http://obrazki.elektroda.pl/3063448500_1... S52 to włącznik awaryjnych. A tak w ogóle to w linku poniżej masz wszystkie schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika. /żałosna udręka/ Środek ok ale to znaczy że ECM przeszedł na program awaryjny.
Tryb awaryjny.
Tryb Awaryjny Dachu Składanego : Dokument z TISa
Sprawdź włączniki drzwiowe, lubią padać. Kolega lut.ek - uwalić multitimer to trzeba być zdolnym, i w większości oplów, które widziałem, oświetlenie bagażnika było niezależne od świateł awaryjnych.
Czarny przewód w wiązce biegnącej do wyłącznika świateł awaryjnych.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
co już sprawdziłem?
Muszę jakoś obliczyć jaką diodę potrzebuję? P = 2*21W+5W=47W U = 12V I = P/U = 47/12 = ok.4A 2x Dioda 5A jak bym podłączył bez diód to jaki efekt bym uzyskał? Uzyskasz "efekt" świateł awaryjnych
Muszę sprawdzić, ale wg mnie nie spala. Ma moc, jeździ normalnie. Turbo "ciągnie". Powiedział bym, że idzie trochę więcej paliwa, ale nie jest to tryb awaryjny.
Bankowo sterownik naprawiaja takie sterowniki w 1.8 są awaryjne.
Z tych informacji wynika, iż nie będzie tu możliwe zastosowanie tylko samego przekaźnika. Jak sama nazwa mówi przekaźnik tylko przekazuje czyli włączony np w momencie zamknięcia drzwi będzie przekazywał napięcie na kierunkowskazy do momentu jego rozłączenia. Czyli otwarcia drzwi. Coś lub ktoś musi go rozłączyć. Myślę, że tu jest jeszcze potrzebny element...
Ta opcja wydaje się być najlepsza.
Jak się skończyła historia z światłami awaryjnym? Mam ten sam problem vectra c z alarmem hpb mop4. Proszę o pomoc i pozdrawiam Grzegorz Przycisk świateł awaryjnych nie jest przyczyną problemu. Syrena w alarmie jest sprawna. W wyżej opisanej sytuacji wyłączam światła awaryjne za pomocą przycisku od awaryjnych.
W 99% tych aut uszkodzenie jest w wyłączniku awaryjnych.
Radio ani sterownik poduszek niema wpływu jeśli są wywalone to tylko awaryjne po zapłonie będziesz miał
A może samochód wchodzi w tryb awaryjny?
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Tak,najczęściej pojawia się błąd P0170 (dotyczy regulacji mieszanki). Świecenie nie zawsze oznacza przejscie w tryb awaryjny.
Sam zniknie.
Dziękuję. Ale czy z tego powodu może mieć problemy z odpalaniem, tzn musi trochę "pokręcić". I co może być przyczyną trybu awaryjnego?
Udało sie zdiagnozować problem?
Jak masz autoalarm to jak napięcie spadnie poniżej jakiej wartości (jakiej nie wiem) to u mnie uaktywnia się alarm i migają światła awaryjne i wyje syrena. W takiej sytuacji, alarm mogę wyłączyć tylko wyłącznikiem awaryjnym.
Sam nic nie zrobisz. Musisz wymienić sterownik SRS na taki bez zapisanego błędu o stłuczce. Inaczej mówiąc musisz pozbyć się informacja o stłuczce która jest zapisana w sterowniku od poduszek.
Najczęstsza przyczyna złego odpalania tego silnika to zapowietrzenie układu paliwowego. Czujniki oczywiście do sprawdzenia na kompie bo są 2 jeden na zegary drugi do sterownika (najważniejszy) , a świece to ostateczność (najmniej awaryjne).
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
Przy okazji włączenia zapłonu przypadkiem nie włączają się awaryjne ? Problem może wynikać z faktu zadziałania poduszek powietrznych podczas wypadku . W części modeli skutkowało to otwarciem centralnego zamka i zaświeceniem światełka w środku i świateł awaryjnych .
To trzeba odpytać moduł nadwozia poczytaj np. tu: http://forum.opel24.com/topic/4945-astra...
Można się tam dostać nierozbierając kokpitu?Bliżej są awaryjne.
We wcześniejszych modelach podobno były zaślepki do otwierania awaryjnego
Bo to nie jest stary TDI, komputer silnika widzi że zawór nie pracuje i przechodzi w tryb awaryjny to tak w skrócie.
