Czy mam rozumieć że mierzyłeś pobór prądu przy akumulatorze czy przy radiu bo twój opis jest niejasny? Miernik miałeś ustawiony prawidłowo. 0,7 A to bardzo dużo z wyłączonym radiem. Ile miałeś bez włożonego panela?
To za dużo około 5 wat . sprawdź żarówke w bagażniku, pod maską w schowku itp. Powinno być nie więcej jak 0,02-0,05 A
a tam aby nie jest wspomaganie elektryczne?? w Astrze G jest elektryczne a Zafira=Astra G także to normalne, że jak niema ładowania to niema wspomagania, bo wspomaganie elektryczne strasznie dużo prądu ciągnie i jak umrze ładowanie to byś nigdzie nie dojechał bo by zaraz akumulator zdechł, a tak z wyłączonym wszystkim co się da można do domu/warsztatu...
Masz 70mA poboru? Jest to zdecydowanie za dużo Silnik pracuje wszystkie odbiorniki prądu wyłączone ładowanie powinno być nie mniejsze niż 13.9 nie większe niż 14.4 14.4 jest ładowaniem książkowym Pobór prądu nie może może przekraczać 50mA wszystko ponad te wartości sugeruje usterke
Witam. Znajomy posiada opla astre H 1.7 2011r.Pojawił się problem z ładowaniem aku -został wymieniony mostek prostowniczy w alternatorze i problem ustapił.Jednak po kilku dniach rozładował się akumulator przy sprawnym już alternatorze.Sprawdziłem jaki jest pobór prądu przy zamkniętym alarmie i wyszło 0,20 A więc zbyt dużo !Sprawdzając co jest przyczyna...
gdzie znajduje się dioda prostownicza czy łatwo ją wymienić ? Dodano po 2 Mam jedno podstawowe pytanie, jutro zaczynam lokalizować poprzez sprawdzanie bezpieczników, które urządzenie w samochodzie pobiera mi tak dużo prądu. Dużo bo np w astrze bierz 0.01 A. Proszę mi napisać krok po kroku jak mam się zabrać za sprawdzanie. Odłączać bezpiecznik i sprawdzać...
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Witam , Złompel Astra G 1,6 8V 84KM . Na postoju coś kradnie prąd rzędu 0,25 A . Metodą chybił - trafił , wyciągając kolejno bezpieczniki , wyszło na f28 ,oświetlenie wnętrza . Po wyjęciu bezpiecznika pobór prądu spada do 0,1 A , czyli jeszcze za dużo ale ewidentnie główny złodziej prądu jest w oświetleniu kabiny . Wyjąlem wszystkie , zarówki ale to...
0.3 A to też za dużo, do tygodnia przy takim poborze będziesz miał pusty akumulator, sprawdź, czy wyłącza się lampa podświetlenia bagażnika lub schowka, może też byc uszkodzona dioda w alternatorze, trzeba kolejno rozłączac potencjalne odbiorniki energii, mierząc przy tym pobierany prąd. Prawidłowo przy sprawnym samochodzie sumaryczny pobór prądu z...
Jeżeli coś jeszcze mogę zrobić proszę o pomysły chodź gra bardzo ładnie tylko te światła przygasają, a wzmacniacz grzeje się ale po hmm godzinie na full gain wiec może to nie o takie grzanie chodzi . Nie wiem co robić żeby zapobiec spadkom napięcia. Dziękuje za dotychczasowe rady :)) i tak po oczyszczeniu styków i wymienieniu kabli na grubsze jest o...
Błąd czujnika połpżenia wału może się pojawiać, bo niesprawny rozrusznik pobiera za dużo prądu i spada napięcie. Zobaczysz, że po wymianie rozrusznika będzie dobrze :)
Napięcie akumulatora na drugi dzień wynosi 12,3V. Auto z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami pobiera 0,172A prądu. Czy to dużo? Świadczy to o jakimś zwarciu?
Po prostu układ kontroli prądu(obciążenia )tak reaguje na dużo mniejszą moc tych lampek !
Te pompy pobierają normalnie dużo prądu ,nie musi byc uszkodzona, że alternator robi się gorący po paru minutach.
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Czy akumulator podczas pracy silnika jest ładowany? Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora gdy silnik jest uruchomiony? 1A poboru gdy nic nie robi to trochę dużo, w uproszczeniu akumulator 50Ah po 50 godzinach nie będzie miał ładunku przy takim poborze prądu.
Pewnie, że szukałem, ale on mi działa tylko bierze za dużo prądu. Te firmy naprawiają np zespute wyświetlacze, a u mnie jest coś innego...
