a co za różnica masa to masa
tym sprzetem nic nie zrobisz w tym ecu
Nie mam schematu Combo, ale w Astrze czarny kabel idzie właśnie na czujnik. Z tym, że to ten czujnik po prawej, który u ciebie wygląda na uszkodzony.
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Nie ma kabla RGB-HDMI. Jest konwerter ale cena. W menu dekodera przestaw wyjscie na RGB. Najlepszym wyjściem zakup dekodera HD. Poprawi trochę jakość plus niekodowane HD z Astry.
do monoblocka by sie przydal kondensator daj ze 2 farady spokojnie styknie to podlacz monocara z glosnikami przednimi pod wyjscie w radiu na przod a suba daj na tyl i tak powino byc ok ja u siebie tez mam 4 wyjscia rca i mam wlasnie tak ustawione i jest super zawsze faderem mozesz sobie regulowac wedlug wlasnych upodoban a bezpiecznik daj
brązowy z czarnym z drzwi kierowcy, masa zamyka ok 500-600ohm otwiera. nie w każdej sztuce jest ten kabel
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
Którędy bym miał tam ten prąd dociągnąć Lewym progiem ,godzinka roboty z piwkiem i papieroskiem.
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Poprawiłem.P
Proponuję iść osobiście do sklepu lub zadzwonić by dobrali odpowiednie przewody do Twojego auta. Teraz masz duży problem aby to zrobić a żeby czasem nie okazało się że jak sam wybierzesz i przyjdzie paczka to nie będą pasowały. Nie radze kupować tanich przewodów. Czasami drożej wychodzi taniej.
Panowie taki problem. Nie działa otwieranie szyby prawej ani przyciskiem w drzwiach prawych ani lewych. Zamykanie szyby działa za to prawidłowo. Żeby było ciekawiej szybę da się otworzyć z kluczyka. Przełączniki sprawdzone - przełożone z innej astry. Kable miedzy drzwiami a autem sprawdzone. Mo ktoś może schemat ?
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
Będzie działać i bez tego, tyle że będziesz musiał użyć trochę większej siły żeby przekręcić kluczyk. w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem Tu też, ten przy wkładce jest dodatkowo.
Nie, dwa biegi się tylko jak do włącznika idą trzy kable.
Oczywiście można z DiSEq uchwyt do Zeza i konwerter dodatkowy. https://forum.satkurier.pl/topic/2007-in...
Skoro błąd pojawia się co jakiś czas to jak najbardziej sprawdź kable sondy.
W aucie masz iso brakuje Ci kabla z radia. Pochodzenie radia pewne ? :?:
To następne cztery kable i drugi quatro. Inaczej się nie da.
Tak to zostało przedstawione w warsztacie.
To tak jak wyżej napisałem.
Tez mialem kiedyś problem ze spadkiem pomiedzy akku / bezpiecznikami a tym pudłem w bagażniku. Ale nie chciało mi się za dużo myśleć ani też pruć samochodu za bardzo i położyłem własny kabel obok... Bardzo źle zrobiłem ? ;> Aha, auto było po naprawie podzwonowej i chyba stało jakiś czas na dworze bez którejś z szyb czy coś w tym rodzaju bo była wilgoć...
Autko ma LPG lub miało kiedyś??
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
Z jednego konwertera (HB)quattro do multisw... idą 4 kable z drugiego konwertera(ASTRA) następne 4 kable + jeden kabel z naziemnej i radia razem daje to 9 kabli. http://dipol.com.pl/schemat03.htm Jednym kablem z multiswitcha idą wszystkie sygnały czyli sat+tv+radio i teoretycznie wystarczy położyć jeden kabel ale przy założeniu że w przyszłości zostanie...
Witam.Czujnik temperatury zewnetrznej jest po stronie kierowcy pod zderzakiem.Mierząc napiecie na wtyczce powinno byc 5 volt,jesli jest to uszkodzony jest czujnik,a jak nie ma to trzeba szukac po kablach.
Anie widzisz trzeciego
ten Adapter 10 pin, to jakie ma zastosowanie? Do jeszcze starszych Opli, z roczników miej więcej do 96. Czy darmowy program "VCDS Lite 1.2", który dedykowany jest raczej do grupy VW też mógłby w jakiś "magiczny" sposób odczytywać i kasować błędy w Astrze? Nie, za to na tym samym kablu zadziała mocno ograniczona podróbka OP-COMa.
