Co więcej słychać jakieś buczenie/cykanie w pozycji "Zapłon", krótko i zanika. , to może być oznaka pompy, W trybie diagnostycznym(drucik na piny A i B) takie buczenie i cykanie nie ustępuje. , ale co masz na myśli, jakie piny i doczego one są? Sprawdź czy podaje paliwo i jakie ciśnienie paliwo.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
Jedynie co jeszcze można sprawdzić z paliwem to ciśnienie jakie pompa wytwarza.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Filtr powietrza też wymieniony? Nagle się to stało? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś czy tylko czy pompa z grubsza podaje paliwo?
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
Pewnie masz racje. Tylko wydaje mi się że jakby coś było z modułem to pojawiałyby się jakieś błedy na kontrolce - a tu nic ,cisza (a kontrolka sprawna) dlatego podejrzewam paliwo. Pozdrawiam
ciśnienie paliwa 0,8 bara; Kiedy jest takie ciśnienie, podczas pracy silnika? Paliwo dobrej jakości?
możesz odłączyć lpg jak dasz radę zmostkować wtryskiwacze . ale może jednak zmierz ciśnienie benzyny jak radził moderator
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
Sprawdzałeś czy jest paliwo na wtryskach, jakie pompa daje ciśnienie, rozrząd ok?
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Trzeba sprawdzić czy paliwo dociera do silnika,oraz czy jest ciśnienie. Jeśli nie,to co je zatrzymuje.
Może to wydawać się bez sensu ale zmierz ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Wg postu nr 3 może to być powiązane z paliwem. W starszych oplach lubiały gnić rurki gumowe między pompką a wyjściem zbiornika.
mówimy o jednopunkcie, regulator przykręcony na 4 torx, moze wystarczy dociągnąć śruby? Paliwo nie sika?
Witaj, Czujnik wału to chyba nie jest, ponieważ nawet gdy go się odłączy, to jest jeszcze drugi na pompie wtryskowej i komputer bierze z niego sygnał o położeniu. Pozdrawiam Dodano po 7 Jeszcze coś. Podłącz się komputerem, wyłącz przekaźnik pompy (czyli załącz go na stałe) i spróbuj zapalić. Gdy zapali od kopa, to znaczy, że to immo. Jeżeli nie zapali,...
Moim zdaniem to defekt pompy - po zaciśnięciu przewodu podnosisz zbyt małe ciśnienie w układzie.
swiece są ok silnik jest isuzu ciśnienie na cylindrach jest ... doszedłem ze nie dochodzi paliwo do pompy a le dlaczego?
Witam Pytanie czy usterka występuje tylko na wolnych obrotach czy podczas jazdy Czy sprawdziłeś błędy komputera oraz parametry Wykluczam katalizator ponieważ na gazie chodzi super Paliwo może dawno nie dolewane-sprawdż ciśnienie,wtryskiwacze. pozdrawiam
może głupio zapytam ale paliwo masz w zbiorniku? ciśnienie paliwa jest? zasilanie pompki paliwa jest?
a jak jest paliwo, powietrze i iskra, to musi chodzić, Nie musi. Jakie ciśnienie w garach?
Sprawdzałem ciśnienie paliwa op comem i wychodzi tak , ciśnienie żądane to 24,00 MPa i takie jest jak odpali , gdy chcę zapalić to ciśnienie rośnie do 15,00 MPa i odpala. Gdy nie chce zapalić to ciśnienie dojdzie max do 11,00 MPa , czyż by to świadczyło że zawór dozujący paliwo nie do końca jest sprawny ?
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
Na początek sprawdź : Rozrząd Ciśnienie paliwa Czy podczas kręcenia rozrusznikiem cyka wtryskiwacz?
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Witam mam problem z moja astra ,po nocy ciężko odpala trzeba podgrzać parę razy świece i za 3 razem po kilku sekundowym kręceniu odpali później odpala z pierwszego. Wymienione były wtryski-rozrząd-świece-filtry-olej-pompa bosch po regeneracji mierzone miał ciśnienie 28bar . Paliwo nie schodzi do baku świece grzeja .