Silnik też jest gorący, mocowanie alternatora stwarza kontakt termiczny z nim, obecność gorącego powietrza z chłodnicy.Wreszcie dośc uczciwe obciążenie prądowe. Gorąco- pojęcie względne, sądze nieśmiało, że wszystko jest ok. Tfu, napisałeś wyłączonych odbiornikach, troche dużo prądu, albo bateria ma zwarcie w celi, albo rozładowana.
A jaki proponujesz do mojego autka, na forach ludzie piszą aby brać 50Ah, dla mnie to raczej za dużo, gdy jeżdżę w większości tylko po mieście, krótki odcinki. Dodam, że nie mam żadnego sprzętu grającego który mógłby pobierać dużą ilość prądu, posiadam tylko instalacje lpg.
Ale chyba sam się odpowietrzy ? A komputer sterujący to ten na silniku czy ten z tyłu ? Dodano po 5 A czujnik położenia wału ? Wiem że to takie zgadywanie ale dzisiaj niedziela nie dam rady podpiąć kompa Dodano po 14 Jeszcze jedno przed chwilą sprawdziłem pobór prądu i wyszło 0.15 chyba trochę za dużo
Ja podejrzewam koniec akumulatora. Po dłuższym postoju i uruchomieniu silnika akumulator ma niskie napięcie i pobiera dużo prądu czyli mocy. Regulator próbuje ingerować aby zapobiec klęsce. Duże obciążenie powoduje piszczenie paska napędowego.
U mnie światła mrugają przez cały czas od momentu uruchomienia silnika do momentu wyłączenia. Jeszcze na początku na obrotach powyżej 2,5tys światłą świeciły normalnie teraz już tak nie ma. Nawet jak silnik się zagrzeje to światłą mrugają. Jak już pisałem wcześniej światła mrugają w rytm silnika. Jak by silnik nie dawał rady ładować. Ale nie wiem. Po...
Rozwiązań jest kilka kilka firm to robi .Jest tam silnik 3fazowy z kontrolą obrotów (rozbudowany układ elektroniki z procesorem)bierze sporo prądu .Dwa grube przewody wiadomo + czerwony brąz - ,dwa cienkie to sterowanie i diagnoza .Sterowanie jest podłączone do zestyku alternatora(kontrolka) .Kiedy pojawia sie ładowanie startuje wspomaganie(bo pobiera...
Chyba ople mają to "nieładowanie fabrycznie" . Jest nowy alternator , nowy akumulator , masa poprowadzona od alternatora do akumulatora a i tak się żarzy . Odkryłem międzyczasie , że zaworki odcinające gaz pobierają dużo prądu . Mimo to jednak nie mogę zrozumieć jak 70 amper alternator nie może zaopatrzyć wszystkiego w prąd .
masa miedzy silnikiem a karoseria. ja mialem tak w golfie III i po przeczyszczeniu masy miedzy silnikiem a karoseria wszysko bylo w porzadku
z akumulatorem nigdy nie miałem problemów, czasami jak palę po nocy to wskaźniki nie wariują, a gdyby rozrusznik pobierał dużo prądu to powinno takie coś dziać się za każdym odpaleniem silnika a takie coś dzieje się od czasu do czasu po nocy
po mojemu jeśli szumi coś tam w zbiorniku to pewnie pompka a tzn że napięcie do niej dochodzi czyli ok pytanie "dlaczego pali bezpiecznik?" bo bierze za dużo prądu odłącz ją jak radziłem i... zapomniałem że na lpg nie odpalisz chlupnij trochę benzyny na przepustnicę i odpalaj na lpg - myślę że powinno się udać go uruchomić
Led pobiera dużo mniejszy prąd niż zwykła żarówka więc jedyna możliwość to że w jakiś sposób robisz zwarcie w gnieździe.Może obudowa lampki w jakiś sposób podaje napięcie do środka leda (przed rezystorem) bo chyba tylko tak można wyjaśnić spalenie 12v leda instalacją na 12 Volt
Jesli po przekręceniu klucza ABS wchodzi w stan błędu, to mając na uwadze że zmieniałeś sterownik i czujniki, może jeszcze być zwarcie silnika pompy ABS, uszkodzony czujnik ciśnienia płynu hamulcowego, niedostateczne napięcie i natężenie prądu, inne elektryczne wady. myślę że warto sie pokusić o diagnostykę bo inaczej trzeba mieć dużo zamienników by...
