Tylko hall, moduł i cewka. Moduł jest montowany na podszybiu po stronie kierowcy, sprawdź bo może go tam jeszcze masz i z oryginalnej wiązki może coś zostało. Opis wyprowadzeń modułu: 1. cewka zapłonowa 2. masa 3. masa do czujnika halla 4. plus po stacyjce 5 plus do halla 6 sygnal z halla
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
moduł
Witam! Kod 42 to brak impulsów z układu zapłonowego. Prawdopodobnie przyczyną jest czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam
(at)robokop Dokładnie, moduł który jest pod cewką. Szybki sposób sprawdzenia: -Zdjąć przewód idący z cewki do kopułki -Włożyć w niego świece -Odpiąć trzypinowy wtyk czujnika halla na aparacie zapłonowym -do środkowego pinu włożyć kawałek miedzianego drutu -Włączyć zapłon -Dotykać drucikiem do masy Na świecy jest iskra - winny czujnik halla w aparacie...
Pompa (i jej przekaźnik) to raczej nie jest bo silnik gaśnie w czasie jazdy. Albo jak ktoś tu sugeruje -cewka zapłonowa lub wg. mnie może to być czujnik halla w aparacie zapłonowym. czujnik halla można łatwo sprawdzić (ale potrzebny jest klucz do odkręcenia aparatu i woltomierz).
Sprawdz aparat zapłonowy ,kopułka palec a i czujnik halla może umiera. pozdrawiam
Prąd do cewki dochodzi? Może być też padniety czujnik Halla w aparacie zapłonowym, ale skoro wymieniłeś cały aparat, to raczej nie wchodzi w grę.
link kolegi nie działa najlepiej oscyloskopem ale totalny zgon mozna stwierdzic inaczej przy zasileniu czujnika nap i atakowaniu go z czola metalow elementem powino na przew sygnałow indukowac sie napieci badz inaczej w układzie zapłonow puscic impulsy na moduł i zobaczyc czy reszta działa pozdrawiam te punkty musza byc bo sie nie skusze na podglad
Sprawdz aparat zapłonowy (czujnik halla)
Tak, to jest czujnik Halla.
na twoim miejscu zostawił bym ten wtryskiwacz w spokoju i zajoł sie aparatem zapłonowym ( czujnik halla itp )
Sprawdż czujnik halla w aparacie zapłonowym
Czujnik halla, temperatury, podmień cały aparat zapłonowy.
Do sprawdzenia - pasek rozrządu, czarny okrągły plastik w aparacie zapłonowym, czujnik Halla.
Proponuję sprawdzić "u źródła" czyli czujnik Halla w aparacie zapłonowym - czy ma impulsy na wyjsciu (gdy auto nie pali).
Tu jest, widzisz 3-pinową wtyczkę? Łapany na dwie śruby M6, potrzebny klucz nasadowy 10mm. każdemu podaj na tacy gotowe rozwiązanie... Eeee, widzę że nie ma się co produkwać..... http://obrazki.elektroda.net/33_12128300...
Jeżeli nie jest to ściśle tajne / pounfe to proszę podaj mi numer tego przekaźnika. Mam podobny problem z moim Audi. W aucie wszystkie podstawowe części ekspoatacyjne zostały wymienione (świece, przewody, aparat zapłonowy, czujnik Halla itp.) a problem szarpania przy ruszaniu i spadku mocy pozostał. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Przepływomierz przełożyłem...
Do weryfikacji czujnik położenia wału. na YT po wpisaniu: "czujnik położenia wału korbowego" znajdziesz filmik pokazujący jak go sprawdzić. To dość typowa usterka. Jak sprawdzić coś, czego tam nie ma? Skoro jest kopułka z palcem, to X14NZ - system z czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym. Pewnie albo sam czujnik zdechł, albo moduł zapłonowy. Miałem...
Czy wtryskiwacz pracuje w momencie jak nie ma iskry? Co rozumiesz jako "wymiana aparatu zapłonowego"? - czujnik Halla był wymieniany?
