W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
A jak rozopznac za pomoca czego ejst sterowany centralny"-" czy "+".Czy da sie jakos to zamienic. I jak to jest w uniwersalnych centralnych zamkach??
Dzięki. Ziomal a może wiesz gdzie jest odbiornik zdalnego sterowania centralnym zamkiem?[ w ty samym aucie]
astra 1 ma sterowany central dwoma masami.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
pewnie przeciety jest przewod od sterowania otwieraniem centrala.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Centralnym steruje REC, a jeśli go nie ma to UEC. Nie ma osobnego sterownika.
witam, chciałbym się dopisać...może to głupie pytanie ale mając oryginalny centralny (opel astra F 1992r.) i chcąc mieć centralny na pilota to będę musiał zakładać siłowniki czy tylko alarm ze sterowaniem zamka c. ?
Proszę o pomoc w kupnie lub naprawie kluccza{elektroniki} , nie działa sterowanie centralnym zamkiem {pilot}
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
będe zakładał alarm do tego samochodu ,gdzie znajduje sie orginalny sterownik zamka centralnego (żebym nierozbierał pół samochodu) i jak jest sterowany dwu czy jednoobwodowo plusem czy minusem?
niebeiski to rygiel,pojawia sie plus przy blokowaniu.skoro na zóltym i czerwonym masz naprzemienne napiecie to sam siłownik do wymiany,lubią się psuć w tych autach.Z przodu są przełączniki do sterowania całym centralnym
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Witam niestety mam problem, mianowicie podłączyłem wszystko tak jak według schematu jedyne co to ominąłem kierunkowskazy w ogóle ich nie podłączyłem uznałem że nie będą mi potrzebne. Mój problem wygląda następująco auto normalnie zamyka się z pilota lecz gdy chcę otworzyć to słychać "podwójne pykniecie" w sterowniku ale nic się nie dzieje. Kierowałem...
Podlaczysz kazdy alarm ktory ma wyjscie na sterowanie centralnym dwa impulsy masy
A jakie to auto?Bo to moze być schamat np.promu kosmicznego.:) Opel Astra '95 1.7tdi
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
Oczywiście że można, kwestia tylko podłączenia sterowania pod istniejący CZ pozdr.
Zdalne sterowanie jest radiowe czy na podczerwień?
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Pytanie: czy w miejsce uszkodzonych masterów, mogę założyć siłowniki slave, Witaj możesz założyć,ale nie będziesz miał sterowania z kluczyka.
Zastanawiam się na zakupem sterownika centralnego zamka do mojej Astry F. Mam oryginalny centralny zamek na kluczyk, a teraz chciałbym dodać sterowanie zdalne czyli na pilota (na Allegro takie zestawy można kupić już od 50zł). Jeżeli ktoś ma już jakieś doświadczenie proszę o podpowiedź jaki dobry sterownik lub sterownik z alarmem kupić za rozsądną cenę....
Auto z 1999r.Posiada tylko kluczyk a chcę zainstalować sterowanie na pilota.
No wpisz sobie w googla, przekaźnik bistabilny sterowany impulsem 12V
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
Nie bardzo rozumiem z tym kluczem,ten zamek jest typu bez pilota,sterowany z drzwi kierowcy lub pasażera.Mam dokładny schemat z kolorami kabli.
Powiem szczerze, że lekko się zdezorientowałem :D Bym był bardzo usatysfakcjonowany jakby i z pilota i z kluczyka było sterowanie. Jak więc tego dokonać ? :)
a kto w warszawie lub radomiu montuje seo perfect? Chciałbym zamontować alarm do Astry II, i skoro wszyscy tak polecaja to właśnie ten seo perfect. Mam centralny zamek i chciałbym by alarmem sterować kluczykiem z pilotem od centralnego.
Nie każdy brązowo/biały i brązowo/czerwony w samochodzie, to sterowanie zamkiem. Sprawdź, czy wysterowanie masą tych przewodów steruje centralnym zamkiem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Moim zdaniem nie skonfigurowałeś przekaźników w Magicarze do sterowania impulsami masy.
Nie wolno przysłać wd40 we wkładki zamków bo tak jak napisał kolega wyżej wymywa on osady z wkładki i później problemy jak u Ciebie. Napisz proszę czy masz centralny zamek. Tak czy siak uważam że najlepszą opcją będzie zamontować zdalne sterowanie centralnego zamka z pilota i problem z głowy.
