Chyba to nie woda lecz słaby akumulator.
Prawdopodobnie więc masz za słaby rozrusznik, jak podasz VIN to postaram się to sprawdzić.
Masz te podciśnienia źle podłączone. Z wakupompy wężyk do trójnika pomiędzy zaworem termicznym, a mechanicznym przy dźwigni nastawnika, z zaworu termicznego do siłownika na pompie (podnosi obroty biegu jałowego na zimnym silniku), a z zaworu mechanicznego do egr
A wężyk od pompy do serwa nie przepuszcza? Sprawdź wspomaganie. Wciśnij hamulec dwa razy a za trzecim wciśnij i trzymaj, odpal silnik i daj znać czy pedał się cofnie. Jak pompa sprawdzona i wężyk szczelny to pewnie membrana..
Może być walnięty termostat i jest cały czas otwarty przepływ co powoduje wychłodzenie silnika i stosunkowo niską temperaturę płynu w chłodnicy.Układ chłodzenia powinien być szczelny. Sprawdz czy w wyniku ubywającego płynu nie zapowietrzyła się chłodniczka.
Wymień termostat, tyko jak masz kupować jakiś zamiennik to lepiej nie wymieniaj wcale. Przerabiałem ten temat. Kup sobie w oplu, zapłacisz kilka dych więcej i po nagrzaniu silnika skazówka stanie na 90 stopniach. Jak będziesz kupował termostat miej ze sobą numer silnika!!
Koszt instalacji to ok 2200-2500zł, rzecz jasna IV generacja, by nie pogarszać osiągów. To jedyna sensowna opcja do silnika MPI i do tego jeszcze 16V,a te 500zł różnicy między II generacją jest warte dopłaty. 82KM to dla Was na prawdę taki słaby silnik :/ taka Astra II z silnikiem 2.0DTL ma też 82KM, a jest ze 300kg cięższa.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Silnikowi nic nie będzie, nie martw się. Jak wywalisz ten tylny wydech, a dalej będzie słaby, to prawdopodobnie jeszcze będzie kat. do wymiany albo wyskrobania.
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Mechanika musisz wymienić, już sprawdziłeś,słaby jest.
Skoda daleko od Ciebie, do tego golas. Jak już kupować nowe auto, to po to żeby mieć w niem te wszystkie nowoczesne bajery. Astrę z LPG też bym odpuścił - raz, że słaby silnik, dwa że z LPG (chcesz to załóż sam). Astra z Warszawy - mogłaby być ok - fajny silnik, dobrze wyposażona, ale w/g mnie nie warto szukać auta tak daleko.
Dla pewności posprawdzaj jeszcze masy w aucie może brakuje przy silniku albo ma słaby styk a kontrolka od poduszek zaświeci się jak napięcie akumulatora zabardzo spadnie . Naladuj akumulator spróbuj odpalić a jak się uda to zmierz czy jest ładowanie .
Witam Na gazie nie są, dzięki za podpowiedź jak sprawdzę to napisze co i jak. A i temperatura silnika w jednym i drugim są ok. Sprawdzę temperaturę zasysanego powietrza.
1,6 8 zaworowy silnik niezniszczalny ale trochę słaby. 1,6 16v jest bardziej zrywny ale więcej problemów sprawia.
Witam. Mam kłopot z silnikiem - Astra c14nz Jest słaby, wolno wkręca sie na obroty. Sprawdzałem już prawie wszystko. Dziwi mnie jedna rzecz - Dlaczego komputer nie pokazuje żadnych błędów gdy jeżdżę na odłączonej sondzie lambda??? Silnik rozgrzany do temperatury pracy. Pomocy
Jak późno włącza się wentylator to wina jest włącznika wentylatora.ktory jest w chłodnicy.Poza tym samochód mógł być uprzednio przegrzany przez słabego kierowcę z powodu uszkodzonego omawianego włącznika.Po wymianie wstawiono niewłściwy włącznik.Właczniki sa w sprzedaży o różnych temperaturach włanczania.To jest cała przyczyna nadmiernego grzania silnika.Reszta...
może u Ciebie ten zawór jest słaby http://www.allegro.pl/item607380901_prob...
