Którędy bym miał tam ten prąd dociągnąć Lewym progiem ,godzinka roboty z piwkiem i papieroskiem.
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
No to sprawdzaj konkretnie porządnie kable od , i sam akumulator także do sprawdzenia może ma uszkodzenie wewnętrzne.
Wydaje mi się że powinien to być przewod od bezpiecznika do czujnika lity. Sprawdż przed końcówkami. Zdarzało się że przy zaciskaniu końcówki kabel był nadcięty i następowało przepalanie.Pozdr.[/i]
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Może światełko w bagażniku? To częsta usterka w tym modelu, że świeci się cały czas.
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
TPS do wymiany.
To za dużo około 5 wat . sprawdź żarówke w bagażniku, pod maską w schowku itp. Powinno być nie więcej jak 0,02-0,05 A
Ale silnik uruchamia sie? Rocznik samochodu ?
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
Za mały prąd
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Miernik ustawiony na 20A Na żadnym Pin nie ma prądu
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Częsty przypadek w astrach - szczególnie przy pożyczaniu prądu komuś do rozruchu.
Mialem ten sam problem a winny jest przewod plusowy ktory idzie od akumulatora do rozrusznika wystarczy podlaczyc drogi nie wyciagajac tego... teraz juz pali bez zarzutu:D
W złączach ISO czasami trzeba zamienić miejscami zasilanie 12V po stacyjce z zasilaniem 12V bezpośrednim od podtrzymania pamięci, najczęściej czerwony i żólty.
Nie kombinuj ze starymi kablami.Kup w sklepie linkę o przekroju 8mm2 ok. 8 zł za metr , końcówki oczkowe i zlutuj je porządnie.Połącz alternator z akumulatorem.Masa alternatora-najlepiej miedzy śrubą amortyzatora a obudową alternatora.Poprawa prądu ładowania gwarantowana.
Co polecam zrobić? Wziasc miernik sprawdzić napięcie na akumulatorze Wziasc miernik i sprawdzić pobór prądu nie powinien przekraczać ok 35mA Wygląda na to że coś pobiera "kradnie" prąd i rozladowywuje akumulator
Czy przypadkiem masz w tym samochodzie radio "CD30" ? , a samochód jest z rocznika '05-07 ?
masa miedzy silnikiem a karoseria. ja mialem tak w golfie III i po przeczyszczeniu masy miedzy silnikiem a karoseria wszysko bylo w porzadku
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
Witam, mam problem z moim Oplem Astrą 3 H. Odpalam silnik i po chwili wszystkie kontrolki gaśną i odcina prąd, ale samochód nadal chodzi. Brak świateł wspomagania i prądu w aucie, ale silnik nadal chodzi. Gdy poruszam kierownicą, jest dobrze, ale gdy przestanę, to się dzieje. Co może być przyczyną?
niedawno u brata w astrze przyczyną rozładowania akumulatora było uszkodzone radio (pobierało 0,7A) warto sprawdzic.Ale najpewniejszy jest pomiar prądu i eliminacja odbiorników.
Mierzyłem grzałkę która znajduje się w górnej pokrywie filtra paliwa.Podłączyłem 12V pod samą grzałkę i wpiołem amperomierz w obwód i .jest brak poboru prądu
Ze względu na niefachowość poprzednich postów mój temat został usunięty. Ponawiam jednak moja prośbę, gdyż wykryłem z jakiego obwodu prąd może upływać (i nie są to opony jak wcześniej sugerowano :/, radia, alarmy, światłą w bagażniku). Przypomnę krótko na czym mój problem polegał. Otóż gdzieś w instalacji mam zwarcie, które uniemożliwia mi uruchomienie...
Brakuje jeszcze GND A 24 to niby co? :)
skrzynka bezpieczników do wymiany Jak najbardziej tak. To jest właśnie dzisiejszy przykład samochodu Opel Zafira w którym nikt nie potrafił sobie poradzić z "kradzieżą prądu". Kamera termowizyjna była najszybszą metodą na zdiagnozowanie przypadku. Jakiś problem jest w UEC. Jeszcze nie zdążyłem rozebrać. Przy okazji - tak po 5s grzania świec żarowych,...
