Witam Opis złącz diagnostycznych jest tu http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... Pozdrawiam.
raczej euroscan
Jak chcesz to pisz do mnie (opcja prywatna wiadomość) spróbuje Cię na coś naprowadzić. A i gdzie kupiłeś cdif2 ?? Pytam bo wsparcie techniczne powinieneś dostać.
To jest X16SZR.
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie mocowania reflektorów są całe i na swoim miejscu. Wysokość świecenia możesz bez problemu samodzielnie poprawnie ustawić. Pokrętła masz na silniczkach. Wystarczy kawałek równej powierzchni i prostopadła do niej ściana. Na obudowie reflektorów masz podane jak wysoko powinny świecić, jak się nie mylę to w nich było...
Pod hamulcem ręcznym, pod zaślepką.
Witam potrzebuję programu do sterownika LPG firmy UNIGAS I.S.U-06. Sterownik wygląda tak jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/9852340100_1... Posiada ktoś?
Policzmy-A,B,G,E,F,K... Przynajmniej 6
Poco ci interfejs astra ma sanodiagnoze( kody błyskowe)
Na pewno nie za dużo.
Przepraszam nie napisałem tego jasno po podaniu na przewód idący do alternatora +12V wspomaganie staruje.Drugi przewód jest tylko do diagnostyki elektroniki wspomagania , tym przewodem Tech gada ze wspomaganiem.Diag ma racje co do pierwszego przewodu , w Astrze drugi idzie tylko do złączki diagnostycznej.
Panowie. O ile pamoętam x16xl ma przepływomierz. Nie bijcie jak się mylę. Mam nowszy silnik ijuż nie pamiętam opisow Waszego Sprawdźcie jego wskazania interfejsem Podobnie należy uczynić z ew. EGR. Znów nie bijcie jak go nie macie. Na Autokaciku jest fajna grupa Astry. Poszukajcie. W kwestii lepszego "kabla" diagnostycznego moge pomóc komuś z okolic...
od czego jest ten czujnik na dwa piny co wpinam na zakrętkę od zbiornika płynu chłodzącego od kontrolki poziomu płynu kabel i wpięty w plastikową wtyczkę ale od niej nic dalej nie idzie jak 3 pin to korektor oktanowy, z jednej strony na plastikowej zaślepce (w środku jest opornik) jest napisane 95, z drugiej 98. Jak 10pin to złącze diagnostyczne
czym powinienem się kierować aby zmienić na starą lub zostawić tą co jest? ...chyba zostało to już napisane - należy się kierować zgodnością wskazań obecnej sondy (nie sądy), czytanymi ze sterownika silnika przez interfejs/komputer diagnostyczny, ze wskazaniami analizatora spalin.
Jakie złącze diagnostyczne zastosowane jest w Astrze II a jakie w AstrzeI
Nic innego z tanich nie zastosujesz bo w tym aucie nie ma protokołu diagnostycznego EOBD, pozostaje rylko wspomniany program
możesz podać jakiś model ?
A mi się z kolei "obiło o uszy" że z najtańszych zamienników w zależności od serii czasem działa poprawnie 1szt z 10 ...:-(. Jeśli wszystko sprawdzone i działa poprawnie to wady tego "zamiennika" bym nie wykluczał... Myślę że test tego elementu pod interfejsem diagnostycznym mógłby nam powiedzieć prawdę...
Powodzenia
gdzie jest złącze diagnostyczne w astrze z 95 roku z silnikiem diesla isuzu?
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk... Takie cuss[/list]
Dużo dobrych rad na temat interfejsów diagnostycznych : [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
B18 stały plus przez bezpiecznik w UEC. dzięki, to jeden plus a drugi ? Jeden plus na kompie mam bo się łączy z komputerem diagnostycznym.
Diagnostyka nic nie mówi bo niemożna się połączyć ponieważ jest brak napięcia na złączu diagnostycznym
Tylko pamiętaj, że ono pracuje w trybie VPW, nie ISO.
Możliwe. A tak apropos może kolega szanowny mi podpowie jak sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego w Astrze H?
"Układ poduszek wymaga serwisowania". I to trzeba zrobić. Prosto rzecz ujmując robiłeś diagnostykę za pomocą urządzenia diagnostycznego?