Musi odpuszczać nadmiar ciśnienia bo inaczej silnik jest przeładowany i błąd, a następnie przechodzenie w tryb awaryjny.
Diagnoza obd i wszystko wiadome w tych wozach,czy pompa siadla czy tez nie.
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
Tak trzeba wymienić włącznik awaryjnych,typowa usterka opli.P
No to problem rozwiązany. Winny był bezpiecznik od awaryjnych .
Tak to jest ten kod, ale nie dawki podawanej jak już. Dziwne, że samo się rozkodowalo... Przypisz ponownie i błąd i tryb awaryjny zniknie.
Wiesz co, jak teraz przeczytałem to co napisałeś, to tak się zastanawiam czy nie jest to czasami realny scenariusz. Na odczytach diagnostycznych pojawiały się jakieś błedy zwiazane z obwodem świec żarowych i kolektorem dolotowym. Wszyscy to lekceważyli i te błedy składali na nastepstwo awarii sterownika. Pytanie tylko takie czy gdyby rzeczywiscie się...
No sporo tych błędów. Jedz do jakiegoś normalnego elektryka ( chociaż podobno w Szczecinie i okolicach ciężko o takich, takimi mówił mi jeden mój klient który przyjechał do mnie pozbyć się problemów z FAP-em). Ale znajdź kogoś niech podłączy TECH2 zczyta błędy i zobaczy parametry podczas jazdy autem, i w momencie kiedy wchodzi w tryb awaryjny.
Nie jest na 24 ale niech sprawdzi włącznik świateł awaryjnych
Niby najczęściej pada ten aparat zapłonowy bo to jeszcze ten starszy typ i jest dość awaryjny. Astra ma już 135 000 więc chyba ma prawo. Jeśli aparat to tylko wymiana na nowy tak? Już za 80zł upatrzyłem na allegro taki jeden tylko chcę mieć pewność czy to jest to. Jak mogę sprawdzić czy moduł jest dobry czy nie przy założeniu że cewka jest sprawna?
Ma palić bez czujnika wału w trybie awaryjnym.
najbardziej to jest zasilane z włącznika awaryjnych
sprawdź wężyk od kolektora ssącego do MAP-sensora i stan styków we wtyczkach. Elektryka tu jest prosta i mało awaryjna.
Czasem pomaga opięcie akumulatora na noc ale na 90% crashdata do usunięcia.
Mam ten sam samochód czyli Astra H Twintop i ten sam problem, jestem na wakacjach i nie mogę zamknąć dachu- może ktoś podać awaryjną procedurę zamknięcia?
Walnięty sterownik skrzyni biegów. Kupiłem za 100zł. używany i skrzynia biegów działa bez zarzutu.
jak kontrolka mruga to nie odpalisz auta, jak świeci w trakcie jazdy to masz tryb awaryjny.
sprawdzałem świece miernikiem i dochodzi do nich 12V ale ok 3s a potem ginie.co to moze być????? Przekaznik lub czujnik temperatury podajacy sygnał do przekaźnika. Zdejmij na czas odpalania kabelki z czujników temperatury, wtedy, jezeli przekaźnik jest sprawny, powinien grzać długo[w trybie awaryjnym].
sprawdz dokładnie bezpieczniki i połaczenie kostki włacznika awaryjnych
komp zapalil by lampke na desce i przeszedł w stan pracy awaryjnej
Witam, posiadam astre 1.6 8v 75 KM z 99 r silnik x16szr. Od pewnego czasu mam problemy, swiece w porządku, filtry i płyny wymienione, egr był wymieniany ok rok temu. Zdarza mi sie ze podczas jazdy a mam tak od około 2 tygodni ze włącza mi sie kontrolka silnika, co powoduje włączenie sie "trybu awaryjnego" - tak to sie chyba nazywa, i silnik dostaje...
Wrzuc screen błędu to bedzie coś wiadomo. Tylko nie pisz że bŁędu nie ma a opel ma tryb awaryjny proszę.
OPEL Astra H 2005 rok po przekreceniu kluczyka wlaczaja sie awaryjne swiatla. Dzieje sie tak za kazdym razem,a zeby wylaczyc trzeba przycisk awaryjnych swiatel wcisnac dwa razy.
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Witam, mam pytanie odnośnie Pana schorzenia w astrze g 1.7 dti ten błąd 1125 jaki był powód ostatecznie jego występowania ? Czy nadal przechodzi w tryb awaryjny powyżej 120 ?