Sprawdź ciśnienie w cylindrach ja tak miałem przy astrze przyjechałem następnego dnia iskra budiet paliwo idiosz a maszyn ratatata. okazało się ze zgubiła kompresje
Do sprawdzenia jak masz paliwo i iskrę: -rozrząd -ciśnienie na cylindrach -poluzuj wydech za kolektorem na próbę lub wykręć pierwszą sondę
Raczej nie bo nikt otym nie wspominal. U mnie w oplu jest pompa lopatkowa skupili sie na tym ze do pompy paliwo dochodzi a z pomy juz nie. Niech sprawdzą ciśnienie paliwa przy rozruchu testerem, bo tak to będziemy debatować wieki.
Zmierz ciśnienie sprężania.Czy zerwany rozrząd nie spowodował kolizji pomiędzy tłokami a zaworami?
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Wszystko zalezy od systemu czy li zapotrzebowania na paliwo. Są systemy pracujace na 1 bar a są takie z 3 i 5 bar.
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Czy ciśnienie paliwa jest ? jeśli tak to może wtryskiwacz siedzieć lub przekaźnik który go odłącza gdy działa gaz. Pewnie przekaźnik jest na grodzi i zaśniedziały styki. :)
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Podaj zasilanie na wtryskiwacz i zobacz czy podaje paliwo jak kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli podaję to problem w instalacji. Jeżeli nie podaje to za słabe ciśnienie benzyny lub uszkodzony wtryskiwacz.
W zasobniku CR do którego podłączone są wtryski jest coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa , potrafi to puszczać paliwo i powoduje utrudniony rozruch tak jak w twoim przypadku , do odpalenia silnika potrzebne jest określone ciśnienie paliwa , dobrze widać to po podłączeniu op-coma.
Wężyk od regulatora ciśnienie benzyny zdejmij i sprawdź czy nie ma tam benzyny. A co to ma wspólnego z tym że bierze paliwo razem z gazem?
I mogę wam powiedzieć że to wszystko było prostsze niż można było się spodziewać. W baku pomiędzy pompką a pokrywą z króćcami ,jest wężyk gumowy który spękał i zrobiła się malutka dziurka przez którą paliwo zamiast do silnika wracało do baku - ciśnienie paliwa było zbyt niskie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak było duże ciśnienie to cofnęło spaliny (ich część) do dolotu przez cylinder. Wtrysk podał paliwo normalnie i teraz wystarczy niewielka nieszczelność na zaworach lub cofnięte dopalające się spaliny, by zapalić mieszankę w dolocie. I masz dziurę.
jeśli nie wypływa paliwo z przewodu to jak ma zapalić? jeśli jest ciśnienie na filtrze paliwa a przy monowtysku nie ma to wiadomo że przewód jest zatkany i żadne bezpieczniki nie pomogą. :!:
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
Zawór wymieniony, niestety bez zmian. Sprawdziłem, że cały czas leje się paliwo z zaworu bezpieczeństwa na szynie (szyna CR była wymieniana). Też niesprawny przelewowy? Czy może być tak że ciśnienie ucieka powrotem pompy? (tzn tam gdzie idą nadmiary z wtrysków) Dziwne że bez zaworu regulacyjnego ciśnienie jest.
Jakby to był czujnik to na gazie też by nie chodził ,no chyba że są dwa to już nie wiem ,bez przepływomierza też powinien gadać ale kulawo będzie, jak będzie słabe ciśnienie paliwa to też będą podobne objawy ,jak jest dobre to ci z listwy z powrotem paliwo powinno dobrze zasówać.
Sugeruję sprawdzić układ zasilania paliwem (filtr,pompa,ciśnienie), dodatkowo czujnik temperatury silnika. Podaj oznaczenie silnika (np. C16NZ), bo nie wiemy nic o tym silniku (wtrysk np.?) Pozdrawiam.
to całkiem możliwe pół roku temu były wymieniane pierścienie i może słao dokręcili głowice . Paliwo dostaje bo mokre świece, iskry są. Sprawdzę ciśnienie . A może byś tak że wtryskiwacze leją ? jakby je zamienił miejscami?
astra 1.3 cdti 90km 2006r, pół baku paliwa filtr nowy a ciśnienie pompki było mierzone już za filtrem.A co do objawów to porostu nie pali po odkręceniu przewodu na pompie paliwo nie leci na listwę.
witam jestem nowym. Nie wiem o Ci chodzi z punktami. Mam Astre 1.6 16v lpg elpigaz. Nie pali na benzynę. Wymieniłem najpierw filtr paliwa później pompkę chociaż sprawna była ale nie wiedziałem czy daje ciśnienie. Później przekaźnik a później świece. Dalej paliwo nie dochodzi nawet do filtra. Co może być grane?
