Można też tak jak w załączniku. To bardzo podobne rozwiązanie, ale ciut prostsze.
Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
To już jest prawie program ;) Dołożyłem arkusz z pracownikami, ponumerowałem od 1 (Jadwiga ma 4) Bez czytnika operujesz klawiszem [Enter] (fokus na przycisku 'zwrot' oraz przy Exit textBox'a) Przetestuj
W pliku Excel znajdują się arkusze z miesiącami, w ostatnim arkuszu znajduje się spis pracowników i kolumny obok listy pracowników. Kolumna wykorzystanych dni urlopu i ilość dni przebywania na L4. W jaki sposób można pobrać i zsumować te dane każdego pracownika w arkuszu "Nazwiska Pracowników". Nie bardzo to ogarniam i proszę o pomoc.
Witam, proszę o pomoc. Jakiej użyć funkcji by móc porównać dane z dwóch arkuszy? TZN mam główną bazę z danymi typu: nazwisko, imię, data urodzenia, stanowisko, nr kadrowy. Co kwartał otrzymuję tabelę z danymi od klienta i robię aktualizację tych danych. aktualizacja polega na informacjach: może ktoś już nie pracuje, zmienił stanowisko lub też na początku...
przerobić tak aby zakres którego formuła dotyczy był zakres: "Pracownik"? Wydaje się, że używany zakres "Pracownik"(na arkusze ListaPracowników) =ORAZ(B1<>"";INDEKS(PRZESUNIĘCIE(P... Lub cos nie rozumie
chodzi o to, żeby z 1 i 2 (i innych których nie ma we wzorze) arkusza z danej kolumny konkretnego pracownika na ostatni arkusz przenosiły się w osobną tablkę Jeżeli posiadasz Excela powyżej wersji 10 :?: to tego typu efekt jak na zrzucie 1047238 możesz uzyskać poprzez utworzenie tabelki połączonej (łącza z danymi z tabelek "kierunkowych" np w ukrytym...
No to jesteś w domu. :D Teraz tylko trochę inwencji twórczej i problem rozwiązany. Na początek sugeruję stworzenie kilku arkuszy na zasadzie bazy. Pracownicy, towary, kontrahenci itd... Następnie jakieś proste arkusze z rozliczeniami i gotowe. W każdej chwili oczywiście arkusze możesz modyfikować według własnych (nowych) potrzeb. I tu jest właśnie przewaga...
Z arkusza, nawet za pomocą łącz, można w dość łatwy sposób "wydłubać" hasła. W załączniku znaleziony niegdyś w Internecie skoroszyt z dodatkowo zaszyfrowanymi hasłami. Wskazane jest włączenie ochrony oraz zablokowanie przeglądania projektu VBA hasłem.
Dlatego się "nie zmienia" bo wszystko masz powiązane z jedną komórką celu. Ale to i tak by nic nie dało gdyż obliczenia na "karta" dotyczą tylko jednego pracownika na raz (czyli tylko jednej listy rozwijalnej), więc nie zobaczyłbyś nic więcej (byś musiał pod każdą listę robić oddzielny arkusz "dublujący" arkusz "Karta"). Wydaje mi się że nie do końca...
Słuchajcie a mam jeszcze jedno pytanie: Bo to wszystko mi się udało zrobić ale.... Teraz pojawia się taki problem. Bo mam tylko jeden arkusz Karta Pracownika, a pracowników wiele.. No i większego sensu nie ma żeby dla każdego pracownika robić osobny arkusz "Karta pracownika", no bo jak pracowników jest powyżej 100 to jest roche problem. Jak zrobić to...
Tak. Możesz nawet nie pisać: ComboBox4.RowSource = "Listka" a we właściwościach ComboBox4 (okienko combobox'a na Form) we "właściwości" RowSource wpisać "Listka" i też zadziała. Warunek: taka nazwa musi być w arkuszu.
CZeść Proszę o pomoc. Mam w excelu skoroszyt z wieloma arkuszami. Dla każdego pracownika jest jeden arkusz. Chciałabym mieć możliwość wchodzić na skoroszyt na swoje hasło i robić wszędzie zmiany i to wiem jak zrobić. Natomiast chciałabym żeby każdy pracownik mógł wejść na swoj arkusz na hasło (bez edytowania, tylko podgląd) i jednocześnie żeby nie mogł...
