Sprawdź kostkę za stacyjką.
Do sprawdzenia kostka stacyjki.
Co sam sprawdziłeś. Masz napięcie na pinie nr.3 modułu i cewce WN? Sprawdz wtedy jak nie chce odpalić. Z tego co piszesz , sprawdziłbym kostkę stacyjki.
Rozrusznik, lub kostka stacyjki do sprawdzenia.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Raczej usterka w rozruszniku. To jedno a po drugie bym sprawdził kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia/wymiany.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Do sprawdzenia;kostka stacyjki,instalacja.
Jest jakiś sposób żeby sprawdzić samą kostkę miernikiem??
Używany ale z pewnego źródła i po dokładnym sprawdzeniu. Jest na nowych szczotkach itd. (Kolega skasował auto a kilka dni wcześniej regenerował) wiec uważam go za nowego. Kostka stacyjki sprawdzona.
Tak sprawdziłem już to i wyszło że kostka przy stacyjce się popsuła
Jak nie masz kluczy blaupunkta, to najprościej wyciągnąć radio za pomocą czterech gwoździ średnicy 3 - 3.5 mm. W sumie mają wchodzić dość ciasno. Wkładasz, aż poczujesz że z lekkim oporem się w coś wsuwają.. To będzie jakieś 2 cm. Po czym parami lekko rozchylasz gwoździe na zewnątrz radia i wyciągasz je. Następnie sprawdź według opisu kostki ISO, czy...
Ja wyłożyłem się kiedyś na spalonym bezpieczniku niskoprądowym, sprawdziłeś dokładnie, chyba 7,5 albo 5A.
ja mam astrę F i u minie jest tak, że muszę włożyć kluczyk, na chwilę go przekręcić i powrócić w pozycję wyjściową, wtedy na kostkach od radio mam już podany prąd. Sprawdź na kostkach os radia, po co masz pruć kable przy stacyjce
Wtedy kiedy nie odpali dobrze by było podać napięcie na elektromagnes i sprawdzić rozrusznik na krótko i będzie wiadomo.
Wymieniłem kilka kostek od stacyjki bo myślałem, iż w tym tkwi problem, ponieważ po wymianie jednej wszystko działało(niestety tylko 3 godziny) jednak po wymianie 4 kostek i wkładu stacyjki nie mam pomysłów co to.
Sprawdź bezpieczniki, a czym odświeżałeś te styki ?
Tak jak napisał jurand87sca - sprawdzić\wymienić bezpiecznik. Proszę zamieścić zdjęcie tego połączenia, bo wygląda na to, że przewody żółty i czerwony od strony radia ma Pan wpięte do przewodu żółtego od strony kostki samochodu, który podłączony jest do słaboprądowego obwodu stacyjki. Tak nie wolno. Pomijając gubienie pamięci, można uszkodzić kostkę...
Kolego jeśli nie dochodzi napięcie po włączeniu stacyjki do elektromagnesu to uszkodzona stacyjka albo słaby styk na stacyjce.Należy wymontować stacyjkę i sprawdzić stan styków miernikiem i stan kostki łączącej pozdrawiam
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki. Ze strony elektrycznej sprawdziłem większość po za sterownikiem silnika i właśnie stacyjką. Mógłbyś mi powiedzieć jak przeczyścić stacyjkę?
proponuję sprawdzić kostkę stacyjki, być może tam tkwi problem, kumpel miał podobną sytuację wymienił kostkę i po problemie
Sprawdź te dwa bezpieczniki, możliwe że jeszcze kostka w stacyjce, ale to by raczej jeszcze coś nie działało.
Podejrzenie pada na układ rozruchu czyli rozrusznik (co można sprawdzić odpalając auto na tzw pych) lub kostka w stacyjce (co można sprawdzić odpalając na krótko czyli dać zasilanie bezpośrednio do rozrusznika). Oczywiście wszystko to robić mając włączony zapłon.
jeśli po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka bębenek stacyjki nie wyjdzie tak z 0.5cm to nie rozłączy styku pierwszego stopnia zasilania, zwykle w oplach te stacyjki się już nie cofają, wtedy np nie wyłącza się radio, ale też i inne rzeczy jeśli są na tym podtrzymaniu ja to robię tak że ten cienki czerwony kabelek od kostki stacyjki ucinam i dolutowuję...
