Posyłam na priv
Witam z c330 troszkę przeszedłem :) i nie jedną robiłem. Długość spręzyny zewnetrznej w stanie swobodnym powinna wynosić 60 plus minus 1,5mm a wewnętrznej 63 plus minus 1,5mm. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym czy nie ?? i czy obydwa tłoki zaskakują?? Dodano po 13 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie sprężania przy 16 barach...
Ponowny pomiar powinieneś zrobić już po kilku minutach pracy, bo jeśli po tym by nie odzyskał ciśnienia to z silnika już nic nie będzie.
Nie za miękki, tylko zerwany, a w konsekwencji przestawiony zapłon.
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Łańcuch przeskoczył, dlatego nie ma kompresji
Silniki te, maja niskie sprężanie, 5.5 - 6.0 atm. Poniżej 4.5 są problemy z zapłonem. Pomiar, jest zależny od ilości nagaru w komorze spalania, a jest on tam zawsze. Dodatkowo odprężnik (jeżeli jest) też utrudnia prawidłowy pomiar.
Witam, Sinik zuzyty. Prawdopodobnie msci sie gaz, bo jest to silnik "nie do zdarcia". Osobiscie mam dwa - jeden 260 000, drugi ponad 270 000 i chodza jak zegarki. Jeden z nich rozebralem przy 230 000 z zamiarem wymiany zyzytych czesci (pierscienie, panewki) i zalowalem, ze kupilem czesci. Zadnych sladow zuzycia. Docieranie zaworow, wymiana uszczelek...
0.05-0.06 na ssącym i 0.08 -0.09 na wydechowym.
około 13 atm. Ale może być i 10, byle po równo na wszystkich.
Obejżyj wałek rozrządu.
16,5 atm.
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
Ciśnienie masz wzorcowe . Sprawdziłbym też dawki wtryskiwaczy.
Między 11 a 12.
http://www.ceramizer.pl/content/view/37/...
Jakim przyrządem mierzysz ciśnienie sprężania?
A jakie powinnien byc stopień sprężania? Ciśnienie sprężania Normalny 25 - 31 (bar) Minimum 19 (bar)
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
Tylko przyrzad specjalny (drogi). Zadne kolo zebate nie jest indeksowane.
Wydaje mnie się że koszt naprawy ciśnienia samego nie wyniesie 2500zł chyba o wiele mniej . Posprawdzaj wszystko ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju potem podejmiesz decyzję
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
A jakie ma ciśnienie sprężania?
A ciśnienie sprężania?
Witam, nominalne 12,7 bara a min 9,8 bara, a przepustnice otworzyłeś na maxa? skoro tak podskoczyło na próbie olejowej to pierścionki do jubilera :D jak wsio z nimi w porządku to podskoczy 1-1,5 bara, i róznica pomiedzy cylindrami nie wiecej jak 1-1,5 bara im mniej tym lepiej , powodzenia
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
....Witam.Mam problem z przeliczaniem jednostek.... Pod tym linkiem masz kalkulator przeliczający :arrow: http://www.jednostki.adgraf.net/jednostk...
W granicach 30 bar. Ty nie masz czym się martwić ciśnienia w normie
do sprawdzenia ciśnienie sprężania .
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Przyjmuję minimalne ciśnienie na poziomie 20bar. Temat uważam za wyczerpany.
Ką wtrysku, ciśnienie sprężania? Na kopcia odpali, przyspieszacz włączasz?
Jak sam się nie dokształcisz i tego nie ogarniesz, to obawiam się, że nikt z tym Ci się komercyjnie nie będzie babrał, bo dniówka roboty przy tym aucie jest więcej warta niż to auto... mierzył ktoś ciśnienie sprężania silnika?
Pomiar ciśnienia sprężania ? Nie wiem jaki to silnik, ale ciśnienie rzędu 7 atmosfer powinno być OK.
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Ile powinno wynosić ciśnienie sprężania - kompresja w zdrowym 2.0 TDI CR.
Sprawdź ustawienie początku wtrysku i sprawdź też ciśnienie sprężania.
Zmierz ciśnienie sprężania
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Ustaw poprawnie luz zaworowy, następnie sprawdź ciśnienie sprężania ,, na sucho " oraz z ,, tzw. próbą olejową ".
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Jak już wyciągniesz wtrysk, to za jedną robotą sprawdź mu ciśnienie sprężania i będzie wiadomo.
A co masz LPG czy tak pytasz.? LPG jeśli ma i jest dobrze wystrojone to nie ma wpływu na ciśnienie sprężania i kondycję silnika.
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
sprawdż ciśnienie sprężanie to da najbardziej wiarygodny obraz
Proszę pomierzyć ciśnienie sprężania , silnik sam się "nakręca" ?
fakt że są przedmuchy nie kwalifikuje jeszcze silnika do remontu Ok, w takim razie pomierz ciśnienie sprężania, luzy łożysk wału, ciśnienie pompy wtryskowej. Podaj wyniki. Jeżeli będą takie same jak podaje fabryka, to rzeczywiście przesadzam i ten silnik nie będzie wymagał remontu.
