sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Jakie masz ciśnienie w cylindrach ? Na ciepłym i zimnym silniku Potem w rękę miernik i podajesz listę napięć z : Czujnika temperatury silnika TPS Sondy lambda Map sensor Oczywiście sygnały do ECU
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
Witam, chiałbym się dowiedzieć jakie powinno byc ciśnienie na cylindrach Opel Astra 2 1.7 TD 1998 rok prod. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
Wypadanie zapłonu może być też spowodowane wadliwym działaniem wtryskiwaczy a że usterka pojawia się na wszystkich cylindrach to może warto by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Silnik z14xep wypadanie zapłonu na 4 cylindrze sporadycznie zdarza się że na 1. Czasami po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez chwile chodzi normalnie. Co było sprawdzone to: Rozrząd prawidłowo ustawiony i łańcuch w dobrym stanie. Cewka i świece ok, podkładane dla pewności z innego. Wtryski sprawdzone i podkładane z innego. Ciśnienie sprężania na wszystkich...
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza? Oznacza że niższe ciśnienie było spowodowane pierścieniami/gładzią cylindra.
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Witam. Wczoraj sprawdzałem ciśnienie na cylindrach : pierwszy 14.1 drugi 15.1 trzeci 14.9 czwarty 8 dla pewności 2 razy sprawdzałem. Po czym zrobiłem prubę olejową 10 ml. Na czwarty cylinder kilka obrotów rozrusznikiem wkręcam miernik i pokazał 20. Więc stwierdzam nieszczelności pierścieni. Zrobiłem następnego dnia 100 km silnik ciepły przepustnica...
Spróbuj jeszcze zmierzyć ciśnienie na cylindrach .
Witaj,uważam że powinieneś sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach na ciepłym silniku,najprawdopodobniej auto ma już spory przebieg na gazie i "siadły"zawory,to znaczy że jest za mały luz zaworowy i sie nie domykają .Zawory sie nagrzewają i ginie luz .Jeżeli sprężanie spadnie na ciepłym to napewno to jest to.
identyczne objawy dają mocno zużyte lub popękane pierścienie , przez które dostaje się olej do komory spalania i wtedy auto kopci na biało. tłoki "dzwonią" o cylindry stąd głośna praca. Sprawdź ciśnienie w cylindrach
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie w cylindrach w silnika: na zimnym było 1 cylinder 11,5, 2 cylinder 11,5, 3 cylinder 12, 4 cylinder 11,5 na ciepłym silniku 85C było 1 cylinder 11,5, 2 cylinder 12, 3 cylinder 11,8, 4 cylinder 12. Ciśnienie nie zmienia się przy rozgrzanym (trochę wzrosło na niektórych cylindrach). Dodam że akumulator nie był trochę rozładowany....
Witam zakupiłem opla astrę h 1.6 XEP z LPG. Auto rano gaśnie na skrzyżowaniach po rozgrzaniu silnika już nie na jeździe po mieście szarpie nie ma w nim katalizatora. Wymieniłem świece cewkę przepływomierz i to samo sprawdziłem odmę ok ciśnienie w cylindrach po 15bar nie klepie silnik więc odrzuciłem luzy zaworowe dołączam zdjęcia z kąpótera na biegu...
Ciśnienie na cylindrach sprawdzone?
Zmierz jeszcze ciśnienie oleju za pomocą manometru.
"grala1" Ja również nie szukam pozornych oszczędności i zarówno pierwsza wadliwa cewka jak i kolejna, która działa bez problemu to był ten sam model Delphi c20009-12b1 czyli oryginał za 340 zł kupiony w sklepie "Motostacja". Obie cewki oryginalnie zapakowane i zapieczętowane hologramem bez śladów używania. Po prostu miałem pecha i pierwszy egzemplarz...
Miałem podobny problem w jednym z aut, wypadanie zapłonów na zimnym, po wkręceniu na obroty i już później po rozgrzaniu silnika było już ok. Wymieniłem między innymi stopniowo na przełomie miesiąca palec, cewkę, świece, przewody i dalej bez zmian. Ciśnienie na cylindrach tez sprawdziłem i było w normie i równo. Ubywało w między czasie płynu chłodniczego...