Częstą przyczyną gaśnięcia w tych samochodach jest uszkodzony czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Jego wymiana nie jest ani czasochłonna ani bardzo droga. Pozdrawiam.
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Jak silnik na aparacie zapłonowym to ten błąd zawsze występuje.
Witam,coś namieszałeś z tym numerem BOSCHA powinno być tak: nr aparatu 0 237 520 059 albo 0 237 520 036 a drugi numer powinien wyglądać tak 050 905 205 AH,czemu kupujesz nowy aparat ??? Przecież można wymienić sam czujnik Halla?
Miałem podobną sytuację co prawda w innym aucie ale objawy te same i wiek konstrukcji zbliżony ;) Ja stawiam na czujnik Halla w aparacie zapłonowym
Witam Jest możliwośc zmiany aparatu zapłonowego z przerywaczem na apatat z czujnikiem halla i modułem?? Pytam czy to zda egzamin.pozd
Jeśli posiadasz aparat zapłonowy, to czujnik halla (impulsator) masz właśnie w aparacie. Jeśli cewka zapłonowa w miejscu aparatu to czujnik położenia wału (impulsator) przy kole pasowym.
Sprawdziłem wtyczke czujnika i membranę na regulatorze ciśnienia paliwa,wszystko okej. Dzisiaj przyszedł aparat zapłonowy z czujnikiem halla,po wymianie i wstępnym ustawieniu zapłonu odpalil. Jutro bede ustawiał z pomocą lampy stroboskopowej. Dzięki za pomoc,temat do zamknięcia ;) Dodano po 6 Czujnik halla
Czujnik halla nie zbiera impulsu z wału lecz z obrotów aparatu zapłonowego. Pozdrawiam.
W silniku z 1996 roku może być uszkodzona końcówka mocy (pod cewką), ale raczej częściej sam aparat zapłonowy (czujnik Halla). Przy uszkodzeniu tych podzespołów usterka stale będzie powtarzać się tak samo. Element elektroniczny się nagrzeje - stoisz, ostygnie - jedziesz.
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
Piny w module są opisane od prawej do lewej, czyli od d... strony 1 1 cewki zapłonowej 2 masa (kluczowa dla działania, czyli najlepiej gruby kabel bezpośrednio do klemy aku) 3 masa halla (do złącza minus na aparacie) 4 + za stacyjką jednocześnie do drugiego końca uzwojenia cewki WN 5 zasilanie czujnika halla, czyli + na aparacie zapłonowym 6 impulsy...
Witam Po zmianie silnika z 2.0 B na 1.9D nie działa obrotomierz. Prosta sprawa nie kręci się aparat zapłonowy - czujnik halla nie podaje sygnału. Chciałbym założyć czujnik halla trzpieniowy (kształt jak czujnik abs) w okolicy koła pasowego - rzeźbiarzem jestem dobrym więc dam rade :) Problem mam taki że nie wiem z jakiego auta zapożyczyć takowy czujnik...
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
Po co chcesz zmieniać aparat zapłonowy ? Ma luz poprzeczny na ośce ? Jeżeli cewka jest sprawna i nie jest to jej wina, że nie ma iskry, to winny jest czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym. Jak on padnie, to nie ma iskry na świecach. Najprościej jest to sprawdzić diodą. Czujnik ma 3 piny "-", sygnałowy i "+" ( czasami oznaczone - 0 + ) Podpinasz...
Spadłem z krzesła jak to przeczytałem. :D :D :D Wybaczcie jak coś nie tak napisałem, widocznie nie jestem zbyt zorientowany. PS: Czy takie zachowanie silnika (chodzi mi tu o te szarpanie silnikiem) może byc np. spowodowane uszkodzeniem aparatu zapłonowego (czujnik halla)?
