W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Odczytaj błędy. Najczęściej ster pompy lub czujnik wału
Cieknie ci z węża od pompy wody , za pompa gruby wąz. Ten czujnik co po nim scieka to czujnik cisnienia oleju. Pasek rozrządu do naciągniecia pompą wody w/g wskaznika na napinaczu. http://www.panfleks.pl/wymiana-rozrzadu-...
1.7 dti odpala i działa z uszkodzonym czujnikiem prędkości wału, tylko jest wtedy mułowaty. Dane bierze z drugiego czujnika na pompie. Przynajmniej te które ja robiłem tak miały.
Temat był już poruszany http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
czujnikiem zegarowym ustawisz,wkręcasz w pompę czujnik
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
Miałem w swoim autku prawie identyczne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału.
Fot 3 i 4 to poczwórny wzmacniacz ( moduł QDM) fot 5i 6 wzmacniacz sygnału czujnika spalania stukowego.
p0195 dot. czujnik temp. oleju, więc raczej bez związku. Albo pompa padła, albo nie ma paliwa.
Niby czujka z przesyłka to koszt do 40zł, ale lubię sam majsterkować. Zakładasz czujnik od poloneza za nędzne 12 zł, ja nie wiem co z ciebie za fachura. A tak ciężko zewrzeć dwa kable aby zobaczyć czy fena ruszy, no i istotne-czy sprawdzić czy chłdnica w okolicy czujnika jest gorąca? Moze pompa nie kręci, może termostat nie puszcza?
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
Nie koniecznie musi to być pompa. Np. za mało oleju, uszkodzony czujnik ciśnienia.
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Gdyby był EGR czy czujnik położenia wału nie odpalał by na plaka.
Sprawdź przekaźnik pompy i pompę paliwa, czy jest zasilana, czy pompuje gdy kręcisz silnikiem. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Co chcesz dalej lokalizować? Usterkę masz podaną i albo pompa od CR jest uszkodzona i nie ma ciśnienia, albo czujnik padł.
Też o tym myślałem ale czy wtedy by gadał raz na jakiś czas?
Ale mowie Ci sproboj ustalic jego numer im sie czasem nie chce poszukac , a pozatym ten czujnik moze wystepowac jeszcze w czyms innym . Dokładnie tak jak mówisz,ewentualnie moge podać namiar do kolesia który ma duzo gratów do asterek. ja mam wiekszy klopot. poszukuje schematów instalacji do astry III z tym samym silnikiem, auto na poczatku nie miało...
Sam jestem ciekaw, ale nie bardzo wiem jak je zmierzyć, bo pompa wstępna jest zintegrowana w CP3. Chyba, żeby zamiast zaworu, wpiąć jakiś króciec z manometrem. W każdym razie nie ma czujnika, który to ciśnienie mógłby mierzyć.
Dobralem się do pompy, zdemontowalem sterownik razem z czujnikiem obrotów pompy. Na taśmie czujnika widać lekkie załamanie ale sprawdzenie przewodnosci taśmy jest niemożliwe. Czujnik ma cztery piny? Który jest do czego?
jak sprawdzić czujniki pompie vp opel astra 2.0 di interesuje mnie jak mozna sprawdzic w pompie te trzy czyjniki czujnik obrotu przestawiacze i jest jeszcze jeden {nie bardzo wiem jak sie nazyea] chce sprawdzic czy pompa uszkodzona jest mechanicznie czy elektrycznie i nie wiem jak to zrobic nie chcialbym jej do razu wyjmozac z samochodu czy jest jakos...
Jeąli pompa wspomagania też jest mokra to stawiałbym na nią. Powycieraj albo najlepiej umyj silnik i reszte i obserwuj
kolega viper 555 wydaje mi się że dobrze trafia chodzi o świece podepnij miernik lub kontrolkę pod świece i sprawdż jak długo grzeją świece często uszkodzony przekażnik lub czujnik temperatury od tego przekażnika
Sprawdż bezpiecznik F20 podczas kręcenia rozrusznikiem.Czy sprawdziłeś przekażnik pompy paliwowej?
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
Dzięki, ale potrzebuje jeszcze dane jaki jest początek wtrysku, gdzie wkręcić czujnik.
Pompa nie musi, a czujnik jest chyba dobrze widoczny przy termostacie
Może ktoś wie ile kosztuje ten czujnik ?
No ciekawe jest to co piszesz. Ale też nienormalne. Żeby przekaźniki wypadły po wjechaniu w dziurę? :D No nic muszę ci uwierzyć na słowo. Choć przy takim uderzeniu prędzej by wywaliło airbag bo były takie przypadki.
powiedz mi ten czujnik przy pompie znajde?
jaka rezystancja jak to jest hall? oscyloskop w łape i sprawdz co masz? pin 1 masa pin 3 plus, bezpiecznik 15A f46 pin 2 sygnał kwadratowy do ecu podłacz sie drugim kanałem i sprawdz synchronizacje z czujnikiem połozenia pompy
Stawiam na ponowną usterkę sterownik pompy. Mało kto naprawa też punkty pod płytka PCB.
