trafił ci się wadliwy alarm ponieważ każdy "normalny" alarm rozbraja się, otwiera rygle i pozwala właścicielowi wsiąść do auta..... reklamuj to pozdrawiam
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Miernik do reki lub próbnik .Sprawdzic bezpiecznikgłownyy zasilajacy centralkę,czy w momencie wł/wył do syreny dochodzi impuls plusa wyzwalający syrene.Jeżeli bezp jest dobry i impuls wyzwalający syrene dochodzi to może uszkodzona jest syrena.Moze być też ze wyskoczył pilot z pamięci i trzeba na nowo go wprowadzić
wszystkie linki prowadza do tego samego alarmu Ale to nie jest Super forteca AMT wygladaja jak poprzednie wersje tego alarmu Napisalem do sprzedawcy kto jest producentem czekam na odp
Polecam alarm Super Forteca więcej o alarmie na: http://www.amt-alarmy.pl/zabezpieczenia%... POZDRAWIAM
A nie macie jeszcze udaru?Może gdzieś się przewód przetarł.Jaki to alarm ma może pamięć alarmowań.
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
przewod niebieski/czerwony -podwojny impuls pierwszy krotki zamyka a drugi dlugi 30sek rygluje+dociaga szyby, otwieranie bialy/czerwony
Jakiś dokładany alarm?
Jak widać pierwszy post został zmieniony 3 razy, więc chyba coś dotarło. Znajdź przycisk serwisowy, przekręć zapłon i go wciśnij, po czym udaj się do najbliższego punktu przyzwoitego elektryka.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
<b><center>Witam!</center... To powinien byc kompletny schemat, lecz jest po niemiecku więc musisz sobie słownikiem pomóc http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=ni... Pozdrawiam!</b>
Da się ale ultradźwięki z centralką sterującą, podpinasz pod złącze G4 w alarmie
To jest orginalny alarm. Jest on zintegrowany ze sterownikiem centralnego. Opisywane przez ciebie zachowanie wydaje sie prawidłowe - zamknięcie drzwi uzbraja alram. Odsyłam do instrukcji obsługi samochodu, poszukaj jej w necie...
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
Co do alarmu to proponuję Ci SEO, to solidny i bezawaryjny alarm. A central możesz również zamontować uniwersalny, napewno będzie taniej (wiele razy montowałem do Astry II uniwersalny central i działa 100/100).
Jakiś stary alarm bezpilotowy
zamki musza być (o ile pamiętam)6-kilowe bo w astrze to ciężko chodzą jak chcesz żeby wiele lat działały --pomijając poprawny montaż --kup zamki Mera Błonie
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
Tak, auto odpali.
Wyłącznik krańcowy maski. masz alarm?
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
Python SP3000 Model 6672
Dokładane alarmy najczęściej aktywuje się impulsem doryglowania, czyli po dwukrotnym naciśnięciu zamknięcia. Może fabryczny też..
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Idź po kabelkach do źródła, zmostkuj co trzeba i auto zapali. Pozdrawiam.
A nie wyciagałeś akumulatora przypadkiem? Lubi sie to rozprogramować.
w tej cenie to jedynie LEGENDFORD F-14
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
bardzo porzadny alarm,spiid -wygodne rozwiazanie,montowalem tego sporo do grupy vw
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
Idź sobie naładuj akumulator i wszystko się naprawi.
Spróbuj go wpisać na nowo przyciskiem w centralce.
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Moduł M5 powinien być sterowany +12V a Twój alarm wystawia masę po uzbrojeniu, ale to można obejść. Unister również nadaje się do wygenerowania długiego impulsu domykającego. Jest wiele rozwiązań mniej lub bardziej eleganckich. Musisz teraz "kombinować".
Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
Załączam opis
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Te mikrofoniki to czujniki ultradźwiękowe alarmu Pastylka też raczej część alarmu - deaktywator np.
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Przetnij przewód do właczników wstaw 2 diody szeregowo katodami w kierunku wyłącznika a w środek miedzy diody wepnij przewód z alarmu
Alarm fabryczny czy dokładany?
Witam serdecznie. Czy istnieje miżliwość wyłaczenia samego alarmu a pozostaeienia centralnego zamka? Mam zamontowany ten alarm w Astrze G i rozładowuje mi akumulator.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Tutaj wystarczy wypiąć wtyczkę i auto pali a alarmu nie ma.
Jak przedmówca napisał sprawdź krańcówki, poza tym żeby nie zostawiać auta otwartego zawsze można zamknąć z klucza. Napisz jaki alarm. pozdr
Dokładnie to interesują mnie punkty podpięcie alarmu Astra J 2016r 1.6 benzyna
To gdzie szukać Centralki ?
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Przepraszam, że zakładam nowy temat, ale coś mi wyszukiwarka nie działa. a ręczne przeglądanie nie jest możliwe. Muszę zamontować w swojej astrze alarm, i na stronie http://astra.autokacik.pl/technika/napra... znalazłem opisane kolory przewodów do sterowania zamkiem centralnym oraz przewody kierunkowskazów. Do pełni szczęścia brakuje...
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/profile...
Dokładnie, wprawne oko bez problemu zobaczy różnicę. Co do "oszukiwania" złodziei to miałem kiedyś klienta, który ODKUPIŁ ode mnie stare mikrofony ultradźwięków zdemontowane z jakiegoś uszkodzonego alarmu. Paranoja...
