analizator widmo

Znaleziono około 1621 wyników dla: analizator widmo
  • Diora Sudety DMT 352 - naprawa

    Przełączniki zaraz sprawdzę, zmierzyłem losowe punkty na głowicy i napięcia wyglądają w porządku Wykonałem też pomiar oscyloskopem (punkt A na załączonym schemacie) i głowica jakieś oscylacje generuje Wg. oscyloskopu jest to sinus o częstotliwości ok. 72MHz EDIT: częstotliwość ta jest zależna od położenia...

    Początkujący Elektronicy   30 Lis 2018 09:27 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 1878
  • [Reklama]Projekty PCB - schemat, pcb, gerbery, BOM, montaż, testy

    Witam. Pracując jako konstruktor elektronik, po godzinach przyjmę zlecenie na wykonanie pcb z istniejącego schematu lub tylko z pomysłu. Kompletnie, od pomysłu przez projekt, gerbery, i wykonanie fizyczne w zewnętrznej firmie. Przygotuję listę elementów (BOM), pliki pod montaż automatyczny. Zmontuję...

    Ogłoszenia Elektronika   25 Wrz 2016 19:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1980
  • Python vs. Matlab - co jest bardziej przydatne dla inżyniera elektronika?

    Jaki język programowania jest przydatniejszy z punktu widzenia inżyniera elektronika? Rozważmy to zagadnienie porównując ze sobą dwa popularne w tym sektorze języki – Matlaba oraz Pythona. Temat ten oczywiście jest punktem wyjścia do czasami bardzo gorączkowej dyskusji. Nie jest to pierwszy...

    Artykuły   03 Cze 2019 13:20 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 10200
  • Audio Note DAC 1 rezonator kwarcowy

    To o co pytasz ? Jak sobie i gdzie dotknąć paluszkiem? To jest urządzenie składające się z 2, a właściwie 3 urządzeń elektronicznych pracujących w odmiennych technikach , a jednak stanowiących jedną całość. Tu wpływ jednego na drugi nie jest bez znaczenia. Trudno też oddzielnie badać każdy z elementów...

    Audio Początkujący   16 Wrz 2019 16:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 192
  • Lokalizacja źródła zakłóceń bezprzewodowej komunikacji w paśmie 868 MHz

    To pasmo podziel jeszcze na pół. Tam też szukaj źródła. Zdziwisz się. No tak harmoniczne.. Co to za wynalazek z foto? Wygląda na wytwór wyobraźni, a nie urządzenie ;) To taki niby analizator do sprawdzania poziomu sygnału na 2,4 GHz z Aliexpress za 10 $ P.S. Dobrze kojarzę nick jeszcze z listy...

    Radiotechnika Początkujący   04 Paź 2019 23:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 381
  • Aiwa CX-78E - Niska głośność.

    Witam. Zakupiłem ostatnio zestaw, jakim jest Aiwa CX-78e. Gdzieś ktoś wystawił po jakiejś starszej Pani, podobno działa a cena była 50zł – kupiłem. To, co mnie interesowało to wzmacniacz, a żona czasami radio oraz coś z CD słucha. Z informacji, które uzyskałem wywnioskować można było, że...

    Początkujący Naprawy   13 Lut 2020 20:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 90
  • Odczyt fal elektromagnetycznych

    Normy EMC przewidują pomiary zakłóceń promieniowanych od 30MHz do kilku GHz, widmo zakłóceń generowanych przez sprzęty gospodarstwa domowego może być bardzo szerokie. Różny też może być charakter generowanych fal EM, niektóre urządzenia generują fale ciągłe, ale większość generuje impulsy, mogą być to...

    Początkujący Elektronicy   08 Cze 2020 16:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 153
  • [Praca] Konstruktor elektronik - Koszalin

    KONSTRUKTOR ELEKTRONIK Miejsce pracy: Koszalin Województwo: zachodniopomorskie Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: projektowanie układów elektronicznych (cyfrowych i analogowych), opracowywanie schematów elektrycznych projektowanych urządzeń, ...

    Ogłoszenia Elektronika   23 Cze 2020 11:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 108
  • Szukasz porady na temat głośników, subwooferów? Zajrzyj!

    Ja napiszę tak.... nie jestem zbyt przekoanny do firm, które zajmują się wszystkim. Np. Philips robi żelazka i wzmacniacze:) Pioneer też nie jest ŻADNYM specjalistą w dziedzinie głośników. Nie wiem skąd w Polsce dobre zdanie o np. Technics'ie. Przecież to nie jest dobry sprzęt. Miałem kiedyś korektor...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   14 Lis 2003 00:22 Odpowiedzi: 619    Wyświetleń: 233794
  • Lcd do LTP

    Wiele informacji znajduje się także pod tym adresem: Pozdrawiam i życzę miłego oglądania np. analizatora widma na LCD.

    Projektowanie Układów   21 Gru 2002 03:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5450
  • Schemat oscyloskopu jednokanałowego podłączonego do PC

    Ja mam taki oscyloskop do PC , jest to AVT1085 i wg mnie jest kiepski - zbyt wolny zeby cokolwiek zaobserwowac, program jest dla DOS'a. Jednak jesli ktos chce to moglbym skana tu dac i by wiedzial co to jest. A jezeli ktos ma namiar na ten programik SPECTRA to bym bardzo prosil. BTW widzialem chyba cos...

    Warsztat elektronika   11 Mar 2003 20:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5712
  • WASZ SPRZĘT AUDIO

    Heh, ja tez powiem co posiadam. CD Technics SL-PG380A Tuner Technics ST-GT350 Deck Technics RS-TR373 Wzmacniacz samoróbka (stpień mocy to zestaw Jabel J-35 2x, equalizer 9 pasm, analizator widma 18 pasm, no i jeszcze pare drobiazgów) Kolumny równiez samoróbka ale brzmią bardzo fajnie (podobnie do...

