Zrobiłem 4 pozycje, bo arkusz 'dane' wygląda, jak formularz. To poprawiony kod: [syntax=vbscript]Sub wprowadzamyDane() Dim d, w, nw, lp, pracownik, wi, x, ow Set d = Sheets("Dane") Set w = Sheets("Wynik") ow = d.Cells(Rows.Count, "C").End(xlUp).Row nw = w.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row + 1 lp = w.Cells(nw - 1, 1) + 1 pracownik = d.Range("C3")...
Można też tak jak w załączniku. To bardzo podobne rozwiązanie, ale ciut prostsze.
W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...
Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
CZeść Proszę o pomoc. Mam w excelu skoroszyt z wieloma arkuszami. Dla każdego pracownika jest jeden arkusz. Chciałabym mieć możliwość wchodzić na skoroszyt na swoje hasło i robić wszędzie zmiany i to wiem jak zrobić. Natomiast chciałabym żeby każdy pracownik mógł wejść na swoj arkusz na hasło (bez edytowania, tylko podgląd) i jednocześnie żeby nie mogł...
Witam. Mam napisaną aplikację w Excelu służącą do „pełnej” obsługi małego zakładu szklarskiego. Czyli pozwala na spisanie i wykazanie materiałów oraz prac wykonanych dla klienta, w oparciu o te dane – wystawienie faktury, pozwala na prowadzenie gospodarki materiałowej, archiwizuje faktury, prowadzi małą księgowość, posiada wykaz klientów...
Witam - Mam taki problem. W załączniku jest zrobiony arkusz - chodzi o to jak sprawdzić czy pracownicy nie powtarzają się w wierszu - najlepiej jak by można było zrobić tak - żeby pracownik raz wybrany nie pojawił się wiecej w liście lub wyskakiwało ostrzeżenie o tym - z góry dziękuje i proszę o szybką odpowiedź.
Dzień dobry. Nie potrafię stworzyć arkusza w którym wskoczyły by urlopy i pokazały miesiąc z naniesionymi dniami. Każdy pracownik ma swój arkusz w którym nanosi urlop. Kalendarz dolny to zakres do wydruku dla pracownika a jeszcze potrzebuje taki podgląd jak w arkuszu konflikt gdzie szybko zobaczy się czy urlopy się nie nakładają. Mógłby ktoś pomóc?...
Tak codziennie każdy pracownik w swoim arkuszu zaczyna od B4. Na koniec dnia ja to wszystko kopiuje do arkusza PH1 i arkusz ten przesyłam dalej a plik na którym pracowaliśmy beckupuje a na kolejny dzień jest kolejny plik "czysty" który zaczynają uzupełniać od nowa. Sprawdź sobie.
W historii zdarzeń filtruję to co mi potrzebne. Drukuję do pliku (txt). W excelu mam makro które pobiera dane do skoroszytu, tam jest sortowane i przenoszone do odpowiedniego arkusza (każdy pracownik ma swój). Arkusz liczy czas pracy i tyle z tym roboty.
EXCEL 2007, a na niektórych komputerach EXCEL 2010. Mój arkusz w excelu ma hasło. Każdy może go otworzyć, ale żeby edytować trzeba wpisać hasło. Problem pojawia się tu : Pracownik włącza arkusz w excelu - nie podaje hasła, chce tylko przeczytać różne informacje z pliku. W międzyczasie ja chcę wejść do pliku i coś edytować. Nie mogę tego zrobić. Wyskakuje...
Troszkę nie o to mi chodziło. Arkusz, o którym pisze jest w formie protokołu i ostatecznie podpisuję go elektronicznie jako całość. Arkusz to nic innego jak protokół z przeglądu kominiarskiego w mieszkaniach i potrzebuję uzyskać potwierdzenie od mieszkańca każdego lokalu gdzie był przegląd na temat obecności pracownika (wiadomo ludzie różni i czasami...
Witam serdecznie: w jaki sposób mam rozwiązać taki oto problem, jak mniemam wyszukiwanie po dwóch kryteriach rozwiązało by tę kwestię jednak nie wiem jak to zrobić. w pliku który załączam mam arkusz 2014 w którym mam wszystkich pracowników w arkuszu wnioski mam listę złożonych wniosków tam zaznaczone są dni w których pracownik wziął urlop za pomocą...
Witam Chciałbym uzyskać poniżej opisany efekt ,aczkolwiek nie wiem czy taka funkcjonalność jest w zasięgu excela. Jest arkusz zadań dla współpracowników z podziałem na "podarkusze" dla każdego z nich. W swoim arkuszu wprowadzam w odpowiednich komórkach opis zadania, datę jego zgłoszenia, termin wykonania i na końcu wprowadzam kogo dotyczy temat. Czy...
