Tak bardzo ważne. Tak jak pomiar ciśnienia doładowania.
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
ale dopiero jak uzyska odpowiednie obroty to zmienna geometri się otwiera po przez nadciśnienie w takim małym baniaczku co czasem się zacina i wtedy dostaje odpowiednią ilość spalin co powoduje doładowanie
Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
KOlego problem z doładowaniem turbiny. Posprawdzaj podcisnienia na silniku. Drugi blad modul swiec zarowych
wyciągnolem turbine wyczysciłem (tak zeby nie było podejrzeń o zacinajaca sie kierownice zmiennej geometri) Możesz to rozwinąć? Bo nie widziałem tam zmiennej geometrii, nie mówię że nie ma.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
Witam. Układ szczelny? Turbina wymieniona na używaną czy regenerowania ? Sprawdź czy sztanga turbiny się nie tnie i czy przewody do sterowania nie są gdzieś na przykład przetarte . Zawór egr może też się blokować i zostawać uchylony wtedy też nie będzie doładowania. Pozdrawiam.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Miałem to samo w 1.7cdti Z17DTL , okazał się map sensor na kolektorze ssącym, pod "gruszką". Koszt w Intercars niestety 310 zł.
Ciekawe - możesz mi pokazać gdzie tam jest ten czujnik doładowania turbiny?
Sam sobie teraz odpowiedziałeś. Spaliny omijają turbinę i nie masz doładowania.
mysle ze to moze byc problem z instalacja lub komputerem. najlepiej udaj sie do opla i opisz usterke. a zaobserwowales jakies zmiany w jezdzie?
A jak masz zrealizowane zwiększanie dawki paliwa w funkcji doładowania?
Te ciśnienia na wolnych trochę dużo ale przy 3000 tyś jeszcze spoko. (dziwne bo powinno być proporcjonalnie) A jak z ciśnieniem doładowania?
EGR być może, ale trzeba cały układ doładowania sprawdzić.
Przed wymianą czujnika auto chodziło ok, pokazywał ten tryb awaryjny, ale jedził normalnie i nie tracił mocy. Diagnoze stwierdził elektronik jak podpiał swoj sprzet diagnostyczny.
A mniejszy dlaczego się doładuje ?
Proszę o fachową pomoc : samochód stając w garażu rozładowuje akumulator ( alarm, zabezpieczenie radia itp. ) konieczne jest doładowanie akumulatora. Czy można odłączyć akumulator i doładować go przez ładowarkę, czy też trzeba coś zabezpieczyć ( i jak ) przed przeprogramowaniem itp. ? Nie znam się na nowej elektryce samochodowej, poprzednio jeżdząc...
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
Dzięki bardzo za odpowiedź, w końcu jakieś konkrety. Silnik mam oplowski. Postaram się zrobić tak jak pisałeś czyli egr i katalizator. Pogadam też z mechanikiem może ma manometr i by sprawdził czy jest ok z tym doładowaniem.
Taka odchyłka jest dopuszczalna, zobacz jak jest w pełnym zakresie obrotów. I jak często wystepuje odchyłka. Podajac jeden parametr nic nie pomożemy.
Co może być przyczyną słabego doładowania? Podłączyłem CDIF, nie ma błędów, zaworek zaciąga. Proszę o pomoc.
Trochę mało danych odnośnie samochodu, ale sugeruję sprawdzenie stanu akumulatora. Być może wymaga doładowania lub wymiany.
By doładować ładowarką akumulator agm polecacie podpinac drugi żeby nie było przerwy w zasilaniu? Obawiam się jakiegoś przepiecia podczas podlaczania akumulatora a nie utraty ustawień. Samochód to astra j z start stop.
jest to pompa podciśnienia i nie tylko wspomaga hamulce ale ma wiele innych funkcji w tym silniku CHYBA ustala prace turbiny poprzez zawór doładowania.
Oprócz tego ciśnienia atmosferycznego, które jest nieprawdopodobne reszta wygląda w miarę normalnie 2 litrowy silnik diesla z zamkniętym egr będzie pobierał bez doładowania 500mg/suw, taki pobór powietrza wynika z jego konstrukcji mechanicznej
Kurna, ludzie moj mały zwykły cdif w tej astrze daje mi live podgląd wzsystkich parametrów pracy silnika. tester OBD2 za 300 zł pokazuje tyle samo tylko na małym nieczytelnym wyświetlaczu. Zrozumta wreszcie mechaniory i doradzacze że diagnoza nie polega na kasowaniu błędów. Wopor ma dobry pomysł, podłącz na początek zwykły mechaniczny manometr w dolot...