W moim przypadku wydaje mi się że silniczek krokowy odpada ponieważ na gazie czy na benzynie silnik krokowy jeżeli byłby zepsuty powinien pracować tak samo źle. Tytus_2010 czy ty masz gaz? czy tak pracuje tylko na benzynie? jezeli tak to sprawdz silniczek ... zgadza się zapala mi sie kontolka ale dlatego ze egr jest zaślepiony i komputer wykrywa to...
Witam! Z tego co słyszałem i czytałem na różnych forach to silniki DTH miały pompy dość awaryjne. Pozdr.
Napięcie napięciem będzie takie same, EGR jest sterowany impulsem. Co do zaślepki to od razu po odpaleniu auta sterownik czyta z przepływomierza ilość zasysanego powietrza, (zawyżoną przez zaślepkę) i wyrzuca błąd oraz tryb awaryjny.
Witam ja posiadam opla z silnikiem 1,6 16V X16XEL i trzeba przyznać że w mieście zimą dosięgam 10L/100km na trasie 6-6,5 L/100km silnik powyżej 3000 obr/min nawet się zbiera. Wcześniej miałem w astrze F 1,6 8V 75km i był dużo słabszy - takie moje odczucia (ale uważam że silniki 8v opla są mniej awaryjne ).
1.8 to najbardziej awaryjne sterowniki. MAsz LPG?
Fajny pomysł zaślepiać EGR w dieslu,przecież od razu MAF to wykryje i ECU wejdzie w tryb awaryjny.
po wymianie akumulatora alarm się uzbroił i odciął rozrusznik. Syrena pewnie została wcześniej wymontowana. Szukaj centralki gdzieś pod wykładziną podłogową , chyba bez specjalisty od zabezpieczeń sobie nie poradzisz.
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
mam problem z astra 3 1.3 dth samochód był po wypadku jest naprawiony ale po kazdym uruchomieniu właczaja sie awiatla awaryjne jak to usunąć ?
Witam. Ten czerwony przycisk to ukryty awaryjny wyłącznik.Pozdrawiam.
Witam szukałem ale nie znalazłem rozwiązania więc proszę o pomoc. W oplu astra f kombi nie działają mi światła - żadne (przód, tył, pozycyjne, jezdne długie) a bezpieczniki są OK chyba że jest jakiś główny odpowiadający za wszystkie te światła a o nim nie wiem. Podejrzewam że to po prostu włącznik ale może się mylę. Gdzie mogę szukać przyczyny usterki....
Wyjąłem przekaźniki i wtedy awaryjne się wyłączają całkowicie co to oznacza?
Musisz wyjąć alternator i go przemierzyć. Moze być padnięta jakaś dioda w mostku albo za krótkie szczotki albo trzecia możliwość regulator napięcia. To jest alternator Hitahi bardzo awaryjny.
Zacznij od czytania błędów komputera, bo może być wszystko - kable, świece, czujnik położenia wału, i nie wiadomo co jeszcze. Na pocieszenie, jak wchodzi powyżej 4500 to nie pracuje w trybie awaryjnym (jeszcze :)).
Zrób test błędów metoda gaz-hamulec trochę zabawy ale jak nie masz skanera OBD..... może coś znajdziemy Zajrzyj do tego EGR, mało pracy a ten zawór należy czyścic co jakiś czas. Sprawdziłbym również ECU bo jest w słabym miejscu (nad nadkolem ale nie pamiętam z której strony... chyba od kierowcy) i może jakiś brud podszedł ..... wiem ze to połączenie...
Dużo zmienili, nie ma już osobnego modułu, wszystkim steruje ECU poprzez proste, tanie i mało awaryjne przekaźniki.
Osobiście wziął bym pioneera bez zastanowienia jvc jakoś nie przypadło mi do gustu mało tego są awaryjne.
Alarm dokładany najprawdopodobniej powoduje takie cuda, fabryczny alarm to raczej nie, pewno kiedyś ktoś założył alarm z odcięciem i teraz wychodzi wszystko na jaw zajrzyj pod kierownicę to znajdziesz centralke.
Crash w sterowniku blokuje rozruch w nowych oplach. Trzeba wyczyscic crasha (albo wymienic sterownik he he) Co ciekawe, w Astrze H z poczatku produkcji nie bylo tego, tylko awaryjne sie wlaczaly.