12 arkuszy nie rozwiąże problemu, jeśli będzie 2 razy w ciągu jednego miesiąca. raczej 1 arkusz pracowników, które zbiorczy
le bez niego nie wiem jak to zrobić inaczej aby znaleźć w drugim arkuszu nazwisko wybranego pracownika. Tak jak Maciej wcześniej pisał, bez załącznika ciężko cokolwiek doradzić ale tak bez sprawdzania na szybko zrób tak. Tą linijkę usuń [syntax=vbscript]Set SzukaneNazwiskoRow = tb_GrafikTSW.ListColumns("NAZWISKO_TSW")...
przykładowy plik zawiera arkusze 3 pracowników i kontrolkę
Ja zrobił bym tabelkę z danymi w jednym arkuszu. A w drugim z użyciem funkcji wyszukaj.pionowo Oczywiście najlepiej jak byś wrzucił plik poglądowy jak byś chciał żeby to wyglądało
Mam kod makra, który przenosi dane z arkusza "Wykaz pracowników' z wierszy 3:12 do arkusza "1" do wiersza 7. [syntax=vbscript]Sub nazwiska() Dim wsP As Worksheet, ws1 As Worksheet Dim i&, d&, k& Set wsP = Sheets("Wykaz pracowników") Set ws1 = Sheets("1") k = 3 For i = 3 To 12 ws1.Cells(7, k).Value = wsP.Cells(i, 1).Value ws1.Cells(7, k + 1).Value =...
Witam proszę o wsparcie w takim zagadnieniu. Posiadam plik w którym znajdują się dwa arkusze 1 arkusz kilka kolumn odpowiadającym danym działom a w nim nazwiska pracowników z danego działu 2 arkusz to wykaz tych pracowników z arkusza 1 w jaki sposób mogę uzyskać efekt w którym po wpisaniu nazwiska w danym dziale on pojawia mi się w arkuszu 2 bez użycia...
Jeżeli chcesz przypisać wyłącznie wartość do zmiennej nie używaj "set". Set bardziej wykorzystuje się do przypisania do zmiennej jakiegoś objektu np arkusza, okienka itp. owszem i textboxa ale nie w celu wykorzystania tylko wartości do niego wpisanej. Wystarczy: wie = Textbox6 Bez "Set". Szanuj pamięć komputera. A jeżeli już wykorzystujesz Set to na...
W historii zdarzeń filtruję to co mi potrzebne. Drukuję do pliku (txt). W excelu mam makro które pobiera dane do skoroszytu, tam jest sortowane i przenoszone do odpowiedniego arkusza (każdy pracownik ma swój). Arkusz liczy czas pracy i tyle z tym roboty.
Witajcie, mam dość według mnie ciężki temat do zrobienia. Chciałbym aby makro kopiowało dane uzupełnione przez pracowników z poszczególnych arkuszy do Arkusza PH1 i wklejało dane jedno pod drugim. Czyli sprawdzało który wiersz jest ostatnim w którym już są dane w PH1 i wkleiło je pod nimi. I tak po kolei z każdego arkusza pracownika do PH1. Ilość zapisanych...
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
Hej, Racja, działa. Dziękuję. Zmodyfikowałem trochę twój kod i pojawił się kolejny problem. Gdy podaję pracownika i 4 sprzęty oraz ilość, to prawidłowo uzupełnia tabelę w arkuszu "WYNIK". Jednak gdy podaję pracownika i jeden lub dwa lub trzy sprzęty (nie zawsze muszą być cztery sprzęty), to w drugiej tabeli w arkuszu "WYNIK" sprzęty i ilość wpisuje...
Np. wybieram luty to z automatu wyświetla mi wiersz pod spodem z godzinami przepracowanymi Proponuję zacząć samemu od przygotowania przykładowego pliku z arkuszem zawierającym wszystkie posiadane dane (plik Baza :idea: ), a potem to już można różnymi sposobami zaprojektować odpowiedni arkusz (przykładowo nazwany Raport :D ): - z wykorzystaniem formuł...
Dzień dobry. Nie potrafię stworzyć arkusza w którym wskoczyły by urlopy i pokazały miesiąc z naniesionymi dniami. Każdy pracownik ma swój arkusz w którym nanosi urlop. Kalendarz dolny to zakres do wydruku dla pracownika a jeszcze potrzebuje taki podgląd jak w arkuszu konflikt gdzie szybko zobaczy się czy urlopy się nie nakładają. Mógłby ktoś pomóc?...
Dzień dobry, Chciałabym utworzyć w jednym arkuszu bazę pracowników (imię, nazwisko - kolumna 1) z odpowiadającymi im danymi (dane - kolumna 2), i co mam zrobić żeby po wpisaniu ponownie (już istniejącgo pracownika) w kolumnie 1, automatycznie w kolumnie 2 uzupełniało mi dopasowane już wcześniej dane? Bardzo proszę o pomoc :) Pozdrawiam.
Mam stworzony Arkusz Stan Pracowników do którego chce przypisać przyciski "DRUKUJ" oraz "ZAPISZ w PDF" problem polega na tym że nie mam pojęcia o kodowaniu VBA. Wiec poprzez metodę prób i błędów rzeźbie aż mi się styki jarają w głowie ;P.
