Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
Mam diagnoze auto miało urwaną taka blaszkę czy coś tam na zaworach nie wiem jak to sie fachowo nazywa
A ten klekot kiedy dodam gazu ? dokładniej to przy ok 2000obr na wyższe i niższe nie ma tego klekotu na wolnych obrotach silnik utrzymuje obroty 950 i nie faluja tylko trzęsie silnikiem i z katalizatora wydobywa się dziwny odgłos jak bym czymś metalowym w niego stukał
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
uszczelka pod kolektorem cała brak mi już pomysłów :cry:
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Masz LPG?
A czytałeś o kolizyjności silników? 2 cylindry nie chodzą bo ich tłoki spotkały się z zaworami.
auto stoi u mechanika :((
Uszczelka.Pierścienie nie siadły raczej ot tak na sąsiednich cylindrach.
Paliwo dostaje do tych cylindrów , jaki ciśnienia na cylindrach?
nie w nim wina
! Moze ktos z kolegow ma jakis pomysl.... ja mam pomysł- odwiedz warsztat Kolego warsztatow to juz odwiedzilem sporo i nikt nie moze sobie poradzic... A silnik nie pali na 1 cylindrze !
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Czy na biegu jałowym dmucha przez otwartą pokrywę głowicy ? Jak kompresja zmierzona na cylindrach? wtedy wiadomo czy warto iść w pół środki, nominalne ciśnienie to 12.8 bar a minimalne to 9.6 bar Tylko czasem jest tak że kompresja będzie na granicy normy a olej będzie pił. Bo najbardziej zjechane będą pierścienie olejowe. Bez rwania głowicy to tylko...
Mam problem z Astra G 2.0DTI dość ciężko ostatnio odpalał, myślałem że któraś świeca wysiadła, ale sprawdziłem że świece ok, aż kiedyś rano w ogóle nie odpalił... Odpowietrzylem przez wężyk przelewowy pompy w końcu ciężko odpalił, ale tak jakby na 3 cylindry ...i strasznie dymi -nie spalonym paliwem ....zero reakcji na gaz.....po zgaszeniu jak trochę...
Witam szanownych kolegów i koleżanki rzecz jasna ;) Wpadł w moje ręce pojazd marki: [b]Opel Astra H 2004 1.6 16v 105KM (77KW) Z16XEP przebieg 160 tyś (na zegarze)[/b] [u]...niestety w kawałkach, tzn. silnik znajdował się w bagażniku.[/u] Poprzedni mechanicy składali go kilku krotnie: naprawa głowicy (dotarte zawory, uszczelniacze i planowanie) tyle...
zowalizowane cylindry jeszcze zerżnął honownicą. Tłoków pewnie nawet nie obejrzał, bo i po co. Dołożył tanie zamienniki zaworów, ciekawe czy luz zaworowy był prawidłowy.
Jedź że chłopie do mechanika, skoro nie wiesz czy auto pali na wszystkie cylindry
identyczne objawy dają mocno zużyte lub popękane pierścienie , przez które dostaje się olej do komory spalania i wtedy auto kopci na biało. tłoki "dzwonią" o cylindry stąd głośna praca. Sprawdź ciśnienie w cylindrach
Panowie znów potrzebna mi wasza fachowa porada. :D Mianowicie przejechałem się dzisiaj autkiem (auto po płukance, zmianie oleju, nowych filtrach, nowych świecach) i gdzieś tak po około 10km jak już byłem na podjeździe w domu, to silnik nagle zaczął nierówno pracować. Mocno wibrować i przy tym stracił moc. Miewałem już tak wcześniej lecz to zawsze mijało...
Witam Usterka jest typowo elektryczna i tyle. Dla usterki typowo elektrycznej powinien być zgłoszony błąd np: "Awaria obwodu zasilania peryferiów" Jak masz ustawione w konfiguracji sterownika LPG: Źródło sygnału obrotów ? Jeśli masz wybraną opcję "wałek rozrządu" to: "zaznaczamy tą opcję jeśli źródłem sygnału obrotów jest czujnik położenia wałka rozrządu....