Z tego co zdążyłem zauważyć ten samochód ma map sensor w kolektorze ssącym i czujnik doładowania na rurze od IC.Sprawdzałem podczas jazdy wykresy z obu i są porównywalne.Ten w kolektorze był na samym początku podstawiony na drugi bo myslałem,że ten w rurze to tylko IAT,ale nic to nie zmieniło.Zaworki n75 też były podmieniane,przepustnica umyta i zaadaptowana,zawór...
Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji Dodano po 2 To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania: normalne, że cały czas jest 0 ? Wyczyść Dodano po 23 Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie...
Witam. Jakiego potencjometru użyć do oszukiwania czujnika doładowania żeby podnieść ciśnienie turbo z 0.8 na 1 bar.
podmieniony
problem rozwiązany. padł elektrozawór.
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
Bezpiecznik alternatora sprawny? Napięcie mierzone na aku, czy na alternatorze? Doładuj jak najszybciej akumulator poza samochodem.
Disagnistyka to nie tylko sprawdzenie błędów silnika w oplu to tez bloki pomiarowe a w nich wartości rzeczywiste otrzymywane z czujników,a u ciebie do zaobserwowania,dawka paliwa,kat wtrysku i ciśnienie doładowania
Przecież pisałem że turbina ładuje od początku a zawór odcina ładowanie, dopiero przy przeładowaniu zaczyna odcinać turbinkę, wtedy właśnie powinno zmienić się wypełnienie proporcjonalnie do nadciśnienia. Reasumując cięgno będzie się przesuwać gdy turbina osiągnie maksymalne żądane przez sterownik ciśnienie w kolektorze dolotowym. Więc gdy odetniemy...
Masa powietrza prawie się nie zmienia, jak przyśpieszam to tak na 480 maksymalnie, a ciśnienie doładowania nie przekracza 1,15 bara.
Witam. Mam problem z Oplem Astra K 1.4T 2019r. Samochód po wypadku, lewy przód. Zapalają się kontrolki od trakcji, błąd c0242 i check p0236. Czujnik doładowania podmieniony i wiązka do BCM, sprawdzona. Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź. Pozdrawiam.
Bosch Motronic, Simtec A masz Multec i błąd oznacza przerwę w obwodzie elektrozaworka od tego jak to nazywasz ""doładowania powietrza".
Dawca owszem jest ale musi jezdzic i nic nie zaporzycze niestety. A co mam zrobic z tym doładowaniem i jak to mozna naprawic ?
Spokojnie z tymi wymianami najpier diagnoza później naprawa ewentualnie wymiana. Co pokazują wartości rzeczywiste po zapaleniu checka? Jakie jest ciśnienie doładowania, egr nie uchylony?
Też walczę z takim samochodem.U mnie czujnik Baro i ten doładowania na rurze pokazuje na zgaszonym i na odpalonym na wolnych obrotach 100kpa.Myslę że ten Baro jest ok ale czy ten na rurze powinien tak pokazywać?Podczas jazdy na doładowaniu wartości z niego i z map sensora w kolektorze się pokrywają.
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Witam niestety chwilę było dobrze ale problem ponownie powrócił. Na komputerze brak błędów, podciśnienia sprawdziłem, wszystkie węże są szczelne, również zmienna geometria pracuje. Oprócz tego kupiłem nowy zawór sterowania turbina i dalej to samo. Również wyczyściłem czujnik ciśnienia doładowania, był cały zabrudzony. A i zapomniałem dodać również wtedy...
Wygląda na to że silnik przechodzi w tryb awaryjny. Nie zapala się lampka na desce rozdzielczej? Można by sprawdzić komputerem błędy. Przyczyn może być wiele, zazwyczaj silnik "broni się" przed uszkodzeniem właśnie ograniczeniem mocy i obrotów. Jedną z przyczyn jakie spotkałem było nieprawidłowa praca zaworu sterującego turbiną, ciśnienie doładowanie...
Facet który podłączał mi opla powiedział : powinieneś podmienić elektrozaworki , przepływkę , czujnik ciśnienia doładowania , EGR i zobacz co będzie przyczyną.... normalnie załamka...
