Tka wiem ze bym musiał dowinac wtedy na wtórnym, jak znajde wiecej czasu to będę usuwał te spawy
Wychodzi że to 7,5kW - pasuje poborem na biegu jałowym i gabarytami. Pod warunkiem, że to silnik z 2 parami biegunów - czyli 1500obr/min. A po czym to poznałeś. Dźwięk obydwu znacząco się różni. Sądząc po prądzie pobieranym około 7,3A to można przypuszczać iż silnik ma moc 3 lub nieco powyżej 3kW Silnik asynchroniczny zawsze ma wysoki prąd jałowy -...
Próbowałem do tego celu zaadaptować przetwornicę push-pull, jednak wyniknęły z tego dwa problemy: -brak filtracji wyjścia powodował bardzo wysoki prąd spoczynkowy przetwornicy (nawet pod 1A) i obciążenie wyjścia prądem 50mA powodowało wręcz lawinowy wzrost prądu strony pierwotnej. Przetwornica wydawała wręcz przeraźliwe piski. Gdy tylko zastosowałem...
Sterowanie jest na TL 494 ? Sprawdź male tranzystory połączone z 9 i 10 nogą TL`a które sterują kluczami przetwornicy 50n06
https://obrazki.elektroda.pl/6541670500_... Cieszymy się z sukcesów, ale jak jest porażka to już trochę mniej. A ja chcę się z Wami podzielić swoją porażką. W jednym z przenośnych urządzeń zasilanych z baterii dwóch ogniw alkalicznych AA chciałem dodać możliwość stosowania akumulatorów NiMH. A jak akumulatory, to przyda się też opcja...
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Ten prąd 3,3A to prąd jałowy uzwojenia pierwotnego pracującego transformatora. Generalnie jak podzieliłem moc przez volty to wychodzi ponad dziesięciokrotnie większy prąd. Gdyby był w granicach 0,3A to by się mniej więcej zgadzało.
http://obrazki.elektroda.pl/2882585700_1... Witam Na wstępie chciałbym powiedzieć ,że chodzę do 3 klasy technikum elektronicznego i jest to moja pierwsza konstrukcja na forum. Budowa wzmacniacza zajęła 3 miesiące. Przyczyny powstania Mniej więcej około roku temu zbudowałem swój pierwszy wzmacniacz z użyciem lampy elektronowej (kit avt2928)...
Za dużo. Przestaw TPS poniżej 0,8-0,7V - powinno ustąpić.
Kompensacja współczynnika mocy kondensatorami na pewno zmniejszy prąd oraz moc czerpane z sieci, a także częstotliwość wyłączania spawarki przez wyłącznik D20. Trzeba zmierzyć prąd jałowy i dobrać odpowiednie kondensatory jeżeli prąd będzie wysoki np. wyniesie 10A. W ogóle zgodnie z przepisami nie można schodzić poniżej określonego w umowie współczynnika...
Tak ma być. Górna to ręczne gaszenie. Dolna to gaz. Silnik ma mieć wysoki bieg jałowy. W takiej maszynie to standart. Sprężarka stawia opór Obroty podlegają regulacji. Dźwignia ma się opierać o zderzaki. Bieg jałowy był chyba regulowany.
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
A ja pamiętam, że ten duży prąd transformatora 2VA mało się zmieniał przy obciążeniu... Taki transformator to bubel. Nie wróżę mu długiej pracy - stopi się. Podobnie zachowywały się TS2 - w wielu z nich prąd jałowy był wysoki i mało zmieniał się przy obciążeniu, ale nawet wysoka wartość prądu jałowego to było ok. 8mA - mieściła się w granicach dopuszczalnej...
na 90% żłe wykonane trafo np weż je odłącz od wszystkiego poidłącz do sieci i zostaw na troche jak sie na luzie grzeje to za małó zwojów uzw pierwotnego i za wysoki prąd jałowy i sie grzeje do przewinięcia :( albo za chudy drut uzw wtórnego i mio iż rdzwń przeniesie moc x to drut nie daje rady nagrzewając sie i ciepłó w rdzeń :/
Witam grono. Mam problem z citroenem c3 1.4 benzyna 8v. Problem polega na tym, że cały czas wywala błąd drugiej sondy lambda P0138 napięcie za wysokie. Pojazd dotarł do mnie po wizycie przynajmniej 3 mechaników i każdy rozkłada ręce. Pierwsza sonda chodzi ok natomiast ta druga ma "skoki" napięcia. Aha zapomniałem dodać, że silnik faluje na biegu jałowym....
