Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
manometr pomiędzy listwę a przewód dopwowadzający paliwo z pompy elektrycznej
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Jasne że podłączony. Powinno być tam podłączone podciśnienie. Teraz nie działa EGR który z usterką nie ma nic wspólnego.
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
Proponuję sprawdźić układ zasilania paliwem tj. filtr paliwa, czy w zbiorniku nie robi się podciśnienie, czy nie jest gdzieś jakiś przewód zagięty. Oraz układ zapłonowy: świece, kable itd.
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Jeżeli klapy wirowe są na podciśnienie to przypuszczam że tylko wypiął przewód podcisnie ja a jego jeden z końców zaślepił Idąc tym tropem idź po przewodach podciśnienia do sterowania nimi wypnij odpowiedni koniec a jego końcówkę zaslep np srubka
Witam A więc tak mojego asterixa coś boli i nie mogę dojść co, ma problem z odpalaniem trzeba go długo kręcić na rozruszniku i gazu dodawać gdy odpali na benzynie trzyma 1100 obrotów niezależnie czy ciepły czy zimny silnik na gazie równo 900 wcześniej na benzynie falował na obrotach z 1000 na 900 i tak w kółko czasami gdy odpali wkręci się na 1500 obrotów...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Posiadam auto Opel Astra 1.3 DTi. W czasie dodawania gazu auto traci moc, później zapala się konstrolka na desce, układ elektroniczny silnika. Co to może być za przyczyna? Sądzę, że może być w filtrze paliwa woda. Jak to sprawdzić? Dzięki z góry. Sprawdz czy jest podciśnienie na zaworze turba taka grucha na sprężarce podłączony przewód podciśnienia...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
Ja takie objawy miałem z zaworem EGR,czasem sie otwierał i silnik dostawał mocy a czasem nie otwierał się i silnik tracił moc.Wszyscy mówili że to turbina a okazało się że nie.Wymiana zaworu i samochód śmiga .Aha mi zapaliła sie kontrolka check ale kilka dni pózniej. Dodano po 5 Turbina posada taka zapadkę która reguluje dopływ powietrza jest ona sterowana...
Już zlokalizowałem, która śruba jest którą. Czy te śruby jest się w stanie odkręcić bez wyjmowania pompy? Tą z góry próbowałem odkręcić zwykłą 10tką ale nie szło. I dałem sobie spokój. Mógłbyś kolego podesłać mi jakieś zdjęcie jak wygląda ten specjalny klucz do odkręcania tej śruby? Co do tej na torxa to tej nie próbowałem odkręcać. Ostatnio chciałem...
Witam zamiana sond nic nie dała podciśnienie jak było 40kpa tak jest założone nowe wtryskiwacze bez zmian jedynie co zauważyłem to ecu widzi ładowanie akumulatora 13.4v a pomiar na samym alternatorze 14,20 dołożę dodatkowy przewód od altka do akumulatora czy coś jeszcze koledzy doradzą w tym temacie,a czas wtrysku pokazuje 4,3ms i druga sonda za katem...
Chodzi ci o KYS CONTROL VAC? Dodano po 10 http://obrazki.elektroda.pl/6784368800_1... Na zdjęciu z netu zaznaczyłem tą część Dodano po 1 Ten pojedynczy przewód idzie do filtra w nadkolu i cały czas zasysa nim powietrze. Z drugiej strony Pod ten drożny jest podłączony wężyk od serwa i kolektora a pod ten niedrożny od wtrysku. Dodano po...
Witam wszystkich mam p problem z astrą którą doprowadza mnie do szału , mianowicie : Brak mocy , kręci tylko do 3000 I nie da się jechać w ogóle jak by turbo się nie włączyło (tryb awaryjny) czek się świeci ale . Zawór EGR został wymieniony i chodzi bez problemu Na następny dzień po naprawie zaworu EGR wymieniłem jeszcze sztywny przewód paliwowy gdyż...
pompa paliwa działa napewno dobrze, świece i kable sprawdzone i tez ok, wydech szczelny i w 100% drożny. przez zatkane odpowietrzenie może wytwarza się podciśnienie i dlatego cisnienie paliwa może być za niskie co skutkuje obniżeniem mocy-osiągów. przez zatkane odpowietrzen ie przeciez może wciągać bak lub go nadąć od oparów paliwa. podajcie mi jakąś...