Moj problem polega na tym ze po remoncie silnika tj. Pierścienie i cała góra auto przejechało 100km i nagle strzał dym z tylu i praca na trzy cylindry. Po rozebraniu silnika okazało się ze na 4 cylindrze pojawiło się dużo oleju i skrzywili korbowód , w kolektorze odlotowym również było około pół litra oleju, został wymieniony korbowód oraz pokrywa zaworów...
Nie powinno być różnicy czy to opel czy też inny wynalazek. W każdym aucie na początku ściągamy wałek rozrządu i napełniamy po kolei wszystkie cylindry czy trzymają ciśnienie. Potem rozpinamy zawory i uważamy żeby nic nie pomylić podczas składania. Trzeba rozbić świecę, i dorobić do niej króciec na który nakładamy wąż od sprężarki. Wymienialiśmy tak...
Witam mam problem z Astra G II silnik 1.4 16V 65 koni. Problem jest z 1 cylindrem od rozrządu robiłem kompresję i pokazuje mi ledwo 3 atmosfery gdzie inne cylindry mają po 14. Co może być tego przyczyną i czy można jakoś na tym jeździć ?
Skoro faktycznie wszystko sprawdzone , to do głowy przychodzi mi tylko jedno zacierające się wtryski benzyny . Jeśli jest taka możliwość to na próbę założyć sprawną całą listwę , osuszyć świece , przedmuchać cylindry i nie ma cudów musi odpalić .
Witam , kupiłem astrę i mam problem.. Na niższych obrotach kompletnie nie ma mocy , szarpie , na obrotach od 3tys. jest ok, czasem problem z odpalaniem , czasem odpala na dotyk Wymieniłem przewody i świecie , sprawdzałem iskrę - na oko widać że iskry są wszędzie. Silnik pracuje ewidentnie na 3 gary , po odłączeniu drugiej fajki nie ma zmian w pracy...
Jeśli głowica ok to wyjąć tłoki i pomierzyć cylindry i tłoki tylko nie suwmiarką:) za przedmuchy głowicy nie odpowiadają wbrew nazwie uszczelniacze zaworowe:) pozdr
Już prostrzego silnika jak oplowskie 1.4 90 km to nie ma chyba ... . Zmierzyć kompresję, jak dobra to elektryka, jak 2 cylindry gorsze to zrzucić głowicę. Ale dlaczego 2 cylindry ... sprawdź cewkę. A jeszcze wcześniej zmień mechanika ...
praktycznie nie brał oleju(na 1200km dolałem ok 0,6L). A moim zdaniem brał kosmiczne ilości. Chłopie, to jest 5L od wymiany do wymiany. To już polonezem robiło się 10tyś bez dolewania. Nowe pierścienie, a cylindry były dokładnie pomierzone ?
W tym sprzęcie czujnik wału nie generuje błedu zdajesię. I to raczej nie czujnik.. A to warczenie to jak byś określił, czy to coś bardziej jak spalanie stukowe, zwane mylnie "dzwonieniem zaworów" czy może raczej silnik przerywa, nie palą wszystkie cylindry ?
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
Widać miałeś źle ustawioną temperaturę przełączania. Ja u siebie też mam tak, że cylindry przełączają się pojedynczo z przerwą co sekundę i nawet nie szarpnie. Jakieś szanse na podpięcie kompa masz? Jak ten sterownik Ci sygnalizuje jakieś błędy?
wymien swiece kontrolka wchodzi bo niepali na wszystkie cylindry i sa nierowne obroty
miałem podobne objawy, potem silnik zaczął mulić w całym zakresie obrotów, potem stopniowo umierał i okazało się, że trafiłem na silnik zagrzany tak, że aż cylindry ma niebieskie
diablo23248 idź prosze gdzie indziej idiotyzmy pisać. Widziałeś kiedyś wyważanie wałków rozrządu? Bo ja nie. Silnik jest zwyczajnie zarżnięty, w dzisiejszych czasach takich staroci już się nie naprawia - koszt kpl. obróbki silnika przekroczy cenę sprawnego, używanego z wymianą. Sama wymiana pierścieni nic nie pomoże, dobije jedynie silnik w szybkim...