Zwykłe LEDy tak tylko abyś sobie nie umyślał tych jasnoświecących bo one mają wiekszy pobór prądu Najwyżej zastosuj rezystory ograniczające
To co wyżej i oczywiście pobór prądu na wyłączonym silniku bo może zjadło coś akumulator a nie że jest padnięty sam w sobie. Akumulator zawsze jak największy a nie najmniejszy bo przyjdzie minusowe temp i zapasu nie będziesz miał do kręcenia.
W takim razie zamykam.
Ładowanie zmierz, przy za wysokim tak potrafi się dziać.
Witam, Jak wygląda prawidłowy przebieg napięcia i prądu na wtryskiwaczu Opla Astry I? Wtrysk jednopunktowy. Pozdrawiam
i co z tym modułem mogę zrobić
Jaki pobór prądu przez urządzenie?
Sprawdź masę, silnik - nadwozie, wyjmij przekaźnik prądu świec żarowych i zobacz w jakim stanie są styki.
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Witam. Znajomy posiada opla astre H 1.7 2011r.Pojawił się problem z ładowaniem aku -został wymieniony mostek prostowniczy w alternatorze i problem ustapił.Jednak po kilku dniach rozładował się akumulator przy sprawnym już alternatorze.Sprawdziłem jaki jest pobór prądu przy zamkniętym alarmie i wyszło 0,20 A więc zbyt dużo !Sprawdzając co jest przyczyna...
Odłącz klakson i się okaże.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Te aparaty miały barwione tworzywo, nigdy nie były malowane. Tak jak kolega sugeruje należy wykonać próbę ( nawet na wewnętrznej części ) czy farba nie reaguje z tworzywem. Inną opcją może być DELIKATNE polerowanie w celu usunięcia rys i zabrudzeń. Podobne telefony niedawno jeszcze sprzedawała za grosze AMW - można kupić na części do renowacji i odtwarzania...
Sprawdź prąd na bezpieczniku jak nie ma to podaj go oczywiście rób to kontrolką i wtedy spróbuj odpalić, trzeba by zajrzeć do schematu by znaleźć miejsce utraty prądu.
Da się ograniczyć prąd, a nawet trzeba. Sztuczka jest prosta i sam na nią wpadniesz.
A dzień dobry nowy akumulator. Potem sprawdź pobór prądu ale odczekaj nawet 20-30minut
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
(at)dominikzks Sprawdź pobór prądu przez wentylator, sądzę, że tam będzie problem (przytarty wentylator i pobór prądu >40A).
Z tego co piszesz to zacząłbym od akumulatora i od jego zacisków objawy kontrolek i klaksonu świadczą o zaniżonym napięciu akumulatora lub o wadliwym styku na klemch przy akumulatorze. Sprawdź napięcie na słupkach akumulatora i na złączach za klemami, sprawdź połączenie do masy od akumulatora może jest zabrudzone rdzą lub poluzowane. Jeśli akumulator...
Czy do elektropompki dochodzi prąd?
Zapalasz samochód na 20 sekund, gasisz, i dotylasz koła pasowego. Jak jest wyraźnie ciepłe to znaczy pas po nim slizgał. Druga metoda- silnik zgaszony, ty ciągniesz za wentylator (na alternatorze). Jak obrócisz nim tak, że nie obróci sie koło pasowe silnika to masz drudi dowód na to. Trzeci- oglądasz koło, jak ma zarys przypominający literę U to koło...
Możesz dokładniej opisać?? bo przy takiej temperaturze to świece grzać nie będą w sensie nie bedzie załączony przekaźnik przez co nie sprawdzę poboru prądu
To mi wygląda na zwarcie w instalacji. Zmierz pobór prądu.
