Tak jest od tego alternatora.P
Mostek arc2020 a regulator jeśli oryginał Hitachi jest sprawny najdłużej posłuży.
Tak. Możesz tak zrobić
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
podaj maila to ci przesle.czesc Ja ściągałem z tej strony http://rapidshare.com/files/12529971/Sam... jak Ci sie nie uda to Ci wysle na skrzynke.:D Dodano po 18 to troszke Cie ta naprawa kosztowała:cry::cry::cry: jak by ktos potrzebował to mi został alternator 70amperowy.zamówiłem z gazety 100 a a przysłali mi identyczny...
Tylko Hitachi w dwoch wersjach w tym silniku wystepuje (70 i 100A). Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzoncego. W alternatorach siadaja glownie mostki prostownicze, slaba izolacja miedzy plytkami + i -.
Witam serdecznie czy jest mozliwość by odpowiedziec co ostatecznie było przycyzną braku ładowania. mam ten sam problem w swojej astrze i mechanik z elektrykiem nie bardzo sobie radza? z góry dzieki za szybka odpowiedź
Zainteresuj sie wtyczką dochodzącą do alternatora i tym czego tam brakuje.
Dzięki za info, narazie zarosił tylko raz, będę obserwował a jak coś to zacznę od wymiany podkładek
Zrób zdjęcie. Pozdr.
Poszukuje diód do mostka z alternatora hitachi LR170-420B. Jaki typ diód tam jest. Alternator mam z opla astry 1,7TD z silnikiem isuzu. Proszę o poradę.
w najlepszym przypadku diody i regulator
Japońskie mają tylko naklejki, jeżeli nie ma zrób zdjęcie poszukam w katalogach.P
Wszystko sprawne a nie działa = coś przeoczyłeś. Na początek sterowanie rozrusznika daj bezpośrednio z akumulatora i zobacz czy zakręci. Dodano po 1 Jak słychać tylko stuknięcie to prądowe przewody do sprawdzenia i masa na silnik, jeśli to jest ok, sterowanie z akumulatora i dalej tylko stuka, to pewnie styki w automacie się skończyły.
Witam, alternator juz zregenerowałem. Był uszkodzony regulator napięcia. Wszystko chodzi ok. Pozdrawiam.
Nic nie trzeba. Wychodzi obok halogenu. Godzina na wszystko. Wczoraj akurat robilem. Czy Corsa czy Astra wychodzi na spokojnie.
Tak jak poprzednik napisał w tym modelu jest przekaznik który rozłącza kontrolkę ładowania. Dość często przypala się i nie rozwiera styków. Druga sprawa to to że zmieniłeś typ alternatora więc może i podłączenie jest inne niż w hitachi.
Przez te 3 minuty silnik osiągnie 60 stopni:)
I to może być najlepsze rozwiązanie.
Mam problem z alternatorem - ładowaniem w oplu astrze z silnikiem izuzu 1,7TD - alternator (hitachi) wzbudza się po przekroczeniu 3 tys obrotów - ale po wymontowaniu na stanowisku wzbudza się od 1 tys obrotów więc problem gdzieś w samochodzie. Alternator dostaje ładowanie 12V zasilające.
Witam, od jakiegos czasu zaobsrewowalem cos dziwnego z napieciem w astrze, po zapaleniu jest 14V na akumulatorze i tak stoi jak pracuje na wolnych obrotach (900-1000obr), ale jak dodam gazu do 3000obr to wzrasta do 16-17V, a jak dam na maksa do 5500obr to jest 18V. Wczesniej tak nie bylo. Dodam ze jak lekko przygazowuje przy ruszaniu to swiatla troszeczke...
może być padnięty regulator może szczotki albo mostek.
to pozostaje alternator. No oczywiście, że tak. Na start mostek, pewnie któraś dioda kaput. Są dwa typy mostków, z 6 i 8 diodami, zależy który stojan. To skichane Hitachi tam jest....
hitachi
Wszystko ma prawo się popsuć. I nie ważne czy to Hitachi czy "nie Hitachi".
Alternator Hitachi
Witam wszystkich! Posiadam Astre 95r. 1.7 TD Isuzu oraz alternator Hitachi 70A z wyjściem na 2 piny, symbol alternatora: LR 170-511 Elektryk sprawdził alternator i stwierdził że padły diody. Potrzebuję cały mostek prostowniczy do tego altka, gdzie dostanę tą część najlepiej w sprzedaży wysyłkowej?? A swoją drogą co sądzicie o nowych altkach np z allegro,...
