Wtyczka w aparacie zapłonowym trzy przewody śrotkowy to sygnał kolor chyba zielony z jakimś poskiem ale to nie ważne napewno śrotkowy .Ze sterownikiem też nie będzie problemów.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Witam, sprawdź poprawność podłączenia aparatu zapłonowego - przewody.
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
Możesz postąpić inaczej, wyprowadź z aparatu zapłonowego przewody połączone z cewką impulsatora i zamontuj gdzieś koło cewki moduł z poloneza, pod warunkiem, że połączysz go porządnie z masą, masz rozwiązanie bezawaryjne
Wymień aparat zapłonowy, przewody może też. Po 6 latach wypadało by regulacje lub i wymianę parownika przeprowadzić. Te 14 litrów to w mieście ?? w trasie?? w korku??
Witam posiadam fiat uno 1.1 gaznik 1993r objawy to duże spalanie około 9 litrów na 100km.sprawdzone są świece aparat zapłonowy przewody ufo w aparacie sprawdzone wyciekow z gaznika jest ok wężyki wszystie dobre filtr paliwa wymieniony
...problem masz z tym, że nie pali czy nie kręci bo nie mogę wywnioskować. Jeżeli chodzi o kręcenie to mogą być uwalone np. tuleje w rozruszniku, albo np. zalewa silnik i rozrusznik nie daje rady. Jeśli chodzi o to, że nie pali to może być właściwie wszystko (aparat zapłonowy, przewody w/n, ecu, okablowanie, immo, pompa paliwa, filtr paliwa itd.) Napisz...
Witam. Mam problem z pracą silnika na ciepło, mianowicie gdy silnik jest zimny lub postoi około piętnastu dwudziestu minut to wkręca się bez żadnych problemów na wysokie obroty jak tylko zaczyna się nagrzewać zaczyna się dławić i tracić moc w mazdzince wymieniłem już pompę paliwa cewkę zapłonową i moduł w aparacie zapłonowym przewody zapłonowe i świece,...
czujnik temperatury, wtryski, aparat zapłonowy, świece, przewody, pompa paliwa i śmiga
Najprawdopodobniej kończy się aparat zapłonowy. To jest bardzo częsta usterka w Matizach i Tico. Proponuję kupić używany aparat zapłonowy, nowe są bardzo drogie. Zamienników nie polecam. Taki zamiennik wytrzymuje około 3 miesięcy. Miałem już sporo takich przypadków.
Witam. Posiadam Civic Vi z silnikiem 1.6, d16y8 Mam problem jak na filmie. Wymieniłem krokowym aparat zapłonowym przewody świece i dalej to samo.. Zmieniłem.ecu na p28 .. dalej to samo... Macie jakieś pomysły? Dodam że podczas jazdy jak puszczę gaz na biegu delikatnie szarpnięcie... Przed wymianą ECU obroty na jalowym po zrzuceniu na luz spadały do...
czyli wymienić układ zapłonowy, przewody, kopułka, aparat zapłonowy?
Dostaje dużą dawkę paliwa i gaśnie. Wymieniłem aparat zapłonowy, cewkę przewody wysokiego napięcia i jak zgaśnie to słychać wtrysk, jak skrzeczy po zgaśnięciu silnika.
I dodać jeszcze, może uszkodzić się moduł zapłonowy.
jaco20 po pierwsze sprawdż czy jest zasilanie +12V cewki zapłonowej.Włóż aparat zapłonowy i po sprawdzeniu w/w napięcia na cewce / styk +15 / wepnij świecę zapłonową w przewód wysokiego napięcia biegnący z cewki.Teraz kręcąc rozrusznikiem dotknij świecą do masy /sprawdż iskrę/.Jeżeli będzie to masz uszkodzony palec lub kopułkę jeżeli nie to czujnik...
tak jak napisał motronic, to możesz mieć problem z cewką, niekoniecznie lampka będzie mrugać. 2000 rok miał jeszcze aparat zapłonowy??, jeżeli tak to wymień przewody zapłonowe, kopułkę, palec i świecę, przy instalacji gazowej jest to częsty problem.