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
iskra jest, świece są nowe, paliwo jest Dodano po 43 a jak sprawdzić ciśnienie paliwa bo za bardzo nie wiem :D
Witam rok już prawie minął a od tego czasu bardzo dużo się wydarzyło . Na początku roku założyłem pompkę paliwowa do baku z astry g 1.8 16V ale niestety nic z tego, przyczyna za duże ciśnienie przewody przelewowe wypychało i paliwo lało się na silnik. Później poszedłem po rozum do głowy jeździłem po różnych mechanikach krzyczeli spora kasę a rezultatów...
Ciśnienie paliwa bym wykluczył , bo jeszcze miesiac temu samochód posiadał instalacje LPG i odpalając go na samym gazie dokładnie tak samo się zachowywał. Pierwotnie obstawiałem, że może być to wina parownika który przepuszcza paliwo , a z racji tego że instalacja była już stara i butla straciła ważność wyjąłem całą instalację LPG.
Do P0105 jest 7 opisów.Ogólnie rzecz biorąc chodzi o ciśnienie ładowania. 6,7 Niezgodne z masą powietrza, 1,2,3,4,5 sygnał czujnika ciśnienia ładowania przy zacisku 85 modułu sterującego hałasuje, Napięcie przy zacisku 82 za niskie /wysokie . Nie ma to wpływu na paliwo w oleju. Dodano po 5 Jedynym rozsądnym miejscem przedostawania się paliwa do oleju...
Czym robiłeś diagnostykę? Błędy to nie wszystko bardzo często usterkę można znaleść interpretując parametry rzeczywiste. Zmieniałeś pompkę, jakie ciśnienie wytwarza nowa pompka. Sugerując to co napisałeś że jednak z plaka pali to problem będzie nadal po stronie zasilania w paliwo. Może być tak że masz słabe ciśnienie paliwa i poprostu wtryski leją dlatego...
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
Astra H 2004 z silnikiem Z17DTH. Auto dotarło do mnie na lawecie. Nie zapala. Podczas pracy rozrusznika nie pojawia się ciśnienie paliwa - cały czas 0 MPa Po odłączeniu wtyczki czujnika, ECU widzi max ciśnienie czyli 24 MPa. https://obrazki.elektroda.pl/3177619500_... Czujnik ciśnienia na CR wymieniony - bez zmian. Na przelewach nie...
Podkręć go troche, potem wykręć świece i zobacz czy mokre i czy śmierdzi paliwem. Jak mokre to szukaj w układzie zapłonowym. Może gdzieś iskra bokiem bije i jest za słaba żeby nastąpił wybuch mieszanki. No bo skoro jest dobra iskra i paliwo dociera to nie ma bata musi palić. To prosty silnik Może kiepsko pracować, kichać, prychać ale jakieś podrygi...
W takim razie powinni w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić ciśnienie oleju (powinno być 1,3 bara na obrotach jałowych). Ciśnienie poniżej 1 bara powoduje świecenie się kontrolki. Powodem może być zbyt niska lepkość oleju (zły jego dobór lub rozrzedzenie paliwem), zapchany smok w misce olejowej, zawór pompy lub kończąca się pompa oleju (luzy...
Może być i ciśnienie . Ciśnienie chyba odpada jak podłączyłem "na krótko" masę pod przewód prawdopodobnie impulsowy to wtrysk zadziałał tylko że cały czas był otwarty, lało się paliwo i zalewał... a może nawalił ten przekaźnik od gazu?? bo obydwa przewody od wtrysku są pod niego podłączone i coś tam blokuje ten impuls ze stera??
Moja astra 1,6 i 1996r szarpie po sprawdzeniu wszystkiego co można w aucie dopatrzyłem się że pompka paliwa nie wytwarza ciśnienia wstawiłem manometr w obwód zasilania paliwem i nic nie pokazał znalazłem w instrukcji że ciśnienie powinno wynosić około 3 bar ale czy tak jest może ktoś sprawdzał. Dodam że zmieniałem to ciśnienie regulatorem ciśnienia...
