W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Odczytaj błędy. Najczęściej ster pompy lub czujnik wału
czujnikiem zegarowym ustawisz,wkręcasz w pompę czujnik
Miałem w swoim autku prawie identyczne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału.
Czujnik temperatury, ciśnienie lub wydatek pompy paliwowej
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
Gdyby był EGR czy czujnik położenia wału nie odpalał by na plaka.
1.7 dti odpala i działa z uszkodzonym czujnikiem prędkości wału, tylko jest wtedy mułowaty. Dane bierze z drugiego czujnika na pompie. Przynajmniej te które ja robiłem tak miały.
Cieknie ci z węża od pompy wody , za pompa gruby wąz. Ten czujnik co po nim scieka to czujnik cisnienia oleju. Pasek rozrządu do naciągniecia pompą wody w/g wskaznika na napinaczu. http://www.panfleks.pl/wymiana-rozrzadu-...
Temat był już poruszany http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Fot 3 i 4 to poczwórny wzmacniacz ( moduł QDM) fot 5i 6 wzmacniacz sygnału czujnika spalania stukowego.
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
Też o tym myślałem ale czy wtedy by gadał raz na jakiś czas?
jak sprawdzić czujniki pompie vp opel astra 2.0 di interesuje mnie jak mozna sprawdzic w pompie te trzy czyjniki czujnik obrotu przestawiacze i jest jeszcze jeden {nie bardzo wiem jak sie nazyea] chce sprawdzic czy pompa uszkodzona jest mechanicznie czy elektrycznie i nie wiem jak to zrobic nie chcialbym jej do razu wyjmozac z samochodu czy jest jakos...
Nie koniecznie musi to być pompa. Np. za mało oleju, uszkodzony czujnik ciśnienia.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
Mam Opla Astre III z silniem diesla 1.7 CDTI 100 KM. Auto posiada pompę wtrysku Boscha typu Common Rail o oznaczeniu 0445010086 i wszystko byłoby w porządku gdyby nie brak w pompie czujnika regulatora ciśnienia. Miałem pecha bo ktoś go wykręcił z pompy. Podobno nie idzie dostać tego czujnika jako samodzielnej cześci. Tak przynajmiej twierdzą w serwisie...
Jak jest dobry to zadziała.W środku jest czujnik obrotów i musisz odkręcić .Nie wiem jak zawory, czy będziesz przekładał czy ciął?Jak psg5 immo nie jest w pompie .Przekładaj.
Niby czujka z przesyłka to koszt do 40zł, ale lubię sam majsterkować. Zakładasz czujnik od poloneza za nędzne 12 zł, ja nie wiem co z ciebie za fachura. A tak ciężko zewrzeć dwa kable aby zobaczyć czy fena ruszy, no i istotne-czy sprawdzić czy chłdnica w okolicy czujnika jest gorąca? Moze pompa nie kręci, może termostat nie puszcza?
Sprawdż bezpiecznik F20 podczas kręcenia rozrusznikiem.Czy sprawdziłeś przekażnik pompy paliwowej?
No ciekawe jest to co piszesz. Ale też nienormalne. Żeby przekaźniki wypadły po wjechaniu w dziurę? :D No nic muszę ci uwierzyć na słowo. Choć przy takim uderzeniu prędzej by wywaliło airbag bo były takie przypadki.
p0195 dot. czujnik temp. oleju, więc raczej bez związku. Albo pompa padła, albo nie ma paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy i pompę paliwa, czy jest zasilana, czy pompuje gdy kręcisz silnikiem. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
a czujnik obrotów pompy wtryskowej
Dzięki, ale potrzebuje jeszcze dane jaki jest początek wtrysku, gdzie wkręcić czujnik.
Dobralem się do pompy, zdemontowalem sterownik razem z czujnikiem obrotów pompy. Na taśmie czujnika widać lekkie załamanie ale sprawdzenie przewodnosci taśmy jest niemożliwe. Czujnik ma cztery piny? Który jest do czego?