Witam, mam problem, otóż pewnego dnia gdy jechałem do pracy przekręciłem chyba za dużo pokrętło od podglasniania, wtedy radio się wyłączyło. Pierwsza moja myślą było- bezpiecznik w radio, wyjąłem radio z kieszeni - bezpiecznik cały. Dostałem się do głównych bezpieczników- tam również bezpieczniki wszystkie ok( przejrzałem każdy) po jakiś 3 dniach padł...
Czy HHO skrapla się pod jakimś ciśnieniem? Ile procentowo ma sie go dodawać do całkowitej mieszanki paliwo-powietrze w aucie? To dwa różne gazy, a najłatwiej je skroplić w reakcji spalania :). Jakbyś miał go dużo to jeździłbyś wyłącznie na HHO więc 100%.
Dokładnie: za dużo znudzonych userów, którzy najpierw walną babola, a potem się wiją i ślizgają jak tu zrobić, żeby wyszło na ich. Dzięki pozostałym za szybką reakcję. Pozdrowienia.
Witam. Znajomy posiada opla astre H 1.6 2011r.Pojawił się problem z ładowaniem aku -został wymieniony mostek prostowniczy w alternatorze i problem ustapił.Jednak po kilku dniach rozładował się akumulator przy sprawnym już alternatorze.Sprawdziłem jaki jest pobór prądu przy zamkniętym alarmie i wyszło 0,20 A więc zbyt dużo !Sprawdzając co jest przyczyna...
Wolę mechaniczny silnik zewnętrzny. Nie taki z Astry, ile to prądu bierze? Ampery się liczy zawsze i wszędzie, przy zasilaniu z akumulatora liczy się motogodzina czasu zasilania z akumulatora. Nie kWh... A w tym miejscu ważna jest moc i ampery podawane przy jakim napięciu zasilania. Interesuje mnie Tesla i sam mam elektrycznego samoróbkę pojazd rolniczy...
Dogrzewanie pobiera dużo prądu ale działa tylko na postoju a jak jedziesz to już nie działa (no chyba że znowu się zatrzymasz np, na światłach) ale to nie jest powodem rozładowywania się akumulatora.Widocznie kupiłeś jakieś stare padło które jest zasiarczone i nie trzyma prądu.
Akumulator zamieniałem i dalej to samo. To wygląda tak jakby alternator po uruchomieniu silnika nie pracował a samochód pobiera w tym czasie dużo prądu i szybko go rozładowuje po około 10min. napięcie powoli wzrasta i jeśli jadę gdzieś dalej to nie ma żadnych problemów. Nawet jak postoi dwa trzy dni w garażu to odpala. Najgorzej jest wtedy gdy samochód...
Dziękuję za odpowiedż.Alarm odłączony(wyjęta wtyczka),akumulator 3 lata,napięcia: odłączony-12.20V podłączony-10V Po podłączeniu alt. i rozrusznika napięcie spada o 0.1V,natomiast po założeniu zasilania na całą instalację spada do 10V.Włączenie ośw.wnętrza i np. radia powoduje dalszy spadek.O uruchomieniu nie ma mowy,słychać tylko metaliczne stuknięcie...
Kolego ravelation , zwłaszcza dlatego , że nie jeździ dużo . Czy sądzisz , że z mniejszego akumulatora auto pobierze mniej prądu ? Większy akumulator jest wstanie przyjąć większy prąd ładowania w każdej chwili gdy alternator ma wolną moc. Zalecany -bo jest wystarczający w normalnych warunkach rozruchu i jest korzystny cenowo . Nie znaczy to ,że większy...
Wszystkie odbiorniki prądu w samochodach mają zabezpieczenie bezpiecznikiem więc napewno do bezpiecznika to idzie a do którego to dopiero jak podasz maksymalnie dużo danych auta, rok, model, silnik,wersja.... SławeK
Witam! Jeżeli wszystko jest w porządku to dlaczego alternator nie doładowuje aku? i muszę go doładowywać prostownikiem. Może coś pokopałem z tym pomiarem i odczytem wartość prądu, sprawdzę to jeszcze raz. Mierzyłem w ten sposób: ustawiłem miernik na 200mA pomiar wyniósł 0,3 pytanie A? mA? Zaznaczam, że nie jestem fachowcem od "elektryki" samochodowej!...
A tak trudno sprawdzić, czy silnik nie pobiera za dużego prądu?
Do pytań mczapski-ego dołączam jeszcze: jakie pokonujesz autem opdległości i jak ładujesz aku (jaki prąd i czas). ale jednak myślę że 120 mA to sporo na samo radio powinno być mniej. Codziennie pokonuję (szczególnie zimą) krótkie odcinki około 1-2 km, co wiąże się z każdorazowym grzaniem świec żarowych (silnik Opel Astra 1,7TD). Dłuższe odcinki (100...
