Zwykła cewka podwójna plus rezystor lub oryginalny przewód oporowy. Bez problemu znajdziesz na szrocie. Natomiast Twój problem leży zapewne w kondensatorze w aparacie zapłonowym lub samych platynkach.
Czujnik Hall g40 w aparacie zapłonowym jeśli masz cewkę na podszybiu.
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Rozrusznik – to Kolega kojarzy, prawda? Natomiast cewka zapłonowa: 15 do plusa a 1 do aparatu zapłonowego, na kondensator. Cewkę zapłonową dobrze przymocować do silnika lub jej masę doprowadzić dodatkowym przewodem do kadłuba silnika. N6 to opornik dodatkowy, powinien być na przewodzie z samochodu; na tą chwilę pracy nie jest wymagany. N to cewka,...
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Jeśli ten model ma aparat zapłonowy to sprawdź cewkę od czujnika magneto\indukcyjnego która to steruje modułem. Jest ona pod palcem rozdzielacza.
Układ generuje impulsy jak w układzie zapłonowym samochodu. IC1 ustala częstotliwość impulsów, IC2 czas trwania impulsu. Ten czas odpowiada za ilość zgromadzonej w cewce energii, więc za siłę rażenia. Wysokie napięcie pojawia się gdy IC2 wyłącza tranzystor sterujący cewką (taki zamiennik przerywacza z aparatu zapłonowego). Cewka ma stałą przekładnię,...
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Cewka w aparacie zapłonowym.
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
Witam.mam problem z kia pride.sprawa dotyczy zapłonu.na przewodzie w/n który idzie do cewki zapłonowej iskra jest tylko jeden raz .Wymieniony był aparat zapłonowy,cewka zapłonowa ,efekt 0.Nie wiem co dalej z tym tematem zrobić.Gdyby ktoś z kolegów miał podobny problem prosiłbym o poradę.
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
są trzy mozliwości cewka zapłonowa, moduł zapłonowy, lub cewka indukcyjna w aparacie, chyba ze jakieś napiecie wcieło ale to sie rzadko zdarza
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Jeżeli w aparacie zapłonowym jest przerywacz, to tak, możesz podłączyć bezpośrednio cewkę wysokiego napięcia, ale musi to być model przystosowany do pracy z przerywaczem. Natomiast gdy w aparacie znajduje się cewka - impulsator, to moduł jest niezbędny do działania układu zapłonowego
A przerwa w aparacie jest dobrze ustawiona?
brak iskry w matizie kupiłem aparat zapłonowy nowa cewka brak imo juz jest odłączone i nadal brak iskry a jeszcze została wymieniona kostka stacyjki i nic
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Bardziej prawdopodobną przyczyną Twoich problemów moim zdaniem będzie cewka. Jest to element dość często wymieniany w Tikusiach.
sterowanie przełączania z benzyny na gaz może być wpięte z wejścia na cewkę przynajmniej ja tak mam założoną instalacje może tam coś nie tak, podmień cewkę jak masz taką możliwość i zobaczysz
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
a sprawdzałeś aparat zapłonowy ? cewkę?
Dalej upieram się przy aparacie zapłonowym (cewka lub moduł).
W tym przypadku nie da rady. Jest tylko jedna cewka i zasila ona aparat zapłonowy. W przypadku silników przystosowanych do zasilania oświetlenia instaluje się dodatkowe cewki na potrzeby oświetleniowe. Uprzedzając pytanie - tutaj się tego nie da zrobić. Jeśli pomogłem - kliknij co trzeba.
Ma być tak podłączony zapłon w 126p, plus po stacyjce do "plusa" cewki, z "minusa" cewki do śrubki od przerywacza w aparacie zapłonowym. Cewka ma być przykręcona do masy, może być do nadwozia. Ze środka cewki kabel WN do środka kopułki, z boków kopułki przewody WN do świec. Tak jak na tym rysunku: https://warsztatowiec.info/wp-content/up...
Raczej padł moduł na aparacie zapłonowym, cewka impulsatora też mogła
Rozrząd raczej nie ,szukaj w układzie zapłonowym- aparat zapłonowy,cewka , modół
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
U mnie okazało się, że nie ma iskry...a to ona daje sygnał do otwarcia elektrozawory.... Aparat zapłonowy? Cewka? Zobaczymy i na pewno dam znać znać :)
Dostaje dużą dawkę paliwa i gaśnie. Wymieniłem aparat zapłonowy, cewkę przewody wysokiego napięcia i jak zgaśnie to słychać wtrysk, jak skrzeczy po zgaśnięciu silnika.