Cały czas mówimy o benzynie a te 3,5 jest ok( paliwa) Zbyt wysokie ciśnienie w cylindrach to nie jest problem, chyba że podparte są zawory na wydechu, nagar i pierścienie nie mają wpływu, czyba że silnik się kończy, ale wtedy nie ma ciśnienia, pompa musi mieć wydajność ale nie potafię opisać jaką szczególnie teraz ba idę spać, w pprzybliżeniu ok 200...
Swoją drogą w jakich świecach występuje ciśnienie? ;) Chodziło mi o ciśnienie w cylindrach
Witam! Mam problem, Auto kopciło i w miarę nieźle zapalało, oddałem go na sprawdzenie wtrysków. Gościu stwierdził ze jedna końcówka wtrysku była całkowicie padnięta a 3 były uszkodzone wiec zaproponował wymianę wszystkich 4 na nowe...wymienił ustawił ciśnienie na 130 chyba, wkręcił do auta i teraz nadal kopci (na czarno) i jeszcze gorzej zapala niż...
Sorki mój błąd w astrze 2 był z14xe a tam jest stałe ciśnienie paliwa 4 bary względem atmosfery i regulator w baku.
Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania ,jeżeli na niepalących sąsiednich cylindrach ciśnienie jest niskie i takie samo co do wartości ,to masz dmuchniętą uszczelkę pomiędzy cylindrami .
Ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach , cewkę i świece
Witam opel astra g 1998r 1,6 16v Mam problem z silnikiem pracuje on na trzech cylindrach jeden z cylindrów nie pracuje ponieważ olej zalewa świece i teraz pytanie z skąd? Było sprawdzone ciśnienie sprężania jest ok na 4 cylindrach.Cewka ok wtryski ok.Płyn w zbiorniczku ok nie ubywa.Na wolnych obrotach silnik ma drgania,podczas jazdy więcej spala paliwa.Na...
Napływ ciśnienia oleju do samoregulatorów kasuje luz po wciśnięciu go przez krzywkę. Jeżeli u Ciebie napływ oleju powodowałby podwieszenie zaworów to zmierzyłbym ciśnienie na poszczególnych cylindrach i do tego przeprowadził bym próby szczelności. Podejrzewałbym tu zawory że są za długie trzonki ale Ty ich nie wymieniałeś.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach i ustawienie paska rozrządu!!!!, świece jakie, mokre?
Zatkaj wydech z tyłu przy pracującym silniku i wtedy posłuchaj czy gdzieś nie syczy. Po zaślepieniu EGR nie powinno być błędu ubogiej mieszanki. Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Znaczy znajomy mi powiedział abym kupił coś do czyszczenia EGR'u ( jakoś tak ), ale gdy ten mechanik spojrzał powiedział, że jest dobrze i nie trzeba czyścić. Czy dzieje się na gazie i na benzynie... Trudno mi powiedzieć ponieważ niezbyt zwracam uwagę na niego gdy stoi na benzynie a jeździ tylko na gazie ( zawsze chwile odczekam przed wyruszeniem )....
Jak metaliczny głos był to sprawdź ciśnienie na cylindrach mógł się urwać zawór lub nawet korbowód.
Niemożliwa. Będziesz uprzejmy w końcu sprawdzić cokolwiek? Gdyby był uszkodzony DIS, to nie miałbyś iskry na dwu cylindrach z tej samej pary. Zmierz chociaż ciśnienie sprężania?
Ciśnienie sprężania w cylindrach do sprawdzenia. Te silniki są wrażliwe na pracę na gazie jeżeli ciśnienie sprężania za małe. Na benzynie pracuje prawidłowo?
Dzięki. Sprawdzę ciśnienie na cylindrach i zobaczę. Co do pochłaniacza par paliwa to gdzie on jest usytuowany w astrze F. Dodano po 3 Cewke rowniez podmieniałem no inną i nic się nie zmieniło.
rok 93, przebieg 240 tyś. Ciśnienie na cylindrach nie wiem jakie powinno być, ale ostatnio astra postała trochę u mechanika i szukał przyczyny, i badał ciśnienie to mówił że ok. szczególnie na małych biegach widać brak mocy , nawet nie jest jakby chciał a nie mógł, po prostu nie jedzie. Trąbią na mnie , normalnie wstyd. Już nie mówię o tym jak zgaśnie...
