W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
a miemasz czasami podlaczonych dwoch silownikow sterujacych jesli tak to odlacz sterowanie od jednego i wtedy sprawdz
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
To rozbierz klapę i zobacz czy silnik ma sterowanie....
Witam gdzie znajdę kabel od przełącznika ryglowania zamka bez rozbierania deski rozdzielczej?potrzebuje wpiąć się tam że zdalnym sterowaniem.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Mozna wymienić na orginalne ale to raczej w serwisie koszt to chyba ok 250 za sztuke,często trzeba czekac 2 tyg no i lubią się zepsuć.tak więc uważam że nie warto-jakiś sterownik lub alarm z dwuimpulsowym sterowaniem zamka i komfortem lepiej wstawić.Proponuje code e-50 to jeszcze sterowanie klaksonem przy próbie włamania będzie
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
Ale tam nie ma być przejścia. Mikrowylacznik wykrywa otwarcie albo zamknięcie zamka, a silnik jest sterowany osobno. Moduł komfortu za to odpowiada, a w astrze chyba rec, ale nie mam pewności.
astra 1 ma sterowany central dwoma masami.
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
wielki dzięki wszystkim pozdrawiam pawelc
pewnie przeciety jest przewod od sterowania otwieraniem centrala.
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Pytanie: czy w miejsce uszkodzonych masterów, mogę założyć siłowniki slave, Witaj możesz założyć,ale nie będziesz miał sterowania z kluczyka.
A jak rozopznac za pomoca czego ejst sterowany centralny"-" czy "+".Czy da sie jakos to zamienic. I jak to jest w uniwersalnych centralnych zamkach??
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Więc tak niebieski jest otwieranie +12V impuls (w spoczynku masa) zielony jest zamykanie +12V impuls (w spoczynku masa) brązowy jest do siłownika master ( przy otwieraniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) biały jest do siłownika master (przy zamykaniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) kolejne biały i brązowy to kierunkowskazy. Pytanie czy mogę wykorzystać...
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Dzięki. Ziomal a może wiesz gdzie jest odbiornik zdalnego sterowania centralnym zamkiem?[ w ty samym aucie]
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jest uszkodzone w sterowniku centralnego zamka Astra F - sterowanie kluczykiem z zamka w dżwiach kierowcy działa prawidłowo ale pilotem nie działa . Wyzwalany jest minusem. podając minus do centralki na przewód zamykający gdy zamek jest zamknięty centralka prubuje go zamknąć jeszcze raz , a podając minus na przewód...
Bede instalował pilotowy sterownik centralnego zamka w Astrze F (z fabrycznym zamkiem el. i elektr szybami) bede instalowal według opisu na http://astra.autokacik.pl/technika/napra... jednka chciałbym dodatkowo podłaczyć sterownik do strowania bagażnikiem i el. szybami (domykanie) Czy może ktoś powiedzieć jakie koloty kabli w wiązkach...
jaki masz zamek oryginalny czy dokładany i czym sterujesz ?
niebeiski to rygiel,pojawia sie plus przy blokowaniu.skoro na zóltym i czerwonym masz naprzemienne napiecie to sam siłownik do wymiany,lubią się psuć w tych autach.Z przodu są przełączniki do sterowania całym centralnym
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
witam, chciałbym się dopisać...może to głupie pytanie ale mając oryginalny centralny (opel astra F 1992r.) i chcąc mieć centralny na pilota to będę musiał zakładać siłowniki czy tylko alarm ze sterowaniem zamka c. ?
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Oczywiście że można, kwestia tylko podłączenia sterowania pod istniejący CZ pozdr.
Nie bardzo rozumiem z tym kluczem,ten zamek jest typu bez pilota,sterowany z drzwi kierowcy lub pasażera.Mam dokładny schemat z kolorami kabli.
Zdalne sterowanie jest radiowe czy na podczerwień?
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
Auto z 1999r.Posiada tylko kluczyk a chcę zainstalować sterowanie na pilota.
