zapragnąłem jednak korzystać z niego. Pytanie czy centrala do której jesteś podłączony obsługuje jeszcze wybieranie impulsowe. Bo to może nie być takie oczywiste w obecnych czasach. Być może rozpoznaje tylko wybieranie tonowe.
Proszę bardzo według Etzolda: A - BKBN (czarno-brązowy) B - BN(brązowy) C - BNBU(brązowo-niebieski) D - BKWH(czarno-biały) E - RDBU(czerwono-niebieski)
Pewnie jakieś dodatkowe wyposażenie Dokładnie. To jest wtyczka do sterownika tempomatu.
Sterownik Simtec 1-22 2-4 3-2
Kolego spróbuj podmienić sam silniczek krokowy to on jest odpowiedzialny za wolne obroty. Na twoim zdjęciu to część z napisem 1,6 tam gdzie wchodzi wtyczka.
Zobacz czy nie ma urwanych kabli , spadła wtyczka z czujnika lub zaśniedziała
Napisz dokladniej co więcej potrzebujesz. Immo idzie kablem tym samym o impulsy prędkości z zegarów. Po protu przecinasz niebiesko - czerwony ten co idzie z zegarów i wstawiasz immo. Oczwyiście do stosownych pinów tego immo. Poza tym musisz jeszcze zasilanie do immo podpiąć. Na chematy popatzr, do ściągnięcia np z astra.autokacik.pl
zapłon? czyli gaśnie silnik? sprawdź na dole słupka w nogach kierowcy jest podłużna wtyczka, często w tych astrach gdzieś tam nie ma styku i cyrki się dzieją
AMP Superseal 2.8mm jeśli dobrze kojarzę.
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Może wtyczka się wypieła z tyłu tego panela od ogrzewania
przy samej poduszcze w siedzeniu nie łączy wtyczka.
Czyli wystarczy przylutować kawałek przewodu miedzianego? Rozumiem że to są te dwie blaszki gdzie jest wtyczka na ostatnim zdjęciu?
Która wtyczka tam jest, 10 czy 16? Jakie napięcia na TPS?
Astra II F X14XE http://obrazki.elektroda.pl/2090448700_1... We wnętrzu skrzynki (zaznaczone na niebiesko) mam wtyk 4 pinowy. Od czego on jest. Gdy silnik jest wyłączony brak na nim napięcia. Po przekręceniu zapłonu pojawia się +12V na dwóch pinach.
Chodzi ci o te piny co są w tych okrągłych wtyczkach?
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy to jest wtyczka pod AUX, wtyczka znajduje się koło ręcznego: https://obrazki.elektroda.pl/7240720300_...
było wpięte w tą wtyczkę bo sam to odłaczyłem ale teraz nie mogę znaleść. Z jakiej wiązki lub miejsca wychodzi pasująca wtyczka do tego gniazda
Mi się jeszcze nie trafiła ta hybryda z błędami wentylatorów, zwykle to immo, ładowanie (ogólnie uszkodzona komunikacja), czujnik wała albo EGR, Ale kolega wyżej bardzo dobrze podpowiada sterownik na stół, otworzyć go i sprawdzić połączenia miedzy drukiem a wtyczkami.
Telefon tam podłączony musi mieć wybieranie tonowe, telefon z tarczą ma tylko "tryb" impulsowy co wynika z zasady działania samej tarczy, więc raczej go nie podłączysz i nie wtyczka jest głównym problemem.
Pompa psg 5 jedna wtyczka, immo w sterowniku silnika.Psg16 dwie wtyczk,i immo i sterownik silnika w sterowniku pompy.
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
sterownik pod nadkolem w błotniku x129 to wtyczka pierwsza od koła jak cos to pisz ktore piny chcesz sprawdzic
U mnie w 1,9 podobne objawy (nie koniecznie błędy) były przy brudnych (niekontaktujących) wtyczkach wtryskiwaczy.
Nie tyle z kablami problem, co fakt, ze w tej astrze, jest wtyczka z pinami miedzy drzwiami a kabina. Wiec tak sobie mysle, wyjde z kablami obok tweetera najwyzej i poprowadze je jakos w dol za schowek hmm?
Jak byś miał stary komputer z com-em to byś mógł zbudować kabelek sam za 30zł.. Tutaj najtańszy interfejs. https://www.youtube.com/watch?v=7evRXv9A... To jest do astry F, do G już wtyczka OBDII
Witam czujnik umiejscowiony w przednim zderzaku (mniej wiecej na środku na dole). poszukaj może ostała sie wtyczka lub przewody wychodzące z wiązki.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
A od czego jest ta okrągła wtyczka?