    Audio Serwis   21 Cze 2003 20:48 Odpowiedzi: 96    Wyświetleń: 28547
  • Program do nie wiem czego

    Poszukuję programu, który pozwala na zrzucenie danych z portu drukarkowego (LPT). Problem jest tego typu, że posiadam dane do wydruku otrzymana z analizatora widma i chcę je wprowadzić do komputera i odczytać to jako obrazek.

    Software serwis   22 Lut 2003 03:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1504
  • Jaki zastosować wzmacniacz operacyjny? Pomocy!!!

    RObimy z kolegą pracę dyplomową: analizator widma akustycznego. Projekt jest całowicie własnym opracowaniem. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie jeden problem: potrzebujemy wzmacniacz opracyjny przynajmniej na 200MHz. Czy ktoś zna może taki układ?? Najlepiej zasilany z 12 lub 5V. Bardzo pilne!!!!...

    Projektowanie Układów   27 Kwi 2003 14:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2987
  • SONY 2184, brak poprawnej pracy zasilacza

    Jeżeli w Funaiu mam zaniżone naoięcie zasilacza (głos jest, obraz nieco zawężony) to co robić - wymieniam STK. Pierwszy idzie z dymem w momencie włączenia. Na szczęście kupiłem większy zapas. Drugi wytrzymał tydzień i wrócił na to samo uszkodzenie. Zachowałem ten STK który zaniżał napięcie - włożony...

    TV Serwis   28 Mar 2003 20:05 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6974
  • Nadajnik AM

    Oscyloskop do strojenia ??? Wystarczy miernik częstotliwości i miernik mocy w.cz. , no a jak tak bardzo dokładnie chcesz zestroić to analizator widma. A oscyloskopem można - ale po co do wbicia małego gwoździa używać młota pneumatycznego?? Pozdrawiam Jamzy

    Radiotechnika Serwis   31 Maj 2004 14:10 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3260
  • pioneer deh-p835r brak fonii

    Witam wszystkich, posiadam takiego pioneera i nic nie slychac w glosnikach na analizatorze widma tez sie nic nie rusza, koncowka mocy na 100% sprawna.

    Audio Serwis   29 Maj 2003 22:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1190
  • DSP Texas Insruments z serii TMS320FXXX

    No wlasnie!! Lepsze czasy nastaną jak sami o to zadbamy.Jak obserwuje to procesory sygnalowe sa osnute mitem a nie zabardzo sa ludzie ktorzy sie nimi zajmuja a w sumie nie wiem czemu.Zrobic sobie maly procesor dzwieku typu cyfrowy filtr czy np analizator widma wydaje sie ze nie jest to bardzo na tych...

    Mikrokontrolery   05 Cze 2003 10:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1397
  • autoalarm Silicon - ukł. scalony

    scalaki w pilotach ze stałym kodem po prostu siadają , jeżeli dioda nie pulsuje tylko świeci to na 99% uwalony układ Witam calkiem sie nie zgadzam z tym ze scalaki z stalym kodem padaja . Montuje autoalarmy od 10 lat moja firma zamontowala ich ponad 3000 z czego wiekszosc ze stalym kodem i na...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Cze 2003 10:22 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2130
  • Procesor dzwieku!! ??

    To zależy o co ci chodzi ? Może to być oddzielny klocek do segmentu hifi w którym masz equalizer + jakieś efekty typu reverb, horus (hall, cave, corridor itp.) i inne bajery przeważnie też analizator widma. Procesorem dźwięku jest też duża rodzina cyfrowych scalaków które realizują funkcje reg....

    Audio Serwis   29 Gru 2006 18:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1537
  • Gerhard GXV 329

    Posiadam taki korektor graficzny z analizatorem widma (4X50 watt) i chciałbym go zastosować kajo wzmacniacz to tuby basowej :arrow: Czy da się go jakoś zmostkować by wykrzesać z niego całą moc na jednym kanale :?:

    Audio Serwis   17 Cze 2003 15:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1941
  • dopalka na kt922B

    ukaład przeciwsobny ma 1 zaletę - niema parzytych harmonicznych czyli jeżeli pracujesz na 72-74 nie ma cię na zakresie 2m i tak dalej. Jesteś optymistą -ta poniekąd słuszna teoria rodem z końcówek komplementarnych w technice mcz -nie sprawdza się zupełnie na wcz. Aby uzyskać pełne zrównoważenie...

    Radiotechnika Serwis   24 Cze 2003 20:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3050
  • Pytanie o wzbudnice nadajnika

    spodobalo mis ie stwierdzenie "Moc ma spora ale malo zasiegu" ciekaw mianowicie jeste w jaki sposob panowie dokonujecie pomiaru owej mocy wyjsciowej, jakiego przyzadu uzywacie ?? bo bez analizatora widma, albo jakiegos innego selektywnego miernika przy pomiarach mocy sie raczej nie obejdzie chyba...

    Radiotechnika Serwis   01 Lip 2003 18:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3677
  • Głośniki-prośba

    mam trojdrozny zestaw głosników w samochodzie podłączony w biampingu. zwrotnice aktywne we wzmacniaczu - audison vrx 6 kanałowy. nie mogę go zestroic, moze jakies porady. moze jest soft na kompa - analizatora widma , ktory by pomógł w kwestii. za pomoc z gory dzieki.

    Radia Samochodowe Serwis   29 Cze 2003 17:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 951
  • Wymiana podświetlenia(diody) w KEH-P 8600 R

    co za problem, kupujesz niebieskie diody i lutujesz zamiast starych,ale moim zdaniem nie będą w nim łądnie wyglądać niebieskie dioty bo główną część na panelu (analizator widma) jest niebieska. A tak w sumie to ci tylko mówie, NIE ZJEB TEGO RADIA BO ONO JEST ZAJEBISTE.