Docelowo dowiedziałem się, że silnik jest już w złym stanie fizycznie i za uboga mieszanka jest następstwem łańcucha wydarzeń i czynników. Sęk w tym, że mój silnik nie jest w złej kondycji. W październiku poszła uszczelka pod głowicą, wywaliło olej do plynu, dodatkowo jeszcze przez korek wlewu oleju. Auto pojechało do speca od takich tematów, silnik...
Jakieś kanały na Marsie?Największa bzdura jaką kiedykolwiek słyszałem o silniku. Czy możesz rozwinąć ? Uważam, że kolega :arrow:mikok dosyć dobrze to wytłumaczył i się zgadzam z jego opinią. Jednak jakos nie przemawia do mnie tekst odnośnie niepalenia silnika na 2 cylindry i do tego mozliwośc jakotakiej jazdy. W przypadku pracy ECU w trybie awaryjnym...
Proponuję jakąś lekturkę do poduszki o podstawach silnika Diesla, Nie potrafię wyjaśnić pojęcia "ciśnienie w cylindrach" . Pompa wtryskowa to coś innego niż cylindry w silniku.
Witam. Problem z autem jak w temacie. Silnik 1,6 16V X16XEL. Przebieg 165 tys. Wymieniłem cewkę zapłonową, przewody wysokiego napięcia, świece, nawet głowica silnika była w naprawie, bo okazało się, że jeden z zaworów był zatarty i całkowicie się nie domykał. Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach było równe 14 bar przed naprawą głowicy i po. Okazało się,...
Witam. Jestem właścicielem Astry II z silnikiem 1,6 8V 1998r z imobilajzerem. Silnik pali na dwa cylindry zewnętrzne(1 i 4). Pali się kontrolka "check engine". Pierwsze diagnozy po podłączeniu pod komputer wskazały moduł. Jednak wymiana nic nie dała. Po zmianie fachowca i usilnej prośbie o dokładne sprawdzenie modułu przed kolejnym zalecanym zakupie...
Miałem to samo w vectrze z tym samym silnikiem to najprawdopodobniej cewka zapłonowa niestety jest zespolona na wszystkie cylindry więc jest dość droga Pozdrawiam
Witam! Mam problem z samochodem i nie wiem z której strony temat ugryźć, do kogo najpierw pojechać. Auto to opel astra F 1.7 TDS Isuzu, silnik TC4EE1. Pierwszy, mniejszy problem to fakt że jak samochód postoi dobę to podczas odpalania trzeba trzymać silnik na gazie przez około 5 sekund, ponieważ tak przerywa że inaczej albo nie zaskoczy, albo zaraz...
Pęknięty blok może... Chwyciło pierscienie na wszystkich 4 tłokach naraz? Pooglądaliście dokładnie tuleje? Jest utrata kompresji na jakimś cylindrze? Jak podacie ciśnienie z komprersora pokolei na cylindry to pieni się w zbiorniczku?
Witam.Ja jak robiłem swój silnik w astrze też 1,6 to kupiłem uszczelki pod miske olejową,pod głowice,pod kolektor ssący i wydechowy, śruby do głowicy i pierścienie na 4-ry cylindry to zapłaciłem 300 zł do tego jeszcze doszło nowe uszczelniacze na zawory planowanie głowicy i tarcza sprzęgła,łącznie wyniósł mnie ten remont około 700zł i nie liczę robocizny...
spoon dzięki za wniesienie czegoś nowego do mojego problemu na pewno postaram się to sprawdzić i na wszelki wypadek sprawdzę też sondę lambdę pomiary niby są w porządku ale ciekawi mnie czemu tyle leje na cylindry i pali tyle... no i fakt faktem na wolnych nie pali na jednym cylindrze może i sonda zwariowała i cała przyczyna w niej. no nie mam pojęcia...