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
tak miedzy filtrem paliwa a pompą, ale ma jakiś związek z nagrzewnica do filtra wchodzi jeden duży zasilajacy i wychodzi mniejszy prosto do pompy
Coś chyba nie tak z tymi przewodani pomyliłeś czujnik z pompą szukaj innych przewodów .
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
Astra H, Z16XER, miska z czujnikiem poziomu min. oleju. Czy przy wymianie miski olejowej powinno się uszczelnić wokół sitka przed pompą oleju? Czy bez uszczelnienia pompa prawidłowo zaciąga olej?
ściąg wtyczkę czujnika temperatury i zobacz czy odpala ( jeśli odpala to wcale nie znaczy , że uszkodzony czujnik)
Przyłączam sie do pytania o błąd P0216 - Za niskie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku. Można jakos zdiagnozowac czy winien jest sterownik pompy czy czujnik polozenia wału, bez wymieniania tych elementów?
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
Witam. Komuter pokazuje blad: Uszkodzony czujnik oleju. Wymienione dwa czujniki na nowe. Blad w dalszym ciagu wyskakuje. Janusz z warsztatu twierdzi ze moze byc uszkodzona pompa oleju i trzeba bedzie robierac rozrzad. Ma ktos moze lepsza propozycje?
Czujnik położenia wału odpowiada za wygenerowanie iskry w odpowiednim momencie i ni jak nie ma się do np. niedziałającej pompy paliwa
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka Odnośnie czujnika temperatury w tym modelu ASTRY występują trzy czujniki: -jeden czujnik jest w obudowie przykręcanej do głowicy (nad skrzynia biegów) wciskany i jest zabezpieczany zawleczką -drugi czujnik jest w termostacie...
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Tak rozumie ale ssania nie trzyma po chwili na zimnym obroty spadają a pompa powietrza sie wyłancza więc chyba czujnik tem. ok
Tak jak pisałemwcześniej czujnik znajduje się niżej łapy, za pompą dio wspomagania. Zaznaczyłem Ci czerwonym kółkiem ten czujnik. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/2733100000_1...
A da się w domu sprawdzić czy to napewno sterownik czy nie przypadkiem ten czujnik obrotów pompy? Bo błąd p1345 właśnie był od czujnika. Tylko dlaczego dalej błędów nie pokazuje?
Ja i tak potrzebuje uzywki bo rozwalilo czujnik halla
Witam potrzebuje schemat wiązki silnika do Astry G 99r. 2.0 DTI połączenia czujnik temp. silnika - komp. wtrysku - moduł świec żarowych, komputer - pompa.
wita, mam taki problem, ostatnio czyscilem wezyki od podcisnienia i odlaczajac jeden wezyk ulamal sie kruciec przy jakims czujniku , zaworku przy pompie wtryskowej, chcialem zapytac do czego sluzy ten czujnik, jak on sie nazywa i czy da sie cos takiego dokupic osobno a nie z cala pompa wtryskowa, dziekuje z gory i pozdrawiam, nizej podaje link do zdjecia...
sprawdz połaczenia ster silnika ster pompy, zasilanie na ster pompy, czujnik połozenia wału, błedy w sterze pompy.
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
W głowicy jest czujnik termiczny który steruje podciśnieniem na zawór który odpowiada za zajście z obrotów bądz jest czujnik termiczny przy pompie pozdrawiam
Pompa paliwa w tym egzemplarzu pracuje dopiero kiedy ECU dostanie sygnał z czujnik położenia wału.
czy ten kabel czujnika wału może być o tak poprostu skrecony i sklejony taśma elektroizolacyjna? Kolega wyżej napisał, tylko lutowanie nie "druciarstwo".
Ma na pompie, obok zaworu przelewowego.
Mam pytanie jaki numer ma ten element, jako że pompa ABS wywalona, :idea: , i nie wskazuje prędkości, któryś z czujników może ocalał. Nie ma na skrzyni czujnika.
Tyloko uszczelnienie pompy, sterownik i czujnik obrotów wychodzi na diagnistyce komputerowej
najprościej to pokręcić ręką czujnikiem halla. Powinien włączyć się wtrysk oraz pompa. wtedy wiadomo że czujnik jest OK
Czy w zbiorniku Astry H 1.7 2009 jest montowana pompa wspomagania, czy tylko sam czujnik poziomu paliwa? Ile przewodów powinno dochodzić do zbiornika? Może coś w zbiorniku nie działa i zapowietrza?