Trochę pogrzebałem i oto wyniki. [url=http://obrazki.elektroda.net/77_121... Wygląda mi to na zawór zwrotny,sterowany podciśnieniem. http://obrazki.elektroda.net/45_12169804... http://obrazki.elektroda.net/4_121698060... Nie wiem jak ten sterownik sie nazywa.Od tego idzie podciśnienie do elementu pokazanego poniżej http://obrazki.elektroda.net/31_12169800...
Witam Posiadam opelka astrę F z silnikiem 1,7 TD isuzu 82 KM. Przybieram się do wymiany serwa hamulcowego. Objaw mam taki że pedał zrobił mi się twardy, trzeba używać dużej siły aby autko się zatrzymało. Pedał jest cały czas taki sam (czasem zrobi się trochę miększy) po wciśnięciu kilka razy oraz odpaleniu silnika nie opada. Wyjąłem przewód podciśnienia...
Witam wszystkich !!! Miałem taki sam przypadek z Vectrą sąsiada-- brak mocy i szarpanie silnikiem od 2 tys obr. Bardzo prosto można sprawdzić czy to wina pompy czy niedrożności przewodów !!!! Tak tak -- w moim przypadku to była niedrożność w układzie paliwowym !! Jak sprawdzić ??? Baaaardzo prosto--- odpinamy przewód paliwowy odejściowy do pompy wtryskowej...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Witam ponownie, więc, wyczyściłem zapaćkane olejem podciśnienia ( czyli jedno od EGRa bo więcej w tym sprzęcie nie ma) pompe Vacum też bo już uszczelniacz puszcza i była pełna oleju. No w sumie jeszcze jest drugie podciśnienie do zaworu upustowego które sprawdziłem i sam zawór też, co prawda mniej przerywa ale jeszcze coś go boli. Ale teraz to nie problem...
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Witam mam taki problem od dłuższego czasu ze swoją Astrą W astrze F było wiele silników 1,4. C14NZ, X14NZ, C14SE, X14XE Podałeś typ silnika?
Element fabryczny nie miał wpływu na p0299. Winny był przewód podciśnienia
Przewód podciśnienia + TPS/CPP
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
Witam, mam problem z podłączeniem przewodów podciśnienia w Astrze F 1.6 16V X16xel. Samochód dłuższy czas stał trochę rozkręcony i niestety pozapominałem. Głównie chodzi mi o ten przewód zaznaczony na czerwono i fioletowo, nie wiem czy powinny być połączone razem bo wizualnie to nijak nie pasuje i wydaje mi się, że były inaczej:/ Przy okazji proszę...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Sprawdź przewód podciśnienia do MAP na podszybiu, może jest pęknięty...
Padł docisk sprzęgła wymieniono cały komplet sprzęgła bo wolałem zrobić już całość + wymieniony przewód podciśnienia oraz TPS/CPP.
Czujnik podciśnienia , lub przewód gumowy między czujnikiem a korpusem przepustnicy.
Problem może być w reduktorze gazu, który jest nieszczelny. Przez przewód podciśnienia może dostawać się gaz do kolektora ssącego a wówczas z powodu zbyt bogatej mieszanki paliwowo-powietrznej, auto może nie uruchomić. Jak postoi auto dłużej, to tego gazu trochę tam będzie. Warto to sprawdzić.
Sprawdź wszystkie możliwe podciśnienia jakie są czy któryś przewód nie spadł, jeżeli nic nie znajdziesz to udaj sie na diagnostykę komputerową
Osobiście nie siedzę w temacie ale szwagier miał podobny problem falujących obrotów w tej samwj vectrze z tym samym silnikiem a winny okazał się peknięty przewód podciśnienia. Może to coś pomoże.