Nie ma czujnika położenia wału. Jest aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Taki klasyk z białą kopułką jak w Uno 1,0. BOSCH MonoJetronic. Aparat jest jak nówka. Hallotron nowy, oryginał. moduł na aparacie też. ECU do niego pasuje tylko 732. Mam od 1,0 710 (zielone) i od późniejszego 715 i owszem silnik pracuje ale jałowe ma na poziomie 1500rpm.
a czy może być uszkodzony aparat zapłonowy tam jest czujnik halla - można to sprawdzić?
Akurat rozrząd jest do sprawdzenia w tym silniku dosłownie w 5 min: Ściągasz górną osłonę, na kole pasowym jest znak, na kole rozrządu również, w aparacie zapłonowym też jest kreska widoczna po zdjęciu osłonki kurzowej czujnika halla
Witam! Mam pytanko jak naprawić lub wyczyścić czujnik Halla w aparacie zapłonowym Boscha (w oplu corsie B C14NZ)?
Pompka bardzo ładnie pompuje, założona nowa,wymieniony aparat zapłonowy i czujnik halla,wymieniona cewka zapłonowa
Ten czujnik na wale to halla pod kopułko aparatu zapłonowego, czy jest jescze jakiś inny ? Czujnik położenia wału korbowego znajduje się w bloku silnika, mniej więcej pod filtrem oleju. Przy przedniej poduszce silnika masz 3-pinowe złącze od tego czujnika.
no ale czy to aby pewne ze aparat zapłonowy i czujnik halla bo znów będzie wydatek i może niepotrzebny tak jak moje wcześniejsze zakupy .
Obstawiam tradycyjnie: padł czujnik Halla (w aparacie zapłonowym). Po nim nie ma iskry i zaczynają się wymiany cewek jedna po drugiej. A to droga donikąd. Oddać do fachowca, naprawdę, to najlepsza rada. i to jest najlepsza rada.
Błąd czujnika halla będzie zawsze wyskakiwał na nieuruchomionym silniku, natomiast błąd sondy też będzie, jeżeli nie masz symulatora. Czujnik halla masz w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
witam.miałem kiedyś corse i też miałem takie objawy wymieniłem świece, przewody, palec aparatu zapłonowego i jeszcze przeczyściłem silniczek krokowy a aparacie zapłonowym jest czujnik halla może on też ma coś wspólnego.
Prawdopodobnie padł moduł zapłonowy albo czujnik halla w aparacie zapłonowym Proponuję sprawdzić czujnik
Koledzy podmieniłem aparat zapłonowy, i prwdopodobnie uszkodzony był czujnik halla. Nic specjalnego nie robiłem zamieniłem aparaty zapłonowe,ustawiłem jak zawsze zapłon na lampę, i teraz silnik pracuje o wiele spokojniej bez drgań niż poprzednio, nie gaśnie, nie gubi iskry i płynnie przyspiesza. Temat zostawcie może komuś się przyda, dziękuję.
Może jutro zrobię kompa. Jak będzie działał to będę coś może wiedział. Dzisiaj jeszcze wymieniłem aparat zapłonowy z czujnikiem halla. Jeździ innaczej jak by lepiej ale jak dam w podłogę to też przerywa na gorącym silniku
Sprawdz modół w aparacie zapłonowym
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
W tym silniku jest tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Problem rozwiązany ! Przyczyną był uszkodzony czujnik halla. Mechanik zmieniając aparat zapłonowy uszkodził mi czujnik halla . Jeszcze mi wmawiał, że sam się uszkodził podczas eksploatacji, szczyt chamstwa ! Mechanikom trzeba cały czas patrzeć na ręce :( Ale już po bólu i wszytko działa jak należy :)
Czyli aby wybic ten klin z oski trzeba będzie wymontować aparat zapłonowy.
Co to znaczy że jest źle założony aparat zapłonowy?