Witam. Mam pytanie. Zakładam alarm ze sterowaniem centralnym. W Astrze F zamek kierowcy można zamknąć tak żeby dało się wyciągnąć rygiel z drzwi,albo przekręcić na pozycję --- i wtedy rygla z żadnych drzwi nie wyciągniemy. Auto elektryk twierdzi że jest to wina uszkodzonego zamka w wyniku próby włamania-zamek dział poza zdewastowaną osłonką. Jest to...
Najpierw upewnij się że podpinasz się pod właściwe przewody. Jeśli sugerowałeś się samymi kolorami to w wiązce jest kilka przewodów o takiej samej kolorystyce ale różniących się przekrojem i zastosowaniem. Według schematów przewody od sterowania centralnym nawet chyba nie idą przez to złącze.
czy tak samo się zachowuje przy sterowaniu kluczem z wkładki a sterowaniu od środka z drzwi kierowcy?
O dziwo okazalo się że tylna klapa działa niezależnie z pilota jako jedyny element centralnego zamka. Pozostałe drzwi można zamknąć awaryjnie wciskając kluczyk do otworka przy zamku w każdych drzwiach.
Właśnie jest sterowany plusem od akumulatora ale potrzebuje impuls od otwierania centralnego zamka żeby się zapaliła światła
centralka dokładana... siłowniki uniwersalne ... wszystko od podstaw zakładałem... sprawdzałem czy jak podłacze niebielski i zielony od siłownika master pozposrednio do centralki czy zadziała ale niestety nie... bo brazowy czarny i biały z tego co się orierntuje to odpowiada za sterowanie pozostałymi siłownikami tak?
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jest uszkodzone w sterowniku centralnego zamka Astra F - sterowanie kluczykiem z zamka w dżwiach kierowcy działa prawidłowo ale pilotem nie działa . Wyzwalany jest minusem. podając minus do centralki na przewód zamykający gdy zamek jest zamknięty centralka prubuje go zamknąć jeszcze raz , a podając minus na przewód...
Wyjąć cały zamek, wymyć, nasmarować, miernikiem sprawdzić czy do siłownika dochodzi napięcie. Stwierdzisz wtedy czy uszkodzony jest siłownik, czy też nie dochodzi do niego sterowanie.
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Zostaje rozebranie drzwi, ale...ale...miałeś sterowanie z kluczyka tylko po stromnie kierowcy? Może po stronie pasażera sprawdź. :)
Sterowanie masą podłączenie na lewym słupku przewody wychodzace z drzwi lub na prawym jest sterownik przewody brazowo-biały i brązowo-czerwony
Witam Mam mnaly problemik z centralnym zamkiem w Oplu Astrze Classik. Problem polega na tym iz przestal dzialac mi centralny zamek ktory montowany byl fabrycznie. Zamek nie dziala ani z kluczyka ani z pilota gdyz dorabialem sterowanie zamka centralnego z pilota z prosta funkcja alarmowa. Sprawdzilem bezpieczniki wszytkie sa wporzadku. Co moglo sie stac...
Połączyłem do czarno niebieskiego i nie działało to połączyłem do żółto czarnego i to samo. Dodano po 8 Ja podłączyłem do wiązki kabli zaznaczonych na czerwono na załączonym obrazku. W zaznaczonych kablach na niebiesko też są wymienione wyżej kable czyli żółto czarny....itp http://obrazki.elektroda.pl/7701850300_1... Dodano po 2 http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na...
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
a czy wogóle z tego larmu jest sterowanie central zamka.Jeśli tak to wpinamy się w przewody wychodzące z drzwi kierowcy(sterowanie masą). Jutro podam kolory bo nie pamiętam.
witam . mam pytanie pod jakie kable w drzwiach od kierowcy w corsie c podłaczyc sterowanie central zamkiem ? mam tam orginalne siłowniki i chce podłaczys nowe sterowanie pod te sterowniki.
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
Zielony kabel przy łączeniu z kablem wychodzącym z siłownika był przerwany, jakość a w zasadzie "grubość" kabli dołączonych do zestawu to porażka. Wymieniłem kabel i wszystko działa z pilota jak i z kluczyka przy sterowaniu masą. Dziękuje za pomoc
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
Czy ktoś spotkał, się z następującym problemem. Znajomy wyjął ze skrzynki w bagażniku bezpiecznik nr38, aby mieć "na wzór" w sklepie. Następnie włożył bezpiecznik i okazało się, że centralny zamek przestał działać. Zdalne sterowanie generalnie działa, normalnie steruje tylko tylną klapą (zamek klapy się blokuje się i zwalnia prawidłowo), nie działa...
