Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Witam. W tym dziale piszę po raz pierwszy. Pięć lat temu sprowadziłem z Niemiec Autko zasilane CNG ( instalacja fabryczna). Silnik nieco stukał "ala" diesel od początku. Nawet wymieniłem popychacze ale to nic nie zmieniło. Mechanicy stwierdzili, ze są to sworznie korbowodowe i naprawa jest nieopłacalna więc trzeba jeździć do oporu i wymienić silnik....
nic dziwnego... właśnie wszystkie te ekotki tak dymią...
witm Wszystkich. Od paru miesiecy jestem posiadaczem opla astra H 1.7 cdti Z17DTH. Autko kupilem z uszkodzona turbina. Turbine oddalem do regeneracji i zamontowalem wedle zalecen. samochod udalo sie odpalic. silnik pracuje bardzo rowno ale okazalo sie podczas jazdy probnej ze po nagrzniu silnika silnik zaczyna dymic jak zaslona dymna. Wyraznie czuc...
No to odma do butelki, zaslepic otwor w dolocie i test
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
ale to są kłęby dymu? czy poddymia lekko? jeśli jest wilgotny dzień to poddymiać potrafi nawet zupełnie sprawny silnik. miałem też przypadek że moja inna Astra 1.6 16v dymiła mi i nie miała mocy, dusiła się przy dodawaniu gazu i okazał się zatkany katalizator, wyciąłem go, wspawałem w to miejsce rurę i jak ręką odjął - ma mnóstwo mocy, a po paru dniach...
Jest jeszcze jeden mankament tego wszystkiego.Jak postoi przez noc to dosc dlugo trzeba krecic.Czy wypalenie tlokow wiaze sie tez z dymieniem na czarno?
chyba jednak turbo - zaciera się albo egzorcyzmy
Myślę, że jak tak bardzo silnik bierze olej, to powinien dymić z tłumika.
Dla mnie to para, trzeba mocniej gaz cisnąć, wtedy tlumik wyschnie i przestanie dymić.
Dymienie na czarno może być spowodowane zużytymi uszczelniaczami zaworów ,pierścienie tłokowe mogą być do zmiany
Trzeba zdjąć pokrywę. Wtryskiwacz jest w oleju więc łatwo wychodzi. Momentu nie znalazłem dokręcałem na wyczucie. Należy wymienić miedziane podkładki. Dodatkowo smarowałem wtryskiwacz smarem ceramicznym ale nie wiem czy to jest konieczne. Po regeneracji wtryskiwacza samochód przestał dymić.
Do zarobienia warto uczyć praski do zakuwania przewodów. Pozostaje pytanie co było powodem uszkodzenia, jakieś przetarcie, degradacja izolacji czy przegrzanie. Ja przewody robiłem nowe gdy raz podczas odpalania zakucie przy klenie zaczęło się dymić.
Na komputerek umówiony jestem jutro mam nadzieję że nie wyjdzie nic strasznego:( A nie macie może znajomych którzy jeździli Astrą?
Po podłączeniu wężyka do zasilenia pompy i wsadzeniu go do bańki z ropą astra odpaliła i zaczęła normalnie pracować. Wyjąłem cały bak spuściłem paliwo ,wypłukałem bak ,dałem nowe obejmy wszystko poskręcałem do kupy .Zalałem ropy z preparatem do układu ale ona dalej nie chce zapalić.Luzowałem nakrętki przy wtryskach kręce kręce i nic ,jak da sie plak...
0.5l na około 800km więc to pewnie coś jeszcze będzie do robienia oprócz tej pokrywy. Auto zdaje się nie dymić jakoś mocno... więc raczej oleju nie pali. Zależy gdzie "bierze", ale tak do 1l/1000km to jakiegoś spektakularnego dymienia nie widać.
Więc zostaje oddać pompę na reklamację.
