Aby bagażnik otwierał się z pilota moduł musi mieć dodatkowy kanał.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Skrzynka w bagażniku REC .
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Wymień switcha na pewno brak styku.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Są wersje bez centrala.Miałem okazję się z takimi egzemplarzami spotkać.Co do uniwersalnego centrala to ktoś na forum napisał,że się da zamontować.Poszukaj.Ja osobiście dałem sobie spokój,jak mi klijent na zamek przyjechał.Są centrale specjalistyczne do odpowiednich modeli.Na forum to widziałem ale nie wiem gdzie.Po prostu szukaj :D
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
Zrób to jak najszybciej bo tylny moduł w bagażniku pójdzie z dymem i wtedy elektronik tylko będzie ratował
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Kluczyk nowy,czy używany? Jeżeli nowy,to trzeba go wprogramować odpowiednim urządzeniem. Drugi klucz działa poprawnie?
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
w zamku pasazera :)
Tak czy inaczej, jeśli jest ryglowanie, to po odpięciu aku siłowniki powinny puścić. A już napewno powinny dać się otworzyć z klucza.
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Z tego co pamietam z tworzywa, na dwie nakrętki przykrecona.
Kupiłeś przerywacz kierunkowskazów - w dodatku z samochodu grupy VAG - nie przyda się do niczego.
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
W załączniku schemat. To chyba sterownik zamka centralnego. Czemu ma to służyć?
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
u mnie była winna wiązka kabli tylnej klapy,zwarcie w osłonie gumowej,astra kombi
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Zamek wymieniony na nowy. Stary był padnięty.
Dzieki za info. Na razie muszę poszukać tego zwarcia, ale to dopiero w następnym tygodniu. P.S. I jeszcze mam prośbę. Jakbyś mógł mi to mniej więcej rozrysować. Jak ten switch jest połączony z kabelkami prądowymi od silniczka w siłowniku (wnętrze siłownika). Byłbym bardzo wdzięczny :-) P.S.2 I do czego są pozostałe kabelki przy module ? (czarny cienki...
Witam Gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka w Astra G 1999r. 16SZR Pozdrawiam
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Astra F 1995, od razu otwiera i zamyka.
Panie darucha9, pisz pan jednoznacznie, bo ja słowa: Założyłem autoalarm Safecar do Opla Astry wraz z centralnym zamkiem. zrozumiałem jako założenie kompletu, czyli alarmu wraz z siłownikami, a kolega sympatyczny mr-perch zrozumiał, że bez siłowników, więc robi się zgadywanka. Odcinać może kolega co sobie życzy, jeżeli chodzi o astrę, temat opisany...
Nie działa wcale czy tylko z kluczyka ?
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Schemacik centralnego
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
tak a jakie to diody gdzie je kupic
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
alermu nie posiadam tylko centralny
czy ma ktoś zdjęcia jak zamontować centralny zamek(siłowniczki)do opla astry
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
ja już taką kupilem z tym centralnym z pilota ale biore śrubokręt i ide szukac a diodki żadnej nie ma
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
sprawdź przelotki w tylnych słupkach i przewody w przelotce klapy. Klapa czasem lubi mieszać w centralnym
Dzieki wielkie działa jak trzeba pozdrawiam
Witam, mam ten sam problem z centralnym zamkiem w astrze G. Pilot nie chce się zaprogramować odkąd kupiłem auto. Z kluczyka central normalnie działa, bateria nowa itp. Z racji, że jest bałagan w instalacji elektrycznej ( brak podświetlenia konsoli środkowej, wyświetlacz nie działa ) wpadłem na pomysł, że może nie dochodzi do centralki + po przekręceniu...
Pilot pobiera za dużą moc, prawdopodobnie coś z płytką pilota ;) Ale jak to mozna naprawic? Tylko wymiana plytki czy w gre wchodzi jeszcze cos?? I dlaczego sie tak moglo stac?
