panowie,ale c14nz nie ma modułu w aparacie ,a pod cewką zapłonową.
Sprawdzić złącze na dole aparatu zapłonowego (C14NZ, X14NZ), sprawdzić przebieg z czujnika Halla, a następnie obecność impulsów sterujących modułem zapłonowym. Pomiary wykonać na złączu ECM. Oczywistą sprawa jest wstępna kontrola zasilania i mas - chyba nie trzeba pisać.
chba ci sie zerwalo sprzegielko miedzy aparatem zaplonowym a walkiem rozrzadu odkrec kopulke jesli pales sie luzno kreci toto jest to uwaga przed odkreceniem aparatu naznacz polorzenie aparatu wzgledem silmnka by zlozyc tak samo spowrotem
Ten samochód jest prosty jak budowa cepa, jedyne istotne podciśnienie to ten wężyk między monowtryskiem i map sensorem. Ustawienie zapłonu i tyle Tak na marginesie to jestem ciekaw jak zamieniłeś te silniki, skoro mają zupełnie inne aparaty zapłonowe (C14NZ z hallem i kołkiem a C16NZ z czujnikiem indukcyjnym, modułem i płetwą napędzającą aparat)
Witam! Mam pytanko jak naprawić lub wyczyścić czujnik Halla w aparacie zapłonowym Boscha (w oplu corsie B C14NZ)?
Coś mi się tam przypomina, że raz miałem taki przypadek i winnymi były skorodowane połączenia w obwodzie zapłonowym wokół aparatu i cewki. Potrafiła też wariować cewka w aparacie zapłonowym.
Tak jednopunktowy wtrysk. 1.4 kod silnika: c14nz z aparatem zapłonowym.
Sprawdź czujnik wału korbowego (dioda LED). Leonek, wiesz co sobie sprawdź? Ubity czujnik Halla w aparacie zapłonowym, stąd tylko raz iskra pstryknie po włączeniu zapłonu.
Moduł zapłonowy NZ to chyba pod cewką zapłonową , chyba ze masz coś innego to w aparacie zapłonowym.
zobacz czy w tym czasie jak nie chce odpalić wtryskiwacz daje paliwo jeśli nie to czujnik halla jeśli paliwo jest to moduł pod cewką zapłonową
Proponuję podstawić cały aparat zapłonowy.
Tak. Silniki C14NZ i C12NZ mają te same aparaty.
podany silnik posiada czujnik indukcyjny w aparacie zapłonowym,raczej bezawarykny. Stawiam na moduł zapłonowy (też w aparacie)
Witam mam problem z zapłonem astry. Mianowice urwał mi się bolec napędzający części mechaniczne tego aparatu, jest plastikowy jak i cale te kolo zamontowane na bolcu. moje pytanie brzmi czy da się wymienić sam plastik (używany zapłon około 100pln) a mój poza tym felerem jest sprawny czy jest jakaś sprawdzona metoda na naprawę tego? poniżej zamieszczam...
a pomyślałes już jak zamontujesz aparat zapłonowy?
Przede wszystkim inna instalacja,inny sterownik. Nie łudź się, aparatów zapłonowych nie przełożysz.
A gdzie masz moduł w cewce DIS ? Coś pomyliłeś chyba Moduły były, owszem, ale w silnikach z aparatem zapłonowym, w tymże aparacie właśnie. A jaki to kod silnika ? Jak np C14NZ to masz aparat / rozdzielacz + moduł. A jak np X14XE to masz DISa.
najprawdopodobnie czujnik halla w aparacie zapłonowym
C14NZ ma aparat zapłonowy z hallem w środku. U ciebie sprawa wygląda prosto, ale nie chcę się jeszcze mieszać w temat.
Witam i proszę o pomoc. Astra F z 93r C14NZ Czujnik prawdopodobnie indukcyjny w aparacie zapłonowym, aparat z brązową kopułką - prawdopodobnie Bosch. : Czujnik hallotronowy, i żadne "prawdopodobnie-pisze na nim. Problem "niepalących" c14nz poruszany wielokrotnie, wyszukiwarka.
Może iskra jest za słaba? Chodzi o to że przy tym jak masz świecę wyjętą i kręcisz rozrusznikiem to jest, a w komorze cylindra świeca "gubi " iskrę? druga sprawa to moduł w aparacie zapłonowym. 1.4 to silnik C14NZ? który rok auta?
Było bzdrylion razy jak sprawdzić aparat w C14NZ. Nie wiem czemu ma służyć kolejny temat.