Tylko przy odpaleniu puszczała "dyma" i później nic. Na wysokich obrotach fakt dymiła ale to jak się ją kręciło to "odcięcia" a wydaje mi sie że to jest normalne. Przy normalnej jeździe lub też przy wyprzedzaniu nie dymiła.
Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej.
EGR sie nie zablokował ??
Sprawdz parametry kata wtrysku zadany otrzymywany wyregulować.
Płynu już nie wywala, chodzi równiutko. Dym biały ale śmierdzi olejem. Ponowna próba co2 nic nie wykazała. I jeszcze jeden objaw - po odkręceniu korka oleju zaczyna konkretnie dymić z wydechu.
Jeśli blachy są zdrowe,to poszukaj silnika 1,7 TD ISUZU.Mam Astrę z takim silnikiem i jak dla mnie to jest rewelacja w porównaniu z TD Opla.
moze ktos pomuc co to moze byc z tym dymieniem przy zapalaniu
ja miałem takie same objawy w astra 1.7td strasznie dymiła dużo paliła i była mułowata na początku sprawdziłem wtryski i były ok chcieli mi regenerować pompe aż wkońcu jeden mechanik doraział mi wymiane katalizatora albo wyprucie wkladu ceramicznego ze starego rozwalilem katalizator i autko śmiga nie do poznania. Pozdrawiam
A powinny być takie miękkie jak po dłuższym postoju. Dymienie może być lekkie (nie mówie o takim widocznym w tylnim lusterku) - w końcu gdzieś musi iść płyn. A świece suche? Choć ja ostatnio robiłem UPG w astrze F ale nie grzał mi się nic a nic więcej niż zwykle choć ciśnienie było konkretne i zawór na zbiorniku płynu syczał. Oczywiście płynu ubywało,...
sprawdz przewody od zbiornika do filtra-przewody,odłącz ze zbiornika przewody przedmuchaj sprężarką
Nie wiem jaki był błąd nacisnąłem równocześnie gaz i chamulec włączyłem zapłon zaczęła mrugać kontroka na pulpicie samochód z kluczem .Mruganie było w różnych odstępach i tak po około 2 minutach zgasła wyłączyłem zapłon odpalìłem auto przejechałem około 1 km i auto nie dymiło po przyjechaniu na miejsce.A dzień wcześniej dymił mi i w poprzednie...
Kilka głowic już w swoim życiu ściągałem i jakoś reklamacji nie było, w tym samochodzie głowica również była demontowana około pół roku temu przeze mnie i była jedynie planowana, chyba olej poszedł do wody wtedy. Przez ten czas auto użytkował mój wuj ekspert ds. niedbalstwa i lipnych napraw. Jak dobrze pamiętam jakichś strasznych progów nie było na...
Lepiej nic nie rób bo doigrasz się w końcu i auto trafi na złom.
Tak, pedał gazu do oporu. Dodano po 59 Jutro sprawdzę jeszcze raz ciśnienie, silnik porządnie zaczyna dymić dopiero jak się rozgrzeje.
Jak jest zimny np. Po nocy przez pierwsze około 15 minut mocno dymi na czarno ale po zwiększeniu obrotów do około 1500 przestaje dymić. Natomiast jak już się silnik rozgrzeje to na wolnych obrotach dymi ale bardzo mało
Po pierwsze silnik nazywa się ECOTEC... po drugie, po 90k km powiniem mieć wymieniony cały rozrząd, jeśli nie maiał to jest do wymiany, silnik nie ma prawa klekotać bo ma hydrauliczne kompensatory luzu na zaworach, jeśli więc słychać zawory na wolnych obrotach to rozrząd jest do wymiany. Jak odkręcisz wlew oleju i przegazujesz silnik nie powinno się...
Wyczyść przewody od IC i sam IC.Złóż i odpal po czym sprawdź dymienie i czy znów nie zarzuca olejem w dolot.
Sonda lambda nie spowoduje takiego dymienia . Uszczelniacze uszkodziły się w czasie wyciągania starych zaworów .