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Chodziło mi o siłownik który otwiera klapkę w turbo która upuszcza spaliny w celu zmniejszenia ciśnienia doładowania. To był taki skrót myślowy :P
jeżeki masz dobrze doładowane aku to według mnie to napięcie jest ok.
P0243-06 - zawór ograniczający ciśnienie doładowania - wysokie napięcie Posprawdzam zaraz wtyczki na ecu.
Spróbuj jechać do 2800obr/min i obserwować ciśnienie paliwa , doładowanie i wysterowanie zaworu regulacji ciśnienia doładowania. Mam nieodparte wrażenie że coś jest zamienione.
Cięgno cały czas jest w tej samej pozycji nie rusza,wężyki posprawdzałem są ok,błąd P1220 nie występował,za to na techu serwisowym (nie mylić z zabawką tech2 allegro ) w pamięci wystąpił błąd ciśnienia doładowania który teraz nie występuje.
Jakie błędy w ECU? Zrób wykres z ciśnieniem paliwa, ciśnieniem doładowania i przepływem powietrza, może będzie możliwe sprawdzić przepływem powietrza żądany i rzeczywisty.
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
Na początek sprawdź elektrozawór obejścia turbosprezarki Na filmie jest pokazane jak to zrobić https://forum.opel24.com/topic/91690-vid...
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Przeglądałem kiedyś książkę od Fiata Punto I i widziałem tam na schemacie zawór elektryczny zamontowany w przy turbinę więc podejrzewam że ciśnienie doładowania jest właśnie elektrycznie? elektronicznie? regulowane. Ale być może się mylę. Ja w swoiej Astrze 1,7Td na 100% mam pneumatycznie regulowane, bo tylko wężyk dochodzi. Pozdro Pablo.
Błąd przepustnicy = tryb awaryjny=brak mocy. Zrób tak, podłącz diagnoskop, pasażer niech go ma na kolanach i podczas jazdy niech skasuje błąd, jeśli auto chodź na chwile odzyska moc to masz usterkę jak na dłoni, jeśli nie, to niech spoglądnie w parametry, czego mu brakuje, ciśnienia doładowania, paliwa czy powietrza.
O ile się nie mylę, to w Twoim aucie ładowanie jest regulowane przez sterownik silnika wypełnieniem impulsu i zależy od wielu czynników. Jeżeli akumulator jest doładowany, wszystko działa jak należy to ja bym się tym nie przejmował.
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
Masz nie sprawne ładowanie- za niskie, ma być 14,4 V. Akumulator może się "obudzi" i będzie sprawny nadal, jeśli naprawisz ładowanie, ale to na 5%..Na wskutek ustawicznego nie doładowania, nastąpiło zasiarczenie.
No przecież opis błedu mówi wszystko, ciśnienie rzeczywiste nie jest zgodne z żądanym. Źle złożona turbina. Sprawdź na wykresach jak przebiega różnica ciśnień doładowania. Zakładam że dolot jest szczelny.
Podjedz gdzieś na diagnozę komputerowa i będzie wszystko jasne. To może być naprawdę wszystko. Turbinę sprawdzałeś tylko wzrokowa a nie wiesz czy nie daje za mało lub za dużo powietrza. Równie dobrze czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym.
Sprawdź elektrozawór siłownika turbiny, możesz go podmienić na próbę z zaworem EGR. Był tylko odczyt błędów, najlepiej przejedź się z komputerem w trybie pomiaru parametrów Porównaj ciśnienie doładowania ze współczynnikiem wypełnienia elektrozaworu
Lista TNK SD Hot Bird 13.0°E - Darmowe 1. TVP1 2. TVP2 3. TVN 4. PULS 5. TELE5 6. TVS 7. TVN 7 8. TVP POLONIA 9. TVP HISTORIA (Astra 19.2°E) 10. TVP KULTURA 11. TVR 12. POLONIA 1 12. TVP INFO (Astra 19.2°E) 14. TV BIZNES 15. EDUSAT 16. ESKA TV 17. RABEL 18. VIVA POLSKA 19. TV DISCO 20. POLO TV 21. 4FUN.TV 22. CZWORKA 23. DELUXE MUSIC (Niemiecki) 24....
Kodu nie pamiętam ale był to błąd zaworu ciśnienia doładowania turbiny czy jakoś tak. Musiał bym znowu na kompa jechać.