    Radia Samochodowe Serwis   10 Lip 2003 15:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1313
  • problem z discmanem

    Kupilem sobie fajnego discmana. Firma Medion, ma mp3, czyta cdrw, bufory 45s CD/120s MP3, Gigantyczny wyswietlacz w analizatorem widma, do tego zasilacz sluchawki i pokrowiec. Kupilem w lombardzie. Nowka. Cena 180zl. czego wiecej chciec. Moja radosc trwala krotko bookazalo sie ze jak pochodzi dluzej...

    Audio Serwis   21 Lip 2004 10:21 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1922
  • Generator VCO

    To jest mi potrzebne do zrobienia analizatora widma, ( ) chyba ze to sie inaczej robi ?

    Radiotechnika Serwis   26 Lip 2003 19:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2705
  • Skala w FFT

    Napisalem prosty program ktory wykorzystuje algorytm FFT (www.rad.kgb.pl). Mam 15 lat i niezabardzo rozumiem jak to wogule dziala - umiem wykorzystac jedynie gotowy kod z fft. W swoim programie mam analizator widma ale nie wiem jak go wyskalowac w decybelach. Czy ktos robil cos takiego ??

    Mikrokontrolery   19 Sie 2010 15:53 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5303
  • wyświetlacz graficzny

    chciałbym sie troszke dowiedziec na temat komend w bascomie sterujących wyświetlaczem graficznym. Chciałbym zrobić analizator widma audio i za bardzo nie wiem jak sie do tebo zabrać. Prosze o pomoc o wszystko co sie tyczy wyswietlaczy graficznych.

    Mikrokontrolery   16 Wrz 2003 23:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1649
  • Jaki filtr aby wyciąć TVP1 ?

    witam .tak jak józef g . powiedział to jest główna przyczyna tego że masz duże wzmocnienie sygn tv i dlatego masz przesterowanie.Na końcu kabla tv gdybyś podpiął analizator widma tv to byś zobaczył ,że na wyjściu masz ponad 110dB sygnału jest to za dużo jak na głowice tv . Jeżeli TVP1 nadaje na kanałach...

    Radiotechnika Serwis   02 Sty 2004 14:28 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2753
  • Wykrywanie telefonu komórkowego

    niestety komorka w stanie standby nie promieniuje prawie wogule energi wcz wlacza sie tylko impulsowo proponowal bym raczej biegac za telefonem z radiem krotkofalowym albo lepiej analizatorem widma o zakresach krotkofalowych (to czestotliwosci wynikajace z pracy cpu obsluga pamieci itd.) nalezy...

    Artykuły   03 Lis 2004 17:50 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 45063
  • Nagłaśnianie pomieszczeń, jaki sprzęt

    ...A co sądzicie o Behringer ULTRA-CURVA DSP 8024 Ładnie wygląda ale nie działa.Wprowadza duże opóźnienia.Przez moment pracowałem z tym czymś i używałem to głównie jako generator szumu i przyżąd pomiarowy (analizator widma).Mój kumpel wykorzystuje to urządzenie jako linia opóźniająca gdy gra z nagłośnieniem...

    Technika Sceniczna i Studyjna   22 Wrz 2003 21:34 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3773
  • mikrofon pomiarowy do pomiaru głośników

    proponuję mikrofon wstęgowy (kilka tysięcy? ) dobry neutralny preamp (kilkanaście tysięcy ? ) - w sumie to chyba taniej będize pojechać do Tonsila i dogadać sie żeby za flaszke zrobili pomiar paczki .... w amatorskich warunkach jest przecież nierealne pomierzenie charakterystyki głośników, (zestawów...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   01 Lip 2004 12:02 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 10093
  • Plugin do winampa - Klawiatura+LCD

    plugin do winampa, za pomoca ktorego mozemy zdalnie sterowac naszym programikiem, a wszystko co najwazniejsze bedzie wyswietlalo sie na LCD- ciekawa opcja - analizator widma na zwyklym LCD alfanumerycznym. informacja : jesli uzywamy lcd pdolaczonego do portu rownoleglego, to nalezy odpowiednio skonfigurowac...

    Artykuły   22 Mar 2007 18:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6677
  • Przestrojenie siemensa C5 na 70cm

    dobra wez sobie pusc na analizator widma o ile wiesz co to jest i zobaczysz po co sa filtry dolno lub gorno przepustowe. Zgadza sie radio bedzie pracowac ale jak. Przeciesz to tylko nadajnik!!!!!!! Panowie ten telefon mozna po rysunkach wykonac . Jezeli nie mam racji co do filtrow to prosze o info...

    Radiotechnika Serwis   25 Lis 2006 16:57 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 5566
  • Wobuloskop na PC

    No dobra w takim razie co polecasz jako analizator widma (jaki programik?).

    Technika Sceniczna i Studyjna   23 Lut 2004 23:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2036
  • procedura strojenia magnetofonu szpulowego

    jeśli ktoś nie dysponuje sprzętem pomiarowym można inaczej: -najpierw sprawdż czy szpule są w jednakowej odległości od płyty głównej -jeśli któraś jest wyżej musisz je ustawić na równo( pod rolkami masz takie plastykowe kliny dokręcane każdy jedną śrubką M3,5. -później musisz mieć idealnie prostopadle...

