Tryb Awaryjny Dachu Składanego : Dokument z TISa
http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
co już sprawdziłem?
Ta opcja wydaje się być najlepsza.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika. /żałosna udręka/ Środek ok ale to znaczy że ECM przeszedł na program awaryjny.
Tryb awaryjny.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Sam zniknie.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
Tak trzeba wymienić włącznik awaryjnych,typowa usterka opli.P
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
po wymianie akumulatora alarm się uzbroił i odciął rozrusznik. Syrena pewnie została wcześniej wymontowana. Szukaj centralki gdzieś pod wykładziną podłogową , chyba bez specjalisty od zabezpieczeń sobie nie poradzisz.
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
Muszę jakoś obliczyć jaką diodę potrzebuję? P = 2*21W+5W=47W U = 12V I = P/U = 47/12 = ok.4A 2x Dioda 5A jak bym podłączył bez diód to jaki efekt bym uzyskał? Uzyskasz "efekt" świateł awaryjnych
Czarny przewód w wiązce biegnącej do wyłącznika świateł awaryjnych.
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
od razu popsułeś. opel astra 1.7 td 68 KM. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane to piszcie.
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
Jak masz autoalarm to jak napięcie spadnie poniżej jakiej wartości (jakiej nie wiem) to u mnie uaktywnia się alarm i migają światła awaryjne i wyje syrena. W takiej sytuacji, alarm mogę wyłączyć tylko wyłącznikiem awaryjnym.
:))
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
W 99% tych aut uszkodzenie jest w wyłączniku awaryjnych.
nie ma niestety nic fajnego do tej ceny, przynajmniej mi sie nic nie podoba ale dzieki ;)
zadzwon do mnie 608175906
To trzeba odpytać moduł nadwozia poczytaj np. tu: http://forum.opel24.com/topic/4945-astra...
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
We wcześniejszych modelach podobno były zaślepki do otwierania awaryjnego
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
Alarm dokładany najprawdopodobniej powoduje takie cuda, fabryczny alarm to raczej nie, pewno kiedyś ktoś założył alarm z odcięciem i teraz wychodzi wszystko na jaw zajrzyj pod kierownicę to znajdziesz centralke.
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
Bankowo sterownik naprawiaja takie sterowniki w 1.8 są awaryjne.
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
Tak,najczęściej pojawia się błąd P0170 (dotyczy regulacji mieszanki). Świecenie nie zawsze oznacza przejscie w tryb awaryjny.
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
Udało sie zdiagnozować problem?
Czyli wypiąć i sprawdzić co będzie?
Można się tam dostać nierozbierając kokpitu?Bliżej są awaryjne.
astry som malo awaryjne silniki robiom bez remontu120 tysiec tylko trohe gnijom i zawieszenie majom miekie jak kondon
Mam ten sam samochód czyli Astra H Twintop i ten sam problem, jestem na wakacjach i nie mogę zamknąć dachu- może ktoś podać awaryjną procedurę zamknięcia?
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Przy okazji włączenia zapłonu przypadkiem nie włączają się awaryjne ? Problem może wynikać z faktu zadziałania poduszek powietrznych podczas wypadku . W części modeli skutkowało to otwarciem centralnego zamka i zaświeceniem światełka w środku i świateł awaryjnych .
No właśnie niby przeszukane wszystko. Wężyki podciśnienia nowe czujnik podciśnienia nowy.. DPF u nie ma EGR zaślepiony. Dlatego założyłem temat może ktoś coś miał podobnego
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
Witam, mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ? Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
mam problem z astra 3 1.3 dth samochód był po wypadku jest naprawiony ale po kazdym uruchomieniu właczaja sie awiatla awaryjne jak to usunąć ?
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
A co z egr? Sprawdzałeś?
Dziękuję. Ale czy z tego powodu może mieć problemy z odpalaniem, tzn musi trochę "pokręcić". I co może być przyczyną trybu awaryjnego?
bardzo dziekuje za podpowiedź ale jakby mozna dookreslić co to jest trzdziestka byłabym bardzo wdzęczna ...jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie a jesli chodzi o astry i to w benzynie to brak mi nawet podstawowej wiedzy
Tak to jest ten kod, ale nie dawki podawanej jak już. Dziwne, że samo się rozkodowalo... Przypisz ponownie i błąd i tryb awaryjny zniknie.
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Tam są poduchy dwustopniowe - to raz. Dwa sterownik zapisał dane wypadku i jest zablokowany. Same oprniki nic nie dadzą.
Witam. Poszukuję odpowiedzi na problem mojej Astry. Chodzi o to że przy włączeniu kierunków lub awaryjnych migają też pozycyjne. W przypadku kierunków jak włączę prawy to lewa strona też działa. Do tego na desce pali się kontrolka od przeciwmgielnych. Druga sprawa jest taka że po wrzuceniu wstecznego też zapala się kontrolka od przeciwmgielnych. Ktoś...
chwalisz kolega dobrze wytlumaczyl wiec sie nie wcinaj
Walnięty sterownik skrzyni biegów. Kupiłem za 100zł. używany i skrzynia biegów działa bez zarzutu.