Chyba jednak oddam go do serwisu ;-( Mam nadzieję ze nie jest to żaden wielozawór tylko może coś nie kontaktuje. A ktoś mi powiedział że może to być wina słabych świeć - prawda to???
Pobór prądu przez lampkę - 5W/12V=0,41A Klasa tego miernika jaka jest każdy widzi (dodatkowo przy słabej baterii ten miernik znacznie zawyża pomiar). Oprócz radia prąd pobiera jeszcze zegarek i sterownik silnika ale i tak powinno być max. 0,05A. Podłącz to radio tak jak w instrukcji radia, tak aby nie grało przy wyjętym kluczyku.
Masz miernik , jakie jet napięcie na aku w chwili niby kręcenia?To jest ważne. Mogą być jeszcze klemy , masa na silnik z budy - słaby kontakt.
Do tej pory było OK z tym ładowaniem? Generalnie Ople miały problemy z klemami i masą silnika. Zobacz czy klemy nie robią się ciepłe.
To coś wleciało do środka, ewentualnie przyblokowało któreś koło. Zęby paska są ewidentnie wyłamane, pasek nie przeszkoczył ze względu na zbyt słaby naciąg.
Kiepskiej jakości rezystory,silnik ciągnie więcej niż normalnie lub słabe chłodzenie w tunelu gdzie siedzi.
Oplowski (nie Isuzu) X17DTL - 68KM wtrysk pośredni, najstarszy i najsłabszy z montowanych w Astrze II. IMO stanowczo za słaby do tego (nie lekkiego) auta. http://tylik.motogrono.pl/otworz-oczy-pr...
a możliwe że wyje bo ogólnie to cały silnik wyje to cięzko powiedzieć
Elektroniczek rozrząd był wymieniany miesiąc temu, nowe rolki, napinacze.. ale praca silnika jest taka sama jak przed wymianą
Nie jestem mechanikiem, ale jeździłem i naprawiałem AG 1.6 16V i AH 1.8 16V. W G są słabe hamulce i 1.6 jest mułowaty. Był problem z masą silnika może komputera silnika. Olej brał od zakupu 115kkm 0,3l na 1000km 1.8 czyli Z18XE 125KM jest sporo fajniejszy, olej zaczął brać od 220kkm (0,2l) ale zależało to od stylu jazdy i obrotów - aby chciał jechać...
Sprawdź też, czy przy załączaniu innych dużych odbiorników prądu nie dzieje się to samo. Bo taki objaw może dawać słabe zmasowanie silnika z karoserią.
"Objawy występują na benzynie i na LPG. " więc raczej nie jest to reduktor. Zapchany kat, zawieszony recyrkulator, sonda. Zapala się kontrolka silnika?
Głośno i słaby właśnie dla tego że katalizatora nie ma.
Sprawdź ciśnienie paliwa na szynie , zobacz czy nie masz słabej masy na silniku i sprawdź kompersje w garach.
Sprawdź sonde lambda. U mnie w silniku 1.8 16V przy uszkodzonej sondzie działy się dosłownie CUDA! W tym słaby silnik, skaczące o ok. 100o/m obroty, głośniejszy i palił o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele za dużo. :)
Sprawdź zawór recyrkulacji spalin czyli EGR Auto przez zanieczyszczony zawór może kopcic , słabe przyśpieszenie i większe spalanie
Raczej nie kupisz zdrowego takiego silnika za 400zł , trzeba rozebrać ten silnik co masz i wtedy będzie wiadomo czy lepiej kupić inny silnik czy naprawiać stary.
coś z turbinką, do 2tyś za mała siła spalin i jej nie ciągnie, smarowanie turbiny może za słabe
albo... Pierścienie juź się zuźyły, I słabe spręźanie ma, a nie bieźe ci oleju z silnika?
Jestem nowym użytkownikiem i na początek chciałbym wszystkich powitać. Jestem posiadaczem Opla Astry H z silnikiem Isuzu. Mój problem polega na tym,że bardzo często naprawiam alternator w tym samochodzie. W tym roku alternator był raz regenerowany, a pózniej jak się zepsuł to wymieniłem na nowy. Elektryk tłumaczył mi ,że winną za uszkodzenie alternatora...
