To nie sterownik, tylko driver pompy. 470nF
Tak w abs/esp wymusisz pracę poszczególnych zaworów czy samej pompy.
Jest dwóch producentów,trw i delphi.Ten pierwszy ma okrągły zbiornik a ten drugi wieloboczny i z tego co pamiętam nie można ich zamieniać.Jak już sobie dobierzesz według producenta to założysz bez problemu ,instalacja jest taka sama.Chyba że przewody hydrauliczne jakoś inaczej są wkręcane,ale myślę że to nie problem.
Może to być przyczyna paska... powinien to być dość wysoki pisk... taki jak czasem mają niektóre auta "piszczące" podczas dodawania gazu... Pompa jest koło paska klinowego i to on ją napędza... Jest to po prawej stronie samochodu. Sama pompa wygląda tak: http://allegro.pl/item505878606_pompa_ws... http://allegro.pl/item503027361_pompa_ws...
A przekaźnik oryginalny, czy ktoś gmerał przy tym wozie? A jak oryginalny, to może mu się odechciało pracy.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Przedmówco-odrózniasz pompę wspomagania od pompy paliwa? Bo chodzi o pompę servolenkung.
Sprawdź czy pracuje pompa paliwa.
Pompa psg 5 jedna wtyczka, immo w sterowniku silnika.Psg16 dwie wtyczk,i immo i sterownik silnika w sterowniku pompy.
Pompa wspomagania.
jutro zobaczę te przewody idą całkiem na dół od strony silnika Chodzi raczej o te przewody (2 wiązki) co idą ze sterownika u góry pompy do samej pompy, a nie o wiązkę między ECU, a sterownikiem pompy.
tak tak, alternator jak w astrze F z przyklejoną do ty**łu pompą vacuum.
Masz szansę że to instalacja do pompy ma gdzieś usterkę....trzeba szukać....kabelki przy samej pompie czasami....
Niestety sterownik pompy.
Uszkodzony sterownik na pompie.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Jesli wszystko wysprawdzane to nieszczelności trzeba szukąć w samej pompie.
nie chce byc zlym prorokiem ale prawdopodobnie bedzie do roboty pompa wtryskowa
Przekaznik we wnęce na nogi pasażera , sterowny przez ECU /masą / z pinu A10.
1.7 ma to inaczej rozwiązane niż 2.0 ,mimo ,że pompy są zewnętrznie takie same.
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
Pewnie gaziarz nie założył przekaźnika odcinającego pompę podczas pracy na lpg. Zamontuj sobie taki przekaźnik to zapomnisz o problemie.
Widziałem takie szopki gdy przewody do maglownicy były odwrotnie podłączone, ale nie wiem czy tu jest to możliwe.
Dokładnie tamto urządzenko, kod błedu pewnie P1622 lub coś takiego?
podłacz pod komputer albo sterownik pompy lub imobilaizer
Nie ma takiej możliwości. Jedyne wysterowanie to on/off
Uszkodzony sterownik
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Witam. W Astrze F odcięcie pompy paliwa jest najczęściej wpięte w wiązce progowej koło siedzenia kierowcy.
Masz możliwość sprawdzenia numerów?
druga kostka to 2xcan i +15
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Problem rozwiązany,można zamknąć.
nie będzie cudów z elektroniką, alternator bedzie Ci wdzięczny za to :)
Sprawdź jeszcze czy pompa wody nie zatarta przypadkiem.
sterowniki pompy wtryskowej pada
Myślę że to będzie OK, przerywacz na małe obciążenia, dodatkowo z regulacją. Przerywacz nie wykorzystuje bimetalu do pracy więc nie trzeba "sztucznego" obciążenia. http://www.cosmogate.pl/product_info.php...
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
Więc faktycznie pozostaje Ci sprawdzenie drożności nagrzewnicy (może ktoś wlał jakiś uszczelniacz) i wymiana pompy wody.
Wyżej w temacie masz link do strony, na której jest opisane co trzeba sprawdzić i ew.wymienić :idea:
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Jednak pompa
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
Akurat tutaj nic się nie ustawia, pompę i wał blokujesz blokadami które łatwo można zrobić samemu, potem dokręcasz śruby w groszkowych otworach i całe ustawienie. Ewentualny problem może być z wałkiem rozrządu jeśli zdecydujesz się odkręcać centralną śrubę. Dawno już to robiłem, ale pamiętam że roboty było sporo, trzeba rozpinać rozrząd, pilnować tych...
zapłon czarny w wiązce stacyjki,pompa czerwono-niebieski w boczku-progu.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
żle ustawiony początek wtrysku,ustaw pompę
Gdzie dokładnie znajduje się miejsce w którym jest przykręcona masa pompy?
