a co za różnica masa to masa
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
tym sprzetem nic nie zrobisz w tym ecu
Proponuję iść osobiście do sklepu lub zadzwonić by dobrali odpowiednie przewody do Twojego auta. Teraz masz duży problem aby to zrobić a żeby czasem nie okazało się że jak sam wybierzesz i przyjdzie paczka to nie będą pasowały. Nie radze kupować tanich przewodów. Czasami drożej wychodzi taniej.
Poprawiłem.P
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
W aucie masz iso brakuje Ci kabla z radia. Pochodzenie radia pewne ? :?:
Żółty to tel. mute. Ten drugi do pewnie ACC - kl 15 do zestawu głośnomówiącego.
Wpierw napraw tylne wiązki ( to standard w Astra H i Zafira B ) możliwe iż to ma wpływ na głośniki . Warto skasować błędy ( ostatni mi nie działał AUX i wystarczyło właśnie błędy skasować.
Należy sprawdzić okablowanie przyczepki, czy nie ma zwarcia - czy przetarte kable nie dotykają ramy, itp.
Kabelki są tylko gdzie je dokładnie podpiąć
Sprawdź próbnikiem z żarówką czy do wtyczki zamka wewnątrz drzwi dochodzą impulsy zamknij/otwórz. Jeżeli tak - do naprawy/wymiany zamek Jeżeli nie - sprawdź wiązki przewodów http://obrazki.elektroda.pl/4114080400_1...
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Skoro błąd pojawia się co jakiś czas to jak najbardziej sprawdź kable sondy.
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
To następne cztery kable i drugi quatro. Inaczej się nie da.
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Dla HotBirda ustaw 1/4, dla Astry 2/4. Oczywiście kable od konwertera dla HotBirda podłączone do wejść"SAT SYSTEM I" Nieraz działa ton A/B. No właśnie różnie bywa, dlatego nie chciałem mącić w głowie... ;)
zdalo by sie sprawdzic ten rozrusznik i kable od niego
Dla pewności przejrzyj te grube kable prądowe oraz punkty masy. Szukaj luźnych połączeń lub zaśniedziałych, wypalonych
oporność się zgadza jeśli kable ok to sterownik trzeba podłożyć
Jeżli pojawiło się nagle to proponuje prześledzić kable od zasilania i od sygnały sterującego jasnością (jeżeli jest jeszcze analogowy od pokrętła). Może po prostu jakiś styk padł, albo jakiś przewód się ułamał. Ewentualnie możesz próbować włączyć wszystko i ruszać po kolei wiązkami, może będzie się poprawiać/pogarszać.
Wygląda jakby albo płyn chłodzący albo olej PAG dostawał się się poprzez wtyczki i kable do wtyku sterownika. Odpinaj po kolei wtyczki z czujników i patrz co się w ich gniazdach dzieje (czujnik temperatury cieczy, czujnik ciśnienia klimy etc.)
Czy po tym zwarciu masz napięcie zasilające w kostce ISO.
Ten uszkodzony układ to właśnie końcówka mocy. Dźwięku nie ma bo, spalili ci końcówkę w radiu. Weź to radio i zawieś im i pokaż co się stało. Stawiam, że jak podpinali kable do akumulatora, to wystąpiło jakieś przepięcie, lub kable źle podpięli. Radio można naprawić (wymienić końcówkę mocy), lecz na Twoim miejscu pogoniłbym ich żeby ci radio odkupili,...
Pytanie jest nastepujące, czy podłaczając tweetery i woofery w farbryczne kable wszystko będzie działac poprawnie? Tak i nie, bo nie napisałeś jaki zestaw głośnikowy chcesz podłączyć.
Po co środek. Przecież musi ta centralka jakieś przynajmniej 2 kable rozdzielać. Wystarczy namierzyć od puszki gdzie to jest i połączyć.
No to sprawdzaj konkretnie porządnie kable od , i sam akumulator także do sprawdzenia może ma uszkodzenie wewnętrzne.
dzięki
świece, kable WN, cewka, ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, najlepiej podłączyć pod kompa sczytać błędy albo samemu zworką błyśnięciami check-a.
To jest złącze wielostykowe bardzo. Ja byn nie ryzykował wiercenia przez nie ale gdzieś koło niego. Przez jaka linkę jest zajete to miejsce. Chyba nie mówimy o tym samym. Fakt, astra jest cholernie zabudowana. Ale postaram sie wyjaśnic jeszcze raz: - stań przodem do serwa hamulców, - czy po lewej stronie pompy hamulcowej jest plastikowa puszka a w niej...