Powodem niedomagania jest brak iskry. dodam że aparat zapłonowy, cewka zostały wymienione i usterka dalej sie pojawia. cała instalacja przejrzana.... brak mi już pomysłów
Czyli posługując się rysunkiem, odpiąłeś szary od IG- i gdzie dałeś? Dziękuje za zainteresowanie tematem. Przeciąłem szary przewód w miejscu gdzie pokazałem strzałką na rysunku i tam podłączyłem bezpośrednio obrotomierz i działa poprawnie. (Przewód szary dalej do deski pozostał bez podłączenia). Stąd mój wniosek że problem nie jest w aparacie zapłonowym...
Witam.Nic się niezmieni.Jeśli masz aparat zapłonowy to wypali styki jeśli elektronike to niewytrzyma obciążenia.
odkręciłem aparat zapłonowy odłożyłem na bok i tyle, No i masz przyczynę. Ustaw wał w GMP- Aparat zapłonowy i zamontuj. Maluszek będzie śmigał dalej ;)
Podmień moduł lub cewkę w aparacie zapłonowym lub sprawdź omomierzem czy ta cewką ma przejście a poza tym sprawdziłaś co pisałem?
Witam, ma ktos moze jakis manual do powyższego układu wtryskowo-zaplonowego ? Interesuje mnie wszystko z tym zwiazane (wtryskiwacz, komputer, aparat zapłonowy, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy).
że u mnie obroty strasznie wariują i podmiany wszystkich czujników oprócz aparatu zapłonowego, cewki i modułu nic nie dały czekam na aparat zapłonowy, cewkę z modułem oraz wiązkę bo już sam nie wiem czemu tak wariują obroty w moim aucie (c14nz/c14se ;)) Wszędzie gdzie czytam to piszą czujnik halla, ale gdzie on jest?
zobacz czy przy włączaniu zapłonu na przewodzie głównym z cewki przeskoczy iskra.jak przeskoczy jedna iskra to cewka jest ok.wymienić cewkę w aparacie zapłonowym. CEWKA ZAPłONOWA -napięcie 12v,-opór cewka pierwotna 0,5-1,5omów, -uzwojenie wtórne3000-8000 omów
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Nie wiem jaki to jest model ,jeżeli ma aparat zapłonowy, przy zasilaniu silnika gazem uległ uszkodzeniu/ 1500 baksów /.Wewnątrz aparatu zapłonowego cewka, rozdzielacz,trzy nadajniki Halla. :( ? :cry: Potem płacz i łzy ale może Ty będziesz miał więcej szcześcia.
Podmień kondensator ten w aparacie .
Digifant. Impulsy zapłonu wyzwalane czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym, cewka z modułem. Skoro na 2 cylindrach iskra była, to ani hall, ani moduł - wypalone styki w kopułce.
Dzis samochód stanął mi na drodze. Okazało się że nie ma iskry na cewce WN. Podejrzewam moduł w aparacie zapłonowym, cewka w aparacie jest ok, 800 om. Wykręciłem aparat i kręcąc go wtrysk podaje paliwo a iskry nie ma. Czy można jakimś domowym sposobem sprawdzić ten moduł ? Gdy podam bezpośrednio minus na cewkę, iskra jest.
To na zdjęciu to nie cewka zapłonowa ,lecz aparat zapłonowy. cewka będzie tam skąd dochodzi środkowy przewód do aparatu. Zobacz czy przy cewce masz nie oberwane dwa cienkie kable. Ewentualnie aparat do rozebrania i wyczyszczenia. Nie pisz bzdur ! to jest DIS, dwie podwójne cewki wn we wspólnej obudowie
Odczytałeś kod silnika. Czy cewka jest pojedyncza i jest aparat zapłonowy, a może cewka jest podwójna bez aparatu.
Drugi styk cewki na przerywacz do aparatu.
Witam. Silnik stacjonarny Volvo 4 cylindry ma zdekompletowany układ zapłonu. Aparat zapłonowy Bosch 0 231 178 010 nie ma przerywacza ani halotronu wewnątrz jest kostka z dwoma przewodami: czerwony i czarny a na ośce jest plastikowy czarny pierścień. Wygląda to podobnie jak na zdjęciach na stronie: http://www.hot-spark.com/1-volvo-penta.h... Nie znalazłem...