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki.
Witam. Jeśli rozrusznik kręci normalnie, światła nie przygasają zbyt mocno, to: 1. Sprawdź/wymień kostkę stacyjki. 2. Jeśli odpali, to zmień mechaników. 3. Napisz tu, czy pomogło. Powodzenia.
Nie ma znaczenia immo,będzie kręcić. Kabel czerwony z czarnym kostki stacyjki zasuwa na styk 50 rozrusznika. Na stacyjce jest nie sama petla,a cały immobiliser.
Musisz sprawdzić przewody wychodzące ze stacyjki. Na jednym z nich powinien w chwili przekręcenia pojawić się + i nie niknąć w chwili kręcenia rozrusznikiem.Jeżeli na tym przewodzie jest brak napięcia będziesz musiał kupić nową kostkę stacyjki. Jeżeli tam jest ok sprawdź ten alarm w nim prawdopodobnie wypalony jest przekaźnik /jeżeli odcięcie zrobiono...
Witam, szczotki, bendix,kostka stacyjki itp. Przede wszystkim trzeba sprawdzić czy dochodzi napięcie +12v na bendix rozrusznika po kluczyku. Probówka w ręce i jazda.
Sprawdź kontrolka czy do chodzi napięcie na cieńki przewód w elektromagnesie. Jak dochodzi =rozrusznik w górę,jak nie dochodzi to kostka stacyjki.
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Witam serdecznie im więcej podasz danych tym mniej zostanie elementów do sprawdzenia. Narazie jest to pompa paliwa, czujnik obrotu wału, moduł zapłonu, kostka stacyjki. POzdrawiam.
Witam,z objawów można wnioskować że to obwód stacyjki-przełącznik albo kostki połączeniowe.A może jest tam jakiś układ odcinający imobilajzer bądż inne cudo?-warto wpierw sprawdzić.
Najprawdopodobniej R2, wyjmij, jak nie będzie kręcił, to będzie ten. Możliwe, że diagnostyka pokazałaby błąd przekaźnika. Tak samo, podgląd parametrów mógłby potwierdzić lub wykluczyć winę kostki stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/1196465700_...
Witam posiadam kostkę od astry i na niej jest, brązowy gruby przewód to - , czerwony to + po stacyjce, czarny to + stały z akumulatora, a najlepszym sposobem jest sprawdzenie miernikiem a jak nie posiadasz miernika to żarówka i dwa przewody i znajdziesz który przewód to +stały a który+ po stacyjce pozdrawiam.
W takim razie brak zasilania sterownika i cewki ,podczas kręcenia ,sprawdzić kostkę stacyjki,zerwany rozrząd lub zwarcie w aparacie ,,dobrze te piny podpinasz? I gdzie rocznik kod silnika?
Zdejmij osłonę kolumny kierowniczej i sprawdź czy masz +12 V na złaczu kostki stacyjki oznaczonym nr 50 w momencie kiedy stacyjke dajesz na pozycję rozruch ,bo do rozrusznika w tym modelu to dobrać się jest przewalone.
jak wiadomo ecu i przekaźnik pompy oraz 3 małe kostki jedna z jednym przewodem na pompę . kolejne przewody do zegarów i napięcie po stacyjce więc można to sprawdzić i jeszcze sa te dwie kostki przy silniku okrągła i płaska może dostało się trocho wilgoci i głupieje :) tak jak w fordach
Myślę że napewno brakuje jednego plusa w kostce zasilającej twoje radio , a dlaczego to na odległość ciężko powiedzieć. Wszystkie bezpieczniki w skrzynce sprawdziłeś :?: :idea:
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Sprawdź tak jak napisałem wyżej. Do tego nie trzeba nawet maski otwierać. Odkręcasz plastiki na kulumnie kierownicy i masz ładny dostęp do kostki. Czerwone kable to stały plus Czarne plus po stacyjce Brązowe to masa Reszte bez problemu ustalisz.
Wkładam kluczyk do stacyjki, wszystko ok, kontrolki się zapaliły, przekręciłem i... -zakręcił ale nie odpalił po czym wszystko zgasło -z okolic stacyjki wydobył się dymek -wycieraczki były włączone i chyba przymarzły do szyby więc nie wiem czy to nie to bo lekko się ruszyły ale zdechły razem z resztą -bezpieczniki sprawdziłem -po ponownym włożeniu kluczyka...
