Rozumiem że wszystkie ustawienia na automat. Może cos wiecej ? Siec byla założona wczesniej, ale kolesie z Astercity zadnych ustawien nie robili bo komp jest w wynajmowanym mieszkaniu wiec nie wiem co tam ustawic. Oczywiscie siec Astercity w Wawie, dokładniej ul Wąwozowa. Czekam na dokladniejsze info, bo w sumie ja jestem z Wrocka ale laska siedzi w...
Witam, Dziekuje za odpowiedzi. Chciałem przypomniec, ze chodzi mi o "domowe" rozwiazanie i gotowe rozwiazania za kilka tysiecy czy karta za 700 zl nie wchodzi tutaj w gre, dlatego pierwsza opcja tutaj karta ISDN + bramka GSM to jest dla mnie najciekawsze rozwiazanie. Jedyna opcja, na ktora moglbym przeznaczyc wiecej gotowki to zakup USRP (ma wiecej...
Prosze dokladnie zrobic opis, o co chodzi, bo dalej nie rozumiem. 1. Jezeli chodzi o Fritza, to oczywiscie zalecam 7490, koszt ok 800 zł 2. modem GSM z obsługą voica, najlepiej przetestowany przeze mnie Huawei K3765, mam nawet chyba ze 2 gotowe na zbyciu, bo zlikwidowałem jedną stacje w Polsce i Niemczech i przeszedłem na numer SIP na smartfonie (de...
Operatorzy beda sie rekami i nogami bronili, aby te dwa typy sieci rozdzielic, no bo jezeli sami beda przekierownia robic, to co uzasadnia takie wysokie ceny za rozmowy w sieci komorkowej? Dopiero pojawiajace sie techniczne mozliwosci (ciagle jednak jeszcze majsterkowanie) moga cos w tym temacie zmienic. Przed chwilą t-mobile poinformował mnie że za...
Jak ładowac akku? Dolac wody destylowanej-ile? Odkrecilem na chwile te kurki i widze ze w jednej ze srodkowych komor jest ciecz a w innych raczej suchawo i widze tam jakies plytki. Jak dlugo ladowac i czy odkrecic te kurki na gorze akku podczas ladowania-tak cos mi sie przypomina jak kiedys ktos ladowal akku-nigdy sa tego nie robilem aaa na prostowniku...
W moim oplowskim 1,7 jest na szczęście pompa Boscha :-). A tak przy okazji to EGR zaślepiłem jakis czas temu. eee to spoko, miłego śmigania w nowym roku :D Dodano po 14 przeczytalem caly ten temat 43 strony i caly temat na forum mercedesa 89 stron razem dalo mi to 130 stron lektury al eteraz wiem juz wiecej jezelii chodzi o komore wirowa to co to jest...
Pozwólcie, że najpierw dokończę opis ;) A moja wersja dość znacznie różni się od oryginału. Ponadto był problem, bo ktoś już grzebał i pomieszał kable od przełącznika, więc musiałem siąść i rozpoznać co jest co. Przetworniki MUZA z '87r. grają naprawdę doskonale. Przewody z nich idą grube, w porównaniu do tego co mam w kopii strata widocznej na zdjęciu....
koledzy mam taki sam problem asterka F rocznik 95 1,8 16V i nie daje juz rady, raz słychać przekaźnik bezpiecznikami, raz nie, właśnie wymieniłem czujnik temperatury ten który włacza wentylator na dole chłodnicy trzy stykowy ale nie dochodzi do niego prąd, silnik wentylatora sprawny, nie dochodzi też prąd do przekaźnika na podszybiu tego od klimy jak...
Witam. Jesli kolega jacekmtl rozwiązał problem to prosił bym bardzo o napisanie co było przyczyna słabego ogrzewania kabiny.Moze ktos z forumowiczów zagłębił by sie w mój problem, gdyz w mojej asterce takze ogrzewanie szwankuje.Po przepłukaniu nagrzewnicy problem nie zniknął.Zprawego nawiewu wieje dosc cieplawe powietrze, a ze środka i z lewej strony...