Patrzyłem na zaworek PCV. W jedną stronę przepuszcza, w drugą nie. Jak zatkałem palcem zaworek to silnik pracował wzorcowo, ale miał dendencje to coraz mniejszych obrotów jałowych Spróbuj zdjąć kostkę z tego zaworu na próbę. Jakie są wskazania sondy?
Wyślę ci materiały , jak już sam chcesz się za to brać. Pozdrawiam
Kolejny przykład "nie znam się na samochodach, ale za to mam fejsik!" W parametrach nic szczególnego nie widać.
Pryskales ponownie Polakiem?
Mi to wygląda na uszkodzony scalak sterujący IACV, zasila mu jedną połówkę uzwojenia. Pasowało by rozebrac sterownik i zobaczyć czy płyta w okolicy scalaka nie jest osmalona.
. Po wymianie pierscieni powinno się go delikatnie traktować przez odpowiednik przebiegu ok 1000km dla auta.. Z tego powodu nie należy wykorzystywać wysokich obrotów silnika.. Po co zabierasz głos w zupełnie obcym dla ciebie temacie. Jakie 1000km jak silnik nigdy w żadnym aucie nie latał. Wysoki obroty powiadasz. A to jaki według ciebie? Przecież ten...
Zaślep na próbę rurkę do serwa hamulców, to samo zrób z wężykiem do elektrozaworu evap. Popryskaj po kolektorze dolotowym brake cleanerem
Witam ! Proponuję wyprowadzić cztery przewody z zacisków gdzie są zworki, zworki usunąć i łączyć po dwa odpowiednie kable. Jaki będzie efekt ? Oczywiście odłączyć kable od wyłącznika. Czy dodanie kilkunastu centymetrów kabla powoduje wzrost prądu jałowego silnika ? Pozdrawiam. Stefan
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Jeżeli to coś pomoże to mam katalog części do: https://obrazki.elektroda.pl/7370539700_... Nie są to typowe schematy elektryczne, ale poglądowe jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/8559405500_...
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Pobiera duży prąd jałowy ok 1.5A. Oba wyświetlacze ciemne, ale wszystko działa. Po odłączeniu taśmy prowadzącej do panela pobór prądu spadł do normalnej wartości tj. ok 350mA. Czy uszkodzona jest przetwornica zasilająca VFD, czy jakiś byk w panelu? Za schemat ew. podpowiedzi będę wdzięczny. Stan
A co ten zasilacz zasila? Trafo podaję się napięcia pod obciążeniem znamionowym dlatego masz za wysokie napięcie jałowe.
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
"Wie ktoś co to może być" - tak, ja spekuluję.. a tak na poważnie: 1/ Używaj predefiniowanych stałych, bo to co napisałeś nie napawa do odpisywania (tylko ciekawość zmusiła mnie do sięgnięcia do dokumentacji) 2/ stan wysoki na pinie TxD jest oznaką poprawną - usart nic nie wysyła, utrzymuje się stan jałowy 3/ RxD jest pinem wejściowym, pullup na nim...