Koledzy, problem z zapalaniem mojego Opla występuje tylko po nocy lub jak dłużej postoi przy temperaturze poniżej 0 °C. W dodatnich temperaturach i przy dużej wilgotności powietrza nie ma żadnego problemu by go odpalić. Sprawdzane było ciśnienie w cylindrach jest równe w każdym cylindrze i porównywalne z nowym silnikiem. Podłączenie do komputera też...
Witam mam problem ze swoja astra,mianowicie po dłuższym postoju nie odpala, ale na "pych" odpala z metra..., gdy już zapali to pali za każdym razem od "strzała", lecz wystarczy 15 minut postoju i już musi trochę pokręcić, a po nocy nie pali wcale... Sprawdzałem czy dostaje paliwo i iskrę wszystko jest ok, kompresja na 2 cylindrach 8,5 bar na kolejnych...
Dzięki, uszczelka poszła, bo ciśnienie na sąsiadujących cylindrach jest praktycznie strasznie małe. Dzięki za porady.
swiece są ok silnik jest isuzu ciśnienie na cylindrach jest ... doszedłem ze nie dochodzi paliwo do pompy a le dlaczego?
On faktycznie nie pracuje na wszystkich cylindrach tylko na wyższych obrotach Ty tego nie odczuwasz.Jak pracuje na biegu jałowym?W pierwszej kolejności sprawdż ciśnienie w poszczególnych cylindrach i iskrę no i ustaw luzy zaworowe.Pozdro.
Każda nieszczelność w układzie ssania jest powodem zasysania powietrza, zubażania mieszanki i problemów o których piszesz, więc wymień pęknięty przewód i poszukaj innych nieszczelności . Poczytaj o skutkach zasilania silnika ubogą mieszanką i zbadać ciśnienie w cylindrach bo mogą już być tego skutki ...
Ja bym zaczął sprawdzać w takiej kolejności: 1.Filtr powietrza 2. czujnik temp cieczy (możliwe uszkodzenie - ale dlaczego gazu tyle pali) 3. czujnik tlenu (bardzo prawdopodobne że lambda już słabo reaguje duże spalanie na benzynie, a gazownik żeby nie mieć problemu z autokalibracją dodawał gazu) Z tym strojeniem gazu to chyba rozpuściłęm wodze fantazji...
jest to silnik 1.4 z 1996 r,Przejechane 204 tys km. Ciśnienie na wszystkich cylindrach 13,5atm.Instalacja gazowa od 100tys.Obiawy takie ma cały czas.
Dzięki za odpowiedź. Ciśnienia paliwa nie mierzyłem, jeśli do czegoś to się przyda to podjadę na pomiar. Silnik do odcięcia czy nawet 170km/h spokojnie poleci. Ciśnienie na cylindrach dokładnych nie pamiętam ale były prawidłowe okolice 13 z różnicą po 0.2-0.3 maks. Op-Com pożyczony także nie muszę sprzedawać ale jeśli możesz to nakieruj co mogę z niego...
Witam forumowiczów. Temat szeroko opisywany na forach, przyjrzałem już chyba wszystko i sugerowałem się wskazówkami lecz problem nadal nie rozwiązany. Otóż moja Astra (98r kombi 1.6 16v 74kW silnik X16XEL) w lipcu 2017 dostała lekki strzał w lewy przedni błotnik. Auto zaprowadzone do blacharza i lakiernika. Po odbiorze gdy wracałem od lakiernika do...
hmm, jeżeli dałeś mu po gazie na zimnym silniku to sprawdź ciśnienie w cylindrach być może zawór się rozpiął a z takim przypadkiem się już spotkałem i to nawet był taki sam silnik jaki Ty masz.