Arkusz baza danych W tym arkuszu mam spis wyrobów dostępnych w firmie. Jeden wiersz, jeden produkt, posiadający nazwę i przypisane do niego dwa atrybuty, czyli ID i index. Arkusz jest zblokowany przed edycją. Chce zrobić narzędzie, dzięki któremu pracownik, po wyborze któregoś wiersza będzie mógł dodać do niego komentarz, np: Pracownik wybiera wiersz...
Hej, spotkałem się z problem z którego nie mogę rozwiązać. Chciałbym aby formatowanie warunkowe zaznaczyło mi na czerwono komórkę jeśli wartość która do niej zostanie wpisana jest poniżej uprawnień pracownika. Problem polega na tym że uprawnienia są różne dla różnych segmentów klienta. Pracownik uzupełnia arkusz PH1 wpisuje w nim segment klienta oraz...
przemyślałem sprawę i myślę że to nie będzie takie proste bo za dużo danych do przeanalizowania... mam nadzieję, że się mylę i znajdziecie rozwiązanie załączyłem arkusz i dla przykładu pracownik "AAA" występuje w dwóch arkuszach. W czwartym jako zestawienie zsumowałem ręcznie jego przepracowane godziny a chciałbym aby się to odbywało automatycznie
Witam Po krótce: na początku mam dwie zakładki Arkusz, lista Chcę wprowadzać błędy pracownikom i..nie obędzie się bez Waszej pomocy. Forma "arkusz" spełnia moje wymagania. Chciałbym by te dane zapisywało w takiej formie do nowej zakładki która utworzy się jako nazwisko. Oczywiście wiem że brakuje "guzika" zapisz ale nie tworzyłem go bo dalej i tak nie...
Witam. Potrzebuję pomocy przy utworzenia odpowiedniej formuły dla formatowania warunkowego. Wszystko znajduje się w załączniku. Potrzebuje zrobić takie formatowanie warunkowe aby: jeżeli pracownik w kolumnie ‘B i F’ przynależy do firmy: „Firma1”, wówczas komórka obok w kolumnie ‘C i G’ ma się zabarwić na czerwono....
Witam, mimo długich poszukiwań odpowiedzi, prób i błędów poddaje się prosząc jednocześnie o pomoc. Chcę stworzyć arkusz który będzie kontrolował czas pracy Pracowników - ich zalogowanie i wylogowanie z systemu. Dane które pozyskuje są z mało doskonałego narzędzia które należy obrabiać ręcznie lub np za pośrednictwem tabeli przestawnej. Ponieważ w przyszłości...
Moja baza pracowników zawiera około 1000 pracowników a każdy pracownik ma przypisane około 150 kolumn z przeróżnymi danymi. Baza jest aktualizowana prawie nonstop. Wolałbym utworzyć bazę danych w jakimś pliku tekstowym ale takim z którym dał bym sobie rady (przyznam że jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłem, do tej pory pracuję na bazie umieszczonej...
Ale pracodawca nie musi się zgodzić na urlop ale jak pracownik przyniesie orzeczenie lekarskie to pracodawca musi go przenieść ??
Cześć koledzy, Mam dość dużą bazę danych (tabelę) w jednym pliku. Arkusz jest zbudowany na takiej zasadzie, że nazwy kolumn odpowiadają uprawnieniom pracownika. Pierwsza kolumna to ID pracownika. Jeśli pracownik posiada dane uprawnienie to przy jego ID występuje cyfra 1 pod danym uprawnienie. Jeśli uprawnienia nie posiada, komórka pozostaje pusta. Chciałbym...
To już jest prawie program ;) Dołożyłem arkusz z pracownikami, ponumerowałem od 1 (Jadwiga ma 4) Bez czytnika operujesz klawiszem [Enter] (fokus na przycisku 'zwrot' oraz przy Exit textBox'a) Przetestuj
Dzięki wielkie, to jest rewelacyjne :D . A jeśli chodzi o listę to źle się wyraziłem, dokładnie chodzi o listę tworzoną na bieżąco. Może pokaże na przykładzie. Na poniższym screenie widać że utworzyłem nowe okno które otwiera się po wybraniu w polu 'Arkusz' , arkusz o nazwie 'Paszport'. jak widać w tym nowym oknie są dwie listy. lista 1 docelowo będzie...
Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....
A może zablokować pozostałe komórki żeby nie dało się ich edytować i wtedy po prostu pracownik musi wykasować wszystkie pozostałe komórki? Excel pozwala chronić arkusz z wyłączeniem konkretnych obszarów. Możesz te obszary zaznaczyć innym kolorem, żeby wiedzieli co mają wykasować.
Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....
Witam! Proszę o pomoc w stworzeniu arkusza kalkulacyjnego. Schemat w załączniku. Arkusz ma pełnić rolę prostego ewidencjonowania stanów magazynowych. kolumna ilość w paczce jest stała. ilość paczek ma się zmieniać zależnie od wpisania wartości w czerwonym polu dodano paczek lub pobrano paczek czyli po wpisaniu wartości dodano paczek wartość "ilość paczek...
witam, mam pewien problem poniżej zamieszczam fragment kodu: Dodano po 14 błąd już znaleziony :) nie zwróciłem uwagi że przechodzi mi do danego skoroszytu jednak nie zamyka wcześniej wywołanego inpotboxu, i formularzu :)
Witajcie! Wiem, wiem... powiecie, że temat był przerabiany wiele razy. To ja też wiem, gdyby chodziło o samo liczenie to nie byłoby najmniejszego problemu. Mój problem jest jednak bardziej złożony. Arkusz służy do rozliczania czasu pracy pracownika budowlanego. Tabela pokazuje dany miesiąc, poszczególne wiersze to dni miesiąca, a kolumny to symbol budowy,...
chodzi o to, żeby z 1 i 2 (i innych których nie ma we wzorze) arkusza z danej kolumny konkretnego pracownika na ostatni arkusz przenosiły się w osobną tablkę Jeżeli posiadasz Excela powyżej wersji 10 :?: to tego typu efekt jak na zrzucie 1047238 możesz uzyskać poprzez utworzenie tabelki połączonej (łącza z danymi z tabelek "kierunkowych" np w ukrytym...
Ja już się pogubiłem w które miejsca trzeba wpisywać te godziny - serio. Tak, można się odnaleźć patrząc na wcześniejsze pliki, ale to chyba za duże utrudnienie? Czy ktoś jeszcze będzie korzystać z tego arkusza? Jeśli nie, to sprawa jest prosta, bo "dla siebie" można zrobić wszystko, zwłaszcza gdy robi się to od początku. Poza tym własne koncepcje...
Witam Mam zrobiony arkusz kalkulacyjny, a mianowicie kartę pracy. Wpisuję sobie godzinę rozpoczęcia i godzinę zakończenia i obok wylicza mi czas pracy. Problem zaczyna się wtedy gdy chcę zsumować czas pracy aby osiągnąć ile godzin i minut pracownik przepracował w miesiącu, po prostu po przekroczeniu 24 godzin liczy od nowa. Jak to zrobić, może ktoś...
W pliku Excel znajdują się arkusze z miesiącami, w ostatnim arkuszu znajduje się spis pracowników i kolumny obok listy pracowników. Kolumna wykorzystanych dni urlopu i ilość dni przebywania na L4. W jaki sposób można pobrać i zsumować te dane każdego pracownika w arkuszu "Nazwiska Pracowników". Nie bardzo to ogarniam i proszę o pomoc.
Witam, proszę o pomoc. Jakiej użyć funkcji by móc porównać dane z dwóch arkuszy? TZN mam główną bazę z danymi typu: nazwisko, imię, data urodzenia, stanowisko, nr kadrowy. Co kwartał otrzymuję tabelę z danymi od klienta i robię aktualizację tych danych. aktualizacja polega na informacjach: może ktoś już nie pracuje, zmienił stanowisko lub też na początku...
Ja na Twoim miejscu przeprojektowałbym zupełnie ten plik, ograniczając go do 3-4 zakładek. Nie piszesz jak wygląda "proces" wprowadzania zamówień, czy to jest pełen asortyment oraz lista sklepów, czy tylko wycinek, ale to co sprawdza się przy 10 sklepach może zacząć być problemem, jak sklepów będzie 50. Moja propozycja jest taka: 1. Wszystkie informacje...
Witam. Piszę do Was z takim zapytaniem, może ktoś z Was wie coś więcej na temat ewentualnego spinania się różnych wersji excel. Sprawa dotyczy sytuacji jaką mamy w firmie. Pracuję w sieci handlowej - dział logistyki. Ja, koleżanka i kolega zajmujemy się transportem. Z kolei po drugiej stronie korytarza mamy resztę logistyki - dział zamówień. Jest tam...
Ja zrobił bym tabelkę z danymi w jednym arkuszu. A w drugim z użyciem funkcji wyszukaj.pionowo Oczywiście najlepiej jak byś wrzucił plik poglądowy jak byś chciał żeby to wyglądało
Tak. Możesz nawet nie pisać: ComboBox4.RowSource = "Listka" a we właściwościach ComboBox4 (okienko combobox'a na Form) we "właściwości" RowSource wpisać "Listka" i też zadziała. Warunek: taka nazwa musi być w arkuszu.