A jakie są dodatkowe objawy uszkodzenia pierścieni? Czy istnieje opcja przestawionego jednego z wałków rozrządu bo też taką informację uzyskałem że to też może być przyczyna dymienia lub walnięte wtryskiwacze i przelewają.
Zbyt słaba. Szukaj przetwornicy minimum 800W i podłącz ją bezpośrednio do akumulatora. Dymienie tylko na uruchomionym silniku.
Ceramizer używałem - wg mnie żadnej poprawy, choć owszem silnik się nie zatarł do końca mimo jazdy z gazem w podłodze prawie cały czas (Astra 1.4) ale i tak silnik poszedł na złom bo UPG wywalił parę razy a w końcu wypalił się zawór i wymieniłem silnik na 1.6 8V Ostatnio używam Ceratec Liqui Moly (w Zafirze 1.8 16v i Astrze 1.6 16v) i jestem zadowolony...
Woda uciekła... W jakim czasie ? Jeśi poszła uszczelka , to silnik musi "dymić" parą.
Witam. Tylko wspomnę. Znajomy lata temu ale w VW u mnie na garażu sam sobie uzdrawiał auto. Honownica na wiertarkę i nowe pierścienie. Poprawiło się mega i jeździł tym jeszcze kilka lat. Też byłem przeciwny roboty - ale jego sprawa i jego robota - wyszło. A innemu użyczyłem garażu na kilak dni. Sam pomagałem. Megane 2 1,6 Podejrzenie było zapieczonych...
No więc tak. Wczoraj gdy wracałem z pracy nie było żadnych objawów dymienia tylko trochę na czarno. Komp wykrył nieszczelność w dolocie powietrza (błąd ukazuje się powyżej 3tys. Dodam że DPF wycięty i podobno wylogowany z systemu. Piszę podobno ponieważ kompem można uruchomić wypalanie ale nie pokazuje żadnych wartości poza temperaturą spalin. W momencie...
Właśnie ubytku na miarce oleju nie zauważyłem ale samochód od momentu awarii stoi, więc to nic dziwnego. Chłodnica jest zabrudzona, opryskana olejem naprzeciwko jej jest turbinka, a w tym przewodzie w sumie może nie było aż tak dużo oleju ale cały przewód od wewnątrz był nim ubrudzony. Może ten olej w dolocie zdążył narobić większych szkód? Samochód...
Witam. Szukam podpowiedzi. Otóż moja Astra zaczęła kopcić na niebiesko,ale tylko podczas postoju. Bo podczas jazdy wszystko jest w porządku, zaczęło się z dnia na dzień. A gdy któregoś dnia zgasiłem silnik i rano go odpaliłem, zapalił tylko na trzy cylindry, okazało się, że złamał się taki łącznik na zaworze wydechowym, ów łącznik został wymieniony...
Niech mechanik wymieni EGR - ale umów się z nim, jeśli po wymianie auto nadal będzie dymiło i będą inne objawy to niech zabiera swój EGR i oddaje pieniądze.
Drogi kolego nie pisałem nic o skurczeniu metalu, miałem przypadek w Astrze 1.7 silnik isuzu pęknięcie w głowicy pomiędzy zaworami. Na zimnym chodziła idealnie a jak się nagrzała Astra to strasznie przebierała aż w końcu gasła.
Elekromechanik nie zakładał alternatora. Tylko serwis. Gdyby zwarcie do masy było to takie zwarcie raczej generuje wysyką temperature w szczególności przy poboRZe 5A. Według mnie każdy przewodnik/półprzewodnik zachowywał by się jak "grzałka". Przy przewodzeniu aż tak dużego prądu, w zależności od rezystancji wydziela się ciepło. Może to wina mostka...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Skoro silnik zaczął brać olej, to już żadne wymiany nic mu nie pomogą. No wcześniej też brał olej w tej samej ilości, ale nic nie dymił... Myślałem, że gdy się wleje gęstszy, to bardziej się uszczelni...