Proponowałbym zajrzec od drugiej strony czyli od klaksonu.Jakie napięcie i czy wogóle jest i ew wymontować go i sprawdzić na stole.Jezeli ok to szukaś ew słabego styku lub przerwy w obwodzie.
Przerabiałem Vectrę B 1.6 101 KM. Przy jeździe z rodziną i przy klimie do dobrego wyprzedzenia lub innych sytuacjach na drodze trzeba było się nieźle pozbierać - a są sytuacje że wyprzedzanie to nie tylko szybkość ale i czasami bezpieczeństwo. Nie widzę sensu spierania się dalej - niech autor postu sam to sobie oceni. Krótko - bredzenie bez sensu,...
Mi się wydaje że w tym silniku możesz mieć niepodpięte czujniki ciśnienia, MAF, temperatury itp. a on i tak powinien odpalić. Nawet bez czujnika prędkości wału odpali, bo ma drugi czujnik prędkości w pompie. Błędy które miałeś nie mają prawie żadnego wpływu na odpalanie silnika. Albo jakiś dziwny zbieg okoliczności i coś się stało z układem paliwowym...
a czy po wymianie turba wyczyściliscie Intercooler i węże ze starego nagromadzonego oleju?? To też jest bardzo ważne bo jak zassie i wejdzie na obroty tak macie po silniku..
pomiędzy minusem aku, a jakąkolwiek masą są około 3ohmy To bardzo dużo. Bez żadnych przyrządów można znaleźć gdzie jest słaby kontakt, bo się będzie grzać.
Silnik może i trwały ale mocowo wystarczający co najwyżej do Corsy C, ewentualnie do Astry F, ale do znacznie cięższej Astry G stanowczo za słaby, podobnie zresztą jak 82KM X20DTL. Po mieście może być ale w trasie z 3-4 pasażerami i bagażem wyraźnie brak mu mocy, choć lepsze to niż Astra II z silnikiem 1.4... niby 90KM ale tragedia.
Niestety większość przypadkow tego silnika to zaczyna się od słabej kompresji któregoś cylindra plus przegrzanie bloku. I jeżeli widzisz ze się gotuje to pierwsze zmierzyć kompresje. Ma być w przedziale wartości kolo 14bar, 13 bar tez nie jest zle, ale poniżej 13tu to pierwsze światełko do naprawy silnika. Kompresja poniżej 12,5 kończy się najczęściej...
Podłączyłem kompresor na krotko i magnes przyciąga sprzęgło, zamontowałem wszystko i podłączyłem na krótko, sprzęgło podczas pracy silnika nie rusza się. Wydaje mi się że magnes działa ale jest za słaby. Cewka pokazuje oporność 4,2 ohm
Bez diagnostyki to naprawde ciężko, może być zatkany wydech, słabe cis. paliwa, zły stan silnika, uszkodzone ecu silnika, naprawde wiele rzeczy
Nie demonizuj kręcenie licznika to nie jest prosta sprawa dla zwykłego kowalskiego i robienie tego co roku mija się z celem. Co 1.8 opla to tak jak wyżej realne 400 tyś i pierścienie mówią papa. Pojawiają się problemy z wariatorami rozrządu. Co typowych usterek to jeszcze chłodniczka oleju ,lubi wymieszać płyn z olejem co bardziej narwani robią UPG...
Astra G silnik x14xe, własciciel samochodu miał słaby akumulator i podłączył jakis prostownik rozruchowy, samochód nie zapalił, zmienił akumulator i już go nie zapalił, po włączeniu zaplonu. Brak kontrolki silnika, brak kontrolki imma, oraz nie działające zamykanie i otwieranie szyb.diagnostyka silnika pokazała błedy, P1612,P0650,P1231,P0230,P0443,...
Kupiłem manometr i wyszło mi że pompa podaje 0.55 bara. Za mało.Ma być 0,8 atm. Pamiętajcie że tam jest sonda z 1 przewodem, czyli sporo czasu silnik pracuje bez niej.