Coz jednym przewodem mozna podpiac sie pod... wlacznik swiatel awaryjnych. Czesto tak robilem... Pozdrawiam
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
Czyli wypiąć i sprawdzić co będzie?
zadzwon do mnie 608175906
od razu popsułeś. opel astra 1.7 td 68 KM. Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś dane to piszcie.
może ale włącznik od awaryjnych łączy też obwód migaczy (nie pamiętam tylko w którym miejscu...) w Astrze często psuje się właczik od awaryjnych ALE... wydaje mi się mało prawdopodobne żeby przez zwarcie dwu przewodów w włacziku od awaryjnych można było odpalić auto... ;)
Najlepiej podpiąć pod diagnostykę stawiam na zacinający się zwór EGR
wewnętrzne świeci normalnie? awaryjne nie świecą ciemniej? lub szybciej?
Na przewodach wychodzących ze sterownika centralnego zamka (dołożonego). Zazwyczaj ze sterownika wychodzi jeden przewód na kierunkowskazy i jest rozdzielony na dwa z czego do każdego włożona jest dioda prostownicza.
nie ma niestety nic fajnego do tej ceny, przynajmniej mi sie nic nie podoba ale dzieki ;)
Może rzeczywiście coś mu stuka cały czas i dlatego nie wykrywa spalania stukowego Myślę że raczej wykrywa tylko sterownik nie może sobie poradzić żeby je wyeliminować dlatego wywala błąd i przełącza się w tryb awaryjny.
NIe Y17DT a ASTRA II jeśli ma klime to ma moduł sterowania wentylatorami. Psujny awaryjny, są 2 producenci tego ustrojstwa.
astry som malo awaryjne silniki robiom bez remontu120 tysiec tylko trohe gnijom i zawieszenie majom miekie jak kondon
to komp podpięty i co widać cewka rypnięta na 2 gary, jutro wymiana cewki i świec na nową, powód podany przez mechanika doświadczonego w Oplu. Padła membrana odmy a ja jeździłem, olej przez odmę do cylindra i zarzuciło świece powstało przepięcie co spowodowało uszkodzenie cewki. Ma nadzieje że to powód i lekarstwo. Po naprawie membrany olej ustabilizował...
Opel ,Astra Sport Tourer kombi, szyby zaczęły sie samoczynnie opuszczać. Kluczyk był 300 m od samochodu przedzielony kilkoma ścianami więc na pewno nie jest to wina kluczyka. Czy ktoś ma podobne problemy. Pomocy. Auto zostało już raz zalane w nocy przez deszcz. Dla bezpieczeństwa wyjąłem bezpieczniki, ale to tylko działanie awaryjne.
Opel astra h 2005r po wlaczeniu zaplonu wlaczaja sie awaryjne swiatla i tak za kazdym razem. Auto po wypadku,wystrzelily SRS.
Dziura w dolocie, nieszczelny egr, zapchany dpf. Szukaj Panie
Witam posiadam astrę I 1.4 kat 16v i mam założony alarm legend ford. Problem polega na tym ze, jeśli otworze drzwi na zgaszonym silniku światła awaryjne migaj mi około 15 sek. może troszkę dłużej, to samo dzieje się, jeśli włączę oświetlenie w samochodzie. Samochod nabyłem już z tym alarmem. Prosze o pomoc, bo mnie dobija jak jadę i chce zapalić światło...
Tylko wchodzi w tryb awaryjny czy słychać jakieś dodatkowe odgłosy?
Czy oświetlenie wnętrza, światła awaryjne, oświetlenie bagażnika działają ?
Błąd odczytywałem 3 interfejsami, opis troszeczkę się różni ale nr błędu jest ten sam, a raz mi przy tym błędzie pojawił się P0400 błąd EGR jak dobrze sprawdziłem.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych i wszystko działa jak należy.
Tam są poduchy dwustopniowe - to raz. Dwa sterownik zapisał dane wypadku i jest zablokowany. Same oprniki nic nie dadzą.
jak za długi to było podkładkę podłożyć pomiędzy oczko czujnika a obudowę skrzyni dziwne że zmienia biegi mimo że miga strzałka, wtedy jest tryb awaryjny i przynajmniej w Astrze wtedy na D jedzie na 4 cały czas, ale może tu jest inaczej
A co z egr? Sprawdzałeś?
astra awaryjne awaryjne otwieranie astra kierunkowskazy astra awaryjne
zasilacz impulsowy startuje rezystor cewka zapłonowa odświeżania pamięci
stable diffusion nissan quasquai
Volkswagen Passat CC 2.0 2016 - Wysokie spalanie 20,4 l/100km Thermomix błąd 55: przyczyny i rozwiązania