Isuzu
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Ten TDS to jest właśnie od Isuzu. Poznać można bardzo łatwo po wyglądzie, ten zwykły Oplowski ma na pokrywie napisane "DIESEL" a Isuzu "TURBO".
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
astra 1.7 diesel z turbo. na deklu pisze DIESEL. Isuzu?
W isuzu są 2 czujniki 1 jednopinowy na wsuwkę na licznik i 2 dwupinowy wychodzą z niego dwa kabelki zakończone okrągłą wtyczką do grzania świec. Są blisko siebie na głowicy pod rurami z turbo do intercolera.
P0400 to błąd ogólny układu doładowania. Najczęściej problem z podciśnieniem do sterowania EGR, turbo i klap w kolektorze jeśli są. Stawiam na sterownik silnika
Wygląda na 1,7 TDi, jeśli auto sprzed września 94 to z lepszym Isuzu jeśli po to prawdopodobnie nieco słabszy GM. Oznaczenie Isuzu TC4EE1 a GM X17DTL.
Turbo puszcza ci olej pewnie na łożyskach. W omedze td kumpla dolot jest tak zawalony przez zużyte turbo, że strach pisać...
Trzeba zrobić diagnostykę. Możesz posprawdzac podciśnienia do sterowania turbo i czy wciagnieta jest sztanga od upustu spalin przy uruchomionym silniku.
Ten silnik z wyglądu przypomina dtla ale to jak dla mnie jakaś starsza konstrukcja bo dekielek głowicy jest aluminiowy. Sam posiadam astrę F z x17dtl i ten silnik trochę inaczej wygląda... Owszem isuzu też to nie jest bo tu są oby dwie wersje http://forum.astratuningteam.pl/viewtopi... ale dtl jaki u mnie...
ok dzieki podjade do mechanika i niech sprawdzi a mam jeszcze taki inny problem zapala sie kontrolka chek i wtedy jest taki słaby i tak mi sie wydaje ze wtedy turbo sie nie załancza
Witam czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Astrą G 1.7 dt (symbol z dowodu) silnik oplowski nie isuzu turbo diesel z intercoolerm, według Vin 68KM. Problem polega na tym, że po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy auto wkręca się na wysokie obroty. Wymienione były już pedał gazu z potencjometrem, wtryski, pompa wtryskowa była regenerowana....
Mam identyczny problem jak w temacie. Błąd p0400 i brak mocy tak jakby turbo odcięło. Do końca nie rozumiem odpowiedzi na to zagadnienie, więc spytam raz jeszcze czy samo czyszczenie zawóru EGR wystarczy czy trzeba coś jeszcze?
A nie można po prostu podejrzeć co robi turbo? Przecież map sensor jest. Zaraz się okaże że jakiś kawałek dolotu dziurawy. Tym bardziej że zaślepienie egr nie podnosi mocy wi3c to nie on winny
kolego napisz jaki masz czujnik temperatury ten na termostacie prawdopodobnie 2 przewodowy sprawdz jak się zachowuje podczas nagrzewania oporność bo w moim combo 1;7 d isuzu bez turbo jest trochę inaczej 1 przewodowy wtedy pomyślimy jak oszukać ten układ by wyłączyć wcześniej dogrzewanie
A mam jeszcze jedno pytanie bo sprawdziłem to dokładniej i zauważyłem że spaliny z kolektora wydechowego uciekają "bokiem" prawdopodobnie przez uszczelkę pod kolektorem i teraz pytanie czy może to byĆ przyczyna tego ze Turbo nie ma ciśnienia i nie działa ??.
Jeśli na pokrywie zaworów pisze "Diesel" to isuzu a jeśli "Opel" to oplowski. DTI oznacza, że jest to "Diesel Turbo Intercooler" a w silnikach isuzu nie widziałem intercoolera ;) Po za tym silniki isuzu były produkowane do 99roku bodajże i można było je spotkać częściej w corsach niż Astrach.
napisz czy silnik z turbo czy zwykły i jaka pojemnośc bo są różnice w schematach i z jakiego rocznika pozdrawiam
Jeśli w ogóle brać pod uwagę naprawę tego samochodu to szukałbym całęgo słubka silnika. I ocenić jak turbo działa bo na czymś takim to wątpie by przeżyło. Zobacz tylko co się dzieje z płynem chłodzącym.
Witam! Mam astrę II 2.0 z silnikiem DTL (2.0 -turbo, intercooler) 100KM silniczek moge polecić z czystym sumieniem. Spisuje sie dobrze. Mój brat ma astrę 1 kombi z silnikiem 1,7 Isuzu też nie narzeka, części faktycznie są dośc drogie ( droższe niz do oplowskiego diesla) ale niezawodnośc i kultura pracy jest :D Odnośnie asterek II były silniki DTL i...
Silnik zgaduje że opla a nie isuzu bo oplowski ma taka przypadłość... Z tego co można wyczytać na forach ludzie próbowali wszystkiego i wychodzi że ten typ tak ma ja się już przyzwyczaiłem do tego szarpania mojej astry...