W tych alternatorach Hitachi padały w 90% diody prostownicze, a wspomagania nie ma ponieważ najprawdopodobniej jest tam pompa elektro-hydrauliczna i jak nie ma ładowania to nie ma wspomagania.
Tak, ale w Hondzie jeździ 1.7 z Opla właśnie Hitachi i właśnie tak u mnie uległa uszkodzeniu.
Na temat alternatorów Hitachi napisano na tym forum wiele. Wystarczy poczytać i zanalizoważ zagadnienie. Temat ad acta.
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
Jakoś nigdy w tych Hitachi nie widziałem zużytych szczotek.
1100zł kosztuje orginał Hitachi 120A. Za 400zł można sobie kupić 2 porcje ślimaków winniczków po burgundzku w sosie winnym.
miałem podobny problem poszła dioda w alternatorze hitachi 100A Wspomagania nie masz bo silnik pompy wspomagania jest załączany przez przekaźnik, który by go włączyć bierze "dane" z dwóch miejsc - musi byc włączona stacyjka i pracować alternator. O tym czy alternator ładuje "dowiaduje się" z kontrolki ładowania. Jeśli pracuje to lapka nie świeci, jeśli...
No wiec tak poniewaz szczotki i ten regulator jest w srodku alternatora mysle ze jest to alternator hitachi. Po odpaleniu silnika i wiadomo odczekaniu 30 sekund napiecie ladowania bylo 12,5 v po wlaczeniu swiatel spadlo na 12,3 przy 3000 obrotach napiecie wynosilo 13,5 v nie wiem teraz juz sam wedlug ksiazki "sam naprawiam" do tej astry napiecie znamionowe...
Tak będzie w wiekowym aucie - świece przeciążają alternator. Stąd, szczególnie przy silnikach Isuzu i alternatorach Hitachi dość spore wydatki.
Tam masz alternator Hitachi bardzo awaryjny. Najczęściej palą się mostki 100A czasem też regulatory napięcia.
A tak zapytanie czy różnią sie żywotnością mostki hitachi za 57zł i 180zł ?
Wymień alternator.Naprawa tych cholernych Hitachi jest bezcelowa. Dałem sobie spokój z naprawami ich.Jak za 450 zł kupie nowy,z gwarację to wszystko tłumaczy.
To się zdecyduj-astra G czy F? I diesel czy benzuna? Bo w F dieslu nigdy Delco nie było. W silniku Opla był Bosch, w Isuzu było Hitachi z vacumpompą.
przytrafiło mi sie cos takiego po okolo 5km nagle kontrolka ladowania i dupa... zatrzymalem sie zgasilem silnik zapalilem i nie ma jade po ok 7km znow kontrolka i tak sytuacja sie powtorzyla pare razy az gdzies po 25km zaczely wariowac kontrolki esp abs ids i nagle ostry zakret i co brak wspomagania... dodam ze bylo to w nocy na waskiej drodze nie musze...
Witam, mój Opel Astra G 1.7 DTi 75km Isuzu 2001 r., przebieg 250 tys. Alternator HITACHI LR1100-502G 100A U mnie podobna sytuacja, ale z drugim alternatorem. Pierwszy oryginalny Hitachi dostał zwarcia na diodach i puszczał napięcie na układ. Objawy: po przekręceniu stacyjki startuje pompa wspomagania i świeci się pomarańczowa kontrolka układu chłodzenia....
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Alternator hitachi to najgorszy alternator jaki znam.pada w nim wszystko uzwijenia diody regulator.trzeba uważać przy zakupie części czy są właśnie do tego modelu.Bardzo często sprzedają do alternatora 50A a w Astrze jest 70A i to njczęściej jest przyczyna wszystkich awarji.Poza tym woda bardzo psuje te alternatory Trzeba robić osłonki i to pomaga.
Hitachi,a Delco Remy to inna para kaloszy.Zupełnie inna konstrucja mostka,o ile w mostku hitachi idzie coś pokombinować,w delco nie. Nie ma sensu,astra G to pojazd "żarłoczny w prąd". Czasami pobór prądu z alternatora osiąga 90A (wspomaganie kierownicy!),stąd naprawa mostka jest dzialaniem krótkoterminowym.