Lambda powinna cały czas oscylować. Nie wazne czy jest to bieg jałowy czy obciązony. Jesli na biegu jałowym masz 0,69V to mieszanka jest za bogata. Jedna z przyczyn moze byc za wysoki dolny próg silnika krokowego. Poprostu nie jest on w stanie tak zmniejszyc przepływu gazu zeby mieszanka weszła w stan ubogi. Mam nadzieje ze znasz zasade pracy sterownika...
po czyszczeniu przepustnicy trzeba zagrzać auto do temperatury normalnej pracy i na wyłączonym silniku przeprowadzić adaptacje przepustnicy zrobisz to vag comem tu masz podaną opis co i jak http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Prawdopodobnie piszczy na biegu jałowym przetwornica od oświetlenia halogenowego w okapie.
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Czy da się odłączyć przewód wlotowy powietrza, tak żeby zobaczyć pracę przepustnicy po uruchomieniu silnika? Wiązka - myślałem skrótowo - styki i przewody, może coś nie łączy - w samej przepustnicy albo kable pęknięte. A może jest gdzieś dziura. Nie wiadomo, trzeba szukać.
Audi A4 B5 1.9 TDI AHU Chciałbym się dowiedzieć, czy to jest normalny wynik. Wartości z MAF są pokroju 90 g/s na biegu jałowym, a gdy dodam gazu do około 3000 obr/min, wtedy wynik jest maksymalnie 198 g/s. Auto nie ma mocy, z TDI jest SDI, żadnych błędów. Podmieniłem nawet przepływki i wyniki są takie same.
Tak, to jest to pudełko z wtyczką z boku i z takim bolcem.
Z tej stronki wlasnie wzialem tlumaczenie kodow i 22 oznacza miernik przeplywu powietrza (1), za wysokie napięcie, jesli chodzi o przeplywomierz taki typowy to nie widze go nigdzie, nie wiem czy to mozliwe ale nie widze go, za to jest taka kostka do ktorej wchodza kable i rurka z powietrzem. Ale gdy odlaczam ta rurke i sprawdzam bledy komputera to wyskakuje...
Odczyt stanu linii co 1ms może być bardzo chwiejny. Użyj raczej WaitCommEvent. Jeśli nie wiesz jak zdekodować RC5, to może manchster coś Ci powie? Samo kodowanie polega na zmianie stanu linii danych dokładnie w środku bitu, 0->1 dla bitu 1, 1->0 dla bitu 0 (lub odwrotnie). Dekodując taki sygnał automatycznie odzyskuje się sygnał zegarowy i danych prostym...
Paliwo odcinane jest przy hamowaniu silnikiem. Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. A silnik krokowy wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Jaki silnik i z jakim sterowaniem. bo w tym roku to już mogły byc dwa.
I autko dobrze już jeździ?
Witam Miałem ten sam problem w 1.6 16V, jednak po przełączeniu na benzynę po kilku może kilkunastu sekundach obroty wracały do normy. Dodatkowo czasem występowało przygasanie silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, czasem przygasał czasem wisiał na obrotach. Pomogła regulacja dawki gazu dla biegu jałowego a konkretnie zmiana zakresu pracy krokowca...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
mnożnik schodzi poniżej 1 w czasach wtrysków, w których silnik już nie pracuje więc nie ma to znaczenia. Gdyby spalanie w mieście było na poziomie 13 litrów to nie zawracałbym sobie głowy ale 15-16 to za dużo tym bardziej, że mieścina niewielka i nie zdarza mi się w korkach stać
Może spróbuj z 7905 od innego producenta? Jaki ten opornik podłączasz i co się dzieje po zwiększeniu obciążenia? Jak więcej niż 1k i przy zwiększaniu obciązenia dalej jest -5V to będzie to właśnie wina braku obciążenia. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałem, ale czytałem w jakimś czasopiśmie, że stabilizatory 78.. powinny mieć jakieś obciążenie, a...
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
wysoki obrót jałowy wysoki obrót jałowy spadać aster wysoki obrót jałowy
pralka czyszczenie hydrostatu transit regulator napięcia książka maszyny elektryczne
krystalizacja adblue krystalizacja adblue
Opis pinów modułu BCM Skoda Fabia II 2010 Demontaż soczewki w latarce Tiross, Olight, EDC – jak rozebrać bezel i wyjąć optykę