Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Czy kolega sprawdził czy rozrząd dobrze stoi na punktach ?? objawem tego może być spadek ciśnienia sprężania.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Zmierz ciśnienie sprężania.
A jakie ciśnienie sprężania?
Jak wygląda ciśnienie sprężania???
Zmierz ciśnienie sprężania.
Na sam początek sprawdź ciśnienie sprężania
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Sprawdź manometrem ciśnienie sprężania....
Zmierz ciśnienie sprężania.
Wygląda na yo że jest więcej usterek niż tylko brak paliwa. Zmierz ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju, jak się nie mylę to są tam hydro.
Ciśnienie sprężania dla xep to 14-16 bar.
Diagnostyka była wykonywana jakieś błędy ?Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania .
Zmierz ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
Po czym stwierdziłeś że zawory nie są pogięte? Sprawdź ciśnienie sprężania.
Niemożliwa. Będziesz uprzejmy w końcu sprawdzić cokolwiek? Gdyby był uszkodzony DIS, to nie miałbyś iskry na dwu cylindrach z tej samej pary. Zmierz chociaż ciśnienie sprężania?
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
Kolego zmierz ciśnienie sprężania to na początek.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Ciśnienie sprężania w tych motorach nominalne to 17 bar, a różnica między cylindrami nie powinna wynosić więcej niż 1 bar.
Sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym silniku
Cześć Kiedyś często słyszało się o oryginalnych tylko świecach do opla GM. Ja bym założył NGK lub Denso -sam na takich jeżdżę. Następne to cewka i tu w oryginale raczej powinno być. Masz stara aby podmienić i zobaczyć czy przejdzie? Dwa twój motor nie ma hydraulicznej regulacji zaworów więc chyba należało by sprawdzić luz zaworowy oraz ciśnienie sprężania....
Jak już świece to wszystkie i sprawdź czy możesz dokupić same gumowe fajki do tej listwy i je wymień jeśli są dostępne. Dobrze by było jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.
Moja diagnoza to uszkodzenie rozrządu. Prawdopodobnie stuka uszkodzony zawór o denko tłoka. Zanim ściągniesz głowicę wykręć świece żarowe i zmierz ciśnienie sprężania.
Żeby wzrosło ciśnienie sprężania to na ssącym musiał by być przestawiony do przodu.
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
A może ciśnienie sprężania? Z gazem to możliwe.
Sprawdzę jeszcze raz to ciśnienie na innym manometrze dla pewności.
Sprawdź rozrząd, drożność dolotu, ciśnienie sprężania tak na początek
Ciśnienie sprężania w cylindrach do sprawdzenia. Te silniki są wrażliwe na pracę na gazie jeżeli ciśnienie sprężania za małe. Na benzynie pracuje prawidłowo?
A czy sprawdzałeś ciśnienie sprężania w silniku?? Powinno to sporo wyjasnić.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
A ja bym zmierzył ciśnienie sprężania i wszystko wiedział. Na którym cylindrze nie pali?
a pracuje na równych obrotach? próbowałeś ERG odłączyć? gaśnie tylko na gorącym silniku czy bez różnicy? posprawdzaj i oczyść wszystkie połączenia przy cewce (na pewno nie zaszkodzi) Dodano po 2 A ciśnienie sprężania sprawdzałeś???
Sprawdź ciśnienie sprężania ,oraz iskrę jak pisał kolega wyżej.
Ciśnienie sprężania do uczciwego zmierzenia, powinno wszystko wyjaśnić.
A sprawdzałeś ciśnienie sprężania , wypadanie zapłonów na poszczególnych cylindrach?
A a przed tymi wszystkimi naprawami sprawdził ktoś ciśnienie sprężania? SZczelność kolektora dolotowego? Jak masz oznaczenie Z16XEP, to ZAWÓR EGR wystepuje.
Ciśnienie zostaw w spokoju
Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy, filtr paliwa oraz ciśnienie na listwie. Ten silnik bez grzania powinien odpalać nawet przy minusowych temperaturach.
1) Cisnienie sprężania 2) Ciśnienie paliwa w trakcie próby rozruchu 3) 100% pewności że układ się nie zapowietrza
Ale praca silnika była głośna .Potem drugi przestawił wedle komputera . Ustaw prawidłowo kąt wtrysku, ciśnienie sprężania profilaktycznie też do sprawdzenia.
