22 Ohm - taką zmierzyłem.
A potrafisz sam sprawdzić porządnie cewkę?
Podmień cewkę zapłonową.
Kluczowanie cewki pozostaje .
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Łap może pomoże. T1 to cewka , A52 to układ wzmacniający .
Egr,cewka w wiekszosci przypadkow
Tak o ile jeden i drugi silnik ma taką samą ilość zaworów. Czyli albo 8 (8V) zaworowy albo 16 (16V). Z silników 8 zaworowych nie pasują cewki do 16 zaworowych.
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Jest to Cewkomoduł, więc odpinanie nie wchodzi w grę. Chyba poczekam do jutra :D Fakt, też myślałem o wtryskach :) Dam znać jutro po diagnozie. DZIĘKI!
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
mialem to samo modul zalonu to cos pod cewka bylo walniete
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
Nie. Ta nowa nie jest w ogóle do Opla tylko do jakiegoś Daewoo.
1. zasilanie po kluczyku 2. B1, B2 sterownik 3. B4, B5 sterownik 4. B20, B21 sterownik 5. B17, B18 sterownik
witam, MARIANO, sam sobie odpowiedziales to jest wina cewki zaplonowej, pozdrawiam Zdzislaw
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Cewki za bardzo nie sprawdzisz, jedynie rezystancje uzwojenia piewotnego i wtórnego, ale na ogół może być w normie a cewka będzie świrowała.
Wymieńcie cewkę
Nie padła Ci czasem cewka sprężarki?
Pytanie na ile spadały obroty bo jak mocno kulał to może przez to olej się zaświecił proponuję na początek podmienić cewkę i świece
Pochwal się co było przyczyną problemu
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Cewka zapłonowa do sprawdzenia , na youtube zobacz jak ją sprawdzić .
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Cewka w Astrze H jest bardzo delikatna i jeśłi nie pilnujesz świec to ją bardzo szybko zamordujesz. Pomaga zmniejszenie przerwy na świecy o ile cewka jest słaba. Kiedy wymieniałeś świece tylko szczerze?
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Witam na 99 % cewka tez w swojej astrze g wymienialem.Sproboj przylozyc cos metalowego jak wlaczysz klime to elegtromagnes powinien przyciagnac .Jak chcesz to moge jutro zmierzyc opor tej cewki ale wydaje mi sie ze ona albo dziala albo nie.
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
wiesz co nie wem dokładnie......:-( Dodano po 53 jest cewka zapłonowa
Problem rozwiązany, cewki ostatecznie nie podmieniałem. Okazało się, że uszkodzeniu uległ sterownik ECU, który zgłaszał błędy obwodów sterowania cewką.
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
Aparat czy cewka WN?
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
fajnie by było wiedzieć jaki silnik,jeżeli popularny C16NZ to pod cewkę zapłonową,zielony kabelek.
Co tu pisać....wymień cewkę na nową....
Sprawdź cewkę elektromagnesu kompresora klimatyzacji.
Moduł uszkodzony , szukać przyczyny cewka może uszkodzić moduł.P
ja np. wymieniam caly kompresor na szrocie tego pelno tylko wybrac odpowiednia , cena miesci sie w granicach normy , i chyba tylko to sie liczy
No dobra moduł pod cewką do wymiany, choc można inaczej.
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
cewka z Astry F będzie pasować (na każdym większym złomie napewno będzie), ale nigdy nie spotkałem się żeby ta cewka umarła...
Może i słabo ale przyciąga całą powierzchnią a nie szpic wkrętaka, lepiej by było zmierzyć pobór prądu przez cewkę.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
Skoro strzela z wydechu to może być też uszkodzona cewka zapłonowa.
Stawiam na cewkę.
Nie pomogło myślisz kolego ze to cewka jest do wymiany ?
Na Komputerze wyswietla CEWKA. a to ciekawe , jaki jest kod błędu DTC ???
Wsadziłem do Mondeo taką cewkę, działa już tydzień :D
Czyli sprawdzić cewkę?
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Cewka, świece w jakiej kondycji?
Modułu od świec nie sprawdzisz na diagnostyce pod kompem. Zmień te świece, a jeśli cewka jest walnięta to będziesz słyszał po pracy silnika. OP-COM i zaczynasz zabawę. Tylko aby ktoś miał takie urządzenie...
Czujnik- cewka oparów paliwa odpowiada za przewentylowanie okładu gdy się za dużo ich zgromadzi
sprawdzić impuls z halla i na cewkę
Moduł ma wpływ i częściej pada jak sama cewka.
Miałem identyczne objawy w Vectrze 1,6 16V '96. W ASO wymieniali świece i przewody wysokiego napięcia, bez skutku. Sugerowali remont silnika. Okazało się, że to cewka dis. Ale nie wiem, czy w Twojej Astrze taka sama cewka występuje. Jeżeli tak, sugeruję sprawdzić. Pozdrawiam
mialem kiedys to samo ale u mnie byl walniety "tranzystor" to cos pod cewka.
a sprawdzałeś aparat zapłonowy ? cewkę?
Zmień wartość w polu "typ cewki" na "cewka na 2 cylindry" jeśli masz "dis" i więcej nie grzeb w ustawieniach.
Oporniść kilka do kilkanaście KΩ. Jeśli jest z nim coś nie tak to przeważnie pokazuje przerwę (nieskończoność).
kolego ziempiotrn impuls na pewno nie jest brany z cewki w mojej astrze moja cewka wgląda tek wczoraj wieczorem wyczytałem że impulsy do obrotomierza idą z 32 pinu sterownika czy ktoś może to potwierdzić http://obrazki.elektroda.net/78_12822171...
moduł, pod cewka
Cewkę zostaw w spokoju, w 99% przypadków pada moduł w aparacie.