Wysłałem ci jakieś.
Opelek Astra bez świec nie odpali nawet przy +15 *C (Silnik w ekstra stanie - tdi 1,7). Nie dziwię się ,gdyż zapłon następuje w komorze wstępnej natomiast w TDI wtrysk jest bezpośredni-a to juz jest inna konstrukcja i proces samozapłonu troszkę inaczej przebiega Pomijają fakt jak już słyszałeś i sam napisałes że masz TD
Koledzy mam problem z asterka F rocznik 95 1,8 16V, nie włacza mi sie wentylator chlodnicy i klima nie działa, przy włączaniu klimy słychać przekaźnik nad bezpiecznikami, ale właczają sie tylko wentylatory na małych obrotach, właśnie wymieniłem czujnik temperatury ten który włącza wentylator na dole chłodnicy trzy stykowy, ale nie dochodzi do niego...
Ok, chyba jedak musze zrobic to metoda prob i bledow :). Pokombinuje samemu z tymi 3 routerami. Zwykle zreszta sam rozwiazuje prioblemy, ale wydawalo mi sie, ze dla osob obeznanych w temacie nie jest to trudny problem :). Dodano po 1 Ok jeszcze dopytam (bo moze niezrozumiale pisze??), i jednak moze ktos zajrzy i odpowie. Czy jest mozliwe cos takiego:...
robisz to w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika
Ma sobie tykać ,jest to elektrozawór odpowietrzenia kanistra [opary paliwka są kierowane za jego pośrednictwem do kolektora ssącego i poddawane RECYKLINGOWI (bardzo ładne słowo) :D ]
Jest pod filltrem powietrza od dmuchawy , pod szybą przednią , dojście z komory silnika.
witam. Wiem że temat był poruszany wiele razy ale u mnie objawy są takie: Autko zawsze odpalało lecz po wymianie sprzęgła przestało palić. Przy wymianie sprzęgła żadne przewody nie były rozłączane. Po tygodniu postoju wyczyściłem cały aparat zapłonowy i kupiłem nową kopułkę oraz palec rozdzielacza zapłonu. Auto nadal nie odpaliło. Poruszałem wszelkimi...
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
nie pomogło. wentylator nadal szaleje Nic nie piszesz jaki tm jest układ zasilający, czy gaźnik czy wtrysk, ale wtych samochodach był zastosowany dodatkowy czujnik temperatury komory silnika [ taki z pojedynczą wsuwką w gaźniku zamontowany na gaźniku a we wtrysku to koło kolektora sącego. I on właśnie przejmuje działanie po wyłączeniu stacyjki, poprostu...
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
Jeżeli masz klimatyzację to stawiam na zapchany odpływ klimy. Przerabiałem to niedawno. Odpływ znajduje się na grodzi środkowej w komorze silnika.
Nie mam opisów do tego auta, ale jestem prawie pewien że to punkt na kolumnie kierownicy, oprócz wspomagania, bo te już raczej w komorze silnika.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
https://obrazki.elektroda.pl/6269876300_... Technologie w elektronice zmieniają się tak szybko, że popularne do niedawna elementy mogą być obecnie trudne do rozpoznania. Widoczny na zdjęciu hybrydowy element grubowarstwowy był dla mnie zagadką ale podejrzewam, że dla wielu osób jego funkcja jest dobrze znana. Rozpoznanie funkcji elementu...
Przewody biegną bez żadnych połaczeń dodatkowych czyli od bezpieczników FB5 ,FB6 komory silnika do zasilania REC kostka XR6 2 pinowa pozdrawiam
Witam nic nie trzeba smarować, czyścić itp gwintów ,wyłącznie zachować niezbędne środki ostrożności aby coś się nie dostało do komory spalania, najprościej wydmuchaj nieczystości sprężonym powietrzem przed odkręceniem świec i zakręć nowe wszystko będzie ok.