Zależy jeszcze czy masz dobre obroty(około 900) i stan naładowani akumulatora bo jeśli będzie słaby to dużo prądu idzie na doładowanie a tym samym mniej do sieci. Jeśli na wolnych obrotach i przy włączonych światłach mijania masz około 13,8 - 14,2 V i nie spada to jest OK. Jeśli włączysz zbyt dużo odbiorników przekraczających poborem moc alternatora...
A jakby zamiast siłowników pneumatycznych dać elektromagnesy? Patrząc od góry jeden mógłby poruszać końcówką od biegów w osi X a drugi w osi Y. tylko czy motor da wystarczająco dużo prądu do pracy magnesów i czy ich rozmiary nie będą za duże. Chyba sprawdzę na wymontowanej skrzyni. Pierwsza zmiana biegów "by wire" tylko jaja będą jak podczas jazdy...
12.4V to jest tragedia tyle to powinien trzymać akumulator po dwóch dniach i niezależnie od włączonych odbiorników napięcie nie powinno spadać poniżej 13,8-14V.Złodzieja prądu nie ma bo napisał że pobór prądu wynosi 0,11A.Pytanie jest czy napięcie zmienia się wraz ze wzrostem obrotów. 0.11A = 110mA to jest stanowczo za dużo. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości,...
Ja proponuję jeszcze inaczej - dużo szybciej. Poszukaj w swojej okolicy kogoś z kamerą termowizyjną. Na zimnym silniku, wystarczy zrobić zdjęcie bez zdejmowania pokrywy skrzynki bezpiecznikowej i wszystko będzie "jasne" http://obrazki.elektroda.pl/4491284500_1... http://obrazki.elektroda.pl/7539321200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4466722100_1...
Warto też zwrócić uwagęna prąd rozruchowy anie tylko samą pojemność. Osobiście polecam Centrę FUTURĘ 64Ah 640A - myślę że bez porblemu się zmieści do Astry II, 72Ah jest już większy i raczej może być poroblem z umiejscowieniem go, choć taki 72Ah ma już 720A i nie jest dużo droższy ale niestety większy.
W sumie, to za dużo nie masz do sprawdzenia - wszystkie obwody przed bezpiecznikami, bo żaden bezpiecznik takiego prądu pewnie by nie puścił (przy założeniu oczywiście, że akumulator jest sprawny). Proponuje na początek podmianę akumulatora (najlepiej z innego auta). Wygląda na przebijaną czasami jedną celę akumulatora.
Pompka wspomagania jest elektryczna, i taki pobór jest normalny, jeżeli piszczy to raczej objaw "kończącej" się pompy, sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania.
Witam nowego kolegę na forum. Rozrusznik potrzebuje bardzo dużo prądu, więc zapewne chodzi o to, że masz zanieczyszczone klemy. Przetrzyj je, jak również słupki na akumulatorze, drobnym papierem ściernym, posmaruj cienko wazeliną i przykręć dobrze klemy. Sprawdź też czy zero jest dobrze przykręcone do nadwozia.
Odnawiam temat bo jest ciekawy i godny uwagi. Po kupnie nowego akumulatora postanowiłem kupić pokrowiec na niego ,ale po oględzinach stwierdziłem że niewiele może on pomóc bo jest bardzo cienki i wykonany z jakieś szmaty. Ale wpadł mi do głowy pomysł jak poprawić jego skuteczność. w sklepie kupiłem cieniutki styropian ok 5 mm w rulonie po jednej stronie...
Witam! W najbliższym czasie planuje kupić sobie suba Re Audio Se 12D4 i do niego jakiś monoblok dający przy 2 ohm jakieś 700 - 800 wat.Samochód to Opel astra f 97r.Siedzi w nim akumulator Banner 47ah i 390A, a alternator bosch 70A.Z tego co sam wnioskuje to będzie dużo za mało prądu żeby zasilić wzmacniacz i cała resztę (nawiew,światła itp.) Mam jeszcze...
Steruje tym UEC pod przekaźnikami, tylko nie pamiętam masą czy plusem. Sprawdź połączenia, w najgorszym przypadku zwarty tranzystor w sterowniku jw. Jeszcze ostatnia szansa to odłącz aku na parę minut, zdarza się, że sterownik świra dostaje (ale wątpię :) ).
No ciekawe - w sumie zimne włókno dostawało duży prąd, nagrzewało się i rezystancja stabilizowała się. Przy 12V zbyt duży opór żeby poprawnie świeciła - niby nic, ale znalezienie przyczyny dla programu "Usterka".
