silnik krokowy do wymiany na 100000% www.astra.autokacik.pl polecam stronke
Witam czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Astrą G 1.7 dt (symbol z dowodu) silnik oplowski nie isuzu turbo diesel z intercoolerm, według Vin 68KM. Problem polega na tym, że po wrzuceniu biegu jałowego w czasie jazdy auto wkręca się na wysokie obroty. Wymienione były już pedał gazu z potencjometrem, wtryski, pompa wtryskowa była regenerowana....
Witam. Posiadam opla astrę II 1.6 16v auto nie biegu jałowym trzyma nie raz 2500 tys obrotów i podczas jazdy zapali się błąd silnika i zaczyna przerywać dodam jeszcze że stało się to po wymianie sterownika silnika ponieważ na poprzednim mi nie chciał odpalić i mechanik stwierdził że sterownik silnika i został wymieniony auto odpala ale objawy są jak...
Cześć, mam taki problem z astrą J z 2012r. Silnik to A17DTR. Powyżej 50km/h gdy wrzucimy na luz auto trzyma obroty jałowe na wysokości 1500rpm. Co ciekawe wartość zadana i otrzymana wynosi właśnie 1500rpm. Zwalniając od 50kmh do 0kmh obroty liniowo spadają od 1500rpm do 850rpm (zadana i otrzymana wartość). Co ciekawe jadąc na wysokim biegu z prędkością...
Witam mam problem z moją astrą 1,7 silnik DR .jak jest zimna silnik ladnie chodzi i wszystko jest ok , jak sie nagrzeje i dam gazu obroty normalnie rosną ale powoli spadają i na wolnych obrotach chodzi dużo szybciej niż kiedyś .Myslalem ze linka sie zacina ale jest ok. Najciekawsze jest to że samochód na 1 biegu na wolnych obrotach jedzie tak samo szybko...
Witam. Przeszukałem podobne tematy, próbowałem prawie wszystkiego i już nie wiem co to może być...Mam Opla Astrę f 1.4 8v benzyna + LPG. Z czasem samochód zaczął dostawać sporych obrotów na biegu jałowym najpierw 1,5tys, potem 2tys a potem jeszcze więcej. Wymieniany miał silniczek krokowy, czyszczoną przepustnicę, lewe powietrze też się nie dostaje...
Mam problem z Astrą II. W czasie jazdy auto zaczyna szarpać, na wolnych obrotach auto gaśnie, zapalają się dwie kontrolki, a mianowicie kontrolka silnika i elektronicznego sterowania układem chłodzenia (obie pomarańczowe). Wskazówka temperatury silnika opada na 0 i silnik gaśnie i nie daje się go uruchomić. Dopiero po wciśnięciu pedału gazu na wysokie...
Bez przesady z takimi cudami jak uczenie stylu jazdy kierowcy ( wybacz widaw, ale to jednak bzdura ). Np. w takim antyku jak FORD Sierra sonda jest podgrzewana do temperatury pracy i osiąga ją praktycznie od razu. Trochę szczegółów na temat "samouczenia" się "komputera": "Centralka sterująca wyposażona jest w funkcję autoadaptacji, która kompensuje...
Witam Wszystkich i prosze o porade. Mam małe problemy z moją astrą 2 1.6-16V ecotec benz.+gaz.Po pierwsze pali mi w miescie ok 15 litrów gazu (dawniej miescił sie w 9). Po drugie na biegu jałowym (po przejechaniu kilku kilometrów)spadają obroty i silnik gaśnie po czym jest problem żeby go z powrotem uruchomic -czasami czuc gaz i dodam że dzieje sie...
Witam pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Ja również posiadam opla astrę F 1.8 16V z 1996r. Jest to benzyna z gazem . Auto zaczęło gubić obroty ( falują) potrafi również zgasnąć jak jest na biegu jałowym.Natomiast podczas jazdy jest ok. Wymieniłem filtr paliwa na nowy i jest lekka poprawa , lecz objawy nie ustępują. Sprawdziłem wężyki podciśnienia...
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
Witam, mam problem z moją Astrą F Kombi 1.6 8V z 1991 roku. Niedawno ją kupiłem i mam z nią kilka problemów. Pierwszym i najbardziej uciążliwym problemem jest nierówna praca i gaśnięcie silnika na biegu jałowym. Podczas jazdy i na lekko wyższych obrotach silnik zachowuje się całkowicie normalnie natomiast na biegu jałowym czuć wewnątrz samochodu lekkie...
Witam. Mam problem z Astrą G 1.6 16V silnik Z16XEL + LPG. Problem polega na tym że moje auto straciło moc. Jak jest zimne słabo pali, ale jest dosyć mocne ale gdy tylko osiągnie wysoką temp staje się strasznie zamulone. Nie wkręca sie na obroty, brak dynamiki, na jałowym obroty są falujące a nwet potrafi zgasnąć (niezawsze gaśnie). Wczoraj byłem na...