Pewnie zgniłe piny lub kable od czujnika tam za zderzakiem, ja tą wtyczkę w Astrze ucinałem i przylutowywałem inną (typowa wtyczka), łatwo o taką na złomie skądś sobie uciąć.
Witam Udało sie zdiagnozować do czego ta wtyczka/ gniazdko? Pozdrawiam.
Napięcie jest 5V, masa też. Napięcie dochodzi do sterownika. Ktoś tam już grzebał wcześniej - jest lutowana masa do sterownika. Była też odwrotnie podpięta wtyczka czujnika przepustnicy.
W załącznikach schematy. Opisów już mi się nie chciało robić. Część schematów jest od Astry G ponieważ w Zafirze nie miałem wszystkiego a są to bliźniacze konstrukcje. Omawiane złącze to X8, T2 jest opisane jako "Nadajnik".
Wtyczka nie wypięła się?
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
Weź miernik z zmierz rezystancję tego zaworu porównując z drugim. Jak taka sama to zaklej to narazie jak było, bo to nie jest teraz problemem. To nie przez to nie odpala. Zajmij sie przekaźnikiem silnika. Weź miernik i sprawdź przejście od przekaźnika do sterownika. Według schematu dla (Z16XER) pin 85 przekaźnika idzie do pinu A62 sterownika ,wtyczka...
Kolego dzisiaj już ciemno to nie jestem w stanie tego zrobić. Ale tam pod zaworem egr to nic nie ma tylko jedna wtyka. Wiem, że to jak wróżenie z fusów ale znawcy tych silników pewnie wiedzą co to za wtyka
Bo to astra dużo młodsza. Wtyczka OBD II. Z Twoich postów wnioskuję, że lepiej udać się na diagnostykę. I pamiętaj, żeby w Twojej wtyczce niczego nie zwierać.
Witam wszystkich . Orientuje się ktoś jaką wtyczkę ma astra f z 93 r ? potrzebuje podpiąć ją pod komputer Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo...
szczotki wypadało by sprawdzić i wszystkie połączenia przewodów pod śrubkami i we wtyczkach
To o czym napisałem nie tylko tyczy sie presostatu lecz też zwykłego czujnika zwiernego np. 2 pinowego, p\u to presostat 3 pinowa wtyczka.
Pin 86 i 93 wtyczka X60.
Skoro nie działają wszystkie światła to przyczyna jest w wyłączniku. mogła się wypiąć wtyczka np.
Sterownik pompy wtryskowej jest z tyłu za silnikiem i to on najczęściej jest problemem. (do niego dochodzi tylko jedna wtyczka)
W tym linku co podales sa albo 1 albo 2. Po lewej masz dwie, bo masz sonjde niezapiecia pasow. Wtyczkami nie zrobisz szkody,tylko nie wlaczaj zaplonu jak bedziesz mial odlaczone napinacze.
Okazalo sie, ze mam w domu cewke ze starszego typu tego silnika z astry 2. Jedynie wtyczka nie pasuje. Wie ktos moze jaki pin podłączyć we wtyczce do jakiego w cewce? Chce to zrobic na krotko aby wyeliminowac cewke. Zadziala takie cos?
Nie mam pojęcia czy w prawych drzwiach jest oryginalny, jak zamienić je kanałami? Wtyczka do radia nie jest demontowalna zbytnio
Słuchaj-tam się dzieją takie cuda,ze ta wtyczka co jest nałozona na wtryskiwacz (kable niebieski i czarny) lubi się wypalac,albo cofa się konektor. Możliwe też że pleciał moduł,ale wtedy iskry nie bedzie.
Wiązkę w silniku jest tam taka wtyczka
Do wymiany tenże przełącznik. Sprawdź także czy wtyczka tego włącznika świateł nie jest stopiona.
W mojej staruszce (astra F '96r x16xel bez klimy) jest tylko jeden bieg wentylatora i nie ma rezystora R19. Wtyczka czujnika ma trzy kable.
Mam czujnik z Astry, Średnica i wtyczka pasuje. Pytanie czy próbować czy coś się zmieni czy nie ruszy to na tym czujniku? Nie mam w tej chwili dostępu do oryginalnego z BMW
prawdopodbnie jest to wtyczka od elektrozaworu który otwiera zawór od pompy powietrza wtórnego (tego grzyba przy kolektorze wydechowym) a sam zawór jest przykręcony z boku na kolektorze ssącym (powinna być jeszcze taka przedłużka od zaworu do tej wtyczki)
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Witaj, sprawdź połączenie licznika czy wtyczka nie jest luźna.
