A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
w zamku pasazera :)
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Skrzynka w bagażniku REC .
Wymień switcha na pewno brak styku.
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Namalowałem na szybko coś takiego
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
podłącz z według rysunku C
Widocznie procedura synchronizacji jest źle wykonana. A jak jesteś pewien że ok to sprawdź ale przyrządem odpowiednim czy pilot poprawnie nadaje. Jak tak to sama centralka uszkodzona albo (co głupie) max liczba pilotów osiągnięta.
to zostaje tylko tech. Niektóre modele nie chcą się tak synchronizować. (30s to czas zbędny) klikaj od razu.
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Co znaczy zaraz , po minucie, dwóch czy pięciu, jaka astra ?
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
panowie teraz to całkiem się z centralnym porobiło podczas zamykania auta auto zamyka się jedynie drzwi pasażera kierowcy i tylne prawda natomiast drzwi tylne lewe i klapa bagażnika już nie zrobiło się tak gdy chciałem aby drzwi tylne lewe się zamykały bo się nie zamykały a teraz jest tak ze ani te drzwi się nie zamykają ani klapa bagażnika się nie...
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Witam, mam pytanko moją Asterkę H zawsze zamykałem pilotem. Ostatnio coś mnie skusiło żeby zamknąć kluczykiem i co i tu zaskoczenie. Drzwi się nie chcą zamknąć ani otworzyć. Co może być powodem, że z kluczyka zamek nie działa? Kręcę w prawo w lewo, ale nic. Czy to jakiś problem mechaniczny czy elektryka zamka? Co może być przyczyną, że zamek nie działa?
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Nie rozumiem tego ostatniego zdania o centralce. ??
po przekręceniu zapłonu zero reakcji na kluczyk, mam 3 kluczyki do niej i z żadnego nie da rady zaprogramować, nie mam pojęcia co z nim może być Dodano po 5 oryginalnego nie mogę zaprogramować, nie mam pojęcia czemu, próbowałem wiele sposobów, mam 3 kluczyki i żaden się nie programuje. Ale oczywiście jak włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to wszystkie...
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Chyba astra 3. Diagnostyka zamka.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
witam , kiedyś miałem podobny problem byłem u speców z mojej okolicy i każdy rozkładał ręce, koszt naprawy w aso przekroczył 300 zł. zdecydowałem się wiec poszperać w sieci i znalazłem przyczynę. a więc wymiana samego siłownika master niestety nie wystarczy , rzecz w tym że prawdopodobnie nie była to nawet wina siłownika . jeśli nie działa ani manualnie...
czy ma ktoś zdjęcia jak zamontować centralny zamek(siłowniczki)do opla astry
Wszystko to zrobiłem, ale nie pomoglo
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
witam, mam ten sam problem czyli tylne drzwi otwieraja caly centralny gdy sa otwierane z zewnatrz mimo ze powinny byc zamkniete. jakies sugestie..? pozdr tax
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Odłącz centralkę alarmu i zamknij samochód kluczykiem - i już będziesz widział co głupieje. Wiem co głupieje. Pytam czemu ? Bez alarmu centralny działa normalnie.
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
bezpieczniki sprawdzone wszystko jest ok. ale jutro zobacze moze pomoże "przyuczenie", własnie też podejrzewam że coś jest z pilotem nie tak, ale to się jutro okaże, dzieki za rade. pozdrawiam.
Witam Gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka w Astra G 1999r. 16SZR Pozdrawiam
Centralny zamek fabryczny czy "dokładany"? A jak wygląda teraz sytuacja "zamykania" samochodu guzikiem od wewnątrz?
aster centralny zamek zamek centralny aster centralny zamek aster
licznik instrukcja bosch sterownik silnika źródło stałoprądowe
lutownica arduino lutownica arduino
Jak zaprogramować pilota do Hondy CR-V 2023 Katalog układ paliwowy Renault Kangoo 1.2