W takim razie gdzie można kupic Silicony lub Tesory bo w sklepach internetowych znalazłem owszem ale bez sterowania pilotem.? Na allegro tez raczej to żadkośc
gdzie znajduje sie sterownik fabrycznie montowany od central zamka usilowalem zalozyc alarm z podlaczeniem otwierania i zamykania z pilota ale niestety zwarlem na raz otwieranie i zamykanie i efekt jest taki ze przy wylaczonej stacyjce nie dziala central natomiast po przekreceniu kluczyka do zaplonu dziala a po wylaczeniu zamyka wszystko zamyka (odlaczone...
Witam! Zdaje mi się, że wypiąłem sam alarm z poprzedniego samochodu, a przewody biały i brązowy na zdjęciu przedostatnim podpięte były do centralki zamka i dawały sygnał zamknij, otwórz. Udało mi się uruchomić siłownik: podpiąłem jeden z kabli (z wtyczki z dwoma przewodami siłownika) do czerwonego"+" z alarmu a drugi do brązowego (albo białego) i po...
Wydaje mi się, że źle podłączyłeś stałą masę do przekażników w centrali alarmu i przekaźniki spoczynkowo zwierają sterowanie. Podepnij NO przekaźników do masy, a NC zostaw niepodłączone.
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
nie odkręcaj przewodow paliwowych zwłaszcza jezeli jest to CR. to nie jest metoda na sprawdzanie czy dochodzi paliwo do wtrysków. wszystko ma być szczelne na tip top. zobacz czy działa centralny zamek sterowany pilotem? czy masz jakies migajace kontrolki na desce?
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
sterownik Proxima w oplu sterowanie masa przewody brazowo-bialy i brazowo-czerwony wychodzacy ze slupka od drzwi kierowcy
Przecież jest tam wymalowane czarno na białym, jak podłączyć sterowanie dwoma masami, żółty i żółto-czarny łączysz do masy, a wtedy na białym i na biało-czarnym uzyskujesz sterowania, nie rób tu szopki bo jest już po świętach.
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
Witam, Mam pytanie w temacie centralnego zamka fabrycznego Opel Astra H '06 cdti. sterowany z pilota(kluczyka fabrycznego. Potrzebuję wysterować za jego pomocą dodatkowe urządzenie tzn: - zamykam auto pilotem podaje zasilanie na to dodatkowe urządzenie - otwieram auto pilotem wyłączam dodatkowe urządzenie. Da sie to jakoś prosto zrobić(wystarczy mi...
Posiadam alarm taki jak w temacie. Po zamontowaniu alarmu i po zaprogramowaniu na program 11 do Astry(3362), alarm nie reaguje na wejscia blokujące (impuls masy(sterowanie) z zamka centralnego) objawia sie to tym, że można rozbroić alarm otwierająć drzwi kluczykiem. Na programie uniwersalnym alarm nie działa. Może ktoś z Was spotkał sie z takim problemem?...
Chciałem jeszcze dopytać, czy te astry mają jakis sterownik zamka, czy sterowanie jest tylko zamkiem z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Bo jesli np. stało sie coś ze stykami w tych dwóch siłownikach, to czy można zamontować jakiś uniwersalny [made in china] sterownik na pilota wykorzystując te oryginalne siłowniki. Wtedy by można było chyba pominąć...
Sprawdź przewody w miejscu ich przejścia do drzwi (okolica zawiasów). W kostce od kierowcy prąd dochodzi Sprawdź sterowanie impulsami masy (-) brązowy z białym paskiem i brązowy z czerwonym paskiem.
witam posiadam Auto alarm RTX VULCAN V1 i mam taki problem ze nie mogę podłączyć sterowania zamka centralnego dokładnie chodzi mi o opel astra I. znalazłem przewody sterujące impuls zamknij i impuls otwórz ale nie wiem bo mam orginalną centralkę ale tyle co wiem to poprzez masę załącza sie centralka ale gdy podłączyłem poprzez wszystkie pokazane schematy...
w kostce od centralnego zmka mam 6 kabli:czarny, zielony, rozowy, bialy, niebieski, pomaranczowy w oplu astrze sterowanie zamkiem centralnym jest masa wiec podpialem bialy i czarny do masy a niebieski i zielony do silownika. a on gdy zalaczam to od razu zamyka i otwiera zamek. co zrobilem nie tak z gory dzieki z podpowiedzi jak to podlaczyc aby dzialalo...
Witam. Czy ktoś może wie czy są dostępne centralki alarmowe pasujące do Opla Astry II, które umożliwiłyby sterowanie centralki z oryginalnego dwuprzyciskowego kluczyka oplowskiego? Oczywiście wariant z zakupem i montażem alarmu w ASO odpada ze względu na koszt (ponad 1000zł). Chodzi o to aby korzystać z oryginalnego sterowania w kluczyku (centralny...
