Dekoder ładuje listę kanałów jaką operator do niego wyśle czyli C+. Nie przewidzieli że ktoś będzie korzystał z tegoż kanału i nie został on umieszczony w liście jak wiele innych. Proszę zauważyć że lista z kanałami z astry ładuje się przy ustawieniu anteny na hotbirda.
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
sprawdź ciągłość przewodu od kontrolki ładowania aż do samego zacisku na alternatorze bo na pewno gdzieś nie łączy i stąd taki objaw, i niepotrzebnie inwestowałeś w altka i aku bo nie tam problem. daj auto na zapłon i obserwuj kontrolke czy nie zapali się ruszając kostkami na wiązkach.
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Witam! Może być to uszkodzenie samego urządzenia. Jakieś pękniecie druku.na płytce przy złączu ładowarki. Nawigacja jest wpięta w uchwyt (przynajmniej powinna) a kabel wisi. W samochodzie zawsze są drgania. Pozdro!
Użyj innego miernika 17,8 to zabójstwo dla akumulatora jeśli wyjdzie tyle samo masz wadliwy regulator lub uszkodzony prostownik w alternatorze . Maksymalnie 14,4V
Zmień źródło wzbudzenia na +15.
mostek do wymiany
Mostek do wymiany, na bank.
Ubita dioda w alternatorze
Regulator ,mostek ,oryginał?
Zaczołbym od sprawdzenia wartości napięcia (prawidłowe ładowanie).
Nie świeci się czasem kontrolka ładowania??
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
To nie wina alternatora tylko instalacji.P
Tak to zostało przedstawione w warsztacie.
Gwarantuję że diody regulator nie reguluje masy a popaliło by ci się w tym momęcie wszystko. Jest to już spawdzone w wielu oplach. POZDRAWIAM
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
Odpinaj śmiało zresetuje się tylko zegar i ew pamięć szyb ... Z silnikiem i immobiliserem nic się nie stanie ..
,,formant" No tak faktycznie no ale przy okazji i tak niech zajrzy do tego alternatora jak już się za to weźmie.
Wszystko w porządku nic nie kombinuj
Oczywiście, masz rację. Tylko gdzie w tym klekocie jest komputer silnika?
W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
wygląda na to, że znów poszedł mostek. Możesz relamować, ale tego nikt nie uwzględni, wg mnie nierozważnie użytkujesz auto, isuzu ma to do siebie, że mostki mogą siadać co pół roku. Musisz wiedzieć, że po zapaleniu świece grzeją tu do kilku minut, co za tym idzie, nie powinno się włączać od razu świateł, dmuchawy na wysokie biegi lub co gorsza ogrzewanej...
Brak ładowania to 90% usterka alternatora . Sprawdzałeś miernikiem po odpaleniu auta na klemach i na alternatorze że nie ładuje czy jak ??
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Alternator jest ok. Akumulator jest do wyrzucenia. Szkoda nawet roztrzasać dlaczego, chociaż jestem w stanie powiedzieć. Czy w każdej celi była ta wartość jednakowa?
Źle Cię zrozumiałem, myślałem że chodzi Ci o to, że mierząc na akumulatorze masz 13V a przy alternatorze 14,4V (na pracującym silniku). W/w pomiary są ok, z ładowaniem jest wszystko w porządku.
jest OK, napięcie 14,4 V prawidłowe.
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Tam są regulatory 14.7 V wszystko w porządku.P
witam. ciekawy temat interesuje mnie czy można z samochodu wyciągać akumulator do ładowania i nie tylko na zimną noc do domu ,czy nic się nie stanie z elektroniką komputerem nic nie padnie. ja posiadam Fiata Albea i w instrukcji obsługi pisze że można wyciągać, A mój znajomy co posiada skodę fabię kłuci się zemną że pod żadnym pozorem nie wolno odłączać...
Jeżeli masz rzeczywiście mieć mostek bez diod wzbudzenia to tak je wylutować i zrobić tylko mostek z ostatniej fazy.P
Jeżeli na tym łączniku do którego dochodzi wyprowadzenie diody widziałeś wyrażne slady podwyższonej temperatury,albo zimny lut-mostek prostowniczy do wymiany.
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
Może tak zamiast w ciemno wymieniać alternator, zacząć od początku? Ładowanie, wiązka, masy...?
W oplu paski nie piszczą ,nie pytaj czemu po prostu tak jest. Pasek,koło ,masa.