Jak wstawiasz C14NZ w miejsce C14NZ to musi grać,nie? Oglądnij sobie C16NZ to będziesz widział różnice,no chyba że przełoży głowice z aparatem zapłonowym,bo sam aparat się przełożyć nie da-inny napęd wałka aparatu.W tym tkwi szkopół.
Witam. Sprawdż wtyczkę przy aparacie zapłonowym, czy nie jest zielona w środku. Pozdrawiam.
Chodzi o cały aparat zapłonowy, kable i cewka?? Proszę konkretniej.
w X14NZ nie ma aparatu zapłonowego.... Może kolega wie czym się różni ten silnik z C na początku od tego z X? Z tego co wiem to spełnieniem norm emisji spalin i X ma EGR, teraz dowiedziałem się, że nie ma aparatu zapłonowego. Mam astrę F z salonu '97r, na tabliczce ma wybite X14NZ, a nie mam EGRa i mam aparat zapłonowy co by wskazywało na C14NZ tak...
Witam. Nie wiem, czy temat jeszcze aktualny,ale podobny przypadek miałem.Otóż oprócz szarpania dochodziły "wystrzały".Co się okazało:mam założony aparat zapłonowy Bosch-należało wymienić przewód WN pomiędzy aparatem a cewką na przewód boscha /był zwykły/ Oprócz tego,pod kopułką było zawilgocenie-po przeczyszczeniu i uszczelnieniu silnik pracuje dobrze.Acha,...
moduł i hall był sprawdzany był podłozony cały aparat zapłonowy i moduł z działajacej astry
Wymieniłem cały aparat zapłonowy bo miałem i jak na razie wszystko ok
Hall jest wymienialny czy cały aparat zapłonowy? Może podejdzie z innego silnika np.corsa c12nz?
Sprawdz przewód i przyłącze do aparatu zapłonowego tam przeważnie są zaśniedziałe styki .pozdr.
Zdejmij kopułkę aparatu zapłonowego i zobacz, czy palec się obraca przy rozruchu.
zapłonu nie ustawisz dokładnie bez lampy. Najwyżej tak na słuch żeby dojechać do mechanika. Sprawdź aparat zapłonowy - w tym silniku prędkość obrotów biegu jałowego nie jest regulowana
Tam jest czujnik halla w aparacie zapłonowym. Przerabiałem to z corsą c14nz. Jeśli jestem w błędzie, to niech kolega motronic mnie poprawi. Tam był przypadek o tyle dziwny, że czujnik niby dawał sygnał (test diodą), ale auto nie odpalało. Pomimo sygnału z czujnika, okazał się on wadliwy i jego wymiana rozwiązała problem. Proponuję zatem podmienić czujnik...
Witam. Proszę o pomoc forumowiczów. Posiadam Astrę f z silnikiem c14nz. Jakieś 400km temu robiłem w zakładzie mechaniki pojazdów planowanie głowicy wraz z wymianą uszczelniaczy i szlifem zaworów. Przed oddaniem z samochodu z niesprawnym silnikiem, w którym kompresja uciekała na układ chłodzenia, spalał mi o dziwo około 6.5l/100km w mieście jazda na...
Posiadam silnik o poj.1,4 o symbolu C14NZ Czyli czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym.
Miałem kiedyś podobne objawy, tylko, że w Corsie B z 1993 r. (C14NZ). Padł mi wtedy czujnik halla w aparacie zapłonowym. Koszt ok. 120 zł. Pozdrawiam
że u mnie obroty strasznie wariują i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na aparat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) Wszędzie gdzie czytam to piszą czujnik halla, ale gdzie on jest?
O ile pamiętam mechanik mówił ze wymieniał z tym ze chyba nawet sa przy silniku dwa a trzeci przy chłodnicy.I czy nie mialyby one znaczenia róży pracy na gazie? To był wymieniane czy nie? Czujnik temperatury silnika podający sygnał do ECU jest jeden. Czepiając się szczegółów to wszystkich masz 4. Chodzi o ten od ECU. Na lpg może pracować, ponieważ...
Z tego tytułu że miałem taką Astrę i trochę się przy niej namęczyłem ,mogę Ci powiedzieć że częsta usterka to aparat zapłonowy, nie wiem jaki masz aparat ale u mnie zawodził wtyk na aparacie ,3 albo 4 pinowy ..śniedział i to była przyczyna takich dolegliwości.