To jest silnik x1.6xel , jezeli chodzi o cewke , to byla wymieniana w serwisie poniewaz przy pierwszych uruchomieniach silnika ( latem - przy wyzszych temp. otoczenia ) silnik stwarzal wrazenie nie palenia na wszystkie cylindry , bylo czuc paliwem... obroty ok 2 tys po rozruchu. Wymienili cewke , a usterka nie ustala. Silnik na pierwszym biegu , przy...
Skrzynie zostaw, raczej nie tu problem. A czy jak obroty spadają to pali wtedy na wszystkie cylindry ? jeżeli tak to standardowo regulator biegu jałowego (silniczek krokowy he he) to obadania. Do tego oczywiście szczelność dolotu. Jeżeli przerywa mu wtedy któryś cylinder to znaleźć przycznę i naprawić ;)
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Witam mam problem z Opel astra h 1.6 77kw 105km 2005r otóż 3 dni temu zaczął chodzić tak jakby na 3 cylindry i oczywiście nie ma mocy. Błędy sprawdzone za pomocą hamulca i pedału gazu to: ECN 130000 ECN 031400 ECN 030400 ECN 030300 ECN 030200 ECN 030100 ECN 030000 ECN 017152 ECN 011515 Z tego co sprawdzałem są tam błędy wypadania zapłonów na wszystkich...
A próbowałeś wysuszyć świece np. grzejąc je palnikiem? Jak są wykręcone wszystkie świece warto pokręcić rozrusznikiem aby przewietrzyć cylindry (po wcześniejszym odpięciu cewki zapłonowej)
Witam, nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie więc otwieram nowy temat... a mianowicie: Jak w tytule obiektem jest Opel Astra II 1.4 16v która po wymianie paska kinowego nie odpalała tak jak wcześniej (czyli bez problemu) wyskoczył "check" P0340 czyli czujnik położenia wału (pojawiły się też inne ale nie wpływają one na odpalanie) czujnik...
Astra g 1.6 16 mam taki problem na zimnym silniku z rana pali od strzała pojade zagrzeje silnik do normalniej temp wroce odstawię przyjde za 4godz np i probuje odpalić. Odpala tak jakby miala slaby akumulator rozrusznik przekręci wałem raz wskazówka sie tylko uniesie i opadnie za drugim razem to samo tylko kreci dluzej dodam gazu i odpali wtedy chodzi...
Witam, posiadam Astre h 2004r benzyna i gaz z silnikiem 1.6 16v twinport o oznaczeniu Z16XEP. Problem w niej jest taki, że silnik nierówno pracuje, słabo wkręca się na obroty, pod obciążeniem (np. na 1 biegu pod lekką górkę, a nawet na prostej powierzchni) słychać metaliczne stukania, brakuje jej mocy. I tu się pojawia problem. Jeszcze pół roku temu...
ten silnik ma 4 cylindry i 4 wtryski więc jeśli coś jest z 5 wtryskiwaczem to małe nie hallo
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową... A może silniczek krokowy? Jak nie masz pojęcia to nie wypisuj głupot. Pierwsza i podstawowa...
No właśnie się wziąłem za wymianę pierścionków ale roboty z tym sporo. Wymieniłem już uszczelniacze, powiem szczerze ze jak ktoś w tym silniku wymienia uszczelniacze bez zdejmowania głowicy to jest dobrym fachowcem, ja sie namęczyłem cały dzień i to ze zdjęta głowicą, ale może dlatego ze sćiągacz do sprężyn dorobiłem sobie sam i trochę było ciężko czasami....
Auto to Opel astra f 1.4 8v 19994r Założony był loveco(nie sterował niczym, śruba) gazem sterował 198di przełączał benzyna gaz poprzez odcięcie czarnego przewodu we wtryskiwaczu. Założyłem Staga 100 podpiąłem wszystkie przewody, przewody od obrotów wziąłem z cewki z tego pinu na dole gdzie idzie zielony przewód. Z emulacją wtrysku wpiąłem się w ten...
Odłanczałem imo jest wtedy inaczej. Nadesce są dwie kontrolki jedna samochodzik z kluczem a druga to silniczek. I ten silniczek miga. Imo wykluczam bo po jego odłączeniu silnik pracuje przez 3 sek i gaśnie a on przecież nie chce zapalić. Gdy nie chce palić to obrotomiesz nie podnosi się.Ijeszcze jedno zauważyłem że podczas przygazowania kopci na czarno...