W celu wysunięcia końcówki trzeba delikatnie wkrętakiem zegarmistrzowskim (inaczej zwanym "precyzyjnym") docisnąć zatrzask do blaszki
Proponuje zajrzyj może pod ten link http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... znajdziesz to czego szukasz
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
Kabel RGB jest potrzebny TYLKO do wyświetlania mapy - pozostała komunikacja idzie po CAN . Kabel do vectry i astry jest takiego samego typu tylko do astry ma jakieś 40 cm więcej. Po założeniu wyświetlacza od vectry do astry nie będzie działać klimatyzacja.
To jest przekaźnik czasowy więc podgrzewanie wyłącza się po około 15 minutach inaczej grzałki lusterek by się spaliły a jest włączany bo grzanie nie zawsze jest potrzebne.P
zdalo by sie sprawdzic ten rozrusznik i kable od niego
Kabelki są tylko gdzie je dokładnie podpiąć
Witam mam mechanizmy i elektronike do elektrycznych szyb ale nie wiem jak to odpalic. Na wyjściu z dźwi mam kable czarny czerwono-żółty brązowy niebiesko-czerwony i zielono-szary te dwa ostanie to sterowanie góra duł, czarny to masa a brązowy i czerwono-żółty bo tez idą one do pilota i mechanizmu szyb
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Pozdrawiam "druto-naprawiaczy" A kolega urodził się od razu z lutownicą na gorące powietrze zamiast ręki czy też zaczynał "drutując" i popełniając błędy (ja na początku "posadziłem" kilka rzeczy...taka ścieżka nauki)....i nie ma się czym przechwalać Ale takie tematy są naganne, kompletna ignorancja problemu przez autora, brak chęci do samodzielnej...
W Astrach były różne wersje tych wyświetlaczy. Jedne miały tylko datę i godzinę,temperaturę. Inne dodatkowo też sędkość,zużycie,itp. W linku są te wersje i co muszą mieć aby to pokazywać. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Czy po tym zwarciu masz napięcie zasilające w kostce ISO.
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
oporność się zgadza jeśli kable ok to sterownik trzeba podłożyć
Witam. Mam pytanie w jakiej koleiności podłączyć kable zapłonowe na kopułce w oplu astrze 1.4 ???
Jakie to radio, czy ma kostki ISO?
A widziałeś kiedy w takiej astrze kable zpłonowe? Bo ja wiem że ich nie ma. I nie będzie to to, co lamery zawsze podejrzewają, czyli silnik krokowy.
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Podaj kolor kabla.
kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje
Po podpięciu jednego z nich i odpaleniu silnika wentylator chodził cały czas, pytanie, jaka może być tego przyczyna? Prawdopodobnie uszkodzony włącznik termiczny albo zwarcie w kablach.
Żółty to tel. mute. Ten drugi do pewnie ACC - kl 15 do zestawu głośnomówiącego.
brązowy z czarnym z drzwi, masą
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
Wiec po kolei zolty kabelek do 12v po zaplonie i to do takiego plusa ktory nie zanika przy rozruchu. Co do przekaznika to podejrzewam ze masz przekaznik zwierno rozwierny piec nozek. Zeby go zalaczyc musisz na stale podac plusa (z alarmu masz minusa) czyli zeby zrobic tak jak chcesz jazda caly czas na swiatlach przeciwmgielnych. Prostszy jest jakis...
Raczej tak, mozesz zdjac sama maskownice i zobaczyc co i jak ale chyba musisz sciagnac caly bok
Zdejmij wcześniej klemę z akumulatora. Przewody warto przedłużyć ok 4 cm, żeby ich nie naciągać. Pamiętać o dobraniu odpowiedniego przekroju przewodu. Dobre do zaizolowania będą termokurczki z klejem wewnątrz, samo-wulkanizujące.
Ja próbowałbym to zrobić metodą prób i błędów.
Ten rysunek to jakbyś patrzył od dołu. Olej lejesz aż wyciskanie ta śrubą. Czujnik wstecznego jest gdzieś skręcony w skrzynię, kabel do niego idzie.
Panowie. O ile pamoętam x16xl ma przepływomierz. Nie bijcie jak się mylę. Mam nowszy silnik ijuż nie pamiętam opisow Waszego Sprawdźcie jego wskazania interfejsem Podobnie należy uczynić z ew. EGR. Znów nie bijcie jak go nie macie. Na Autokaciku jest fajna grupa Astry. Poszukajcie. W kwestii lepszego "kabla" diagnostycznego moge pomóc komuś z okolic...