LRY dar , zainteresuj się stanem izolacji układu zapłonowego szczególnie WN. Osłabiona izolacja, trochę wilgoci i kłopoty z rozruchem. W ciemności na zapalonym silniku (zimnym) rozpylaczem zroś wodą: cewkę zapłonową, aparat zapłonowy, przewody WN i świece. Tam gdzie jest osłabiona izolacja będzie się jarzyć lub skakać będą iskry. Co z tym zrobić chyba...
Coś jeszcze wychodzi z aparatu zapłonowego? Zobacz miernikiem, czy aby oba przewody nie są ze sobą zwarte.
Zapłon (zły kąt wyprzedzenia,uszkodzony kondensator, zły odstęp elektrody na świecach, zła przerwa pomiędzy stykami w aparacie zapłonowym,wytarte krzywki aparatu,kiepskie przewody zapłonowe, zwęglone gumki na świecach), zawory, zły poziom paliwa, zła mieszanka, nie wyłączające się ssanie, nie domykająca przepustnica, słowem wyreguluj wszystko bo konkretnej...
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
Witaj. Usterka chyba nie ma związku z alarmem, chociaż głowy nie dam, mogła tam być założona blokada rozruchu, która nadal jest aktywna, a jakieś późniejsze ingerencje w auto, na przykład montaż LPG, utworzyły obejście tej blokady. Powtarzam, to bardzo ale to bardzo naciągana teoria. Przez lata pracy widziałem jednak i takie przypadki. Skoro nie używasz...
Z opisu wynika, że masz silnik B20Z (ten posiada czujnik położenia wału korbowego). Błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ewentualnie na problemy z komunikacją tego czujnika. Na początek rozkręć dokładnie aparat zapłonowy, przeczyść i sprawdź okablowanie (tam lubi zalegać wilgoć i robi zniszczenia). Aparat zapłonowy można kupić...
Do sprawdzenia czy pali na wszystkie cylindry. Przewody zapłonowe, świece, połączenia, może gdzieś dostała się woda i powoduje przebicie. Do sprawdzenia także aparat zapłonowy.
Aparat zapłonowy jest OK. Przewody i czujnik indukcyjny również, to wszystko już sprawdzałem, ale nadal nie uzyskałem pozytywnych efektów
czyta impulsy z aparatu zaplonowego i zapina mase na cewke.ale jak masz problem z iskra bardzo czesto pekaly te przewody w tej zielonej oslonie od modulu do aparatu zaplonowego.jak sciagniesz kopulke to zobaczysz
luk__25 możesz mi dokładniej opisać jak to zrobić, z tego co pamiętam to z aparatu zapłonowego wychodzą cztery przewody
Witam Wszystkich i proszę o pomoc :) Mam prblem ze skodą felicją 1.6 2000 r . problem polega na tym ,że po rozgrzaniu silnika felicja gaśnie czy na benzynie czy na gazie - niestety zdarza sie to w czasie jazdy przy dojeżdżaniu do skrzyżowań , świateł . Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów . Poczytałem troche forum i wymienione zostały : aparat...
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
Z tego, co pamiętam, to znaki na kole zamachowym oznaczają zapłon na pierwszym cylindrze. I aparat ustawia się tak, by palec rozdzielacza wypadał na pierwszym cylindrze. Choć w sumie wszystko jedno jak ustawisz aparat zapłonowy, bo przewody na kopułce możesz poprzepinać. Zasady ustawiania zapłonu są jednakowe w autach z klasycznym układem zapłonowym...
Te dwa przewody to elektroda zapłonowa i jonizacyjna. Niestety myślę, że uszkodził się właśnie ten aparat zapłonowy. Nie pozostaje nic innego jak go wymienić. Te porcelanowe rureczki to katalizatory.