    Audio Serwis   15 Lis 2003 08:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3211
  • Oscyloskop

    Jeżeli chcesz oglądać przebiegi na części cyfrowej GSM wystarczy Ci 20MHz natomiast po stronie nadawczej oscyloskop nic nie pomoże potrzebny jest analizator widma, a to kosztuje fortune :cry:

    GSM Serwis   20 Lis 2003 21:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1422
  • ZPFM3: Przerobka wkladki z 300MHz na 70cm

    Ja akurat posiadam wszystkie szuflady za wyjątkiem właśnie 400-450.Też mam zamiar zrobić z 300 taką 400-450, ale jakoś na razie brak czasu.Najchętniej bym dokupił jedną 300 celem przerobienia, ale jak nie wyjdzie to trzeba poświęcić tą którą posiadam.Do tej pory 400 nie była mi potrzebna, jak pasmo...

    Radiotechnika Serwis   20 Lis 2003 23:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1662
  • Dopasowanie impedancyjne

    Witam, Mam podlączony komputer do wieży Sony pod wejście AUX IN o parametrach: czułość 450 mV, oporność 47kOhm. Niestety jakość dźwięku słyszalnego z wieży jest dużo gorsza niż z głośników komputerowych. I stąd pytania: 1. Na czym polega dopasowanie impedanycjne w praktyce i czy może być to przyczyną...

    Początkujący Elektronicy   22 Lis 2003 19:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2574
  • Pytanie o mp3 ...

    straty masz nawet na 320kb/s i nie są do odzyskania - weż analizator widma i zobaczysz brak częstotliwości powyżej 16khz.......... dobrze skompresowana mp3 rzy jakosci min 160kb/s jeszcze jakos brzmi ale lepiej walic na 192..........

    Software serwis   27 Lis 2003 22:45 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1251
  • ciepło

    Hej jest to trafo jest o mocy 18VA (TS18/12) według katalogu daje 1,3A. Zasilane tym jest Analizator widma(ok 600mA) przedwzmacniacz TDA7318, przetworniczlka do podswietlania wyswietlacza LCD( ok 40 mA), włącznik zasilania na AT20C51+2 przekazniki. Łącznie ok 800mA.

    Projektowanie Układów   22 Lis 2003 20:30 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1531
  • Potrzebny schemat

    mam taka prosbe ma ktos schemat analizatora widma bo niby jets kit jabela J-74 mam schemat ale niemam plytek do tego a ciekawy bylby efekt do sprzetu grajacego Przeniesiono z: Schematu/instrukcji...

    Początkujący Elektronicy   18 Sty 2005 16:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1385
  • TV THOMSON i kablówka

    czasami jest tak ze rozgaleznik jest tak uszkodzony ze objawia sie to wlasnie na kilku kanalach pomin go wtedy bedzie jasnosc bo rozumiem ze z jednego wyjscia jeden z drugiego drugi :) zreszta zawsze mozna wezwac technikow z kablowki majac analizator widma chociazby taki przenosny mozna zobaczyc charakterystyke...

    TV Serwis   28 Lis 2003 12:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1630
  • Może ktoś ma algorytm dekodera MP3

    Witam Mam takie mmmmmmmałe pytanko (bo szukałem już chyba wszędzie, albo tak szukałem :oops:, i nie mogę znaleźć) czy ma może ktoś cokolwiek na temat dekodowania MP3???? (jakieś algorytmy, kody (język delphi, c++, vbasic). Poszukuje też coś o equalizerach, analizatorach widma, itp zrealizowanych programowyo...

    Software serwis   27 Lis 2003 05:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1297
  • wskaźnik poziomu sygnalu, proszę o opinię

    zalezy jak sie zrobi i jakie efekty swietlne bo nieraz na diodkach fajnie wyglada niz na wychylowych no wedlug mnie przynajmniej , zalezy kto co lubi .A z ilnnej beczki ma ktos schemat+plytke analizatora widma??? tez fajny bajerek

    Początkujący Elektronicy   27 Kwi 2008 16:58 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 9437
  • SINUS 53 marny zasięg - usterka czy wada?

    Witam! Widać że grono tych co nieodpuszczą rośnie! Wydaje się że rozmiar antenki jest ważny ale nie sugerowałbym zmiany jej wymiarów jest ona dopasowana do stopnia końcowego w.cz. (1/4 falowa??)i zmiana wymiarów i lokalizacji w stosunku do płytki może zmienic warunki pracy stopnia mocy. W bazie jest...

    Telefony Stacjonarne Serwis   27 Kwi 2004 22:23 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2244
  • co jest na wyjsciu gitary elektrycznej?

    Nie znam wymienionych przez Ciebie programów, więc nie wiem czy można w nich podłączyć na wejście więcej niż jedno źródło sygnału. Poza tym czy te programy dysponują źródłami o regulowanej amplitudzie. Kiedyś trochę eksperymentowałem z gitarą. Sygnał na wyściu, jak ktoś słusznie napisał, ma w momencie...

    Nagłośnienie Estrada   06 Sie 2013 13:19 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 8558
  • Wskaźnik wysterowania dla różnych częstotliwości

    Ty masz chyba na mysli analizator widma? Jest na elektrodzie.

    Audio Serwis   28 Gru 2003 14:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3328
  • Wyciszanie wzmacniacza

    no tymbardziej ze jest to prawdziwe 20W a nie to co jest podawane w sklepach wszedzie no jasne ze muzyki sie slucha na glosnikach a nie na sztucznym obciazeniu z oscyloskopem:D ale w ten sposob mozna stwierdzic wiarygodnie ktory ma wieksza moc, zmieniajac czestotliwosc lub podlaczajac do wejsia generator...

    Technika Sceniczna i Studyjna   29 Gru 2003 12:55 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1475
  • Oscyloskop do serwisowania tel. komorkowych

    Do 2 GHz to bardziej analizator widma, co nie zmienia faktu, że bardzo drogie. Nie wiem z jakimi zegarami pracują procki w komórkach, ale wydaje mi się że do 50MHz powinien wystarczyć. Pomiary radiowe trzeba by robić innymi (partyzanckimi:)metodami.

    Warsztat elektronika   29 Gru 2003 08:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1023
  • ustawienie głośników...

