Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
cisnienie jest OK a brak paliwa to moze byc przekaznik (znajduje sie on po prawej stronie ponizej ECU)
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach - 1,5bar O temperaturze nic nie piszą.
Albo różne opony.
Proszę bardzo Ciśnienie oleju 1.5/820 - 920 (bar/rpm)
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
Zmień filtr paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa.Swiece
Ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
https://rotkee.com/en/waveform-library?b... Dodano po 1 Pamiętaj że podstawa co ciśnienie oleju.
2 jakie powinno być ciśnienie paliwa Regulowane około 1 bar.
Witam. Potrzebuje pomocy przy diagnozie niskiego ciśnienia na listwie cr w mojej astrze układ wtryskowy bosch . Opisze co juz zrobiłem na poczatku dałem wtryski do sprawdzenia są ok kolejna sprawą było czyszczenie zaworu regulującego dawkę paliwa na pompie , posprawdzane czujniki położenia wału , wałka rozrządu , czujnik temperatury . Zostało mi jeszcze...
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Nie ma gotowej recepty.Sprawdź ciśnienie paliwa,odczytaj błędy itp.
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Witam. Panowie samochód Opel Astra H 1.7 CDTI silnik DTR 2007r. Jakie powinno być ciśnienie paliwa w opcomie, na zapłonie, przy wyłączonym silniku? U mnie skacze od 006-035MPa. Czy uszkodzony jest czujnik?
A pompa sprawna? Ciśnienie przy większych obrotach robi?
Witam Man problem ze swoją Astrą G 1.8 Z18XE1 od jakiegoś czasu zaczęła nie równo chodzić na benzynie to stwierdziłem że sprawdzę ciśnienie paliwa podłączyłem się pod gniazdo na listwie wtryskowej na zapłonie ciśnienie wynosi 3.5 bara jednak po odpaleniu ciśnienie zaczyna skakać od ok 2.8 bara do 3.8 bara. Co może powodować aż takie wąchania ciśnienia?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Witam wszystkich Mam pytanie czy można jakoś zwiększyć ciśnienie turbiny w Opel astra f 1.7 td isuzu z 1994 r? I gdzie znajduje się śrubka od zwiększenia dawki paliwa na pompie ? Jeżeli coś źle napisałem albo nie w tej kategorii to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie postu.
Zmierzyć ciśnienie oleju.
zawsze myślałem, że wszystko się załącza a jak nie ma czynniku to po prostu nie chłodzi Jak pracuje bez czynnika to się sprężarka zaciera. Także bez ciśnienia nie ruszy, co i tak nie zawsze ją ratuje, bo nawet jak czynnika będzie tylko 20g to ciśnienie będzie wystarczające do załączenia.
No to prościej jest przykręcić manometr do wyjścia pompy CR bez listwy i zmierzyć ciśnienie.
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
koniki się nagminie łamały w astrach
:( Poszukuje elektrycznej co daje 110-130 bar. Może w vectrach albo astrach 3 było wiecej ? dzięki
Nie podłączałem testera.Klima raz działa,raz nie działa.Np. ostatnio chłodzi , ale wydaje strasznie dziwne dźwięki(jak w rurach przy wys.ciśnieniu),obawiam się że nie pochodzi za długo.
Zatkane kanaliki olejowe lub pompa oleju.Wykrec czujnik cisnienia oleju i sprawdz cisnienie oleju.Nagrzej silnik do 80 stopni.Na biegu jałowym cisnienie 0.10 Mpa przy 2000 obr cisnienie 0.28 Mpa.Nie swieci ci lampka od oleju?Wlacza sie jak cisnienie jes nizsze niz 0.05 Mpa.
wyciągnolem turbine wyczysciłem (tak zeby nie było podejrzeń o zacinajaca sie kierownice zmiennej geometri) Możesz to rozwinąć? Bo nie widziałem tam zmiennej geometrii, nie mówię że nie ma.
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Zacząłbym od oleju, czy właściwy, czy ciśnienie trzyma po nagrzaniu.
Błędów nie ma żadnych ? Jakie ciśnienie na zapłonie widzi ECM?
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Dość typowa usterka w oplach. Usterka jest w baku - pomyśl dlaczego po zalaniu do pełna było OK, a na następny dzień już nie. Zostaw w spokoju sterowniki, filtry. Podaj jakie masz ciśnienie paliwa na listwie.
Witam mam pytanie, czy może mi ktoś napisać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju w Opel Astra H 1.3CDTI
Jak pompa nie działa i obiegu nie masz to nic dziwnego że wskazania masz max a wentylator włącza się dużo póżniej. Termostat, chłodnica, termowyłącznik, cały rozrząd z pompą wody jest nowe i czujnik temperatury od licznika, ten od komputera kwadratowy jest stary tak jak wszystkie trochę spękane już węże.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
A zaworek na zbiorniczku płynu chłodzącego sprawny? jak nie bedzie szczelny, albo będzie puszczal niższe ciśnienie niż powiniem, to tak sie bedzie działo.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Nic nie kombinuj z miernikiem, do brązowego masę a do czarnego plus, jak kliknie i połączy napęd na wałek to sprzęgiełko sprawne. Możesz też pobieżnie sprawdzić czy sprężarka jest ok, pokręcić kołem (z włączoną cewką sprzęgła) w miarę szybko i wyczuć, zatykając otwór palcem, czy po stronie tłoczącej powstaje jakieś ciśnienie.