Sprawdź, czy masz sprawną kostkę od stacyjki. Np. radio samo się nie wyłącza po wyjęciu kluczyka itp. Często pada czujnik obecności kluczyka w stacyjce i wtedy nie widzi włożonego kluczyka. W takim przypadku nie zaprogramujesz pilota. Możesz po włożeniu kluczyka, ręcznie go delikatnie docisnąć - ten skok, to właśnie styki obecności klucza. Włącz światła...
Sprawdziłem kostkę od czujnika stopu. Na jednym pinie jest 12v a na drugim te 7v a powinno być zero. Kostka oczywiście wypięta. Ten kabel jest czarno-żółty i idzie z resztą kabli dalej gdzieś tam. Sprawdzałem napięcia na bezpiecznikach i nie ma nigdzie 7v. Co dalej robić? Planuje pokolei wypinać bezpieczniki i sprawdzać kiedy zniknie te 7v. Gdzieś musi...
Hmm, ośmieliłbym się polemizować ;) Dmuchawa zasilana jest czarnym przewodem 4mm2 który idzie z bezpiecznika F14 (30A). Ten bezpiecznik zasilany jest: - z obwodu 15A (to A nie oznacza amperów ;) ) w wersji bez klimy - z przekaźnika a dalej z linii 30 w wersji z klimą Przekaźnik sterowany z 15A 15A charakteruzuje się tym, że zasilane jest tylko wtedy...
Sprawdź czy sterownik ma zasilanie. Od tego trzeba zacząć. Jeśli nie ma to po kolei bezpieczniki, stacyjka. Jeśli ma zasilanie to jest jeden bezpiecznik od immo. Jako, że pojazd dosyć stary to nie bardzo pamiętam, ale jest pod maską taka okrągła kostka, w niej chyba idzie plus po stacyjki do sterownika.
Sprawdź co się dzieje jak przekręcisz stacyjkę gdy masz wypiętą kostkę z cienkimi kablami od alternatora. Jeden z tych cienkich kabli idzie na kontrolkę ładowania a drugi chyba będzie od obrotomierza (ja miałem tylko jeden od kontrolki). A mostek jest ilu diodowy (6, 8 czy 9)?
Witam. Dzisiaj w mojej astrze f z 1996 r. postanowiłem zmienić wkład stacyjki z drugiej którą mam na części. Po włożeniu okazało się, że nie ma napięcia na stacyjce, tzn. gdy kluczyk jest włożony uruchamia się radio oraz wyświetlacz z czasem oraz datą, lecz gdy nim kręcę, to już nic się nie dzieje. Powinny wyskakiwać jakieś "błędy" które po chwili znikały,...
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Opel Astra Classic silnik 1,4. Zimny silnik nie odpala. Po 4-5 próbach jakoś zaskakuje. Każde następne odpalenie idzie bez problemów - dopuki silnik zupełnie nie ostygnie. Wymieniłem(za radą "fachowca") kostkę od stacyjki, pompę paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury cieczy i......nic! POMOCY! Co może być jeszcze nie tak z tym gratem????
Podłączenie immo sprawdziłem - wszystko jest ok. Nowa kostka też nic nie dała. :( Podbijam więc pytanie - jakie znacie warsztaty w Warszawie i okolicach (kierunek wschodni, powiat miński), w którym tanio i sprawnie można by się z tym problemem uporać?
Witam mam problem z Oplem Astra G wymieniłem niedawno kostkę, oraz wkład stacyjki i wkład czasami wypadał, czasami nie chciał odpalić samochodu trzeba było mocniej przycisnąć stacyjkę jakby do środka i dzisiaj jechałem nim 3 razy, a za 4 razy jak wsiadłem już nie odpalił, kontrolki zaświeciły jak powinny wszystko jak zawsze, tylko kiedy przekręcam na...
https://obrazki.elektroda.pl/9321056700_... Byłem właśnie w aucie i przeanalizowałem kostki i przewody. Okazuje się że wpięty jest tylko przewod czarny masa :) żółty I czerwony nie 😞 zrobiłem zdjęcie pinów wzmacniacza i myślę że już wiem jak podłączyć ale sprawdźcie mnie : 1 black GND czyli masa 2 red ACC czyli plus po stacyjce 9 yellow...