Ciśnienie w kolektorze 560mbar, sonda przed kat sinus, sonda za kat w okolicach 700mV, ogólnie śmierdzi z wydechu paliwem, uzyskuje temperaturę 90stopni momentalnie, odkręcałem wydech za katalizatorem bo sonda będzie do wymiany jak ruszę, ale ogólnie brak poprawy... ciśnienie w cylindrach po 16bar na gorącym, otwarty był egr ale zaślepiłem i poprawiło...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam!! Moja astra nie pali na ostatni cylinder. Wszystkie przewody zapłonowe, palec, kopułka i świece zostały wymienione na nowe. Silnik odpala normalnie i wchodzi na maksymalne obroty tylko nie chce chodzić na ostatni cylinder. Ciśnienie też sprawdzałem i na wszystkich cylindrach jest takie same wszędzie ponad 10 atm. Sprawdzałem też jest iskrę na...
Walczyłem z jedna vectrą B i tez klekotała tylko ze cały czas Ciśnienie na cylindrach było ok i wszystko po kolei sprawdzane a chodziła jak klekoczący diesel aż w końcu zmieniła właściciela Z czystej ciekawości sprawdź ciśnienie oleju
był porządny przegląd świece przepustnica uszczelką pod nią nowa mikser ciśnienie na cylindrach sonda lambda wszystkie napięcia podpięty do kompa wyskoczyły 3 błędy P1405, P0200 i P0230 z tego co sie dowiedziałem nic poważnego
Witam serdecznie. Bardzo bym prosił o poradę odnośnie problemu, który opisuję, a dotyczy on Opla Astry 1,6 8v 75 km. Mam taki problem z tym samochodem, że przy prędkości około 120 km/h i obrotach od 3,5 tysiąca samochód zaczyna szarpać i go muli aż do 4,5 tyś obrotów, wrażenie jakby tracił częściowo moc. Szarpanie się normuje gdy delikatnie ujmuję gazu....
Zmierzyłem dzisiaj ciśnienie na cylindrach i wszędzie wykazało takie samo i wynosiło trochę ponad 1,3 MPa. Czyli tak jakby kompresja jest dobra więc co może być przyczyną że olej ucieka?
Hej Ustawiłem na znaki i palec wskazuje drugi cylinder. Zamieniłem kable i zrobiłem 1-3-4-2 , kręciłem na dobrym aku , niestety nic się nie dzieje. Zalewało świece, wykręcałem je i czyściłem i suszyłem.Iskra krowe by zabiła. Próbowałem z samostartem, dolałem do zbiornika denaturatu - 0,25 na 25 litrów benzyny. Brak efektu. Aku zajeżdżony. Dzisiaj załatwiłem...
A jakie napięcia powinienem sprawdzić ? Rozrusznik zmieniłem jakiś rok temu na orginała GM po regeneracji. Bendiks, łożyska, szczotki ok. W chwili rozruchu napięcie na akumulatorze nie spada poniżej 11.5 V. Akumulator pomimo wieku jest w jak najlepszej kondycji i ostatnie mrozy nie były mu strasznie, może dlatego, że to Bosch. Ładowanie też w porządku...
Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem...
Auto nie pali na jeden cylinder, iskra jest i to bardzo silna (niebieska) przemieniłem cewkę, świece, wtryski robiłem roszadę i w dalszym ciągu nie pali, na 1 ten sam cylinder. Ciśnienie też równe na wszystkich cylindrach i w granicach 13 bar. Mechanik powiedział że prawdopodobnie (komputer) sterownik silnika, ale do końca też nie był pewien. Nie mam...
padła mi w zimę pompa wodna. Powyginała mi zawory w silniku. Została wymieniona głowica, uszczelki, zawory, rozrząd oraz pompa wodna. Po naprawie tych części zaczął brać olej w bardzo dużych ilościach co było widoczne w spalinach. Mechanik stwierdził iż: przestawił się zapłon o 30 stopni z niewiadomych przyczyn, nie na wszystkich cylindrach chodzi silnik....
Witam mam takie pytanie chodzi mi o mojego opla astre zrobiłem remont silnika tzn szlif wału nowe pierścienie itp. bez remontu głowicy jest to silnik C18XE 1,8 16v i problem polega na tym iż nie chce auto zapalić kręci bardzo ładnie iskra, paliwo jest ciśnienie w cylindrach również. Co może być tego przyczyna ?? podparte zawory? coś z rozrządem a może...