Witam posiadam Astre 2 1999 r. I mam problem. Na noc był zaciągnięty ręczny, rano normalnie go opuściłam, jadąc czułam jednak opór jak by dalej był zaciągnięty i gdy się zatrzymałam 5 km dalej prawe tylnie koło dymiło. Co robić? Mogę nim wrócić do domu? Ręce opadają...
Zaślepić możesz. Dymić nie powinien, ale kontrolka zapalać sie może. Chłodniczka nie ma z tym nic wspólnego chyba, że łapkami coś nie chcąco rozpiąłeś lub źle złożyłeś
Dymienie na czarno to zawsze zakłócony stosunek paliwa do powietrza. W pierwszej kolejności sprawdź/ wymień filtr powietrza i zrób diagnostykę wtryskiwaczy.
Kondensator prawidłowo zamontowany i naładowany poprzez żarówke 12v 10w by przy wpięciu go właśnie za szybko się nie naładował. Kondensator jest z woltomierzem itp. A uszkodzenie nie eliminuje ponieważ kupiłem go jako użytkowanego wczesniej. I oczywiście od razu został odłączony i właśnie jade na garaż podłączyć sprzet bez niego.Tylko zastanawia mnie...
Witam, naświetlę problem,może ktoś miał coś podobnego, astra miała " zadyszkę " przy 1500 obr/min wyczyściłem egr-a ,przewody IC również ,zadyszka pozostała, zaślepiłem egr-a i teraz jest miodzio,astra się nie dusi,nie poddymia z rury(wcześniej sporo dymiła z rury czarnym dymem,już myślałem,że wtryski do regeneracji)ale teraz zapala się błąd P0400,wniosek...
Czy pierwsze podłączenie sondy do samochodu nie wkrecajac jej w port ki jest możliwość zobaczenia jak grzałka się dopala tzn dymienie albo jakiś zapach a może czuć pod palcami jakąś temperature.
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ para oleju w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Cześć. Posiadam Astrę 1.6 16V, pracuje cicho, nie posiada spadków mocy ale zaczął dymić przy ruszaniu ze świateł, oraz po dłuższym postoju na ciepłym silniku. Bierze trochę więcej oleju, bo 4 tys. km temu wymieniany olej, filtry, oraz różne uszczelki bo wcześniej trochę uciekało oleju... Teraz olej nie cieknie na ziemię ani nigdzie, nie pluje ale trochę...
Świece warto by wyczyścić bo jak brał olej to mogło je zasyfić, ewentualnie wymienić na nowe, koszt znowu nie aż taki wielki. Olej wywala przez odmę z powodu wykończonych pierścieni i kompresja przedostaje się do dołu a tam puzniej odpowietrznikiem do rozrządu i dalej do dolotu zabierając ze sobą drobinki oleju, zastosowanie łapacza oleju zredukuje...
W tym silniku nie ma komputera(z komputerem te silniki były chyba dopiero w astrze II). Na początek można zobaczyć czy po zwiększeniu obrotów węże idące do intercoolera robią się twarde i czy rusza się cięgno sterujące przy turbo (najlepiej by było zmierzyć ciśnienie doładowania w czasie jazdy (ok 0,5 atmosfery , kg/cm²)- ale kto ma manometr o...
U mnie w jednym przypadku były przetarte przewody przy wejściu do pompy, w innym cewka straciła zasilanie po ingerencji gaziarzy. Ponieważ oba silniki dymiły i brały olej, wnoszę, że uszczelniaczy zaworów już nie było. Natomiast samo kręcenie, jakby bez kompresji.
Witam Kolegów! Jadąc dzisiaj do Krakowa z przyczepką (trasa 100 km w dwie strony) nagle przy podjeździe astra straciła moc .zaczął dymić mocno i lekko przerywać tak jakby paliwo nie dochodzilo lub turbo nie dostawało mocy..obroty zaczęły spadać przy 2 tys obrotów ,powyżej 2 tys jest w miare ok ale poniżej 2 tys znowu autko przerywało tak jakby nie miał...