Po pierwsze miernik powinieneś ustawić na pomiar napięcia "V" a nie prądu "A", potocznie mówi się prąd i każdy obeznany wie o co chodzi ale osoby o nikłej znajomości elektryki mogą właśnie popełniać takie błędy. Jak ustawisz miernik na właściwy zakres to sprawdź co masz na pinach opisanych "+12 Volt" i "Napięcie Pod Stacyjce". Trzecia kostka, nad tą...
Czy wtryskiwacz pracuje tego nie wiem, nic nie słyszałem siedząc w kabinie. Na forum znalazłem opis sprawdzenia dzialania modołu. a więc przekręciłem kluczyk w stacyjce i podłączyłem żaróweczkę do środkowego kabelka z kostki która dochodzi do aparatu zapłonowego i zwarłem z masą żaróweczka zapaliła się. następnie połączyłem żaróweczke pomiędzy pierwszy...
Tamten przekaźnik jest połączony z instalacją gazową a w tej czarnej kostce zbiegają sie kable od czujnika temperatury i wentylatora nie wiem jaki przekaźnik powinien być zamontowa https://obrazki.elektroda.pl/7840393600_... ny Ktoś sie orientuje co tam powinno być , albo gdzie to sprawdzić. Z góry dzięki.
Witam Mam niekiedy problem z zapaleniem samochodu i nie wiem od czego jest uzależnione. Przez dłuższy czas odpala bez żadnych problemów i nagle żadnej reakcji (nic nie słychać), kontrolki nie przygasają, akumulator w pożądku. Wymieniłem szczotki, automat, sprawdziłem kostkę przy stacyjce, masy do silnika i karoserii - wszystko gra. Już zastanawiam się...
Daj zdjęcie jak to wygląda teraz i sprawdź czy kable nie cofły się przy złączeniu kostki iso. Nie powinienem zmostkowac dwóch przewodów? Przewody mostkuje się aby radio grało bez kluczyka w stacyjce ale jest ryzyko że może pobierać więcej prądu na czuwaniu.
masz za stacyjką a nie masz dalej? /czarny/ to przy abs to może wycieraczki?możesz je włączyć?odepnij kostkę Przy stacyjce nie sprawdzałem. Wycieraczki działają. Przecież wszystkie te napięcia masz w komorze silnikowej, po co brałeś z wiązki kabiny? Zakładałem również centralny zamek i podłączałem go do wiązki w lewym progu, dlatego już ciągnąłem przewody...
Dzięki, chyba znalazłem coś o tej metodzie, spróbuję jutro. Ojciec pamiętam miał taką... Kostkę na bluetooth podpinaną gdzieś pod kierownicą do sprawdzania błędów - może tym coś sprawdzę? Zapewniam że nic to nie da - kolega "doradzający" nie ma bladego pojęcia o obwodach elektrycznych samochodu. Masz problem albo w stacyjce, albo nieco głębiej.
W kostce od radia na jednym z pinów pojawia się napięcie po stacyjce i jest to zapewne standard jeżeli chodzi o radia samochodowe ale warto to sprawdzić aby potwierdzić. Nie doradzaj, jeżeli nie jesteś 100% pewny! Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd, są niebezpieczne i nie rozwiązują problemu użytkownika.
Najprościej odłącz kostkę od stacyjki i sprawdź którym przewodem przychodzi zasilanie do niej. Poźniej sprawdzaj na pozycji II na które styki nie ma przejścia z tego właśnie styku. A później sprawdź czy przejście jest na nich na pozycji III (START). Możesz też sprawdzić czy czasem jakiś kabelek się nie obluzował w skrzynce bezpiecznikowej problem niespotykany...
Na tą chwilę nie mam precyzyjnego oprzyrządowania. Optyczne sprawdzenie diodą i porównywanie z indentycznym samochodem jest mało miarodajne aczkolwiek wygląda to podobnie. Tak czy inaczej sugerujesz awarię ECU? Jakby co to czujnik wału i wałka zostały podmienione z innego samochodu dla sprawdzenia. To jest Oplowski DIS ma 5 pinów w kostce. Jeden zasilający...