Uszkodzenie tkwi w aparacie zapłonowym. Po odkręceniu obudowy aparatu zapłonowego zobaczysz cewkę z dwoma kabelkami - typowe uszkodzenie. Podaję oznaczeni - EPS 1.912.010
Jeśli posiadasz aparat zapłonowy, to czujnik halla (impulsator) masz właśnie w aparacie. Jeśli cewka zapłonowa w miejscu aparatu to czujnik położenia wału (impulsator) przy kole pasowym.
Pacjent Seat Cordoba Silnik benzyna 1.4 8V APQ AEX (wielopunktowy wtrysk) Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla Cewka zapłonowa Przepustnica z silnikiem krokowym Czujnik temperatury, przepływomierz Załączam filmy z YT [url=https://www.youtube.com/watch?v=5RG... 1 [url=https://www.youtube.com/watch?v=0qb... 2 Filmy przedstawiają pracę...
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
Witam wszystkich. wiem że takie tematy są tu maglowane ale mam moim zdaniem dziwny przypadek,po wymianie silnika auto zaczęło szarpać na gazie i benzynie.Wymieniłem kable,świece,filtry,aparat zapłonowy cewka zapłonowa i nic żadnej zmiany a podczas jazdy po mieście jednym tempem nie da sie jechać.Podczas ruszania szarpinie kilka razy a potem idzie jak...
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
Lata 90. Sobota wieczór. Maluch. Do domu 150 km. Fika dwubiegunowa cewka WN. A w bagażniku aparat zapłonowy, cewka jednobiegunowa palec rozdzielacza, kopułka.......Resztki po poprzednim maluchu. Potrzebny trzeci przewód WN. Yeess. Współosiowy kabel antenowy. Ściągnięta zewnętrzna izolacja. Ściągnięty oplot. Założona zewnętrzna izolacja. I czas mijał....
Witam mam problem z iskrą zapłonową w golfie.Iskra jest bardzo słaba a aparat zapłonowy, cewka z modułem jest oki. dzień w którym ten samochód ostatni raz jeździł w czasie jazdy szarpał czasami był przymulony jak sie za nim staneło to było czuć benzyne nie wiem co robić co może byc przyczyną
Parafrazując maszynistę Orzechowskiego - spale benzyny ile potrzebuje. Takie są nastawy gaźnika i zapłonu aby smoczyca przegląd przechodziła. Lekkie Opóźnienie zapłonu i już HC idą pod sufit. https://obrazki.elektroda.pl/6038935800_... Silnik oryginalny GAZ21, gaźnik K124. Jedyne odstępstwa od oryginału to bezstykowy aparat zapłonowy,...
Witam. Samochód zgasł podczas jazdy, po ok 500 metrach od domu. Sytuacja powtórzyła się 3 razy, za ostatnim stoi już 3 tygodnie i ani drgnie. Został wymieniony aparat zapłonowy, cewka i rozrusznik, dalej nic nie odpala i iskry ciągle brak. Nie jest to przyczyna cewki ani aparatu, bo zostały wymieniane 2 razy. Przy próbie odpalenia na krótko z rozrusznika...
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Cały ten ukłąd zapłonowy w Polonezie jest z tyłka wyjęty -od aparatu zapłonowego poczynając, poprzez słynny zielony kabelek, do modułu. Cewka impulsatora uszkadza się, bo się zwyczajnie jeden koniec uzwojenia urywa.
plus jest z śruby na aparacie zapłonowym ( ten łączący cewkę z aparatem)
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Witam. Przeszukałem forum szukając przyczyn nie działania tica. Problem pojawił się pół roku temu. tico odpalało i po 5 minutach gasło, po godzinie odpalało i cały dzień był spokój. Teraz odpala na 30 sekund i 24 godziny nie odpali. Wymieniony aparat zapłonowy, cewka, kable WN. Ciekawi mnie jakie powinno być napięcie wchodzące do cewki a jakie wychodzące,...