Jak to C14nz to szukaj stera , kasa śmieszna i szkoda czasu.
W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Zamki w drzwiach działają poprawnie? W Astrze G było już wstępne załączenie pompy?
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
Jak to się ma do tego, że w instalacji jest przekaźnik do zasilania pompy paliwowej
Masz problem ze sterownikiem pompy wtryskowej-regeneracja,naprawa.
jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu A na moje to ani te ani te tylko odcina pompę w zbiorniku.
Odpali
Mój wuj miał to samo z Fordem Sierra. U niego był do wymiany jeden wtryskiwacz i pompa do regulacji. U Ciebie skoro jest tyle dymu sprawdź wszytkie wtryskiwacze i jeśli przebieg jest duży to warto by było pompę wtryskową wyregulować.
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Możesz na próbę podmienić przekaźnik pompy paliwa. Możliwe że raz na jakiś czas po prostu nie uruchomi pompy i nie odpala.
P1629 Internal Voltage Regulator Malfunction P1649 oznacza chyba padniętą pompę lub sterownik.
Zegar od płaszczyzny ma się unieść tyle ile jest wybite na pompie. Blokujesz i montujesz. Ta wartośc zależy od mechanicznej obróbki pompy. i nie ma nic wspólnego z silnikiem marką itp. O dychę możesz się pomylić i świat się nie zawali, ale więcej będą problemy. Te które ja montowałem miały wartości od kilku setek do powyżej 1mm. Zasadniczo pompa z której...
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Masz problem z ciśnieniem paliwa.....albo wtryski albo zawór albo pompa.....w tym aucie często zawór...
te punkty do rozlutowania
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
Najpierw pompę trzeba wylogować (pin z auta dawcy) a potem zalogować do twojego auta (twój pin). Jeśli tylko pompa będzie z innego auta w całym aucie, zmieńcie opcomem vin i to będzie działać, pod warunkiem że tylko jeden element będzie miał zły identyfikator środowiska, kolejny element ze złym identyfikatorem ucegli auto nawet przy zmianie akumulatora....
+12V. :)
Rezystor ma opór 30kΩ.
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
To błąd ogólny ,albo lewe powietrze,cewki/ listwa (tu odpada) albo np sygnały wal/wałek lub strasznie ubogo ale to by ledwo jechało jak by tak słaba pompa była.
Chyba pompa siadla..
Jakie masz ciśnienie pomiędzy pompą wstępna a wysokiego ciśnienia ??
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Uszkodzony był sterownik pompy.
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
kolego typowa usterka astry f corsy b jedz na zlom kup inny dekiej zbiornika w srodku plastikowej wtyczki koroduja piny kilkanascie razy juz to przerabialem i nie ma szans zobaczyc bo jest to wewnatrz plastiku, i dognij piny w wtyczce co idzie od instalacji auta do dekielka bo po wcisnieciu tam pinow miernika to zrobiles dziury jak u nie jednej przy...
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°.
Sprawdż zasilanie na pompę.
(bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Tu jest błąd w interpretacji systemu
No to pisz że koło a nie całą pompę!
Odczytaj błędy. Najczęściej ster pompy lub czujnik wału
Przekaźniki i bezpieczniki do sprawdzenia jak nie słychać pompy. Bezpiecznik F2 20A i przekaźnik pompy -prawy przedni słupek.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Napięcie zmierzyłes na wtyczce przy pracującej pompie?
pewnie sterownik pompy VP44 padł jak zwykle
Kręcąc pompom
sterownik pompy uszkodzony ten przykręcany do pompy
Możesz wsadzić listwę hydro i wrzucić pompę elektryczną np. z astry g(4 przewody +,-,po zapłonie i lampka alternatora). Rurki zaprasujesz w każdym punkcie gdzie robia hydraulikę.
jaki koszt regeneracji pompy?
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Witam,a więc tak,dwa grube to +/- zasilane ciągłe przez bezpiecznik w komorze silnika 2 cienkie jeden + po stacyjce drugi + z altelnatora ale ten pomocniczy ten co gasi kontrolkę ładowania nie mylić z plusem głównym prądowym czy jak go nazwać i teraz tak,podłącz sztywne zasilanie na grubych +/- podaj + ten co po stacyjce i najważniejsze + z alternatora...
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
Immo podłączone jest do sterownika wtrysku poza pompą
aster pompa oleju pompa oleju aster aster zasilać pompa
hasło biosie laptop toshiba amica pokrętło regulacji temperatury schemat zasilania klimatyzacji
nawadnianie trawnika nawadnianie trawnika
Migająca kontrolka silnika w Aprilia SR50 - 5 razy Termet Minimax: Kod błędu 01 i brak resetu