Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Sprawdź kostkę za stacyjką.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Rozrusznik kręci ale kostka rozłącza kl 15 .
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść?
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Rozrusznik, lub kostka stacyjki do sprawdzenia.
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
A może, najczęstsza przyczyna nie odpalania opla?? Kostka stacyjki...
Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
Witam, muszę wymienic kostkę stacyjki w oplu astrze II 1.6G 1998r. Byłbym wdzięczny za opisową radę jak to zrobic, tzn. rozkręcic po kolei bez uszkodzenia czegokolwiek dodatkowo. . Z góry dziękuje.
Kostka stacyjki!
Przekaźnik lub kostka stacyjki!
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Co prawda nie z korsiary ale z astry, ale jest podobnie: http://www.astra.auto.pl/content/view/25... http://www.samnaprawiam.com/poradniki-71...
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki.
Do sprawdzenia kostka stacyjki.
Rozrusznik, kostka pod stacyjką.
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Albo kostka stacyjki.
Tak właśnie jest podejrzewam że może to być kostka stacyjki coś ze stykami.
Tą kostkę masz przykręconą do stacyjki.Poradzisz sobie bez problemu.Wymieniasz samą kostkę. www.samnaprawiam.com/poradniki-7169-wymi... Znalazłem w sieci takie coś...wydaje mi się, że wszyscy mamy na myśli coś takiego...? Pozdrawiam
zerknij na kostkę stacyjki
Nie, nie w tym ginie zasilanie stałe na stacyjkę. Albo i sama kostka stacyjki pada.
Wedlug rozpiski tak jest, ale w praktyce nie zawsze wygląda to tak samo, u mnie grubszy czerwony idzie jako stałe, a cieńszy jako po stacyjce Opel ma odwrócone, wymień spalony bezpiecznik i po problemie, zamień żółty z czerwonym .
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
Cała kostka do wymiany
Kostka stacyjki może być.
Kostka stacyjki do wymiany.
Zużyta kostka stacyjki. Wymiana.
A co sie dzieje z kostka stacyjki?
rozrusznik się spalił, pewnie wadliwa kostka stacyjki.
No nic nie pomaga :( Czy to możliwe żeby to była np. uszkodzona kostka przy stacyjce lub sama stacyjka?
Nie wiem czy w tym samochodzie było imo w gratach znalazłem jakieś nie oryginalne dokładane ktoś je wpiął między przewody kostki stacyjki.
Czy kostka w stacyjce jest sprawna ? może w niej coś zwiera.
Witam ostatnio otwierałem kostkę stacyjki w celu odświeżenia styków To jakiś koszmar chyba....po prostu nie wierzę....
wymieniono stacyjkę z kostka :)
Nie wiem jak w tym silniku ale jak rozrusznik jest w tym miejscu co w benzynie to współczuje temu co go będzie odkręcał ( a szczególnie masa na górnej śróbie. Przed wyciągnieciem go sprawdz czy masz napiecie na styku 50 przy kreceniu rozrusznikiem bo może kostka stacyjki ,albo zobacz jeszcze niech ci ktoś próbuje kręcić a ty stuknij w rozrusznik albo...
Wkładka i kostka stacyjki do wymiany.
Rozrusznik kreci? Kostka stacyjki na poczatek
spadek napięcia na instalacji,prawdopodobnie wypala się kostka pod stacyjką.
Co sam sprawdziłeś. Masz napięcie na pinie nr.3 modułu i cewce WN? Sprawdz wtedy jak nie chce odpalić. Z tego co piszesz , sprawdziłbym kostkę stacyjki.
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki.
Tak sprawdziłem już to i wyszło że kostka przy stacyjce się popsuła
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Do sprawdzenia;kostka stacyjki,instalacja.
a sterowanie nie leci tam ze stacyjki ? może kostka się skończyła
Trudno wyczuć, może kostka pod stacyjką, może zasilanie kabiny?
trza posprawdzać bezpieczki oznaczone jako KL15, czasami nie łączą w listkach. Możliwe też że pada kostka stacyjki.
PROBLEM ROZWIĄZANY. PRZYCZYNA TKWIŁA W KOSTCE ZAPŁONU OD STACYJKI. ZWARTE BYŁY WNIEJ DWA STYKI, DOSZŁO NAWET DO LEKKIEGO TOPIENIA PLASTIKU. KOSZT KOSTKI TO OK 20 ZŁ
Co to jest kostka styków zapłonu? Chyba chodzi o kostkę stacyjki - do wymiany.
Stacyjka , czy kostka na stacyjce? Bo jedno trzeba z kluczami a drugie nie!
Raczej usterka w rozruszniku. To jedno a po drugie bym sprawdził kostkę stacyjki.