Czy my wiemy z jakim alternatorem kolega zmaga się? W domyśle pewno chodzi o Hitachi, ale kto wie. A jeśli Hitachi to ciekawe jak kolega poradził sobie z montażem regulatora nie posiadając pewnej wiedzy?
uszkodzony mostek prostowniczy,notoryczna awaria w alternatorach Hitachi . Istenieje jeszcze prawdopodobieństwo,że cały czas grzeją świece żarowe lub spadek napięcia na instalacji.
Sprawdź rano po odpaleniu ładowanie. Tam jest alternator Hitachi który bardzo często się psuje. Jak jest problem z ładowaniem to też przestają działać inne układy.
Hehehe,na temat tych Hitachi napisano na tym forum wiele niemiłego. Mostek na 100%,regulator na 70%,duża doza prawdopodobieństwa że i wirnik.
O jakich amerykańskich alternatorach mówisz? Producenci alternatorów do Opla to: Bosh, Hitachi i Delco-Remy? Który z nich jest amerykański? Napięcie ładowania jest ok.
Jezdze astrą F 1,7 TD (TC4EE1). W książce jest napisane że napiecie znamionowe alternatorów wynosi : Bosch - 14V Delco-Remy - 13,6V Hitachi - 12V O co chodzi z tym napieciem znamionowym ? Ja mam Hitachi i napiecie ładowania bez odbiorników 14,1 V. Brat ma Boscha i ma 14,5 V.
Witam! Alternator z okrągłą czterostykową wtyczką. Podmieniłem przekaźnik kontrolki świec, jednak sytuacja jest bez zmian. Może dlatego, że nie był to nowy przekaźnik, chociaż BOSCHA. Spróbuję jeszcze kupując nowy. Mało tego zauważyłem, że kontrolka świec żarzy się również "wrzucając" WSTECZNY". Masy altka nie zrobiłem, nie jest łatwo(jak narazie) kupić)...
Teraz się zacznie taśmociąg na temat ewentualnych kłopotów z tym Hitachi :) Apropo-mam nadzieję że ładowanie było mierzone jak silnik był gorący i przynajmniej 20 sek po rozruchu? Czemu-każdy wie!
Opelek jest z silnikiem Y17DT i z klimatyzacja oraz z alternatorem HITACHI 100A. Masa byla sprawdzana, dolaczono rowniez drugi rownolegle przewod do kabla masowego. Przed awaria i teraz na pulpicie po zaplonie zapala sie zolty symbol auta z kluczem i dopiero po paru minutach gasnie. Obecny stan - rowniez uszkodzeniu ulegl nowy alternator. Brak ladowania...
Jak już się rozpisaliście o immo to np w Audi B4 z silnikiem ADA sterownik Hitachi tnie iskrę. Takich wyjątków pewnie znalazło by się sporo więcej. (at)Gustaw-h , pozbieraj te ręce, bo nie potrzebujesz koniecznie takiego generatora. robokop wcześniej napisał jak masz sprawdzić.
Mam 1.7 DTI (isuzu 75km/165Nm Y17DT 16v) już 3 lata i utrzymanie takiego diesla wcale nie jest tanie. Alternator hitachi wymieniany już 2 razy, rozrusznik, sterownik silnika też zmieniałem bo wyrwane 18 pinów przez zimne luty i wibracje, chłodnica już 2razy bo intercooler wyskoczył z mocowania i zrobił dziurę w przedniej części, a wcześniej olej w płynie...
Jeżeli jesteś pewny, że masz sprawne świece zarowe i ........ naładowany akumulator to musisz wyregulować luz zaworowy, silniki !,7 TD ISUZU stosowane w Oplach nie mają automatycznej regulacji luzu. Inną przyczyną może byc permanentnie rozladowany zimą akumulator z powodu urządzenia rozruchowego które długo grzeje świece żarowe, niestety alternatory...