Mr-perch.. dzięki... wczoraj juz po sciagnieciu schematu elektryki wpadłem na to że podane kolory które krążą po elektrodzie nie są prawidłowe.... zamek naprawiony - okazało się że winne było sterowanie radiowe.... temat zamknięty PS. następnym poszukiwaczom kabli podaje prawidłowe kolory: - Czarno-żółty czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników...
Witam Kupiłem komplet kluczy do astry (stacyjka, wkładka zamka i dwa klucze). W jaki sposób (lub gdzie we Wrocławiu) zaprogramować nowy klucz tak aby sterował centralnym zamkiem ? Klucze są razem z płytkami w środku, niestety moja płytka z orginalnego klucza nie pasuje kształtem. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Przestało również działać sterowanie centralnego zamka z wkładki;/ Proszę o pomoc. U mnie w Astrze 2005r nie ma zamykania z wkładki - służy ona (jak się dowiedziałem) tylko do awaryjnego otwarcia samochodu po awarii pilota w kluczu.
:elektrocentrum - czytanie ze zrozumieniem! Sterownik podmieniony i bez zmian, zamek reaguje, czyli ma zasilanie. :szkapa01 - spóbuj wysterować zamek podając impulsy z zewnątrz. Następnie odłącz sterowanie z drzwi kierowcy i spróbuj jeszcze raz. Sprawdź stan masy
Proszę schemat podłączenia. W oplach nie ma problemu ze sterowaniem. Jakby był problem daj znac podeśli Ci dokładny opis podłączenia do Twego auta Pozdrawiam
Właśnie mam problem z namierzeniem tej wtyczki chyba google trochę oszukało jutro dobiorę się do modułu REC w bagażniku i w auto dacie jest schemat wyjść na zamki drzwi i kierunki tył a z przodu auta znajdę zasilanie przednich kierunków module UEC. Z tego co internet mówi to sterowanie jest masą ale i tak moduł podepnę jako sterowanie bezpośrednio siłownikami...
Witam. Po pierwsze dzięki za punktowany schemat - nie mam zamiaru tracić punktów i tak nie wiele ich mam, a żeby podłączyć sterowanie musisz dobrać się do przewodów od zamka drzwi kierowcy. Są tam na pewno trzy przewody(jeżeli nie ma rygla) z których jeden jest główny trzeba sprawdzić miernikiem czy polaryzacja + czy - nie pamiętam i dwa sterujące jeden...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Nie ma nic głupszego, niż centralny zamek w bagażniku sterowany razem z drzwiami. Stoi sobie rząd samochodów przed światłami z otwartymi kuframi. Istne zaproszenie dla złodziei. Co, będziecie ich gonić w razie czego? Na parkingach supermarketów ta sama sytuacja. Porażka.
No cóż , etapie obecnym to sądzę że będę musiał znaleźć jakiś przekaźnik do włączania zamka. Nexia ma w wersji GLE (moja) centralny zamek taki sam jak mniemam w oplach np Astrze (skobelek i kluczyki klamka takie same) sterowany masami jak tu juz napisali. Enforcer ma 3 przewody dwa z pulsującym minusem - , jeden ze stałym sygnałem plus +(schemat w załączniku)...
Rozbierz drzwi kierowcy tanm gdzie jest master czyli głowny sterujacy zamek wbij sie z wskaznikiem i sprawdz czym sie steruje + czy - to najwazniejsze i ile dochodzi przewodów jesli 3 to dalej cie jakos nakieruje masz gg??
sterowanie jest na kablach brazowobialy-zamykanie brazowoczerwony-otwieranie przeczytaj czy z alarmu jest sterowanie masa cz plusem jesli masa podlacz bezposrednio do tych kabelkow jesli plusem musisz zastosowac przekazniki pozdro i powodzonka
Witam ! Mam pytanie. Czy wie ktoś gdzie w Oplu Astrze kombi z roku 1994 znajduje się moduł centralnego zamka K37 ? Dodam, że to jest wersja z fabrycznym autoalarmem i diodą świecącą w przycisku świateł awaryjnych (bez pilota sterowany kluczykiem w zamku). W tradycyjnych wersjach ten moduł montowany jest na przednim prawym słupku pod komputerem lub jak...
aster centralne zamek centralne zamek aster aster sterować zamek
bezpiecznik octavia schemat sonda piekarnika amica pralka bosch produkowana rosji
reakcyjny pcf801 ciśnienie układzie klimatyzacji
Zapalniczka nie działa w Toyocie E12 2004 - diagnostyka Nagrzewanie się grzejników podczas grzania wody użytkowej