Nie bo nikt takiej rzeźby nie robi i sam nie robiłem. Ale powinienieś coś dopasować od zewsionych bmw.
Rozrząd nie przeskoczył? Fazy mogły się zmienić i wcześniej zawory wydechowe się otwierają i energia z paliwa idzie szybko w wydech
Witaj.Rujkę bagnetu lepiej wyjąć wcześniej. Powinna być przykręcona od góry do silnika a w misce powinna być tylko włożona na oringu .Także nie powinno być problemu z jej wyjęciem. Sanek też raczej nie trzeba ruszać co najwyżej wydech.
Witam serdecznie. Chciałbym się poradzić specjalistów w sprawie przepustnicy wydechu. Posiadam Astrę G COUPE Z18XE z 2000r. Przepustnica to typowy chińczyk (ale nie chcę go zamieniać, tylko znaleźć rozwiązanie). Zamontowana jest bezpośrednio przed środkowym tłumikiem, generuje potężny dźwięk, ale chciałbym, żeby miało to więcej sensu. Również nie chciałbym,...
sprawdż wydech czy nie jest przypchany
Jeśli chodzi równo na wolnych to może być zapchany wydech,(kat,tłumik zapadniety).
czujnik temperatury płynu w bloku sprawdź... jak jest walnięty to za dużo paliwa podaje i jest taki efekt ze bryka może nie zapalić .... z poluzowaniem wydechu dobry pomysł.
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Te wwiertki raczej średnio dobrze zrobione. Powinny być bliżej benzynowych. Odpuść sobie lepiej wyroby tomasetto.. Wstaw jakiś inny solidny reduktor z dużą powierzchnią czynną ogrzewania. Na twoim miejscu przeniósł bym reduktor na ścianę przednią, po prawej stronie (tzn po stronie pasażera).
Robiłem kiedyś Peugeota z podobnymi problemami po wymianie wydechu i jazdach testowych wszystko wróciło do normy
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
No raczej tak skoro inne biegi wchodzą dobrze. Po prostu muszę drążek od zmiany biegów bardziej w lewo stronę i 1 wejdzie. Czasami jest tak że wchodzi bez problemów.
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
No to ciekawe jak oszukał drugą sondę lambda ,która pilnuje czy katalizator działa. Dwa wydech szczelny?
Delikatnie syczy na jednym cylindrze, na wydechu.
Kolego a jak twój silnik sie nagrzeje to leci para (jasny dym) z wydechu?
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
Z wydechu jak przegazujesz mocno dmucha czy słabo , może zatkany wydech??
każdy silnik ktory jest zimny wydziela biały dym z wydech
sprawdzałeś wydech?
P0400 Układ odprowadzania spalin przepływ stwierdzone niewłaściwe działanie. Możliwe że coś z EGR, albo z wydechem.
Bez większej różnicy, ale najlepiej sprawdzić zaraz po tym jak pójdzie dym z wydechu.
Wątpię żeby jakiś gumowy przewód miał coś wspólnego z wydechem. Poproś kogoś żeby zatkał wydech i sprawdź czy nie masz przypadkiem kolektora wydechowego uszkodzonego. Zdjęcie jest kiepskie i nie widać za bardzo co to jest. postaraj się o lepsze zdjęcie i wrzuć je na forum.
A w jakim celu ta pompka pompuje powietrze do wydechu?
Masa! Sprawdź/oczyść gwint na wydechu.
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech?
Jaka to jest Astra? Który rok?
Skoro w silniku benzynowym był problem z EGRem, to musiał ostro kopcić, dlatego też podejrzewałbym zatkany wydech. Wykręć sondę lambda i spróbuj się kawałek przejechać (to da ujście spalinom przed katalizatorem).
Płynu już nie wywala, chodzi równiutko. Dym biały ale śmierdzi olejem. Ponowna próba co2 nic nie wykazała. I jeszcze jeden objaw - po odkręceniu korka oleju zaczyna konkretnie dymić z wydechu.
co masz na myśli,, zaubogi wydech"?
Wydech zapchany.
Witam! Jak próbowałem podać strzykawką paliwo, to też strzelił w filtr powietrza i w wydech. Pozdrawiam.