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Kolego zaraz mod pośle wątek do "piekła", z powodu zaniżania poziomu forum. Kolego jaja sobie robisz? To po co jest to forum?Sądzę że do pomagania ludziom co nie wiedzą co i jak. Nie moja wina że nie nie ma działu ,Dla zielonych'
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
W moim aucie nie ma centralnego zamka, ani dodatkowo ani fabrycznie.
Witam! Gdzie w Astrze H (III) znajdę sterownik zamka centralnego. W Astrze G jest koło nóg pasażera. A w H nie mogę go zlokalizować. Z góry dzięki za pomoc!
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Jeśli masz pewność, że okablowanie jest ok, to najprościej podstaw na chwilę centralkę zamka od innej astry. To najszybszy sposób sprawdzenia, ale też spiep..... drugiej centralki. Pozdr.
Witam Poszukuje schematu elektryki do ASTRY 1993 Kombi oraz informacji gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka montowanego fabrycznie (czy w ogole jest),przeszukałem już wszystkie dzwi i nic. Dzieki 8)
witam mam podobny problem z centralką w opel astra f '95 naciskam przycisk na pilocie i tylko kierunki migają, i sie wogóle nie zamyka ani kluczykiem jak przekręcam zamek to też nic sie nie dzieje, od czego mam zacząć?? może to ten sterownik, gdzie on sie znajduje pomocy Regulamin Kolegi nie obowiązuje? 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
a powiedzcie mi czy ta instrukcja jest dobra http://astra.autokacik.pl/technika/napra... i poszukuje też dla kolegi tylko że dla Astry G
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Te kolory przewodów jakie podałeś to jest prawidłowe podpięcie do astry F
A jakie ma znaczenie rocznik? Wystarczy samo że Astra II ( poprawniej by było Astra G)
Witam W Oplu Astra 2 centralny zamek musisz mieć przystosowany do tego konkretnego modelu bo uniwersalnego nie sposób założyć.Takie centralne zamki min do Opla Astra 2 oferuje FOX tu masz stronę internetową :http://www.foxalarm.com/pl/modulari.htm Jeżeli nigdy nie montowałeś sam alarmu to nie radze do tego samochodu samemu próbować bo skończy się to...
Witam, czy da radę wyłączy w jakiś sposób zamykanie i otwieranie z pilota przy działaniu centralnego z kluczyka ?
Ma ktoś może rozpiskę kabli do zamka bagażnika? Dlaczego są 3 kable? Do otwierania wystarczą 2.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Szukam schematu instalacji elektrycznej do opla astry zakładam sterownik centralnego zamka mam problem z kablami
Poszukuję schematu podłączenia centralnego zamka + autoalarm fabryczny do OPLA ASTRY 97r. !!!PILNE!!! Ktoś był tak mądry i "wybebeszył" wszystkie przewody elektryczne dotyczące centralnego i alarmu :). Z góry dziękuję Pozdrowienia
tak dokładnie o to mi chodzi sory ze wprowadziłem w błąd chodzi o domykanie z pilota centralnego zamka
WITAM:) Mam sterownik exus cl-06 ( http://img.okazje.info.pl/934/13876/1387... ) i nie mam bladego pojęcia jak go podłączyć...:/ Próbowałem już chyba na wszystkie sposoby:/ Dodam że znalazłem potrzebne kable jak w tym temacie -> http://astra.autokacik.pl/technika/napra... (mam tą samą instalacje - chodzi o kolory kabli:) ) i problem...
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
astra schemat zamka centralnego astra modułu centralnego zamka astra sterownik centralnego zamka
naprawa sprężarka lodówka bosch astra błąd poduszki radio kondensator trzeszcz
wyłacznik selektywny wyłacznik selektywny
Różnice między szybami tylnymi do piekarników Różnice w tylnej szybie piekarnika HBG5780B6/87 a 4. generacji