Cześć, tematów było wiele, ale nikt nie napisał z których dokładnie kabli pobrać +12V które pojawia się po otwarciu auta w okolicy lampek w podsufitce, i gaśnie chwilę po zamknięciu auta z pilota (potrzebne do zasilenia wideorejestratora). Dużo osób pisze że w taki sposób są zasilane lampki wnętrza, dzięki czemu włączone lampki nie rozładują akumulatora...
W astrach np dopuszcza się 1-3mA, ale to przy wyłączonym zegarku. Podłącz amperomierz i odpinaj po kolei bezpieczniki. jak spadnie to masz winowajcę. Być może jakiś przetarty przewód, albo korozja styków. 160mA to zdecydowanie za dużo.
Witam. W mojej Astrze H posiadam tyle światła ledowe. Problem jest taki że, po przekręceniu stacyjki światło stop na lampie lewej oraz prawej bardzo mocno świeci jak powinno, natomiast już po odpaleniu samochodu przygasa że mało co odróżnia się od świateł pozycyjnych. Jedyne co to trzecie światło stop świeci mocno. Sprawdzałem napięcia które wchodzą...
Witam serdecznie! Otóż mam takie pewien problem, nie dawno temu sprowadziłem Astre, jak wiadomo pompa od wspomagania w tych autach jest elektryczno-hydrauliczna. Mam taki problem, że gdy stoje autkiem i skręce kierownicą to zaczynają falować obroty, a dokładnie to spadać do 500 obr. Przy okazji także przygasają światła. Wiem że te pompy pobierają dużo...
hmmm jakoś nie dużo jak tylko 200 A - a jaka pojemność silnika w astrze ? Dodano po 2 chociaż w sumie jeżeli wszystko sprawne w samochodzie to nie potrzeba więcej jak 200 A - muszę to zmierzyć jak akumulator będzie rozładowany i silnik nie będzie chciał odpalić
Jak jest miejsca a maszyna ma pracować a nie być kolekcjonerskim egzemplarzem i jest miejsce to wymienił by prądnicę na alternator . Zmiana mocowań kółka można dokupić na dowolny pasek 17mm czy 19 mm. Alternator z golfa 4 czy passata B5 czy opla corsy astry można dostać za 50 pln (Oplowskie są lepsze bo mają podłączenie wzbudzenia na oczko). Wymaga...
Ja ci się jeszcze chce ustawiaj antenę przy tunerze bezpośrednio podłączonym pod konwerter a nie poprzez diseqc. Z tego co widać masz Twina i Quada a to nie jest za dobre rozwiązanie przy diseqc. Winika to z faktu, że obydwa konwertery mają dość duży pobór prądu. Z praktyki wiem, ze problemy robił już zez na Twinie i Singlu. Nie każdy przełącznik dawał...
Od kilku dni jestem użytkownikiem ładowarki BOSCH C7. Wcześniej kilka lat używałem CTEK MXS 5.0. Też zastanawia mnie tryb regeneracji w tym prostowniku, ponieważ w CTEK tryb recond polegał na włączeniu się dodatkowego programu nr 6 który trwał od pół godziny do godziny chyba max., gdzie napięcie ładowania jest w tym trybie podniesione do 15,8V i w różnych...
Ostatnio wymieniłem regulator w alternatorze (Astra II 1.7dti). Po dłuższym postoju, zanim silnik i reszta się nie podgrzeją, między obrotami 800 do 2000 widać na elektryce wzrost napięcia (rozjaśniją się światła przy wzroście obrotów, przygasają przy spadku), nawet przy najniższych obrotach ładowanie aku się nie zapala, jak wszystko się podgrzeje napięcie...
Wkładasz największy jaki się zmieści. Większy trwalszy, mniejszy szybciej się zużywa.
Odczekaj te kilkanaście minut. Być może trzeba będzie zasymulować zamknięcie maski. Jak prąd nie spadnie to odłącz samo radio
wymieniłem tranzystor mocy w regulatorze i dziła ale chyba nie do końca, bo jak juz sie wzbudzi to odczepiam zasilanie i dostaje 15,4V na wyjściu wiec to chyba troche za dużo, i jeszcze takie pytanie bo troche sie pogubiłem, czy zacisk D+ służy tylko do podłączenia kontrolki czy przez niego idzie prąd na uz wzbudzenia zanim altek sie wzbudzi?, bo nie...
Wracam do tematu ponieważ problem pojawił się znowu:) .Zimny silnik chodzi ok jak sie zagrzeje dźwignia sie cofa i jest ok dopuki się nie nagrzeje sie do normalnej temperatury .Silnik chodzi na wysokich obrotach i to napewno nie jest wina linki. Zauważyłem że jak ruszam dźwignią od dawki rozruchowej na nagrzanym silniku nic sie nie dzieje a wczesniej...