Na wan rutera wybierz pobierz adres automatycznie. Dla komputerów tez tak należy zrobić aby adresy IP były przydzielane przez DHCP. Można tylko wybrać inna grupę niż np adres IP modemu. NP192.168.100.100-192.168.100.200 Na komputerach nić nie trzeba konfigurować.
Proszę bardzo według Etzolda: A - BKBN (czarno-brązowy) B - BN(brązowy) C - BNBU(brązowo-niebieski) D - BKWH(czarno-biały) E - RDBU(czerwono-niebieski)
No właśnie, sieć Aero, a IP jest z puli Aster. Czyżby telewizor miał wpięty kabel sieciowy z modemu/routera Aster lub był z nim połączony przez wifi?
Jeśli nie podłączone to auto nie powinno jeździć na gazie.
dzięki za podpowiedzi, kupiłem już za symboliczną stówkę kabelek na allegro :) myślę, że program scantool będzie ok pozdrawiam
Dziękuję za schemat ale ja potrzebuję ten kabel fizycznie w komorze silnika znaleźć.
Przy podłączeniu radia zrobiło się zwarcie i izolacja się stopiła i kable porowalało.
witam Dopiero co skończyłem ciągnięcie kabli do suba w swoim astrze, kabel od aku dalem tak jak koledzy wyżej mówia, czyli zaślepka, która idzie wiązka do srodka auta. Natnij lekko ta zaślepke i wepchnij kabel (na poczatku bedzie troche cięzko szedł:P). Kabel wyjdzie kolo dźwigni otwierania maski,a dalej to juz progami. Pozdrawiam :)
moze kabel gdzies przerwany, albo niestyka
a sorki.dekoder to philips model:DSR 3201/91 , a instalacja? na dachu są dwie anteny satelitarne (hotbird i astra) kable idą do rozdzielni,i z tamtąd do mieszkań
Tu masz pokazane wtycznki i opisane. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Do alternatora , on winien jest , Mości Pikolini!
Tutaj przykładowy schemat. Byc może to sterowanie /info z/do ECM. Bo do rozrusznika nie idzie żaden dodatkowy kabel.
Antena ori, niestety nie wiem jak tam jest wsadzona. Jak to mogę rozpoznać?
Jeśli nie chcesz się bawić w naprawę to na znanym portalu masz nowe bez wentylatora. Wystarczy kable przylutować.
Dla HotBirda ustaw 1/4, dla Astry 2/4. Oczywiście kable od konwertera dla HotBirda podłączone do wejść"SAT SYSTEM I" Nieraz działa ton A/B. No właśnie różnie bywa, dlatego nie chciałem mącić w głowie... ;)
Nazywa się to [url=http://www.hollex.pl/akcesoria/zwro... Do tego jeden LNB musi być TWIN.(ten na Astrę).
ok,dzieki mam juz jasnosc. mam jeszcze prosbe czy jest taki konwerter ktory ma: dwa konwertery ustawione od razu jako "zez" ale montaz jego do anteny jest w jeden uchwyt + konwerter ma od razu wbudowane 2x diseqC tak aby mozna bylo od takiego konwertera wyprowadzic dwa kable ale każdy z kabli to juz jest sygnal od DiseqC obslugujacy HB i Astra? Monoblock...
Pomiędzy konwerterami Hot Bird i Astra musi być przełącznik Diseq dzięki któremu dekoder wybiera odbiór z HB lub Astry. Z wyjście Diseq kabel schodzi do dekodera na wejście główne. W dekoderze ustawia się LNB1 na HB i LNB2 na Astrę. Tak domyślnie jest w dekoderach nc+. Jedno wyjście z Twin'a idzie do Diseq, a drugie jak wynika z opisu kablem schodzi...
Zobacz czy nie ma urwanych kabli , spadła wtyczka z czujnika lub zaśniedziała
Co temat wyczerpuje - zamykam
W moim przypadku okazalo sie ze samocjod po wypadku zamienione kable
Gdzie w podłodze znajduje się wiązka z kablami w Oplu Astrze G 2003?