A dlaczego masz wyciągać aparat zapłonowy do wymiany cewki? Te Audi z tego co kojarzę mają cewkę na grodzi- spory kawałek od aparatu. Oczywiście, do wymiany cewki zapłonowej nie trzeba wyciągać aparatu zapłonowego. Nie wiem dlaczego skojarzyła mi się jakaś cewka w aparacie zapłonowym: tam jest tylko hallotron, a nie żaden moduł z cewką.
ma aparat zapłonowy czy cewkę
Oczyścić dokładnie wnętrze aparatu zapłonowego. Uszkodzona cewka lub moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Miałem podobnie w Vectrze z silnikiem C16NZ. Skończyło się na wymianie cewki / rozsypała sie izoalcja i dwało impulsy jak popadło/. Podobne objawy daje też uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Ignacy
wymieniłem moduł optyczny w aparacie zapłonowym , wymieniłem cewkę , i zaworek odpowietrzenia silnika... Po co? ...lecz problem pozostał I to Cię dziwi? Może zacząć od najprostszych i podstawowych rzeczy? (mała podpowiedź - obsługowych rzeczy)
jechałem sobie w trasie i nagle auto straciło moc i zgasło, po zjechaniu na pobocze i próbie odpalenia zamłynkowała i nic. sprawdziłem świece kable połączenia na kostkach i bezpieczniki, wydaje mi się również że nie ma iskry co to może być?? aparat zapłonowy?? cewka czy może jakiś przekaźnik. proszę o szybką pomoc. pozdrawiam
Hmmm może zwarcie gdzieś jest i odcina paliwo i zasilanie cewki, odepnij cewkę WN (japońce stare mają przypadłość tą) to tak na początek Widziałęś w ogóle kiedykolwiek taką Mazdę??? Tam jest zespolone wszystkow aparacie zapłonowym - cewka, czujnik CKP, CMP, moduł wzmocnienia i rozdzielacz WN. Do aparatu dochdzi masa, +12V zasilanie cewki i modułu wzmocnienia...
Na Twoim miejscu sprawdziłbym moduł w aparacie zapłonowym i Cewkę też w aparacie. Możwsz zobaczyć w jakim stanie jest kopułka i palec rozdzielacza.
Po co chcesz zmieniać aparat zapłonowy ? Ma luz poprzeczny na ośce ? Jeżeli cewka jest sprawna i nie jest to jej wina, że nie ma iskry, to winny jest czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym. Jak on padnie, to nie ma iskry na świecach. Najprościej jest to sprawdzić diodą. Czujnik ma 3 piny "-", sygnałowy i "+" ( czasami oznaczone - 0 + ) Podpinasz...
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i dyskusję. Wieczorem spróbuję patentu z żarówką. Co sądzicie o zastosowaniu konwertera z 12 na 6V? Znalazłem taki jak na załączonym zdjęciu i zastanawiam się, czy wpięcie go do sieci zasilającej aparat zapłonowy i cewkę załatwiłoby sprawę. https://obrazki.elektroda.pl/7653892700_...
Witam ma Vectre A z 92r silnik 1,6, samochód nie odpala brak jest iskry. Sprawdziłem miernikiem i napięcie 12V po przekręceniu zapłonu się pojawia na cewce zapłonowej natomiast nie ma żadnego napięcia na wtyczce idącej do aparatu zapłonowego, czytałem trochę na temat tych silników i ich słabym punktem jest aparat zapłonowy, cewka zapłonowa. Moje pytanie...
To zorganizuj sobie cewkę na podmianę - innej metody w Twoim przypadku nie ma. Jeśli to nie pomoże, to pozostanie czujnik w aparacie zapłonowym. Podawać masę przez kontrolkę na środkowy pin kostki z aparatu zaplonowego. Jeśli na przewodzie wysokiego napięcia od cewki będzie pojawiać się iskra znaczy, że cewka prawdopodobnie sprawna.
wymieniłem świece ,przewody zapłonowe ,aparat zapłonowy ,cewkę zapłonowa ,silniczek krokowy , czujnik położenia przepustnicy , czujnik temperatury płynu chłodniczego, kostki pod kierownica , filtr paliwa i powietrza To już dużo Ci nie zostało :D Pojedź Ty na konkretny warsztat, lub do mechanika, co ma pojęcie o tym co robi, bo jak WY wymieniacie rzeczy,...
405 1,6 93r gaznikowy zapalał bez problemu na gazie i benzynie aż pewnego razu jak chciałem zaparkować to strzelił w gaznik i od tej pory nie zapala z rozrusznika mimo że kręci silnikiem dobrze, pali bez problemu przy wyższych obrotach silnika na popych, jak zapali to obroty są trochę wyższe niż poprzednio nie zauważyłem spadku mocy, czy możliwe że...