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Pod podwoziem masz "plastikowe" przewody, bardzo wytrzymałe, jak nie było dzwona że się buda złożyła jak harmonijka to nikłe szanse że są uszkodzone. Albo w komorze silnika, albo przy filtrze paliwa, przy zbiorniku, jeśli ktoś tam łapki pchał.
To ok, szukaj teraz kolejnej kostki 6 lub 11 pin, przez nią idzie zasilanie po zapłonie. Jeśli nie będzie jej w komorze silnika to pewnie gdzieś w okolicy bezpieczników. Jakiegoś zabezpieczenie antyzłodziejowego nie masz? Może ono szwankuje.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Ło matko! Wielkie mecyje. Pasek alternatora ci strzelił i tyle. Stąd świecenie kontrolki. Przy okazji sprawdź, jak chodzi sam alternator i załóż nowy pasek. Nie znalazłeś go gdzieś w komorze? Lub chociaż jakiś strzępów.
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Ja bym polecał br, pochylić tylna scianke, oczywiscie dzielone komory. Strojenie w okolicach 40Hz przy odpowiednim litrażu ( nie mam manuala z T/Sami więc, nie wiem przy jakim ) powinno odpowiadać tym wymaganiom.
"silnik krokowy pobiera powietrze z obudowy filtra nie z obudowy przepustnicy" nie dałoby się zrobić aby silnik krokowy pobierał powietrze z obudowy przepustnicy ? Wszystko jest do zrobienia tylko problem nie lezy w poprowadzeniu zasilania wolnych obrotow.Wiekszosc autek ma pobierane powietrze w ten sposob.Na upartego mozna wwiercic sie do komory mixera...
a od kiedy to do wymiany zarowki wyciaga sie cala lampe,do zarowek masz dostep od strony komory silnikowej.nie zakladaj zarowek o wiekszej mocy niz fabrycznie przewidziano bo bedziesz mial problemy z instalacja elektryczna i narazisz sie na niepotrzebne koszty
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
Pompa sprawna... A co do "ciepłego garażu" to próbowałem, ale może za krótko... z 4 godz stał i nic... a jako takiego garażu u siebie nie mam, żeby było ciepło;( W garażu to musi stać z trzy dni pewnie :idea: ,ale jak wstawisz go do komory lakierniczej to wystarczy godzinka :D
Z 13 centymetrow zbyt wiele basu nie wycisniesz,aczkolwiek jakis bas powinien byc.Te glosniki sa zamontowane w tych boczkach co sie spiera polka na nich??Bo jezeli tak to raczej nic nie wykombinujesz,bagaznik to za duza komora dla tych glosnikow i w dodatku nieszczelna. Pozdro
Trafiła do mnie Asterka Z17DTH która przestała palić. Na linę albo na plaka zapala i pracuje bezproblemowo do następnego zgaszenia.Błędów brak,w parametrach CDIF2 ciśnienie paliwa wymagane przy rozruchu 250 bar a jest podczas kręcenia 68 bar więc za mało do rozruchu. Wtryski na przelewy poszły w ruch i na odpalonym silniku 2 sztuki przelewały bardzo...
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
Sprawdziłem jeszcze raz i na pin 45 w kostce ECU dochodzi 12v po załączeniu włącznikiem w aucie. Czyli instalacja wnętrze > komora silnika jest OK. Sprawdź jeszcze i opisz na których pinach ECU jest przejście. Sterownik klimatyzacji piny 10,13,16,17
Oto opis bezpiecznikow:
To tak samo jak silnik f9q renault. W lagunie jest tylko mały dekiel zaslaniajacy wtryski, kilka kabli i pokrywę zaworów a w megane jest duża Pokrywa która zasłania cały silnik ale słupki są te same. Różnią się oczywiście osprzętem z racji innej komory silnika i np laguna ma wspomaganie na pompie a megane elektryczne. To samo masz w twoim przypadku....
