Ma stać poziomo i najlepiej na zimnym. Komputer ma swoje zadanie żeby o tym sygnalizować. Gdyby tak wszystko wiedział to pewnie bagnet nie był by potrzebny a na nim są zaznaczone dwie kreski prawda?.
Moja Astra dopiero co wylądowała u mechanika na błędy check + ESP + nierówna praca silnika, a winnym wszystkiego była odma w pokrywie zaworów, coś tam się źle działo i tworzyło się mocne podciśnienie, że nie szło odkręcić korka oleju, a bagnet po wyciągnięciu dawał mocny syk zgromadzonego podciśnienia. Podobno to mega znany problem w Astrze J, może...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Bagnet powinien być zamoczony minimum do początku zgrubienia, maksimum do jego końca.
Witam Poszukuję od kilku dni rurki do BAGNETU od samochodu Opel Astra G model silnika X18XE1. Silnik przeszedł kapitalny remont i niestety przy demontażu bloku silnika rurka od bagnet się wykrzywila. Jeśli ktoś posiada silnik na cześci lub posiada namiary na jakieś zlomowisko w którym mógłbym zakupić ww. część, prosiłbym o kontakt. W moim mieście Elblągu...
Założyłem nową, tylko ciekawi mnie czy to mogło powodować błąd bo raczej tam nie zasysało powietrza tylko wydmuchiwało Ten układ tak ma , wyciągnij lekko bagnet na pracującym silniku to zobaczysz co się dzieje ..
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
Egr chciał usunąć ze sterownika ale nie dał rady ponieważ nie mógł obejść jakiś zabezpieczeń. Przepustnica była czyszczona w zeszłym roku. Membrana odmy wymieniana ponieważ były przedmuchy i zasysało bagnet oleju. Nie mam pojęcia czy mierzył parametry na żywo.
Miałem podobny problem (check engine, przygasanie, zalewanie przy odpalaniu poza tym osiągi ok), aczkolwiek sugerowano wymianę sondy w pierwszej kolejności (błąd sondy + wypadanie zapłonów), tymczasem to właśnie sonda okazała się sprawna. Check wracał uporczywie po każdym skasowaniu. Po wielu miesiącach walki problem ustąpił. Wymieniono układ zapłonowy...
Jak po zwiększeniu obrotów korekty spadają z plusa i dążą do zera to prawdopodobnie masz problem z lewizną w dolocie. Musisz wykluczyć wszelkie nieszczelności między MAF a silnikiem. Sprawdź zawór evap i inne wężyki przez które może lecieć lewizna do dolotu,odma itd. Wiesz że nawet nieszczelny korek oleju czy bagnet może powodować wariowanie korekt?...
Żadna z kontrolek się nie zaświeca podczas jazdy. Dodam tylko, że niedawno wymieniałem olej, i nie wiedzieć czemu gość wlał mi o 0.5 litra za dużo oleju. Przed tą dłuższą trasą o której mówiłem sprawdziłem poziom oleju i okazało się, ze jest o wiele za dużo, dlatego też wyciągnąłem przez bagnet nadmiar oleju. Chwilowo myślałem właśnie, że to nadmiar...
A czy moze mi ktos podpowiedziec w jaki sposob sprawdzic poziom oleju w mazda MX3? widze tylko jeden bagnet do sprawdzania poziomu oleju czy to jest olej z silnika czy skrzyni biegow???
ale kolor niebieski albo szary nie zależy od temperatury powietrza i można to ocenić !!! Jeśli by pil wodę byłby biały dym ( niebieski olej, czarny to złe spalanie) Co do temp to w niskich na biało kopcą nawet Diesle. Najbardziej na naturalne kopcenie na biało są podatne silniki opla Ecotec, charakteryzują sie one bardzo dobrym spalaniem a efekt pełnego...