Robić generatora z przebiegiem nie mam za bardzo możliwości, więc pozostają mi proste metody. Jaka jest oczekiwana rezystancja? Jeżeli moduł okaże się sprawny to rozumiem, że w grę wchodzi cewka w aparacie zapłonowym? Ekranowane przewody są ok, ale może ukruszyły się połączenia między konektorami w aparacie a sama cewką przy lutach..
Problem taki:nie pali prawie na 1 cylindrze co powoduje szarpanie silnika i całej budy. Aparat zapłonowy sprawny,przewody sprawne świece sprawne,wszystko też podmieniane od takiego samego modelu. Ciśnienie na wszystkich garach po 14. Gdzie szukać dalej przyczyny?
Po co od razu wymieniać? Nie lepiej najpierw zdiagnozować? Kod błędu nic nie powie. Od tego są bloki pomiarowe. Będzie kod błędu mówiący o braku sygnału z G40 bo to normalne w tym aucie jak silnik nie pracuje. W Golfie 3 jest taka opcja by wyświetlacz na liczniku pokazywał np. obroty silnika lub inne rzeczy. Można to wykorzystać. Tutaj sygnał z czujnika...
W tym silniku niema aparatu zapłonowego,jeśli wymieniłeś przewody WN to sprawdź czujnik położenia wału ,znajduje się on przy kole pasowym z przodu silnika.
Ok sprawdzę plakiem i dam znać. Dodano po 1 Sprawdzone plakiem o zapachu jabłkowym jeśli to ma znaczenie i nic ,auto dalej nie odpala. Został wymieniony cały aparat zapłonowy oraz przewody na inne używane i efekt taki sam jak był.
Kiedyś miałem podobny przypadek. Okazało się, że aparat zapłonowy się zatarł i wyrwało przewody od czujnika. Wymieniłem aparat i pojechało.
Witam. Mam problem odnośnie Mojego Matiza. Chodzi o to, że odpalił, zrobiłem nim parę kilometrów i stał parę godzin. Po powrocie gdy wsiadłem do niego i chciałem go odpalić odpalił, ale po chwili zgasł i już nie chciał zapalić. Sprawdzałem aparat zapłonowy, świece, przewody do świec, pompę wody i rozrząd i dalej nie pali. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu...
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
U mnie za wskazanie temp.odpowiada inny czujnik (pojedynczy przewód),a za tem .płynu co podaje informacje do kompa czujnik pod aparatem zapłonowym (ma dwa przewody ) komp. też nie wskazał mi usterki tego czujnika .
Palec na pierwszy cylinder liczony od chłodnicy. lub 4 zależy jak trafisz. Najlepiej sprawdzić wykręcająć świece i palcem kiedy idzie ciśnienie zobacz. Potrzebny pomocnik do kręcenia rozrusznikiem. W sumie nie ma problemu jak będzie strzelał to przełóz przewody w kopułce po prostu. I jak kolega napisał kolejnośc po plr-u.
Cały układ idealnie wysuszony, kopułka, palec, moduł zapłonowy nowy. Przewody zapłonowe, aparat zapłonowy i wszelkie złącza elektryczne silnika oczyszczone i osuszone. Jakieś inne pomysły i sugestie do moich spostrzeżeń?
Znalazłem ! Okazało się że wystarczyło zmienić filtr paliwa, a w żadnym zakładzie nikt tego nie sugerował, tylko wymieniałem wszystko po kolei, cewkę, przewody, aparat zapłonowy i świece.
Do cewki powinny dochodzić tylko 2 przewody - zasilanie po stacyjce i przewód z aparatu zapłonowego. Odłącz ten przewód od aparatu, włącz stacyjkę i dotykaj tym przewodem do masy - powinna pojawiać się iskra. Jeżeli tak jest to problem w aparacie, jeżeli iskry brak to uszkodzona cewka lub brak jej zasilania. Daj zdjęcia jak masz podłączoną tą cewkę.