W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
Powinno być 35. Maksymalnie 35, jak jest mniej to raczej dobrze świadczy o kondycji silnika i na 99% można wykluczyć lewe powietrze. Kiedy w końcu sprawdzisz to ciśnienie paliwa na drodze?
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Jakie ciśnienie paliwa?
Jutro że szrotu podmienię cewkę i sprawdzę co będzie się działo. Jeśli nie zadziała będę sprawdzał ciśnienie
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
więc jakie to ciśnienie
to jest commonrail, a nie diesel wolnossący. Na szynie masz ciśnienie 135 bar
Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
Parownik kiedy regenerowany? Warto by było podpiąć się komputerem pod instalacje i sprawdzić ciśnienie.
Równe ciśnienie to super, gratuluję kondycji silnika. Świece zapłonowe dawno zmieniane, w jakiej kondycji są?
A tam nie ma w sprężarce zaworu regulującego ciśnienie?
Sprawdź czujnik ciśnienia to najczęstszy przypadek. Zobacz na parametrach jakie jest ciśnienie.
A jakie jest ciśnienie oleju?
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
3,5-3,8 bara - to jest prawidłowe ciśnienie.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Brak ładowania ? albo zbyt niskie ciśnienie oleju
mierzyłem ciśnienie 3.6 bar
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
A wtryski na przelew ile puszczają?
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
A mierzyłeś ciśnienie w tym czasie, jak nie chce poprawnie pracować? Co się dzieje z czasem wtrysku, wzrasta? Do ilu?
Do jakiej wartości rośnie ciśnienie z podpiętą wtyczką?
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Zmierz ciśnienie sprężania.
Pompa paliwa daje dobre ciśnienie?
Komputer nic nie pokazuje jak działa a jak nie pali to wszystkie parametry się zgadzają? Jakie wtedy jest ciśnienie na listwie?
Należy sprawdzić ewentualnie wyregulować ciśnienie.
Pytanie jakie ciśnienie daje pompa wspomagania TRW2 stosowana w oplu Astra G/Zafira ? Jest tam stosowana pompa elektrohydrauliczna.
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Tak samo robię z Astrą G tam jest potencjometr. Zależność liniowa od ciśnienia. W Module wiatraków w lewym nadkolu ciśnienie jest do sprawdzenia, fajna sprawa ogólnie, bo już nie raz klima-serwisy się nacieły mostkowali 3 pinową wtyczkę i dupa sprężarka nie ruszyła. I potem kazowali wymieniać sprężarke gościowi a wiadomo jakie sprężarki są w astrach...
mam jeszcze jedno py tanie co moze być jak na 3 tłokach ciśnienie jest dobre a na 1 jest ledwo nabija ciśnienie ??
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Najczęściej takie objawy daje uszkodzona kopułka lub palec rozdzielacza. Obniża się ciśnienie w kolektorze to iskry sobie latają we wszystkie strony. Rozrząd sprawdź a nie zgadujesz.
Wymiana na pałe jak leci gratulacje. Podpinałeś jakiś tester ? Próbowałeś co diagnozować? Podstawowy parametr jak ciśnienie na CR gdzie? Dramat.
Witam mam problem z klimą w mojej asterce.Problem polega na tym że jest za duże ciśnienie w układzie i wyrzuca czynnik zaworem bezpieczeństwa.Wentylatory działają prawidłowo.zawór bezpieczeństwa wymieniony.układ szczelny trzyma ciśnienie.Dodam że jakiś czas temu pseudo mechanik wymienił mi sprężarkę oczywiście nie nową bo stwierdził że tamta się za...
sprawdź ciśnienie cylindrów.
Jedyna opcja to niewłaściwy filtr lub olej. Zmierz ciśnienie oleju.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
a co do astry to sprawdz ciśnienie paliwa z pompy paliwa możesz mieć zamałe ciśnienie więc astra niejedzie jak należy bo brakuje jej oktanów i jeszcze sprawdz katalizator czy niejest zapchany a najlepiej jak podłączysz go do tech 2 i szczytasz błędy to powinno załatwic sprawe aha jeszcze filtr paliwa
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Na początek zmień mechanika na takiego, który zacznie naprawę od wkręcenia manometru zamiast czujnika i zmierzenie jakie faktycznie jest to ciśnienie oleju.
Rozwiązanie jes w poprzednim wpisie.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
aster czujnik ciśnienie czujnik ciśnienie aster aster ciśnienie cylinder
gniazdo tłumić arduino dostęp przez internet rotor silnika
sprzedam kalkulator włącznik akumulatorowej
Mosty w Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS 2007: Diagnostyka i Konserwacja Jak podłączyć zasilacz Cisco 650W poza serwerem?