No to nie masz plusa po zapłonie na sterownik silnika. Sprawdź czy jest zasilanie na cewce zapłonowej (czarny przewód), zakładam że na liczniku oprócz check-a wszystko normalnie świeci (ładowanie, smarowanie i ręczny). Sprawdź czy czarny przewód w kostce koło aparatu nie ugnił z tyłu kostki. Ogólnie to idziesz "po kablu" żeby znaleźć miejsce usterki...
Witam Mam problem z moją Astrą F (1,4 C14NZ) Wymieniłem w niej silnik wyjęty z Kadeta E oznaczenie E16NZ I niestety podłączenie aparatu zapłonowego z Kadeta jest calkiem inne. Całego aparatu też nie da sie przełożyć ponieważ nie pasuje on do reszty (inne połączenie z wałkiem rozrzadu) Czy Może mi ktoś pomóc w prawidłowym podłaczeniu tego aparatu z instalacja...
Jakoś nie przypominam sobie corsy B z aparatem zapłonowym ale wiek robi swoje :-)) ja tam bym podlaczyl tester i popatrzył na parametry na zimnym. Pewno by się wiele okazało. Już samo spalanie sugeruje usterkę.
dobra- mój błąd źle robiłem odczyty, jestem coraz bliżej finału załatwienia sprawy Iskre już mam przy ręcznym mostkowaniu aparatu Halla , Przy wtrysku mam pewnie jakąś zware bo przy zapłonie wtrysk wydaje dziwne dźwięki .... obadam to i mam nadzieje że naprawie . Dodano po 3 kadett chodzi , czujnik halla w aparacie zapłonowym Boscha ma zwarcie między...
Moduł w aparacie zapłonowym a jesli go tam nie ma to jest pod cewką zapłonową koszt ok 120 - 150 złotych dobrej firmy.
Witam! Temat już dawno rozwiązany. Napisałem w innym wątku. Padł czujnik halla w aparacie zapłonowym. Wymieniłem na nowy i śmiga jak burza. Koszt razem z ustawieniem zapłonu ok. 160 zł. Pozdrawiam
Przy kręceniu rozrusznikiem iskry nie ma ani na świecach ani na wyjściu z cewki, jedynie masując środkowy pin w gnieździe idącym do aparatu zapłonowego wszystko ożywa tzn. pracuje pompa, podaje wtrysk paliwa i jest iskra.
co do szarpania i gaśniecia to moduł zapłonowy,lub czujnik w aparacie ,zakładając,że instalacja w porządku.Błąd 35 to poszukałbym czy nie łapie lewego powietrza.
Witam, po przejrzeniu nastu postów dotyczących mojego problemu nadal nie wiem co jest przyczyną że nie mogę odpalić auta. Auto zgasło mi podczas jazdy i po pół godzinnym postoju odpaliło ale po kilku km znowu zgasło na amen. Zrobiłem test ze świecą i nie było iskry więc kupiłem nową cewkę ale nic to nie dało. Znalazłem tu na forum opis kolegi King Kong...
Jeśli masz C14NZ to tego czujnika nie masz, tylko jest cewka indukcyjna w aparacie zapłonowym, kod silnika znajdziesz na bloku silnika na łączeniu z skrzynią biegów od strony chłodnicy, a czujnik temperatury masz w kolektorze ssącym od strony rozrządu, taki dwu pinowy z niebieską wtyczką.
Mam taką sprawę moja astra z rana jak zapalam to muszę trzymać rozrusznik i kręcić do oporu z 20 ,30 sek aż zapali . Ale w dniu jak już zapalałem czyli na ciepłym silniku pali na rys , więc co to może być może to zapłon aparat zapłonowy źle ustawiony ? i czy jest jakiś sposób by zapłon ustawić bez lampy stroboskopowej ?
Mala ciekawostka, gdy rano przed uruchomieniem podepnę pod trzy pionowa wtyczkę "zapasowy" aparat zapłonowy i obracam go ręka to iskra jest. wnioskując z objawów to iskry brak tylko przy próbie uruchomienia rozrusznikiem. pzdr
Wskazałbym na pompę paliwa,przekażnik,aparat zapłonowy.Potecjometr TPS tego nie zrobi,tylko bieg jałowy i Cut Off.
Jeśli chodzi o silnik C14NZ to na 90% modół zapłonowy w aparacie, było już o tym nie raz na tym forum. Edit : Pomyliłem się 14 mają modół pod cewką zapłonową ale i tak na niego bym stawiał tylko teraz 50% a drugie 50% na czujnik położenia wałka w aparacie.