Nie każdy brązowo/biały i brązowo/czerwony w samochodzie, to sterowanie zamkiem. Sprawdź, czy wysterowanie masą tych przewodów steruje centralnym zamkiem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Moim zdaniem nie skonfigurowałeś przekaźników w Magicarze do sterowania impulsami masy.
No wpisz sobie w googla, przekaźnik bistabilny sterowany impulsem 12V
czy tak samo się zachowuje przy sterowaniu kluczem z wkładki a sterowaniu od środka z drzwi kierowcy?
Centralnym steruje REC, a jeśli go nie ma to UEC. Nie ma osobnego sterownika.
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Powiem szczerze, że lekko się zdezorientowałem :D Bym był bardzo usatysfakcjonowany jakby i z pilota i z kluczyka było sterowanie. Jak więc tego dokonać ? :)
Z tym ze chodzi tutaj o podłączenie sterownika centralki i tylko centalki, berz zlarmu plus zapalanie kierunków przy zaykaniu zamka:) Pozdro!
Witam niestety mam problem, mianowicie podłączyłem wszystko tak jak według schematu jedyne co to ominąłem kierunkowskazy w ogóle ich nie podłączyłem uznałem że nie będą mi potrzebne. Mój problem wygląda następująco auto normalnie zamyka się z pilota lecz gdy chcę otworzyć to słychać "podwójne pykniecie" w sterowniku ale nic się nie dzieje. Kierowałem...
Chciałem jeszcze dopytać, czy te astry mają jakis sterownik zamka, czy sterowanie jest tylko zamkiem z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Bo jesli np. stało sie coś ze stykami w tych dwóch siłownikach, to czy można zamontować jakiś uniwersalny [made in china] sterownik na pilota wykorzystując te oryginalne siłowniki. Wtedy by można było chyba pominąć...
Właśnie jest sterowany plusem od akumulatora ale potrzebuje impuls od otwierania centralnego zamka żeby się zapaliła światła
A jakie to auto?Bo to moze być schamat np.promu kosmicznego.:) Opel Astra '95 1.7tdi
Witam. Mam pytanie. Zakładam alarm ze sterowaniem centralnym. W Astrze F zamek kierowcy można zamknąć tak żeby dało się wyciągnąć rygiel z drzwi,albo przekręcić na pozycję --- i wtedy rygla z żadnych drzwi nie wyciągniemy. Auto elektryk twierdzi że jest to wina uszkodzonego zamka w wyniku próby włamania-zamek dział poza zdewastowaną osłonką. Jest to...
Proszę o pomoc w kupnie lub naprawie kluccza{elektroniki} , nie działa sterowanie centralnym zamkiem {pilot}
Wyjąć cały zamek, wymyć, nasmarować, miernikiem sprawdzić czy do siłownika dochodzi napięcie. Stwierdzisz wtedy czy uszkodzony jest siłownik, czy też nie dochodzi do niego sterowanie.
Nie wolno przysłać wd40 we wkładki zamków bo tak jak napisał kolega wyżej wymywa on osady z wkładki i później problemy jak u Ciebie. Napisz proszę czy masz centralny zamek. Tak czy siak uważam że najlepszą opcją będzie zamontować zdalne sterowanie centralnego zamka z pilota i problem z głowy.
W moim Oplu Astra II, kombi od kilku dni przestał działać zamek w lewych, tylnych drzwiach. Nie działa sterowanie z kluczyka i z pilota. Proszę o pomoc, dzięki której uniknę niepotrzebnego rozbierania połowy samochodu. Dziękuję z góry i pozdrawiam Adam
corsa b ma takie same sterowanie,po prawej rowniez na slupku --tam powienien byc tez sterownik fabryczny na dole slupka,corsa c ma sterowanie inne kolorystycznie za pomoca masy oczywiscie
centralka dokładana... siłowniki uniwersalne ... wszystko od podstaw zakładałem... sprawdzałem czy jak podłacze niebielski i zielony od siłownika master pozposrednio do centralki czy zadziała ale niestety nie... bo brazowy czarny i biały z tego co się orierntuje to odpowiada za sterowanie pozostałymi siłownikami tak?
