aparat zapłonowy {moduł albo cewka na 100%} miałem to samo tylko że wymieniłem cały aparat
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
zgadzam się z 4pluton. najlepiej poszukaj całego aparatu. Ja się niedawno męczyłam z tym przez tydzień ponad bo najpierw diagnoza potem oczekiwanie na części a potem dalsze poszukiwania. ńajpierw kupiłem cewkę, która działa do momentu zamontowania w aparacie, po czasie okazało się, że uszkodzony był moduł który dość skutecznie psuł cewki. cewka najtańsza...
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
u mnie ostatnio po samoistnym spadnięciu przewodu wn ze świecy padła cewka zapłonowa (ale sprawa dotyczy hondy)
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Jaki silnik, jaki układ zapłonowy?
W tych aparatach psuły się tylko dwie rzeczy -cewka zapłonowa -moduł Ale to idzie łatwo sprawdzić.
To może być uszkodzona cewka zapłonowa. Można jeszcze sprawdzić czy sterownik podaje napięcie zasilające cewkę, podczas rozruchu.
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Z opisu wynika, że masz silnik B20Z (ten posiada czujnik położenia wału korbowego). Błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ewentualnie na problemy z komunikacją tego czujnika. Na początek rozkręć dokładnie aparat zapłonowy, przeczyść i sprawdź okablowanie (tam lubi zalegać wilgoć i robi zniszczenia). Aparat zapłonowy można kupić...
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Problem rozwiązany. Wina tkwiła w aparacie zapłonowym. Po wymianie cewki samochód jest sprawny. Pozdrawiam
cewka sprawdzona?
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Honfa nie ma w aparacie regulatora odśrodkowego,a sprężynkę którą zgubił to ta co łączy cewkę z zestykiem w kopólce.Honda ma cewkę w aparacie przecież.
Do kupienia na ebay z Australii pod numerem IGC-101M, oraz tutaj https://www.autodoc.co.uk/bremi/9196743 Można szukać całego aparatu zapłonowego ewentualnie tak jak modne w Honda przerobić - nawiercić kopułkę i wpiąć tam kablem klasyczną, zewnętrzną cewkę.
Jeszcze raz dokładnie skontroluj układ zapłonowy. W tych hondach dochodziło to takiej awarii, że cewka ( umieszczona w aparacie) waliła na skróty iskrą do obudowy aparatu, zresztą widac wtedy fajne okopcenie.
według mnie może to być cewka (taka mała) w aparacie zapłonowym. Weż omomierz i ją sprawdz sądzę że ją gdzieś możesz dokupić. Sprawdz jeszcze raz dokładnie wszystkie połączenia.
W mojej Hondzie jest w aparacie zapłonowym, pod cewką. Cewka jest w tym aparacie! http://obrazki.elektroda.pl/2133404700_1... A wygląda tak. http://obrazki.elektroda.pl/2581527900_1... Przeglądnij to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40... Tu jest to co ja zrobiłem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Co ma ciśnienie do szarpań, napiszesz? Zazwyczaj padała cewka zapłonowa (jest w aparacie), dostawała ulotów.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Jak w temacie, potrzebny schemat komputera lub sterownika silnika pierwszej generacji Hondy CRV rocznik 99 silnik B20Z1. Zaczeły się problemy z zapalaniem auta, za pierwszym razie na trasie po przejechaniu 1500km w ciągu kilkunastu godzin jak zatrzymałem się na stacji paliw to poźniej nie chciała odpalić. Odgłos silnika przy kręceniu był taki jakby...
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Witam. Mam problem z Hondom Logo 1.3 na wtrysku. W czsasie jazdy potrafi zgasnąć po kilka razy.Nie koduje błędów, wymienione przekaźniki, przepustnica , moduł w aparacie, cewka zapłonowa i nic. Może ktoś miał taki przypadek? Może ktoś poratuje mnie schematem elektrycznym załonu. Odwiedziłem już kilku mechaników i każdy rozkłada ręce... Proszę o pomoc.
sprawdź jeszcze w aparacie zapłonowym czy nie pękła cewka na szwie . Bo i taki przypadek kiedyś miałem .
Usterkę udało się namierzyć, problem była padnięta cewka zapłonowa znajdująca się w całym aparacie Znalazłem przypadkiem na jakimś forum podobny problem z zapłonem, przedtem sprawdzaliśmy kompresję i musieliśmy zapomnieć wypiąć przewód od aparatu a podobno to jest błąd w tym modelu Cewka Bosch około 120zł Warto przy podobnym kłopocie sprawdzić masę...
Padały moduły zapłonowe. Najprościej szukać całego aparatu używanego i podmienić.
Honda accord 2.0 16v 94r witam mam problem,a mianowicie samochod chodził bez awaryjnie przyjechał prosto z trasy,wszystko ok,dla porownania z innym samochodem w Hondzie zdjołem fajke.zeby sprawdzić jaka jest iskra,kolega zakrecił i zapaliła na 3 świe,,po zgaszeniu okazało sie ze nie ma iskry,może być to spowodowane tym ściągnienciem faiki.prosze o...