Kable i świece nowe. Podmieniony DIS, Auto było na testerze diagnostycznym.
Opcom, zwłaszcza chiński klon nie ogarnie nic nowego, maks to chyba coś do poziomu astry h.
To nie forum wróżbitów. Podłącz komputer diagnostyczny i odczytaj błędy.
Testerem diagnostycznym.
Poszukuje oprogramowanie diagnostycznego wraz ze schematem przewodu opisem złącza do samochodu Astra G X16XEL. Bede wdzieczny zxa odpowiedz.
zwarłem pin 5 i 6 zgodnie z instrukcjami z: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Gdzie i jakie gniazdo diagnostyczne znajduje się w tym samochodzie
Tak z astry z 1995r jeszcze raz dziękuje za pomoc
Zostaje Ci odciąć linię diagnostyczną i diagnozować sam sterownik, jak nie będziesz mógł zdiagnozować to wiadomo co i jak.
Zapłon się sprawdza po zwarciu pinów aib w złączu diagnostycznym.
A gdybym chiał zrobić Chipa na podstawie oryginalu i facet ma KESSv2 to powienien ogarnąć temat po złaczu diagnostycznym?
dzięki za podpowiedzi, kupiłem już za symboliczną stówkę kabelek na allegro :) myślę, że program scantool będzie ok pozdrawiam
Skoro nie ma silnika krokowego to co steruje wolnymi obrotami? Bo coś musi. Jak oglądałem zdjęcia przepustnic astry to wyglądało mi to tak, jakby silniczek krokowy sterował główna przepustnica. Jak rozbiórek to będę wiedział. Poza tym napisałem, że diagnostyka komputerowa odpada. Chyba że jesteś w stanie zaproponować jakiś pewny i tani komputer diagnostyczny.
Witam wszystkich . Orientuje się ktoś jaką wtyczkę ma astra f z 93 r ? potrzebuje podpiąć ją pod komputer Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo...
Nie no faktycznie Twoje naprawy to kunszt dedukcji diagnostycznej.
Było sprawdzane, sondy pracują prawidłowo, analiza spalin na stacji diagnostycznej wzorcowa.
Przed wymianą czujnika auto chodziło ok, pokazywał ten tryb awaryjny, ale jedził normalnie i nie tracił mocy. Diagnoze stwierdził elektronik jak podpiał swoj sprzet diagnostyczny.
Opel Astra 1997
Poniżej masz rozpiskę co z czym. http://obrazki.elektroda.net/58_12437646... Pozdro
Sparować immo ze sterownikiem przy pomocy urządzenia diagnostycznego.
A co podpowiada tester diagnostyczny? Po co zgadywać? Skoro zapala się kontrolka, to wystarczy wykonać diagnostykę komp. i wszystko jasne...
jak mogę sprawdzić czy egr się domyka to bardzo prosty system egr - wymontuj zawór 2x śruba torx45 i naciśnij od spodu tłok zaworu powinien powracać swobodnie bo jest na sprężynie - wyczyść przylgnie dookoła z nagaru . Reste bloku o2 czyli skasowanie wartości uczących danych mieszanki układu paliwowego - do zrobienia testerem diagnostycznym ...
Dzięki za podpowiedzi. Faktycznie nie wiedziałem że do dzisiejszych samochodów, żeby coś poradzić to potrzebny jest elektryk, elektronik, informatyk i komputer diagnostyczny.
opcom chiński wymaga odpowiedniej wersji zwykle dołączonej do urządzenia a nie byle jakiej. I działa z eFką x16szr 99r i od razu z meriva z14xep z 2005 a co to za wersja? a astra g?
Przeciez to tylko czyta i kasuje kody usterek. A co ma więcej robić, co ci więcej zrobi kts? Wywalisz kupe kasy na interfejs cos tam sobie szczytasz potem zadasz kilkanascie pytan co to moze byc zasmiecisz forum. Pytanie jest który najbardziej sęsowny, a co do zaśniecania forum to wlaśnie to robisz bezsęsowne posty, które wogóle w sobie nie mają odpowiedzi...
Proponuje podpiąć auto pod komputer diagnostyczny.
Już to chyba przerabiałeś? :arrow: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Znaki znalazłeś? Wiesz które piny zewrzeć w gnieździe diagnostycznym?