Cześć, Mam pewien problem z moją Astrą G 1.7 y17DT 2003 rok i za chiny nie mogę go rozwiązać. Przejąłem auto po nieżyjącym już członku rodziny 3 miesiące temu, autko służy mi na co dzień do jazdy. Od momentu przejęcia auta, mam problem. Odnoszę wrażenie, jakby turbo nie pracowało w tym aucie. Rozpędza się dość w porządku, do setki idzie, powyżej setki...
Hej, Od dłuższego czasu mam problem z moją Astrą H 1.4 Z14XEP 2005 a mianowicie pojawiający się błąd P0170 Fuel Trim bank 1 - malfunction. Od kilku dni czytam, szukam i nadal nie wiem co może być nie tak, stąd zakupiłem moduł OBDII i zrobiłem odczyt z wykorzystaniem programu Torque Pro. Może jest tutaj jakaś mądra głowa która wyciągnie z tych wykresów...
Witam Mam problem z moją astrą wiem że były już podobne tematy ale analizujac je po kolei okazało by się że musze wymienić cały silnik. Mianowicie w czerwcu zamontowałem instalacje gazowa auto chodzilo wysmienicie lepiej niż na benzynie, nastepnie ok miesiaca temu silnik strasznie kopał nie dało się jechać 60 km/h bo na 3 wył a na 4 się dławił zaglądnołem...
Jako nowy, dzisiaj zarejestrowany użytkownik tego forum, witam się. Znalazłem ten post przez ogólna wyszukiwarkę i chcę sie podczepić, bo mam dosyć podobny problem. A chodzi o Astrę II silnik 1,6 osiem zaworów, zamontowany gaz od 3 lat.. Od ok. trzech tygodni na benzynie silnik coraz bardziej tracił moc, zaczynał szarpać, dławić sie przy wcisnięciu...
Witam forumowiczów. Mam bardzo nietypowy problem dotyczący pracy LPG w samochodzie Astra G 1,6 8V 75KM. Przeglądałem wszystkie możliwe fora i takiego problemu nie spotkałem. Samochód ma od 4 miesięcy nową instalację gazową. Parownik Tomasseto 100HP, komputer Bingo M, mixer średnica 32mm. Kupiłem kabelek do programu i ku memu zdziwieniu program pokazuje...
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
Układ hamulcowy sprawdzony jest - ok. No mi chodziło o to, że jak pompuje to spadną, myślałem że cały czas mają być stałe, przy pierwszym drugim naciśnięciu hamulca nie spadają, dopiero potem. Tak więc tą przyczynę można wyeliminować. Popytałem po znajomych, mechanikach, i powiedzieli że pierścieni raczej się nie wymienia, jeśli jest owal to poprawa...
Zmieniłem świece i przewody wysokiego napięcia. Nieszczelności nie stwierdziłem. Samochód zyskał wyraźnie na mocy, ale problem pozostał ten sam. Najlepsze kopyto ma zaraz po odpaleniu, gdy chodzi dmuchawa dodatkowego powietrza (obroty jałowe trzyma wtedy na ~1200 RPM). Gdy zaczyna się nagrzewać to stopniowo robi się bardziej mulasty. Czy niesprawny...
a ja mam zwykłą instalacje do gażnikowego i puki się nie rozgżeje troszke silnik to jak puszcze gaz gaśnie obroty jałowe są dosyć wysokie (myślałem że to pomoże ale jednak nie) na benzynie też chodzi bez zarzutów a gaz puki się nie rozgdzeje to lipa niewiecie co to może sie dziać ??
Witam! Jeżdżę Astrą z 91 roku z silnikiem C18NZ i tez borykam się z problemem wolnych obrotów. O ile do tej pory było to znośne to teraz po starcie zaczyna prace od 1500 - 2000 zależy jak mu się uwidzi a im dłużej się jeździ tym broty wyższe - nawet do 3000. Kilkakrotne czyszczenie silniiczka krokowego a nawet wymiana oraz "cuda" łącznie z zablokowaniem...
Trocę poprawiłem post. Trochę udało się znaleźć ale te pytania zostają jednak bez odpowiedzi. Witam. Oto problem. Słowem wstępu. Rodzice kupili autko z drugiej ręki. Poprzedni właściciel dołożył do niego immobiliser, alarm no, instalację gazową i klimę. Instalacja założona w taki sposób ze po przełączeniu na gaz zapala się "check engine". Silnik uruchamia...
wysoki obrót jałowy wysoki obrót jałowy spadać wysoki jałowy
wymiana kondensatorów zasilacz podczerwień promiennik zmywarki bosch awarie
krystalizacja adblue krystalizacja adblue
Sanxing S34U28 – lokalizacja modułu GSM w licznikach energii, komunikacja PLC-G3, brak GSM Grundig V303 - Dane techniczne wzmacniacza