Jeśli wykonałeś moje testy poprawnie i jak piszesz była iskra, wtryskiwacz wstrzykiwał paliwo i działała pompa paliwa => to układ ECU, cewka zapłonowa i moduł zapłonu są sprawne. Przede wszystkim sprawdź czy nie urwał ci się pasek rozrządu lub nie ułamała się nóżka plastikowa napędzająca wałek aparatu zapłonowego (przy okazji wymontowanego aparatu podłącz...
Mam problem z pompa paliwa, gdy przekręcę kluczyk w stacyjce pompa nie załącza się. Ale to jeszcze nic gdy zmostkowalem na kostce przekaźnika styki pompa się włączyła, ale gdy chciałem sprawdzić czy pompa podaje paliwo okazuje się ze nawet kropla nie poleci. Zdjąłem wężyk gumowy z wyjścia pompy i dalej nic pompa kreci a paliwo nie leci, co jest grane
Problem cześciowo rozwiązany. Zauważyłem, że nie ma dźwięku przy otwieraniu drzwi w samochodzie kiedy kluczyk jest w stacyjce. Sprawdziłem zasilanie na kostce od radia i jest tam napięcie stałe na KL30, ale nie ma go na KL15, gdzie powinno się pojawić po przekręceniu kluczyka. Zmostkowalem oba piny KL 30 z KL15, pojawił się od razu dźwięk kiedy się...
Na lenistwo nie ma rady, jak ktoś ma takiego googla, to naprawdę nic nie można zrobić... https://www.google.pl/search?q=raDIO+sam... to przecież wrzuciłem taki sam schemat. Tylko jak kolega spojrzy na zdjęcie gniazda radia to gniazdo...
Po pierwsze - czy są błędy i Sprawdzenie bezpieczników. Następnie. Za brak iskry i zasilania na pompie może odpowiadać: - immo - sprawdź czy nie ma błędu "immobiliser-błędny kod immobilisera" i czy kość jest w kluczyku - czujnik wału korbowego - na techu podczas kręcenia rozrusznikiem należy zobaczyć wartość jaką pokazuje (wyświetlanie danych - prędkość...
Tak po potwierdzeniu masz SAFE 5 i dwa razy dłużej czekasz ;) uważam że nie ma sensu wprowadzać dalej złych kodów bo szansa na trafienie jest 0,01% Radio ma się włączać o ile przed wyłączeniem stacyjki nie było wyłaczone gałką tzn. samo się wtedy ma wyłączyć a potem włączyć. Sprawdzić napięcia na kostkach a potem jak są szukać w radiu. ;)
Mam Opla Astre II ze sterowaniem radia z kierownicy. W samochodzie było założone wcześniej radio Philips CAR 400 i sterowanie w kierownicy działało bez zarzutu. Obecnie zainstalowałem radio VDO CDR 500 i aby zaczęło działać, musiałem zamienić plusy w dolnej kostce wcześniej po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki za każdym razem radio gubiło KOD i musiałem...
Skoda czasu bo nawet nie podziękowałeś za podpowiedź z kostką stacyjki i szukasz nadal pomocy bo nie działa pompa, a może sprawdziłeś czy ma wyłącznik uderzeniowy? . Przez forum nie da się naprawić auta, chyba że znasz się na rzeczy i wiesz jak odczytać i wykorzystać wiedzę innych. Myślię że chyba pora zaprowadzić samochód do kogoś kto bez koltrolki...
Witam. Posiadam astre G 2001. Ostatnio wymieniłem kostke stacyjki. Po tej wymianie nie dzialaja mi elektryczne szyby i lusterka oraz radio i bzyczek ktory informuje o pozostawieniu kluczyka w stacyjce. Bezpieczniki sprawdzone miernikiem i wszystkie 3 sa dobre, nawet wymienilem na nowe. Dodatkowo po przekreceniu kluczyka w pozycje 1 powinny dzialac szyby...