Witam mam pytanie posiadam asterke 1.6 benz. 92r. Mam już dość długo z nią problemy silnik cały czas przerywa nie da się praktycznie jezdzić miałem robiony pomiar ciśnienia w cylindrach i jest ok. Wymienione jest już prawie wszystko i dalej to samo.Ale inny mechanik powiedział że mogę mieć uszkodzone zawory a ciśnienie może być ok. gdy odkręcam korek...
Witam! Mam taki problem z moim autkiem opel astra 1,8 16V 1996r + gaz mianowicie zaczeło sie od ubywania płynu (raz na jakiś czas ok. 1 litra płynu) na moje nieszczęście posłuchałem teścia i dolałem jakiegoś zatykacza do układu chłodzenia co niby miał pomóc ale po około 2 tygodniach zaczeło słabo grzać na wolnych obrotach (mało płynu - wyciek na wężu...
Ludzie pomocy! Mam Opla Astrę G r.prod. 2003. Silnik Z18XE. Problem jest chyba nietypowy i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Sam męczyłem go odczytami na komputerze przeszło miesiąc, potem samochód był w trzech polecanych warsztatach i nigdzie nie poradzili sobie z problemem. Jedyny błąd który zapisał się w pamięci sterownika po uprzednim jego wyczyszczeniu...
Już odpisuje wszystko, wtrysk wymieniony i jest ok, ciśnienie pompy paliwa ok. 1,2-1.3 czyli też ok, ciśnienie na cylindrach 14-15 , a ciśnienie oleju 4 bary. Sonda nie pracuje jest walnięta , bgr zaślepiony, wymienione czujniki temperatury i ciśnienia , komputer na zimnym silniku pokazuje bład podciśnienia , ale po ok 6-7 minutach bład znika. Na ciepłym...
Drodzy panowie,na początku chciałbym prosić o wyrozumiałość,w tych tematach jestem ciemny,astra to moje drugie auto,borykam się z tym problemem od początku,polegam na mech.bo co mam sam stwierdzić,jak dla mnie czarna magia,ale oni też bezradni...odpowiadając,cewka była podmieniana,krokowiec też,ale to nic nie zmieniło,przepustnica wyczyszczona,czujnik...
Witam, problem jest przy zimnym silniku. Silnik oplowski 1.7 TDI 67KM. Pewien czas temu jak temperatura spadła do -15 odpalił za 7 razem przy pomocy kabli. Teraz gdy jest powyżej zera również ciężko pali a gdy odpali powstaję biała chmura dymu. Dwa lata temu był generalny remont silnika(pierścienie i panewki oraz regeneracja głowicy)(2tys zł) dzięki...
Przejechałem się na wysokich obrotach jakieś 10 km i silnik zaczął nieco lepiej funkcjonować. Z rana problem się powtórzył (czyt. pierwszy post) ale z mniejszym skutkiem, bo silnik nie zgasł tylko znacznie stracił na mocy. Po południu odwiedziłem znajomego mechanika i oto co się dowiedziałem: - po odkręceniu kolektora ssącego stwierdziliśmy, że jego...
Witam. Przepraszam za ewentualne złe umieszczenie tematu w dziale, i proszę administratora forum o ewentualne przeniesienie tematu. Z góry dziękuje za wyrozumiałość. Opis samochodu Opel Astra silnik to X14XE czyli typowa 1.4 16V Przebieg 155000 km z tym 13000 km od założenia gazu Gaz to stag 200 z wtryskiwaczami hana Świece, olej, przewody WN, filtr...
Witam Opisze dokładnie mój problem od samego początku. Opel Astra G X16XEL 1.6 16V 1998r. W zeszłym roku zrobiłem remont silnika, zostały wymienione pierścienie (Goetze) głowica oddana do warsztatu(wymienione uszczelniacze, sprawdzona ciśnieniowo i któreś zawory doszlifowane+planowanie). Po zmontowaniu bardzo ładnie silnik pracował, równo, praktycznie...