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Witam ponownie, problem w ogrzewaniu na 99% tkwi w panelu z pokrętłami od ogrzewania. Koszt nowego ok. 500 zł. Ponoć nie ma części zamiennych, tylko cały panel. Na razie rozwiązałem to odłączając przewód podciśnienia od zaworu przy ścianie grodziowej pod maską i zaślepiłem go. Ogrzewanie działa i samochód jeździ ok. Proszę speców o info, czy może mieć...
42-Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie (przewód podciśnienia może być odłączony lub przerwany)
Sondę sprawdzałem bylem u elektryka astra była podłączona pod komputer sonda jest sprawna, na z czytaniu kodów byłem i pokazało mi błąd teraz nie pamiętam dobrze,ale chyba 35 lub 34 coś że czujnik podciśnienia bezwzględnego , od razu dopowiem że czujnik podmieniałem (map sensor) z innej astry. u mnie po zamianie non stop to samo żadnej poprawy,więc...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
A masz podłączony przewód podciśnienia do zaworu zamkniętego obiegu wchodzi on w obudowę filtra ? sprawdź też czy okolica filtra jest czysta i nie zapchana chodzi mi o tą gumową cześć która powinna odpływać woda
Aaa, o tym zapomniałam. Zapomniałam dodać o podciśnieniu które tworzy się w baku w różnych modelach samochodów. Z tym też kiedyś mieliśmy problem w Nissanie i w Punto. Nie wiem jak jest w Astrze, to znaczy nie wiem czy z baku obok wlewu paliwa z tej samej rury nie wychodzi przypadkiem wężyk odpowietrzający bak?? Zerknij na rurę wlewu od strony wewnętrznej...
Umyj silnik w rejonie wycieku np zmywaczem do hamulców. Uruchom silnik zobacz skąd zaczyna cieknąć. Możesz zrobić zdjęcie i zamieścić na forum. Potencjalne źródła to pompa podciśnienia, smarowanie turbiny , powrót oleju z turbiny. Nieszczelny przewód powietrzny turbiny.
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001r. Przyszła pora na wymianę wszystkich przewodów hamulcowych, bo pękł jeden przewód i nie było sensu wymiany kawałka tylko wymieniłem wszystkie. Zalałem układ nowym płynem i odpowietrzyłem układ standardową metodą, czyli jedna osoba pompuje, druga odpowietrza. Pedał hamulca cały czas wpada w podłogę powoli. Co może...
wiec tak żądnych błędów wymieniony krokowy tps czujnik temp cewka moduł wszystko raczej wymieniane było na czas silnik ogólnie bardzo ładnie równiutko pracuje czyszczone podciśnienia sprawdzone węzę itp.Zastanawia mnie jedno ze w innych astrach podczas jazdy podczas przytrzymaniu tych dwóch guzików tida wyswietla sie predkosc a u mnie nie moze zerwany...
Ten wąż to prędzej jest od systemu EGR niż termostatu. Twoje problemy mogą być związane z nieprawidłową pracą tego systemu - nieszczelności w przewodzie podciśnienia lub uszkodzenie zaworu EGR (ten grzybek od którego idzie ten przewód). Najlepiej podłączyć pod diagnostykę, odczytać kody błędów, to może znacznie pomóc w diagnozie usterki.
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Problem opóźnienia w reagowaniu na pedał przyśpieszenia nie powinien mieć miejsca (przynajmniej w Oplu). Jeżeli takie opóźnienie występuje, to winowajcą jest prawdopodobnie zabrudzony zawór II stopnia reduktora (reduktor koltec wytwarza zmienne ciśnienie gazu zależnie od prędkości obrowej silnik) lub nieszczelny lub "zwiotczały" przewód podciśnienia....
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Witam! Użytkuje samochód opel astra g 1.4 16v 90km z14xep z 2008 roku. Mam taki problem: zawsze rano po odpaleniu gdy chce ruszyć, po dodaniu gazu silnik dławi się i zwalnia obroty maleją do około 500. Ostatnio wymieniłem przewód podciśnienia i nic to nie pomogło. Samochód ma instalację gazową, ale objaw opisany wyżej występuje tylko na benzynie i trwa...