Spróbuj próby olejowej będziesz wiedział gdzie jest przyczyna .Lejesz niewielka ilość oleju w dziury po wykręconych świecach i sprawdzasz jeszcze raz kompresję. Jak się uszczelni to pierścienie tłokowe a jak się nie uszczelni to problem leży w głowicy w zaworach albo gniazdach zaworowych. Dodano po 3 A kompresję jak sprawdzałeś wkręciłeś przewód do...
Do serwisu opla.... Jak uważasz. Ja bym poszukał jednak niezależnego warsztatu. Tak jak podpowiadano ci wcześniej. Ciśnienie paliwa, noi tak jak pisałem sprężanie.
A może by na początek sprawdzić ciśnienie sprężania. W tym silniku prędzej padają głowice niż pompy.
Wykluczyć usterkę układu zapłonowego, a następnie sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrze. Skąd Kolega wie, że iskra jest?
Ciśnienie sprężania mierzone? Rozrząd sprawdzony? Jeśli nie ma hydro i luzy dobrze ustawione to zawory prawie nie mają prawa stukać. Chyba że któryś się w prowadnicy tnie i nie wraca do końca - tłumaczyło by to czkawkę silnika i stuki w głowicy.
Jeżeli silnik bierze olej to ciśnienie sprężania może być wyższe nawet niż w nowym silniku, spotkałem się z tym Pozdr
Sprawdź ciśnienie paliwa jakie jest. Ciśnienie sprężania. Zobacz też czy na 100% świece są dobre. Nie czy kontrolka gaśnie tylko czy świece grzeją.
Jeśli ciśnienie sprężania ok sprawdz plakiem czy nie podsysa powietrza uszczelką kolektora ssącego lub wkrętkami lpg
Witam! Jak nie czujnik temperatury (ten co podaje sygnał do sterownika 2-pinowy), to dokonać pomiaru ciśnienia sprężania żeby ocenić stan silnika oraz sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa jest sprawny (ciśnienie paliwa) Pozdrawiam
Jeżeli szybko się grzeje, nie wchodzi na obroty, to może być zatkany wydech (katalizator lub tłumik). Trzeba sprawdzić drożność. Ciśnienie sprężania nie zawsze powie Ci jaki jest stan pierścieni olejowych.
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
W oplu ecoteki przy około 200000 tyś. przebiegu lubią wysiadać pierścienie tłokowe, niestety objawia się właśnie to przy wysokich temperaturach silnika, spróbowałbym od pomiaru ciśnienie sprężania na zimnym i gorącym silniku, może to coś wyjaśni.
Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania ,jeżeli na niepalących sąsiednich cylindrach ciśnienie jest niskie i takie samo co do wartości ,to masz dmuchniętą uszczelkę pomiędzy cylindrami .
głowica sprawdzana ? Co to znaczy? Czy w tym samochodzie mieszka LPG? Często gęsto zawory wpadały w głowicy i to właśnie objawiało się podczas pracy zimnego silnika. Ciśnienie sprężania będzie ok. Czy tak jest nie wiem, jeśli elektrycznie jest OK to zostaje tylko mechanika.
Silnik bierze olej Każdy silnik spalinowy bierze olej, ważne jest to ile spali tego oleju np. przez 1000km. Sprawa druga-sprawdzić ciśnienie sprężania. Sprawa trzecia-resztę punktów można sobie...... przyczepić na lodówkę.
w większości postów każdy po kolei wylicza: wymień to, wymień tamto, czujnik, termostat, kable itp. Ignoruj takie podpowiedzi. 9,4 to stopień sprężania a nie ciśnienie jakie ma być, ale i tak jest w normie.
Ja ci radzę sprawdź ciśnienie sprężania rano na zimno zanim odpalisz!!!!! to będziesz wiedział dlaczego pytam o olej, ale lepiej abym nie miał racji!
Przekaźnik pompy paliwa nie aktywny. Parametry przy włączonym zapłonie czy przy kręceniu rozrusznikiem? W benzyniaku to podstawa 1 ciśnienie paliwa 2. Ciśnienie sprężania 3. Układ zapłonowy 4. Lewe powietrze Ja od tego zaczynam i zawsze na któryś z tych punktów się kończy
Ciśnienia sprężania bym nie podejrzewał Doprawdy ? Opowiesz mi co się dzieje kiedy ciśnienie jest około 7-8 Bar? A co się dzieje przy 15-17 Barach ?
Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania, wyprzedzenie wtrysku, oraz końcówki wtryskiwaczy. To tak na początek :D Jak ci mechanik zmieniał pasek, to mógł się zająć i zapłonem.
Witam Podpowiedzcie z czym a raczej w czym jest problem? ASTRA H Z18XE 122KM Jak silnik jest zimny ciężko odpala, nierówno chodzi, zachowuje się tak jakby miał za bogatą mieszankę , za mało paliwa. Po nagrzaniu jest ok. Przebieg 180000km Napiszę co zostało podmienione / wymienione ECU, cewka, czujnik wału korbowego, korpus przepustnicy zweryfikowane...
Tak w wielkim skrócie to powinieneś zacząć od: - stan filtra powietrza; - stan układu zasysania powietrza; - czy rura wydechowa nie jest zatkana potem podłączyć się z komputerem i sprawdzić: - brak usterek w centralce sterowania silnikiem; - zgodność parametrów jeżeli dalej wszystko będzie w porządku, należy sprawdzić ciśnienie paliwa, układ zapłonowy...
Witaj,uważam że powinieneś sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach na ciepłym silniku,najprawdopodobniej auto ma już spory przebieg na gazie i "siadły"zawory,to znaczy że jest za mały luz zaworowy i sie nie domykają .Zawory sie nagrzewają i ginie luz .Jeżeli sprężanie spadnie na ciepłym to napewno to jest to.
Witam. Mam problem z silnikiem 1,6 8v Z16SE od astry g. Polega on na tym że po wymianie wałka rozrządu na wałek od lanosa (ponoć są takie same) mam niskie sprężanie na 3 cylindrze. Głowica jest splanowana, zawory, prowadnice, uszczelniacze, dźwigienki i popychacze hydrauliczne są nowe. Nawet wymieniłem pierścienie na tłokach i nic się nie zmieniło....
podmienilem komputer ale dalej auto nie odpala. Dzwiek jakby chcialo zaskoczyc a nie moglo Jeżeli "łapie" i tak jak pisałeś jest iskra i paliwo podaje, to trzeba sprawdzić szczelność układu dolotowego. Wygląda na to, że ciągnie lewe powietrze. Ewentualnie zbyt niskie ciśnienie sprężania, ale to już najgorszy sceniariusz. Możesz zobaczyć czy na plaku...
Jeśli dla twojego mechanika ubytki płynu i czarne świece to norma to ty się ciesz że gość się poddał. Dwa pomiary, ciśnienie sprężania i podciśnienie w dolocie na biegu jałowym. Wyrażone w liczbach poproszę. Może jeszcze test na zawartość co2 w płynie chłodzącym
Cześć,jeśli na ciepłym silniku to odkręć o pół obrotu dyszę na parowniku,jak mało to drugie pół, jeśli to nie pomaga to wymiana pierścieni,podejrzewam że masz za małe ciśnienie sprężania, za mało podałeś nam informacji. Za wypisywanie bzdurnych porad udzielam ostrzeżenia!
Tak, podjechać do kogoś, kto zrobi prawidłową diagnostykę pomierzy ciśnienie sprężania, zerknie na rozrząd i zapłon, zobaczy czy aby wydech drożny i katalizator nie zapchany. Odczyta błędy i podejrzy wartości rzeczywiste. Wyciągnie wnioski i usunie usterki.
Witam. Jako, że nie znalazłem odpowiedzi w postach na forum pragnę przedstawić problem. Opel Astra F C14NZ 1993r bez immo. Problem się nawarstwiał ale teraz nie można przejechać na 1 biegu 10 m bo tak mocno szarpie, podkładane było: -cewka, palec, świece, moduł, przewody, kopułka; -pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz; -wszystkie masy dochodzące...
co jeszcze chciałbym wiedzieć to, jak w takim razie działają silniki zasilane tylko mieszanką hho (bo działają) skoro ciśnienie gazów po spaleniu hho jest mniejsze niż mieszaniny zassanej i sprężonej Ciśnienie po spaleniu nie jest mniejsze niż sprężonej mieszanki. To, że ze spalenia dwóch cząsteczek wodoru i jednej tlenu powstają dwie cząsteczki wody...