Poluzuj wydech lub wykręć sondę lambda, jeśli wróci kultura pracy silnika to masz rozwiązanie, zatkany wydech, jeśli nie to podążaj dalej drogą, którą wskazują Koledzy.
Sprawdź czy wydech ma przelot.
Poczytaj jak prawidłowo powinna się zachowywać sonda bo tego nie wiesz. Jak poprawnie ustawić zapłon też poszukaj, na słuch to sobie możesz szukać dziur w wydechu.
znajdź sobie gazownika który to ogarnie Chyba cudotwórcę. Jaki właściciel takie auto. To nigdy nie miało i nie będzie miało szans dłużej poprawnie pracować na I/II generacji. Tak samo z dziurawym wydechem.
W tym silniku chyba nie było klapy gaszącej ale ewentualnie doczytaj. Sprawdź czy wogóle ssie powietrze i dmucha w wydech.
Nie wywala błędu p0170. Wywala błąd p0300 -01 i p0304-01. Cewka jest zespolona. Na ciepłym silniku jak zacznie wypadać zapłon to słychać na wydechu wypadanie zapłonu.
Pewnie w ferworze walki zapomniałeś ładnie poskładać dolot. Pewnie wyje ssanie a nie wydech ;)
No dobrze a wydech? Dodano po 31 Sterownik migać też nie chce?
Zobacz czy Ci się nie oberwała osłona termiczna nad wydechem...
Może być uszczelka pod głowicą silnika uszkodzona lub jeżeli w mrozy zimowe palisz autko to mógł gaz skroplić sie jako woda i zamarzł w wydechu (spaliny) i zatyka cały wydech.
pisałem, że najpierw sprawdź przewody wysokiego napięcia. Raczej tam bedzie usterka. Natomiast jeśli są ok, bez wilgoci wtedy można zainteresować się wydechem.
Wydech zapchany.
Gdybyś znał algorytm pracy układu zapłonowego
Zobacz też czy rura wydechu gdzies karoserii nie dotyka lub na podwieszkach gdzieś zle siedzi
Katalizator może nawet się tak w środku rozlecieć że auto nie odpali bo zatka my wydech.
Coś mnie się wydaję że ta sonda za wolno oscyluje. Bardzo dobry wynik to około 1s. Szarpanie podczas przyspieszania to mi przychodzi do głowy EGR/zapłon. A brak mocy przy przyspieszaniu to niskie ciśnienie paliwa i np zapchany wydech. NIe było błędy p0170?
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
Wydech szczelny? Kiedyś "łoploski" motor wywalał mi ten błąd, a z wydechu sito było, po wymianie układu problem zniknął
zatkany wydech, może zamarzł katalizator?
Problemem było zbyt duże spalanie oleju, a przez to nagar na świecach i pogorszenie jakości iskry. Po remoncie góry silnika wszystko jest jak należy. Spalanie oleju spadło z 1l/1000km na 100ml/1000km.
Z benzyny na diesla zawsze łatwiej tylko czy masz skrzynie biegów z tym dieslem potem troche zabawy z wydechem i instalacja do świec żarowych. Osobiscie mam na koncie diesla z golfa 1 w polonezie i diesla 1.6 w astrze f po silniku 1.4i
Skoro strzela z wydechu to może być też uszkodzona cewka zapłonowa.
Ma zgrzebany sterownik, namieszane w dolocie i wydechu i nie za bardzo się orientuje... Czego nie rozumiesz? :)
Przymarza układ wydechowy !!! Sprawdź drożność wydechu . Życzę powodzenia !!
A gdzie niby?Przeważnie na wydechu za dpf.
Odłącz wydech. Podmień cewkę zapłonową.
turbo pewnie bylo zmieniane, tylko olej w wydechu pozostal, albo zalozony tlumik od auta, w ktorym kiedys padlo turbo i wywalilo olej w wydech. mialem taki przypadek juz
Prawa strona tzn. miejsce laczenia silnika a skrzynia zmiany biegow...ale tam zawsze bylo mokre to miejsce i nigdy to nie wplaywalo na nic. Musze sprawdzic odme no i ew uszczelka uszczelniacze jeszcze czy godzies cos nie cieknie leje sie na wydech...