Witam, mam pewien problem z kopiowaniem komórek do innego arkusza. Plik załączam do postu. Mam 5 arkuszy z nazwiskami i zarobkami pracowników. Każdy arkusz odpowiada kolejnemu miesiącowi. Potrzebuje przenieść do arkusza wynikowego każdego pracownika, z tym że każda osoba (identyfikowana po numerze ewidencyjnym) powinna mieć w arkuszu wynikowym skopiowane...
Proszę pomóżcie. Mam w oknie UserForm okno ListBox a w nim pokazuje mi listę pracowników która jest utworzona w arkuszu. Jak zrobić żeby po kliknięciu na pracownika z listy pokazanej w ListBox w odpowiedniej komórce arkusza pokazało mi pod jakim numerem wiersza jest dany pracownik?
Witam! Mam problem z formułą wyszukaj.pionowo..... mam dwa arkusze PRODUKCJA I HANDEL, w każdym arkuszu tabela... nazwisko pracownika, imię, adres... i teraz chcę w jakimś kolejnym arkuszu zrobić wyszukiwanie pracownika... czyli powiedzmy wpisuję Nowak i powinienem dostać jego dane, albo komunikat brak pracownika... powinna formuła przeszukać wszystkie...
Plik spakowałam, bo nie pozwalało mi dodać pliku z rozszerzeniem *.xlsm. Nazwy Arkuszy w moim zapytaniu podałam przypadkowe, nie będą tak się nazywać. Tworzę plik na własne potrzeby, który ma ułatwić rozliczanie pracowników z wykonanej pracy. Pracownicy mają bardzo podstawowe umiejętności z excela. Każde zlecenie składa się z kilku etapów. Zleceń jest...
czy jest możliwość wklepywania danych w arkusz 1 ,a zbieranie danych w arkuszu 2 Nie. W ten sposób to tylko przy zastosowaniu formularza. Pracy na 1-2 godzinki i potem jeszcze kilka (dni) na testowanie, korekty i usuwanie błędów. Ale tak nawiasem pisząc: W czym różnica? Wybierasz nazwisko, dusisz guzik i możesz pracować. Jeżeli chcesz podejrzeć cały...
Witam Mam taki problem, dwa arkusze w jednym plan pracy, w którym jest tabela z listą pracowników i wszystkie dni miesiąca, oznaczone, „8” gdy pracownik jest w obecny w pracy i „W” gdy pracownik jest nieobecny. W drugim arkuszu jest lista obecności danego pracownika, chcę, aby w niej pojawiało się tylko, „W” kiedy...
gdyby makro mogło tworzyć kolejne kolumny z następnymi miesiącami Minąłbym się z prawdą, gdybym napisał, że nie byłem przygotowany na ... "poprawki" ... :) ... 844629 Uwagi: 1. Spis nazwisk na oddzielnej zakładce 2. Do każdego nazwiska przypisany rok i miesiąc/miesiące kalendarza 3. Wpierw tworzymy kalendarze pracowników dla przypisanych im miesięcy...
Chciałbym napisać makro No właśnie. Jeśli wiesz jak zajmie Ci to 5 minut. Chcesz się dowiedzieć, czy dostać gotowca (w takim przypadku wrzuć plik z przykładem)? Po mojemu trzeba zadziałać przy pomocy dwóch, zagnieżdżonych pętli, znając ilość kolumn (End(xltoright).column), Nr pierwszego wiersza z nazwiskiem i Nr pierwszego wiersza w arkuszu docelowym....
Witam, Na starcie napisze że wiem że temat był poruszany ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi (albo jestem za głupi aby zrozumieć). Problem wygląda następująco: jest kilku pracowników posiadających swoje osobne pliki excel opisujące ich aktywność każdy z arkuszy jest sformatowany identycznie (nazwy kolumn, typy komórek, itp) a różnią się jedynie...
Dzięki za pomoc, jak wspomniałem, chodzi mi to po głowie od dawna, choć nie chcę się wyrywać przed szereg ustaleń firmy... No nie wiem jak też się mają sprawy z zabezpieczeniem sieci firmowej... (to dane osobowe) do takich obliczeń... Może jeszcze ktoś mi pomoże, mocny w Excelu i VBA odpalanym lokalnie.. Jeśli nie, poddam się, bo kolejna noc nieprzespana...
Witam. Właśnie pracuję nad udoskonaleniem mojego pliku i mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Mam pewne okno UserForm w którym mogę przefiltrować listę pracowników. Obok w oknie (zaznaczone na screenie) mam opcję z którą nie mogę sobie poradzić. Jest tam przycisk 'Dodaj'. Na chwilę obecną udało mi się zrobić tak że w oknie ComboBox wybieram...
Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie. Nie chce gotowca tylko chciałbym wiedzieć czy jest taka możliwość w Excelu i jeśli będzie to sam pokombinuję. Robię wykaz, któremu pracownikowi zleciłem jakąś czynność. Pracowników jest 8. Do arkusza wpisuję pracowników po inicjałach i w komórce scalonej wpisuję w górnej części kto otrzymał polecenie czyli jeśli...
Witam. Poszukuje prostego macra napisanego w excelu na zasadzie programu magazynowego. 1.Arkusz pierwszy - spis towarów na magazynie głównym. ( Nazwa towaru , indeks ,unikalna nazwa, model, nr seryjny(może zaczynać się od 0 np.00023445), ilość , użytkownik - magazyn główny lub użytkownik) 2.Arkusz drugi-Spis towaru ( model ,indeks nr.2, nr seryjny 1...
... W sumie to zamknięcie i ponowne otwarcie pliku też nie wykonało zadania. Bo to dotyczy modułu Change arkusza i jeszcze warunku z "Target". Czyli tak na wprost w mocnym uproszczeniu: wykonaj gdy nastąpiła jakaś zmiana w arkuszu ... gdy (if) się zmieni coś we wskazanym zakresie - czyli zrób podstawienie w momencie zmiany (próby zmiany) komórek w...
To raczej zadanie dla bazy danych. Gdzieś te zestawienia trzeba by przechowywać. Nie prościej każdemu pracownikowi przydzielić osobny arkusz? Jeśli jednak się uprzesz, to czekają Cię nie lada kombinacje. Arkusz Excela jest dwuwymiarowy, a tu musisz przechować informacje w trzech: pracownik/kalendarz/zdarzenia.
Po Next dodać [syntax=vb] .Cells(w,1).value = .Cells(w-1,1).value + 1[/syntax] Powinno działać. Pamiętaj tylko, że gdy w = 1 dostaniesz error, bo spróbujesz się odnieść do Row = 0. Oraz, jeśli ta komórka nad nie będzie liczbą(bądź pusta), a spróbujesz do niej dodać 1. Można temu zapobiec dodając kilka If'ów. Jednakże myślę, że nie jest to takie znów...
Przykład w arkuszu X pracownik o nazwisku i imieniu A7 129 pracował w lokalizacjach Bogdanka, Wieliczka i Wieczorek :cunning: :?: Przydałaby się legenda do tych tabel kodowych :D - bo nie wiem jak to rozumieć, że pracownik A7 129 z lokalizacji Bogdanka pracuje w pewnym okresie w Wieliczce, ten sam pracownik z lokalizacji Wieliczka jest na L4 , oraz...
Wystarczy excel i słynne ostatnio na forum wyszukaj.pionowo() W jednym arkuszu formularz w drugim dane pracowników, lub word i korespondencja seryjna.
Witam Serdecznie Mam skoroszyt w którym jest arkusz1 Zestawienie pracowników z nr telefonów arkusz2 tzw forecast grafik na mc listopad z wpisanymi godzinami na sztywno dla pracowników arkusz3 rozłożony na dni plan miejsc pracy (od 3 do 23 - pierwsza kolumna) arkusz4 grafik roboczy na mc listopad z wpisanymi godzinami ale do poprawy i do naniesienia...
W załączniku przykładowy plik - chodziłby mi o to, żeby z arkusza pracownicy gdzie są dane poszczególnych pracowników w arkuszu dyżury w polach dyżurny byłaby lista z której można wybrać poszczególnego pracownika bez wpisywania. Ilość godzin czuwania - potrzebowałbym w niej funkcję, która potrafiłaby określić, czy jest dzień roboczy (poniedziałek -...
Nie cytuj siebie tylko zmieniaj - nie będzie powtarzać. ...Zresztą to nie mój kalendarz ... Jeżeli byś umiał sam "wpaść" na obliczenie daty wielkanocy zapewne nie pytał byś się jak co robic w excelu :) A kalendarz jak kalendarz do najbliższych lat może być. Jednak tak prosta funkcja wyliczająca wielkanoc ma pare błedów np rok 2079 pokazuje 16.04 a powinna...
Na arkuszu lista 2 są poszczególne zmiany np. 1 - praca w dzień, 1/2 - praca w nocy z pierwszego na drugi itd. (zmiana trwa 12 godz.). Chciałbym, aby po wpisaniu symbolu w arkuszach od Szef do zmiana IV (który jest w legendzie pod spodem) np. symbol nr 5 (tak jak jest w arkuszu: zmiana I) w komórce E3 (czyli pracownik 1.1) w arkuszu lista 2 pojawił...
przemyślałem sprawę i myślę że to nie będzie takie proste bo za dużo danych do przeanalizowania... mam nadzieję, że się mylę i znajdziecie rozwiązanie załączyłem arkusz i dla przykładu pracownik "AAA" występuje w dwóch arkuszach. W czwartym jako zestawienie zsumowałem ręcznie jego przepracowane godziny a chciałbym aby się to odbywało automatycznie
Mam dwie tabelki z szafkami jedno to są szafki osobiste pracowników a drugie to są szafki na buty pracowników. w drugim arkuszu mam bazę danych pracowników z przypisanymi numerami szafek, numer seryjny kluczyka do danej szafki, na jakiej zmianie pracuje itp. Czy jest niejednokrotnie możliwość jeśli klikne w tabelce na daną szafeczke aby wysliwetlilo...