Przedmuchy na silniku i to duże w takim razie wypiąć odmę wyciągnąć bagnet i sprawdzić jak w tedy chodzi Jak po dokręceniu korka takie cuda się dzieją wygląda na padnięte pierscienie
sa takie cienkie ze przez bagnet od oleju na pewno, przez wtryski to nie mam pojecia, bo nie jestem mechanikiem, ale wiem ze mój mechanik taka uzwa, bo mu kupowalem :)
Znowu nie czytasz. Nie został stary filtr, w pierwszym zdaniu jest napisane, że wymieniałem olej z filtrem (przy mnie wykręcił stary i wkręcił nowy, zresztą to nie pierwsza wizyta u nich i zawsze robili wszystko ok). Nie będę zgłaszał do moderatora, ale dzięki za takie porady, jak odpowiadasz najpierw bez patrzenia na zdjęcia, a potem kolejne kilka...
Stan oleju raczej powinno się sprawdzać na zimnym silniku jak cały olej spłynie na dno miski olejowej, na ciepłym też można ale trzeba odczekać jakieś 10 minut aby olej się ustabilizował. Stawiałbym na uszczelkę jednak bo może pchać płyn do oleju, wszystko uzależnione jest od tego gdzie strzeliła uszczelka. A jak wyjmiesz bagnet to olej jest czarny...
Jak bagnet czarny korek umazany jasną emulsją to zmieniłbym olej nie raz tak miałem i pierwsza diagnoza to ''uszczelka pod głowicą'' a nic się nie stało tylko kiepskiej jakości olej po wymianie wszystko ok, czyszczenie odmy jak umazana .
Kolego zacznij sprawdzać a nie jeździsz I czekasz jak my ci naprawimy.Kolega wyżej podał ci przykładowe przyczyny.Najpierw wyjmij bagnet oleju czy ci plyn do oleju nie wlatuje a podejrzewam że tak.
czy ktoś z Kolegów się orientuje gdzie można nabyć oring do czujnika poziomu oleju GM 13105597 do astry 2.2DTI, oznaczenie silnika Y22DTR. Na terenie całej polski jak i również w Krakowie jest wiele sklepów technicznych w których dostaniesz odpowiedni oring. Wystarczy, że zmierzysz wymiary starego lub weźmiesz cały bagnet z sobą a w sklepie dopasują...
Pierwsza sprawa, sprawdz czy masz olej w odmie jesli jest bardzo mokro i rura do turbosprezarki bedzie zlana olejem to nawet nie szukaj dalej - pierscienie, mozesz go tez zapalic, wyciagnij bagnet i jesli dmucha spalinami to wiadomo, jesli natomiast ilosc oleju w odmie bedzie w normie, to wykrec swiece i sprawdz jak swiecą na akumulatorze, jesli będą...
Witam. Jestem przed wymianą oleju i ostatnio zaczęła mi zaświecać się kontrolka ciśnienia oleju, ale tylko wtedy kiedy auto chodzi na wolnych obrotach, silnik jest rozgrzany i włączę dmuchawę i podgrzewanie tylnej szyby, gdy silnik jest zimny jest wszytko ok. Pod korkiem wlewu na razie nie zaobserwowałem żadnej piany, gdy wyjmę bagnet olej jest ciemny...
Po zgaszeniu silnika sprawdzałem bagnet było sucho a parę godzin później stan był ok. 1/4 Znajomy twierdzi, że przyczyną może być pęknięty blok silnika. Taką opcję też można brać pod uwagę? Pozdrawiam
Miernikiem ciśnienia paliwa. I nie wiem w jaki sposób mogło by wzrosnąć. Powiedz mi jeszcze jedno-wyciąg bagnet i zobacz czy nie przybyło oleju lub nie smierdzi on benzyną.
Sprawdz kompresje na zimno, te silniki ogolnie lubią miec przedmuchy i wtedy mają pogorszoną kompresje na zimno, jak wyciagniesz bagnet podczas pracy goracego silnika, to co widzisz? Czy slyszysz nierownomierne klepanie zaworow na zimnym? Jak sprawdzales swiece zarowe?