A wydech nie dotyka gdzieś do podłogi?
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
witm Wszystkich. Od paru miesiecy jestem posiadaczem opla astra H 1.7 cdti Z17DTH. Autko kupilem z uszkodzona turbina. Turbine oddalem do regeneracji i zamontowalem wedle zalecen. samochod udalo sie odpalic. silnik pracuje bardzo rowno ale okazalo sie podczas jazdy probnej ze po nagrzniu silnika silnik zaczyna dymic jak zaslona dymna. Wyraznie czuc...
Aha Czy katalizator jest zapchany nie powinien mam przejechane 130 000 km. I zastanawia mnie jeszcze para z rury wydechowej i jak przygazuje to na podłodze widać mokre plamy jak by woda z wydechu pryskała.
Problem pojawił się po zmianie kół, Gdy się zatrzymuje wydaje inny dźwięk z wydechu niż powinien a gdy daje na skrzyni P wtedy trzęsie trochę autem + wydaje dziwne dźwięki. Posiadam też 2 błędy które nie mam pojęcia czy są tego przyczyną ECN-16 1450 oraz ECN-060631. I świeci się kontrolka awarii w układzie elektrycznym silnika (pomarańczowe auto z kluczem)...
Znajoma miała podobne objawy w astrze H, silnik klekotał jak diesel, wydech czasami jakby lekko strzelał (słyszalne tylko na zewnątrz auta), a winna okazała się cewka.
Jest to jednostka wolnossąca więc turbo odpada.mogą być uszczelniacze prowadnic zaworowych-na zaworach wydechowych (mechanik też może się mylić). Tak czy inaczej olej dostaje się do wydechu.
Coś mi tu śmierdzi: -czemu sam filtr oleju do wymiany ? -wszystkie 4 sprężyny ?, na pierwszy rzut oka widać, czy samochód "nie siedzi", stoi równo itd. -wydech, słychać jakieś nieszczelności ? -zestawy montażowe amortyzatora, jak sama nazwa wskazuje, wymienia się razem z nimi, nie ze sprężynami. Proponuję udać się do innego, bardziej wiarygodnego warsztatu
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Czy jakby przeskoczył rozrząd to chyba by lapał co kolwiek ksztusił się chociaż czy raczej nie Dodano po 3 Rozepne wydech i zobacze czy to coś da
Ok. Dziękuję za wyjaśnienia. Mam jeszcze dwa pytania. Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce .W jaki sposób "ropa" przedostanie się do obiegu olejowego. I drugie pytanie. Czy faktycznie podczas procesu wypalania DPF wydostaje się czarny dym z tłumika. Bo przy mojej astrze gdy czasami proces wypalania...
pisałem Ci żebyś sobaczył czy masz 2 sondy lambda na wydechu czy nie
Jaki to silnik ? X16SZR Z16SE a do tego wyskakuje mi kontrolka checka ... i co mówi ? Sonda lambda sprawna? Wydech drożny ?
-Paolo- turbiny są te same, tylko roznią się mocowaniem do wydechu i są inaczej strojone :)
Numer 55510098 to nie czujnik NOX a CZUJNIK,CZĄSTKI STAŁE W SPALINACH (KOD EMISJI NCV) - wg epc opla .. Masz podłączenie wtyczki : Na wydechu są trzy podobne czujniki jeden to czujnik cząstek i dwa NOXY 1 i 2 , wszystkie ze zintegrowanymi modułami i w sieci CAN ..
Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
Wątpię, że je ściągał.
Zapchany wydech. Widziałem podobny przypadek w astrze 1.
No właśnie wydech czysty bez żadnych znaków aby paliło olej
na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć czy innych cudów, zbiera się i jedzie normalnie, silnik nie gaśnie. Często problemem jest lewizna w dolocie...
Objawy mogą wskazywać na niedrożny wydech np. z powodu przytkanego katalizatora.