Tylko mostek jak napisał Motronic do wymiany cały, regulator 14.7V wskazuje na dobry.P
Zwykły startuje na stole z kontrolki . Po odłaczeniu jej ciągle działa. F L po odłączeniu jej przestaje ładować tyle z praktyki.
Nie kombinuj ze starymi kablami.Kup w sklepie linkę o przekroju 8mm2 ok. 8 zł za metr , końcówki oczkowe i zlutuj je porządnie.Połącz alternator z akumulatorem.Masa alternatora-najlepiej miedzy śrubą amortyzatora a obudową alternatora.Poprawa prądu ładowania gwarantowana.
Tez nie miałes ładowania?
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Sprawdź ładowanie
Było tryliardy razy, kiedy się nauczycie korzystać z wyszukiwarki? Uszkodzona dioda plusowa w mostku prostowniczym.
z obrotami to zaczął bym od silniczka krokowego może się zacina a do ładowania sprawdzałeś na akumulatorze rozumiem jakie wartości miałeś przed zapaleniem i po? posprawdzaj połączenia z akumulatorem przewodów i alternatora. A zimny na pycha pali czy też ma ciężko? jeśli pali to posprawdzaj połączenia masy z silnikiem. co do chłodnic to możesz mieć albo...
Sprawdź bezpieczniki.
Dokładnie,bezpieczniki oznaczone jako KL15
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
Witam, w moim Oplu Astrze świeci sie kontrolka ładowania mimo że alternator ładuje. Prąd ładowania wynosi 13,9 i jest taki sam mierzac na alternatorze jak i na klemach. Kontrolka żarzy się mocniej po dodaniu gazu . Czasem całkiem zgaśnie i jest zazwyczaj ok, dopoki nie wlącze kolejnego odbiornika energii np. kierunku. Wymienilem regulator napięcia wraz...
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Ludzie to maja problemy.Albo ich na siłę szukają. Jest ok!!!
ładowanie 12.8 Czyli brak ładowania, a nie zwarcie.
Witajcie, Pozwólcie, że i ja podepnę się do tematu, z tym, że problem mój dotyczy Corsy B 1,7D ISUZU '97 (może to wyglądać na offtopic, ale podpiąłem się ze względu na podobne objawy i podobny silnik - z góry przepraszam). Problem jest bardzo podobny, a wręcz nawet identyczny jak kolega napisał w pierwszym poście, a mianowicie: Na zimnym silniku zaraz...
witam forumowiczów Mam podobny problem z kontrolką ładowania. Jakiś czas temu żarzyła się przy włączonym silniku,a przy wzroście obrotów świeciła coraz jaśniej. Aż wreszcie przestała gasnąć. Świeciła się od włączenia zapłonu. Na aku było zbyt wysokie napięcie, więc zdiagnozowano regulator i mostek. Wymieniłem oba i na teście pod obciążeniem wszystko...
Brak styku masy pomiędzy silnikiem a karoserią - poprowadź dodatkowy przewód i połącz w dobrze odizolowanych miejscach
Witam mam problem z astrą.mianowicie chodzi o ładowanie parę razy zdażyło mi się że po jezdzie autem pada mi akumulator.Zmierzylem wiec napiecie na akumlatorze(kontrolka od ladowania nie świeci bo ładowanie jest ale marne)i prz duzym obciązeniu (swiatla radio)pokazalo mi 12,3V natomiast po wylaczeniu wszystkiego bez obciazenia na wolnych obrotach pokazal...
Częsty przypadek w astrach - szczególnie przy pożyczaniu prądu komuś do rozruchu.
opel astra napiecie ładowania Znalazłem u kolegi w książce o oplu astrze, że dla aternatora DELCO-REMY ta wartość wynosi od 14,2V-15,2V, a dla BOSCHA 13,7-14,5V. I jak to traktować, kiedy wszystkie instrukcje obsługi akumulatorów podają napięcie ładowania z przedziału BOSCHA, a co gdy jest w aucie DELCO-REMY.
Sprawdz diody i regulator ładowania.
Mam problem z ładowaniem , mam alternator bosha i na wyjściu powinno być 14V a mam 13,2v co moze być tego przyczyną ? Czy jest wadliwy regulator napięcia ? i nie wiem jak sprawdzić regulator :(
Witam mam problem z ładowaniem w astrze 1.4 v8 na malych obrotach silnika brak ładowania dopiero ładuje na większych obrotach jak może być przyczyna pomoże ktoś??