witam . mam pytanie pod jakie kable w drzwiach od kierowcy w corsie c podłaczyc sterowanie central zamkiem ? mam tam orginalne siłowniki i chce podłaczys nowe sterowanie pod te sterowniki.
a czy wogóle z tego larmu jest sterowanie central zamka.Jeśli tak to wpinamy się w przewody wychodzące z drzwi kierowcy(sterowanie masą). Jutro podam kolory bo nie pamiętam.
kiedyś chyba robiłem takiego transita i jeśli sie nie myle to drzwi pasażera a dokładnie krańcówka tam działa na rozwieranie czyli zabieranie masy przy otwarciu i tak samo kierowcy, ale u kierowcy była jeszcze normalna tylko do sygnału otwartych drzwi taka jak w oplu astrze . a zamek sterowany masami. najprościej zdjąć tapicere i symulować zamknięcie...
gdzie znajduje sie sterownik fabrycznie montowany od central zamka usilowalem zalozyc alarm z podlaczeniem otwierania i zamykania z pilota ale niestety zwarlem na raz otwieranie i zamykanie i efekt jest taki ze przy wylaczonej stacyjce nie dziala central natomiast po przekreceniu kluczyka do zaplonu dziala a po wylaczeniu zamyka wszystko zamyka (odlaczone...
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Zastanawiam się na zakupem sterownika centralnego zamka do mojej Astry F. Mam oryginalny centralny zamek na kluczyk, a teraz chciałbym dodać sterowanie zdalne czyli na pilota (na Allegro takie zestawy można kupić już od 50zł). Jeżeli ktoś ma już jakieś doświadczenie proszę o podpowiedź jaki dobry sterownik lub sterownik z alarmem kupić za rozsądną cenę....
Sterowanie jest poprzez impulsy minus mogą być prosto z układu nie trzeba poprze przekaźniki.
a kto w warszawie lub radomiu montuje seo perfect? Chciałbym zamontować alarm do Astry II, i skoro wszyscy tak polecaja to właśnie ten seo perfect. Mam centralny zamek i chciałbym by alarmem sterować kluczykiem z pilotem od centralnego.
Zostaje rozebranie drzwi, ale...ale...miałeś sterowanie z kluczyka tylko po stromnie kierowcy? Może po stronie pasażera sprawdź. :)
Podlaczysz kazdy alarm ktory ma wyjscie na sterowanie centralnym dwa impulsy masy
nie odkręcaj przewodow paliwowych zwłaszcza jezeli jest to CR. to nie jest metoda na sprawdzanie czy dochodzi paliwo do wtrysków. wszystko ma być szczelne na tip top. zobacz czy działa centralny zamek sterowany pilotem? czy masz jakies migajace kontrolki na desce?
Gdzie mógłym kupic centralny zamek sterowany pilotem na 4 drzwi , najlepiej silicon lub tesor ? Na allegro to raczej żadkość. a może ktos może polecic cos innego a co bedzie w miare trwałe a za rozsadna cene ?
W takim razie gdzie można kupic Silicony lub Tesory bo w sklepach internetowych znalazłem owszem ale bez sterowania pilotem.? Na allegro tez raczej to żadkośc
Witam Mam mnaly problemik z centralnym zamkiem w Oplu Astrze Classik. Problem polega na tym iz przestal dzialac mi centralny zamek ktory montowany byl fabrycznie. Zamek nie dziala ani z kluczyka ani z pilota gdyz dorabialem sterowanie zamka centralnego z pilota z prosta funkcja alarmowa. Sprawdzilem bezpieczniki wszytkie sa wporzadku. Co moglo sie stac...
Zielony kabel przy łączeniu z kablem wychodzącym z siłownika był przerwany, jakość a w zasadzie "grubość" kabli dołączonych do zestawu to porażka. Wymieniłem kabel i wszystko działa z pilota jak i z kluczyka przy sterowaniu masą. Dziękuje za pomoc
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
Sprawdz na Allegro jest mase tych alarmów i mysle że w 150zł się zmiescisz a jeśli chodzi o sterowanie centralnym zamkiem to kup alarm taki jak Ci pasuje do sterowania zamkami albo zastosój przekazniki do zmiany polaryzacji napięcia sterującego
Tez tak może być - u mnie jest masa stała i podawany "+" stały lub poprzez układ wygaszający, który jest sterowany czasowo i wyłącznikiem krańcowym w drzwiach (a dokładniej w zapadce zamka drzwi). Jeżeli przełączam na styk sterowany - napięcie po czasie zanika do ok 3V względem masy - powodowało to przepływ małego prądu i żarzenie się "żarówek" LED.