Witam. Mam problem z wypadającym zapłonem na cyl. 3 i 4. Dzień przed zmianą rozrządu i oleju podczas normalnej jazdy silnik stracił moc i zaczął iść na 3 cylindry kontrolka check engine migała . Po zgaszeniu od czekaniu może 10-20 sek zapaliłem i objawy ustąpiły. Rozrząd został wymieniony następnego dnia. Komputer pokazał uszk. Czujnik wałka rozrządu...
Napisz jeszcze jaka to astra F czy G, bo obie miały ten sam silnik 1.4 16V Możliwe, że masz problem z wtyczką od ECU (komputera auta) bo od tak sobie nie mogą się zaświecać kontrolki, może po prostu dostała się wilgoć do komputera/wtyczki? Przykładowo w vectrze A jak dostała się woda do mechanizmu otwierania szyb to też działy się cuda z szybą. Odnośnie...
Ponownie mam problem z moją instalacją...Poprzedniej zimy wymieniłem wtryskiwacze na nowe MED i problem znikł.Teraz temperatura na dworze spada i zaczyna się ponownie ten sam problem, auto chodzi na 3 cylindry po przejściu na lpg. W instalacji nie mam podpiętego czujnika temperatury wody...czy bardzo jest to skomplikowane żeby takowy zainstalować? dodatkowy...
Według regulacji 85 PWA, +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off wylaczony 4 cylindry dwie cewki (chociaz mam jedną) spalanie wyszlo po dwoch pelnych tankowaniach 9,7L Aktualnie zjechałem do 80 +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off włączony 4 cylindry 1 cewka , ogolnie działa prawidlowo (wykresy zaś wyśmienite na jalowym jak i 3k obrotów)...
Autko lubi rudą. Silnik taki sobie 3 cylindry mało pali. Trochę go telepie na jalowym. Łańcuch się rozciąga i trzeba wymienić prawie tak często jak pasek w innych autach. A koszt większy. Do tego EGR pada. Lepiej wziąć 1.2 starsza sprawdzona konstrukcja. Osiągi podobne tyle że trwalsza.
Witam, cały czas mam problemy z zapłonem, raz pali normalnie a raz tylko się silnik odzywa na sekundę i gaśnie. Iskra jest z cewki na kopułkę a z kopułki na cylindry już nie, nie wiem co to może być mowa o astrze 1,4 8v 1992. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuje i pozdrawiam.
skoro ma iskre to jest dobry Nie. ten czujnik kiedyś miałem problem podobny ale w 8V. EGR zacioł się i pompowało spaliny spowrotem na cylindry i zachiny niechciał zapalić. tak poza tym to (sprawdz tłumik czy się nie zapchał) pozdro powodzenia. daj znać jak zatrybi
dzień dobry słuchaj "pachnies " ma rację zanim wymienisz moduł sprwadź wymienione przez niego elementy , tym bardziej że jak mówimy w oplu o wymianie modułu to raczej nie pracowałby na wszyskie cylindry ,lub wymianie podlega cały moduł cewka/moduł jako komplet nierozbieralny
witam jestem tu nowy ale czytam to co panowie piszecie i mam taka astre C20NE z 93r mialem pododobny problem i mechanik zdjagnozowal uszkodzenie kopulki na 3 cylindrze oraz padl regulator cisnienia paliwa no i musze wymienic kopulke palec i regulator Dodano po 5 A i mam pytanie mozecie wyrazic swoje opinie na temat tego modelu astry C20NE mam ja od...
Witam . Byłem u mechanika wymienił czujnik temp. silnika mogłem zrobić to sam ale podłubał mi też przy zawieszeniu .Dzisiaj byłem u gazownika ("listwa wtryskiwaczy-na dwa cylindry za duża dawka gazu ")-wymienił ją już drugi raz po 32tyś km. dziwił się ,bo jak mówił za pierwszy razem powinna wytrzymać nawet 60 tyś km . Jak założyłem gaz palił mi się...