A dlaczego nie sprawdziłeś mostka diodowego i regulatora jak miałeś wszystko rozebrane.Czy sprawdziłeś oporność wirnika?Jak wpadła nakrętka to mogła coś zewrzeć ,a nie tylko urwać.
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
Brak plusa na zegarach, do sprawdzenia na początek bezpiecznik nr 7.
Sprawdziłem połączenie tak jak sugerował Wodnik-W8 i było. Odpaliłem kontrolka normalnie zgasła poleciałem więc sprawdzić czy będzie ładowanie - było!! W sumie nie mam pojęcia czemu wcześniej tak się zachowywał! Jeśli ktoś mógł by mi to wyjaśnić to bardzo będe zobowiązany.
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
Może dwie usterki,jakie masz ładowanie?
Tak ,w alternatorze,w okablowaniu, w niechlujnie wykonanej robocie.
Ale po odpięciu tego kabla po daniu na zapłon kontrolka ładowania się zapala a po rozruchu gaśnie normalnie, ale ładowania nie ma.
Zmierz ładowanie.
Trzeba zdiagnozować, gdzie leży problem. Podepnij się jednym komputerem wprost do modemu (pomijając router) i sprawdź czy efekt występuje. Jeśli tak - kolejna reklamacja w Aster. Jeśli nie - wymiana/reklamacja routera. Nie pamiętam czy aster blokuje dostęp do modemu. Spróbuj 192.168.100.1 - interesują mnie parametry sygnału (upstream, downstrem)
Pomijając temat kontrolek sprawdż miernikiem czy ładuje.
do sprawdzenia ładowanie
W pionku zależnie od softu w meni ustawiasz : np. A- HB B- Astra C-tor D- sirius Wtedy liste ładujesz zgodną (z ustawieniem w menu i kablami na dachu )musi być tak samo ułożona
Zrób ładowanie to i wspomaganie się znajdzie.
Wymienilem diody, regulator napiecia i jak narazie alternator dziala
Miernik masz sprawny? Co z kontrolką ładowania?
Jak przygazujesz lub zapalisz światła to też mierzyłeś jakie jest ładowanie?
Dokladnie to jest Opel Astra III, zwana inaczej jako model H 77 KW 105 KM 1.6 Twinport 2007 rok
Ale jakby to był alternator to chyba świeciłaby się kontrolka na desce hmm? No i nie byłoby ładowania, a ładowanie jest.
Sprawdź woltomierzem napięcie ładowania czy alternator ładuje zaraz po odpaleniu czy dopiero po przegazowaniu. Jeśli ładuje odrazu nie przejmowałbym się tym faktem zbytnio na twoim miejscu.
Przy włączonym zapłonie dotknij odłączonym przewodem ze styku D (nakrętka M5) do masy powinna się zapalić lampka ładowania , jeżeli nie to wiesz co dalej.
Masz problem z alternatorem. W dieslu sygnał obrotomierza jest brany z alternatora. To również tłumaczy zachowanie kontrolki ładowania.
Niedawno w moim Oplu Astra G została wymieniona stacyjka. Od tego czasu akumulator nie wytrzymuje nawet doby. Ładuję go każdego dnia. Co jest przyczyną?
Ładowanie 14-9-15V to zdecydowanie za dużo, Skończysz akumulator.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Alternator do naprawy.Brak ładowania.
szczotki są nowe, włożyłem alternator od kolegi i jest to samo, nic nie ładuje
a tam aby nie jest wspomaganie elektryczne?? w Astrze G jest elektryczne a Zafira=Astra G także to normalne, że jak niema ładowania to niema wspomagania, bo wspomaganie elektryczne strasznie dużo prądu ciągnie i jak umrze ładowanie to byś nigdzie nie dojechał bo by zaraz akumulator zdechł, a tak z wyłączonym wszystkim co się da można do domu/warsztatu...
Astra 1.6 16v benzyna.
Napisz coś więcej o tym necie. Czy to jest neostrada czy co? Dostawca jak się nazywa? Korzystasz z P2P? A odnośnie Avasta to mam mieszane uczucia po tym jak mi trojany przepuszczał jak sito. Już lepiej jak skorzystasz z mks online jeśli nie chcesz inwestować w płatnego antywira. Niektórzy dostawcy ograniczają tragicznie transfer po przekroczeniu jakiejś...
aster diesel ładować bezpiecznik ładować aster aster isuzu ładować
hella sterownik klakson motocykl rodzaje instalacji elektrycznych
samsung le46a786 samsung ue40d5500 firmware
Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - możliwe przyczyny Philips D260 brak opcji identyfikacji dzwoniącego