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Zmierz ciśnienie sprężania , będziesz wiedział w jakim stanie są pierścienie oraz uszczelka głowicy.
W pierwszej sprężarce (sprawnej) większej mocy (scroll) Ciśnienie na postoju 2 bar Ciśnienie sprężania 11 bar Ciśnienie odparowania 1 bar W drugiej sprężarce (niesprawnej) mniejszej mocy (scroll) Ciśnienie na postoju 3 bar Ciśnienie sprężania 7 bar Ciśnienie odparowania 2 bar Czy powyższe ciśnienia mogą wskazywać na uszkodzenie sprężarki? Brak ciśnienia...
Ciśnienie sprężania Stan normalny25 - 30(bar)
Szybciej kręci to i większe ciśnienie w komorze spalania. Sprawdź te zawory i zmierz ciśnienie sprężania.
Niskie ciśnienie sprężania i jego wzrost po próbie olejowej świadczy o uszkodzeniu pierścieni.
Jak masz ciśnienie sprężania ~3 to czego się dziwisz. Silnik do remontu / wymiany.
Sprawdź mu ciśnienie sprężania, bo wygląda to jakby nie mógł osiągnąć temperatury wystarczającej do zapłonu paliwa. Jak już zapali, to pracuje prawidłowo? Moc ma?
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
Tak winne wtryski. Ciśnienie sprężania cofa ropę z nagarem, jednocześnie dla tego ci się auto zapowietrza bo wtryski przepuszczają powietrze.
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Sprawdź jak buduje ciśnienie pompa CR. Potem ciśnienie sprężania i świece żarowe.Poza tym warto by sprawdzić co tam w sterowniku...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Osobiście nigdy nie sugeruje się kompresją zaraz po remoncie. Przy montażu sprawdzam luzy na zamkach pierścieni, luz w rowku tłoka, wszystkie krytyczne wymiary i musi chodzić. Tym bardziej przy tak małym silniku, gdzie każda objętość przewodu pomiarowego to strata. Powiedz, czy masz jakieś problemy, że robisz pomiary kompresji?
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
To też fakt , jak pojawi się ciśnienie sprężania to przestanie pluć olejem . :|
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, rodzaj końcówek - czy ktoś się nie potknął przy wymianie, kąt wtrysku.
A i jeszcze luzy zawowrowe.
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Google piszą co i jak, czym się różni stopień sprężania i ciśnienie sprężania, dla ON i PB oczywiście różny. Ale to wykracza poza nauczanie przedszkola, ew. gimnazjum.
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
Do sprawdzenia ciśnienia sprężania, ciśnienie na listwie, wtryskiwacze.
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Zmierz kompresje cylindrów, sonda sprawdza skład mieszanki, jeżeli ciśnienie sprężania jest za niskie może wywalać błąd w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Wygląda na yo że jest więcej usterek niż tylko brak paliwa. Zmierz ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju, jak się nie mylę to są tam hydro.
Witam. W silnikach diesla większy jest stopień sprężania czyli stosunek objętości skokowej (zakreślanej przez tłok od dpz do gpz) do objętości komory spalania - nad tłokiem będącym w gpz. Stąd ciśnienie sprężania jest kikakrotnie większe, niż w silniku benzynowem. Pozdrawiam.
A więc ciąg dalszy, znalazłem jeszcze jedno niedomaganie, tym razem ze strony szyny lpg, na jednym wtrysku była przegięta sprężyna, https://obrazki.elektroda.pl/2855981000_... przez co widocznie gdy wtryskiwacze były zimne to lubiała się przycinać, ale po rozgrzaniu, gdy robiłem kalibrację już pracował poprawnie. Obecnie zrobiłem jakieś...
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
gregorczyk11 napisał: A wzorowe ile wynosi? A ile zmierzyłeś na poszczególnych cylindrach? Silnik był ciepły? Rozrusznik kręcił lekko i szybko? Podaj wyniki to zobaczymy.
W silniku DKZ masz większe ciśnienie sprężania inny uk. paliwowy i zapłonowy. Natomiast silniki DDZ były montowe jeszcze w peugeotach 309 i citroenach bx.
Chodzi o ciśnienie oleju? Nie chodzi o: Ciśnienie sprężania Normalny 10.0 - 13.0 (bar) Minimum 7.5 (bar) Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej 3.0 (bar)
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Ciśnienie sprężania pomierz.
Jeżeli po rozgrzaniu pali lepiej sprawdziłbym ciśnienie sprężania.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Szkołę skończyłem.. Coś mnie zamroczyło z tym wymiarem. Jakie minimalne ciśnienie sprężania powinien mieć ten silnik?
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Zdejmij pierwszy pierścień, następnie osadź w cylindrze jakieś 10 mm od górnej krawędzi i zmierz szczelinę na zamku. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania. [url=http://www.wartburgkielce.piwko.pl/...
prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania ciśnienie sprężania cylindrach
kleić wikol wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie instrukcja kodowania
pomiary oscyloskopem okiem praktyka arduino zegar
Synchronizacja danych CapCut z serwerem po połączeniu z internetem Schemat elektryczny Ford Fiesta Mk7 - gdzie znaleźć?