Czy ktoś spotkał, się z następującym problemem. Znajomy wyjął ze skrzynki w bagażniku bezpiecznik nr38, aby mieć "na wzór" w sklepie. Następnie włożył bezpiecznik i okazało się, że centralny zamek przestał działać. Zdalne sterowanie generalnie działa, normalnie steruje tylko tylną klapą (zamek klapy się blokuje się i zwalnia prawidłowo), nie działa...
Wydaje mi się, że źle podłączyłeś stałą masę do przekażników w centrali alarmu i przekaźniki spoczynkowo zwierają sterowanie. Podepnij NO przekaźników do masy, a NC zostaw niepodłączone.
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
sterownik Proxima w oplu sterowanie masa przewody brazowo-bialy i brazowo-czerwony wychodzacy ze slupka od drzwi kierowcy
Centralka od sterowania zamkiem znajduje się w przednim słupku drzwi pasażera. Jest ona w środku słupka. Najlepiej się tam wpinać. Jak znajdę zdjęcia to wstawię.
Poszukuje jakiejkolwiek informacji o układzie scalonym U2552 TFK (sterowanie centralnego zamka OPEL Astra '92).
Posiadam alarm taki jak w temacie. Po zamontowaniu alarmu i po zaprogramowaniu na program 11 do Astry(3362), alarm nie reaguje na wejscia blokujące (impuls masy(sterowanie) z zamka centralnego) objawia sie to tym, że można rozbroić alarm otwierająć drzwi kluczykiem. Na programie uniwersalnym alarm nie działa. Może ktoś z Was spotkał sie z takim problemem?...
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
witam posiadam Auto alarm RTX VULCAN V1 i mam taki problem ze nie mogę podłączyć sterowania zamka centralnego dokładnie chodzi mi o opel astra I. znalazłem przewody sterujące impuls zamknij i impuls otwórz ale nie wiem bo mam orginalną centralkę ale tyle co wiem to poprzez masę załącza sie centralka ale gdy podłączyłem poprzez wszystkie pokazane schematy...
Połączyłem do czarno niebieskiego i nie działało to połączyłem do żółto czarnego i to samo. Dodano po 8 Ja podłączyłem do wiązki kabli zaznaczonych na czerwono na załączonym obrazku. W zaznaczonych kablach na niebiesko też są wymienione wyżej kable czyli żółto czarny....itp http://obrazki.elektroda.pl/7701850300_1... Dodano po 2 http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na...
Witam, Mam pytanie w temacie centralnego zamka fabrycznego Opel Astra H '06 cdti. sterowany z pilota(kluczyka fabrycznego. Potrzebuję wysterować za jego pomocą dodatkowe urządzenie tzn: - zamykam auto pilotem podaje zasilanie na to dodatkowe urządzenie - otwieram auto pilotem wyłączam dodatkowe urządzenie. Da sie to jakoś prosto zrobić(wystarczy mi...
Rozumiem, podłączę się w tę wiązkę. Chciałem tylko aby wszystko było w jednym miejscu. Siłowniki master mam dwa z przodu, z tyłu slave. Rozumiem że może nie być żadnego sterownika i pozostałe siłowniki sterowane są przez przekaźnik ze siłowników master? Dlatego właśnie pytałem jak działa zamek, chociaż wszedzie znajdowałem informacje że sterownik jest...
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
aster sterować zamek aster sterować zamek centralne aster sterować centralny zamek
turbo diesla benzyny mikrofon czyszczenie telefonie sterowanie przez rs485
Jak rozpoznać bieguny superkondensatora? Czy druty na ciepłym kaloryferze są bezpieczne?