OK. Teraz następna próba - wyciągnij przerywacz kierunkowskazów (to ta długa kostka w skrzynce bezpieczników podobna do przekaźnika - na klapce ze skrzynki bezpieczników jest on oznaczony dwoma strzałkami prawo-lewo) i bez zapłonu oczywiście włącz awaryjne. Awaryjne nie będą oczywiście migać ale zaobserwuj co się dzieje, czy automatycznie włącza się...
Witam, W mojej astrze jest złodziej prądu. W niskich temperaturach przy odpalaniu rano auto czasem ledwo daje radę. Jeżeli dzień wcześniej zostawię otwarte drzwi przez zbyt długi czas to lampa w kabinie pobierze tyle prądu że auto czasem nie odpali i mowa tu o jakichś 2 minutach. Często po starcie wspomaganie kierownicy wysiada na chwilę i jak auto...
Samochód nie chce odpalać. Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki, gaśnie świeca żarowa i po przekręceniu w tryb rozruchu cisza, słychać tylko pyknięcie w rozruszniku, choć nie zawsze. Po wyciągnięciu kluczyka zaczyna się tylko lekko świecić kontrolka oleju lub pasów oraz konsola środkowa. Czasami w ogóle brak reakcji na przekręcenie kluczyka....
Witam ponownie. Złącze ISO zasilania Opla: - styk 4 "+" po stacyjce - styk 5 sterowanie anteny - styk 7 "+" akumulatora - styk 8 masa i tu możesz mieć problem, bo to złącze z tzw. logiką zapłonu dlatego oba "+" są zamienione miejscami. No i tu masz problem, bo albo nauczysz się wyciągania tych styków i zamienisz miejscami albo ucinaczki i lutownica....
Możliwe że pada ci kostka stacyjki: w położeniu rozruch zanika napięcie zasilające układ zapłonowy. Przyłącz dodatkowy przewód do włączania rozrusznika. Do rozrusznika dochodzi gruby przewód od akumulatora, oraz cienki - łączony do konektora- dołącz do niego ten dodatkowy. Gdy nie będziesz mógł uruchomić normalnie, włącz zapłon, zaś koniec dodatkowego...
Radio do poprawnego działania potrzebuje stale występującego +12V podtrzymującego pamięć i ustawienia radia po wyłączeniu zapłonu, oraz +12V po stacyjce do głównego zasilania radia. Z tego co opisałeś w kostce ISO nie ma stałego zasilania i napięcie zanika wraz z wyjęciem kluczyków. Być może to jest powodem niedziałającego wyświetlacza, bo z tego co...
Jak już pisałem, bezpieczniki sprawdziłem wcześniej, może nie jestem elektrykiem, ale bezpieczniki sprawdzić jeszcze potrafię. Wzrokowo i miernikiem i jeszcze nigdy się nie pomyliłem. Co do odpowiedzi, bezpiecznik F24 jest cały, światła awaryjne i oświetlenie wnętrza działają jak należy. Rozkręciłem popołudniu całą osłonę konsoli środkowej, pozbyłem...
Cześć, Podepnę się pod temat, bo pokrewny problem, także Astra 2 G bez ABS z 2003 roku, a konkretniej na zimnym silniku (też nie chcę tego opierać tylko na temp. silnika) prędkościomierz działa, po przejechaniu (nie ma zasady ile - losowo) około 15 km prędkościomierz spada do 0 i nie naliczane są kilometry na żadnym z liczników. Dotychczas wystarczyło,...
Dziękuję Pawle.. Dziś zobaczę co z tym bezpiecznikiem jak tylko wrócę do domu, natomiast co do wypowiedzi innych użytkowników, zegar nie resetuje się w momencie podłączenia czy włączenia radia, tylko tak jak samo radio, w momencie wyłączenia zapłonu tudzież przekręceniu kluczyku w stacyjce. Coś mi gubi stałe zasilanie ale co? Sprawdzę ten bezpiecznik...
szkoda że nie napisałeś o roczniku auta i czy ma aparat zapłonowy, czy nie zapala się "check". Więc tak to jest opel a w oplu dzieją się różne dziwne rzeczy niczym w roswel (nie wiem czy dobrze napisałem) a takie przypadki objawiają się podczas niedomagań aparatu zapłonowego o ile go posiada, proponuje sprawdzić styki na module zapłonowym, zdejmuj pojedynczo...