Zasłuż nowy plik a w nim arkusz. OSOBY i MASZYNY. Uzupełnij obydwa wpisując jakieś dane.
Witam. Usiłuję dostosować grafik pobrany z tut. forum do własnych potrzeb. Jednak moja wiedza jest znikoma dlatego zwracam się o pomoc do fachowców. Chciałbym aby można było w nim stworzyć listy pracowników pracujących w konkretnych lokalizacjach i przy planowaniu na konkretny miesiąc móc wybrać z innego arkusza całą listę wcześniej zdefiniowanych pracowników...
Cześć! Potrzebuję pomocy przy wyszukiwaniu pracownika danego dnia, w danej godzinie. W jednym arkuszu mam listę sprzedanych produktów (danego dnia miesiąca - kolumna A), między konkretnymi godzinami (kolumna B - np. 15 oznacza, że produkt został sprzedany między 15 a 16). W drugim arkuszu mam listę logowania pracowników. Potrzebuję, aby obok konkretnej...
Witam, Mam pewien problem i nie mogę sobie z nim poradzić, otóż chciałbym aby wartości wprowadzone w arkuszu "grafik" automatycznie wpisywały się w arkuszu "codzienna aktualizacja" np. Jeżeli w arkuszu "grafik" wprowadzę pracownikowi u-urlop to chciałbym aby ta wartość automatycznie wpisywała się w arkuszu "codzienna aktualizacja". Pewnie jest to proste...
Witam - Mam taki problem. W załączniku jest zrobiony arkusz - chodzi o to jak sprawdzić czy pracownicy nie powtarzają się w wierszu - najlepiej jak by można było zrobić tak - żeby pracownik raz wybrany nie pojawił się wiecej w liście lub wyskakiwało ostrzeżenie o tym - z góry dziękuje i proszę o szybką odpowiedź.
Hej zaczynam dopiero przygodę z makrami. Jestem typem osoby, która najlepiej uczy się i analizuje swoje błędy na prostych przykładach. Załączam plik, który przypomina plik, który chce zautomatyzować. Z danego pliku chcę 1) Wyszukać numery projektów (arkusz formatka) przypisanych do każdego z pracowników (lista wybierana pracowników z zakładki "projekty")...
Widzę, że zamierzasz nie pozywać, ale być pozwanym, i nie z Sądu Pracy, zwykle przychylnego dla pracownika ... a jak mam kolejną anegdotę nt "zakładowego guru excella", od zawsze "kochałem" tych ludzi W opowieści brakuje zdania drugiej strony - ja akurat pracuję z właścicielami, którzy wiedzą jakim ryzykiem jest dla zakładu ktoś taki, i nie pozwolili...
Dzień dobry, Problem można rozwiązać za pomocą formantu ActiveX typu Obrazek. Należy wstawić formant do arkusza (robi się to różnie zależnie od wersji Excela) i zapamiętać jego nazwę. Jeśli jest to pierwszy obrazek, będzie miał nazwę Image1 (nazwę widać w polu nazwy). Teraz trzeba przygotować plik do wstawienia do formantu. W zależności od tego jak...
Trzeba w kodzie odwołać się do właściwego arkusza. Przykład w załączniku.
Wydawało mi się że dobrze to opisałem ale wiadomo ja ten plik znam Wy nie. Więc poprawiłem tabelkę i dodałem notatki. Tabelka nie jest całością przesłałem tylko tą cześć na której mi zależy. "Co oznaczają liczby 1..4 w kolumnie A arkusza PH1" - są na potrzeby późniejszego filtrowania, powinny zostać. "Co ma być wpisywane w kolumnie B (Segment)?" - pracownik...
Cześć :) mam do Was pytanie. Muszę zrobić automatycznie wypełniającą się tabelkę za pomocą jednej funkcji. Umiem to zrobić gdy mam dwie funkcję (jedna na podstawie drugiej). Jednak mój szef nie przyjmuje takiego rozwiązania. Chodzi o to, że mam arkusz z bazą pracowników i firm, którzy należą do tej samej grupy i teraz w osobnym arkuszu muszę wpisać...