Jeśli chodzi o wtyczki pierwsza z nich to prawdopodobnie wtyczka czujnika temp. powietrza .Druga to wtyczka elektrozaworu oparów paliwa . Aby to ustalić dokładnie musiałbym widzieć dokładniejsze zdjęcie.
Masz złącza między wtyczkami (lub pod) sterownika silnika i przy + klemie akumulatora. Sprawdź, czy nie ma korozji na stykach. To samo na wtyczkach sterownika. W Astrze G było 5 silników 1.6 16V. Napisz jaki Ty masz.
tak nie ma napięcia już na pinach od stopu i tylko od niego na kostce w bagażniku, co wpina się nad zderzakiem. Zamówiłem przekaźnik gniazda przyczepy, co niby w skrzynkę bezpieczników wchodzi i może on będzie sprawcą zamieszania, a w ostateczności podepnę się prosto pod lampę, ale chciałem zrobić tak, jak to w oryginale, podpięta była wtyczka 13-pinowa.
I odpaliło czy nie ten filter napewno nie ma z tym nic wspólnego.
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Wtyczka jednak pasuje tylko w jeden sposób. źle sprawdzałem.
Witam - w mojej astrze stopiła się wtyczka wraz z czujnikiem położeni wału. Zakupiłem nowy zamiennik wtyczkę dostałem dopiero na szrocie, i to od benzyniaka. Po podłączeniu i odpaleniu na wolnych obrotach OK, ale ok. 2,5tyś. obrotów traktor i czek silnika, autko nie gaśnie ale to nie jazda. Czy wymienić jeszcze raz czujnik i na jaki ? - Pozdrawiam
Dzisiaj elektryk samochodowy coś tam wykombinował i póki co działa. Najprawdopodobniej winowajcom była wtyczka co jest przed bezpiecznikami ale to się okaże z czasem. Coś tam to można sobie w nosie pogrzebać, a nie Astrę H naprawiać... No cóż, poczekamy ☺️
Trzeba poruszać wtyczkami żeby było wiadomo. A nie wymieniać jak leci. Ruszslismy już wszystkim i kablami i wtyczkami... 🙈
witam pewnie coś takowego nie istnieje,ale szukam gotowej wiązki elektrycznych lusterek z podgrzewaniem do astry I 99r razem z wtyczkami. Pozdrawiam Sławek k
Po wymianie oleju w warsztacie zauwazylem wolna wtyczke. Od czego moze byc . brak wolnych gniazd zeby to wpiac. Auto opel astra II 1.8 rok 2002 Pozdrawiam
w tym silniku czujnik temperatury o który pytasz znajduje się pod cewką zapłonową dwu pinowy chyba niebieska wtyczka
Wtyczka "K" te piny tak ?
Dasz radę bo w Astrze jest standardowe ISO i jedna wtyczka na wyświetlacz, która po wymianie radia nie będzie potrzebna.
Sprawdź czy się wtyczka nie wysunęła.
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
To co się topi, to niedomaga. Jeśli topi się gniazdo, to tam masz zbyt cienkie kable. Jeśli topi się chińska wtyczka, to tam będzie problem.
Wtyczka i 4 śruby...
witam nie mam wzmacniacza tam jest goła orginalna wtyczka i przejściówka na wtyk do radia nie orginalnego
Czy jest możliwość podłączenia starego aparatu do nowej linii gniazdko telefoniczne jest typu rj 11 chyba 4 stykowe, a wtyczka od asterka taka duża kostka kwadratowa z 4 bolcami. Pytanie brzmi kabelki jak połączyć żeby dzwoniło. Pozdrawiam.
ja stawiam na czujnik temperatury wody - jest przy termostacie, niebieska prostokątna lub czarna owalna wtyczka 2 pinowa (tu już raczej czarna owalna)
Po zmianei na komp c16se jest spora poprawa w osiągach. Jak wsadzisz jeden zamiast drugiego jak różnią się wtyczkami?
to ja się przyłącze do pytania: opel astra 1.6 8v 92r. wtyczka obd1. Próbowałem euroscanem ale zero odzewu ze strony visy Vag i AB-COM też nie radzi sobie czym to auto ugryźć?
no zawór się otwiera po zapłonie, ale mnie dziwi co to jest za wtyczka na zdjęciach?
Cos takiego ? https://allegro.pl/oferta/opel-astra-ii-... Nie, ten jest do starszego - X16XEL, Ty masz Z16XE - sterownik Delco 12242040 - obudowa taka sama, ale po 4 rzędy pinów we wtyczkach.