Ale nie na elektrodzie. Najlepiej zamknąć i usunąć dział motoryzacji bo po co forum skoro bez pobrudzenia rąk nic sie nie naprawi. Kolego Frost, poszukaj na zagranicznych forach opla lub astry, tam ludzie chętniej dzielą się wiedzą. Trafił kolega w samo sedno. Na elektrodzie to co najwyżej potrafią do serwisu odesłać. Niech sam kolega zobaczy co wypisuje...
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Dziękuję za schemat ale ja potrzebuję ten kabel fizycznie w komorze silnika znaleźć.
Witam, szukałem długo, żadna odpowiedź nie była rzeczowa, tylko kłótnie w komentarzach. Potrzebuję zamontować odstraszacz na kuny, który dodatkowo wysyła impulsy elektryczne, jeśli zwierzę dotknie blaszki. Wszystko jest zrozumiałe i proste. Problem pojawia się z dodatkowym kablem, który ma być podpięty do złącza/styku 15, odpowiada on za to, że urządzenie,...
https://yei.pl/bezpieczniki-astra-j/
Pompki sprzęgła w k są wadliwe. Trochę roboty ale da się. Należy wymontować całą kolumnę kierowniczą w środku aby móc zdemontować cały zespół pedałów( nakrętki od strony komory silnika. Tak przynajmniej robiłem ja. Niedawno natknąłem się na filmik na yt jak ktoś nieco na skróty ale z doświadczenia skróty prowadzą czasem w krzaki.
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Wypelniania przestrzeni wata mineralna bym nie polecal, gdyz drzwi samochodowe nie sa szczelne i woda sciekajaca po szybie trafia wlasnie tam do srodka. Wiec po pierwszym deszczu mialbys nasiaknieta woda wate co bedzie prowadzilo do szybszej korozji. Tak samo niektorzy stosuja "daszki" na glosniki montowane w drzwiach zeby woda na nie nie kapała. Co...
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
Zdemontuj plastiki pod kierownicą i szukaj na grodzi gumowych zaślepek ewentualnie wiązek kabli które przechodzą do komory silnika.
Witam Za co sa odpowiedzialne bezpieczniki w skrzynce znajdującej się w komorze silnika (X14NZ), szczególnie pierwszy po prawej (najbliższy zbiornika płynu chłodzącego) (70A?). Czy zatarta pompa paliwa moze spowodować przepalenie się tego bezpiecznika?:?::?::?:
Zaznaczasz samą skrzynkę i tam mogą być nie wykorzystane gniazda pod przekaźniki...trzeba było zrobić zdjęcie tej interesującej....
Sprawdzałem diodą przy cewce , nie ma sygnału. Też myślałem że wiązka ale wszystkie cztery kable sterujące, dziwne. Nie masz jednego plusa zasilania do sterownika. Tak że sprawdź bezpieczniki w module w komorze silnika, a potem ciągłość wiązki do sterownika.
zaglądnij pod UEC (centralka w komorze silnika - obok akumulatora ).
Dodaj poniższe informacje, to będziemy działać: 1. Oznaczenie silnika (kod) 2. Zdjęcie przełącznika gazu 3. Zdjęcie komputera gazu 4. Zdjęcie komory silnika
Pierwsze primo producent nie przewidział dolewania i wymieniania ojeju w skrzyniach... Ale w praktyce to się robi... wsteczny i w mojej astrze czasem zgrzytnie... Meteo33 napisał na temat tulejek które pomagają, temat obszernie poruszany na stronach klubowych a ja od siebie dodam zdejmij mieszek przy lewarku i wszystkie elemęty pracujące przesmaruj...
w samochodzie nie działała zapalniczka i klient sprawdzał bezpieczniki "na oko" więc wszystkie wyciągał i wkładał. Ja sprawdzałem miernikiem wszystkie 2 razy i jest OK. Może ktoś wie który bezpiecznik jest od zamka. W aucie zostały sprawdzone bezpieczniki w komorze silnika po lewej stronie i w bagażniku po lewej stronie.