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
To jest złącze wielostykowe bardzo. Ja byn nie ryzykował wiercenia przez nie ale gdzieś koło niego. Przez jaka linkę jest zajete to miejsce. Chyba nie mówimy o tym samym. Fakt, astra jest cholernie zabudowana. Ale postaram sie wyjaśnic jeszcze raz: - stań przodem do serwa hamulców, - czy po lewej stronie pompy hamulcowej jest plastikowa puszka a w niej...
witam a ja myśle ze trzeba iść w kierunku wymiany kabli zapłonowych(lub źle ustawiony zapłon) widocznie te co kupiłeś nie nadaja się jakaś tania tandeta?? i wtedy iskra przeskakuje .tak miałem w swoiej astrze kabel był leciutko uszkodzony i astra dławiła się przerywała strasznie.kabel wymieniłem i o niebo lepiej.
Czy jestem w stanie zrobić to przy użyciu kabla VAG KKL? Nie.
Antena miała przełamany kabel
Odłącz zasilanie od świec (zdejmij kable) i zmierz ich rezystancję (względem masy).
14 dekoderów multischwicz + konwerter/konwertery jeśli ma być HotBird i Astra kable złączki gniazda. Dodano po 1 http://pl.wikipedia.org/wiki/Konwerter_s...
Witam. Ja zrozumiałem, że tuner wychodzi z szukania kanałów a nie do czuwania. Myślę, że tuner w twoim przypadku jest dobry a problem to zbyt słaby poziom sygnału z konwertera Astry. Przyczyną słabszego sygnału może być konwerter lub przestarzały kabel antenowy ewentualnie przełącznik.
Witam, Miałem radio Sony Kupiłem Philips'a jak w temacie. Okazało się, że ktoś jednak wcześniej w moim aucie obciął mi kable z kostki i teraz nie mogę ich wyciągnąć. Próbowałem już ciągnąć, podważać, szarpać. Udało mi się wyjąć taki żółty element z boku widoczny na zdjęciu który blokował piny. Jak mam przymocować te kable do kostki lub jak wyciągnąć...
Witam ciąg dalszy.dxis wypiolem wtyczkę czujnika ciśnienia i ponacinalem każdego .wkładając go spowrotem zauważyłem że w pewnym momencie zalanczaja się wentylatory.najpierw mały na różnych biegach potem dołączył duży.dopychajac wtyczkę do końca przestają chodzić .(dodam że wcześniej tago nie zaobserwowałem no i na odpalonym silniku obieg zamknięty...
Witam, zmieniłem radio w samochodzie i nie wiem jak podłączyć radio za kluczykiem. Problem polega na tym, że nie mam kabla +12 z kluczyka. Wcześniej radio było nie-iso i jakiś łeb wyciął wszystko razem z kostką. odnalazłem całą wiązkę kabli i mam tak: Czerwony - 12V na stałe Brązowy - masa Niebieski i niebiesko-brązowy - lewy przód Żółty i żółto-brązowy...
Należy sprawdzić okablowanie przyczepki, czy nie ma zwarcia - czy przetarte kable nie dotykają ramy, itp.
Dziękuję za odpowiedź. Powodem, dla którego nie usunąłem przewodu jest fakt, iż te kable wędrują gdzieś pod silnik, gdzie dostęp jest naprawdę trudny. Z tego samego powodu nie wymieniłem oryginalnego kabla tylko założyłem nowy :) Nie zamykam jeszcze tematu, gdyż chciałbym mieć większą pewność i nie ryzykować :)
Dla pewności przejrzyj te grube kable prądowe oraz punkty masy. Szukaj luźnych połączeń lub zaśniedziałych, wypalonych
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Aby diagnozować samą pompe potrzebne jest oprogramowanie boscha? Jak masz kabel kkl to soft Ci podeślę.
Witam. Posiadam Opla Astrę J 2016r 1.6 115KM i mam głośniki tylko z przodu i tak jest chyba od nowości nie wiem ja jak kupiłem tak mam. I teraz chciałbym dokupić do tyłu jakieś 2 głośniki dobre i mam 2 pytania. 1. Czy wogule są tam kable puszczone żeby je podłączyć? 2. Założyć orginalne głośniki czy takie droższe żeby lepiej bass był itp?
astra kable radio astra kable wzmacniacza astra alternator kable
napięcie baterii histereza hikvision orange kontrolka renault master
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
OSCam niewidoczny w OpenATV 7.5 - przyczyny DFM alternatora: co to jest i jak działa?