W sumie to nie wtycZka tylko plus i masa.a wtyczka to 3 przewodziki we wtyczce.
Dokładnie wtyczka od pompy pod autem miała niekontakt. Zalutowałem równolegle do niej przewody i auto śmiga :D Dzięki wszystkim za pomoc.
Mam Opla Astrę F 1.6 benzyna kombi 2001 rok. Wymontowałem pompkę paliwa, bo jest uszkodzona wtyczka, raz łączy, raz nie. Czy da się wymienić samą wtyczkę i od jakich modeli Opla może pasować?
Moglbys mi powiedzieć w jaki sposób to zmierzyć? Która wtyczka? Które piny? Dziękuje
Spotkałem się z podobnym problemem w Astrze G, winna była wtyczka wyłażąca ze sterownika. Włączone wentylatory w tym przypadku oznaczają że sterownik wentylatorów "nie widzi" sterownika silnika.
Wstaw zdjęcie tej wtyczki.
faktycznie jest. dzięki. choćbym myślał 150 lat to bym nie wpadł że tam jest rozdzielnia elektryczna z 2 wtyczkami i 2 bezpiecznikami. czego to jeszcze nie wymyślą...
Wtyczka od wentylatora i przewody dochodzące
Fisko ma racje jest pzed chlodnica wtyczka na dwa kable
Panowie, jeśli tam jest silnik z "iksem" na początku, to prędkość brana jest identycznie jak w "eFce" - z czujnika na skrzyni biegów. Jeśli natomiast z "Zetką", to jak piszecie, z impulsatora w kole. Jeszcze ważne chyba jest czy ma/nie ma ABS. A u mnie w X16SZR (już nieobecnej) był brany sygnał z piasty.Fakt ,ze miała ABS.Jedyna wtyczka na skrzyni...
Tego to Ci nie powiem, ale wiem że do siłowników dochodzi wtyczka z 5 pinami. Aha i wiązka pasażera chyba jest od kierowcy bo siłownika ma 6 pinów a wtyk tylko 5 A kierowcy siłownik 5 i 5pinowa wtyczka.
Wtyczka okrągła 4 piny
Poszukaj dokładnie. Tam idą 4 przewody i taka plaska wtyczka. Musisz obejrzeć dokładnie.
Stawiam na sterownik silnika. Dramat nie pomysł z tym ustrojstwem, przerabiałem już różne błędy: przepustnicy, wału, sondy, PPS i wiele innych. Albo go porządnie zrobić albo nówka - każda z używek i tak się sypnie, prędzej czy później Dla świętego spokoju włącz sobie podgląd parametrów i poszarp się z wpiętymi wtyczkami sterownika.
Zdobyłem ten przepływomierz od 1.8 116 km i nie pasuje za wielki i wtyczka nie pasuje.
Myślałem że da się powiększyć to zdjęcie tutaj - link do ali to h t t p s : / / pl.aliexpress.com/item/33033702955.html Na radiu była tylko taka rozpiska, nic więcej. Obecnie radio jest w innym miejscu. Zdjęcia z rozpiską pinów i tym jak wygląda wtyczka od Astry będę miał w niedzielę. Astra rocznik 2016.
Gdzie jest ta wtyczka przy kierownicy - jak się do niej dostać?
Panowie, zwróćcie uwagę, na to, że na rynku jest masę uszkodzonych sterowników dających takie objawy. Przed włożeniem drugiego sterownika, konieczne jest prześwietlenie wszystkich mas i zasilań do ECU. Przypominam także o delikatnym obchodzeniu się z wtyczkami, nie bujamy nimi na boki.
w 1.4 jest halla czy indukcja?? Bo kiedyś kupiłem używany aparat ale gościu mówił, że to od 1.6 i będzie pasował. Musiał się mylić że to od 1.6 skoro wtyczka pasuje ;-)
Masy wyczyszczone i na karoserii i przy akumulatorze oraz na silniku te które odchodzą od wiązki.Bezpieczniki całe.Czy zasilanie komputera jest przez jakiś przekaźnik? Z czego co wiem komputer ma 2 linie zasilania jedną stała i drugą po zapłonie teraz pytanie które to kable przy komputerze we wtyczkach? U mnie są 2 wtyczki.Jeszcze jedno pytanie koło...
wtyczka aster wtyczka alternator aster aster radio wtyczka
electrolux eww1697mdw gorący przewód irfz44 zamiennik
pompa glebinowa klimatyzator cichy
Identyfikacja radia Volkswagen Blaupunkt MFD Ariston Cares - problem z odpalaniem po czyszczeniu nagrzewnicy