Pozostaje zmierzyć ciśnienie z przodu na listwie masz zaworek. I podgląd parametrów temperatury czy sie zgadza. Jeszcze można zakręcic butle lpg wypalic resztki gazu z instalacji i pojeździć z dwa dni na beznzynie tylko . Wyeliminuesz wtedy awarię delikatnego wycieku gazu i jazdy na 2 paliwach.
Przecież odpala tylko że gaśnie. Na warsztacie stoi również astra 1.6 której wczoraj mierzyłem ciśnienie i miała 6.5 (auto normalnie odpala) więc nie wydaje mi się ze to jest problemem. Auto ewidentnie nie dostaje paliwa tylko jakim cudem jeśli podczas kręcenia paliwo jest wtryskiwane.
Witam szanownych kolegów Mam problem z moja astra h 1.9 cdti po wymianie filtra paliwa auto nie odpala. Problem zaczął się przed wymianą. Auto nie miało mocy, wyświetliła się kontrolka awarii silnika. Po podpięciu pod komputer błąd niskie ciśnienie na listwie paliwa . Po wymianie filtra i skasowaniu błędu auto nie pali. Zero błędów, paliwo pompka podaje,...
Może warto podłączyć manometr i zbadać ciśnienie paliwa ? Oczywiście można, ale obserwując odczyty na urządzeniu diagnostycznym (długie czasy wtrysku), uwzględniając wybuchy w rurze wydechowej i smród niespalonej benzyny można założyć, że paliwo dochodzi a nawet można powiedzieć że jest go znaczny nadmiar więc raczej ciśnienie na listwie występuje....
Montowałem w astrze G jakiś 3 lata wstecz. Nie znalazłem innego rozwiązania, ciągnąłem 2 rurki ze zbiornika, ale to jest pikuś. Najgorsze jest wpiąć się prawidłowo w koszyk pompki, oraz uszczelnić samo wpięcie w zbiorniku...
Autko nie pali w ogóle, czy coś tam chyta ;) ale gaśnie? Konstrukcja zapłonu jest niezwykle prosta. Ciśnienie, paliwo, powietrze i iskra Tylko wszystko w odpowiedniej dawce i w odpowiednim momencie ;D. Wymieniłeś w poście świece, kable. W jaki sposób je sprawdzałeś? Tzn. czy sprawdziłeś czy jest iskra w momencie próby zapłonu? Wymieniłeś ASO i mechaników....
Radzę sprawdzić pompę paliwa(ciśnienie jakie wytwarza) u mnie nie dawała ciśnienia.Wymieniłem i jest ok. Nie sugeruj się tym że masz paliwo w zbiorniku.Ja za każdym razem odpalam na benzynie a i tak padła. Koszt nowej to ok 180-200zł.
Do Basia0001 nie ma pewnosci że paliwo się cofa [luis2008 tylko napisał tak, ale niema wzmianki że sprawdzał] jeśli filtr paliwa będzie brudny to pompa musi wytworzyć większe ciśnienie a do tego dochodzi jeszcze wydatek pompy. Nic nie jest wieczne.
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem astry F 1.8 8v i mam problem z silnikiem nie pracuje 4 gar. Ciśnienie na tym tłoku jest 11,2 na pozostałych podobnie, jest iskra paliwo dochodzi , świece i przewody po wymianie. Uszczelka pod głowicą wymieniona wraz z zaworami, bo to rzekomo miała być przyczyna tak powiedział mechanik. EGR zaślepiony, szczelność...
Filtr paliwa rzeczywiście był wymieniany troche dawno temu, ale jeśli byłby zarzucony to byłyby chyba też problemy latem/jesienią ? Nie koniecznie bo jeśli jest odrobina wody i zamarznie to jest problem.Paliwo jak już znajdzie droggę to jakoś tam płynie a później jest coraz cieplejsze i płynie całym przepływem.Zdejmij przewód doprowadzający paliwo...
Witam, mam w astrze g 98 rocznik 1.6 16v x16xel ten sam objaw, na zapłonie pompa nie pracuje, gdy wyłączę zapłon i sprawdzam na listwie, ciśnienie jest znikome, ledwo psiknie paliwem na zaworku listwy. Jak chodzi silnik, to oczywiście sika mocno, czyli na zapłonie pompa nie działa, nie doładowuje na 100% i teraz myslę, czy to nie wina uszkodzonego przekaźnika...