Prawdopodobnie zacina się termostat bo jak widzę masz 8V silnik. Miałem Corsę z tym silnikiem i było to samo. wymieniłem cały płyn chłodniczy. przy okazji wymiany rozrządu termostat i tak ten problem był. Dokręcona głowica na ciepłym zgodnie z DTR, mechanik powiedział ,że może być to uszczelka pod głowica prawdopodobnie z racji wieku auta troszkę puszcza....
z doświadczenia które mam dostałem vectre b 1.6 16v w stanie takim że wszystkie ładowały, powodem był niski stan oleju nawet bagnet się nie maczał po uszczelnieniu miski zalaniu oleju szklanki nadal stukały cykały jak kto nazywa po 200 km zrobiło się cicho żadnego dźwięku szklanek także pojeździj troche i zobacz co się będzie działo
Ja dołożę. Przed zagazowaniem radzę sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie je skorygować oraz zorientować się jakie jest jeszcze pole manewru w tym zakresie. Po zagazowaniu proponuję częściej zaglądać na bagnet poziomu oleju pod kątem koloru oleju, bo zaraz po zagazowaniu dochodzi do intensywnego wypłukiwania osadów w silniku i olej robi się smolisty...
No i okazało się że coś już można dostać https://allegro.pl/listing?string=Pokryw... . Na zdjęciu zaznaczyłem ten zawór , ale przy rozbieraniu zdarza się że plastik ze starości pęka . Praca silnika w tym stanie może doprowadzić do zniszczenia...
Witam wczoraj wymieniłem u mechanika olej w mojej astrze . Wymieniłem na castrol edge 5-w30 i tu dziwna sprawa bo w bańce 4 litrowej pozostało ok. 1.25 litra a wychodzi na to , że po wymianie mechanik wlał mi 2,75l jak to jest możliwe bagnet pokazuje poprawną ilość ,Proszę o odpowiedz czemu tak mało oleju weszło bo poprawnie powinno być ok 3,25 wzwyż...
witam i bardzo dziękuję za ciekawe rady. a wiec tak w piatek dolalem do zbiorniczka 2l wody. przejechalem autem okolo 5km i z tego co zauwazylem temp wzrosla do 85 stopni. Niewiem czy powinna byc jakas kontrolka od plynu bo nic mi nie swieci. w sobote rano sprawdzam plyn i dosc duzo ubylo bo w zbiorniku bylo na dnie. sprawdzilem korek od oleju i jest...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 55KW X16SZR Benzyna 1999r. Spadki obrotów na biegu jałowym od 20 do 50 szarpanie podczas ruszania lub jazdy na 1-2 biegu bez gazu losowo czasem jest ok czasem szarpie łapanie muła od ok 1600 do 2200 mimo rosnących obrotów auto nie przyśpiesza dynamicznie w losowych momentach. Częste chodzenie...
Przejechałem się na wysokich obrotach jakieś 10 km i silnik zaczął nieco lepiej funkcjonować. Z rana problem się powtórzył (czyt. pierwszy post) ale z mniejszym skutkiem, bo silnik nie zgasł tylko znacznie stracił na mocy. Po południu odwiedziłem znajomego mechanika i oto co się dowiedziałem: - po odkręceniu kolektora ssącego stwierdziliśmy, że jego...
Kolega lał olej z Biedronki,zimą puł na puł z normalnym ON. Bo olej roślinny jest za gęsty i są problemy z odpaleniem. Ps.Spadło mu zużycie oleju silnikowego. A ja wlasnie przymierzam sie do wymiany oleju silnikowego u siebie, wąchałem bagnet i z całym przekonaniem stwierdzam że ten olej nie smierdzi tak jak kiedyś! Nie ma tego typowego smrodu spalenizny,...
Moim zdaniem też bym polecał wymianę na taki sam. Jeżeli buda jest zdrowa (a w oplach z 96 z tym różnie bywa) to warto jeszcze zainwestować. Ja przechodziłem podobny dylemat w przypadku corsy B 1.4benzyna (zdrowa buda) - tam akurat skończyło się na kapitalce (okazało się po rozkręceniu, że urwała się śruba w bloku poprzedniemu właścicielowi przy wymianie...
