Podmień cewkę zapłonową.
A potrafisz sam sprawdzić porządnie cewkę?
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
Po odłączeniu cewki nie wybija bezpiecznika, winna cewka?
Kluczowanie cewki pozostaje .
Wymieńcie cewkę
Tak o ile jeden i drugi silnik ma taką samą ilość zaworów. Czyli albo 8 (8V) zaworowy albo 16 (16V). Z silników 8 zaworowych nie pasują cewki do 16 zaworowych.
Egr,cewka w wiekszosci przypadkow
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Nie masz źle auto ci pali, szukaj tego plusa na cewkę i sprawdź czy masz minus z ECU na cewkę tego przekaźnika
Łap może pomoże. T1 to cewka , A52 to układ wzmacniający .
mialem to samo modul zalonu to cos pod cewka bylo walniete
Cewki za bardzo nie sprawdzisz, jedynie rezystancje uzwojenia piewotnego i wtórnego, ale na ogół może być w normie a cewka będzie świrowała.
Pytanie na ile spadały obroty bo jak mocno kulał to może przez to olej się zaświecił proponuję na początek podmienić cewkę i świece
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Nie padła Ci czasem cewka sprężarki?
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Pochwal się co było przyczyną problemu
Stawiam na cewkę.
wiesz co nie wem dokładnie......:-( Dodano po 53 jest cewka zapłonowa
witam, MARIANO, sam sobie odpowiedziales to jest wina cewki zaplonowej, pozdrawiam Zdzislaw
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Cewka w Astrze H jest bardzo delikatna i jeśłi nie pilnujesz świec to ją bardzo szybko zamordujesz. Pomaga zmniejszenie przerwy na świecy o ile cewka jest słaba. Kiedy wymieniałeś świece tylko szczerze?
Czyli sprawdzić cewkę?
sprawdzić impuls z halla i na cewkę
Wadliwa była cewka zapłonowa - po wymianie lata bez problemu, aż do dziś :) Cewka zapłonowa od NGK została zakupiona za około 500 PLN.
P0300 to właśnie losowe wypadanie zapłonów na wielu cylindrach , jeśli chcesz podmieniać części to pierwsze co , to podmień cewkę.
a sprawdzałeś aparat zapłonowy ? cewkę?
mialem kiedys to samo ale u mnie byl walniety "tranzystor" to cos pod cewka.
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Aparat czy cewka WN?
Masa i plus na cewce jest? Pompa podaje podczas kręcenia rozrusznikiem? wtryski się otwierają? Jeśli tak, to czujnik wału ok, jest on indukcyjny, nie Halla. Zrób kontrolkę z diody LED i sprawdź sygnał na cewkę.
1 tak 2 podać napięcie na cewkę i zobaczyć czy się otworzy?
Witam na 99 % cewka tez w swojej astrze g wymienialem.Sproboj przylozyc cos metalowego jak wlaczysz klime to elegtromagnes powinien przyciagnac .Jak chcesz to moge jutro zmierzyc opor tej cewki ale wydaje mi sie ze ona albo dziala albo nie.
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
zobaczyć czy jest cewka na stacyjce, albo metodą świstaka
Zobacz cz monowtrysk podaje paliwo jak kręcisz,jak tak to aparat i instalacja ok. Jeśli nie ma tylko iskry może być brak zasilania na cewce(przewód czarny) lub kluczowania (moduł).
Moze byc kocówka X16SZ bo były do 97 i pasowało by to bo kolega odczytywał kodami błędów. Ale sprawdził bym dokładnie iskre. (cewka)
Cewka zapłonowa do sprawdzenia , na youtube zobacz jak ją sprawdzić .
cewka z Astry F będzie pasować (na każdym większym złomie napewno będzie), ale nigdy nie spotkałem się żeby ta cewka umarła...
Aparat zapłonowy "kręci" w Odróżniasz aparat zapłonowy od rozrusznika? Pasowało by sprawdzić jeszcze połączenia elektryczne , aparat-moduł-cewka.
Po zdjęciu cewki.
Nie. Ta nowa nie jest w ogóle do Opla tylko do jakiegoś Daewoo.
Co tu pisać....wymień cewkę na nową....
Może i słabo ale przyciąga całą powierzchnią a nie szpic wkrętaka, lepiej by było zmierzyć pobór prądu przez cewkę.
Skoro strzela z wydechu to może być też uszkodzona cewka zapłonowa.
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
Obok halla najczęstszą przyczyną jest moduł. Dodano po 1 Chociaż zdarzało się że uszkodzona była cewka.
moduł, pod cewka
Moduł znajduje się pod cewką.
Sprawdź cewkę elektromagnesu kompresora klimatyzacji.
Ej nie. Raczej zanika zasilanie cewki.
11 pin sterownika świecami ---<|---- żółty z paskiem przekaźnika ładowania(cewka przekaźnika)
Ale pewności nie ma to może być moduł też czy raczej na tą cewkę stawiać ?
Moduł ma wpływ i częściej pada jak sama cewka.
fajnie by było wiedzieć jaki silnik,jeżeli popularny C16NZ to pod cewkę zapłonową,zielony kabelek.