Żeby taki silnik odpalił musi mieć odpowiednie ciśnienie na listwie CR oraz odpowiednie obroty rozrusznika , może wydawać się że kręci normalnie a w rzeczywistości jest za wolno , z tym plakiem to radzę nie przesadzać , co by kłopotów sobie w motorowni sobie nie na robić .
Witam mam takie pytanie chodzi mi o mojego opla astre zrobiłem remont silnika tzn szlif wału nowe pierścienie itp. bez remontu głowicy jest to silnik C18XE 1,8 16v i problem polega na tym iż nie chce auto zapalić kręci bardzo ładnie iskra, paliwo jest ciśnienie w cylindrach również. Co może być tego przyczyna ?? podparte zawory? coś z rozrządem a może...
Ciśnienie w kolektorze 560mbar, sonda przed kat sinus, sonda za kat w okolicach 700mV, ogólnie śmierdzi z wydechu paliwem, uzyskuje temperaturę 90stopni momentalnie, odkręcałem wydech za katalizatorem bo sonda będzie do wymiany jak ruszę, ale ogólnie brak poprawy... ciśnienie w cylindrach po 16bar na gorącym, otwarty był egr ale zaślepiłem i poprawiło...
W tym aucie nie ma pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku). W ASO mają specjalne pompę do odpowietrzania układu m.in. po wymianie filtra, niektórzy zakładają "gruszki" jak w PSA, można też wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. Pompa wtryskowa przy pracy na sucho uszkadza się, bo jest smarowana paliwem, a przy jego braku zaciera się nastawnik dawki...
Ok jak tak cwaniakujesz to podepnij oscyloskop zrób pomiary co sie dzieje z sygnałem jak będziesz miał pomiary to dopiero pisz. Ciśnienie sprężania jakie jest? Świece jak sprawdziłeś na oko? Bo na oko to chłop w szpitalu umarł. Wtryskiwacz jak podaje paliwo? Dodano po 2 I nie pisz nie masz czym sprawdzić bo to twoja sprawa. Powodzenia.
Sprawdziłem dziś ciśnienie paliwa. Na listwie przy pracy LPG i przy PB 3,2bar i trzyma. Sprawdziłem też raz jeszcze zasilanie, wiązkę silnika i wszystko dookoła. Podczas prób i pomiarów silnik ciężko zagadał ale z dużymi oporami dał się wkręcić na obroty. Zostało spuszczone całe paliwo (to które po wymianie pompy zatankowałem) i zalałem świeże z innej...
Auto z LPG? To mi raczej wygląda na problem z układem zasilania paliwem, na początku bym wymienił filtr paliwa bo mały koszt a zawsze go warto zmienić jeśli nie był ruszany od dłuższego czasu, mógł się zasyfić już. W dalszej kolejności ciśnienie paliwa (pompka a później zawór ciśnienia paliwa bo jeśli to Ecotec to powinien jakiś być).
Pompa jest na pewno sprawna sprawdziłem ją, ciśnienie na niej jest stałe nie ulega zmianie. A jeśli chodzi o przekaźnik kupiłem nowy i wymieniłem, niestety pompa podczas kręcenia silnikiem dalej odcina paliwo i auto nie pali .....:cry:
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Mój problem jest następujący: - silnik nie chce zapalić na benzynie , na gazie chodzi idealnie; Komputer ECU Delco 16234829GM - mono wtrysk. Komputer nie wykazuje błędów. Co sprawdziłem: - ciśnienie paliwa - OK; - wymieniłem wtrysk bo bardzo się grzał (nowy się nie grzeje); Auto zachowuje się następująco. Żeby zapalić na benzynie trzeba bardzo często...
witam a ile kilomertów po wymianie tej pompy zrobiłes bo tak jak piszesz to asterka jest z gazem no i jak nie zrobisz odciecia paliwa po przełaczeniu na gaz a jest mało paliwa to pompa sie zaciera bo chłodzona jest paliwem. nie jestem pewny ale ta pompa to jest do wielopunktowego wtrysku a ty masz jednopunktowy i za duże ciśnienie paliwa podaja spróduj...