Mam problem z moją astrą ;po przekroczeniu 2 tyś.obr bardzo kopci z wydechu-paliwo jest pewne mechanicy twierdzą różnie jeden że pompa drugi że turbo trzeci że wtryski leją. Morze ktoś miał podobny problem :sm1: :sm1:
Chyba koledze chodziło o chłodzenia... W astrach notoryczny jest czujnik temperatury... W dodatku podaj jaki masz silnik bo w astrach 1.7 turbo były dwa kompletnie różne jeden to oplowski o oznaczeniu x17dtl i mocy 68km a drugi to japoński isuzu o mocy 82koni i oznaczeniu jakoś t4ee lub coś w tym stylu wo gule w innym systemie niż wszystkie oplowskie...
Witam, w mojej astrze rok 96 z silnikiem X1.7DTL(przebieg 227000) trochę głośno klekoczą zawory , mam pytanie czy w tym silniku reguluje się zawory czy nie? W książce "Sam naprawiam" opel astra dr inż. Hans-Rudiger Etzold jest rozdział str 326{"Sprawdzanie i regulacja luzów zaworów (tylko silnik 1,7 TD)} czy chodzi w tym rozdziale o silnik isuzu czy...
Witam. Ja mam Aster F Combi z silnikiem Isuzu 17,DT i też mam ten sam problem. Zbiera się płynnie, ale nie jest tak jak w innych samochodach tej marki z tym silnikiem. Mam oryginalny przebieg 114.000 i auto coroku bylo serwisowane w OPLU. Nie mam pojecia co sie dzieje bo zostaly wymienione wszystkie ponoc winne temu podzespoły. pozostał jeszcze tylko...
Panowie bądźmy szczerzy opel nigdy nie miał dobrych diesli... Dobre jednostki to silniki 1.7 isuzu lecz ich osiągi nie zachwycają, i do tego kompletny brak perspektyw na dużą moc... wynalazki typu 2.0 i 2.2 wrzucamy razem do wora z x17dtl z astry f, pompy tragedia głowice bardziej skomplikowane jak w vtecu to szczęścia brakuje tam tylko pompo wtrysków......
Witam. Mam Opla Astre G z silnikiem 1,7DTI Isuzu o oznaczeniu (Y17DT). Ostatnio mój szerszeń zaczął dziwnie się zachowywać. Pali od strzała jak wcześniej, na zimnym silnik pracuje tak jakby prawidłowo, przyśpiesza. A jak się nagrzeje to jeździ zamulony, bardzo wolno się rozpędza, na obrotach trzeba to przeciągnąć i nieraz nie czuć jakby turbo się załączało....
nie wiem czy powinienem zakładać nowy temat czy pisać tu: mam taki sam problem na astra 96 na silniku isuzu dokładnie od od 2100 do 3000obr tylko ze dźwięk jest jakby takie tłuczenie się w długiej rurze. mechanik niema pojęcia co to może być, a ja nic nie sugerowałem. Myślę zacząć grzebać przy turbo ale śrubki tych blaszek osłonowych delikatnie mówiąc...
Witam panów! Dołoże jedną swoją uwagę... Intercooler jest w tym modelu ( Astra G 1,7 CDTI tak sie domyslam...) przed chłodnicą ale jeste dośc mocno przysłonięty zderzakiem... Lipa jednym słowem bo mozna było to lepiej rozwiązać. Mam jeszcze do was jedno pytanie. Sprawa ma sie tak: turbina mi świszcze jak nie wiem co - mocno :( i zastanawiam sie czy...
Masz tam człowieku jak BYK napisane, że oryginalna skrzynia nie pasuje! "...Więc dzieje się... Zaczynam po kolei części i koszty. Wymiana trwa i podam szczegóły transplantacji: - silnik z Astry F 1998r. - 1000zł - wymiana sprzęła - 240zł nowe - oryginalna skrzynia biegów nie pasuje - 300zł używana do TC4EE1 - poduszka silnika - 50zł nowa - rura kolektorowa+uszczelka...
Witam Mam wątpliwości co do samochodu. Kupiłem wczoraj Opla Astre 1,7 TD i podobno silnik jest z japoński stajni Isuzu. Auto jest z roku 1999. Mam wątpliwości do tego czy to nie jest zwykły turbo disel oplowski. dodaje zdjęcie proszę o szybką odpowiedz. I jesli jestm w błędzie to porszę o wyjaśnienie: ułożenie zaworów, turba http://obrazki.elektroda.net/78_12711701...
Najprościej będzie wsadzić 1.7 isuzu. Dtl nie jest jakoś szczególnie udany. Wkladajac ten silnik pasuje wszystko p&p. Nawet wysprzeglik z twojej skrzyni pasuje pod tarczę sprzęgłową. Silnik ten jest na pompie mechanicznej tak, że elektryka to dosłownie kilka kabelków (pompa 2, alternator 3, i grzanie świec).Problem może być z łapą od strony rozrządu...