Ja kręcę. Coś niesamowitego. 10 minut roboty i wadome o co chodzi. Tech2->kontrola modułu sterującego->regulacja EGR, regulacja doładowania, test siłownika klap zawirowania.
"przeplywka powinna byc ok" , w 2.0 hdi miałem problem z egr dopiero wymycie przepływomierza załatwiło problem.Procedura diagnostyczna tego egr wymaga sprawdzenia przepływomierza i czujnika ciśnienia doładowania . Napięcia sprawdzaj na wtyczce egr .
Z padającym losowo alternatorem wszystko możliwe - tym bardziej że wskoczyło ci światełko braku ładowania. Wcześniej mógł coś ładować ale zapewne coś ci ciągnęło prąd na postoju stąd mimo odpalania zaraz po jeździe po dłuższym czasie nie dało się odpalić bo coś zżerało ci prąd. Alternator ci może pokazać przecież mechanik jak do niego dojdzie ale skoro...
Kolega kidu22 ma rację, w początkowym okresie nagrzewania silnika świece żarowe podgrzewają komorę w celu poprawy spalania. Przy tak krótkich odcinakach jazdy, alternator będzie miał problemy z naładowaniem akumulatora. Jednak przyczyna może też leżeć w uszkodzonym alternatorze (przepalenie jednej z diod, brak dobrego styku w obwodzie ładowania itp.)...
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Ja mam astre ('95) z silnikiem 1,7 TD Oplowskim tak zwanym DTL (nr silnika rozpoczyna się od DTL), w porównaniu z 1,7 TD Isuzu jest może troche głośniejszy, ale napewno dużo trwalszy, po 400 tyś km nie ma znim żadnych problemów, zero przedmuchów. Oplowski ma 68 KM, a Isuzu 82 KM. Zwróć uwagę na turbine, jeżeli będziesz kupował wersję doładowana. Pozdr
Czujnik połączony jest z czujnikiem ciśnienia doładowania i temperatury cieczy chłodzącej(brązowy) do pina 93, oraz 86(brązowo-niebieski).
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
niekoniecznie sam EGR. Pod pojęciem układu krytycznego numer 2 wiąże się układ zasilania silnika w powierze, a więc -EGR -przepływomierz układem ssącym -doładowanie -zawirowanie Trzeba zrobic parę testów i już wiadome.
Kolego dett, tak z ciekawości - skąd powinno być brane ciśnienie odniesienia dla reduktora Prins'a w silnikach z doładowaniem, sprzed przepustnicy (tak jak sądziłem po wskazaniach ciśnienia w mercu z doładowaniem), czy jak w tym przypadku zza przepustnicy (strefa podciśnienia).
Witam, jestem użytkownikiem Opla Astry G Z silnikiem Z16XEP (twinport). Potrzebuję się dowiedzieć gdzie pod maską, przy silniku znajduje się taki czujnik map - Czujnik, ciśnienie doładowania, z aukcji: https://allegro.pl/oferta/czujnik-map-op... Jest to czujnik odpowiedzialny za spalanie paliwa, za pracę silnika...
Kolego, mówimy o pojeździe Opel Astra J z silnikiem 1,4T A14NET i skrzynią 6-biegową M32? Nie ma problemów z klimą czy zestawem audio (takich jak opisane)? Nie ma problemu z błędem niskiego ciśnienia doładowania (pękający kolektor zintegrowany z turbiną)? Wszystkim po kolei leci kolektor w okolicach 100k km. Jest nawet taka miejska legenda, że więcej...
no ale ok ale powiedzcie mi czy da rade go doładować bo na alternatorze jest 70A specjalnie patrzyłem a zmieścić się zmieści tak na styk:)
Astra 1 czy 2 ? W 1 była zworka do zmiany liczby oktanowej paliwa przy lewym górnym mocowaniu kolumny McPhersona i można było lać 91 i 95 lub 95 i 98 Więc lanie innego paliwa było bez sensu. A w astrze 2 parametr był zmieniany automatycznie. 100 oktanowe paliwo jest dobre do silników z doładowaniem i do wyścigów - podczas codziennej jazdy w mieście...
Jeżeli wszystko dobrze opisujesz i auto nie ma siły ruszyć to na komputerze napewno jest się do czego doczepić. Zawieź do kogoś kto ogarnie odczyty z np. przepływki czy czujnika doładowania. Zauważyłeś nadmierne zadymienie czy nierówną pracę silnika?