Skasuj błędy i pojezdzij aż zapali się błąd.Wtedy diagnozuj. Błąd pierwszy to egr,albo jest zasyfiony, uszkodzony wężk lub uszkodzony elektrozawór . Błąd drugi to obroty wału odpowiada za obroty i obrotomierz! Błąd trzeci to też czujnik obrotów ale znajduje się w pompie dolutowany do sterownika. Podmień na początek czujnik wału bo to wszystko ze sobą...
jaka rezystancja jak to jest hall? oscyloskop w łape i sprawdz co masz? pin 1 masa pin 3 plus, bezpiecznik 15A f46 pin 2 sygnał kwadratowy do ecu podłacz sie drugim kanałem i sprawdz synchronizacje z czujnikiem połozenia pompy
Co chcesz dalej lokalizować? Usterkę masz podaną i albo pompa od CR jest uszkodzona i nie ma ciśnienia, albo czujnik padł.
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Sam jestem ciekaw, ale nie bardzo wiem jak je zmierzyć, bo pompa wstępna jest zintegrowana w CP3. Chyba, żeby zamiast zaworu, wpiąć jakiś króciec z manometrem. W każdym razie nie ma czujnika, który to ciśnienie mógłby mierzyć.
Stawiam na ponowną usterkę sterownik pompy. Mało kto naprawa też punkty pod płytka PCB.
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
tak miedzy filtrem paliwa a pompą, ale ma jakiś związek z nagrzewnica do filtra wchodzi jeden duży zasilajacy i wychodzi mniejszy prosto do pompy
Pompa nie musi, a czujnik jest chyba dobrze widoczny przy termostacie
Może ktoś wie ile kosztuje ten czujnik ?
kolega viper 555 wydaje mi się że dobrze trafia chodzi o świece podepnij miernik lub kontrolkę pod świece i sprawdż jak długo grzeją świece często uszkodzony przekażnik lub czujnik temperatury od tego przekażnika
Coś chyba nie tak z tymi przewodani pomyliłeś czujnik z pompą szukaj innych przewodów .
Przyłączam sie do pytania o błąd P0216 - Za niskie napiecie w obwodzie sterujacym rozpoczeciem wtrysku. Można jakos zdiagnozowac czy winien jest sterownik pompy czy czujnik polozenia wału, bez wymieniania tych elementów?
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
powiedz mi ten czujnik przy pompie znajde?
Jeąli pompa wspomagania też jest mokra to stawiałbym na nią. Powycieraj albo najlepiej umyj silnik i reszte i obserwuj
Witam.Koledzy może ktoś opisać krok po kroku jak ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku czujnikiem zegarowym w astrze 17 dtl 95r.Jeszcze nie ustawialem katu na czujnik i nie chciał by czegoś skopać w moim asterixe.Z góry dziękuje.
Czujnik położenia wału odpowiada za wygenerowanie iskry w odpowiednim momencie i ni jak nie ma się do np. niedziałającej pompy paliwa
sprawdz połaczenia ster silnika ster pompy, zasilanie na ster pompy, czujnik połozenia wału, błedy w sterze pompy.
Ja i tak potrzebuje uzywki bo rozwalilo czujnik halla
A ja stawiam na pompę olejową albo koło pompy.
A da się w domu sprawdzić czy to napewno sterownik czy nie przypadkiem ten czujnik obrotów pompy? Bo błąd p1345 właśnie był od czujnika. Tylko dlaczego dalej błędów nie pokazuje?
Mam pytanie jaki numer ma ten element, jako że pompa ABS wywalona, :idea: , i nie wskazuje prędkości, któryś z czujników może ocalał. Nie ma na skrzyni czujnika.
Witam Poszukuje Rysunku ewentualnie zdjęcia gdzie znajduje i jak wygląda Czujnik Cis. Barycznego w Oplu Combo C 1.7dti. Z tego co wyczytałem to znajduje się on w okolicy rozrusznika/sterownika pompy wtryskowej
tak myślę ,najczęściej tak jest.
Tyloko uszczelnienie pompy, sterownik i czujnik obrotów wychodzi na diagnistyce komputerowej
Witam potrzebuje schemat wiązki silnika do Astry G 99r. 2.0 DTI połączenia czujnik temp. silnika - komp. wtrysku - moduł świec żarowych, komputer - pompa.