Ad1-w starej pompie jest immo-w nowej podłącz tam plus po zapłonie,znajdziesz w wtyczce. Ad2-prawdopodobnie czujnik temp.powietrza ale pewności nie mam.
Sam już nie wiem każdy mówi co innego. U mnie na szrocie co tylko Oplem handluje, mówił że jak jest na maglu czujnik kąta skrętu to pompa jest przykręcona na sankach. jak i merivie czy astrze. A jak jest w nadkolu pompa to jest czujnik w CIM, A też tą pompę kupiłem z zaślepka na jednej kostce co mam być czujnik kąta stęku jak pierwszym zdjęciu. No i...
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
A patrzałeś czy są widoczne obroty wałka pompy? Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy. Wtyczki nie pozamieniane?
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Pewnie jest jakiś czujnik co czyta obroty z koła pompy cr??;)
tak myślę ,najczęściej tak jest.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Sprawdź czujniki na listwie wtryskowej, pompie wysokiego ciśnienia.
A ja stawiam na pompę olejową albo koło pompy.
Padła elektronika pompy...
Sprawdz czujnik walka.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
Witaj marku. czego to ja juz nie robiłem. wszystko zostało wykonane i ciagle pojawia się błąd" czujnika tylnego loewego" Narazie męczą sie na serwisie. zmienione czujniki abs-u teraz walczą z połączeniami między pompą a czujnikami
no tak ale obroty pompy widzi bo jest przez połowę a z błędu wynika że to sterownik na pompie nie widzi informacji z czujnika obrotu wału
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Tak wygląda "pompa w baku" zintegrowana z czujnikiem poziomu paliwa w samochodach Opel Astra H DTL i DTH. https://obrazki.elektroda.pl/6539922900_... Pompa niskiego ciśnienia może być także na zewnątrz zbiornika, o ile ją sobie ktoś tam umieści. Fabrycznie w DTL i DTH powinna znajdować się w miejscu jak wyżej. Słychać ją po włączeniu...
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
Problem rozwiązał się po 5 latach, astra przestała palić. Wymieniony sterownik wraz z czujnikiem obrotów pompy. Po otwarciu oryginalnego sterownika tranzystor wyglądał na sprawny, nie było upalonej nogi. Dałem go do sprawdzenia osobie które je naprawia i stwierdził że jest uszkodzony. Za jego radą wymieniłem również czujnik obrotów. Sterownik założony...
Wymień czujnik w pompie, gaśnie jak się zagrzeje?
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Witam Poszukuje Rysunku ewentualnie zdjęcia gdzie znajduje i jak wygląda Czujnik Cis. Barycznego w Oplu Combo C 1.7dti. Z tego co wyczytałem to znajduje się on w okolicy rozrusznika/sterownika pompy wtryskowej
Witam! ja mam podobny problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade...
Nie sprawdzałem. Wiem tyle ze na 1000 km które zrobiłam pobrala 50 ml Dodano po 1 Żaden czujnik nie świeci. Sugerujesz pompę oleju?
A jak dawno zmieniałeś płyn hamulcowy, może masz zapowietrzoną pompę?
Przestańcie pisać głupoty jeden z drugim ok? Czujnik temp wody nie ma nic do went w takim łoplu a tym bardziej bezpiecznik jak działa na krótko. Albo kupujesz badziewie albo nie ma poprawnego obiegu przez chłodnice. A więc problem z termostatem,pompą,kamieniem,powietrzem w układzie.
I od tego czujnika rozrusznik Ci przestał pracować?😳
Szarpanie i falowanie obrotów- do sprawdzenia egr i przepływka. W moim przypadku podobne objawy w silniku isuzu poszła pompa do regeneracji i sprawdzenia a dokładnie szwankowal sterownik na pompie
Ani to nie wypalony tłok ani czujnik wału,standardowe uszkodzenie pompy zadzwoń to porozmawiamy.
Witam. Sprawdź iskre, sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa działa. Może uszkodzony czujnik położenia wału.
A co tam jest do medytowania, wyciągsz czujnik wału, włączasz zapłon i majtasz przed czołem czujnika kluczem, słyszysz czy włącza się pompa i klikają szprycki. Jak tak jest to czujnik sprawny.
czujnik pompa aster czujnik wałek pompa aster aster pompa oleju
deska rozdzielcza omega naprawa pilota peugeot president schemat
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Schemat elektryczny kierunkowskazów Skoda Octavia II – opis, pinout, diagnostyka BCM J519 Sonoff 4CH Pro R3, MINIR4, SV – eWeLink do bramy dwuskrzydłowej, suchy styk, tryb impulsowy