Jest jedna cewka zabudowana w aparacie zapłonowym. Kopułka i przewody są nowe ponieważ usterka wystąpiła na starym komplecie. Przewody są założone prawidłowo. Nie znam się na silnikach ZI więc pytam. Pozdrawiam Marek
Witam mam poważny problem z samochodem, mam nadzieje, że mi ktoś pomoże bo już wyczerpały mi się pomysły. Mianowicie w aucie brak iskry. Świece, przewody, aparat zapłonowy są sprawne. Chciałem wykonać diagnozę. Znalazłem kostkę dwu pinową i ją zwarłem ale nic się nie dzieje. Nie wyświetla się żaden komunikat. Dodam, że był sprawdzany sterownik silnika....
Radze kupić nowy aku bo ten już jest skończony ,następnie sprawdz przewod który łączy aku z rozrusznikiem ,klemy czyste połaczenie z rozrusznikiem też przeczyścić ,następnie zabierz się za aparat zapłonowy ,kopułka do czyszczenia lub wymiany ,palec to samo ,przewody WN podejżewam że też do wymiany bo mają przebicie dlatego raz ci szarpie a raz nie ,świece...
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
kolego sprawdź wysokie napięcie tzn aparat zapłonowy, palec rozdzielacza, kopułkę, przewody WN oraz świece i po przeczyszczaj ....
Witam!! Mam problem z Laguna 1 z 94 roku. Przez ten śnieg i silny wiatr spowodowały że śnieg wleciał mi pod maskę... Zasypując parę rzeczy- silnik, przewody zapłonowe, itd. Samochód nie chce zapalić, to odpiłem przewody zapłonowe od aparatu zapłonowego i chciałem wysuszyć. Ale nie zapisałem sobie jaka jest kolejność podłączenia przewodów do świecy......
Witam Temat jest szeroki i obszerny . 1) Wymień przewody wysokiego napiencia.2) Aparat zapłonowy musi być czysty i nie wypalony .3) Świece zapłonowe ,wymień je. 4)Filtr na zasiłaniu radia.5)Sprawdź ładowanie akumulatora.To powinno zminimalizować te zakłucenia z siłnika.
witam , propnuję zregenerować reduktor gazu , czyli popularny parownik , zestawy regeneracyjne można kupić na allegro , wymiana nie jest trudna , ja osobiscie mam felijię 1,6 mpi , ale objawy miałem takie same , po dłuższym postoju trzeba było ją długo kręcić , zużycie gazu wzrosło o jakieś dwa litry , wymieniłem mębramę oraz uszczelki w reduktorze...
Witam co może wpływać na uszkodzenie cewki zapłonowej w samochodzie? W czasie roku miałem już chyba ze 4 cewki i wszystkie padały , ostatnia wytrzymała ok 1000 km .Co może mieć wpływ na to że tak się dzieje? Samochód to kia clarus z silnikiem 2.0 fe znanym z mazdy 626 16 zaworowy z aparatem zapłonowym i jedna cewka . Świece i przewody zapłonowe też...
Wymieniłem już cały aparat zapłonowy (jest nowy), wszystkie przewody i świece, a on nadal gaśnie po przejechaniu kilku km. Co może być tego przyczyną?
Tam na aparacie jest zamontowany moduł.W załączniku pinologia tego modułu.
Walczę z tym problemem w Hondzie Civic '98. Robert SI poszukaj moich postów, znajdziesz co już zrobiłem i sprawdziłem. Ogólnie żeby dojść o co biega, to jest męczarnia, jeśli tak jak ja, nie ma się w okolicy dobrego specjalisty od diagnostyki silników. Aha, cewkę, moduł podmieniałem, cały aparat zapłonowy 2 razy, przewody WN 3 komplety sprawdzałem a...
Sprawdź i przeczyść kostki na cewce zapłonowej miałem kiedyś właśnie taki problem że była nie dopięta.. Obejrzy przewody przy aparacie zapłonowy, poruszaj zobacz czy ci wtedy nie gaśnie.