Tak na odległość nikt Ci tego nie zdiagnozuje bo przyczyn może być naprawdę sporo. Sprawdź w jakim stanie jest filtr powietrza, wymień filtr paliwa. Dość prawdopodobne,że padła turbina i stąd to dymienie i to dziwne wycie. Rozejrzyj się za dobrym specjalizującym się w tych silnikach warsztatem.
W astrach H z tym silnikiem jest wprowadzony nowy soft na tą okoliczność. Nie sprawdzałem , czy do V-C też jest . Sprawdź na INFO SPS.
kolego ten silnik nawet przy słabym ciśnieniu musi zapalić masz po prostu spalone któreś świece żarowe a dymić może od słabych wtrysków itd .po prostu bez fachowca nic nie zdołasz ' nie trzym temperatury - termostat. silnik potrzebuje przeglądu .
wiem, dla tego ogólnie to do Astry poszukiwałem C18SE z automatem żeby to wszystko przełożyć (z wiązkami i kompami) i było by wieczne bo to niezniszczalny silnik i były takie Astry/Vectry/Calibry ale już chyba za późno na takie poszukiwania, no trudno, założę ten 1.6 16v z nadzieją że nie będzie tak dymić, niby kolega się zarzekał że bardzo dobry, bo...
Nagrzewnica jaką potrzebuje musi mieć wylot spalin na zewnątrz. powierzchnia garażu to 70m2 więc nie mało (w końcu to drugi dom :lol: ). myślałem o piecu olejowym takim jak do domu np.20-30kw i parę nawiewów (2 max 3 jeden na pomieszczenie drugi np.kanał) gorącego powietrza. co do prądu to mam odmienne zdanie bo 5kw nic nie grzeje. :-? . czy chłodnica...
Witam, Mój samochód to astra g 1.8 16v z silnikiem X18XE1 z 2000r. W połowie grudnia wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ponieważ silnik brał płyn chłodzący i bardzo dymił na biało. Głowica była planowana i sprawdzana cisnieniowo jest ok. Przy wymianie okazało się, że trzeba też wymienić czujnik położenia wałków rozrządu. Przy starym rozsypała sie izolacja...
Jeśli masz wszystkie bezpieczniki oryginalne, to raczej nie ma szans, by wystąpił tak duży pobór prądu przez okolice radia, by Ci rozładowywał akumulator 60 Ah. Po prostu albo coś by dymiło, albo by bezpieczniki zadziałały. Myślę raczej, że po prostu akumulator jest bliski końca żywotu, a z doświadczenia wiem, że jeśli do akumulatora wprowadzi się 1...
Co do obrotów to ustaw 4 cylindy 2 cewki (tak jest w x16szr). Mają być poprawnie widziane obroty. PWA ustaw spokojni 80 a nawet 90. Lepiej na zapas niż na brak. Co do Bezwładoności TPS to pownieneś ustawić więcej niż masz na idlu - więc nie 0.18v a ponad 0.50V - sprawdź lekko dodając gazu na postoju ile ci wskakuje wartość napięcia i taką ustaw. Od...
Witam. Moja astra 1 motor 1,4 60KM od kilku tygodni zaczęła dymić na biało. Po sprawdzeniu ciśnienia na tłokach 1,2i4 jest ok a na 3 tylko 6 jednostek a po wlaniu kilku kropel oleju wzrosło do 7- 7,5. Czy może mieć to jakiś związek z odmą która jest praktycznie podpięta na wysokości 3 cylindra. Nadmienię że ok 2 lat temu stara odma była wymieniona na...
Witam. Panowie mam jedno pytanie odnośnie Astry II 2.0 DTL. Mianowicie po podłączeniu auta pod komputer przeglądam dane i zauważyłem, że w polu o nazwie "przesłona zaworu" zawsze jest 0%. Problem w tym, że nie wiem o czym jest mowa? Porównując z innym Oplem z tym silnikiem, po dodaniu gwałtownie gazu, wartość się zmienia na jakieś 17-25%. Myślałem,...