Jakie OBD? Do diagnostyki poduszki musisz mieć przynajmniej OP-COMa. Dość często luzują się kostki pod fotelami.
"Świecił się zegar oraz kontrolka od oleju i akumulatora". Kostka stacyjki nie rozłącza 15.
Jeśli masz odrobinę samozaparcia i chęci to podaj na rozrusznik napięcie i w ten sposób będziesz wiedział co masz uszkodzone. Ale ja też obstawiam kostkę stacyjki :)
Kostka stacyjki, przekaźnik główny.
Spróbuj kręcić rozrusznikiem a kolega niech ci stuknie z wyczuciem w rozrusznik albo w automat rozrusznika jak odpali to rozrusznik.Drugie rozwiazanie :dobierz się do kostki stacyjki i na pin 50 podaj na krótko 12V jak odpali to kostka.
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
cały problem polegał na kostce stacyjki ktora była ustawiona lekko po skosie, kontrolki sie zapalały ale immo nie załaczał. skleiłem zaczep od kostki i wszystko ok. dzieki wszystkim za wszelką pomoc.
Musisz dołożyć brakujący pin w kostce (ten zaznaczony czerwonym kółkiem) i albo podpiąć go pod stały plus albo pod plus po stacyjce.
Jak nie masz kluczy blaupunkta, to najprościej wyciągnąć radio za pomocą czterech gwoździ średnicy 3 - 3.5 mm. W sumie mają wchodzić dość ciasno. Wkładasz, aż poczujesz że z lekkim oporem się w coś wsuwają.. To będzie jakieś 2 cm. Po czym parami lekko rozchylasz gwoździe na zewnątrz radia i wyciągasz je. Następnie sprawdź według opisu kostki ISO, czy...
Są 3 rodzaje,są tam zabezpieczenia które trzeba odchylić . Dodano po 3 mówię o kostce stacyjki.
Pozostaje jeszcze podłączyć ACC pod stacyjkę Rozumiem , że kabel od stacyjki nie znajduję się złączach z radia ?
No nie przesadzaj.Ten wyświetlaczyk nie gada z techem.Nie w tym roczniku. A co do przyczyny -podpiecie radia -kostka pod stacyjką
Odłącz jeszcze kostkę od stacyjki ,czy ona nie bruździ.
Wymieniłem kilka kostek od stacyjki bo myślałem, iż w tym tkwi problem, ponieważ po wymianie jednej wszystko działało(niestety tylko 3 godziny) jednak po wymianie 4 kostek i wkładu stacyjki nie mam pomysłów co to.
Pomiar wygląda na wykonany poprawnie, być może ktoś wymienił kostkę stacyjki na nieoryginalną albo coś nakombinował przy instalacji, znajdź bezpieczniki odpowiedzialne za te przewody, wyjmij i zmierz.
A masę skąd wziąłeś od kamery cofania? Plusa po stacyjce możesz wziąć nawet z kostki stacyjki, gdyż na 100% tam jest.
Kostka przekręcana ręcznie, np śrubokrętem reaguje ? Bolec z obudowy stacyjki kręci się wraz z ruchem kluczyka ? Czemu w ogóle bawisz się stacyjką ? Co "mówi" internet o zasilaniu kostki, ma dwa, czy jedno napięcie ?
Instalacja jest dosyć prosta. Sprawdzilś wszystkie połączenia, kostkę stacyjki? A masz tam immo?
proponuję sprawdzić kostkę stacyjki, być może tam tkwi problem, kumpel miał podobną sytuację wymienił kostkę i po problemie
Twoje czujniki maja zasilanie z ecu, jest to 5V. Czujnik temp, map, maf. Aktuator tj egr, turbo solenoid, przepustnica maja 12V po stacyjce. Jest to zasilanie po stacyjce. Na ogól takie same co idzie do ECU. W momencie jak silnik nie pali jezeli brakuje 12V to wina kostki pod stacyjka , przekaznika itd. Jezeli masz 12v a brak 5v wina ecu.
Czy kostkę stacyjki da się kupic, czy trzeba ewentualnie całą stacyjke kupowac?
Używany ale z pewnego źródła i po dokładnym sprawdzeniu. Jest na nowych szczotkach itd. (Kolega skasował auto a kilka dni wcześniej regenerował) wiec uważam go za nowego. Kostka stacyjki sprawdzona.
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Witam serdecznie im więcej podasz danych tym mniej zostanie elementów do sprawdzenia. Narazie jest to pompa paliwa, czujnik obrotu wału, moduł zapłonu, kostka stacyjki. POzdrawiam.