    Sprawdzalem - slysze. Nie ma mowy o harmonicznych - generator w SoundForge jest dokladny (oczywiscie patrzylem na analizatorze widma)...Tak jak mowie - w wiekszym pomieszczeniu slyszalem glosniej te dzwieki (pomieszczenie 5,5 na 4 metry) , ale w mojej klicie odbierane sa tak samo (jesli chodzi o czest....

    Technika Sceniczna i Studyjna   15 Maj 2008 13:33 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 15557
  • Problemy przy projekcie kolumn

    Ale po tym pytaniu to widać że pan Luklukowaty nie jest specem audio i prawdopodobnie nie posiada socyloskopu analizatora widma i bog wie czego jeszcze... ale moge się mylić.... Mylisz się we wszystkim co tu napisałeś :!: odnośnie spalenia końcówki mocy to źle dobrany kondensator i...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   20 Sty 2004 10:14 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2460
  • SONY KV-29E1D - kolory lub kineskop

    To napewno jest swietny pomysl, ale nie zajmuje sie naprawa telewizorow zawodowo, w zwiazku z czym moj warsztat elektroniczny sprowadza sie do kilku multimetrow, oscyloskopu, analizatora widma i czestosciomiarki - czy przy pomocy tych urzadzen mozna w jakis sposob sprawdzic emisje kineskopu ? I jak ? pozdrawiam

    TV Serwis   13 Sty 2004 00:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2310
  • Eminence na miękkim zawieszeniu - szukam!!!

    Oki, będę szukał tego sprzętu. Mam nadzieję że również przy bardzo małych mocach spisze się świetnie (będę chciał osiągnąć swoje 30Hz :) ) Wzmacniacz jest zaprojektowany przezemnie no i te wyniki są wynikami praktycznymi (miernik zniekształceń, miernik mocy, analizator widma, itd...) Co do obudowy,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   14 Kwi 2004 22:37 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 5115
  • UNIDEN XC3510

    Witam, problem jest taki: naciskam TALK w sluchawce i zczyna migac dioda TALK. miga sobie i nic. Potem przestaje - nie ma lacznosci z baza. Sprawdzilem na analizatorze widma, ze sluchawka po nacisnieciu TALK wysyla nosne na roznych kanalach. Raz zdarzylo sie przypadkiem ze po nacisnieciu TALK w...

    Telefony Stacjonarne Serwis   16 Lut 2004 08:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1414
  • Radio+TV typu FTV-700

    dostałem go od kumpla któremu spadł z pewnej wysokości i nic nie "kuma" od tamtej pory. nie chę pchać w niego łapek bez schematu chociaż na "czuja" i znajomiści ogólnej budowy TV pewnie też by poszło, chcę to zrobić wg schematu. w najgorszym razie można go po przeróbce zaadaptować jako zobrazowanie...

    TV Serwis   22 Lis 2005 19:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1435
  • Korektor Graficzny FS 042 - ustwaienie

    Żeby ustawić prawidłowo korektor to musisz mieć mikrofon, analizator widma i generator, ewentualnie zamiast analizatora można użyć jakiegoś dobrego wzmacniacza mikrofonowego i voltomierza nap. przemiennego. Tak jak napisał Father, na oko nie ustawisz, chyba że wykorzystasz go jako zwykły regulator barwy.

    Technika Sceniczna i Studyjna   13 Lut 2004 10:57 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6160
  • Analizer pod wzmacniacz

    Analizator widma hmmmm , pewnie na ledach? tak ... innego sposobu nie widze .. chyba ze jakis wyswietlacz lcd ale tu wzrastaja koszty ... wiec pozsotane przy ledkach .. posiadam juz schemat analizatora na wszystkie Hz od 20-20 kHz ale chce osobno dla przykładowo 18-...

    Audio Serwis   18 Lut 2004 17:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1349
  • zwykła zwrotnica

    Zbudowałem paczuszki na głośnikach Beyma (CP25 plus 10M250).Do wyliczeń zwrotnicy użyłem programu z Elektrody : (wszystko po Polsku).Aby wyliczyć ilosć zwojów cewek i grubość drutu udałem się na stronę : (tam jest kalkulator on-line do liczenia cewek) i wszystko gra.Paczki sprawdzałem przy pomocy analizatora...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   01 Kwi 2006 11:28 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 7114
  • Atlantel 200

    Witam! Ja też mam taki telefon i objaw jest taki że nie ma komunikacji baza słuchawka i odwrotnie,po naciśnięciu klawisza TALK nic się nie dzieje nie zapala się IN USE ,a po naciśnięciu CALL słuchawka milczy,patrzyłem na analizatorze widma to i baza i słuchawka nadaje,ale np. na wyjściu ostatniego...

    Telefony Stacjonarne Serwis   14 Cze 2004 14:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1719
  • program do pomiaru sygn. we WLAN

    Cześć ! Jestem dość nieobeznany z tą dziedziną, szukam programu, który pokazywałby wielkość sygnału odbieranego przez kartę WL8303. Cos w rodzaju analizatora widma, umożliwiającego np regulację i strojenie anten. Przy okazji pytanie z innej beczki czym mierzycie szybkość transferu ? pozdrawiam...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   29 Lip 2004 22:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2645
  • Kabel LPT do kitu Vellemana

    to zglos sie z reklamacja bo kabel powinien byc kiedys jak kupowalem analizator widma do skladania to brakowalo w zestawie szybki z podzialka czestotliwosci. zrobilem awanture i to sie odrazu znalazlo

    Warsztat elektronika   05 Mar 2004 13:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 939
  • Kilka pytan dotyczacych nadajnika Veronica

    2SC1971 jest tranzystorem mocy, który Mitsubishi zaprojektowała specjalnie z myślą o przenośnym sprzęcie radiokomunikacyjnym VHF, a co za tym idzie - dewiacja częstotliwości "narrow band". Siedzi on np. w transceiwerze ALAN CT-145 (tu na Elektrodzie leży gdzieś schemat). W dodatku Mitsubishi zaleca nieprzekraczanie...