Witam jak w temacie chciałbym ominąć odcięcie zapłonu w mojej astrze gdzie jest założony alarm Anko System producent proxima. Prawdopodobnie coś tam padło bo odcieło mi zapłon i nie mogę odpalić auta (brak iskry).Przy przekręceniu stacyjki przeskoczy raz iskra i nic więcej podczas kręcenia :( (kopułka, palec, aparat zapłonowy, cewka wymienione) Wszystkie...
Najlepsze jest to gdy rano zapalam samochód i chce mim ruszyć to gasnie strasznie szarpie jak sie rozgrzeje jest ok czujnik położenia wału nie wystepuje w tym modelu to zwykły jednopunkt boscha aparat zapłonowy cewka WN wymieniona Swiece, moduł kable WN nie maja przebicia . Najciekawsze jest to że w ECU niema żadnych błedów, a może to ECU jak go zdiagnozować?
W aparacie zapłonowym jest cewka która jak padnie to pompa nie działa i nie podaje paliwa.
Ponawiam pytanie, polutowałem na stałe aparat zapłonowy, cewka jest ok, moduł zapłonowy również, wtryskiwacz czysty i koncertowo podaje paliwo, silnik krokowy wyczyszczony, pompa paliwa pompuje... sam już nie wiem. Samochód pali na "dotyk" ale po 2-3 obrotach silnika gaśnie. Czy możliwe że to jednak pompa paliwa nie wyrabia ciśnienia? Błagam o jakiekolwiek...
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
SL 450 problem z iskrą, a jej brak. Wymieniona cewka, ale nic nie pomogło. Aparat zapłonowy wyczyszczony. Do cewki jest zasilanie 12 V, a na minusie 5 V. Po odłączeniu kabla masowego jest 12 V, a po ponownym podłączeniu jest 5 V. Przerywacz sprawdzony, kondensator odłączony, masa dodatkowa na silnik zrobiona, a problem jest nadal. Pomocy!
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
Witam ja sprawdziłbym zapłon.Może być przestawiony kąt zapłonu i tez będą takie objawy!!!!Jest tam aparat zapłonowy czy cewka???
Podstawiałem dobrą cewkę i aparat zapłonowy i nic z tego. Brak iskry jest już na cewce. Do cewki napięcie dochodzi ale brakuje przerywania. Podstawiałem nowy aparat i nic Przecież moduł jest w aparacie zapłonowym, czyli też wymieniony. Odkręć kopułkę z tego aparatu zapłonowego i sprawdź czy kręci się jak kręcisz silnikiem. Chyba że ta dobra cewka jest...
Na początku nie było iskry wgl nie odpalał ale po zmianie aparatu zapłonowego jest iskra ale dzieje się to co opisałem w temacie.
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
Myślę,że wiem co jest tego przyczyną.Miałem podobną usterkę w moim Oplu Vectra 1,6i.Silniki mają inną pojemność lecz ten sam osprzęt tzn. układ wtryskowo-zapłonowy GM MULTEC.Ta żółta lampka(jeśli się zapala podczas jazdy) sygnalizuje właśnie awarię w tym układzie.Przyczyną tej usterki jest aparat zapłonowy ( uszkodzona cewka dajnika impulsów zapłonowych,moduł...
Coś mi się tam przypomina, że raz miałem taki przypadek i winnymi były skorodowane połączenia w obwodzie zapłonowym wokół aparatu i cewki. Potrafiła też wariować cewka w aparacie zapłonowym.
Wodzu, to jest ten sam silnik co ci dałem na moim foto. Słuchaj w tym gracie nie ma aparatu zapłonowego jest cewka wn Pozycja L to aparat zapłonowy-dwa czujniki. Ja ci już nie pomogę, bo nie widzę sensu, jak nie znajdziesz info do eclipse to szukaj do hyndaia elantry
aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
Sprawdz czy cewka w aparacie zapłonowym ma przejście. Często łamie się przewód od aparatu do modółu zapłonowego przy cewce aparatu
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Skoda Favorit 135 LS. W aparacie zapłonowym jest cewka do wyzwalania sterownika zapłonu, jaka jest jej oporność .średnica drutu. ilość zwoi.
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
cewka aparat zapłonowy aparat zapłonowy honda cewka cewka aparat zapłonowy schemat
toczenie gwint wymiana pierścień tłokowy schemat hondy accord
tomtom aktualizacji najlepszy router
Dodge Caliber 1.8 benzyna - dźwięki po uruchomieniu Kia Rio II - Centralny zamek nie działa