Jeżeli w zbiorniczku pojawił się olej, ubywa oleju, uszczelka pod głowicą nie przepuszcza nic do komory spalania, olej też czysty to padła chłodniczka oleju czy może słynne oringi na obsadach wtryskiwaczy? Wcześniej płyn chłodniczy ubywał ok 1L na 1000km, teraz ciężko to stwierdzić bo jest mega syf jak czarny kisiel...
W puszce w komorze silnikowej.
Gdzieś poza komorą silnika, tylko gdzie? Jakbym go zlokalizował to mógłbym stwierdzić jego uszkodzenie, ale nie wiem gdzie się znajduje..
Najpierw sprawdź czy któryś z przekaźników nie sklejony, skrzynka w komorze silnika przekaźnik k1 i k2. https://obrazki.elektroda.pl/8682404600_...
Dobrze sprawdź wszystkie połączenia masowe w komorze silnika i na samym silniku.
Będe jutro szukał tej masy w komorze silnika ,a z którego modułu idzie zasilanie oświetlenia zegarów i kokpitu.
Jest jakaś możliwość zerknięcia do komory spalania bez ściągania głowicy.
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Nie chce ktoś mi pomóc ze sterownikiem w Astra F 98 r to poliftowa 1.4 8v. Problem to coś pobierało prąd i rozladowywała aku po dluzszym postoju. Pobiera ciągle 130mA. Okazało się że po wyjęciu bezpiecznika 20A w komorze silnika prąd spadł do zera. Kabelek ten doprowadził mnie do sterownika silnika. Po wyjęciu tego bezpiecznika z deski znikła kontrolka...
Cześć, Tak jak napisałem w temacie - podczas używania klimatyzacji na dywanik po stronie pasażera kapie woda. Do tej pory wyczyściłem komorą gdzie jest filtr kabinowy i delikatnie przepchnąłem odpływ od spodu (na tyle na ile się dało). Potem na próbę wlałem ok 100ml wody w komorę filtra, pod parownik, i wyciekła ona pod samochód odpływem. Myślałem ze...
Pompę załącza fioletowy przekaźnik umiejscowiony w skrzynce w komorze silnikowej zaraz koło ściany grodziowej.
Witam, Opel Astra J 1.4T 103kw 2009r, czy auto zamknięte czy otwarte, czy czekam 5 min czy godzinę, pobór nie spada poniżej 0,2A. Co jakiś czas co ok 1 min spada na sekundę do 0,02 i po chwili znowu wzrasta do 0,2A i tak w kółko przez cały dzień. Odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników w bagażniku, w środku auta i w skrzynce w komorze silnika...
Tak poradziłem sobie z tematem ,otrzymywałem uszkodzone sterowniki ,znalazlem dobry wraz z nim wymieniłem wiązkę ecu w komorze silnika
Witam . Napotkałem problem z przepalajacym się bezpiecznikiem nr 26 w komorze silnika. Po wymianie bezpiecznika błędy gasną do momentu aż bezpiecznik znów się spali. W czym może tkwić problem? Jakie elementy zasilane są przez ten bezpiecznik?
Jak w temacie - miejsce którędy najlepiej przejść z wnętrza do komory silnika, bez zbytniego niszczenia auta (astra 1,6 16V).
Potoczne nazwy elementów których potrzebujesz to śliz (mocowanie zderzaka) i hokej (dolna dokładka). Wszystko dostępne bez problemu zarówno nowe/używane, oryginalne i zamienniki. Dokładki raczej nikt ci osobno nie sprzeda w używce, jak już to z całym zderzakiem. To jest osobny element. to po prostu urwij Jej brak bardzo negatywnie wpływa na trakcję...
Witam wszystkich! Około miesiąca temu zakupiłem Opla Astra H 1,8 16V silnik Z 18 XER. Wczoraj przypadkowo przy kontroli stanu oleju, natknąłem się na dwie wolne wtyczki więc zacząłem szukać gniazda, niestety bez powodzenia. Czy jest ktoś kto może po zdjęciu określić od czego one są?