Pamiętam jak na początku lat 70 miałem ten sam problem w Żuku z prądnicą. Też nie dało się słuchać radia podczas jazdy. Elektryk zakładowy za flaszkę przerobił mi cześć instalacji wstawiając przewody do prądnicy i regulator napięcia od wojskowego Stara 66. Przewody w Starze były ekranowane i Safari już grało. Ech to były czasy! Ile rzeczy za flaszkę...
Witam jak w temacie.. auto zgasło i już nie odpala.. nie ma iskry na świecach.. aparat zapłonowy jest nowy.. przewody do świec tez. auto ma też instalacje gazową.. przez awarią wszystkie diody od sterowania gazem sie zapalały itd itd. po tym jak zgasł nie świeci się nic.. tak jakby prądu nie było.. mierząc miernikiem prąd dochodzący do aparatu zapłonowego...
Można jeszcze posprawdzać te masy na głowicy tam gdzie kiedyś przykręcana była membranowa pompa paliwowa w gaźnikowcach i druga sprawa to rezystancja ceweczki w aparacie zapłonowym Przewody w tym miejscu mi się nie podobają i dziś to poprawię ale wątpię czy to pomoże. Ceweczka w aparacie była wcześniej wymieniana razem z całym aparatem. Samochód ma...
Nie pamiętam oznaczeń ale jeśli to gaźnikowiec sprawdź (wymień) przewód od modułu do aparatu zapłonowego, zielony w aparacie dwie wsuwki żeńskie , odrywają się przewody pod izolacją i kiedy działa przyspieszacz zapłonu następuje przerwa.
witam.miałem kiedyś corse i też miałem takie objawy wymieniłem świece, przewody, palec aparatu zapłonowego i jeszcze przeczyściłem silniczek krokowy a aparacie zapłonowym jest czujnik halla może on też ma coś wspólnego.
Witam. Może jakiś filtr p/zakłóceniowy przy aparacie zapłonowym?, lub wymiana przewodów wysokiego napięcia pomoże. ps. jakie autko?
Kolejność przewodów jest poprawna? Wyjmij ten aparat i jedną świecę.Podłącz tą świecę do przewodu i pokręć aparatem ręcznie .Nie będziesz męczył akumulatora. Swieca ma leżeć na masie,aparat też musi dotykać obudową masy (możesz połączyć spinając przewodem rozruchowym). Pozostałe fajki mają być na świecach albo zmostkowane z masą. Tego ostatniego nie...
Witam, mam problem ze Skodą Octavią - samochód do 3 tys obrotów ładnie chodzi a gdy doda się więcej gazu samochód przerywa i skaczą obroty. W samochodzie zostały wymienione przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy. Z czym może być problem, pozdrawiam
widocznie zalałeś przewody zapłonowe lub aparat zapłonowy albo oba jednocześnie
Odłącz wszystkie przewody od aparatu zapłonowego i sprawdź miernikiem, czy po rozwarciu styków jest przerwa w obwodzie.
Wymień świece i przewody WN, przeczyść aparat zapłonowy.
W tym modelu zapłon jest niezależny o sterownika EECIV. Jeżeli zanika iskra to musisz szukać usterki w układzie zapłonowym.Sprawdź układ Halla, czy daje regularne impulsy. Często zdarza sie, że styki na wtyczce aparatu są zaoksydowane. Sprawdź też wewnątrz aparatu, pod kątem przetarć izolacji, przewody łączące moduł Halla z wtyczką aparatu zapłonowego.
Wyczyść kopułkę od aparatu zapłonowego, palec zapłonowy, sprawdź świece i przewody.
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Jeżeli nie jest to ściśle tajne / pounfe to proszę podaj mi numer tego przekaźnika. Mam podobny problem z moim Audi. W aucie wszystkie podstawowe części ekspoatacyjne zostały wymienione (świece, przewody, aparat zapłonowy, czujnik Halla itp.) a problem szarpania przy ruszaniu i spadku mocy pozostał. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Przepływomierz przełożyłem...