Koledzy sprawdzałem dziś katalizator jest dobry. Reszta wydechu jest tego roczna. po npołudniu jadę ponownie na komputer, zostało mi ostanie prawdopodobne rozwiązanie świece i sonda lambda która może nie dawać rady. Sprawdzałem świece wymieniałem je 2 m-ce temu teraz są okopcone jakby było słabe spalanie paliwa.
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Na wolne obroty największy wpływ mają lewe powietrze za przepływomierzem oraz mechaniczne uszkodzenie silnika, słabe ciśnienie lub przedmuchy. Wiązkę i uszkodznie osprzętu wyklucza brak DTC czy trybu awaryjnego. Jednak stawiałbym na sterownik silnika - hybyrda?
Check się nie świeci , sprawdzę ciśnienie to będę wiedział na czym stoję. Po wymianie uszczelki mechanik mówił że mierzył na zimnym i było trochę słabe potem mierzył ma ciepłym było już lepiej.
Zacznijmy od tego: Filtr paliwa, powietrza, świece wymienione? Jest mułowaty równo na gazie i benzynie? Czy kontrolka check engine sie pali? (jesli nie to czy zapala sie przed uruchomieniem silnika, moze nie byc zaroweczki ;) )
Golf 2 jak najbardziej miałem kiedyś Dodano po 15 Co do astry 1 obecnie nie narzekam , tylko blachy słabe. Moja astra jest z roku 91 i jeździ 7 lat w gazie , ale jak już coś to silnik 1.6 8v albo 1.4 8v mniej będzie palił, tak samo w golfie , silniki mało awaryjne i tanie w naprawie.
O kurcze, ale się nawstawiałeś zdjęć ale niewiele z nich wynika. Np nie wynika gdzie masz dysze zamontowane. Ten reduktor jest na 100% za słaby do tego silnika. Problem wynika z podawania gazu w fazie ciekłej / nieodparowanej do kolektora.
Listwa zapłonowa daje iskrĘ, ale nie zawsze jest jednakowa, podmieniałem świece i to samo, jedną zalewa 3 od cewki Dodano po 6 Dodam że podczas jazdy nie szarpie, wszystko jest ok, tylko jest słaby, ma z 70% mocy i jeśli chodzi o olej to nic nie kopci.
Mam Astrę F 1,8 16V silnik C18XE benzyna + LPG. Przekręcam kluczyk (nie zapalam!) a obrotomierz zaczyna podskakiwać, skacze 2-3 tys. obrotów i do zera , tak w kółko. Czasami wskazuje nawet wyższe pseudo obroty, a potrafił się też zawiesić, wskazując pozycje poza skalą (zahaczył o element obudowy w pozycji "na godz 13"). Co może być przyczyną? Słaby...
Po pierwsze płyn zagotuje się dopiero przy około 120 stopniach. Ciśnienie w układzie jeszcze podnosi temperaturę wrzenia. Może pompa robi słaby obieg. Tak czy inaczej wentylator powinien pracować nie później niż przy 102-105 stopni. Jeżeli masz rezystor wentylatora, prawdopodobnie nie włącza się pierwszy bieg wentylatora. Winny może być sterownik silnika,...
Nigdzie nie szukaj tylko w alternatorze to po prostu badziew ,a elementy wymieniane słabej jakości. Widać że na rynku części zamiennych totalny szmelc.P
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
To może ci mechanik posprawdzać świece czy są dobre bo mogą mieć słabe styki albo przekaźnik do świec też lubią paść styki i słabo grzeje
kolego ten silnik nawet przy słabym ciśnieniu musi zapalić masz po prostu spalone któreś świece żarowe a dymić może od słabych wtrysków itd .po prostu bez fachowca nic nie zdołasz ' nie trzym temperatury - termostat. silnik potrzebuje przeglądu .
Wiedziałem właśnie, że te skrzynie są kiepskie i dlatego jak z jajkiem się z nią obchodziłem. Z układu jezdnego na pewno nie bo to raczej wycie by było. Może faktycznie turbo albo coś w około tego. Wydaj mnie się, że albo właśnie jest coś z szeroko pojętym dolotem albo np. problem z konwerterem hydrokinetycznym. Choć na konwerter to z kim bym nie pogadał...