Panowie Astra wróciła z naprawy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Zrobiłem ponad 50km.mało ale już mam porównanie. Dużo lepiej wkręca siè na obroty, nie ma już takiego muła zanim turbina się włączy. Doładowanie też jest lepsze niż wcześniej. Nie sądziłem że ten silniczek może tak pracować. Oby długo działało.
Sprawdź ładowanie,najlepiej u dobrego elektryka samochodowego, a także akumulator. A może trzeba go doładować prostownikiem, bo jak się mało jeździ ,dużo stoi, to może być niedoładowany.
Sulof1601 sprobuje tak zrobic, dodam jeszcze ze jak silnik jest zimny to jedzie tak jak powinien a jak sie rozgrzeje to ja mu w gaz a on odmawia wspolpracy. Dodano po 10 Po zdjęciu ciegna z turbiny samochód jechal tak samo co z założonym ciegnem, dzisiaj się też podłączyłem pod komputer podam kod błędu i pokaże co było napisane : Nieprawidłowe ciśnienie...
A podczas jazdy, jak wygląda ciśnienie doładowania i ilość zasysanego powietrza. Sprawdź EGR na podglądzie parametrów bierzących.
Najszybciej tak będzie wyglądało, lecz musisz zdemontować chłodnicę oleju i dać nowe uszczelki, oczywiście o ile sama chłodnica oleju jest cała. Gdzie ty tam masz chłodnicę oleju (Z14XEP)? Zapytałem o turbo, bo pytanie o chłodnicę oleju ma sens tylko wtedy, gdy jest doładowany, ale wtedy byłby to Z16LET. W astrze H był silnik z Turbo, (do twojej wiadomości).
witam proponuję sprawdzić elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania powinien mieć około 5 om ewntualnie jego mech. uszkodzenia
Jak chcesz ją podkręcać, to proponuje najpierw dodmuchać jej np. 1bar (wartość przykładowa, ponieważ nie wiem ile turbosprężarka dmucha w tym aucie) i zacząć dolewać paliwa aż zacznie kopcić. Tylko załóż sobie zegar, żeby nie okazało sie że fura śmiga jak szalona bo doładowana jest 5 razy bardziej niż seria.
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Bosch silver 60ah 540 A czy alternator doładuje mi go na max ( z tego co kojarzę na alternatorze pisało 62ah) Opel astra F 94r 1,6 PB+ LPG x16sz
Proszę - diagnostyka, ciśnienie doładowania, kąt wtrysku, dawka... Jeszcze coś trzeba podpowiedzieć? A tak naprawdę to turbo do naprawy (chyba).
Samochód został tylko podpięty pod komputer, stąd te wyniki. I pokazał np. 99999- czujnik ciśnienia doładowania sygnał nieprawidłowy. Bez kontekstu błędu nikt nie pomoże.
To musisz sprawdzać na piechotę , kąt wtrysku czy nadąża za wyznaczonym , ciśnienie powietrza doładowanego , przepływ powietrza z przepływomierza że tak powiem podstawy .Układ jest wyczulony na egr więc byłby błąd na pewno .
ODPALIŁ!!!!! Po wymianie przewodów wys. nap. palucha i kopułki, teraz wymieniłem świece i trochę podładowany aku. Pracuje bez problemu. Aku zabieram do doładowania na nockę. Dziękuję za zainteresowanie tematem i porady. Pozdrawiam temat do zamknięcia.
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
Podłączone odwrotnie (VAC i OUT) nie będzie działało w ogóle. Byłem spojrzeć u sąsiada - wszystkie trzy takie same (5 mm) czarne. Elektrozawory od turbo w nowszych wersjach nie różnią się niczym prócz średnicą krócców (6 mm), łącznikami gumowymi i numerem. Za to cena nowego oryginału w serwisie 700 zł. Stare elektrozawory można rozebrać i wyczyścić...
czujnik doładować aster aster czujnik ciśnienie doładować wąż doładować
thinkpad modyfikacje biosu toyota radio zasilać czarny ekran instalacja system
skoda octavia schemat elektryczny konica minolta c250i
Zielona lampka Alladyna: motoryzacja, dekoracje, produkty Aladdin Zielona lampka Alladyna w Mitsubishi Canter 2000