A gdzie kolega tankuje? Ta głośniejsza praca turbin.... i dymienie... a kolor dymu? A jak osiągi - łapał muła? Ja mam Focusa diesela i jak pada tam pompa to natychmiast! a z tego co wiem w astrze ten sam typ boscha VP44... Poza tym zdarzyo mi się nalać na Orlenie ekodiesla i myślałem że silnik się rozpadnie... Skoro nic fachowcy nie zauważyli w elektryce...
Witam. Posiadam Opla Astre G 1.7TD 98 rok, kombi 68KM. Od pewnego czasu posiadam problem i to dość poważny. Mianowicie, samochód "zżera" tyle oleju co prawie ropy :O Potrafi po przejechaniu 100km z full stanu oleju mieć minimum. Do tego dochodzi masa smugu z wydechu. Przy odpalaniu trochę, a potem przy "wjeżdzaniu" na większe obroty, np przy zmianie...
Witajcie Mam problem w moim aucie. Wymieniałem klocki, tarcze oraz płyn hamulcowy. Tłoczki oraz prowadnice nasmarowane, chodzą lekko. Wszystko jest ok do czasu, aż hamulce się nagrzeją - wtedy zacisk po odpuszczeniu pedału hamulca nie puszcza. Trzyma tak, że ciężko ruszyć z miejsca, a klocki zaczynają dymić. Lewe/prawe koło przód na zmianę. Problem...
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
i by dymił na "słodko" i po za tym bym wtedy nie pisał na forum. Narazie nie mam czasu sprawdzać ale jutro raczej podjadę i zacznę sprawdzać dalej wszystko. Więc dlatego nie zamykałem tematu aż dojdę do sedna i opiszę usterkę.
Proszę o pomoc - mam problem z astra G silnik x16szr, mianowicie czasami przy przyśpieszaniu (szczególnie jest to wyraźne na 3 biegu) silnik zaczyna nie równo pracować, moc tak jak by oscylowała (raz jest mocniejszy raz słabszy) co daje nieprzyjemny efekt szarpania, dzieje się tak na benzynie i na gazie. Podszarpywanie przestaje po odjęciu gazu lub...
Witam wszystkich. Samochód to Opel Astra 1.7 TD Isuzu 94r.Jakieś 6 miesięcy temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą.Głowica była sprawdzana na szczelność i z planowana,było OK przez 35 tys. km. i znowu zaczęło dymić na niebiesko.Zdemontowałem głowice i okazało się że jest pęknięta.Kupiłem drugą głowice używaną z tym że gołą bez żadnego osprzętu dałem...
Witam, Podłączam się do tematu - u mnie dokładnie to samo właśnie sie dzieje (Astra II 2,0DTI 101KM) - po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrolka na desce (serwisowa, "autko z kluczem"), samochód muli i nie ma jak wyjść wyżej niż 3000 obrotów. Jakiś czas temu miałem czyszczony EGR (był strasznie zawalony sadzą) i było ok, ale teraz problem...
mam go od 2 tygodni więc nie było jeszcze kiedy, doszukuje się narazie najprostszych problemów. Silnik ciężko uruchomić z rana. Później nawet po dłuższym postoju pali bardzo lekko. Silnik pracuje bardzo równo i cicho, brak objawów świadczących o słabej pompie czy też wtryskach, ale mogę się mylić. Podejrzewam problem z grzaniem tylko dlatego, że problem...
Nie wiem jak w twoim aucie ale w Astrze mojego ojca kontrolka świec zapala się tylko przy niskich temperaturach, chyba poniżej 5*C, czyli praktycznie tylko zimą. Wiem też, że silnik zapalał nawet gdy działała już tylko jedna świeca, tylko w tedy po zapaleniu bardzo dymił i nierówno pracował.