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
Jesli pisząc "pozycja 3" masz na myśli pozycje w której kręci rozrusznik to domyślam sie rownież ze pisząc "gasną kontrolki" świeca one w pozycji 2. Jesli tak jest to poza bezpiecznikami obawiam sie ze "czyszczenie stacyjki" nic nie da a tylko wymiana kostki stacyjki może cos zmienić.
Niekoniecznie. Akurat w tym silniku jest pętla przy stacyjce. Był wymieniany wkład, czy kostka też? Pętla podłączona poprawnie? Immobiliser nie blokuje sie przy odłączeniu akumulatora.
Do radia powinny przychodzić dwa plusy. Jeśli chcesz ominąć stacyjkę znajdź w okablowaniu lub kostce samochodu plus który jest stale, nawet po wyjęciu kluczyka. W radiu natomiast powinieneś mieć dwa przewody plusowe. Standardowo to czerwony i żółty które powinieneś złączyć razem i podłączyć do znalezionego wcześniej plusa w samochodzie. Ty jednak piszesz...
Kostka Opla ma zamienione plusy w odniesieniu do opisu instalacji dla kostki Sony. + 12V cały czas przychodzi na pin 15 (czerwony) a nie na 12 (żółty). Na pinie 12 jest + 12V po stacyjce. Wykonanie połączenia wg. opisu: "Stacyjka bez położenia ACC" na złączu dostarczonym przez Sony tu uszkodzi obwód stacyjki - przeciążenie. https://obrazki.elektroda.pl/3271911900_...
Musisz jednak podjechać do fachmana od kluczyków. To jest proste, jednak nie zawsze i nie dla każdego. Jeżeli kostkę wyjąłes i blkadę usunąłeś, to samochód możesz zapalić jakimś śrubokrętem przekręcając kostkę. W ten sposób dojedziesz do "mechesa".
Sprawdź te dwa bezpieczniki, możliwe że jeszcze kostka w stacyjce, ale to by raczej jeszcze coś nie działało.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Samochód raz na 20-30 rozruchów silnika nie reaguje na rozrusznik, a mianowicie po włączeniu stacyjki, kontrolki się zapalają, następnie dalsze przekręcenie powodujące obrót rozrusznika (brak reakcji). Dopiero przy ponownym zapłonie rozrusznik kręci. Podejrzewam włącznik elektromagnetyczny lub stacyjkę. Czy...
Poza zanikiem napięcia na linii 15 (kostka stacyjki ),spadku napięcia podczas kręcenia ,albo uszkodzonego ECM ,nic innego nie widzę. Może ktoś coś wymyśli innego. :lol:
Nie ma znaczenia immo,będzie kręcić. Kabel czerwony z czarnym kostki stacyjki zasuwa na styk 50 rozrusznika. Na stacyjce jest nie sama petla,a cały immobiliser.
kolego a może masz jakiś schemacik kostki stacyjki , na którym przewodzie powinno odchodzić zasilanie na rozrusznik???
Witam wszystkich. A wiec jak w temacie posiadam opla astre g bertone, z silnikiem 2,2 benzyna z 2000 roku.Otoz chodzi o to ze w astrze zniknal prad po stacyjce ktory idzie na cewke, tzn wgl nie ma pradu w kostce ktora wchodzi do cewki. Nie mam juz pomyslow bezpieczniki dobre. Pomozecie? Pozdrawiam
Kostka stacyjki jak sama nazwa wskazuje jest przy stacyjce. Pod tym czarnym plastikiem oslaniajacym. to nic innego jak odpowiedni przelacznik zespolony sterowany stacyjka...
Kostka stacyjki, albo rozrusznik panowie i nie kombinujcie, bo kolega pół auta rozbierze a i tak nie da rady... MarcinSm - masz możliwość wjazdu na kanał?
Upewnię się - chodzi o taką płaską wtyczkę, która wchodzi w płaskie czarne pudełko immobilisera (to płaskie jest połączone z pętlą wokół stacyjki)? Zamierzam też wymienić kostkę - to groszowa sprawa, a może właśnie to ona szwankuje.
Ja mam w swoim aucie odciecie zaplonu zobione na tyrystorze. Ukryty w mnie tylko wiadomym miejscu microswitch i nikt niepowolany nie ruszy :) Tyrystor wlączony jest w szereg z kablem zaplonowym wychodzacym z kostki stacyjki. Proste i skuteczne.
schemat kostek stacyjka aster sprawdzić kostek stacyjka aster aster kostek
szczotki alternatora mazda reset sensor airbag bester regulacja prądu
Kod do radia Citroen C2 2007 po wymianie akumulatora Kamera cofania działa z pilota, ale nie zawsze z biegiem wstecznym