Dodam że auto za każdym razem kiedy pojawił się jakiś problem był wpinany pod komputer i generalnie żadnych błędów nie licząc kiedy walna mi przewód podciśnienia i był check engine ale to zostało naprawione podobnie silniczek krokowy błąd biegu jałowego to tez naprawione 2-3msc temu był błąd nie pamiętam już jaki ale dotyczył z tego co kojarże napięcia...
Witam serdecznie. Ostatnio jako kompletny nowicjusz zajrzałem pod maskę swojego samochodu, i moim oczom ukazał się przewód nie podłączony absolutnie nigdzie. Po krótkiej konsultacji z równie nieobeznanym kolegą, stwierdziliśmy, że jest to wężyk podciśnienia, ale miejsca gdzie powinien być podłączony po prostu nie widzę. Czy ktoś z Was mógłby mi w prosty...
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Najpierw bym sprawdził czy kolektor nie łapie lewego powietrza.Czasami dobrze wyglądający przewód podciśnienia może być zparciały.Spróbuj przy podłączonym czujniku podłączyć miernik "+" do pinuB,"-"do masy.Przy włączonym zapłonie napięcie powinno wynosić ok.4,35v.Na pracującym silniku b.jałowy 1,5v,przy hamowaniu silnikiem 1,0v,całkowite otwarcie przepustnicy...
Sprawdźcie czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym i przewód od kolektora do czujnika - to właśnie on w zależności od podciśnienia daje sygnał do komputera a ten do silniczka krokowego. Czasami trzeba wyczyścić i posmarować odpowiednim preparatem silniczek krokowy a jeśli to pomoże tylko na chwile to podjechać na diagnostyke komputerową - w oplach...
Znalazłem rozwiązanie, przed kolejną zimą przestudiowałem książkę serwisową i dowiedziałem się że dla mojego silnika jak najbardziej jest regulator ciśnienia paliwa, tylko znajduje się w zbiorniku paliwa i jest przykręcony do pokrywy. Kupiłem listwę wtryskową od x16xel z regulatorem ciśnienia. W x16xel ciśnienie ma inną wartość i jest zależne od podciśnienia...
Wciśnij pedał gazu do oporu oraz pedał hamulca przekręć kluczyk w położenie zapłon (zapalą się kontrolki) i w tym samym momencie twoja żółta kontrolka zacznie mrugać, pokazywać twój kod błędu (1 mrugnięcie odczytaj jako jedynkę 2 jako dwójkę itd. natomiast 10 mrugnięć jako zero) Ja też miałem podobną historię w swojej Astrze II (silnik 1,7 DTI Isuzu)....
Witam! Jak w temacie. Mam instalację BRC Blitz lambda, która nie przełącza mi się na gaz. Miałem problem od kilku dni z szarpaniem podczas jazdy na zimnym silniku. Wymieniłem dziś świece oraz zabrałem do domu przewody WN (wyczyściłem oraz wysuszyłem). Po zamontowaniu okazało się, że auto nie przełącza się na gaz. Co się mogło stać? Co mogę sprawdzić? Po...
Witam,mam problem z moją astrą h 1,6 16V 2005 r,a mianowicie problem z hamulcami są bardzo słabe,gdy na odpalonym silniku wcisnę pedał hamulca to wejdzie z 2 cm i lekko hamuje,ale więcej już go nie da się wdepnąć po prostu kamień,wymieniłem klocki hamulcowe przód i tył na nowe,nowe tarcze przód i tył,nowy płyn hamulcowy dot 4,poczyszczone zaciski i...
witam, przeczytałem już dużo tematów na ten temat i na tym forum i na paru innych i jak narazie ciągle nie wiem co dolega mojej asterce, postaram sie wyczerpująco opisać mój problem. Model samochodu to opel astra kombi 1,4 8 V 94 r. Opis problemu: auto na gazie często gaśnie przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania, czasami znowu ma podwyższone obroty a...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
Witam,problem z moja Astra pojawił się z początkiem zimy,tzn zaraz po odpaleniu przez ok 20 sekund jest ok,później zaczyna szarpać silnikiem na wolnych obrotach. Ciężko się zbiera na obroty,i tak praktycznie aż do osiągnięcia temperatury normalnej pracy,ale np w korku znowu zaczyna kuleć.Przy jeździe np na autostradzie moc na 3 biegu ma do ok 4500tys.obr....