Pojawił się następujący problem w samochodzie Opel Astra G r.prod. 2004, pełny klimatronik. Dmuchawa nawiewu przestała reagować na polecenia siły nadmuchu, sądząc po sile nawiewu przyjęła pozycję 3/4 siły nadmuchu. Cała reszta sterowania temperaturą i miejscem nadmuchu działa dobrze. Wentylatora nie da się również wyłączyć ustawiając pokrętło nadmuchu...
A co tu trudnego ? Chyba tylko brak oznaczeń napięć na pinach 2 i 4, 1 /sw-schwarz czyli black/ to 12V z bezpiecznika, 3 masa /br braun brown/ 2, i 4 to jeden z tych na których zaobserwowałeś ? Napięcie sterujące 'jeżyka' można regulować od 2V do 5V jest to prawidłowe napięcie? Silnik zapewne jest stale podłączony do któregoś bieguna zasilania, drugi...
8 SAFE powinno po minucie, góra dwóch odpuścić. Wygląda na to że radio ma namieszane w pamięci. Ja bym to szybko poprawił w jednej komórce pamięci i cieszył się działającym radiem. Nie podmieniaj całej pamięci, reszta może być dobra a po podmianie być gorzej. SławeK A jak długo należy trzymać AS przed włączeniem radia? Jak trzymam chwilkę i nie słyszę...
Witam. Oto mój problem:) Wszystko zaczęło się od tego ze w astrze przestała mi prawidłowo działać stacyjka i auto nie odpalało. Szukałem przyczyny po bezpiecznikach i troszkę w lewym słupku przy nogach kierowcy bo przestal tez nagle w tym czasie dzialac niefabryczny alarm(sterujacy tez centralnym zamkiem) a doszedlem do wniosku ze pewnie w slupku jest...
Dzień dobry, miałem problem z podłączeniem radia w samochodzie, a później z jakością sygnału. Wszystkie szczegóły jeśli ktoś będzie chciał bardziej poznać temat są tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Jednak ostatecznie zrobiłem nowy wątek, a tamto jest tylko informacyjnie. Ponieważ wydaje mi się że to co opiszę teraz nie ma dużego...
Witam zainteresowanych. Problem może się okazać dość zawiły czytając jego opis, ale podejrzewam że rozwiązanie jest proste. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce w II pozycję (czyli jeszcze przed rozruchem) nie świeci się żadna z kontrolek (prawidłowo powinny się zapalić kontrolka oleju, ładowania etc.). Co dziwne samochód odpala normalnie, z tym że wskaźnik...
Witam, Szanowni koledzy, mam pewien problem...mianowicie kilka dni temu podjechalem pod sklep, wysiadając nie moglem zamknac samochodu z pilota. Po powrocie zauważyłem że alarm prawdopodobnie uzbroił się(albo sie swiecila dioda swiatlem stalym) i prawdopodobnie odciął rozrusznik bo nie moglem odpalić(rozrusznik nie krecil tak jakby alarm był uzbrojony)....
Co prawda nie z korsiary ale z astry, ale jest podobnie: http://www.astra.auto.pl/content/view/25... http://www.samnaprawiam.com/poradniki-71...
Witam Kupiłem sobie to radyjako, mam problem z zasilaniem, tzn. po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio przestaje grać. Chciałbym aby grało bez kluczyka. Podobno wystarczy zamienić ze sobą jakieś przewody w kostce ISO, tylko które? Mam Opla Astrę I. Pzdr
W Astrze 2 newralgicznym punktem jest zielona duża odsuwana kostka w podnózku,tam w zasadzie trzeba uważać bo jeżeli na załączonym zapłonie przy sprawdzaniu sygnałów ci się odsunie to gwarantowany błąd poduchy,poza tym bardziej na błąd poduchy narażone są modele z bocznymi airbagami-luzujące się kostki pod siedzeniami. Kierunki w wiązce progowej: czarny...
aster kostek stacyjka schemat kostek stacyjka aster aster kostek
uszkodzone drzwi lodówki samsung yamaha filtr paliwo granie klasie
uziemienie instalacji elektrycznej instalacja oświetleniowa obliczenia
Kiedy wyłączyć ASC w samochodzie? Okoliczności i zalecenia Lokalizacja modułu centralnego zamka w Chrysler Sebring 2002 2.0