Od Poloneza podejdzie moduł GL118. Podłączenie znajdziesz w Google. Zakładałem taki do Toyoty, bo za oryginalny wołali siedem stówek. W aparacie była cewka impulsatora, nie halotron.
jechałem sobie w trasie i nagle auto straciło moc i zgasło, po zjechaniu na pobocze i próbie odpalenia zamłynkowała i nic. sprawdziłem świece kable połączenia na kostkach i bezpieczniki, wydaje mi się również że nie ma iskry co to może być?? aparat zapłonowy?? cewka czy może jakiś przekaźnik. proszę o szybką pomoc. pozdrawiam
Ktoś w ogóle sprawdził czy "aparat zapłonowy" jak i cewka ma zasilnie oraz czy jest ciągłość przewodów pomiędzy aparatem a ECU. Czy sprawdzany był sygnał jaki dostaje ECU z aparatu? Czy jest kluczowanie wtrysku? Wydaje mi się że taka informacja jak pojemność silnika ma tutaj znaczenie.
A nie spaliła Ci się przypadkiem cewka wysokiego napięcia? Jeśli dobrze pamiętam, to jest ona w aparacie zapłonowym. Sprawdź najpierw to.
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Witam Być może w środku sezonu koszenia trawy, jest sporo użytkowników kosiarek spalinowych którym padł moduł zapłonowy (cewka zintegrowana z "elektronicznym" układem zapłonowym). Ja jestem posiadaczem od kilku lat kosiarki spalinowej "MTD". Po pewnym czasie zaczęła coraz gorzej palić, aż po kilku latach, dzisiaj, odmówiła współpracy. Diagnoza: Brak...
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
W module zapłonowym nic nie ma. Rozwiązania były dwa -w aparacie trzy cewki, łatwo namacać miewnikiem -dwie cewki i jeden czujnik zaraz kolo koł pasowego silnika. Jaki masz błąd, 41?
Witam Mam pytanie wiem ze juz byl ten temat poruszany wczesniej ale nie moge sie polapac z kablami. Schemat do podlaczenia obrotoierza dodatkowego mam ale trzeba podlaczyc sygnal z ceweki zaplonowej do obrotomierza przez diody i opornik . Ale mam rebusa ktore to te dwa kable z cewki(chyba w aparacie zaplonowym zamontowana i kostka wyprowadzana z aparatu...
Sprawdziłem moduł w aparacie zapłonowym wpinając diode i kręcąc rozrusznikiem dioda miga na to wychodzi ze moduł jest dobry.Cewka sprawdzona miernikiem uzwojenie wtórne i pierwotne zasilanie dochodzi ręce opadają.
Modułów się nie regeneruje, ja montuję taki układ zastepczy który opracowałem. Hallotrony sprawdzasz standardowo, no chyba że Nissan, to tam jest optyka. Honda wiele nie potrzebuje, wystarczy omomierz i tester cewek, moduł mozna tez sprawdzić na stole.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Jednoznacznie wskazuje to na czujnik halla prąd idzie na cewkę lecz nie dostaje impulsu z czujnika. do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zapłonowym Honda nie stosowała czujnika halla, proszę nie wypisywać niedorzeczności.
Jeśli mogę coś doradzić, to nową cewkę TC-08A kupiłem na allegro za 80 PLN. Słyszałem od dwóch mechaników (nie wiem, czy to prawda), że używana za długo nie pociągnie. Pozdrawiam
Jakiś czas temu w mojej Hondzie Civic VI 1,4i d14a8 zapaliła się kontrolka silnika, rozrusznik kręcił ale auto nie odpalało, brak iskry na świecach. Komputer pokazał błąd aparatu zapłonowego. Kupiłem więc drugi używany (sprawny według sprzedawcy) aparat i wymieniłem tylko bebechy a dokładnie cewkę, moduł zapłonowy i palec rozdzielacza. Błąd silnika...
Cześć wszystkim! Zalogowałem się na waszym forum bo mam problem z Hondą Concerto (1993r 112KM D16Z2)...brak iskry! sprawdziłem rozrząd, paliwo jest, pompa działa, jej przekaźnik także. Prawdopodobnie nawaliła cewka lub moduł, nie jestem specem od elektryki dlatego proszę o waszą pomoc. Co udało mi się ustalić to oporność pierwotna zmierzona multimetrem...
Mam podobny problem też prelude IV i 2.0 , odpala normalnie mam bena + gaz przez ostatni czas mam tak że jak jadę (nie zawsze, wiosna idzie może ma uczulenie na pyłki:d) tak jak kolega mówi obroty albo zaczynają falować i tak jak by chciała się wyrwać do przodu po chwili gaśnie w trakcie jazdy ! zapala się żółta kontrolka od silnika! gaszę stacyjkę...
aparat zapłonowy honda honda aparat zapłonowy honda civic cewka aparat zapłonowy
lodówki bosch opinie obrotomierz punto system navigation
edifier s360db zmywarka electrolux reset
EZVIZ błąd szczotki głównej E5 – czyszczenie, naprawa, typowe usterki, modele RH1 RS2 Suzuki GSX 400 – uruchomienie silnika na krótko, mostkowanie stacyjki, rozrusznik