Witam Astra G X16xel(PB/GAZ) na PB raz pali dobrze raz muszę kręcić bardzo długo, nie ma to znaczenia czy ciepły czy zimny .Pompa paliwa i filtr wymieniany kilka miesiecy temu,w rozrządzie nic nie grzebane,czujnik temperatury cieczy sprawdzony ,chek sie nie zapala błędów w sterowniku nie ma.Wydaje mi się ze regulator ciśnienia jest ok bo auto na benzynie...
Na 2.5 jest wolowaty, ciśnienie doładowania 1,2 bara i wyżej nie idzie, w poniedziałek przestawię na około 5 stopni. Wcześniej wstawię bezbarwny przewód na zasilaniu pompy żeby widzieć co się dzieje, oraz zawór zwrotny, podejrzewam że cofa się paliwo, i jak go dłużej kręcę i nie odpala to rejestruje błąd. Wydaję mi się że warto by sprawdzić też EGR.
filtr paliwa parę razy ponad 300zl za wszytskie To się ciesz bo do Punta to by Ci starczyło na jeden i to w zamienniku... w Astrze masz wymienne wkłady - dobrze założyłeś uszczelkę, nie jest popękana? regeneracja popy wtryskowej ponad 2500 złotych Po co? Jakie były ku temu przesłanki? ...i jeśli chodzi o ścisłość to w tym aucie nie ma pompy wtryskowej,...
Witam!! Moja astra nie pali na ostatni cylinder. Wszystkie przewody zapłonowe, palec, kopułka i świece zostały wymienione na nowe. Silnik odpala normalnie i wchodzi na maksymalne obroty tylko nie chce chodzić na ostatni cylinder. Ciśnienie też sprawdzałem i na wszystkich cylindrach jest takie same wszędzie ponad 10 atm. Sprawdzałem też jest iskrę na...
WITAM. OPEL ASTRA G z 2003r, silnik 1.6 16V Z16XEP z gazem, przebieg 60000km, w tym na gazie 20000km. Na gazie silnik pracuje dobrze. Problem zaczyna się po przełączeniu na paliwo, na wolnych obrotach słychać charakterystyczne pukanie w wydech, jakby zawieszał sie zawór i zapala się kontrolka silnika. Podczas ruszania na paliwie samochód idzie skokami,...
podmienilem komputer ale dalej auto nie odpala. Dzwiek jakby chcialo zaskoczyc a nie moglo Jeżeli "łapie" i tak jak pisałeś jest iskra i paliwo podaje, to trzeba sprawdzić szczelność układu dolotowego. Wygląda na to, że ciągnie lewe powietrze. Ewentualnie zbyt niskie ciśnienie sprężania, ale to już najgorszy sceniariusz. Możesz zobaczyć czy na plaku...
Niestety awaria wróciła ,dalej występuje wypadanie zapłonu ....oddane do warsztatu stwierdzili ze winą jest paliwo(miało byc słabej jakości ) co oczywiscie okazało się nie prawdą .....ponieważ zatankowane 98 nic nie zmieniło . Auto oddałem do innego fachowca który sprawdził następujące rzeczy , katalizator świece , cewkę wtryski ,wydech i jeszcze wiele...
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
Jeżeli masz czym to sprawdz jakie masz podciśnienie na dolocie paliwa . Odłącz przelew na wtryski i podłącz tam manometr mierzący podciśnienie nie powinno być więcej na wolnych jak -0,25 bara Po dodaniu gazu miej wiecej ta sama wartość. A ciśnienie wewnączne czyli przetłaczania 8 atm za przy dwóch tysiącach 16atm. Wydaje mnie się że masz problem z zasilaniem...
Skoro immo nie puszcza to komp odciąłby zarówno zapłon jak i wtrysk! Odcinając wyłącznie zapłon komp "decyduje się" na uszkodzenie katalizatora. Zanalizowałem pierwszy post. Zauważyłem, że jednocześnie silnik zalewa się paliwem, ale startuje na samostarcie. Czyżby coś z zapłonem - nie może zapalić benzyny, a zapala samostart? Skoro nie może zapalić...
aster ciśnienie paliwo regulator ciśnienie paliwo aster ciśnienie pompa paliwo aster
cylinder simsona zamienie komputer stilo stilo
Naprawa GPS RIDER: Diagnostyka i Rozwiązania AVATTO S16 Pro Manual: Smart Switch & Universal Remote Guide