Na wyjściu ma ok 13,5V~ (po odwinięciu kilku zwojów)... Musi być równo 12? O zabezpieczeniu przed odwrotnym podłączeniem aku napisałem, bo czasami zdarza się komuś pożyczyć sprzęt, a wiadomo, różni ludzie są ;) Co do zabezpieczenia - wydaję mi się, że powinien wystarczyć bezpiecznik dobrany do obciążalności mostka. Co do napięcia. Akumulator jest ładowany...
Witam. Panowie dużo już mi doradziliście - nie wpadłem niestety na to że ten wyświetlacz z godziną i datą działa chwile po założeniu akumulatora a w moim przypadku podczas prób pomiaru poboru prądu. Tym razem przekręciłem kluczyk w stacyjce żeby wyłączyć ten wyświetlacz i wtedy dokonałem pomiary. Wyszło 0,14.. Ale mniejsza z tym chyba domyślam sie co...
Przy wysiadaniu z samochodu trzeba trzymać drzwi zanim się dotknie stopami ziemi (oczywiście za metalowy element), wtedy ładunek się wyrówna, przejdzie przez ciało, ale się go nie poczuje ;) Jak się dotyka ziemi a później drzwi to nie ma mocnych kopnie w miejscu gdzie znajdzie połączenie do ziemi czyli w łapę ;P Co do akumulatora i alternatora to akumulator...
Na początek radziłbym kolego zająć się pracą regulatora napięcia - widzę, że ten temat całkowicie pomijasz. Kiedyś osobiście robiłem doświadczenie w tym kierunku, a wniosek wstępny był taki, że dużo więcej niż połowa dostępnych alternatorów nie wykorzystuje swojej pełnej mocy do ładowania. Przyjmując wtedy końcowe napięcie ładowania akumulatora na poziomie...
Witam Podoba mi się koncepcja, choć jej nie potrzebuję bo mam fabrycznie wyposażony samochód w układ który zabezpiecza mnie przed mandatami za jazdę bez świateł. Zmartwiło mnie tylko to że według Waszej interpretacji jest to nielegalne... Konkretnie Astra H zapina światła po pewnym czasie od uruchomienia silnika i myślę że większość aut tak ma. Zaleta...
Za duży kąt włączenia prądu cewki lub za duży prąd w obwodzie pierwotnym. Naprawa prosta.
Napisałeś "poza bakiem działa" ale podłączona do orginalnych kabli? czy na dziko? jeżeli działa na dziko a w instalacji samochodu nie to sprawdziłbym w pierwszej kolejności bezpiecznik,ewentualnie przekaźnik. Próbnik pokaże napięcie bo bierze mało prądu a pompa ma swoje "ampery"i obluzowany albo zasiarczony styk nie puści większego prądu
Koledzy dzisiaj zmierzyłem prąd jaki jest pobierany i jakie wnioski: - po odpaleniu samochodu bez obciążenia 10A - dodatkowo załączenie świateł 23 A - dodatkowo załączenie wentylatora około 40A - kręcenie kierownica około 100A chwilowo 120A Czemu tak dużo bierze? Wspomaganie działa ok. Ma gdzieś za ciężko czy jak? Wyczytałem, że powinien brać około...
Dzień dobry, chciałbym dopytać, gdzie mogę szukać usterki związanej z brakiem zasilania w panelu klimatyzacji. Auto to Opel Astra IV generacji, po lifcie. Szukałem już na forum i fanpage Opla, również tutaj, ale u mnie sytuacja jest trochę inna. Otóż nie było kłopotów do wyciągnięcia akumulatora w celu naładowania. Po ponownym podłączeniu było dobrze...
Zwlekam z pomiarem tylko dlatego, że auto nie jest w moich rekach. Twoja wypowiedz jako jedyna rzuca światło i może uzasadni dziwne zachowanie układu chłodzenia. Jakiej rezystancji mogę się spodziewać? czy na postoju ECU zdecyduje się na podgrzewanie termostatu? Dziś może uda mi się uruchomić jakiś interface do odczytu temperatury z ECU, może nawet...
Witam,prąd zmierzony i sprawa jasna dużo za duży ok 10a,dostałem od kolegi inny wirnik i on ma jakieś 2,8ohma i pobiera ok 4a więc ten drugi będzie dobry ,w związku z tym że wirnik musiał zostać ostro obciążony to teraz pasuje porządnie sprawdzić stojan,czy nie ma zwarcia pomiędzy zwojowego (bo przebicia nie ma)może toś z kolegów podpowie jak to zrobić...