Tak rozumie ale ssania nie trzyma po chwili na zimnym obroty spadają a pompa powietrza sie wyłancza więc chyba czujnik tem. ok
ściąg wtyczkę czujnika temperatury i zobacz czy odpala ( jeśli odpala to wcale nie znaczy , że uszkodzony czujnik)
Padła elektronika pompy...
Ad1-w starej pompie jest immo-w nowej podłącz tam plus po zapłonie,znajdziesz w wtyczce. Ad2-prawdopodobnie czujnik temp.powietrza ale pewności nie mam.
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
Można dać rurkę miedzianą uprzednie ja gwintując,a potem na kleju.
Sprawdz czujnik walka.
czy ten kabel czujnika wału może być o tak poprostu skrecony i sklejony taśma elektroizolacyjna? Kolega wyżej napisał, tylko lutowanie nie "druciarstwo".
najprościej to pokręcić ręką czujnikiem halla. Powinien włączyć się wtrysk oraz pompa. wtedy wiadomo że czujnik jest OK
Pompa paliwa w tym egzemplarzu pracuje dopiero kiedy ECU dostanie sygnał z czujnik położenia wału.
A patrzałeś czy są widoczne obroty wałka pompy? Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy. Wtyczki nie pozamieniane?
no tak ale obroty pompy widzi bo jest przez połowę a z błędu wynika że to sterownik na pompie nie widzi informacji z czujnika obrotu wału
Pewnie jest jakiś czujnik co czyta obroty z koła pompy cr??;)
W głowicy jest czujnik termiczny który steruje podciśnieniem na zawór który odpowiada za zajście z obrotów bądz jest czujnik termiczny przy pompie pozdrawiam
...Jeśli masz manometr z długim przewodem i możesz go widzieć podczas jazdy...... Szanujący się Mechanicy tak mają. A dodatkowo mają "przelotki", że widzą jednocześnie wpięty manometr i wskaźnik (kontrolkę) ciśnienia podczas jazdy. Oczywiście racja na 100% ale czasami słabo widać chwilowe piki i spadki ciśnienia a czujnik to załapuje ... Ten silnik...
dobrze sprawdzić czujnik temperatury. albo gdzieś nie szczelność przy zbiorniku z płynem Może przy przelewowym skoro płn nie ucieka Odnośnie czujnika temperatury w tym modelu ASTRY występują trzy czujniki: -jeden czujnik jest w obudowie przykręcanej do głowicy (nad skrzynia biegów) wciskany i jest zabezpieczany zawleczką -drugi czujnik jest w termostacie...
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
Astra H, Z16XER, miska z czujnikiem poziomu min. oleju. Czy przy wymianie miski olejowej powinno się uszczelnić wokół sitka przed pompą oleju? Czy bez uszczelnienia pompa prawidłowo zaciąga olej?
Ma na pompie, obok zaworu przelewowego.
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Czy w zbiorniku Astry H 1.7 2009 jest montowana pompa wspomagania, czy tylko sam czujnik poziomu paliwa? Ile przewodów powinno dochodzić do zbiornika? Może coś w zbiorniku nie działa i zapowietrza?
Witaj marku. czego to ja juz nie robiłem. wszystko zostało wykonane i ciagle pojawia się błąd" czujnika tylnego loewego" Narazie męczą sie na serwisie. zmienione czujniki abs-u teraz walczą z połączeniami między pompą a czujnikami
Jak padł czujnik położenia walu to na 100% nie odpalisz silnika. Nie pisz głupot ,silnik pali z czujnika pompy a parametrach widać obroty silnika.Obrotomierz stoi,ale to przy całkowicie odpiętym czujniku lub przerwanym obwodzie.Ale jak czujnik daje zniekształconą sinusoidę wtedy są problemy ,szarpnięcia i czasem nie zapali ,niema synchro z czujnikiem...
Problem rozwiązał się po 5 latach, astra przestała palić. Wymieniony sterownik wraz z czujnikiem obrotów pompy. Po otwarciu oryginalnego sterownika tranzystor wyglądał na sprawny, nie było upalonej nogi. Dałem go do sprawdzenia osobie które je naprawia i stwierdził że jest uszkodzony. Za jego radą wymieniłem również czujnik obrotów. Sterownik założony...