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
1.8 to najbardziej awaryjne sterowniki. MAsz LPG?
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Ok a Astra J 140 km? Warto czy awaryjne?
Coz jednym przewodem mozna podpiac sie pod... wlacznik swiatel awaryjnych. Czesto tak robilem... Pozdrawiam
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
może ale włącznik od awaryjnych łączy też obwód migaczy (nie pamiętam tylko w którym miejscu...) w Astrze często psuje się właczik od awaryjnych ALE... wydaje mi się mało prawdopodobne żeby przez zwarcie dwu przewodów w włacziku od awaryjnych można było odpalić auto... ;)
Opel astra h 2005r po wlaczeniu zaplonu wlaczaja sie awaryjne swiatla i tak za kazdym razem. Auto po wypadku,wystrzelily SRS.
wewnętrzne świeci normalnie? awaryjne nie świecą ciemniej? lub szybciej?
Witam.Na kolektorze dolotowym jest czujnik cisnienia doladowania, na poczatek wyszczysc go.
Nie jest na 24 ale niech sprawdzi włącznik świateł awaryjnych
Ma palić bez czujnika wału w trybie awaryjnym.
Wrzuc screen błędu to bedzie coś wiadomo. Tylko nie pisz że bŁędu nie ma a opel ma tryb awaryjny proszę.
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
witam,mam taki sam problem z awarią Astry G1.7D silnika jak ty kolego. Czy mógł byś mi powiedzieć co to to była za awaria w twoim przypadku??Z góry dziękuje za odpowiedź.
Witam! Z tego co słyszałem i czytałem na różnych forach to silniki DTH miały pompy dość awaryjne. Pozdr.
Witam, czy to jest silnik Isuzu? miałem podobny problem.
Musi odpuszczać nadmiar ciśnienia bo inaczej silnik jest przeładowany i błąd, a następnie przechodzenie w tryb awaryjny.
komp zapalil by lampke na desce i przeszedł w stan pracy awaryjnej
Witam szukałem ale nie znalazłem rozwiązania więc proszę o pomoc. W oplu astra f kombi nie działają mi światła - żadne (przód, tył, pozycyjne, jezdne długie) a bezpieczniki są OK chyba że jest jakiś główny odpowiadający za wszystkie te światła a o nim nie wiem. Podejrzewam że to po prostu włącznik ale może się mylę. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki....
NIe Y17DT a ASTRA II jeśli ma klime to ma moduł sterowania wentylatorami. Psujny awaryjny, są 2 producenci tego ustrojstwa.
jak kontrolka mruga to nie odpalisz auta, jak świeci w trakcie jazdy to masz tryb awaryjny.
sprawdź wężyk od kolektora ssącego do MAP-sensora i stan styków we wtyczkach. Elektryka tu jest prosta i mało awaryjna.
sprawdz dokładnie bezpieczniki i połaczenie kostki włacznika awaryjnych
Witam. Ten czerwony przycisk to ukryty awaryjny wyłącznik.Pozdrawiam.
Tylko wchodzi w tryb awaryjny czy słychać jakieś dodatkowe odgłosy?
Poszukaj astry J 1.4T. Jednostka mało awaryjna i na gazie śmiga jak złe.
Wymiana alternatora
Witam ja posiadam opla z silnikiem 1,6 16V X16XEL i trzeba przyznać że w mieście zimą dosięgam 10L/100km na trasie 6-6,5 L/100km silnik powyżej 3000 obr/min nawet się zbiera. Wcześniej miałem w astrze F 1,6 8V 75km i był dużo słabszy - takie moje odczucia (ale uważam że silniki 8v opla są mniej awaryjne ).
Crash w sterowniku blokuje rozruch w nowych oplach. Trzeba wyczyscic crasha (albo wymienic sterownik he he) Co ciekawe, w Astrze H z poczatku produkcji nie bylo tego, tylko awaryjne sie wlaczaly.
Witaj Ten sam problem miałem ale w oplu Astra rocznik 95. Awaryjne działały bez problemu natomiast kierunki po włączeniu na liczniku zapalała się kontrolka i palił ciągle a żarówki na samochodzie nie świeciły. Po rozebraniu włącznika świateł awaryjnych i wyczyszczeniu oraz podgięciu blaszek stykowych kierunkowskazy pracują prawidłowo. Pozdrawiam
Ecu do naprawy, są ludzie co to robia dobrze.
Wstaw przekaźnik według tego rysunku.
Może mu chodzi o to że w trybie awaryjnym nie idzie wkręcić silnika powyżej 3tyś a na pedał gazu reaguje bardzo mułowato.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych i wszystko działa jak należy.
Dużo zmienili, nie ma już osobnego modułu, wszystkim steruje ECU poprzez proste, tanie i mało awaryjne przekaźniki.
Poprzedni wlasciciel powinien sie sam przewietrzyc( glowe ).
awaryjne astra awaryjne otwieranie astra kierunkowskazy astra awaryjne
amazon assistant wariuje klawiatura wymiana drzwi pralka bosch
Rejestrator nie odtwarza nagrań i wydaje sygnał dźwiękowy Schemat podłączenia kondensatora iskra w suszarce Indesit IDV75(EU)