Witam wszystkich. Mam pytanie w sprawie Arkuszów Google. Mam Arkusz nr 1 w którym mam 3 komórki E7,F8,G9. Te komórki są stałe i modyfikowane raz dziennie (zawsze wszystkie 3). Chciałbym napisać formułę lub skrypt który umożliwi mi automatyczne rejestrowanie codziennych zmian w tych komórkach. Tzn. jeśli ktoś zmodyfikuje mi dzisiaj te 3 komórki w Arkuszu...
Czy to możliwe zamiast zdjęcie dołączyć arkusz Excel ?
Witam ponownie. Zwrócę się jeszcze raz z pomocą w temacie tworzenia list. Mam problem pewnie błahy i bardzo prosty ale już się w tym wszystkim potraciłem. Powyższe kody mniej więcej pokazują jak zrobić to czego teraz nie potrafię ale te kody tworzą masowe listy i nie umiem tych kodów odpowiednio zastosować. W załączniku podałem przykład co chciałbym...
Witam. Mam pytanie jak to zrobić, żeby przy przechodzeniu do arkusza np. Obciązenie pracownika automatycznie aktualizowało mi dane w tabeli przestawanej oraz wykresie przestawnym który jest w tym arkuszu. Nie wiem dlaczego nie działa, ale mam zaznaczony dużo większy zakres danych do tej tabeli i wykresu bo od a1 do L5000 z arkusza rejestr. Wpisałem...
Zmiana kolorów ustawia się w formatowaniu warunkowym Poczytaj o ochronie arkusza jak zablokować do edycji część danych w arkuszu
Witam Serdecznie. Potrzebuję stworzyć dwa makra przypisane do przycisków. 1. Skopiowanie komórek B4,D4,E4, K4 z arkusza Brudnopis do arkusza Dane_NAGRODA w pozycje A2.B2,C2, H2 - czyli B4doA2, D4doB2 i tak dalej w kolejności. Chciałbym aby kopiowanie było ograniczone do momentu aż skończą się nazwiska w kol E w arkuszu brudnopis. Nazwiska przenoszone...
Witam Chciałbym uzyskać poniżej opisany efekt ,aczkolwiek nie wiem czy taka funkcjonalność jest w zasięgu excela. Jest arkusz zadań dla współpracowników z podziałem na "podarkusze" dla każdego z nich. W swoim arkuszu wprowadzam w odpowiednich komórkach opis zadania, datę jego zgłoszenia, termin wykonania i na końcu wprowadzam kogo dotyczy temat. Czy...
Witam, Mam podobna prośbę, Potrzebuje taki program zrobic ktory troszke ułatwiłby prace a dokladniej mam w excelu robione zestawienie sprzedazy kazdego biura i jeszcze wyszczególnione kto podpisał dana umowe, potrzebuje zrobic zestawienie podpisanych umów przez kazdego pracownika w arkuszu zestawienia. ale nie chce zeby kopiował sie caly wiersz a tylko...
szukam programu lub sposobu obeścia hasła do "ochrony arkusza" w skoroszycie ms excel. Hasła pozakładał stary pracownik któego już nie ma. Udostępniam skoroszyt. Prosze o hasłą do arkuszy na priv lub tutaj. http://student.twp.olsztyn.pl/~maniac/OC...
Dzięki adrian za wskazówki, nigdy nie programowałem w VBA więc może być problem jeśli ktoś robił coś takiego prosił bym o pomoc, co to tego linku to nie o to mi chodziło gdyż do każdego arkusza może mieć dostęp tylko pracownik danego działu i nie chodzi tu tylko o możliwość wprowadzania danych ale o wyświetlanie ich.
Bo chyba html nie zaciągnie w bezpośredni sposób tabeli xlsx Ramki to ramki - trzeba poczytać o html. Można użyć polecenia Object: http://webmaster.helion.pl/index.php/ply... Mimo tego, że ramki nie są zalecane, to i tak programy do budowania www, np. www.websitex5.com je stosują ;) Od biedy można całą tabelę zapisać z poziomu Excela jako...
Witam Mam przygotować arkusz kalkulacyjny wyliczający nadgodziny. Problem napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100. Arkusz dotyczy jednego pracownika na cały rok. Podawane są godziny przepracowane a nie ich zakres. KARTA EWIDENCJI CZASU PRACY.xls...
Nie umiem rozwiązać tego bez dodatkowych pól w tym arkuszu ale zdaje się, że działa
Witam Mam takie zapytanie w arkuszu jest utworzona baza pracowników z podziałem na działy. Czy jest możliwość ukrywania odpowiednich kolumn w zależności od zaznaczonego czekboksa i wartości w komórce. Chodzi o to że jak zaznaczę czeka umieszczanego w komórce d8, będą widoczne tylko kolumny Q, AD, AQ i tak dalej. Zrobiłem to ręcznie ale jest to po pierwsze...