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
Witam mam dziwny problem z skodą felicją 1.6 mianowicie jak jest troszke słabszy akumulator to wtedy kręci a nie odpala,wystarczy na kablach podpiąc drugi aku i pali od szczała,na popych pali z miejscza,przełozyłem nowy aku i wystarczy troche pojezdzić i za jakiś czas będzie kręcił a nie odpali,wystarczy pnąc i złapie,wymieniona cewka,aparat zapłonowy,sprawdzone...
okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że silnik pracował. Kwestia przestawienia obudowy o 180° — jeśli się da, to potem wyprowadzenia przewodów by nie pasowały. Aparat zapłonowy jest napędzany przez przekładnię z wałka rozrządu. Rozumiem ze mogło dojść do pomyłki i przestawienia wałka aparatu o 180°...
własnie ta czarna kostka w aparacie zapłonowym to czujnik hala , ważne tez sa przewody i palec w kopułce i kopułka ,spróbuj wysuszyć cały aparat zapłonowy , jak rozrząd jest na znakach to nic innego tam nie siada , cewkę z modułem mam nadzieje ze sprawdzałeś ?
1.-przerwa na aparacie zapłonowym(sprawdź) 2.-przewody WN nie mają przebicia? 3.-kopułka cała?.-palec rozdzielaczOK? 4.-paliwo nie schodzi z pompy(zaworki)? 5.-Swiece dobre? itd. 6.-ew.wymień kondensator-jeżeli wszystko co opisałem wcześniej sprawdzisz.Powodzenia. No i rozrusznik czy ledwo kręci?
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
przewertowałem fora na ten temat i nie bardzo widzę rozwiązanie,przy ruszaniu szarpie podczas jazdy trzymając gaz w jednym miejscu też szarpie ,wymieniłem świece, przewody,aparat zapłonowy,czujnik temperatury i dalej to samo
przyczyna może też tkwić w samym alternatorze np,kończące się szczotki lub też w układzie zapłonu np przebicia na przewodach wysokiego lub uszkodzony aparat zapłonowy nie koniecznie winne są przewody zasilające można też zrobić sobie taki filterek --najprostrzy
Rozmawiałem z kilkoma eletrykami samochodowymi, i powiedzieli mi żeby sie dostać do sterownika silnika a szczególnie posprawdzać te przekaźniki które są koło niego, według nich na 90% w tym tkwi cały problem, bo skoro cewka dobra,dostaje napięcie, aparat zapłonowy dobry, świece, przewody ok, to nie może być inaczej. Pozdro dla Wszystkich.
To jest ten sam silnik, osprzęt daje się przełożyć - kolektory pasują zamiennie, tak samo tzw. dystrybutor wody - czyli te plastikowe "coś" w okolicy aparatu zapłonowego, od którego odchodzą przewody do nagrzewnicy i podgrzewania kolektora. Blok i głowica są takie same.
Witam, ponownie dziś widziałem to autka ale nie widzę cewki zapłonowej jest tam aparat zapłonowy ale ma tylko 4 przewody wysokiego nap. może cewka jest w środku?. Zamieszczam foto:
Ustaw wał na znak i palec na cylinder 1. I wszystko. Najwyżej potem tylko przełóz przewody o 180st.
Oleju wchodzi około dwóch litrów,wlewaj po trochu i sprawdzaj na bagnecie. Co do aparatu to radziłbym zmienić kopułke,palec i przewody zapłonowe na nowe.Ewentualnie też wymień kondensator i przeczyść styki przerywacza.Wysuszyć możesz aparat suszarką/
Miałem podobne objawy ułamane były przewody wychodzące od aparatu zapłonowego do modułu.