A na przykład Hertz ES250 + wzmak ~250RMSu ? Jak najbardziej... Hertz potrafi zaskoczyć, jeśli ma pożądny prąd. Co do wzmacniacza, to można go zaslilić np. Axtonem C400x2 (kolega ma u siebie Hertza w takiej konfiguracji i jest bardzo fajnie), ogólnie szukaj dobrej jakości wzmacniaczy do niego, Axton, Signat itp., omijaj Blaupunkty, Mac Audio... Lanzar...
to że naładowałeś na full to nic nie znaczy.Acu musi być całkowicie pewne,najlepiej podstawione na próbę z dobrego fona.PA o ile sie nie mylę sa to dwa chipy(lub jeden monolityczny).Może np jeden(miałem to) grzać sie i pobierać za dużo prądu.Tak więć jeszcze pomiar pobieranego prądu by sie przydał.
http://obrazki.elektroda.pl/7890755200_1... Przyczyną powstania tego projektu było zapotrzebowanie na prąd w instalacji. W FSO 1,6 głównym odbiornikiem jest wzmacniacz pożerający 111A przy pełnej mocy. Jako alternator zastosowany jest alternator z Laguny II 1,9 DCI Valeo SGxxxxx dający 125A. Problemem było kolo pasowe , ale orginalne...
Witam serdecznie dziękuję za odpowiedź. Jeździłem dwa miesiące do pracy na 5km w jedna stronę w terenie górzystym i gorsze były powroty do domu pod górę. ...po pracy.... więc temat znam. U mnie silnik od extremalnych warunkach moment startu od 8A do do rozpędu i stabilności jazdy to jest do 3A. A idealnie poziom równina to jest 2A... no wiesz tutaj...
Wiem, że zadaje dużo pytań ale... :) Jakie napięcie ma akumulator po nocnym postoju ? Może warto zainteresować się również jego stanem ? W jakim momencie mierzysz napięcia ? Zaraz po odpaleniu silnika płynie spory prąd ładowania i w zależności od stanu akumulatora może chwile potrwać zanim się naładuje akumulator. Dość spory spadek napięcia, dodatkowy...
z powodu napięcia przewodzenia kolektor-emiter= ok 1,2V Nie bronię swojej propozycji, bo rzeczywiście nie jest najszczęśliwsza, ale to raczej z powodu odwracania sygnału impulsatora i może niepotrzebnej nadmiernej komplikacji. Natomiast z zacytowanym fragmentem wypowiedzi się nie zgadzam. Mierzył kiedyś kolega spadek napięcia na złączu CE nasyconego...
Hmm interesujące jeśli do poniedziałku Twój problem sie nie rozwiąże to podjade do kumpla i prześwietle jego astre ;) tez ma z wysuwana antena a lubie mieć w rękach to co mam naprawić jest dużo łatwiej:) a u mnie za kadencji fiata tempry bylo z automatyczną antena tak jeżeli słuchałem muzyki z usb to antena automatycznie sie chowała a gdy wlanczalem...
Przerobiłem już okablowanie. Cała instalacja R, TV i SAT ma niezależne okablowanie. Są 3 gniazda końcowe Radio, 6 TV końcowych i 6 SAT końcowych pojedynczych i 2 SAT podwójne z oddzielnym okablowaniem. Chcę nagrywać dany program a oglądać w tym czasie drugi. Teraz mam problem z doborem osprzętu do instalacji: konwerterów(Astra i Hotbird),multiswitcha,uchwytu...
Ok, sprawa wygląda tak. Mam miernik uniwersalny. Samochód jeździ dużo i długie trasy. Do pracy 25-30 min w jedną i druga stronę (do miasta ale obwodnicą więc w korkach nie stoi). Praktycznie co weekend wyjazd w teren 120 km czyli około 1:40/2h jazdy. Czyli tutaj problemu nie ma. Problem jest w tym, że odkąd mam samochód rok, to czasami on tak nie zapali...
Druga rzecz jaka mnie zastanawia to teoretycznie według schematu Opla są dwie maty które są połączone szeregowo(załączam schemat). Jeżeli jedna z nich by się zepsuła i chciałbym podłączyć tylko jedną to rezystancja będzie połowe mniejsza czyli moc pobierana będzie dwukrotnie większa. Coś mi się nie wydaje że taka mata to wytrzyma. Co musiałbym zrobić...