Witam, jak w tytule tematu. Auto szarpnie raz, w porywach dwa razy podczas przyspieszania, najczęściej przy 2-2,5krpm. Co zrobiłem: - wyczyściłem przepustnicę, - wyczyściłem EGR (kiedyś był błąd P0404, czyszczenie rozwiązało sprawę) - zdjąłem przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa - na odpalonym silniku, trzymając zatkany palcem przewód...
Zapomniałem dodać że silniczek krokowy już dwa razy wymieniłem pierwszy raz na jakiś zamiennik a teraz kupiłem z firmy Bosch Dodano po 40 Szukam jakiejś przyczyny wczoraj znalazłem dziurę w "dolocie powietrza" pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą, uszczelniłem. Niestety auto pracuje bez zmian. Dodano po 19 Dodam że auto dziwnie się zachowuje, niekiedy...
Syczenie i wysokie obroty naprawione okazało się że przewód podciśnienia sparciał i złamał się na końcu gdzie jest w kształcie L. Check nie zapala się obroty wróciły do normy w granicach 900. Ale skoro już wątek jest zrobiony to odkąd mam auto mam problem z obrotami jałowymi bo skaczą od 880 a 940 delikatnie sobie podfalowywują przez co czuć delikatne...
Witam od pewnego czasu mam problem ze swoją Astrunią. Od samego początku były problemy i są nadal z obrotami na biegu jałowym są spadki obrotów od 20 do 50 co są odczuwalne drgania silnika ten problem występuje nadal. Do tego objawu doszło falowanie obrotów czasami się zdarzyło 800-1600 problem ten został naprawiony poprzez wymianę silniczka krokowego...
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
Witajcie! Auto: Astra G 1.8 X18XE1 '99 Benzyna + LPG sekwencja Objawy poniżej identyczne dla benzyny jak i lpg. Auto falowało mocno na wolnych obrotach, obroty po zapaleniu (należało trzymać gaz) zatrzymywały się na ok 500rpm. Po wyczyszczeniu przepustnicy obroty zatrzymują się w okolicy 1100rpm (czasem trochę więcej). Kolektor dolotowy szczelny, króćce...
Apropos świec... Kupiłem BOSCH... miekkie jak g... albo ja mam tyle pary w rękach. Delikatnie kręciłem i jedna pękła, całe szczęście nabiłem śrubokręt i wykręciłem jakoś. no z tym w tym miejscu, to jak zapalnik w minie :shii: . trzeba ostrożnie, może boleć finansowo :cry: No chyba że sie okaze ze to przez cewke ciezko pali. Bo pali bardzo ciezko kilka...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 75km 55KW X16SZR benzyna 1999r 210.000km przebiegu. Zanim opiszę swój dotychczasowy problem chciałbym podzielić się wcześniejszymi dolegliwościami asterixa. Od samego początku od kiedy go kupiłem były problemy z obrotami biegu jałowego tzn spadki w zakresie 20-50 wyczuwalne drgania silnika...
Witam. Problem wygląda następująco. Auto przy zimnym silniku słabo wkręcało się na obroty ale nie wyskakiwał "check". Po osiągnięciu temperatury samochód przy niskich obrotach zapalała się kontrolka silnika (żółta (check)). Co ciekawsze po dodaniu gazu kontrolka gasła, a silnik " w miarę" wchodził na obroty, lecz to nie było to. Wyczyściłem układ podciśnienia,...
przewód podciśnienie aster aster podciśnienie podciśnienie aster
ariston płyta błąd gniazdka angielskie odczytać matrycy
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Iskrzenie przy podłączaniu okapu AKPO WK-6 Largo ZTE MF971R 4G: Ocena do Wideokonferencji