Jeżeli to jest silnik 8 zaworowy (a w tym roczniku raczej 16V nie było) to nie ma takiego czujnika. Jest tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Witam Chce wymienić czujnik halla w Golf 3, 1.6KAT, 55kW 1994r. Znajomy przez firmę może mi zamówić o wiele taniej, ale jest kilka takich czujników. Mówi, że potrzebuje numer z aparatu zapłonowego, żeby odpowiedni zamówić. Jaki jest aparat zapłonowy lub też czujnik halla w Golf 3 1.6KAT, 55kW 1994r. ?
Witaj Powinieneś mieć jeden czujnik w aparacie zapłonowym Pozdrawiam
Jestem pewien że masz uszkodzone czujnik w aparacie zapłonowym(halotron-czujnik halla).Jeśli oczywiscie wyeliminowane sa inne możliwosci jak świece , przewody. W matizach to jest czesta usterka. A zawór EGR nie ma na to wplywu mozna to sprawdzic przez pominiecie go, a pozatym dziala na podanie odpowiedniej ilosci spalin.
Czy do poprawnego dzialania silnika z tym aparatem bedzie potrzebny jakis sterownik????,Czy posiada ktos schemat podłaczenia aparatu zapłonowego z czujnikiem Halla+modół+cewke????? bo mam instalacje gazowa która bierze syg z cewki, Pozdrawiam i DZIEKUJE BARDZO ZA POMOC
Zapłon ustawia się stroboskopem. To auto ma aparat zapłonowy z czujnikiem halla. Na wolnych obrotach wskaźnik na kole powinien zgadzać się z tym na obudowie. Jakie to obroty powinno być w serwisówce. Nie ma potrzeby wyłączać wyprzedzenia które działa przy wyższych obrotach. Gdzie znalazłeś taka instrukcje ustawiania zapłonu w samochodzie?
Ja zapomniałem całkiem że oznaczenie i.e. było na błotniku a fire na tylnej klapie :) Ja miałem jakiegoś starszego, 96r. chyba więc tam był czujnik halla w aparacie zapłonowym, u ciebie pewnie jest już czujnik położenia wału normalny. Jak masz miernik to sprawdź przewody na zasadzie "po nitce do kłębka", najbardziej prawdopodobne miejsca to tak naprawdę...
To nie aparat pada a czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Tak jest 25 pin, aparat zapłonowy z czujnikiem halla zmieniany, pin 8 i 13 z czujnika też sprawdzany pod względem ciągłości obwodu. Na pinie 23 jest zasilanie po kluczyku.
Trudno powiedzieć. Hallotron może być uszkadzany przeciążeniem-za duży prąd w obwodzie elektrody wyjściowej, pracuje tam tranzystor w układzie OC, może być uszkadzany termicznie, i mechanicznie-tarcza impulsowa po nim trze, zwłaszcza jak jest duży luz na tulejkach wałka aparatu
Przyczyn może być wiele może być modół zapłonowy,czujnik halla w aparacie zapłonowym lub czujnik położenia wału korbowego jeśli jest.Sprawdzić kody błędów jeśli jest możliwość.
ma aparat zapłonowy podłączony do cewki. Z cewki jest napięcie a aparat zapłonowy rozbierałem i czujnik Halla spawdzony na mierniku, podaje impuls więc działa. Muszę jechać na komputer, ale problem w tym że portafi zgasnać a co gorsza skończył mi się przegląd.
Witam. Przeczytałem już chyba wszystkie tematy na ten temat na tym jak i na innych forach. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Auto gaśnie w trakcie jazdy. Odpala ponownie w czasie od 1min do nawet 15min. Miałem ten problem ok. miesiąc temu i zniknął sam. Teraz znów ten problem powrócił. Zdarzało się też, że podczas jazdy samochod szarpnął...
Sprawdź aparat zapłonowy może to być czujnik halla
Witam. Problem z Polo 1999 1.4 8v 60 KM. Gdy zimny pali ładnie, można jechać, czasem zaczyna przerywać w miarę rozgrzewania, aż w końcu kończy pracę i nie można uruchomić. Brak iskry na wykręconej świecy, VCDS podłączony, błędy to: 00533 idle speed regulation 09-00 adaptation limit surpassed 01087 basic setting not performed 16-10 signal outside specifications...