kolego cokolwiek chciałbyś robić przy tym alternatorze nie napisałeś co to za model ale pewnie hitachi to wszystko jest w środku musisz go rozpołowić aby dostać się do szczotek , regulatora lub mostka i nie tak prosto go się składa jak ktoś nie robił tego nigdy ale zawsze trzeba być dobrej myśli i koledzy pomogą
PRZEPRASZAM MAM SYSTEM W JEZYKU ANGIELSKIM PROSZE O WYROZUMIALOC ,ALE CHCE POMOC JESLI ALTERNATOR JEST HITACHI I MA 4 PRZEWODY TO WINA SA DIODY ALBO MASA NA MOSTKU ALTERNATORA PO WYLANCZENIU DOGRZEWANIA (SYGNAL TEZ LECI Z ALTERNATORA)POWINIEN SIE POJAWIC OBROTOMIERZ TAK JAK NAPISAL PRZEMO 21
Witam. To napewno nie są tulejki gdyż w tych silnikach jest rozrusznik hitachi na łożyskach tocznych. Miałem to samo u siebie i winowajcą była izolacja na uzwojeniach stojana posypana grafitem ze zużytych szczotek robiła zwarcie do masy. Musiałem dokładnie wydmuchać, umyć benzyną ekstrakcyjną i dodatkowo przeciągnąć izolację żywicą gdyż dobrze nie izolowała...
Hmm silnik 1.7 td ISUZU pzrerabiałem temat alternatora w opel astra z takim samym silnikiem alternator HITACHI z wyjsciem na pompe podcisnienia wspomagania hamulcow . sprawdz polaczenia - wtyczki jesli to nie pomorze to niestety rozbiorka alternatora . sprawdz czy jest przejscie uzwojenie wirnika moze byc naderwany przewod przy pierscieniach slizgowych...
Witam Po wymianie alternatora na hitachi stwierdziłem że bez sensu jest wymieniać znów na taki sam aby posłużył pół roku. Produkcja tych alternatorów jest tak ekonomiczna że uzwojenia wykonane z drutu 1,5 mm^2 nie wytrzymują pół roku normalnej eksploatacji. Mam kilka pytań dotyczących przewijania. Jak on jest zaplatany? Na pewno faliście, ale jak dalej?...
Jasne że tak OK.P
problem z alternatorem opisałem w dziale "problemy z samochodem" i na 100% poszła dioda w mostku i najprawdopodobniej regulator. W efekcie zadymiło sie w radiu. Części do alternatora hitachi sa raczej nienaprawialne - naprawa nie za długo wytrzymuje, miałem te częśc w reku i pomierzyłem ze dioda padła. Pierwsza próba naprawy diody wytrzymała tydzień...
Wirnik alternatora Hitachi ma mieć około 3Ω oporności i pobierać około 4A prądu. Nie wiem do czego to potrzebujesz ale nie spotkałem jeszcze uszkodzonego wirnika.P
Z tym wspomaganiem to troszke nie tak.Wspomaganie startuje w momencie kiedy dostaje informacje z dwóch miejsc ze stacyjki (włączenie zapłonu) oraz z alternatora(że ładuje).Ta druga informacja jest brana właśnie z wyjscia na kontrolkę.Kontrolka nie świeciła czyli od strony alternatora miała pełny + to powodowało startowanie wspomagania.Żadna dioda nie...
Reset zrobiony, wybiera kanały DVS ale brak wyboru DVS-2 i z hotbirdu i astry
A czy ten 120A będzie pasował w miejsce 100A w isuzu astra?
Wtyczka okrągła 4 piny
Gdzie ten sklepik moze jakis nr tel doe tego sklepiku? Szukam rozrusznika lub czesci do: hitachi 1.4 kw S114-481A jest to ASTRA 1.7 TD (isuzu)
W 99% alternatorów Hitachi padały diody prostownicze.
Alternator masz uszkodzony. Najczęściej pada mostek diodowy 100 A lub regulator napięcia.Ale ja postawiłbym raczej na mostek bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Alternator Hitachi.
Normalnie,odcina sie kosmyki starych szczotek,i dolutowuje,bądź zgrzewa nowe. Nie widzę problemu.
Jeśli chodzi o regulator zawsze będę mówił i doradzał, aby kupić oryginał do danego alternatora. Twoim producentem poprzedniego był Hitachi, jednak nie gwarantuje Tobie, że on zagra z obecnym altkiem.
okazalo sie ze wszystkiemu winien jest regulator napięcia,po wymianie na nowy i przy okazji przejrzeniu całego alternatora wszystko jest ok
Na temat tych alternatorów ( delco-remy) napisano na tym forum wiele, kto wie czy nie więcej jak o hitachi. Niech jakiś mod to zamknie.