Termostat przełącza między dużym, a małym obiegiem cieczy. Jak na zimnym silniku, niedługo po starcie masz ciepły dolny wąż od chłodnicy to termostat przepuszcza i jest do wymiany, auto wolniej się wtedy nagrzewa (tyczy się to temp. silnika, a zimą też i ogrzewania) Na małym obiegu ciecz przepływa przez blok silnika, ewentualnie nagrzewnicę z pominięciem...
Ciśnienia nie sprawdzałem sprobuje to jutro zrobić u mechanika. A z kabli to samo prąd napewno ok bosh silver 88amh Dodano po 3 zobaczymy jak to będzie z tym ciśnieniem, ale jakby było słabe to chyba silnik też by chyba żle pracował słaby czy coś? powiem szczerze ze podczas jazdy radzi sobie Bardzo dobrze
Dlatego pytam co tam dać aby to schłodzić, bo pomysł Opla jest słaby kręcąc sterownik z elektroniką do korpusu silnika. A z drugiej strony jak będzie to napiszę co da. (ci)
Witam. najpierw musicie panowie sprawdziś ciśnienie pompy paliwowej, bo w zimie tanie zamienniki maja słabe cisnienie i auto pali za którymś razie lub pali i gaśnie...
Witam.Miałem taką asterkę z silnikiem 1.4 z 1995r. Użytkowałem ja 5 lat i byłem zadowolony, mało usterkowa, silnik słaby 60 km, zużycie paliwa w trasie około 6l a w mieście to 8,5-10l paliła( szkoła,praca,dom około 10km dziennie) blacha była jak na opla super(składany w Belgi), ogólnie fajne autko, wybrałbym z innym silnikiem.
Witam posiadam opla astrę 2 rok 1999 silnik 1.7td bardzo mi parują szyby nadmuch daje ciepło ale słabo może filtr kabinowy lub powietrza jest tego przyczyna czy to jakaś inna usterka może być.
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Niska kompresja? Przy 140km/h na autostradzie wciskałem może z 1,5cm gazu. Gdyby miał niska kompresję to sam z siebie by był bardzo słaby, a spożycie oleju było wysokie. No i gdyby to był temat samej kompresji to na mrozie by odpalał znacznie gorzej a nie lepiej. Przez weekend chyba wymienię ten czujnik wody i zajrzę do przepustnicy.
Tak to ten sam silnik co w Doblo. Mam mocniejszą wersję (90KM) tego silnika w Grande Punto, po mieście pali koło 6l/100km, w trasie bez korków da się zejść poniżej 4,5l/100km, a najmniej raz mi spalił na "trasie" Bielsko-Sosnowiec-Bielsko 4l/100km. Mieszkam w terenie pagórkowatym więc to chyba niezły wynik. Normalnie na tej trasie pali mi ok 4,8l/100km...
A skąd miałoby być ,pewnie masz słabe masy w lampach tylnych i na pozycji pojawia się napięcie zamykające masy stopu i wstecznego.P
Zarowno glosniki jak i suba pod wzmacniacz z tym ze na glosnik do drzwi 1 kanal na 1 glosnik a na suba mostek z 2 kanalow. Oczywiscie jeeli masz tego alpina w wersji 4 kanalowej. Troche slaby bedzie jak na tego suba z hertzem bo ten glosnik naprawde wiele potrafi szczegolnie zaskakiwac pozytywnie swoim brzmnieniem. mrv1005 ma tylko dwa kanały także...
włożyłem następna przepływke i szarpie dalej jak na 1.8 jest słaby i moim zdaniem za dużo pali .nie wiem co za przyczyna gdzie szukać dalej wnerwia to szarpanie.??????
Auto jeździ ale nie ma takiej mocy jak na pompie poprzedniej oryginalnej. Ten silnik nie zawsze jest słaby z powodu pompy, jest tam kilka innych problemów które mają na to wpływ...
Czasem by poprawnie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS musi być odpalony silnik. Sprawdż jak zachowuje się pedał hamulca po silnym zaciągnięciu hamulca ręcznego.