Można to zrobić przekaźnikiem.
potrzebny ci będzie kondensator 25V 47uf, oraz rezystor(opornik) 33k łączysz oba równolegle i wpinasz w obwód z tym że (+)kondensatora musi być zwrócony w stronę centrali alarmu
Czy problemem może być pilot czy centralka?? Czy nikt z foruwiczów nie zna tego modelu alarmu??
Witam Robię do Astry H alarm z powiadomieniem sms który współpracuje z szyną SLOW CAN. Gdzie poza gniazdem ODB, mogę podłączyć się w sieć Can?
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
Czy działa normalnie po wzbudeniu alarmu.
Solecki.m - niestety twoje słowa sprawdziły się.Siłowniki "umarły".Popalone wszystkie cztery.Z tapicerką była jazda ale dałem radę.Drzwi otwarte,siłowniki w koszu,centralny to już wspomnienie.I na tym można by zakończyć temat,jednakże nurtuje mnie pytanie "co było przyczyną".Niechciałbym spalić następnego kompletu siłowników (po ewentualnym montażu).
nigdy nie widziałem alarmu fabrycznego w tym roczniku opla astry i nie wiem czy coś takiego było kiedykolwiek w astrach.
Syrena chińskiego alarmu.
Znalazłem coś co powinno pasować. Kiedyś montowałem podobny alarm mojemu teściowi w Astrze II - nazywał się CSA 200
Wiercić????Pierwsze słyszę.Przerzuciłem już parę ładnych sztuk przez ręce i nic nigdy nie wierciłem.Z tego co pamiętam w mojej 'karierze' wierciłem tylko jeden przelot i to chyba była jakaś 306.A astra II nie różni się bardzo e montażu od jedynki więc nie widzę problemu. :D
montowałem koledze do opla Astry alarm INFERNO który sprawuje się całkiem nieźle juz 2 lata ale jeśli chcesz kupić dobry alarm to dołozysz 20zł i kupisz SUPER FORTECĘ którą montuję juz bardzo długo i nikt jeszcze nie wrócił z reklamacją!! koszt kopletu nie przekroczy 200zł + oczywiście montaż!!!
Szukajka zawiodła czy lenistwo Cię dopadło? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Do astryII jest 32 wyniki.Zaraz coś ci podeślę na pw jak mam.A i zmień nazwę BERTONE to się zwie panie kolego. Dodano po 5 A co tam montujesz?
nie mam alarmu
Usiadz w samochodzie, powiedz glosno "czary mary bec!" i wcisnij przycisk od alarmu. Powinno zadzialac :-) A tak na serio to nik nie jest jasnowidziem i bez modelu alarmu nic nie zdzialasz. Pozdrawiam.
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
Rozumiem, że została uruchomiona opcja sterowania zamkiem po canie? Trzeba będzie zamek wysterować bezpośrednio z alarmu.
z tego co pamietam to w instrukcji jest mowa o jakis diodach prostowniczych, ktore maja separowas drzwi kierowcy od reszty instalacji. Sprawdz te diody! Moze ktoras padla? Ja stawialem w tym miejscu 1n4001 i nie bylo problemu...
Problem rozwiazał sie sam poniewaz po klikniecu pilotem 2x zamknij to zadzialal orginalny alarm
jaki to alarm?
Ubity był przekaźnik w alarmie. Wlutowałem nowy i działa. Kolega CameR miał 100% rację, odnośnie odcięcia. nie wiem czemu jego post został skoszowany
Witam zamieniales przekazniki w alarmie ?
jak to takie za 35 zł to sprawdź jakie masz średnice przewodów
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Mistrzu, może byś tak na dzień dobry pogrzebał w wyszukiwarce, co?
Może nie jest podłączony przewód do zapłonu i dlatego ci się uzbraja przy włączonej stacyjce.
To, czy są czujniki, czy ich nie ma, zależy od instalatora i zlecającego montaż alarmu, u ciebie może być np. uderzeniówka.
Foto modułu c.zamka-alarmu.
Jezu jaka syrena fabryczna w astrze i jaki alarm fabryczny.Już mnie coś trafia.A jest chociaż na pilota?Który rok tej astry?Szukaj po kabelkach.A może to jest fox co?
na rysunku jest zaznaczony że to gdzies kolo kierownicy, ale gdzie konkretnie? http://obrazki.elektroda.net/66_12613449...
On idzie tylko od wlacznika do lampki w progu go niema.Podciagnij od lampki do alarmu tylko to pozostaje.
No dobrze, ale co to za alarm? Co za system centralnego? Oryginał? Dokładany? Jakiś punkt zaczepienia? Skoro to samochód z 92 roku, to pewnie alarm montowany też gdzieś wtedy, a przynajmniej kilka ładnych lat ma. Najprostsza i najpewniejsza naprawa poprzez wywalenie starego i montaż czegoś nowego. Do wyboru masa produktów.
dziękuje jeżeli możesz bylby bardzo wdzięczny za jak najwięcej informacji ide teraz do garażu pokombinować jak coś czekam na jakie kolwiek wskazówki
a ten alarm to co za "cudo" techniki?
Mam do alarmu wszystko poza instrukcją niestety.Kody jakieś są ale przypisane do kluczyków.Spróbuje znaleźć te kable i tak zrobić ale jeśli trzeba wpisać kod to jak to zrobić ?
Wyje, czy tylko miga kierunkami?
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
alarm astra astra fabryczny alarm syrena alarm astra
schemat wycieraczki zasilacz skwierczy komora rezonansowa
przyrządy pomiarowe instrukcje przyrządy pomiarowe instrukcje
Osłona do piły ukośnej Parkside PZKS 2000 A1 - dostępność i zamienniki Pairing Tuya Smart Switch with App: Step-by-Step Guide