Będę na dniach patrzył do tego wydechu. Mam jeszcze osłone przegubu do zrobienia (kupiłem sobie rozciągliwą z takim stożkiem), coś mi się pali czerwona kontrolka od poduszek (spod siedzenia pasażera wystają jakieś kable, wiem że tam są jakieś czujniki i było robione), muszę sobie wypolerować przednią szybę (bo był offroad robiony na campingu i kamienie...
Czy przykręciliście kable masy do głowicy (nad alternatorem) ? i czy aparat w ogóle się obraca ?
sprawdz kable czy mają przejście ale przy ecu a nei przy kołach i bedzie wiadomo
Jak ladujesz dwie godziny i masz 11,5 to albo miernik albo akumulator lub prostownik. A światła to sprawdź od manetki po kable do złącza żarówki. Mam nadzieję że pomoglem.
Każdy Quatro ma cztery wyjścia. W każdym jest przesyłany sygnał z innej ćwiartki pasma satelitarnego. Jak sam widzisz od dwóch konwerterów idzie 8 kabli, a do Twojego dekodera dochodzi tylko jeden. Do sumowania sygnału z tych 8 kabli i rozdzielania na odpowiednią ilość odbiorców służy multiswitch. To z niego idzie jeden kabel do Twojego mieszkania....
Tak. Bodajże na pin nr 18. Generalnie w Oplu zasada taka. Czerwone kable to stały plus 30 Czarne to plus po zapłnie 15 Brązowe masa
Rozbierz lewy dolny boczek (nogi kierowcy).Tam idzie wiązka na tył auta, najczęstszy punkt wpinania alarmu.Szukaj nieorginalnej wiązki na której końcu znajduje się centralka.Odłącz dużą kość i złącz dwa grube czarne kable ,złącze dwu pinowe .Pozdrawiam.
Ciesze się pomogłem. Tylko jak kupujesz kable WN to nie oszczędzaj tylko jakieś lepsze trzeba kupić. Tanie na LPG długo nie wytrzymują.
zgniły ci napewno kable idące od lewego przedniego progu pod nogi kierowcy rozwiń wiązkę i dokładnie obejżyj to częsta usterka
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Wszyscy powyżej wg. mnie poradzili jak zrobić to trudniej. Najłatwiej jest zrobić to tak: Odkręcasz schowek Pod maską zdejmujesz plastik który jest przy podszybiu, po stronie pasażera jest gumowa zaślepka (w podszybiu), wywalasz ją i przeciągasz bez trudu kabel.
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
A na moje oko to podstawowa wada Opla astry, czyli zanikanie masy. Jak pewnie wiadomo centralka i lampka zasilane są masą a plus mają stały. Proponuję sprawdzić kable w drzwiach na łączeniu w tym gumowym tunelu. Najprawdopodobniej któryś kabel się przetarł i zwiera do masy(w tym wypadku karoserii gdzie "-" jest stały) przez co lampka świeci a centralka...
według schematu twojego silniczka to masz moduł z cewką 2 w jednym.(przy moim teoretycznie powinno być to samo ale ja mam moduł pod cewką.). mam pytanko czy kable wn. idą od cewki bezpośrednio do świec czy przez kopułke z roździelaczem?
interesują cię kable koloru czarnego. UEC'a raczej nie rozbieraj, jest zrobiony solidnie, nie tak jak multitimer w A-G lub V-B
Albo te tylne głośniki mają w sobie jakieś zwarcie i się włącza jakieś zabezpieczenie. Niestety musisz wziąć miernik i szukać. Na odległość nikt Ci nie powie. Jak nie masz miernika to sprawa się komplikuje bo musisz odłączać, podłączać głośniki, odcinać kable itp. Zacznij od odłączenia tylnych głośników. Jak będzie ok to będziesz już wiedział że tam...
opisane są jako "EURO", właściciel twierdzi, że jest to HotBird. Pytanie czy ma rację, bo jest także Eurobird (9E). Jeśli ma, teoretycznie na porcie 2 lub 4 albo B powinien odbierać tego drugiego satelitę ( w/g właściciela Hotbird ). Bo dekoder CP powinien z tym multiswitchem współpracować. Bo jeśli to nie jst Hotbird sygnału nie pokaże. Zresztą jeśli...
1. Astra F a nie B 2. POd włącznikiem świateł masz (albo nie masz, zależy od wersji) takiepokrętło od ustawiania intensywności podświetlenia. Może sobie przestawiłeś 3. Wyniemić kable
kable astra astra kable radio astra kable wzmacniacza
telewizor uszkodzi samsung screen panel repair pionowo drukarka
unitra fonika gramofon schemat radio maria
LG 43LJ500V-ZB firmware v05.80.60 USB update, bootloop, eMMC repair Zamiennik tranzystora Sanyo 2SD330 – 2SD313, BD243C, TIP31C, porównanie parametrów