Trochę słabo szukałeś. Tutaj duzo o Twoim problemie: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... szukaj np. klimatyzacja astra g
11 pin sterownika świecami ---<|---- żółty z paskiem przekaźnika ładowania(cewka przekaźnika)
Masa i plus na cewce jest? Pompa podaje podczas kręcenia rozrusznikiem? wtryski się otwierają? Jeśli tak, to czujnik wału ok, jest on indukcyjny, nie Halla. Zrób kontrolkę z diody LED i sprawdź sygnał na cewkę.
Śmiało zamieniaj , nic się nie stanie. Jeżeli zacznie pracować na 2 a problem wystąpi na 3 to cewka do wymiany. Jak nie będzie poprawy to elektryka jest w porządku.
P0300 to właśnie losowe wypadanie zapłonów na wielu cylindrach , jeśli chcesz podmieniać części to pierwsze co , to podmień cewkę.
Opel astra g 1.6 16V 2001 r. W astrze mam cewkę, nie mam przewodów WN. Myślałem o cewce, lecz cewka cały czas by nie domagała, a nie tylko na zimnym silniku i przez pierwsze 2-3 km jazdy. Po tych 2-3km można dawać autko do odcięcia i nic się nie dzieje, ładnie się zbiera, nie szarpie, nie przerywa
Możesz sprawdzić tak ale tylko sprzęgło, a czy tłoczy, bez gazu nic nie zrobisz.W sumie to zmierz tylko rezystancję,około 4 om.I akurat w oplu brązowy to masa a cewka może mieć diodę więc Twoim sposobem uszkodziłbyś ją.
A zawór Evap nie pokazywał by błędu? on jest ciągle otwarty "mechanicznie " ale cewka jest sprawna - błędu nie ma . Bez napięcia powinien być zamknięty łatwo to sprawdzić np dmuchnąć ...
Cewka ok?
2-masa 3- plus po zapł. 4-wejście sygnału ze sterownika 1- wyjście na cewkę WN.
prawdopodobnie modul zaplonowy lub cewka
Cewki w Oplach uszkadzają się bez względu na to czy jest instalacja LPG czy jej niema. Taka jest ich wada. Instalacje gazową można podłączyć w inny sposób nie koniecznie pod cewką zapłonową. Jednak w przypadku uszkodzonej cewki auto będzie w najlepszym wypadku szarpać, a w najgorszym zacznie strzelać. Fachowcy nie mówią o co chodzi bo sami zgłupieli...
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
Jest to x16sz, ma cewkę dis.
No ja tu czegoś nie rozumiem, musiałeś kupić kulawa cewkę, bo jeśli wina leżała by po stronie sterownika to na 2i3 cyl był by problem, lub 1i4 a jeśli na jednym to albo cewka do kitu albo olejem Ci świecę zalewa, lub sama świeca ma przebicie.
czujnik halla lub moduł zapłonowy pod cewką zapłonową lub sama cewka.
To sprawdź omomierzem cewkę na ciągłość.
Padła mi cewka w Astrze F. Problem mam taki jakiej Firmy kupić nową.Miałem orginał firmy Delco-Remy.Zastanawiam się czy moge kupić Boscha. Moze jakieś inne propozycje.:?:
Kolego co do odpalania i gaśnięcia w mojej z tym problemem była cewka zapłonowa.
Zaślepka EGR zaślepiona prawidłowo. Uspokoiła się praca sondy(jak na postoju dało się lekko gazu, to później miał problem ustabilizować pracę i sonda stała na bogatej mieszance). Aktualnie sonda pracuje od razu po zejściu z obrotów. Co ciekawe problem nasilił się po uszczelnieniu owej zaślepki EGR. Podmieniona cewka na inną ze sprawnego auta(astra H)....
Znajoma miała podobne objawy w astrze H, silnik klekotał jak diesel, wydech czasami jakby lekko strzelał (słyszalne tylko na zewnątrz auta), a winna okazała się cewka.
sprawdz cewkę zapłonową
I jeszcze przekaźnik na prawym słupku, mogła się spalić cewka
Ej nie. Raczej zanika zasilanie cewki.
Moze byc kocówka X16SZ bo były do 97 i pasowało by to bo kolega odczytywał kodami błędów. Ale sprawdził bym dokładnie iskre. (cewka)
Odłącz wydech. Podmień cewkę zapłonową.
Jak dzieje się to na obu paliwach to wina leży w prądzie, przewody, cewka.
Sonda tak sobie, a cewka dobrze - pomiar rezystancji nie zawsze daje pewność, że cewka OK.
Tak też ja kleiłem bo cała się ruszała i jest tam cewka:)
Aparat zapłonowy "kręci" w Odróżniasz aparat zapłonowy od rozrusznika? Pasowało by sprawdzić jeszcze połączenia elektryczne , aparat-moduł-cewka.
cewka astra cewka klimatyzacji astra delphi cewka astra
dynamic speaker unitra ustawienie anteny warszawa lustro wirujące
recovery carbon pralka whirlpool
Blokada korporacyjna MDM/UEM – Apple, Samsung, Windows – ograniczenia, usuwanie, bezpieczeństwo Mercedes W176: Czerwony wykrzyknik - Zwolnij hamulec postojowy