Witam , pozdrawiam . Tez kulam po drogach Opelkiem . Podpiecie obrotomierza jest mozliwe ... ale musisz sprawdzic czy bedzie pasowal bo jest kilka wersji instalacji elektrycznej Astry "F" . Masz takie z jedna cewka W.N. i takie z dwiema , niewiem czy przy takiej z dwiema cewkami impulsy na wyjsciu do obrotomierza sa tak samo "geste" jak na jednej cewce...
Witam, Posiadam auto ASTRA II COUPE 1.8 (Z18XE), i mam niestety problemy z 3 wtryskiwaczem. Po podpięciu kompa wyrzuca błąd P0203 "Obwód wtryskiwacza, cylinder 3 - usterka". Objaw jest taki że samochód chodzi jak na 3 cylindry brakuje mu mocy i wkręca się na obroty poszarpując, ale co najlepsze problem występuje po czasie. Odpalając samochód rano przejeżdżam...
A to błędy aktualne czy przechowywane w pamięci? Najlepiej byłoby je wykasować (komputerem) i sprawdzić ponownie jak wystąpi zaświecenie się kontrolki .Z tego co piszesz błąd na tym cylindrze może pochodzić od cewki zapłonowej. Są dwie w jednej obudowie jedna podaje zapłon na cylindry 1 i 4 druga na cylindry 2 i 3 .Ten elektroniczny regulator kąta wyprzedzenia...
Witam Mam problem rano z samochodem astra f 95r 1.4 60km +lpg. Podczas dodawania gazu auto zaczyna dusić i chodzi jakby nie na wszystkie cylindry po chwili wraca do normy i za chwilę znów to samo. Gdy przejeżdżę kilkanaście kilometrów problem znika do następnego rana. Wymieniłem kable zapłonowe i nic. Podczas wymiany kabli zauważyłem dziurawy wąż i...
Witam, napiszę i jeszcze tu z moim problemem :( Silnik B258L to 2,5 litrowa jednostka z Saaba 900 NG (praktycznie to samo co X25XE) Wsadziłem takowy silnik do Astry F GSi. Zakupiłem cały kompletny zestaw, ale niestety ten, kto demontował, rozciął wiązkę na pół. Wiązka została poklejona, ale są nadal problemy Silnik posiada 2 sondy. Problem jest dosyć...
Ja jeszcze tych wypadających zapłonów. Powodem tego może być (wg. mądrej książki :) ): -pierwotny i/lub wtórny układ zapłonu -sprawdzić punkt zapłonu -sprawdzić czy mieszanka nie jest za bogata lub za uboga -sprawdzić działanie przepływomierza (jeśli jest) -czujnik położenia przepustnicy -sprawdzić prawidłowość założenia paska rozrządu -sprawdzić czy...
Witam! Mam problem z astra G silnik X16szr 99r wersja z klimatyzacją manualną. W aucie zapala sie czesto kontrolka układu chłodzenia - objawy to załączaja sie na max wentylatory, wskazówka termeratury silnika spada do zera, jesli klima jest włączona to przestaje chłodzić. Diagnostyka wykazała błąd czujnika temperatury tego na sterownik - wymieniony...
Witam problem jest następujący ,samochód ciężko odpala gdy jest zimny 10sek kręcenia rozrusznikiem .Gdy odpali to już potem nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika ,jednak nie pracuje równo gdy dodam gazu ,potrafi strzelić od czasu do czasu nie pracuje na wszystkie cylindry ,cewka nowa,świece nowe ,jednak na gazie chodzi ok .Podpiąłem op com...
Witam, poszukuje schematu pompy wtryskowej silnika x17tdl (Opel Astra '97 1.7 TDi). Nie wiem jaka pompa może się tam znajdować ponieważ nie mam warunków aby tam zajrzeć. Jedyne informacje to te które podałem. Ponieważ mam problem, przy odpalaniu nie łapie na wszystkie cylindry po dłuższym postoju (około 1 dzień) przy czym rzuca czarnym dymem. Jeżeli...