    Radiotechnika Serwis   19 Paź 2006 12:13 Odpowiedzi: 84    Wyświetleń: 6470
  • filtr dolnoprzepustowy na lampach-budował ktos to?

    Budowałem... W analizatorze widma. Zobacz tu: Nie wiem jakie ma mieć parametry Twój filtr. Napiszesz coś więcej?

    Elektronika Retro   30 Mar 2004 19:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1283
  • wzmak samochodowy

    Ja tez kiedys bylem napalencem i wszystko przerabialem ulepszalem. Deck kasprzaka dolby B C HXpro automatyczne rozpoznawanie rodzaju tasmy. Do tego korektor 10pasm z analizatorem widma na diodach led. Sam wytrawialem plytki w korektorze siedzi chyba 20 drukow. To byly czasy. Tylko czy teraz warto? A...

    Technika Sceniczna i Studyjna   25 Paź 2004 16:11 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3275
  • Przestrojenie CB radia na częstotliwość policyjną

    zastanow sie czego chcesz sluchac jesli wszystkiego to musisz miec okolo 2000zl w kieszeni a jakie sa roznice miedzy ubc 120xlt a h100,uniden to najszybszy skaner na rynku 300 kanalow na sekunde 100 pamieci w 10 bankach zakresy czestotliwosci 66-88(dziura)108-174(dzura)406-512MHz emisja AM tylko w zakresie...

    Radiotechnika Serwis   09 Sty 2005 21:01 Odpowiedzi: 111    Wyświetleń: 70286
  • Co mozna zrobic z karty dzwiekowej???????

    Jeśli jako oscyloskop lub analizator widma to tylko w komputerze ,czyli raczej nie bo kolega wyraźnie napisał że jej już nie włoży a części?Popatrz co na niej jest.Rozlutujesz ją dla scalaka z którego nic poza taką samą kartą nie da się zrobić?Po za tym parę oporników ,kondensatorów ,kwarc.Warto?Chyba...

    Komputery Hardware   08 Maj 2004 12:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1984
  • transformata furiera

    Podlacz baterie pod analizator widma i sobie popatrz co wyjdzie :) Wedlug mnie powinno wyjsc zero.

    Początkujący Elektronicy   27 Maj 2004 07:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1787
  • Mikorofon bezprzewodowy (nadajnik FM) - jak to zestroić ?

    Próbuje doprowadzić do porządku mikrofon bezprzewodowy produkcji pewnej polskiej firmy (produkcja małoseryjna). Odbiornik przegrzebałem juz nieco, ale o tym napisze może innym razem. Chciałbym sie upewnic czy to wina nadajnika, czy odbiornika. Otóż schemat nadajnika umieszczonego w rękojeści mikrofonu...

    Radiotechnika Serwis   19 Maj 2004 16:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1514
  • Odbiornik FM na UL1200 - problem z ARCz

    Przypomniałem sobie o czułym analizatorze widma i zmierzyłem nim częstotliwość heterodyny - faktycznie jest ok. 72MHz zamiast 92MHz. Próbowałem przestroić nadajnik w mikrofonie z 82 na 62 MHz ale brakło gwintu w cewce :-). Co mi zostaje ?? Przestrojenie heterodyny ?

    Audio Serwis   02 Cze 2004 11:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3811
  • Butterworth, Bessel, Linkwitz czy Czebyszew?

    ech, czy nie przesadzacie? Rozumiem DSP do efektów, analizatorów widma, torów cyfrowych itp. Ale do zwrotnicy? Akurat filtracja (tak standardowa, dolnoprzepustowa) w technice analogowej jest bardzo prosta do zrobienia - cewka + kondensator i po sprawie. Opdowiednik takiego czegoś na DSP to już jest sporo...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   21 Cze 2004 21:44 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5036
  • Mikser na falowodzie

    Sprawa nie jest tak trudna z laminatem jak się na początku wydaje, darmowe próbki można zamówić np. w firmie tacconic gdzieś 60 na 40cm a więc na lata, kupić w sprzedaży wysyłkowej -wystarczy visa, taką możliwość oferuje wiele firm. A propo na 10GHz można wykonywać urządzenia z wykorzystaniem lnb choćby...

    Radiotechnika Serwis   07 Kwi 2006 12:27 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 8800
  • Aleksander Zawada - Lampy Elektronowe w aplikacjach audio

    Witam. Wczoraj (czy tez raczej przedwczoraj :) ) kupilem ta pozycje. Troche z ciekawosci, troche z nadziei, ze znajde jakies sensowne wspolczesne materialy. Od strony wizualnej ksiazka przedstawia sie naprawde ladnie - dobry papier, druk dobrej jakosci, twarda oprawa. Z checia zaczalem wiec czytac....

    Elektronika Retro   03 Lip 2005 17:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10071
  • Nadajnik TV

    Albercik! To działa :!: Podłączyłem kablówkę do wejścia wzmacniacza, do wyjścia imitację anteny (kawałek drutu), do telewizora też drut, anteny TV nie mam (bo chyba od zawsze mam kablówkę :D ). Sprawdzone na baaaardzo małą odległość (jakieś 3-4m). Nie wiem, jak z mocą sygnału, obraz dobry, dźwięk też....

    Radiotechnika Serwis   04 Lip 2004 01:32 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3112
  • Technics SH-GE90 - pulsuje wyświetlacz, jakie napięcie?