Witam. Potrzebuję pomocy przy napisaniu makra, które by wykonywało daną operację. A więc w Arkuszu nr 1 mam prosty formularz zawierający wybór pracownika za pomocą listy rozwijanej. Pod spodem jest komórka, w której należy wstawić datę aktualną. A pod spodem 61 pól, w których umieszcza się wyniki. Zadaniem makra miałoby być skopiowanie komórek od wyboru...
W załączniku dwie wersje rozwiązania. Łatwiejsza, z arkuszem pomocniczym (w przykładzie dla poniedziałku). Minusem jest arkusz (arkusze) pomocniczy. Trudniejsza (wtorek) dla, w przykładzie, dwóch pracowników z wykorzystaniem kolumny pomocniczej i dodatkową tabelką. Tu wystarczy dodawać kolejne JEŻELI. Minusem jest długość funkcji.
Najprościej byłoby policzyć w pętli/pętlach VBA... W obu przypadkach (funkcje arkuszowe, VBA) potrzebna będzie lista pracowników w innym arkuszu. No i gdzie te ilości? Zapodaj przykład bardziej zbliżony do realnych danych z wpisanymi ręcznie wynikami.
W 1 arkuszu o nazwie "Dodaj" -> jest przycisk i przypisane do niego macro: To jest arkusz do dodawania klientów czy pracowników :?: Czy dodawanie całej listy klientów ? Jeśli pojedyńczo to dlaczego "formularz" B24:C24 jest w tym miejscu arkusza ? Jeśli chcesz wprowadzać te dane do arkusza "Client_list" to po co jest ta pętla po 1000 wierszy :D :?:...
w Public nie moze byc zmienna sciezka(ActiveWorkbook.Path & ), tylko konstanty lub deklaracje funkcje Sprobuj tak[syntax=vb] Public Function sciezka() as String sciezka= ActiveWorkbook.Path & "\Dokumenty\Pracownik\" & NazwiskoImie & "\" & NazwiskoImie End Function[/syntax] Lepiej umieścić kod funkcji do modułu, a nie w arkuszu kodu
Zupełnie mnie nie przekonuje to rozwiązanie, wpisywanie wartości w jednym arkuszu a potem wyszukiwanie wg kilku kryteriów, automatyczna zamiana lub dopisanie itp. Trochę za dużo kombinacji. Trzeba pamiętać, że działania makr są nieodwracalne, najmniejszy błąd i pozamiatane :( Oczywiście makro jw. da się napisać :) Proponuję inne, wg mnie prostsze rozwiązanie...
EXCEL 2007, a na niektórych komputerach EXCEL 2010. Mój arkusz w excelu ma hasło. Każdy może go otworzyć, ale żeby edytować trzeba wpisać hasło. Problem pojawia się tu : Pracownik włącza arkusz w excelu - nie podaje hasła, chce tylko przeczytać różne informacje z pliku. W międzyczasie ja chcę wejść do pliku i coś edytować. Nie mogę tego zrobić. Wyskakuje...
Jezeli plik został zapisany (nadpisany) już z błędem to nic się już nie da zrobić. Chyba że masz zarchiwizowany plik jeszcze "z przed błędu" Przyznaje że wyszukiwanie poprzez sortowanie nie było (nie jest) najtrafniejszym pomysłem. Nawet w Openie można było zrobić arkusz w stylu "wyszukiwarka" i poprzez combobox'y wyszukiwać dane a dostęp do źródła...
Bardzo proszę o pomoc w napisaniu makra, które będzie kopiowało dane z wybranych komórek arkusza „Zadania” do wybranych komórek arkusza „Plan zadań”, tzn.: Z arkusza „Zadania” z komórki: z komórki "Temat" do komórki "Zadania" ze "Data rozpoczęcia" do "Data od" z 'Data ukończenia" do "Data do" z 'Data wykonania" do...
Zrób listę rozwijaną w komórkach, w których ma być data i wybierzesz ją z listy. Załączam na szybko zrobiony arkusz. Pozdrawiam
Witam serdecznie, mam problem w EXCEL'u z którym nie umiem sobie poradzić (jestem mocno początkujący w tym programie). Posiadam plik z 9 arkuszami, każdy ma swoją nazwę. Tworzę dziesiąty arkusz - a w nim chciał bym dać pracownikom możliwość zestawienia ze sobą danych z dwóch wybranych arkuszy. Zatem tworzę listę rozwijaną z nazwami arkuszy i tu pytanie:...
Cześć. Czy ktoś z Was wie jak powinno wyglądać makro porównujące ze sobą tabele w następujący sposób: -Załóżmy, że mamy dwa arkusze z danymi pracowników. W jednym jest formatka do raportu, w drugim przygotowana baza z ilością pracowników przypisanych do danych grup (dział/sekcja/skrót jedn org/MPK/rodzaj pracownika/fabryka) - formatka ma ten sam układ....