Jest to x16sz, ma cewkę dis.
prawdopodobnie modul zaplonowy lub cewka
Problem rozwiązany, cewki ostatecznie nie podmieniałem. Okazało się, że uszkodzeniu uległ sterownik ECU, który zgłaszał błędy obwodów sterowania cewką.
Kolego co do odpalania i gaśnięcia w mojej z tym problemem była cewka zapłonowa.
sprawdz cewkę zapłonową
Jak dzieje się to na obu paliwach to wina leży w prądzie, przewody, cewka.
Odłącz wydech. Podmień cewkę zapłonową.
I jeszcze przekaźnik na prawym słupku, mogła się spalić cewka
2-masa 3- plus po zapł. 4-wejście sygnału ze sterownika 1- wyjście na cewkę WN.
czujnik halla lub moduł zapłonowy pod cewką zapłonową lub sama cewka.
Tak też ja kleiłem bo cała się ruszała i jest tam cewka:)
Cewka, świece w jakiej kondycji?
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
1. zasilanie po kluczyku 2. B1, B2 sterownik 3. B4, B5 sterownik 4. B20, B21 sterownik 5. B17, B18 sterownik
Witam prawdopodobnie przemiennik magnetyczny na wale korbowym lub cewka WN.
Ma ten model computerek czy tylko trnzystorowy uklad zaplonowy.To cos pod cewka zaplonowa.
Problemów może być wiele, stacyjka, sterownik silnika, cewka, moduł
Znajoma miała podobne objawy w astrze H, silnik klekotał jak diesel, wydech czasami jakby lekko strzelał (słyszalne tylko na zewnątrz auta), a winna okazała się cewka.
Cewka ok?
To sprawdź omomierzem cewkę na ciągłość.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
Witam! Kolego ja mam silnik X14XE i miałem takie same objawy,uszkodzona była cewka zapłonowa.
Nie pomogło myślisz kolego ze to cewka jest do wymiany ?
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
świece ok cisnienie na listwie ok check zie zapala ale gdy zapochod zapali to gasnie. moze cewka ??
Data pierwszej rejestracji 2001 rok.Jest to Astra Classic one były robione do 2002 roku.Oznaczenia nie znam jest to 1.6 8v na jednopunktowym wtrysku.Nie ma rozdzielacza tylko cewkę dwubiegunową.
Ten silnik ma wciskanego mapa bezposrednio w kolektor, tak, wszystko jest drozne, od mapa nie ma bledow. Tak samo nie ma kabli zaplonoych, jest odrazu cewka.
Cewka zapłonowa ?
Najprawdopodobniej cewka WN do wymiany,wyczyszczenie EGR i Silniczka nie zaszkodzi, jeśli nie pomoże to podmień cewkę WN.
Padła mi cewka w Astrze F. Problem mam taki jakiej Firmy kupić nową.Miałem orginał firmy Delco-Remy.Zastanawiam się czy moge kupić Boscha. Moze jakieś inne propozycje.:?:
Najwiarygodniej- zasilic ja 12V i przylozyc metalowy przedmiot(klucz itp)Sprawna cewka powinna go przyciagnac
Sprawdź oporność cewki. Jeśli jest prawidłowa to masz problem z regulacją sprzęgła. Jeśli brak oporności wymień cewkę.
Moduł uszkodzony , szukać przyczyny cewka może uszkodzić moduł.P
sprawdź cewkę zaplonową
Jeżeli to astra z silnikiem C16NZ to może to być moduł wewnątrz aparatu zapłonowego, miałem identyczny problem. Warto też przy okazji sprawdzić czujnik indukcyjny i połączenia przewodów( wewnątrz aparatu). W tym modelu mogą być zaśniedziałe
Jaki silnik ? Jaka pojemność ? Rocznik ? Uszkodzone mogą być przewody WN jeśli są bądź uszkodzona cewka zapłonowa.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... podobny problem do twojego, ale ja stawiam na cewkę
Uszkodzona cewka elektrozaworu
Może, ale powtarzam po raz kolejny, nie chodziłby na dwa cylindry a nie na jeden. Napisz jaki kod silnika był w oryginale i jaki rocznik auta? Dodano po 5 Zerknąłem w schematy, gdyby nic nie było na 4 pinie, a cewkę masz przykręcaną do silnika, w ogóle by nie zapalił, to sterowanie z komputera silnika na moduł zapłonu. Więc raczej do wymiany elektryk,...
według mnie to chyba cewka wysokiego napięcia
po podaniu napięcia 12V na sprężarke w dalszym ciągu cisza nic nie iskrzy Teraz trzeba użyć miernika i sprawdzić cewkę.
Ten silnik nie ma kodów błyskowych, musisz pojechać na diagnostykę komputerową. Nie jestem mechanikiem ale przy tych objawach to problem leży raczej w układzie zapłonowym - czujnik położenia wału/cewka/ECM.
astra cewka cewka klimatyzacji astra delphi cewka astra
demontaż blaupunkt regulacja kontrast wyświetlacz skrzynia crunch
zderzak naprawa zderzak naprawa
Ford Transit nie wchodzi na obroty powyżej 3000 RPM Jak wykonać element z blachy o grubości 2 mm?