Witam.Mam alternator Hitachi w swojej Astrze III 1.7cdti z pompą Vacu i kostką dwu pinową .Problem polega na tym iż ładowanie jest 14.1 bez świateł a jak zapalę wszystkie światła + podgrzewanie szyby to spada do 12,6 a czasami 13,5 .Różnie to bywa raz tak raz siak wszystko na wolnych obrotach jak podgazuję to jest więcej .Wszystkie wskazania odczytuję...
Siedzi tam alternator hitachi, bardzo podobny do tego co jest w astrze z silnikiem isuzu 1.7. Sprzęt dość podły jeśli chodzi o naprawy i dość kosztowny,nie da się przyoszczędzić. Znając życie to wymienisz siemmering, oring, szczotki, regulator, prostownik, łożyska, może stojan. Leżą u mnie ze 2 takie truposze, naprawa była nieopłacalna, klienci gdzieś...
Niestety te alternatory lubią się psuć - padają regulatory napięcia. Jeżeli jest to oczywiście Hitachi. Nie wiem czy warto próbować samodzielnych napraw z powodu ceny całego nowego modułu mostek-regulator . Sam to przerabiałem koszt nowego z gwarancją na 2 lata to 95 zł. Oczywiście cena pewnie zależy od modelu alternatora a są 3 modele.
Witam serdecznie, mam nietypowy problem ... trzy dni temu oddałem samochód opel astra 1.7 isuzu (2000 r.) przebieg 240 000 km do warsztatu na wymianę alternatora (model hitachi) po odebraniu samochodu z warsztatu pierwsza trasa i awaria chłodnicy ( wyciek z górnej prawej strony między użebrowaniem a plastikową osłoną, dosłownie jak by ktoś wziął wiertarkę...
Panowie mam pytanie, do czego jest ta dioda zaznaczona na zdjeciu?? Dodam ze przechdzi przez nią sygnał zapłonu ze złącza okrąglego alternatora 4 pin, pin ten oznaczony jest IG. Czy moze ona odpowiedzialna byc za niestabilnosc napiec, tzn na jalowych 13V, a po przegazowaniu nawet do 18V? U mnie ona ma urwaną nóżke. http://obrazki.elektroda.net/28_12091454...
A widziałeś kiedy zużyte łożyska w tym Hitachi? Ja nigdy, a przerabiam takich altków ze trzy na tydzień,i mam zero zdziwienia bo tam siedzą Nachi. Dwa-awaria regulatora w tym alt to przeważnie brak ładowania, Pasjunujące, że większość się wypowiada o rzeczach o których pojęcia nie ma.
witam miałem podobny przypadek, astra II z silnikiem diesla 1.7. Mianowicie zapaliła się kontrolka od ładowania akumulatora i wspomaganie przestało działać. Jest tam wspomaganie hydrauliczno-elektryczne, po wyjęciu alternatora sprawdziłem go i okazało się że diody prostownicze padły( alternator hitachi) po szybkiej regeneracji alternatora w Kleszczelach(...
Dziękuje za odpowiedzi. Alternator mi składał elektryk, kupiłem takowy zestaw na allegro http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-opel-... W sklepach motoryzacyjnych całego zestawu nie mogłem kupić, jedynie mostek i regulator osobno. Teraz wszystko okej w aucie, ale mam obawy gdzieś jechać dalej. Czyli znowu wyciąganie...
mam pytanie.wpadłem w kałużę i padł mi alternator.Kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu autka,ale nie ładuje.Rozkręciłem go (hitachi) i odrazu było widać że padły 3 diody prostownicze 30A. Te 25A są dobre.Oporność na wirniku jest ok.30 ochm.Na uzwojeniach stojana ok.25 ochm.Czy to są prawidłowe wartości oporów?Alternator 70A.Pozdrawiam.
Witam. Alternator był regenerowany dawno temu. Z kilka razy zaświeciła mi się kontrolka akumulatora i był brak wspomagania. Powód to prawdopodobnie kabelek 1 pin z wtyczką co idzie do alternatora (Hitachi). Gdyż jak nim poruszam to problem znika. Wie ktoś może skąd dokładnie idzie wtyczka od alternatora 1 pinowa. Pozdrawiam i proszę o jak najszybszą...