Testowałeś tą linie 5V czy nie ma zwarcia? Nieraz robię test odłaczając linie 5V ze sterownika i podając zewnętrze 5V z zasilacza bateryjnego z podpiętym multimetrem dla pomiaru prądu pobieranego. Sterowniki silnikowe mają ograniczniki prądowe na zasilaniu linii 5V. Jeśli coś pobiera nadmierny prąd cała linia zasilania siada.
Jeszcze sprawdzę ale z innym radiem było dobrze i to mnie dziwi żeby podtrzymanie pamięci tyle "żarło" prądu?
Wartość opornika można obliczyć mierząc prąd. W miejsce diody podłączyć amperomierz i tym sposobem obliczyć wartość prądu.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
Ubieraj gumowe rękawice, od kiedy chłopa 12V zabiło to sam się prądu boję.
TID może być aktywny i będzie pobierał prąd.
Sterowanie świec w oplu isuzu jest takim komputerkiem o ile pamiętam z prawej obok nug pasażera, Co do pobierania napięcia to nie będzie nic ze świecami W tych modelach alternatory lubiały kraść prąd.
jak na razie auto działa prawidłowo ,, prądu nie brakuje
Ta pompa jest elektryczna i może się silnik zacierać dla tego pobiera tyle prądu.
Przydałoby się jeszcze pobór natężenia zmierzyć, ale to już niestety nie najtańszym, w mechanikach elektrycznych mogą ci to zamierzyć. Będziesz wiedział wtedy, ile prądu ci potrzeba.
Masz coś uszkodzone w sterowaniu, na szybko to wypnij wtyczkę i tyle, tylko pewnie elektronika Ci nie usypia i nadal będzie żarła prąd.
Ten temat jak i inne związane z HHO i tak zaraz powędruje do kosza albo zostanie zamknięty z "obiektywną" opinią moderatora na koniec. Nie wiem czemu przy okazji takich tematów wszyscy ciągle zasłaniają się prawami fizyki.. Tak jakby działanie HHO w jakikolwiek sposób miało im przeczyć. - Albo ktoś zaczyna wyliczenia ile litrów powietrza pobiera silnik...
Mało na postoju. To nie Polonez. Zacznij mierzyć prąd.
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Zużyte do końca szczotki. Zatarta ośka, co zwiększa opory, a tym samym pobór prądu.
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
Nie chciałem tworzyć nowego tematu, a mam pytanie odnośnie pewnego telefonu: Telkom-Telcza AGA-86 . Widzieliście kiedyś coś takiego? Ja - pierwszy raz. Jest to aparat Aster przystosowany do prądu dzwonienia 1000Hz. Stąd zamiast zwykłego dzwonka była zastosowana wkładka słuchawkowa i to cała tajemnica tego aparatu. Produkowany w małych seriach na specjalne...
Tu kolego któryś komponent jest uszkodzony... jakiś procesor motoroli szwankuje ..... masa, prądy
A poszukałbyś kogoś z normalnym urządzeniem diagnostycznym? Pojawienie się usterki wraz z rozgrzewaniem się silnika, sugeruje wypadanie zapłonów - wypalony zawór, z przyczyn czysto mechanicznych, bądź uszkodzona cewka zapłonowa. A że jest duża i droga, więc przed wymianą wypadało by się upewnić. Chyba że masz oscyloskop, czas i ochotę, na przepatrzenie...
Aby obniżyć prąd?
delco remy nie pisze jaki prąd
Dzięki, sprawdzałem. To zanczy zmierzyłem od tyły na pinach tego kawałka kostki z która przychodzi z instalcji auta tez napięcia brak. Tak myśle ze może to przez to że ta część która trzyma rygiel do nadwozie jest jakby odblokowana i dla tego sterwonik nie podaje prądu na zamek ?
No dobra, w przypadku wyłączenia silnika i zabrania kluczyków ze stacyjki urządzenie się wyłączy czy będzie pobierać prąd?
No tak . Rozumiem. Ale chcę rozwiązać problem zanim będzie za późno .. przed zimą , żeby się później nie martwić i nie kombinować jeśli nie odpali. Wiesz o co moze chodzić z tym dopływem prądu ?