Witajcie, mam dość według mnie ciężki temat do zrobienia, częściowo poruszany w tym wątku. Chciałbym aby makro kopiowało dane uzupełnione przez pracowników z poszczególnych arkuszy do Arkusza PH1 i wklejało dane jedno pod drugim. Czyli sprawdzało który wiersz jest ostatnim w którym już są dane w PH1 i wkleiło je pod nimi. I tak po kolei z każdego arkusza...
Powiedzmy że działa - potestuj. Trochę info o pliku: Podstawa: Makro sprawdza w nagłówku (w wierszu drugim) gdzie jest tekst "Zadanie" i "Grupa interwencyjna" jak również w wierszu trzecim szuka ostatniej niepustej komórki. (po tym rozpoznaje ile jest poszczególnych kolumn. Jeżeli zmienisz nazwy dodawać dowolną ilość kolumn do zadania i do pracowników....
Witam, Przeszukuję od kilku dni googla i wróciłem tutaj. Potrzebuję rozwiązania problemu i na wstępie powiem, że nie jestem mocno obeznany w temacie vba... Problem z którym przyszło mi się zmierzyć polega na tym że jest arkusz który jest rozsyłany pracownikom, i dalej uzupełniany. Problem polega na tym że chciałbym wiedzieć co się dzieje z plikiem (wartościami...
ciekawa_osoba napisał: Stwórz konto google. Wybierz arkurz . https://www.google.pl/intl/pl/sheets/abo... Po edycji arkusza kliknij na udostepnij. Tam masz,opcję udostępnia z linku(uzyskaj link do udostępniania). Uzyskany link prześlij pracownikom. Pytanie odnosiło się do pliku Excela i udostępnienia go w systemie plików. To ten plik exela skopiuj do...
Ja bym proponował żeby szef miał utworzone pliki z zestawieniem każdego pracownika oczywiście udostępnione pracownikom(nowy miesiąc to nowy arkusz w pliku), można też utworzyć plik który będzie wyświetlał podsumowanie dostępne dla szefa.
Witam. Mam prośbę o pomoc w poprawieniu poniższego kodu. Kod mam za zadanie skopiować do arkusza listę pracowników z innego pliku. Dodatkowo kod ma ponumerować tą listę (oddzielone dwie linijki kodu). Zrobiłem to tak jak potrafiłem ale lista nie numeruje się tak jak chcę. Pierwsza linijka- czyli Range("A3") = 1 ma dodać cyfrę 1 przy pierwszym nazwisku...
Dzięki, ale szukam rozwiązania w excelu, bo na bazie tej informacji będą wyliczane różne wskaźniki efektywnościowe z kontynuacją w 2015r. Najwygodniejsze byłoby jakieś pole obliczeniowe w tabeli przestawnej z funkcją pozwalającą sumować pracowników po identyfikatorach z pominięciem dubli. Każde odświeżenie tabeli aktualizowałoby wszystkie raporty w...
Dzień dobry 1 .Wpisanie wartości (godzin 24 lub 12 lub 6 lub innych jeśli 24 dzieli się na dwóch pracowników to tak by było wiadomo który przychodzi w dzień a który w nocy ) w arkuszu "ROBOCZY GRAFIK POST MC" w kolumnie oznaczonej datą - spowoduje automatyczne wstawienie w arkuszu "GRAFIK DZIENNY" odpowiednio do wystąpienia wartości w kolumnie IMIENIA...
Witam Proszę o wsparcie w jednym arkuszu mam grafik w drugim arkuszu sort, chciałbym na podstawie wyboru daty mieć zmianę pracownika z danego dnia jakiej formuły użyć, będę w dalszej kolejności sortował te zmiany więc nie wiem jak to powinno wyglądać w załączniku plik pozdrawiam
Cześć wszystkim, Muszę stworzyć arkusz zliczający godziny pracy pracowników oraz podliczający ich wynagrodzenie biorąc pod uwagę zmienną stawkę godzinową zależną od tego w jakich godzinach wykonywana jest praca. Problem polega na tym jak prawidłowo obliczyć kwotę dniówki jeśli w czasie pracy minęła północ oraz jak policzyć ilość konkretnych godzin z...
szuka pracownik szukać pracownik pracownik zabezpieczenia
montaż szafy premier instrukcja uzwojenie robocze
kupię diagnoskop kupię diagnoskop
TCL 43P615 – reset fabryczny bez pilota, przyciski, pinhole, Android TV Clarion DSP CZ-641 – usuwanie żelu z nóżek procesora, czyszczenie IPA, ESD, QFP