Podmienilem świece na używki ale sprawne było to samo ... Wymieniłem też filtr paliwa, kopulka z palcem . Wyciągnąłem też aparat i komputer do sprawdzenia w innym golfie i u kolegi pracowało to podobno dobrze... Samochód zagadka ale golf postawił mi wyzwanie i muszę mu dać radę :D Miałem nadzieję ze nie będzie cisnienia na 2 i 3 garnku co by tłumaczyło...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Witam. Podstawiony cz. Halla. Wtrysk i pompa pracuje. Brakuje impulsu na środkowym pinie w kostce przy cewce. Zrobiłem pomiar miernikiem i niby jest- ale jakiś słaby(tzn. miernik pokazuje przerywane 12V) bo wpiołem na zielony i czarny miniaturową żarówkę 12V 100mA i powinna mrugać podczas kręcenia podstawionym obok aparatem zapłonowym (czujnikiem Halla)....
Witam, Czy ECU reaguje na rosnące czy opadające zbocze z czujnika halla (w aparacie zapłonowym). Konstruuje właśnie komputerek zapłonowy(taki chiptuning na LPG i PB) i silnik jak juz odpali to strasznie nierówno sie kręci. Jeszcze jedno pytanko, z aparatu wychodzą 4 przewody (impulsy, masa, zasilanie) a na czwartym przewodzie sa impulsy o 4 razy mniejszej...
Witam. Mam problem ze swoim autem audi 80 b4 1.6 benzyna z 1994 roku mianowicie brak iskry. Wymieniłem juz 3 cewki (cewka z modułem obok) aparat zapłonowy i czujnik halla ostatnio nawet wymieniłem czujnik położenia wału i nic po dwóch sekundach odcina iskre i nie mogę dojść gdzie. Napięcie do cewki i aparatu dochodzi a mimo to iskra gdzieś ucieka. Dodam...
Jednoznacznie wskazuje to na czujnik halla prąd idzie na cewkę lecz nie dostaje impulsu z czujnika. do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym Honda nie stosowała czujnika halla, proszę nie wypisywać niedorzeczności.
A czy przypadkiem ten silnik który włożyłeś nie ma aparatu zapłonowego BOSCH z czujnikiem halla?
Mam podobny problem w Vectrze A 1.6i silnik C16NZ obrotomierz też wskazuje dziwne obroty, które skaczą od 1000 do 5000. Silnik powinien odcinac zapłon powyzej 6000 a on pokazuje 7000 i dalej można przyspieszać. Na wolnych tez skacze od 800 do 2000 ( przy czy silnik nie przyspiesza ). Obrotomierzem steruje bezposrednio komputer i nie wiem co może być...
Problem jest w aparacie zapłonowym a właściwie w czujniku halla który tam jest.
takw esco 1,4 na gaźniku jest klasyczny układ zapłonowy z hallotronem.Zdejm wtyczkę z aparatu,odłącz kabel w.n. idący od cewki od kopułki i przybliż na odległość około 1 cm od karoserii,włącz zapłon i cyklicznie zwieraj środkowy pin wtyczki aparatu z masą.Powinna przeskaiwac iskra.
Gdzie znajduje się ten czujnik? Nie szukaj czegoś, czego u Ciebie nie ma. Skoro masz aparat zapłonowy, to nie masz czujnika wału, tylko Halla w aparacie.
raczej czujnik halla w aparacie zapłonowym
Czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Poważnie? Bo ja wiem, że tam nie ma czujnika Halla. Aby namierzyć usterkę potrzebny jest omomierz, probierka i mały młoteczek, serio.
No ,Jurek ma racje tam siedzi aparat zapłonowy Bosch z czujnikiem halla (którego da się adaptować od VW). Sprawdzić czujnik i moduł zapłonowy.