Wydech od kąta do końca w połowie roku był wymieniany
rozebrałem wydech przejechałem się lecz różnicy nie ma
Witam. Spróbuj jeszcze rozszczelnić wydech na próbę. Pozdrawiam
silniik - 1,6i monopunkt 75 KM jaki model dokładnie to nie wiem. Na benzynie próbowałem jechać ale to już w ogóle koszmar jak jest zimny to nie da sie jechać jak dodam gaz i puszcze to go tak zdusi i pyrczy jak by juz miał zgasnąc jak by nie chodzil jeden baniak. Sam może nie zrobie takich rzeczy ale niektóre moge spróbować przynajmniej chce wiedziec...
Chodzi o przewód elektryczny czy podcisnienie?
właśnie tłumik jest szczelny. Czuć typowy zapach czystej benzyny. Dodano po 1 znaczy cały wydech jest szczelny...
Witam serdecznie.Może masz zapchany katalizator.Wjedź na kanał i odkręć te 3 śruby.Uruchom go i jak będzie chodził cicho to go masz.Narazie możesz jakimś łomem usunąć go.Nowy jest okropnie drogi.Pozdrawiam. też bym na to stawiał ,chociaż z tym łomem to nie czaje,mialem kilka takich przypadków tylko katalizator był rozwalony (a nie zapchany)i wszystkie...
To w takim razie ciężko by było o mieszankę stechiometryczną, a i przegląd byłby kłopotliwy. Dla mnie lekko za mało czy lekko za dużo nie powoduje odczucia w jeździe, strat mocy i strzelania - cokolwiek tu oznacza "lekko". Musi być konkretnie za ubogo wtedy w dolocie strzeli a przy za bogatym strzeli w wydechu.
Diagnostyka, tylko u kogoś kto umie interpretować parametry. Ale skoro taki sam problem jest i na LPG i na benzynie, to przyczyna wspólna - otwarty EGR, brak zapłonu któregoś cylindra, zatkany wydech.
Jeśli to był błąd Egr niewystarczający przepływ to do czyszczenia dolot i droga wydech przez chłodnice spalin do przepustnicy.
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Wydech w porządku? Nie przytopiłeś czasem katalizatora?
Witam sprawdź ustawienie paska rozrządu ,a także wydech pod kontem drożności układu.
Skoro silnik zaczął brać olej, to już żadne wymiany nic mu nie pomogą.
Wypala się filtr DPF . W astrze j jest dość upierdliwy do monitorowania w motorach 1.7 zależnie od sterownika. Zapewne drastycznie też spada żywotność oleju . Sprawdź stan oleju czy nie masz jego nadmiaru . Albo nieskutecznie wypalasz dpf, albo już jest zapełniony popiołem i trzeba go dać do prania , albo czujnik ciśnienia wadliwy , nieszczelny wydech....
ECU było sprawdzane ok ale samochód był prawie doszczętnie rozebrany podmienialiśmy praktycznie wszystko łacznie z ECU i faktycznie mój jest ok wszystkie ważne śruby i gwinty zostały pozmieniane lub poprawiane silnik przerywa na obrotach i wyrażnie słychac na wydechu uderzenia
Na początek sterowanie grzałkami sond do sprawdzenia.Możliwe wadliwe ecu jak to w oplach.Prykanie z wydechu to pewnie wypadające zapłony.Ciśnienie paliwa,wtryski ,dolot ,wydech?Zmiana testera i mechanika wskazana.
Tzn kupisz od niego auto bez dowodu (ciekawe bez czego jeszcze) i będziesz musiał je potem jeszcze zezłomować żeby nie płacić OC. Będziesz musiał zapłacić za nowy dowód rejestracyjny chociaż nigdy go do ręki nie dostaniesz. Istnieje możliwość że się dogadasz i oficjalnie go nie kupisz a facetowi załatwisz papierek ze złomowania żeby zlikwidować auto....
Tu raczej chodzi o "wypłukanie" nagarów z układu dolotowego (EGR) i ew. komory spalania i ich spalenie. Czyli powinny opuścić silnik przez wydech.
wydech aster aster uszczelka wydech aster strzel wydech
zaczernienie wydruku pasek przewijania firefox czcionka chrome
tester rezonatorów kwarcowych wymiana szyby piekarnika
Bezpiecznik tylnych szyb elektrycznych Renault Captur 2017 Demontaż wyświetlacza lodówki Samsung RS7778FHCWW - instrukcje