    Witam. Jakie powinno być ujemne napięcie na wyświetlacz w Technics SH-GE90 ? Lewa strona wyśietlacza (ta z analizatorem widma) rytmicznie pulsuje (2-3 razy na sekundę). Na kondensatorach (1u/50V) jest -12V. Po doklejeniu trochę wyższej wartości (4,7u) jest znacząca poprawa a napięcie rośnie do ok. -17V....

    Audio Serwis   13 Lip 2004 17:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3464
  • Amplituner CAT CS907 instrukcja

    Witam wszystkich No stalem sie szczesliwym posiadaczem tego denata o ktorym pisze kolega RomanoTV, no chcialem tylko powiedziec ze poradzilem sobie z procesorem w nim, a pekniety wyswietlacz ktory tam byl to zeczywiscie delikatnie zostal zreperowany przez umiejetnego elektronika, no ale coz wstawilem...

    Audio Serwis   10 Lut 2006 21:17 Odpowiedzi: 89    Wyświetleń: 38636
  • beyma sm115

    Dzi,eki Wam za odpowiedzi. Co do parametrów jest jasne.Całkiem ładnie to wyglada ,jest mała 'górka ' ale mnniej niż 1 dB przy objętosci 117 l.Zaskoczyłeś mnie ,że na basy mozna puścić całe pasmo,chyba że w przypadku tego głosnika bo on naturalnie tnie w okolicy 4 kHz i to stromo , pewnie lepiej niż...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   28 Lip 2004 14:40 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3362
  • Praca dyplomowa: Sobwofer

    -do tego auto on/off -linijka świetlna -elektroniczne potencjometry ( cyfrowe) -zdalnie sterowanie -analizator widma ( od 20 do 100Hz) :)

    Audio Serwis   01 Sie 2004 17:25 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2933
  • Informacje i zakup procesora dzwięku Diora DSP 502

    Będzie ciezko kupić taki procesor bo było ich mało. Miałem taki i powiem Ci, ze to lipa. Strasznie szumi, po włączeniu zaniza poziom głośności wzmacniacza, gubi nastawienia po wyłączeniu z prądu (brak pamięci). Ma również niewygodne sterowanie, a te funkcje ładnie opisane sa w rzeczywistości trochę prymitywne....

    Audio Serwis   30 Lip 2004 06:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1840
  • Miniwieżyczka Sony FH-B7CD

    Witam! Zwracam się do forumowiczów z następującą sprawą: Owe urządzenie jak w temacie, ma problem z przełącznikiem wejść - po włączeniu do sieci domyślnie ustawia na CD, co jest rzeczą normalną, natomiast po przełaczeniu na tuner lub wejścia zewnętrzne układ się blokuje i możliwe jest tylko przełączanie...

    Audio Serwis   22 Maj 2005 12:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1038
  • Harmony OpenAir i inne karty

    Witam. Dostalem w rece karte WiFi "Harmony OpenAir" w wersji 7432-05 (PCIMCIA) . Ustawienia w niej są jakies "z kosmosu" :) Nijak nie moge jej zmusic aby połączyła sie z inna kartą w stacjonarnym komputerze (Planet 8305). Niby protokól ten sam ... Poradzcie, czy i jak da sie ją skonfigurowac aby...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   25 Sie 2004 11:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 618
  • Wspolczynnik skrocenia - pilne!

    Zobacz z czego jest dielektryk. Jak tak nie da rady, to jak masz dojście do analizatora widma to utnij kawałek tego kabla, zrób połączenie T i zobacz jaką częstotliwość wytnie. Później zmierz ten kawałek centymetrem i już masz k prawie gotowe :). Aha, jak Pawsey Ci źle chodzi, to daj C do ramion dipola...

    Radiotechnika Serwis   01 Wrz 2004 19:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 974
  • Oscyloskop w telefonie

    (...) jest na symbiana cos takiego ja HandDee-SA (UIQ) Spectrum Analyzer(...) w sumie by się przydal jeszcze analizator widma audio(...) :? Spectrum Analyzer = analizator widma :lol:

    GSM Serwis   23 Lut 2005 09:23 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 6627
  • Synezer do odbiornika 137MHz

    jak dociągnie do 140MHz: (pomijając wielkość max pojemności dzielnika głównego i skok 1kHz...), na częstotliwościach powyżej 140MHz nie udało mi się uzyskać niezaszumionego sygnału. pll trzyma, czas 'zaskoku' (po starannym dobraniu filtry pętli i zmianie częst. z dużym prądem) do przyjęcia, ale sygnał...

    Radiotechnika Serwis   03 Mar 2011 22:23 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4452
  • WLAN na 30KM

    Bez przesady, co prawda nie ustawiałem na taką odległość, ale na 10 km za pomocą kompasu (dobrego gompasu) i pożądnej mapy, nie zastąpiony jest też Analizator widma-nie ziemskie użądzenie, po za tym pokazuje terz czy dokładnie trafiłeś i w co. PS Nie posiadam takiego użądzenia, mam ale do 2,3 GHz więc...

    Sieci, Internet   22 Kwi 2006 18:08 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2714
  • charakterystyka kolumny

    Domowy? raczej nie charakterystykę zdejmuje się w komorze bezechowej, można ostatecznie na dworzu, jednak przy bezwietrznej pogodzie i daleko od szosy :D. W domu dzwięk i tak zmieni swoją charakterystykę między innymi z uwagi na odbicia, różną pochłanialność różnych fal przez różne przedmioty etc. Potrzebne...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   09 Lut 2014 14:00 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7030
  • Prawda czy paranoja

    Ale opowiadacie z tym impulsem dla tych nieszczesnych 20Hz! Glosniki nie sa projektowane w ten sposob, by osiagac maksimum efektywnosci przy tak malych czest. - bo jest to bez sensu, po prostu nieuzyteczne... Natomiast - juz bede mowil konkretnie, na przykladzie mojego glosnika (BSW54II w 100netto)...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   07 Paź 2004 11:49 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2934
  • rdzenie pierścieniowe do urądzeń krótkofalarskich

    pytanie do sp1aqv czy kolega jakis wzmacniacz tranzystorowy zbudował-chyba nie bo rozważania teoretyczne sobie a praktyka sobie myśmy z kolegą ten wzmacniacz (wołna i podobne) rozłożyli na czynniki pierwsze w laboratorium(RAWAR) i rdzeniei k onfiguracje rdzeni f 82-f1001 i z wszystkich kombinacji...

