zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
Skrzynka w bagażniku REC .
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Astra jest prosta jak drut tylko trochę upierdliwa.A co do alarmu to ja nie przepadam za tymi wynalazkami z allegro i to jeszcze z kraju wielkiego muru.
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
podłącz z według rysunku C
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
w zamku pasazera :)
To zgraj pilota z Autkiem.Włącz zaplon i na włączonym zapłonie poklikaj w guziczki na pilocie,powinno załapać.
Namalowałem na szybko coś takiego
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
pojawiło się zaraz po zamontowaniu.
Dzieki wielkie działa jak trzeba pozdrawiam
Wymień switcha na pewno brak styku.
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Jakie przewody?? Zapewne nadają się do zasilania oświetlenia choinkowego.
Problem rozwiązany. Trzeba było pomarańczowy i różowy zamiast do +12v podpiąć do masy.
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
po przekręceniu zapłonu zero reakcji na kluczyk, mam 3 kluczyki do niej i z żadnego nie da rady zaprogramować, nie mam pojęcia co z nim może być Dodano po 5 oryginalnego nie mogę zaprogramować, nie mam pojęcia czemu, próbowałem wiele sposobów, mam 3 kluczyki i żaden się nie programuje. Ale oczywiście jak włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to wszystkie...
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
Witam Gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka w Astra G 1999r. 16SZR Pozdrawiam
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Jak masz tech-a to tak hhihi
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Plus na stacyjce musi byc bo inaczej nic by nie dzialalo(tzn zaplon) spróbuj zakodowac jeszcze raz jezeli sie nie uda to jedyne co mozesz zrobic to pojechac do elektryka (bo chyba nie do konca wiesz co i jak w aucie).
Mam centralke od astry G i pilota. Podpiąłem ją na ostro tylko plus czerwony i masa brązowy złącze 12pin Jak naciskam "otwórz" na pilocie to na żółto czarnym kablu pojawia sie prąd jak naciskam "zamknij" to prąd pojawia się na czerwono czarnym a tak cały czas jest tam masa na tych kablach. Jest mozliwość odwrócenia tego działania żeby cały czas na tych...
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
na wolumenie radiowy sterownik centralnego zamka
Na tym schemacie nie widzę podtrzymania przekaźnika.Po drugie podtrzymany przekaźnik pobiera prąd.Wykorzystaj styki siłownika które podają masę jako masę diody.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
od ryglowania jest nast przewód ale daruj se,musisz mieć alarm z podwojnym impulsem zamykającym podłącz na te przewody co pisałeś
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
Zamykanie kluczem w zamku w drzwiach czy powoduje zamknięci i otwarcie wszystkich drzwi, tak sprawdzisz działanie centralnego zamka.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Już zrobione na Radzikowskiego 155 Kraków za 50 zeta wyczyszczone stare piloty dodane te które obecnie używam. Szybko zgrabnie i przyjemnie potrzebny oczywiście jedynie porządny interfejs tu chyba był Tech oryginalny choć głowy nie dam. To nie jest (jak zresztą temat sugeruje) synchronizacja a dodanie kluczyka. Jest potrzebny interfejs i Opelscannerem...
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
1. Co przeczytałeś i czego się dowiedziałeś do tej pory w swojej sprawie? 2. Co sprawdziłeś?
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Nie jestem pewien ale uniwersalnego w klapę chyba nie założysz w dwojce a jeżeli miałbyś oryginal to równolegle do reszty siłowników.
dzień dobry zdaża się że którąś z wkładek ciężko pracuje(mechanicznie) Taaaa i mechanicznie pali bezpiecznik.Sprawdz przewody w przepustach drzwiowych(w tych gumach od drzwi do slupkow)
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Witam mam problem z podłączeniem pilota do fabrycznego centralnego zamka w astrze g, zakupiłem sterownik z allegro podłączyłem zgodnie z instrukcją działa ale zamyka nie otwiera, zasilanie podałem prosto z akumulatora masę z śrubki i dwa kable sygnał otwórz zamknij, może mi ktoś pomoże jak to zrobić z elektryki jestem słaby, za pomoc z góry dziękuję.
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Jak podlaczyc alarm Bastion do centralnego zamka Opel Astra I Kombi rocznik 1992 silnik 1.6 8 zaworowowy centralny fabryczny uruchamiany z kluczyka jak trzeba to moge dac schemat alarmu a w razie czego mam do niego modul sterowania silownikami YTHS central door locking system potrzebuje wiedzy tylko do podpiecia alarmu jako pilota do otwierania zamykania...
aster zamek centralny aster centralny zamek zamek centralny aster
radio kondensator trzeszcz medion internetowy schematy laptopów poszukiwane
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
CNC 3018 GRBL 1.1 – schemat połączeń, podłączenie sterownika, opis złącz Renault Clio IV – demontaż schowka pasażera krok po kroku, Torx T20, airbag, lampka LED