka i najlepiej w ogóle nie zabieraj głosu w tym dziale forum. Co mają wspólnego motocyklowe prądnice z samochodowymi alternatorami? alternatory samoograniczają maksymalny prąd pobierany z alernatora Taa, do nawet 180A w zależności od modelu alternatora. Pokaż mi akumulator który to wytrzyma. Alternatory z resztą też...
Niestety parę razy "udało" mi się rozładować akumulator. Ładowałem kilkadziesiąt minut, odpalałam i resztę zrobił alternator. I do następnego rozładowania.
witam chodzi o rozrusznik i alternator 24 v reszta instalacji 12 v
Opisałem ,ze sprawdziłem .Chodzi o sprawdzenie konkretnie tego regulatora napięcia Dodano po 2 W tym alternatorze brak diod wzbudzenia, a resztę sprawdziłem . Chodzi o sprawdzenie konkretnie tego regulatora napięcia
Tak się składa że je znam , kończyłem technikum elektroniczne ,ale co to ma do rzeczy ? Jeśli regulator napięcia odcina wzbudzenie na poziomie powiedzmy 13,5V i do tego nie ma istotnego spadku napięcia miedzy alternatorem a resztą instalacji to proszę mi wyjaśnić jakie zastosowanie ma tu prawo Kirchoffa no i które konkretnie ? Rozwiązaniem jest właściwy...
Dziekuje wszystkim za pomoc. To jednak byl kabel przy klemie. Obcialem przy samej klemie rozwiercilem ja I od nowa zlutowalem. wszystko jest tiptop. Dzieki Andrzej I reszta.
Witam. Poszukuję schamatu instalacji elektrycznej Opla Tigra 1.6 16v 1996, a dokładniej połaczenia aternatora z resztą.
Włącznik samoczynny z samochodowego regulatora napięcia prądnicy lub z kombajnu Bizon załatwi sprawę. Napięcie alternatora osiągnie żądany poziom, włącznik samoczynny połączy alternator z resztą układu. Od strony elktronicznej jarek_lnx dobrze to przedstawił. Potrzebny jest przerzutnik wykrywający poziom napięcia alternatora i włączający przekaźnik...
Kolego wymiarów to ci nie podam sam odczytasz jak rozbierzesz powiedzieć ci mogę tyle że ja zawsze wstawiam typu RS i nigdy nie miałem reklamacji tam nie ma nie wiadomo jakich prędkości pamiętaj jeszcze aby pasek naciągać z umiarem z resztą co mam mówić mechanikowi.
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
mamy czujnik temperatury i to jest jedyna informacja dla tego sterownika Praktycznie chodzi jeszcze o sygnał z alternatora i rozrusznika. Pod resztą też się podpisuję.
KTS- firmy BOSH i z niego są wydruki i oplowski TEH(taki przenośny) Jestem wstępnie umówiony na pomiar napięcia alternatora,z resztą jak chłopak od elektryki będzie miał czas. Informacje które mam od ciebie również przekaże. Mam nadzieje że to pomoże. Z góry dzięki za kolejne uwagi.
No i jak, ma Kolega ten rysunek? Bo ja znalazłem Koledze coś takowego: http://obrazki.elektroda.pl/4739442300_1... Tak więc regulator jest wbudowany w alternator Toyoty - ten z rysunku Kolegi dodatkowy przed alternatorem polskim - wyrzucamy, lampka idzie od " 15 " stacyjki Ursusa do " L "; również z tego " 15 " stacyjki traktora pobieramy...
Potwierdzam, ratuje cię drugi alternator jak z resztą w każdym fiacie pb. Albo pękł albo ugotował się stojan - tak czy owak pewniej i na dłużej będzie wymiana alternatora, na nie chiński, bo takie akurat rok wytrzymują. U mnie po regenracji klientci jeżdzą po 4-5lat.
Miałoby to sens tylko w jednym wypadku: 126 ma dużą odległość alternator-akumulator i cała reszta instalacji, z czego wynikają spore straty napięcia, i gdyby Kolega zamierzał poingerować w wysokość podawanego napięcia. Wówczas owszem, regulator od Poloneza - ale mechaniczny z możliwością regulacji. To rozwiązanie zaś nie ma najmniejszego sensu: oba...
Można kupić alternator po regeneracji. Można również zregenerować własny alternator, wystarczy że obudowy będą całe i nie popękane. Resztę da się wymienić.
Masz bezpieczniki z klemy plusowej na alternator oraz resztę instalacji. http://obrazki.elektroda.pl/4297008700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2629025900_1...
Jeśli jest sprawny lampka przynajmniej zgaśnie. Reszta j.w.
Pójdzie ci alternator jak tak zrobisz. Dodano po 19 A alternator ciągnie resztę... Dodano po 50 Swoją drogą, nie możesz znikąd pożyczyć prostownika? Bez niego ani rusz.
Mam możliwość nastawienia wyższej wartości napięcia ładowania Ja bym nie zmieniał tego 14,8 V . Takie napięcie naładuje aku. do pojemności ok. 80 % , resztę dobije alternator w samochodzie.
Warto by napisać jaki typ alternatora posiadasz, bo fabrycznie były w nich stosowane chyba 3 rodzaje, do tego jest obecnie kilka zamienników. Jeśli nie ma napięcia na zacisku „B+” alternatora, to znaczy że masz uszkodzenie w instalacji elektrycznej. Przewód ładowania od alternatora biegnie do zacisku amperomierza (+) i na tym samym zacisku jest także...
Czy przy pomiarze wirnika miałeś odłączone szczotki? Wygląda jakby jedna szczotka była podłączona do masy lub jeden pierścień z nią zwarty. Jeżeli jeden pierścień jest zwarty do masy, a były takie wersje wirników, to on musi odpowiadać szczotce podłączonej do masy! Najbardziej podejrzany jest regulator. To jakiś dziwoląg. I bardzo mnie ciekawi jak realizowany...
http://arecki113.republika.pl/schematy/c... http://arecki113.republika.pl/schematy/j... http://republika.pl/arecki1113/jawa638.g... http://arecki113.republika.pl/schematy/j... Powyżej schematy. Patrzeć, porównywać, przerabiać. Jeśli nie ma problemu z mechanicznym umocowaniem alternatora, to reszta będzie prosta. I żadne przetwornice,...
Masy... Z aku do budy, z budy do silnika. Sprawdzić. Wyczyścić obie klemy oraz połaczenie prądowego przewodu alternatora. Zmierzyć napięcie ładowania. reszta później
Ten cienki przewód obok grubego + musi iść do kontrolki a resztę masz już napisane Dodano po 2 Możesz sprawdzić sam alternator robiąc kontrolkę z dwoma przewodami,jeden dajesz na ten cienki a drugi na gruby+ . Kontrolka powinna świecić a po odpaleniu zgasnąć.
dzielenie resztą przekaznik alternatora impulsy alternatora
yamaha amplituner tuner stereo niski ciśnienie oleju silnika wyłączyć klawiatura numeryczny
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Adaptacja turbo w VW Passat B5 1.9 TDI AVB po regeneracji Renault Trafic 2 CD odtwarza mono zamiast stereo