Witam. Mam problem z astrą. 3 Tyg temu wymieniłem elektrozawór i przepływkę ponieważ silnik był słaby i na wyższych obrotach przechodził w stan serwisowy. Samochod dostał 50% wiecej mocy i bylo super. Teraz znowu zaczęły się te objawy. Ostatni błąd to błąd ciśnienia doładowania. Znowu poszła przepływka? Kupiłem oryginał boscha :( Co mam robić?
W przypadku awarii to się jedzie do warsztatu naprawić. Zdajesz sobie chyba sprawę że te najtańsze dupowozy z małymi silnikami to ani ABS-u ani żadnych korektorów nie miały a jedynie cylinderki mniejszej średnicy.
Trochę dziwne zestawienie, bo auta są z różnych segmentów... u FIATa odpowiednikiem Astry G było Stilo, natomiast u Opla odpowiednikiem Punta 2 była Corsa C. Lepiej zniesie LPG silnik Astry, jest prostszy i mniej wysilony - Punto ma 80KM z 1.2 a ta Astra ma 75KM lub 84KM z 1.6. Problemem astry jest natomiast to, że jest ciężkim autem i ten silnik jest...
Nie przesadzacie z rozmiarem opon tzn szerokością? Ludzie to jest UNO to się ledwo ciągnie a tutaj już desperackie 185/60 R 14 .. to nie na to auto takie opony. Ja takie miałem w Astrze F 75KM - do miejskiej jazdy się nie nadają a co dopiero do słabego, biednego UNO. 165mm to za szerokie. Wiem że ma zamiar zmienić silnik ale to tylko silnik a nie całą...
magiczne uszczelnienie silnika nagarem to mit, możesz bez obaw zmienić na olej wyższej klasy. jeśli po wymianie oleju pojawiły by się wycieki, spadek ciśnienia czy inne niepokojące rzeczy znaczyło by to wyłącznie o bardzo słabej kondycji silnika . do tego silnika z powodzeniem można stosować 10w40 GM'a, dobry stosunek cena-jakość.
Miałem AH ale 1.8. Ogólnie byłem z niego zadowolony. Przy zakupie miał 2,5 roku i 125kkm. Przy sprzedaży miał 265kkm i poza braniem oleju nic się nie działo. Na forach pisano, że przy 300kkm remont silnika. Niestety wg mnie silnik 1.4 jest za słaby do tego modelu, ciężkie wyprzedzanie i moc dopiero od 3,5 -4tys. obrotów.
Ja tam mam Opla Astre z 92r z silnikiem 1,6 i nie narzekam. Naprawde chodzi bardzo dobrze ten samochód, tylko leje paliwo, zmieniam olej i wymieniam pasek rozrządu :) Jakoś nie słyszałem żeby ktoś narzekał na Astre, fakt korodują z tyłu nadkola, chociaż u mnie sie jeszcze trzyma bardzo dobrze. Tylko że z silnikiem 1,4 troszke słabe są i podobno więcej...
A tam gadasz miałem kilka opli i zawsze szedł atf . Biegi palcem szły Do trupów z małymi, słabymi silniczkami ok, ale wlej taki do czegoś mocniejszym silnikiem to zobaczysz jak szybko się skrzynia rozkraczy.
Możesz mieć wlane słabe paliwo, uszkodzoną turbosprężarkę, świecę, zużyty silnik, rozrząd do wymiany, zepsuty przepływomierz. Wyczyść EGR i prześwietl układ zapłonowy. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Bierz 1.6 mpi jak już ma być golf . Masz też astrę j 1.6 T. Poza słabą skrzynią silnik bardzo dobry, i dobry pod gaz. Proponuję też wyjść poza świat vag i bmw bo inne marki też istnieją.
Witam Jak w temacie posiadam opla Astrę F z alternatorem Bosch 70 A Typowa usterka dla tego typu alternatora gdybyś dobrze poszukał to wiedziałbyś że usterką są słabe główne diody czyli prostownik do wymiany.P
Nie wiem czy zawieszenia od astry wytrzymają. Do tego kłopoty z ich montażem- geometria moowania Mc Phersona, słabe półośki i przeguby. Wyszedłem z założenia że zawieszenia od T4 są najprostrze. Jeden zespolony mechanizm przykręcony do ramy, bardzo solidny- duże przeguby, grube półośki, solidne łożyska. Większe momenty do przeniesienia jak w ciągniku.