Lepiej sprzedac te 700 bo to auto wogule nie ma komfortu jazdy a pozatym za bardzo awaryjny silnik i układ hamulcowy.( miałem i sprzedałem i nie załuje , zamieniłem na vektre 2.0 ), juz lepsza bedzie astra i jest to auto mało awaryjne i bezpieczne i przynajmniej jest tam jakis silnik (a nie 2 cylindry 700 cm3 jak w motorku ) a 7,500zł to tak prawie...
Dlatego szukałem Z16YNG. Nawet był jeden ale po wypadku i z pękniętym blokiem https://picasaweb.google.com/10529866211... Nawet miał b.mały przebieg, ale chyba bez sensu byłoby przekładać tłoki i wał do mojego bloku. Głowicę mam ze swojego zawsze mogę przełożyć. Na razie wleje setke kleen-flo...
Witam. Jak w temacie ponad 2k km temu robiony był remont a mianowicie, wymiana pierścieni, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana dźwigienek popychaczy, wałek rozrządu (dźwigienki i wałek były wytarte, progi na wałku) + uszczelki, problemem było straszne dymienie na wolnych obrotach i pobór oleju ok. (może więcej) 750 ml na 200 km, przebieg silnika...
Tylko jeśli auto się zagrzeje i złapie temperature to chodzi na 4 cylindry i tego błędu nie ma[gdy na zimnym po noc, zapali i trzyma min. 1000-1200rpm to też błedu nie ma tylko na bieg jałowym zaczyna się dusić i przygasać i wyskakuje kontrolka i błąd(ecu odcina zasilanie wtryskiwacza na 4), jeśli wtedy przełącze go na gaz (jest paliwo) chodzi dużoo...
przebieg 100 tys km żadna kontrolka się nie zapala była wymieniona uszczelka pod głowicą i od tego momentu zaczeło się dziać tak miała przedmuch na dwa pierwsze cylindry Dodano po 1 sprawdziłem komputer i nic nie pokazuje ani na zimnym ani na ciepłym jak sprawdzić tps miernikami ??
Miałem podobnie w oplu corsie b, ale mi później dodatkowo gasł ja się silnik nagrzał. Ogólnie szarpało silnikiem i też wydawało mi się, że nie wszystkie cylindry pracują. Było tak samo na gazie (II generacja) jak i benzynie. Okazało się, że uszkodzony jest czujnik położenia wału korbowego. Uszkodzenie czujnika wyszło na komputerze, check się nie palił....
Może, ale powtarzam po raz kolejny, nie chodziłby na dwa cylindry a nie na jeden. Napisz jaki kod silnika był w oryginale i jaki rocznik auta? Dodano po 5 Zerknąłem w schematy, gdyby nic nie było na 4 pinie, a cewkę masz przykręcaną do silnika, w ogóle by nie zapalił, to sterowanie z komputera silnika na moduł zapłonu. Więc raczej do wymiany elektryk,...
Napisz jak zachowywał się silnik przy próbie ruszania,objawy zbliżone do silnika który pracuje na 3 cylindry i niema siły uciągnąć auta po całkowitym puszczeniu sprzęgła.Pisałeś że takie objawy były gdy temperatura powietrza była 0-5°C czyli wtedy gdy jest największa wilgotność powietrza.Doczytałem też że gdy silnik pracował kilka minut na postoju to...
Mam taki problem po zapaleniu samochodu szczególnie jak jest zimny ale nie koniecznie szarpie samochodem praca silnika jest bardzo głośna tak jakby chodził tylko na 3 cylindry ale wystarczy tylko docisnąc pedał gazu do końca i już jest dobrze.Dodatkowo stwierdziłem ze szczególnie przy małych szybkościach tak do 60km też tak czasami szarpie samochodem...
Witam ! jestem przerażona tym co przeczytałam , że można przekroczyć punkt min w głowicy , a może to już się stało?! Sami nie naprawiamy . Typ sam. OPEL ASTRA 1.6 8V. Jak sama stwierdziłam naocznie to na głowicy ( podobno była czyszczona ) są zapieki , pierścienie , które były wymieniane też podobno czyścił , a cylindry namacalnie czułam lekką powłokę...