Proszę bardzo: Ile wynosi ciśnienie sprężania i jak ustawiony jest moment początku wtrysku ? Bo określenie "kompresja dobra" nic nam nie mówi. Tak samo ze zbyt wczesnym kątem wtrysku silnik będzie palił gorzej niż z ustawionym prawidłowo. Wtryskiwacze jak mają ustawione ciśnienie otwarcia?
Sprężarka nie jest zatarta, ma nieszczelność na wałku. Pod sprzęgłem świecił marker na zielono. Używana sprężarka 300 zł ,ale czy dobra ? Wyjdzie dopiero po montażu. Silnik, sprawdziłem ciśnienie sprężania i wyszło 15,5 : 16,5 ;17 ; 15 . W/g mnie nie najgorzej jak na przebieg 220 tys. a może więcej. Spalanie gazu: miasto 10, trasa 8.
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania i ciśnienie na listwie CR , podaj te wartości , ja mam co prawda DTH ale porównam je z tymi co mam u siebie i napiszę jak to wygląda , chodzi mi o ciśnienie na listwie CR , przy okazji niech mechanicy sprawdzą korekcje na wtryskiwaczach (powinny zawierać się pomiędzy +1.5 a -1.5) a jeszcze jedno akumulator w jakiej masz...
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Układ jest zatkany, w trakcie sprężania rośnie temperatura a rozpreżania maleje. Sprawdź do którego momentu elementy są ciepłe a od którego robią się chłodne miejsce zmiany jest miejscem zatkania układu. Normalnie to przewód wysokiego ciśnienia jest ciepły aż do zaworu rozprężnego.
WITAM. OPEL ASTRA G z 2003r, silnik 1.6 16V Z16XEP z gazem, przebieg 60000km, w tym na gazie 20000km. Na gazie silnik pracuje dobrze. Problem zaczyna się po przełączeniu na paliwo, na wolnych obrotach słychać charakterystyczne pukanie w wydech, jakby zawieszał sie zawór i zapala się kontrolka silnika. Podczas ruszania na paliwie samochód idzie skokami,...
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
Przewody podciśnienia są połączone tak jak pisałem wcześniej. Przewody wtryskowe (wtryskiwacze liczę od rozrządu do pompy podciśnienia): Patrząc na wyjścia pompy wtryskowej od strony akumulatora: lewy górny róg - wtryskiwacz 4 prawy górny - wtryskiwacz 3 prawy dolny - wtryskiwacz 1 lewy dolny - wtryskiwacz 2 Ewentualnie zdjęcia mogę zrobić jutro rano,...
Mam problem z taką Astrą. Klient jeździ juz po róznych ludziach, sprawdzają mu kody usterek i odsyłają dalej. Samochód zaczął nagle przerywać przy przyspieszaniu na III biegu. Ja zaobserwowałem że wypadają zapłony także na wolnych obrotach i dzieje się to ze stałą częstotliwością. Tech nie pokazał żadnego błedu, wysterowałem EGR, wtryski, zapłony. Podmieniałem...
Zaraz, chwilkę. kolega napisał że sprawdził ciśnienie sprężania, to może napisał by jaką wartość miało na poszczególnych cylindrach ? Bo tak zwalać wyłączną winę za pobieranie oleju na gumki zaworów to lekka przesada, pomimo nawet wzglednie dobrego sprężania mogą być zużyte pierścienie zgarniające, co znowuż np. w C16NZ przy przebiegu 200kkm nie jest...
Przy wypadaniu zapłonów podstawową rzeczą którą się robi jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i ustawienia rozrządu.
Witam, Opel Astra F 1.4 44kW 1996r. C14NZ, ogólnie brak mocy silnika. Parametry na biegu jałowym: Prędkość obrotowa: 925; Temperatura silnika: 98,3st; Impuls wtrysku: 1.0ms; KWZ: 12,2-13,6; MAP: 0,2-0,3 bar 1,0V Ciśnienie sprężania I-11,5, II-10,5 III-13, IV-12,5 Na III cylindrze świeca czarna, reszta ładnie wypalona. Coś jest nie tak z podciśnieniem...
Ok jak tak cwaniakujesz to podepnij oscyloskop zrób pomiary co sie dzieje z sygnałem jak będziesz miał pomiary to dopiero pisz. Ciśnienie sprężania jakie jest? Świece jak sprawdziłeś na oko? Bo na oko to chłop w szpitalu umarł. Wtryskiwacz jak podaje paliwo? Dodano po 2 I nie pisz nie masz czym sprawdzić bo to twoja sprawa. Powodzenia.