Biały dym -para z dostającego się płynu do komory spalania chyba że stał długo i mróz sie wypala.
Są dwa wentylatory i oba powinny pracować jednocześnie. Jeśli ciśnienia rośnie ponad 25bar to nie oddaje prawidłowo ciepła. Być może chłodnica płynu jest fizycznie zatkana i nie ma przepływu powietrza. Oba wentylatory pchają w stronę komory silnika.
A w jaki spodob sie tam dostane? Czy cos trzeba rozkrecac? ( zderzak, kratka zderzaka)?? A moze od komory silnika sie tam dostane? Bede mial samochod dopiero w weekend :/ dzis juz podobno nie pokazywal zadnej wartosci :(
w komorze silnika patrz
Witaj.Moja sugestia co do ogrzewania samochodu jest taka ,zamontuj ogrzewanie postojowe 2 kw plus sterowanie przez telefon i masz problem z głowy .Ja we wszystkich swoich samochodach mam pomontowane ebery od scanii plus sterowanie z aplikacji telefonicznej ,i jak jest wyjazd to wcześniej tak 20 minut załączę i przychodzę do ciepłego samochodu i nie...
od cze http://obrazki.elektroda.net/2_119133532... go są te bezpieczniki w komorze silnika Dodano po 2 a ten który wymieniłem jest od czego
Ok to nie ma problemu się kupi. A sondę lambdę widzę że mam jedną w komorze silnika przy wejściu kolektora. Nie powinno być dwóch?
w astrze x20dtl oraz y20dtl po 2000r. przekażnik główny znajduje sie w skrzynce przy obsadzie amorka lewego w komorze silnika.
Tu raczej chodzi o "wypłukanie" nagarów z układu dolotowego (EGR) i ew. komory spalania i ich spalenie. Czyli powinny opuścić silnik przez wydech.
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Samo czyszczenie kolektora to pryszcz, pamiętaj że trzeba też wyczyścić kanały w głowicy, i tu się zabawa zaczyna, bo trzeba uważać, aby nic nie wpadło na zawory lub do komory spalania.
a to moze filtr paliwa bo jak sie przytyka to paliwo nie dochodz od razu do komory silnika
W każdym razie problem rozwiązany, a winny był brak styku na złączu w komorze silnika.
Niestety takie bąbelki i "para" mogą świadczyć o "przebiciu" uszczelki pod głowicą pomiędzy płaszczem wodnym a komorą spalania
Vojtaczek, jeśli jeszcze nie znalazłeś to jest dokładnie jak pisze janek26. - wykręcasz wkręty mocujące schowek pasażera i wyciągasz schowek, odpinasz zasilanie oswietlenia schowka. - lekko skośnie po lewej stronie zobaczysz w pionie komorę w której jest filtr kabinowy. - nad filtrem będzie szła wiązka, to ta sama która się rozgałęzia na prawo do wentylatora...
W tym przypadku nie może być chyba.Oczywiście wymieniałeś przekaznik w komorze silnikowej?
Nic się nie leje, czyste komory wtrysków?
Rozłącz ten czarodziejski kabelek od alternatora do wspomagania (jak dobrze pamiętam po lewej stronie komory silnikowej przy podszybiu jest kostka) jak mimo to będzie działało wspomaganie to zespół pompy. Jak definitywnie przestanie to alternator.
goly slupek wyglada identycznie w dti jak i w cdti. tak ze do astry h 2005r wsadzilem silnik od astry II. z tym ze wszystko zostalo zdemontowane, az do golego slupka. i przykrecone od silnika z astry III. i tak podpiete pod elektryke i zamontowane w komorze silnika i kurde nie paca. Bo silnik dti kupi sie juz za 1200 a do cdti trzeba dac ponad 3000....
bezpiecznik komor aster przekaźnik komor silnik komor silnik matiz
pamieci tomtom odkurzacz gniazdo łożysko szaleć touchpad
Pomiar dużych rezystancji przez rozładowanie kondensatora Typ lasera w odtwarzaczu DVD Samsung MM-C430D