Dlatego się "nie zmienia" bo wszystko masz powiązane z jedną komórką celu. Ale to i tak by nic nie dało gdyż obliczenia na "karta" dotyczą tylko jednego pracownika na raz (czyli tylko jednej listy rozwijalnej), więc nie zobaczyłbyś nic więcej (byś musiał pod każdą listę robić oddzielny arkusz "dublujący" arkusz "Karta"). Wydaje mi się że nie do końca...
No to jesteś w domu. :D Teraz tylko trochę inwencji twórczej i problem rozwiązany. Na początek sugeruję stworzenie kilku arkuszy na zasadzie bazy. Pracownicy, towary, kontrahenci itd... Następnie jakieś proste arkusze z rozliczeniami i gotowe. W każdej chwili oczywiście arkusze możesz modyfikować według własnych (nowych) potrzeb. I tu jest właśnie przewaga...
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Chciałbym napisać makro No właśnie. Jeśli wiesz jak zajmie Ci to 5 minut. Chcesz się dowiedzieć, czy dostać gotowca (w takim przypadku wrzuć plik z przykładem)? Po mojemu trzeba zadziałać przy pomocy dwóch, zagnieżdżonych pętli, znając ilość kolumn (End(xltoright).column), Nr pierwszego wiersza z nazwiskiem i Nr pierwszego wiersza w arkuszu docelowym....
Słuchajcie a mam jeszcze jedno pytanie: Bo to wszystko mi się udało zrobić ale.... Teraz pojawia się taki problem. Bo mam tylko jeden arkusz Karta Pracownika, a pracowników wiele.. No i większego sensu nie ma żeby dla każdego pracownika robić osobny arkusz "Karta pracownika", no bo jak pracowników jest powyżej 100 to jest roche problem. Jak zrobić to...
czy jest możliwość wklepywania danych w arkusz 1 ,a zbieranie danych w arkuszu 2 Nie. W ten sposób to tylko przy zastosowaniu formularza. Pracy na 1-2 godzinki i potem jeszcze kilka (dni) na testowanie, korekty i usuwanie błędów. Ale tak nawiasem pisząc: W czym różnica? Wybierasz nazwisko, dusisz guzik i możesz pracować. Jeżeli chcesz podejrzeć cały...
le bez niego nie wiem jak to zrobić inaczej aby znaleźć w drugim arkuszu nazwisko wybranego pracownika. Tak jak Maciej wcześniej pisał, bez załącznika ciężko cokolwiek doradzić ale tak bez sprawdzania na szybko zrób tak. Tą linijkę usuń [syntax=vbscript]Set SzukaneNazwiskoRow = tb_GrafikTSW.ListColumns("NAZWISKO_TSW")...
Mam kod makra, który przenosi dane z arkusza "Wykaz pracowników' z wierszy 3:12 do arkusza "1" do wiersza 7. [syntax=vbscript]Sub nazwiska() Dim wsP As Worksheet, ws1 As Worksheet Dim i&, d&, k& Set wsP = Sheets("Wykaz pracowników") Set ws1 = Sheets("1") k = 3 For i = 3 To 12 ws1.Cells(7, k).Value = wsP.Cells(i, 1).Value ws1.Cells(7, k + 1).Value =...
... W sumie to zamknięcie i ponowne otwarcie pliku też nie wykonało zadania. Bo to dotyczy modułu Change arkusza i jeszcze warunku z "Target". Czyli tak na wprost w mocnym uproszczeniu: wykonaj gdy nastąpiła jakaś zmiana w arkuszu ... gdy (if) się zmieni coś we wskazanym zakresie - czyli zrób podstawienie w momencie zmiany (próby zmiany) komórek w...
Witam proszę o wsparcie w takim zagadnieniu. Posiadam plik w którym znajdują się dwa arkusze 1 arkusz kilka kolumn odpowiadającym danym działom a w nim nazwiska pracowników z danego działu 2 arkusz to wykaz tych pracowników z arkusza 1 w jaki sposób mogę uzyskać efekt w którym po wpisaniu nazwiska w danym dziale on pojawia mi się w arkuszu 2 bez użycia...
szukać pracownik szuka pracownik pracownik zabezpieczenia
smartfon radio termostat elektroniczny lodówki amica zasilacz liniowy regulowany
Błąd P06 w pompie ciepła Nulite - jak usunąć? Siemens WLM40 IPX4 błąd F21 po wymianie szczotek, reset F63 – jak skasować?