Normalna sprawa że nie zadziała wspomaganie jak nie ma ładowania żeby zaoszczędzić prąd.
Jak masz prąd upływu 0,3 mA to ja nie widzę problemu.
Piny poprawion, masa doprowadzona do sprężarki prosto z akumulatora, czyli teraz szukamy przyczyny braku prądu na pinie nr 7.
Najpierw zmierz i podaj nam wartość tego poboru prądu
Zmierz napięcia ładowania w momencie anomalii. Często tak robi 1.7 gdy brakuje mu prądu.
Czy sprawdziłeś już jaki prąd pobiera?
Oprócz "kostki" jest jeszcze czujnik temperatury przy silniku.
Pompka wspomagania jest elektryczna, i taki pobór jest normalny, jeżeli piszczy to raczej objaw "kończącej" się pompy, sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania.
dokładnie sprawdż próbnikiem czy na oprawce żarówki jest prąd.
Dzisiaj mam 0.08A na wpiętym alarmie i po wypięciu bezpiecznika nr 16 w skrzynce ppor maską, pobór spada do 0.02A. Alarm zostawiam w spokoju, co zjada prąd z 16 Bezpiecznika ?
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany. Pompa siadła :) chociaż zawsze mam pół zbiornika paliwa, nie było prądu na przewodzie do pompy.
Nie mierz, nie kombinuj tylko kup nowy akumulator. No ale skąd wiadomo czy to akumulator czy rozrusznik/cewka rozrusznika czy jakiś przekaźnik albo przebicie? Przy wyjętym kluczyku nie powinno pobierać >10A prądu...
Przy 12V na wszystkie kierunkowskazy idzie ok. 8A, przy 14V będzie jeszcze więcej. Jeśli chcesz robić na diodach, to sprawdź, czy wyjście alarmu wytrzyma taki prąd.
A tak trudno sprawdzić, czy silnik nie pobiera za dużego prądu?
Z tego co wiem, to wtryskiwacze sterowane są przez "podawanie masy", a więc po włączeniu zapłonu na wtryskiwacze podane jest pełne napięcie. W trakcie kręcenia rozrusznikiem i w czasie pracy silnika, napięcie na wtryskiwaczach może się nieznacznie zmityeniać (spadać) w momencie gdy wtryskiwacz jest otwarty (gdy po podaniu na niego masy, płynie przez...
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
Spróbowałem prześledzić rysunek i odpowiem, że nie. Mianowicie wychodzi mi, że po dojściu do początku uzwojenia wracasz. W ten sposób SEM będzie się znosiła i efekt pracy zerowy. Nawijamy wszystko w tym samym kierunku. Ilość zwojów zależy od konstrukcji i raczej nie obędzie się bez odwijania. Problem w tym, że w jednych stojanach uzwojenie jest nawijane...
A co tam jest h7 czy ksenon?Zobacz chociaż stan wtyczki i czy tam dochodzi prąd.
co z syrena?
Jeżeli pobiera te natężenie co podałeś , to musi być coś co ma moc ok 25W. , Czyli żaróweczka oświetlenia bagażnika i schowka raczej nie . Musisz po kolei wyciągać bezpieczniki i patrzeć na miernik . No chyba że coś dzieje się z alternatorem - mostkiem prostowniczym w nim.
nie, nie heh :) a istnieje możliwość, że kontrolka nie świeci się, ponieważ pompa wspomagania jest całkowicie odcięta od prądu?
dzien dobry oprócz napięcia trzeba również sprawidzic natęzenie prądu ładowania
Nie odpali na 11V,naładuj porządnie akumulator potem pomiary napiecia podczas pracy silnika i poboru spoczynkowego prądu.
pobór prądu astra astra dużo prądu astra pobór prądu
reset pojemnika berlingo światłami mijania skrzynka bezpiecznik voyager
firmware telefunken instrukcja cz340
Formatowanie partycji w fastboot na Huawei MediaPad T5 AGS2-W09 Błąd przekaźnika 9E27 w systemie CWU - diagnostyka i rozwiązania