Witam, mam problem z astrą h 1.8, 125km. Posiadam ją parę dni, wybrałem się nim na wyprawę 600km, po jakiś 400 zapaliła się pomarańczowa kontrolka z olejem, więc kupiłem i dolalem 0,5 litra. Po przejechaniu kolejnych 100 kolejnie zapaliła się i znowu 0,5 litra dolałem. Na postoju i rozgrzanym silniku gazowałem i nie dymił, natomiast jak postał4h odpaliłem...
emeryt, diody krzemowe mają zastosowanie ale ich charakterystyka raczej nie ma nic wspólnego a co do problemu to myślę że duży prostownik jest ok bo jeśli altek daje radę tak podnieść napięcie to musi mieć z czego czepiłbym się diod wzbudzenia - bo jeśli jedna albo dwie dostają przerwy to napięcie "widziane" przez regulator spada i w związku z tym regulator...
Sonda chyba jest dobra, napięcie się zmieniało od 0,2 do 0,8V. W sterowniku silnika już ktoś grzebał bo jeden pin w złączu jest wyrwany i zrobione obejście kablem. *********************************** Po wymianie oleju silnik zaczął dymić jak parowóz(pewnie był wlany jakiś doktorek) miedzy innymi dlatego rozglądam się za nowym silnikiem. Pytanie czy...
Jak pali i gaśnie to może się zapowietrzać, to nagminna przypadłość pomp tych w tych silnikach. Odpalić odpali nawet na dwóch cylindrach, będzie dymił na biało ale zgasnąć nie powinien. Jak świece słabo grzeją to możesz poczekać aż zgaśnie kontrolka, wyłączyć zapłon, włączyć ponownie i znów poczekać aż zgaśnie i dopiero uruchamiać silnik.
Odpaliliśmy brykę,-trochę z początku ciężko się zbierał ale ruszył.Teraz mam wrażenie że równiej pracuje(przedtem można było wyczuć lekkie falowanie). Co najważniejsze nie kopci,przynajmniej nie tak jak przedtem. Gdy mu depnąć mocniej,to w momencie gdy spada z obrotów puszcza trochę czarnego dymu.Podczas normalnej jazdy tego nie ma.Myślę że układ musi...
Witam. Na poczatku chcialem podziekowac za informacje, a tak pozatym to bylem u mechanika, podlaczyl autko do komputera i niewykazalo zadnych bledow :) -dymil dalej :( . Nastepnie wzielismy sie za zawor recylkulacji spalin, a mianowicie wogle go zaslepilismy. Samochod zaczol mniej dymic, ale podczas jazdy wyskakiwal "Check Engine" - mechanik stwierdzil...
Posiadam Opla Astrę G 1.6 101 KM benzyna. Dzisiaj podczepiłem przyczepkę z wiertnicą, dość ciężki sprzęt i przez kilka minut próbowałem na ogrodzie manewrować, żeby ustawić wiertnicę w odpowiednim miejscu. Dość ciasny i kręty przejazd, do tego nierówny teren, wertepy przełożyły się na to, że dość długo męczyłem się z wjazdem tyłem i niestety musiałem...
czy to mozliwe??? co to moze byc ze silnik kopci? jakie sa objawy zepsutego czujnika? komputer na diagnostyce pokazal ze jest popsuty wlasnie ten czujnik, po odlaczeniu go silnik pracuje tak samo jak z nim czyli dziwnie wchodzi na obroty , obroty skacza np trzymam gaz na 2000 obrotow a silnik skacze od 2500 do 1500 i tak na przemian. no i mocno kopci...
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
Witam Kupiłem niedawno Astrę kombi 1.6 16V w automacie, była całkiem zdechła, nie odpalała, więc kupiłem okazyjnie za 800zł a buda jest bardzo ładna to zaryzykowałem, silnik uruchomiłem (były świece do wymiany i pozamieniane kable od świec i brak paliwa) Natomiast do rzeczy - automatyczna skrzynia z początku na zimnym silniku nie bardzo chciała zmieniać...