Potrzebujesz np MDI , bo Op Com i TECH2 nie diagnozuje np. Astry J, Insigni, ... .
Nie mam zamontowanego gazu w niej....na benzynie sie tak zachowuje...Nie ma komputera zeby odczytac kody bledow - chyba ze metoda sygnalowa za pomocą przewodzika w zlaczu diagnostycznym?
witam Mam pytanie. Chciałbym zakupić oprogramowanie diagnostyczne do opel astra II niestety nie wiem jakie, i ile tak kosztuje. Chciałbym także zakupić złącze komputera samochodu z komputerem też nie wiem jakie proszę o pomoc. ;)
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
oto schemat
nie.
Czy jest ktoś w stanie pomóc cokolwiek Tak. Mechanik z odpowiednią wiedzą i testerem diagnostycznym.
Nie słuchaj bzdur. Ze zniszczonym łożyskiem to raz nie dość żeby wyło, to jeszcze kierownica zęby by wybiła. Gdzieś jest luz - pozostaje ścieżka diagnostyczna.
Powiedzmy ze w duzym uogolnieniu masz racje to sa lini sluzace do komunikacji pomiedzy strownikiem a urzadzeniem diagnostycznym . Predkosc prezsylania danych moze byc rozna , moze wynosic np. 9600 baude rate (jednostka bod, uzywana tez jako okreslenie predkosci przesylu danych w fax-ach , sprawdz sobie czym sie to rozni od bitow , bajtow , zwroc uwage...
witam moze ktos bedzie w stanie podac przyczyne nadmiernego zuzycia paliwa w opel astra I. w samochodzie nie wystepuja usterki po podłaczeniu do złacza diagnostycznego
To do czego Ci złącze diagnostyczne , skoro awaria dotyczy instalacji lpg? Przyczyna może być tak banalna jak zanieczyszczenie filtra gazu , więc od tego zacznij sprawdzanie , lub lepiej od razu udaj się do gazownika bo masz zerową wiedzę :( , sądząc po zadawanym pytaniu.
Mam złącze diagnostyczne 10 pinowe co można do niego podpiąć czy tylko zwora i kody błyskowe. Pozdrawiam
Ta kontrolka informuje że w układzie zapłonowym, wtryskowym występuje usterka. W takim aucie można wybłyskać kody tzn zewrzeć odpowiednie piny w złączu diagnostycznym ALDL i po przekręceniu zapłonu liczyć błyski rzeczonej kontrolki w odpowiedniej sekwencji.
mesiorro-a może 22 razy?Niestety ten trik nie skutkuje,bo nie ma prawa. Pozostaje tylko odpowiedni sprzet diagnostyczny.
Ale na co dokładnie mam zwrócić uwagę? Sprawdzić poprawność działania pedału gazu i przepustnicy, najlepiej zobaczyć ich pracę w parametrach "live", interfejsu diagnostycznego.
kable sprawdzałem założyłem nowe i było to samo. Żadnych błędów nie ma sprawdzałem zwierając odpowiednie styki w złączu diagnostycznym.
Co to może być? A niby skąd, mamy to wiedzieć, podłącz auto pod komputer diagnostyczny i się dowiesz.
mam blokada zapłonu KD 2006 Opel Astra H
Witam. Czy pin 54 czyli linia K powinna isc do pinu 7 gniazda diagnostycznego ?
najlepiej to op com ale troche drozej
Posiadam Fiata Punto 95 oraz opla astre 94. Znalazłem do astry pewien wykaz kodów uszkodzeń czy ma ktoś taki sam wykaz do fiata. http://astra.autokacik.pl/ [/img]
Na stacji serwisowej wszystko działa prawidłowo. Także w przypadku problemów z połączeniem polecam wizytę w stacji diagnostycznej.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Witam Może warto podpiąć pod interfejs diagnostyczny i zobaczyć co pokaże.
Dziekuje za informacje chyba pozostaje mi tylko elektronik .