Post może nie najświeższy ale postanowiłem coś od siebie dopisać, ponieważ ostatnio również szukałem opisu wyprowadzeń komputera systemu MULTEC w C14NZ. Uzupełniając to co na swoim schemacie uzupełnił kolega narasta: Y10 - kopułka aparatu zapłonowego i czujnik Halla Y32 - wtryskiwacz K58 - przekaźnik pompy paliwa M21 - pompa paliwa X15 - selektor oktanowy...
Ostatnio siadł mi czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Dzwoniłem do kilku sklepów z zapytaniem o taki aparat i mają zamienniki różnych firm: - firmy Energy - firmy Mitron - włoskiej KW Zastanawiam się który wybrać? Jakieś polecacie? Chyba, że ktoś z was kojarzy gdzie można kupić oryginał Bosch'a za cenę mniejszą niż 250 zł
Witam Zepsuła mi się głowica i postanowiłem wymienić silnik. Kupiłem silnik 1.4 z 98r, ale nie pasuje do skrzyni biegów, bo ma większe koło zamachowe, a otwór w skrzyni jest mniejszy. Mój silnik to c14nz ten co kupiłem to pewnie przypuszczam ze x14nz, ale pewny nie jestem. Poradźcie mi czy musiał bym zakupić skrzynie do tego silnika? Czy ten silnik...
miałem już nic nie pisać w tym temacie ale jednak napiszę żeby cię uświadomić, w kadettach występowały 3 wesje silnika 1,4: - 14NV 75hp gaźnik Pierburg 2E3 - C14NZ 60hp Multec-ZE (ten o którym piszesz) - E14LV 60hp gaźnik Pierburg 2E1 Autor posta wyraźnie napisał że ma gaźnik, trzeba tylko dokładniej czytać.
Radek2 ... mam takie same objawy ale wymieniłem wszystko oprócz aparatu zapłonowego, wiązki, cewki i modułu... już sam nie wiem co sie dzieje z tym kadettem problem był już od czasu jak go kupiłem był to standardowy c14nz, ale obecnie mam przerobionego na c14SE i myślałem sobie, że jak wymienie głowce, wszystkie uszczelki itp to sprawa sie wyjaśni a...
Witam. Jak w temacie moja Astra 1.4 8v 92r odpala ale z takimi jakby "przeskokami" ale to nie o to chodzi najbardziej a mianowicie, kiedy ją odpalę bardzo nierówno chodzi tak jak by na 2 gary. Sprawdzałem iskrę - prawidłowa, całą cewkę zapłonową i moduł - wszystko z nią w porządku, ale przy aparacie zapłonowym, kiedy ruszę troszkę wtyczkę od czujnika...
Ustawiłem na oko tak żeby znaczki na obudowie były w równej linii ale nie wiem czy to jest właściwie, można kręcić w dużym zakresie (~45*) aparatem zapłonowym a silnik nie gaśnie.Podejrzewam,że złe ustawienie zapłonu było powodem dużego spalania lpg. Elektryk powiedział mi, że w starych gratach ustawianie na lampę nie ma sensu tylko na słuch ale nie...
cze sterowanie pompą wtryskiem i zapłonem bierze swój początek w aparacie zapłonowym a własciwie to czujnik hala od niego wszystko zalęży więc sprawdź wtyczke w aparacie i ją oczysć bo pewnie jest w kiepskim stanie potem sprsadż czy do wtyczki dochodzi zasilanie jak dochodzi to pozostaje ci sprawdzenie czujnika hala przydał by ci sie oscyloskop jesli...
dziękuję wszystkim za porady, problem po ponad 3 miesiącach rozwiązał się poniekąd sam. W zeszłym tygodniu auto stanęło, należało wymienić plastikowe kółko w aparacie zapłonowym (lucas) tzw. sprzęgiełko zapłonu i przy okazji pozbyłem się szarpania przy hamowaniu silnikiem. Koszt takiego kółka to 30-40 zł, fabryczne wytrzymało u mnie ponad 100tys km,...
Dzięki za informację (chyba zmienię serwis). Problem u mnie polega na tym, że samochód w czasie jazdy przestaje reagować na pedał gazu i zapala się pomarańczowa kontrolka, po czym samochód gaśnie. Nieraz nie mogę zapalić, a nieraz zapala od razu. Komputer nie pokazuje żadnej usterki. Wyczyściłem aparat zapłonowy, kostki i połączenia na przewodach, mam...