Nie wiem czy to norma że bierze olej,ale niektóre silniki tak podobno mają,Skoro nie ma oznak oleju w płynie chłodzącym ani nie ubywa płynu to co może być to pierścienie zgarynające nie zbierają oleju i ten się spala. Nie wiem ile km przejechano po remoncie ale z opel astra miała moja ładniejsza połowa podobny kłopot po wymianie usczelki silnik kopcił...
dokładnie tak jak napisał piter 11,moze troche wiekszy koszt naprawy ,dodam tylko jeszcze ze efekt dymienia na biało bedzie sie powiekszał i moze doprowadzic do uszkodzenia silnika,poniewaz do cylindra dostaje sie płyn chłodniczy ,ktory w wiekszej ilosci nie da sie sprezyc i cos bedzie musiało ustąpic,radze jak najszybciej wymienic uszczelke i dac głowice...
jedyne co mi powiedzila ze cisnienie w cilindrach jest dobre , i musze szukac przyczyny gdzie indziej. . . wtryski sprawdze dopiero na wyplate. a kat wtrysku gdzie sie znajduje? jeśli nie czujesz się pewnie to nie dotykaj ale jak sobie poradzisz to trzeba zdjąć górna osłonę rożrządu dokładnie oznaczyć piastę pompy z kołem kreską namalowaną markerem...
niema czegoś takiego jak "przypalone zawory" zawór jak się już zaczyna wypalać to momentalnie zaczyna metal płynąć i się wypala tak duża szpara w zaworze wydechowym, że już kompresji niema, wiem bo kilka razy miałem z tym do czynienia, w tym 2 razy mi się wypalił zawór (w 900tce na gazie od jazdy z gazem w podłodze i w Astrze 1.4 8v też na gazie i też...
Wtyczki jeszcze nie wypinałem, bo dojście do alternatora jest praktycznie tylko od dołu po zdjęciu osłony silnika. Wczoraj wróciłem z trasy w sumie około 2800 km, i już w drodze powrotnej nie falowało, po dojechaniu na miejsce tak samo, równo pracował. Dzisiaj po nagrzaniu znowu faluje. Silnik w trasie zachowywał się normalnie, miał moc, nie dymił,...
Witam ! To mój pierwszy post na elektrodzie. Posiadam Astrę 2 1,7 DTI z 2000 r. Pewnego dnia jadąc do domu zapalił mi się "check engine" ( żółty silnik) . Wyłączyłem zapłon, odczekałem parę sek, przekręciłem zapłon kontrolka zgasła. Po odpaleniu silnika także kontrolka się nie świeciła. Przy prędkości +110 km kontrolka po chwili się zapala. Muszę wyłączyć...
np.po rozruchu nierówna praca i dymienie na biało,ubywanie płynu.skończylo sie to tym że załatwili mi głowice przy planowaniu a że niewiele droższy od głowicy był cały silnik to zmieniłem cały.zrobiłem na nim 15 tysięcy i nic takiego sie nie działo.może tylko wolno sie grzał.jeszcze dodam że przedwczoraj jak przy nim grzebałem to z ciekawości ściągnąłem...
To nie jest moj pierwszy diesel , kiedys byl w moim posiadaniu , problem dymienia byl ale duzo mniejszy , z czasem sie pogarsza najgorsze jest spalanie , trasa ponad 10l przy spokojnej jezdzie 100km/h, miasto to juz calkiem tragedia. Czy moze mi ktos powiedziec jakie powninno byc wskazanie przeplywomieza w blokach pomiarowych na zimnym i cieplym na...
ursus dymić dymić przyśpieszać honda dymić
passat obroty diesel podzial telewizji komatsu elektryczny
łucznik instrukcja łucznik instrukcja
Schemat zasilacza Epson C691 PSE - dostępność i diagnostyka Adaptacja silnika i przekładni Ford Transit: porady i procedury