Nie radzę kupować alternatora nowego za 500zł. Ja miałem duże problemy z tym alternatorem więc dam Ci parę rad. Znajdź dobry serwis i niech zregenerują ten. Są chyba dwa rodzaje mostków do tego alternatora. Kup ten droższy - lepszej jakości. Cena mostka z tego co pamiętam około 120zł (nie pamiętam już dokładnie). Jak już będziesz płacił za robociznę...
witam, dokładnie ten sam problem pojawia się we wszystkich wersjach Opla wyposażonych w silnik 1,7 CDTI; w firmie wszystkie auta (Corsa, Combo, Astra G i H) mają ten silnik; żadne filtry nie pomagają, sprawdzaliśmy na Presidentach i alanach 48+ excel, różnych antenach (lemm, alan, president, sirio - stałe i magnesy) i wszędzie to samo; dealer opla z...
Alternator Hitachi, po zapaleniu silnika kontrolka ładowania gaśnie, napięcia mierzone na akumulatorze na biegu jałowym: 1. Podczas pracy świec żarowych 10,5 V 2. Po wyłączeniu świec 13,7 V 3. Po włączeniu świateł 12,5 V Po zwiększeniu obrotów silnika do ok. 2000/min: 1. 11,5 V 2. 14 V 3.13,5 V Po zdemontowaniu alternatora znalazłem jedno niepewne połączenie...
dzięki za rady w najbliższym czasie to sprawdzę dodatm tylko że części wymieniłem na orginalne i nowe made in japan bo alternator jest hitachi :( i troche mnie to kosztowało niestety. Dzis rano zrobiłem kilkanascie kilometrów i gwizd się nie pojawił jak na razie. po zrobieniu ok 50 km bez gwizdu i 10 minutowym postoju znów to samo. Przy próbie lokalizacji...
Alcatel HE1 M2006 Alcatel HD1 M2006 Alcatel BE1 PF0414B, PF01411B Alcatel BE3 PF0414B, PF01411B Alcatel BE4 Alcatel BE5 NMP70731 Alcatel BF4 PF0107 Bosch 509 Dual RF2138, RF2140 Bosch Com 607 PF01411A Bosch 909 Dual RF2138, RF2140 Ericsson GH688 PF01410A Ericsson GA318 / SHARPTQ-G400 PF0144 Ericsson GH198 PF1014-01 Ericsson GA318 PF0148E Ericsson GA628...
Wiecie co? Mój lokalny dealer tego "towaru" twierdzi że Chińczycy produkują ten asortyment w 5 kategoriach jakości - i to co jest na allegro to najtańsza padlina. Sam ma warsztat i używa i gotowych wyrobów jak i części - podrabiają dosłownie każdy typ alternatora i rozrusznika, części wymiarowo i elektrycznie w pełni zamienne z oryginałami. Sam na kilka...
Mam tylko to: Alcatel HE1 M2006 Alcatel HD1 M2006 Alcatel BE1 PF0414B, PF01411B Alcatel BE3 PF0414B, PF01411B Alcatel BE4 Alcatel BE5 NMP70731 Alcatel BF4 PF0107 Bosch 509 Dual RF2138, RF2140 Bosch Com 607 PF01411A Bosch 909 Dual RF2138, RF2140 Ericsson GH688 PF01410A Ericsson GA318 / SHARPTQ-G400 PF0144 Ericsson GH198 PF1014-01 Ericsson GA318 PF0148E...
Witam. Objaw: brak ladowania akumulatora,lampka kontrolna zapala sie dopiero po obnizeniu napiecia do ok 8V.Stwierdzono uszkodzenie regulatora napiecia alternatora HITACHI.Alternator trafil do naprawy w specjalistycznym zakladzie,po zainstalowaniu nadal brak ladowania a urzadzenie diagnostyczne pokazuje usterke''Brak polaczenia z zaciskiem F alternatora....
hitachi astra hitachi diody astra alternator hitachi astra
najlepszy reflektometr siłownik podłogówka licznik instrukcja obsługi
immergas magis pralko suszarka
GECO G-406-P08 AL5 – usuwanie alarmu 5 czujnika S2, naprawa NTC, reset sterownika Pozycja klapy V70 – diagnostyka, adaptacja i typowe usterki w Climatronic VAG (Golf IV, Passat B5/B6, Audi A4)