Mam podobny problem astra c14nz... gaśnie jak sie nagrzeje do 95*C...Myślałem że znalazłem przyczynę - przeczyściłem kable masowe przy silniku i doklepałem oczka młotkiem...było chwilę lepiej ale w końcu okazało się ze problem nagle powrócił ...już nie wiem co to może być!!! Czy ktoś wie jak sprawdzić aparat zapłonowy tzn. który kabel jest od czego?...
witam Tak jak pisałem posiadam opla astrę z silnikiem 1.4 symbol c14nz benzyna+gaz Problem z tym samochodem jest dla mnie bardzo uporczywy i ciągnie się już ponad miesiąca, a mianowicie kiedy odpalam rano samochód jast wszystko ok. Przejadę nim trasę około 5-10 km silnik zaczyna przerywać czasami strzeli w rurę albo w kolektor tak jakby zapłon się przestawiał,...
To normalny objaw :idea: ,jak autko trochę postoi zimą to po takim czasie wszystkie elementy ulegają oszronieniu i zawilgoceniu co powoduje że tam gdzie masz elementy związane z prądem występuje tzw śniedzenie styków i przewodów elektrycznych .Powoduje to zanik napięcia :idea: :cry: ,Obecnie należy autko wstawić do ciepłego garażu i trochę go poczyścić...
W C14NZ (C16NZ nie miałem okazji posiadać ale istnieje ogromna analogia miedzy tymi silnikami jeśli chodzi o zapłon) ja sprawdzam czy moduł pracuje i cewka za razem . Zwierając w wtyczce czujnika położenia walka rozrządu - z "0" (znajduje się w przerywaczu). Jeśli pojawi się iskra oznacza ze moduł i cewka są dobre , aby sprawdzić sam czujnik Halla który...
Tego nie wiem. Obudowa aparatu zapłonowego jest delikatnie pęknięta i spięta opaskami zaciskowymi. Ciężko mi stwierdzić bo nie rozbierałem jeszcze tego. Prosiłbym o jakieś wskazówki na co dokładnie zwrócić uwage żeby całkiem go nie dobić proszę o wyrozumiałość pozdrawiam !
Witam, czy ten nieszczęsny czujnik w aparacie zapłonowym jest do kupienia jako część zamienna?? Ile ew.kosztuje?? Co do wymiany to chyba wystarczy wybić kołek sprężysty i odkręcić 2 śrubki?? A może w innych silnikach/autach też był montowany identyczny czujnik /np. kadett E, corsa A, vectra, ascona czy co tam jeszcze było/ i można rozszerzyć krąg poszukiwań??
Wszystko jasne. Hall jest ok ale przy sprawdzaniu wyszło mi że nie działa problem był w samym aparacie zapłonowym, był zatarty, nie obracał się, niestety nie pomyślałem żeby sprawdzić czy palec się kręci sprawdzałem tylko jego stan, po wymianie jest OK (przy okazji padła też pompa paliwa). Moduł jest OK. Temat uważam za zakończony ale może dla potomnych...
no napisalem w pierwszym poscie...auto to opel astra1.4 C14NZ monowtrystk aparat zaplonowy z czujnikiem halla, bede wdzieczny za pomoc bo jakos podlaczanie pod stacyjke zeby odciac rozrusznik mi sie nie podoba wolalbym tak jak powinno byc czyli odciecie zaplonu, pozdro
Ludzie, przestańcie bredzić o komputerach w tym starociu - możliwości są dwie - albo czujnik Halla/moduł zapłonowy - obydwa w aparacie, dostępnym w cenie flaszki na każdym złomie, bądź zwyczajnie ginie ciśnienie paliwa - skrajnie zużyta pompka, przekaźnik w słupku - nie wiem w czym jest problem, żeby zobaczyć czy jak zgaśnie to ma iskrę. Czujnik temperatury...
Posiadam Opla Astre 1,4 kat. rok 92. Podczas jazdy samochód nagle zgasł, uruchomiłem silnik i pojechałem dalej, sytuacja powtórzyła się ponownie, za trzecim razem silnik nie dał się już uruchomić. Po sholowaniu do domu zacząłem z kolegą który ma taki sam silnik szukać przyczyny. Okazało się że nie ma iskry na świecach. Przekładaliśmy od niego cewkę,...