    Radiotechnika Serwis   19 Mar 2009 00:15 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 6846
  • EventID: 51

    server to koszerny HP lh6000r. nie było nic przy nim kręcone. ale przyczyna jest zdaje się prozaiczna: mimo hałasu w serwerowni, jda się usłyszeć, że eden z dysków w macierzy skrzeczy. (mikrofon + analizator widma 'unaocznia' to) 'NetRaid Assistant' mówi, że dyski są ok, ale w logu co jakiś czas pojawia się...

    Software serwis   21 Paź 2004 14:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 985
  • Muzyka i FTT

    Przeczytałem wcześniej Twoje posty, lecz nie nie do końca wiem na czym to ma polegać. Jeśli chodzi Ci o VU Meter, odtwarzając muzykę z dowolnego programu nie tylko z Winampa to sprawa jest bardzo prosta. Nie potrzebujesz do tego FFT, wystarczy śledzić wartości DSP karty dźwiękowej, przetworzyć i przesłać...

    DSP i Transmisja   20 Lis 2004 15:49 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4037
  • Gazeta Swiat Radio - Prosty transwerter- czyli stek bredni !

    Myślę ,że warto by było podesłać link z tymi wypowiedziami do świata radio- ale czy to coś zmieni? Nie wierzę- trzeba jednak ostrzegać ludzi przed zakupem tej gazetki- jak i niestety dużej części kitów AVT - podpisanych przez p.Janeczka. Większość z nich nie działa. Kroś powie ,że ruszają po drobnych...

    Radiotechnika Serwis   11 Sie 2007 20:34 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 14832
  • Wzmacniacz 3,5 Hhz na współczesnych elementch , 10-15W mocy?

    Robię zdjęcia, jak będzie komplet to udostępnię, Rdzenie ? przypadkowe - wyjęte ze starego zasilacza impulsowego z komputera - wiem ,że nie powinny działać ale działają- może z tąd te zakłucenia na sinusoidzie. Jeszcze sie trochę tym pobawię - a potem spróbuję zrobić poprawki - mam dostęp do porządnego...

    Radiotechnika Serwis   12 Gru 2004 16:52 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 4939
  • megane II rok.99 poj.1,6

    hehehe jechac do serwisu Renault :sm16: . A na powaznie hmmm isc do kogos kto posiada analizator widma. Co prawda urzadzenie to jest wykorzystywane w serwisach RTV ( posiadam do 1GHz) i tam mozna stwiedzic czy pilot oby cos generuje (czestotliwosc radiowa).Wtedy trzeba sie zastanowic co jest przyczyna...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Gru 2004 21:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1080
  • Uniden XC3515 po piorunie

    Witam ponownie. Przeleciałem analizatorem widma słuchawke i baze. Ani jedno ani drugie po wprowadzeniu w tryb serwisowy nic nie wysyła. Macie moze jakies pomysły?

    Telefony Stacjonarne Serwis   07 Gru 2004 23:10 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2348
  • Czy aby technics SC-EH760 zgrał

    nie bira zasilania z sh-eh tylko z sa-eh bo to jest glowny segment tam jest analizator widma i glowny procesor dsp z korektorem jesli sie nie myle.mam gdzies schemat tego po podlaczeniu wszystkiego oprocz tego sheh powinno byc dokladnie tak jak mowisz sam mam ta wieze i wlasnie sprawdzilem :)

    Audio Serwis   21 Gru 2004 14:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2011
  • Transformata Fouriera - po co to liczymy

    Pisać o praktycznych zastosowaniach można wiele, chociażby analizator widma może korzystać z tego algorytmu, wiadomość o składowych siinusoidalnych jest ważna, np gdy zajmujesz się jakością energii elektrycznej, gdy chcesz dobrać filtr, żeby wyfiltrowaćsygnał użyteczny. Jest wiele stron gdzie o tych...

    Początkujący Elektronicy   12 Kwi 2006 19:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 29447
  • Sieć zakłóca radia na falach długich. Jak można to ominąć?

    czy kable sieciowe są ekranowane i ekrany uziemione w jednym miejscu ,trzeba zrobić pomiary analizatorem widma,izaczyna się problem bo taką sieć należalo by zrobić od początku, a kto wtakim temacie cos kuma, najtaniej i kasę do kieszeni i w nogi zasilacze to także odzielny temat i

    Sieci, Internet   08 Lut 2005 21:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1257
  • Moje pierwsze radio mam kilka pytan

    To ciekwe ale na jednej ze stron przeczytałem że to radio daje nawet 40W w SSB a 20 na AM... Sam mam alana 87 i przy zwartym tranzystorze modulujacym mam 21 W przy 1 koncówce a nie 2 Przy normalnej pracy 18W Mam też super stara 360FM i on daje 20W i tez jedna koncówka (oryginał) bez zwarcia...

    Radiotechnika Serwis   08 Lut 2005 12:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2342
  • Speaker Workshop i Sound Blaster Li(f)ve

    Nie jest to mi potrzebne zawodowo raczej w ramach hobby tak bym to nazwał. Chyba że jest coś prostszego z podobnymi funkcjami. Dzieki za linki . Mikrofon mam od analizatora widma do korekcji pomieszczeń tzw.trudnych . Pozdrawiam

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Sty 2005 09:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1850