Korzystając z okazji chciałbym się podpiąć pod temat. Robię sobie elektroniczny układ zapłonowy do motocykla Jawa. Do tej pory zrobiłem tranzystorowy układ zapłonowy sterowany platynkami (jest to zwykły dwustopniowy wzmacniacz tranzystorowy oparty na TIP-162). Jawa ma 2 cylindry więc zrobiłem 2 takie układy (po jednym na każdy cylinder). Chcę przerobić...
Witam. Posiadam opla Astre G z silnikiem x14xe i od jakiegoś czasu mam problem. Mianowicie po uruchomieniu auta auto uruchomi się normalnie obroty tak ok 2tyś po sekundzie może dwóch obroty spadają do tysiąca a nawet mniej i silnik zachowuję się jakby palił na 3 cylindry i czuć benzynę z wydechu. po paru kilometrach auto już pracuje normalnie. Jaka...
W czasie jazdy nie zauważyłem czegoś podejżanego jeżdzi normalnie , a błędy sprawdzać gdzie to ta wersja nie ma komputera pokładowego z ekranem wiec samemu raczej chyba nic nie sprawdzi , a co do paliwa to kiedyś zdjołem przewód i przekręciłem stacyjke żeby sprawdzić czy sika paliwo i paliwo wali wiec pompka paliwa jest ok , a czy są iskry to nie wiem...
Autko zapala OK po przejechaniu ok 100m zaczyna palic na 3 cylindry po przejechaniu ok. 1km gdy silnik sie zagrzeje autko jedzie normalnie ale na wolnych obrotach chodzi bardzo nierowno. Autko bylo podlanczane do kompa wkazalo awarie na cewce zaplonowe(listwie) bledy zoataly wykasowane auto jedzilo dalej z tymi objawami i ponownie zostalo podlaczone...
Witam wszystkich forumowiczów... Mam problem z mym astrolotem i bardzo będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu usterki... Otóż auto ma Astra F '92kombi C20NE +LPG jak do tej pory jeździła... przyzwoicie ale ostatnio silnik nie utrzymuje biegu jałowego, szczególnie gdy jest zimny... Objawy: - na zimnym silniku - po przekręceniu załapie i od razu gaśnie,...
samochod po regulacji wtryskow,nowe swiece zarowe,naladowany akumulator,zalozony zaworek na zasilaniu miedzy filtrem paliwa a pompa wtryskowa,swiece grzeja spawdzane przy okazji wyjetych wtryskow,rano jakby probowala zapalic na dwa cylindry po kreceniu wielokrotnym nawet z 10 min jak zapali to i po kilku chwilach ja zgasze to pali jak zloto a za okolo...
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Witam.Jestem posiadaczem tego Opelka i mam takie pytanie chodzi mi o benzyne! bo na gazie wszystko jest ok chodzi ładnie ale ma dziwne objawy na benzynie otóż jeśli przełącze go na benzyne cięzko jest sie wzbić na 2tyś obrotów taki mułowaty(nie zawsze jak chce to chodzi ładnie a jak nie to ma takie objawy) jak dodaje gazu to tak jakby sie dławił czy...
Witam Mam ze swoją kochaną (ale starutką już i rdzewiejącą coraz bardziej) Asterką F taki dziwny problem, z którym na razie mój serwis sobie nie poradził. Informacje brzegowe: Astra z 1996 (po facelifcie) montowana na Żeraniu. Silnik 1,6 16V X16XEL. Przebieg 200tyś. Instalacja gazowa STAG (sekwencja) od 10 tyś km. Samochód eksploatowany ostatnie 100...
obrotomierz cylindry focus cylindry zużyte cylindry
miganie oświetlenia schemat sieci światłowodowej regulator napięcia renault alternator
sygnalizator poziomu cieczy whirlpool awm6081 blokada drzwi
Uszkodzony TV Samsung PS59D550C1W 59 cali - kupię Schemat zasilacza do telewizora Samsung PS59D550C1W