1,7 Isuzu lubiły się przegrzewać co skutkowało albo uszkodzeniem uszczelki albo pęknięciem głowicy - prawda taka że ciężko znaleźć silnik wysokoprężny bez popękanej głowicy (kwestia jak bardzo). Po naprawie polecam dodatkowy obwód do załączania wentylatora na chłodnicy i w sytuacjach w których wyczujesz możliwość przegrzania (korki) włącz wentylator...
Z16SE to 8 zaworowy i czujnik wału znajduje się koło bagnetu.
Witaj.Rujkę bagnetu lepiej wyjąć wcześniej. Powinna być przykręcona od góry do silnika a w misce powinna być tylko włożona na oringu .Także nie powinno być problemu z jej wyjęciem. Sanek też raczej nie trzeba ruszać co najwyżej wydech.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Witam, ten sam problem Astra h 1.9 cdti 1.5 roku po zakupie auta bez problemow Teraz jezdze miesiac po miescie, nic sie nie dzieje, wyjade w trase przejade 30km, i jest zolta ikonka oleju, na bagnecie olej jest.
Normalnie do wyjęcia jak cieknie. Na palec i waniajet skrzynia czy silnik. Do porównania na drugim palcu olej z bagnetu silnika.
Ok, dzięki. A nie powinno być tego widać w takim razie też przy korku wlewu albo na bagnecie? Czy niekoniecznie?
Witam Dostalem aku z odwroconymi terminalami, podlaczylem zarcie, zmienilem klemy, podlaczylem prawidlowo ale od tego czasu wspomaganie nie dziala, dolalem plynu bo bylo minimum, 1mm na koncu bagnetu od nakretki. Co robic?
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Powiem tak: To normalna sprawa nie ma się czym przejmować,w vw zbiera się na korku tzw."gil" jest to efekt odkadania się wody w oleju na skutek parowania pojazd jeździ na krótkich odcinkach lub ma uszkodzony termostat i często się wychładza.Zjawisko nasila się przy założeniu gazu, w Astrach z gazem występuje to samo.Jeżeli nie ma tego na bagnecie to...
Kostka Opla ma zamienione plusy w odniesieniu do opisu instalacji dla kostki Sony. + 12V cały czas przychodzi na pin 15 (czerwony) a nie na 12 (żółty). Na pinie 12 jest + 12V po stacyjce. Wykonanie połączenia wg. opisu: "Stacyjka bez położenia ACC" na złączu dostarczonym przez Sony tu uszkodzi obwód stacyjki - przeciążenie. https://obrazki.elektroda.pl/3271911900_...
Taka kawa na korku w zimne dni to nic dziwnego ale żeby w silniku, sprawdź co masz na bagnecie, płynu Ci nie ubywa?
Jestem posiadaczem Astry i Seicento. Oba te autka pokonują dziennie ok 15 km w sezonie letnim i zimowym. W Astrze miałem podobne objawy - czyli krople wody na bagnecie a pod korkiem wlewu oleju pianę (nie ubywa oleju ani płynu), natomiast w Seicento nie zaobserwowałem żadnych śladów kropli na bagnecie ani piany pod korkiem - jak to wytłumaczyć :?:
Cześć, jaki jest kolor oleju na bagnecie - ogólnie jeżeli posiadales benzynę to wiesz, że powinien być zbliżony do koloru wlewanego z banki jeżeli już jest brazowy lub czarny należało by go wymienić szczegolnie po nowym zakupie. Dwa silnik przez instalację może troszkę pobierać więcej oleju silnikowego. Trzy to bardzo dobry silnik jeżeli nie najlepszy...
Witam. Kawałek schematu jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Sprawdzaj po kolorach i rodzaju końcówki (bagnet, czy wsuwka), bo fotografia jest kiepska. Pzdr.
bagnet oleju astra wymiana bagnet kopcić bagnet
nagrania monitoringu huawei inwerter elektroniczne głowice termostatyczne
bęben krzywy obrót bęben krzywy obrót
Termopara w kuchence gazowej Amica, Indesit – płomień gaśnie po puszczeniu zaworu, diagnostyka Opel Vivaro 2018 1.6 CDTI – błąd 2097810/P20EE, AdBlue, SCR, czujnik NOx, aktualizacja ECU