Oba są 16-zaworowe tylko Isuzu (Y17DT - 75KM) ma dwa wałki, a Oplowski (X20DTL - 82KM) - jeden. Y17D i X17D były 8V ale nie było ich w Astrze G. Jedyny diesel 8V w Astrze II to był Y17DTL (68KM) i on też jako jedyny diesel w Astrze G miał wtrysk pośredni do komory wirowej. Opel Astra II 1,7 DTi 16V SILNIK o zapłonie samoczynnym, doładowany turbosprężarką...
Witam opel astra g 1998r 1,6 16v Mam problem z silnikiem pracuje on na trzech cylindrach jeden z cylindrów nie pracuje ponieważ olej zalewa świece i teraz pytanie z skąd? Było sprawdzone ciśnienie sprężania jest ok na 4 cylindrach.Cewka ok wtryski ok.Płyn w zbiorniczku ok nie ubywa.Na wolnych obrotach silnik ma drgania,podczas jazdy więcej spala paliwa.Na...
Na razie nie mam czasu grzebać w aucie i jeżdżę z tą usterką, myślę że u mnie nie jest tak źle że będzie konieczna wymiana silnika. Muszę sprawdzić ciśnienie sprężania i jechać na analizę spalin to coś się może wyjaśni.****************** Ciśnienie sprężania zmierzone jest ok. 12 bar na garnek, sprawdziłem potencjometr przepustnicy, map sensor, czujnik...
Staram się uniknąć kontaktu z mechanikiem ponieważ powie mi to samo co już wiem Ot, paradoks tego forum, nie pojadę do mechanika, bo to ździerca i złodziej, a jednocześnie oczekuję od niego darmowej pomocy i porady, eech Weź sobie manometr i zmierz ciśnienie sprężania w niepracujących cylindrach, jak go nie posiadasz, to sobie kup, np tu [url=http://www.autonarzedzia.com.pl/Kat...
na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć czy innych cudów, zbiera się i jedzie normalnie, silnik nie gaśnie. Często problemem jest lewizna w dolocie...
Jest poważny błąd w wykonaniu instalacji gazowej, skoro musisz dawać duże rozbieżności w krokach od PWA przy obciążonym silniku! Wiem. bo 10 lat temu się z tym męczyliśmy. W pierwszej kolejności sprawdź czy parownik jest w należytym stanie - stan membran i regulacje. Niektóre miały wytrzymałość 50000 km. Musi być także prawidłowo ustawiony do kierunku...
Tak: pomierzyć ciśnienie sprężania, osłuchać silnik, realnego ciśnienia leju niezależnym manometrem, bo pomiary luzów wszelkich, to dopiero przy rozbiórce silnika. Musisz sprawdzić, w jakim stenie jest silnik i wtedy decydować. Choć nie widzę sensu w reanimacji tak wiekowego auta. Można ewentualnie poszukać innego silnika, ale to też loteria.
Witam. Z powodu lekkiego wypalenia u.p.g. w moim aucie zmuszony byłem do zdjęcia głowicy, przy okazji zrobiłem mały porting głowicy + docieranie zaworów + oczywiście nowe uszczelniacze. Po złożeniu wszystkiego do kupy, silnik ładnie gada lecz niestety po dłuższym postoju kopci przez chwile na niebiesko. Ciśnienie sprężania to 14-14,5-14-15 bar, trzy...
problem rozwiązany : zawór ssący skrzywiony (brak sprężania) w jeden komorze sprawdzając ciśnienie mechanicznie (kręcenie rozrusznikiem i przyrząd wkręcony w trysk) - dał wynik pozytywny więc ten przyrząd to lipa trzeba sprawdzać gazowo daje 100% efektów pozdrawiam
skoro ciśnienie sprężania jest niemal idealne to tylko pozostaje moduł. Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. Do sprawdzenia szczelnośc dolotu, i jeżeli chodzi o 4 gar to ani chybi coś nie tak z wężem do serwa lub serwem.
ciśnienie sprężania astra sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania
magneśnic wirnik hasło wygasa sterowanie dwoma obwodami
pomiary oscyloskopem okiem praktyka klimatyzacja galanz
Kontrolka ładowania w Citroen Berlingo 1.6 - przyczyny i diagnostyka Zanikanie dźwięku i pilot nie działa w TV - co robić?