"robokop" ale jesteś pomocny. Chyba to forum jest stworzone do rozwiązywania problemów a nie do tego aby każdy prowadził samochód do mechanika. Tym bardziej, że kupiłem ten samochód za 1400zł i mechanik będzie mnie kosztował duży procent całej wartości. Po 2 to mam drugi samochód i mi się nie śpieszy z naprawą tego a dobrze jest się czegoś nauczyć rozwiązując...
Witam kolegów. Mój problem z Astrą - silnik x14nż, benzyna, wygląda nastepująco: Miałem problem z odpalaniem auta przy niskich, ujemnych temperaturach i w czasie deszczu. Przy dodatnich temp. auto pracowało bez zarzutu za wyjątkiem zwiększonego zużycia paliwa. Zrobiłem pomiary cśniena w poszczególnych cylindrach i okazało sie, że jest za niskie i pali...
Niestety autor nie rozwiązał problemu. Z powodu braku czasu i codziennego użytkowania samochodu nie mogłem zagadnieniu poświęcić czasu. A więc. Została wymieniona cewka na oryginał, czujnik położenia wału na zamiennik, lambda1 na Boscha uniwersalną. Po tych zabiegach nie było lepiej. Auto zachowywało się dokładnie tak samo. Po wymianie cewki trochę...
Silnik kolizyjny. Zacznij od pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Mimo dobrego ciśnienia sprawdź hydropopychacze na tym cylindrze.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
czy sa jakies bledy w pamieci sterownika? jakie jest cisnienie sprezania na cylindrach? Dodano po 1 hm a rozrzad dobrze ustawiony?
Podmień przepływomierz powietrza. Do sprawdzenia rozrząd i ciśnienie w cylindrach.
sprawdź ciśnienie cylindrów.
Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Mi to na zawory wygląda, sprawdziłbym ciśnienie na cylindrach.
Witam. Jeżeli w zbiorniczku nie ma oleju nie bulgocze i go nie ubywa to jest dobrze. Na pierwszy ogień to sprawdzenie wtryskiwaczy i ciśnienie w cylindrach.
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
Sprawdź ciśnienie cylindrów, zrób normalną diagnostykę.
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
Co z ciśnieniem w cylindrach kiedy "szatkuje"?
Czy na biegu jałowym dmucha przez otwartą pokrywę głowicy ? Jak kompresja zmierzona na cylindrach? wtedy wiadomo czy warto iść w pół środki, nominalne ciśnienie to 12.8 bar a minimalne to 9.6 bar
Dodam ze silnik bierze olej ma mala moc Mogą być zapieczone lub pęknięte pierścienie, popatrz jak wyglądają świece, szczególnie na tym cylindrze z najmniejszym ciśnieniem
Ciśnienie sprężania w tych motorach nominalne to 17 bar, a różnica między cylindrami nie powinna wynosić więcej niż 1 bar.
Może pasek rozrządu przeskoczył?Ciśnienie na cylindrach sprawdzone?
Na razie testuje i czekam na wypalanie DPF czy podczas wypalanie nie wyjdą jakieś kwiatki. Ciekawe czy w ogóle zacznie wypalać DPFa z błedami czujników ciśnienia w cylindrach ..
Witam.Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach.
Miałem w 1.6 Opel Astra 3 wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, to obudowa katalizatora pękła z gorąca. Niby odcinał cylinder, ale tylko na wolnych obrotach. Podczas jazdy musiał na niego palić, bo spadku mocy nie było. W Astrze powodem był niedomykających zawór i utrata ciśnienia w cylindrze. Dodano po 32 Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie...
To zrób próbę z olejem, nalej trochę do cylindra oleju i wtedy zmierz ciśnienie
Jak już świece to wszystkie i sprawdź czy możesz dokupić same gumowe fajki do tej listwy i je wymień jeśli są dostępne. Dobrze by było jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.
astra benzyna ciśnienie cylindrach ciśnienie cylindrach zafira ciśnienie sprężania cylindrach
ekspres bosch wyczyść zaparzacz volvo silnika sterowanie chińskie
magnetowid thomson magnetowid thomson
Mercedes W210 2.5 D – funkcje i rola modułu komfortu PSE, AAM, TSG, EZS Jak rozebrać suszarkę Remington AS17A - krok po kroku