Sprawdź czujniki na listwie wtryskowej, pompie wysokiego ciśnienia.
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
Sam już nie wiem każdy mówi co innego. U mnie na szrocie co tylko Oplem handluje, mówił że jak jest na maglu czujnik kąta skrętu to pompa jest przykręcona na sankach. jak i merivie czy astrze. A jak jest w nadkolu pompa to jest czujnik w CIM, A też tą pompę kupiłem z zaślepka na jednej kostce co mam być czujnik kąta stęku jak pierwszym zdjęciu. No i...
Ani to nie wypalony tłok ani czujnik wału,standardowe uszkodzenie pompy zadzwoń to porozmawiamy.
zprawdz lepiej okablowanie do samej pompy lubia sie urywac kabelki do czujników
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
Witam! ja mam podobny problem tyle że z astrą 1,4 97r. jak jest zimna to odpala bez problemu i pracuje do momentu aż się nie nagrzeje wtedy gaśnie i nie da rady zapalić! Rozrusznik kręci ale nie chce zapalić i do tego podczas zapłonu mryga kontrolka silnika, a jak uda mi się już odpalić to skaczą obroty i po chwili gaśnie. Nieraz jak odpale to przejade...
Podciśnienie bo masz turbo i w pewnym zakresie obrotów zmienia dawkę paliwa, cieknie spod dekielków ale radziłbym uszczelnić całą pompę tak na wszelki wypadek. Koszt od 200 zł w górę. Jak jest wpięty w układ chłodzenia to czujnik temperatury.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Wymień czujnik w pompie, gaśnie jak się zagrzeje?
A jak dawno zmieniałeś płyn hamulcowy, może masz zapowietrzoną pompę?
ale wymieniłem gruszke koło vacupompy W jakim melu była ta gruszka/zasobnik koło pompy vacu?
trudno ci pomóc bo astry van to sa z róznymi silnikami i rózne roczniki. ale w większosci opli pompa paliwa zasilana jest przewodem koloru czerwono-niebieskim a kostka o której piszesz moze byc czujnikiem poziomu paliwa bo astry van czujik i pompe maja w innych miejscach
Pewnie do wymiany świece lub sterownik grzania świec. Można też sprawdzić czujnik temperatury silnika.
Nie sprawdzałem. Wiem tyle ze na 1000 km które zrobiłam pobrala 50 ml Dodano po 1 Żaden czujnik nie świeci. Sugerujesz pompę oleju?
Witam miałem podobny problem z opelkiem wypadanie zapłonu .Cewki zapłonowe często padają po wymianie świec zapłonowych w astrze i corsie te zintegrowane .Sprawdz czujnik wału korbowego lubi szwankować .No a pompa paliwka ciśnienie ?
Witam .Dzwoniłem do gościa który to naprawiał i twierdzi że nie ma takiej możliwości bo maszyna niby najpierw testuje zapłon i gdyby coś było z czujnikiem wtrysku to wogóle dalej by nie ruszyła .Gość twierdzi że coś jest żle ustawione na pasku. Ale samochód przed padnięciem pompy żadnych tego typu problemów nie miał.Rozrząd mam ustawiony tak: Wał ma...
A coś więcej kolega mógłby napisać na ten temat? Z tego co wyczytałem to uszkodzony został sterownik w pompie. Chciałem go wyciągnąć i wyciągnąłem. Poprzecinałem te przewody od tych czujników i co się okazało. Jeden czujnik jest z tyłu pompy i te przewody były ok. Drugie przewody szły do czujnika, który znajduje się od spodu pompy. Te przewody obleciały...
Sprawdź złącza pompy paliwowej, przepływomierza oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Jakby jakieś czujniki nie działały to być miał CheckEngine zaświecony.
czujnik pompy astra czujnik wałka pompy astra astra czujnik pompy paliwa
technik elektryk stycznik temperatury hydrostat pralki ariston
wirnik pompy hotpoint ariston dekoder hd3000
Lokalizacja wyłączników krańcowych w prasie Hesston 5670 Najlepsza prowadnica i łańcuch do pilarki: Oregon, Sugihara, Stihl