No Jutro spróbujemy;) już raz próbowałem ale nic nie dało, wykręciłem dziś aparat zapłonowy kopułkę cewkę i przewody wysuszę je i zobaczymy bo może tez zawilgło i ma przebicie bo w sumie ok 3 miesięcy stal nie ruszany na dworzu ;/
witam mam kłopoty z golfem 1,3 nz wielopunkt!!!!!! mam tak zwana dziure w gazie jak stoje na skrzyzowaniu i ruszam lub chce gwałtownie przyspieszyc to auto zachowóje sie tak jakby brakowało mu paliwa lub było coś z zapłonem trwa to około 5-8 sek jes taki jakieś przyduszenie i zachwile jedzie normalnie w aucie mam załozona nowa sonde,nowy aparat zapłonowy,świece,przewody,filtr...
Witam. Sprawdż szczelność wszystkich przewodów podciśnieniowych ( czy nie popękały od mrozów). Pozdrawiam.Andrzej. Chodzi o przewody do aparatu zapłonowego wtrysku i serwa.
Witam potrzebuje schematu od czego jest każda wystająca wsuwka obok aparatu zapłonowego. Prawdopodobnie podłącza się pod moduł. U mnie w module jest wyjście na dwa przewody a w aparacie zapłonowym są 3 wsuwki na przewód. Interesuje mnie schemat dokładnie od czego jest każda wsuwka. czego dokładnie jest. Silnik jest od Seata cordoba 1.6 a rama i pozostałe...
Witam Nie tak dawno przerabiałem ten temat. Jeżeli silnik nie pali sprawdź tak; -w miejsce cewki (kostka na dwa piny)podłącz kontrolkę zrobioną z żarówki 12V /4W -jeżeli kontrolka miga podczas startowania ,świadczy to o uszkodzeniu cewki -jeżeli nie miga na bank jest uszkodzony jest moduł w aparacie (tak było w moim przypadku.Moduł można kupić koszt...
też mam ten samochód możliwe zę masz zalany aparat zapłonowy olejem a iskrę woguóe masz jeśli nie to wypada sprawdzić aparat zapłonowy
Witam. Proszę o pomoc. W mojej Astrze nie pracował jeden cylinder, mechanik wymienił aparat zapłonowy i przewody WN, auto jeździło super. Przez miesiąc. Po naprawie nie zniknęła żółta kontrolka z silnikiem, która zaczęła się włączać, gdy przestawał pracować jeden ''gar''. Zacząłem czuć benzyne wokół auta, w bagażniku, czasem w środku. Gdy odpalam, auto...
Sprawdz czy nie ma wilgoci w aparacie zapłonowym w tak zwanej kopułce. Wysusz dobrze przewody zapłonowe
Witam.Proponuję moduł zapłonowy od poloneza.Do gniazda z dwoma stykami dołącz cewkę z aparatu zapłonowego albo cały aparat zapłonowy.Do gniazda z trzema stykami przyłącz przewody zasilające 12V i cewkę zapłonową.Połącz moduł i cewkę masą.Wielkość napięcia można w przybliżeniu określić na podstawie długości przeskakującej iskry.
Kabelek od kondensatora jest przyłączony do wyjścia aparatu zapłonowego. Przewód ze zdjęcia jest osobnym przewodem idącym od cewki zapłonowej do aparatu, gdzie jest przykręcony do tego samego styku, gdzie kabelek kondensatora.
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
Wymieniłem już świece, przewody, kopułkę aparatu zapłonowego z palcem, przepustnice i dalej jest to samo. To jeszcze do kompletu wyreguluj zawory.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
ustawic aparat zapłonowy aparat zapłonowy honda corsa aparat zapłonowy
fujitsu siemens reset baterii kompresor akumulator polaryzacja zasilania anteny
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Grundfos SCALA2 – czerwony piorun, alarm, kody błędów, reset, suchobieg, przegrzanie Candy pralka – czerwony symbol odważnika na wyświetlaczu: przyczyny, modele, diagnostyka