Tak sobię myślę, że on przestawia zapłon wg obciążenia silnika, czyli przy obciążonym silniku dopasowuje kąt zaołonu do chwilowej potrzeby. Tylko jaki czujnik ma na to wpływ? przy aparacie zapłonowym jest czujnik indukcyjny. Może jeszcze potencjometr przepustnicy. Nie mam więcej pomysłów. A BTW ziarus1 z tego co wiem ten silnik jest kolizyjny, więc...
Czyli że to jest wina aparatu zapłonowego? Wcześniej zawór był otwarty cały czas, chyba że nie zakręciłem rozrusznikiem to po 5-6 sek. wyłączało zawór.Ale start rozrusznika uruchamiał go natychmiast. Wygląda to tak jakby hall musiał się ''wzbudzić"(czy to możliwe jest technicznie?) albo jest jakaś inna przyczyna,bo na benzynie też ciężko zapala. co...
Hej kolego mam podobny problem... silnik pali na dotyk... na ssaniu też dość równo chodzi (C14NZ), ale jak sie nagrzeje to obroty falują od 1500 do 500 i jak spadną poniżęj 500 gaśnie... i tak ciągle Wymieniłem wszystkie uszczelki, silnik krokowy, potencjometr przeoustnicy, sonde lambda, mapsensor, komputer, sprawdziełm membrane w serwie, świece, kable...
Witam;) posiadam Astrę F 92r nie mam pojęcia co może być objawy: silnik nie pali na gazie gdy jechałem autko nagle zgasło na LPG po czym otworzyłem maskę i zaczęło się dymić spod aparatu zapłonowego i gdy kręciłem silnikiem to od czasu do czasu się spod a.z dymiło ale sprawdziłem aparat i jest ok na benzynie pali ale po zatankowaniu za 20zł zrobiłem...
Rozrząd: http://obrazki.elektroda.pl/5535116400_1... Tu gdzie zaznaczyłem są znaki wałka rozrządu. Przekręć silnikiem tak żeby były najbliżej siebie. Kręć wałem korbowym. W tym momencie znak na kole pasowym wału korbowego (taka kreseczka jak by przecinakiem nabić) powinien się pokryć z odnośnikiem na osłonie albo takim wystającym cypelkiem...
Witam, borykam się z tym problemem już dłuższy czas, mój kolega-mechanik poczuł się w końcu bezradny. :-( Dotyczy to Astry'97, silnik C14NZ. Objawy: po powolnej jeździe w korkach, chwilowym zatrzymaniu na światłach, parominutowym postoju (z wyłączonym silnikiem!) - po naciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 400-500, silnik często gaśnie. Jeśli nie...
Witam, jeśli zła kategoria to proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego podforum. Opiszę swój problem. Samochód to Opel Astra F rok prod. 1998 Silnik 1.4 60 km + LPG silnik c14nz Bez żadnych bajerów, nie ma wspomagania el, szyb itd. Ostatnio odpalając samochód zapiszczało mi coś pod maską, pomyślałem że to pasek dostał wody i zapiszczał, pojechałem...
Powiedz mi bo nie pamietam czy w aparacie masz tez modul zaplonowy czy on byl montowany dopiero w C16NZ ??? Jesli jest on w aparacie to go wymien ...!!!!!
Mam problem z silnikiem C14NZ (Corsa kolegi). Przy dużym obciążeniu (próba średnio-dynamicznego ruszania/przyspieszania samochód szarpie (jakby się dławił) - czasami po kilku kangurkach potrafi nawet zgasnąć). Może minimalnie szarpnie jeszcze na trójce, ale później już bez problemu i też dość żwawo rozpędza się (do 165km/h). Sprawdziliśmy: 1. Zasilanie...
ja proponuje jak kolega wyzej sprawdzic rozrzad, cisnienie paliwa, poprawnosc dzialania wtryskow i aparat zaplonowy, moze iskra nie jest wystarczajaca - palec/kopulka zuzyte Pozdr. Procekkk
Witam posiadam opla corse b 94r. fabrycznie był silnik c14nz uległ on niestety poważnej usterce która mnie zmusiła do wymiany silnika za okazyjną cenę kupiłem silnik c16nz wraz z całym osprzętem również ze sterownikiem silnika cewką aparatem zapłonowym kopułka itd mechanik który podmieniał silnik powiedział ze nie ma sensu zmieniać instalacji elektrycznej...
ustawic aparat zapłonowy aparat zapłonowy honda corsa aparat zapłonowy
schemat wzmacniacz tonsil włącznik lampa stać nissan qashqai zasila
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Jak ustawić język polski w Octagon SF8008? Wzmacniacz WS432: Bezpieczna praca przy 35W