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Prawdopodobnie mam uszkodzony termostat, ponieważ temperatura 'wariuje'. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Ale, zanim będziesz wymieniał termostat, zrób test diagnostyczny komputerem ;-)
Właśnie może być również sprawa elektroniki ja wyczytałem w książce ze objawami takimi może być uszkodzenie któregoś z czujników tzn, przepustnicy nie pamiętam dokładnie ale jest ich bodajże 3 przynajmniej w astrze 1.6, wiec trzeba by było sie wpiąć w gniazdo diagnostyczne. Pozdrawiam
Czy stacja/ urząd WK może wydać zezwolenie na jednorazowy dojazd do stacji diagnostycznej Kilka lat temu się o coś takiego starałem. Nie dali. :cry:
O próbie "przyuczenia" nie pisałem, bo wydawało mi się to oczywiste. Też kilka razy znajomym przelutowywałem koszyk baterii, i działało bez większych problemów Astra z tematu jest kolegi. Na dwóch pilotach oryginalnym, i dodatkowy nie udało się dopisać. Słyszałem że można spróbować jakimś "opcom-em" lub innym komputerem diagnostycznym, jednak dostępu...
Nadmierna gąbczastość??? Jeśli wierzyć opisowi błędu, po wymianie klocków hamulcowych, to stawiałbym na to że nowe klocki są niedopasowane do tarczy hamulcowej, albo do zacisku (deformacja blachy klocka). Jeśli nie, może to kwestia kalibracji, resetu sterownika, przeprowadzenia procedury przez interfejs diagnostyczny. Co na to instrukcje serwisowe?
w tym jest cały sęk
Pompa do regeneracji.Dla pewności psiknij mu delikatnie w dolot plaka,jak zapali i nie będzie rzucać silnikiem to znaczy że nie jest zapowietrzony,tylko pompa do naprawy/wymiany. Poczytaj go jeszcze jakimś testerem diagnostycznym.
Macie może jakąś procedure kodowania kluczyka z immo Mamy, a jakim sprzętem diagnostycznym dyspononujesz?
Skoro zapala się Check Engine to masz już połowę sukcesu w rozwiązaniu problemu. Wiesz jaki błąd się pojawia? Teraz zostało odczytać kody błędów i je odpowiednio zinterpretować i naprawić usterkę ;) Chociaż z odczytaniem może nie być łatwa sprawa, może uda się bez interfejsów diagnostycznych: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6...
Ok, mam propozycje, czy wiesz gdzie masz złącze diagnostyczne komputera auta?
Opisywana procedura to synchronizacja pilota, np. po wymianie baterii, a nie dodanie nowego pilota do sterownika, to da się zrobić tylko przy pomocy dedykowanego urządzenia diagnostycznego.
Gdzie znajduje się złącze diagnostyczne 10-pinowe ?
Czytaj ze zrozumieniem. Nie twierdzę że masz gaz tylko podałem przykład jak bardzo wrażliwy jest przepływomierz na strzał w kolektor. Nie odlaczaj czujnika tylko przepływomierz. Pytałem jakie masz złącze diagnostyczne.
Podpięcie pod tester diagnostyczny powinno przybliżyć diagnozę.
Kupie kabel diagnostyczny (Interfejs) opel tech 2 pisać na gg 9154381
Witam podmień świece i zobacz czy pomoże kody w astrze można wywołać robiąc zworkę na złączu diagnostycznym z lewej strony pod przełącznikiem świateł świece powinny być bosch wr7dc
Bardzo dziękuję za wszystkie porady, sprawdzę wszystko o czym pisaliście + podjadę na stację diagnostyczną. Zamykam temat.
To jest wykaz wszystkich bezpieczników. Numeracja bezpieczników (obok gniazda diagnostycznego) zaczyna się od górnego lewego rogu.
Wygląda na to że uszkodzona jest tylko izolacja zewnętrzna przewodów. Jeśli byłoby inaczej widziałbyś to na programie diagnostycznym. Ale pęknięcia izolacji powinieneś zabezpieczyć.
astra interfejs diagnostyczny diagnostyczny delphi peugeot diagnostyczny
wharfedale peavey silnik klatkowy wirnik alternator trafic
kymco vitality pompa grundfos awaria
Zwrotnica do drivera Skytec/Omnitronic 902.263 – schemat, wartości, ochrona Laney IRT-Studio – cicha praca na słuchawkach, ustawienia PHONES LEVEL, impedancja, serwis