Ale kolego mam dodatkowo dwa inne ople i tam jak wyskakuje błąd to tym op-comem jestem w stanie odczytać te błędy. A tutaj żadnego błędu. Tak jak kolego piszesz. Pewnie zaobserwowałbym błąd w chwili jego wystąpienia a tak to pojawia się na chwilę i później znika. A koledzy co do tych świec to co zauważyłem. Że czasami auto z pełnym obciążeniem przy...
Mam problem z radyjkiem w samochodzie. Otóż jeżdżę bardzo mało a radyjko na czuwania pobiera mi za dużo prądu przez co po 2 tygodniach aku pada. Niestety nie mogę zrobić całkowitego odcięcia gdyż radyjko coś tam pamięta i po całkowitym odcięciu zasilania ciągle gra mi ten sam utwór przy każdorazowym uruchomieniu radyjka. Wymyśliłem że wstawię do radyjka...
Witam ponownie 5 kHz to za dużo raczej jakiś błąd pomiaru... Oznaczało by to 75000 obr / min. Jeszcze raz powtórzę - wszystkie połączenia muszą być pewne, sprawdzone po 5 razy, elektrozawory pobierają dość duży prąd a zasilane są przez centralkę, każdy niekontakt powoduje że cuda na kiju się dzieją. W centralkach lovato nagminną usterką są zimne luty...
na świece żarowe powinien iść tak duży prąd tzn 12V Tak
Witam. Jestem posiadaczem subwoofera aktywnego LARK TUBE 8a. Montaż zleciłem firmie specjalistycznej CAR AUDIO która posiada dobrą opinię. Sprzęt został mi podłączony do radia SONY CDX-GT220 w samochodzie Opel Astra G Twinport 1.4 16V 90km 2005r. Akumulator jaki posiadam ma pojemność 47ah. Problem polega na tym, że Subwoofer po poprawnym działaniu przez...
Witam wszystkich czy moce silników tego typu sprzętu mają 723W? Bo mam silnik kupiłem specjalnie bo mam sentyment do techniki i to jest Mrt36 606/2 nie mogę znaleźć moce. A jakie moce tego typu pralki mają największe silniki? Szukam do 5kW szeregowy szczotkowy silnik elektryczny na 230V jak te pralki. Działają na sieć przemiennego prądu i stałego z...
Zależy jaki prąd pobiera ten silnik. Wtedy można by dobrać rezystor. Jak prąd będzie stosunkowo duży to rezystor może nie wytrzymać.
Problemem jest izolacja na odcinku od cewki do świec. Świece nie miałby nic do rzeczy. A co do zmniejszania szczeliny to strzał ślepakiem - mam świece dwu eleketrodowe (a tak właściwie, elektrody są 3), takie jak zaleca producent. Jak właśnie sprawdziłem to cewki w tym aucie są zespolone w listwie nałożonej bezpośrednio na świece. Odległość od głowicy...
Witam ponownie, mam nadzieję, że tym razem zamieszczam swoją wiadomość w odpowiednim dziale z odpowiednim tematem. Brat ostatnio nagłośnił sobie samochód. Zamontował w nim wzmacniacz o mocy ok. 150 wat w rms, ostatnio podłączyliśmy pod ten wzmacniacz moją kolumnę estradową 400 wat w rms i efekt przerósł nasze oczekiwania - było estradowo. Postanowiliśmy,...
Cześć, Dowiedziałeś się już co może być przyczyną?? Miałem problem z odpaleniem zimą (prawdopodobnie akku rozładowany albo rozrusznik bierze zbyt duży prąd podczas rozruchu -usterka).
Nie musisz na starych ,możesz po kabelku iść do punktu wpięcia ,sprawdzić lub zamienić na na swój kabel (kolory ze silicona są dostępne )Skoro coś spłonęło to może być gdzieś słabo ,szczególnie sprawdź migacze i syrenę bo tylko tam jest możliwy większy przepływ prądu .W przypadku astry jest to dość prosto.
Dolot był sprawdzany przez dwa seriwisy niby wszystko jest OK dzisiaj sam sprawdzałem wszystko i cacy przewody sa na swoich miejscach nic nie syczy. Przepustnica była coś tam sprawdzana i wiem że była czyszczona podobno była bardzo zasyfiona. Silniczek krokowy jest nowy tak jak Sonda Lambda czujnik temperatury termostat alternator po regeneracji wszystko...
lodówka dużo prądu radio pobiera dużo prądu astra prądu
zmniejszyć moment obrotowy instrukcja serwisowa ariston uzwojenie robocze
suszarka elektrolux philips az1830
Ogranicznik prądu do wiatraka: wewnętrzny czy zewnętrzny? BLDC, DC, AC, PolyFuse, e-Fuse Jak zresetować komputer w Volvo FH 500?