Nie kupuj 1.7D, bo te silniki, to straszne padaki. Klekoczą, jak stare Transit'y. Natomiast silnik 1.7TD, to dobry silnik, ponieważ jest 82 konną konstrukcją firmy ISUZU a nie szrocik hOpla. Spalanie w mieście wychodzi w okolicach 6l a na trasie nawet ~4l/100km. Do tej pory nie mogę się zdecydować co to ma być za silnik :| , m.in. z tego powodu że...
witajcie jestem użytkownikiem opel combo 1.7 dti , padł sterownik, auto stoi w warsztacie, ktoś kto robi dla warsztatu krzyknął 1500 za sterownik, ale gość powiedział, że jak kupie komplet to taniej wyjdzie i lepiej podmienić. Czy to prawda, że jak kupie sterownik+kluczyk+pętla immo+ecs+licznik , to nie będzie trzeba nic przeprogramowywać, kodować itp....
nie wiem ile w vactrze ale kolegi astra paliła ok 6 w cyklu mieszanym - jazda tak do 2,5 - 3 tyś rpm (paliła 8 jak ciągał przyczepę o ponad 0,5m wyższą od samochodu) ale problem polega na tym że te silniki lubią obroty i właśnie od 2,5 tys zaczyna się moc do świec jest automat i jak gaśnie kontrolka to kręcisz rozrusznikiem i dobry silnik pali po jednym...
Witam. Przepraszam za odkopanie tematu lecz nie znalazlem nowszego. Mam problem z moja Corsa C. Silnik 1.7 DTI Isuzu 75 km. Mam problem ze znacznym słabnięciem auta po rozgrzaniu. Sprawdziłem już: -pompe Vacum -Przewody podciśnieniowe nowe -Elektrozaworki sprawdzone -Egr Sprawny wyczyszczony z nagaru. -Turbo nie leje olejem i nie ma luzu. Wkońcu postanowiłem...
Co do silnika to powiem Ci tak, jeszcze nie słyszałem żeby ktoś narzekał na SDI (chyba że na przyśpieszenie) lub też na taki który ma przejechane pewnie z 500 tys km., silnik SDI to ostatni klekot robiący bez wiekszych problemów setki tysięcy km, silniki nie do zajechania!!!!!, sam mam auto z takim silnikem i wiem, a wtryski po przebiegu o którym piszesz...
Witam. Pacjent to 1.7 dti 75km isuzu z 2002r. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Zapamiętane błędy to coś z pedałem hamulca i pedałem sprzęgła, po ich usunięciu nie wystąpiły ponownie. A z autem jest tak: nie zapala się check a auto nie ma siły! Sprawdziłem przepływomierz - Odłączyłem kostkę to się pogorszyło, podmieniłem na nowy bosch to bez zmian,...
Witam. Pisze w tym temacie ponieważ jest on zbliżony do przypadłości w moim aucie. Pacjent to 1.7 dti 75km isuzu z 2002r. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Zapamiętane błędy to coś z pedałem hamulca i pedałem sprzęgła, po ich usunięciu nie wystąpiły ponownie. A z autem jest tak: nie zapala się check a auto nie ma siły! Sprawdziłem przepływomierz - Odłączyłem...
silnik po kapitalce, miałem na myśli wymianę także pierścieni tłokowych. w całym silniku widać że ma wszędzie nowe śruby, uszczelki, siemeringi.. suchy jak pieprz, bez wycieków.. przy odpalaniu wygląda to tak że jak kręcę to załapuje, wtedy ja nie popuszczam - dalej go kręcę pompuję pedałem gazu i załapuje bardziej, po jakiś 5 minutach męki akumulator...
Zaproponuj eksperyment, wykonaj pomiary, zaprezentuj wyniki . Trzy proste (w tym wypadku) kroki do sławy i bogactwa :) Eksperyment? proszę bardzo zapraszam z poboru 20A generator zasilił moją pilarke 2km ładnie weszła na wysokie obroty myślę że 2km wystarczą do napędzania 50A alternatora. Niema tu mowy o perpetum mobile gdyż urządzenie nie produkuje...
witam serdecznie. Zostałem właścicielem Opla Corsy b z 2000 roku z silnikiem isuzu 1,7 turbo. Chce założyć tak zwane odcięcie zapłonu na pompie wtryskowej. Moje pytanie brzmi, czy jest to bezpieczne? Chodzi mi o bezpieczeństwo cholernie drogiego sterownika pompy, nie chciałbym go po prostu uszkodzić. I jak ewentualnie to zrobić. W moim pierwszym samochodzie,...
isuzu turbo isuzu turbo isuzu isuzu aster
skacze amperomierz ustawienie anteny warszawa satelita astra hotbird ustawić
mikro spawarka inwertorowa vaillant usterki
Woda na dolnej półce zamrażalnika Liebherr - przyczyny i rozwiązania DeLonghi ESAM5500 - Suche fusy i mielenie kawy