Kilka dni temu kupiłem Opla Astrę II 1.6 16 V X16XEL 1998r ( z Niemiec) Zauważyłem że silnikiem trzepie, jest słaby, pracuje jak diesel a to benzyna. Jedna świeca była mokra więc je wymieniłem na nowe - dalej to samo. Kolega podpowiedział żeby zamienić cewkę zapłonową, zakładałem dwie różne używane - bez skutku Co to może być ? Proszę o pomoc P.S Chyba...
Panowie odgrzebuje temat czy ktoś się uporał z tym nieszczęsnym błędem. U mnie ta sama historia dane z zamrożonej ramki identyczne jak w tym poście jak bym je skopiował. Świece nowe egr wyczyszczony wydech szczelny przepustnica czysta i cały czas to samo nie mam już pomysłów mało tego auto jeździ jak złoto nie szarpie nie przerywa nie ma żadnych braków...
Dlatego napisałem że bardziej bezpieczne jest założyć trójniczek ;) Kiedyś próbowałem kleić tą rurke podciśnienia do serwa to od wstrząsów się ułamało i oczywiście hamulce słabe, szarapnie silnika itp. Można też raczej bez problemu dostać rurke taką jak ma być czyli na 2 wężyki.
Może rzeczywiście coś pobiera prąd z akumulatora. Proponuje potwierdzić, wykonując pomiar po 10 minutach o których piszesz z włączonym w obwód amperomierzem. Nie zgadza mi się jednak to co piszesz, że rozrusznik nie kręci i również nie przygasają kontrolki. Zawsze jak miałem rozładowany akumulator, to próba rozruchu powodowała przygasanie kontrolek....
Astra II z roku 1998, silnik 2.0 dtl 80 KM. Od pewnego czasu ubywało mi płynu chłodniczego z powodu nieszczęlności uszczelki pod głowicą. Płyn znajdował się w układzie wydechowym. Przed wymianą uszczelki pod głowicą włączała mi się kontrolka trybu awaryjnego, lecz po pewnym czasie po dodaniu gazu gasła kontolka. Ostatnio włączył się na stale tryb awaryjny...
Witam ponownie Problem po części udało się namierzyć. Rano zmierzyłem testerem aku (oryginał GM jeszcze), który oryginalnie ma 255eN Po zmierzeniu wyszło że ma 150eN. Naładowałem go i auto odpaliło od strzała. Generalnie świetnie jeździ, odpala od strzała, nie szarpie, nie dusi się itp. Problem tkwi gdzie indziej. Podłączyłem go do kompa i co pare minut...
2.0 i 2.2 DTI (Y20DTH, Y22DTH) w Zafirach to archaiczne silniki na pompie wtryskowej VP-44. Co prawda 16V (na jednym wałku!) i z bezpośrednim wtryskiem ale o dość niskiej kulturze pracy i słabych osiągach. Ojciec ma Astrę II z silnikiem 2.0DI (czyli słabsza, 82KM wersja, bez IC, kod silnika X20DTL) jedyne co mogę powiedzieć to że zimą pali idealnie...
Zwracam honor koledze SEED.Jak widze mamy sprzeczne doświadczenia z lpg,ale zgadzamy się co do jednego ze problem trzeba rozwiązać.Ja jednak skłaniam się do regulacji parownika jeśli chodzi o spalanie,z naciskiem na membramy słabej jakości.Co do strzałów w tłumik...nie można wykluczyć przebicia na przewodach WN.
Witam Mam astrę H i polecam ci silniki od 1.7/100 koni , te słabsze odpuść sobie nie będziesz zadowolony , mówi się mi tam wystarczy a potem się żałuje , ja teraz szukał bym 1.9 150 koni
słaby aster aster słaby słaby grzać aster
excel losować liczba telewizor samsung standby słaby iskra honda
Jak włączyć podświetlenie w Blaupunkt MP27? Komunikat "Załóż wylot do kawy" w Siemens EQ.9