Hehe możliwe że poruszany był wiele razy... Przyznaje moja wina, nawet bardzo wielka, że nie przewaliłem całego forum w tym temacie. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to że BYŁEM w desperacji i potrzebowałem ifno od zaraz... Byłem bo problem z iskrą znikł wraz z wymianą (w moim przypadku) czujnika Halla, zakupiłem używany aparat zapłonowy ze sprawnym...
Co do kąta ustawienia zapłonu, maluch nie ma aparatu zapłonowego, tylko ma czujnik Halla, którego się nie ustawia - jest ustawiany raz i do końca.
Kurcze też tak mam od dłuższego czasu. W niejednym warsztacie byłam i nic. Przymierzam się do wymiany aparatu zapłonowego, gdyż podejrzewam czujnik halla.
Rozwiązanie może byc również inne: Każde auto ma w jakiś sposób mierzone obroty silnika(aparat zapłonowy,czujnik Halla,alternator) .Wystarczy dorobić jakiś układ do pomiaru prędkości wału za skrzynią(auta z AS to mają fabrycznie) i porównać obydwa sygnały wg zadanych progów...Mozna też wykorzystać do porównania sygnał ABS. Dobrze że temat został poruszony,...
Masz prawdopodobnie cewkę z modułem wzmacniającym- taki aluminiowy zespół w podstawie cewki - widocznie ma się ku końcowi...... Cena zamiennika w hurtowni motoryzacyjnej ok 150 zł ( wymieniałem ostanio w w passacie) Pozdr.J.
ok to też sprawdze Dodano po 1 jak wymienic ten czujnik halla w tym aparacie zapłonowym?
Witam Wszystkich Mój problem jak w temacie otóż Na biegu jałowy jak samochód się porusza obroty na poziomie 1000 - 1500 Kiedy pojazd się zatrzymie obroty spadają. Robiłem Czyszczenie przepustnicy Adaptacja też była robiona Był też wymieniany aparat zapłonowy razem z czujnikiem Halla Mam polskiego vaga 2.5 i kabel kkl coś ktoś doradzi ?
Nie dam sobie uciąć, że się da, ale chyba można przełożyć sam zabierak aparatu, ten element plastikowy z bolcem/ płetwą. Natomiast elektrycznie czarny aparat delco ma czujnik indukcyjny i moduł zapłonowy w sobie, natomiast brązowy ma tylko czujnik halla
z doświadczenia ja bym stawiał na czujnik halla w aparacie zapłonowym
Witam Jaki czujnik halotronowy można zamontować w aparacie zapłonowym w oplu corsie A Moze SS441A Chodzi mi o wklejenie go w miejsce uszkodzonego
możesz też zwierać środkowy pin kostki aparatu do masy i wtedy powinna skakać iskra (sprawdzaj na przewodie z cewki zapłonowej)
Niezłe jaja wyszły Bracia Rodacy ;) Okazuje się, że w moim Polo NIE MA czujnika położenia wału korbowego. Wyszło na to, że aparat zapłonowy jest do kosza(czujnik halla).
Trzeba sprawdzić jakie jest sterowanie tego tranzystora i spróbować podłożyć. Nie czujnik Hella, tylko Halla, może być też optyczny na moje oko . Z czego to masz ? Starszy japoniec, koreaniec ? Tranzystor do sterowania cewek zapłonowych to np BU931.
Witam mam problem z moim polo. Stałem na postoju i nagle obrotomierz zaczął szaleć i zgasła. Nie odpaliła już wgl Wymieniłem cewkę przewody wysokiego napięcia i cały aparat zapłonowy z czujnikiem halla Na czujniku halla na 3 pinie nie ma plusa na kontrolce lekko się żarzy po podaniu plusa z akumulatora bezpośrednio na 3 pin auto odpala Moje pytanie...
aparat zapłonowy czujniku halla zapłonowy halla czujnik położenie aparat zapłonowy
generator skrótów akumulator webasto ogrzewanie hydronic
Jak zabezpieczyć dom przed podsłuchem w głośnikach? Dioda temperatury świeci w piekarniku Electrolux - przyczyny i rozwiązania