brązowy z czarnym z drzwi kierowcy, masa zamyka ok 500-600ohm otwiera. nie w każdej sztuce jest ten kabel
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Witam.Czujnik temperatury zewnetrznej jest po stronie kierowcy pod zderzakiem.Mierząc napiecie na wtyczce powinno byc 5 volt,jesli jest to uszkodzony jest czujnik,a jak nie ma to trzeba szukac po kablach.
Jeżeli myślisz przyszłościowo to proponuję z dachu pociągnąć 9 kabli(ASTRA,HB,naziemna)na strych.Tam będzie umieszczony multiswitch.Od multiswitcha do każdego pomieszczenia muszą iść przynajmniej dwa kable.Można ewentualnie dołożyć jeszcze skrętkę komputerową i w przyszłości wykorzystać do splittera c+ lub w innych celach.Oczywiście to jest wersja minimum.
Nie, dwa biegi się tylko jak do włącznika idą trzy kable.
Skoro błąd pojawia się co jakiś czas to jak najbardziej sprawdź kable sondy.
Proponuję iść osobiście do sklepu lub zadzwonić by dobrali odpowiednie przewody do Twojego auta. Teraz masz duży problem aby to zrobić a żeby czasem nie okazało się że jak sam wybierzesz i przyjdzie paczka to nie będą pasowały. Nie radze kupować tanich przewodów. Czasami drożej wychodzi taniej.
Poprawiłem.P
a co za różnica masa to masa
To tak jak wyżej napisałem.
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
To jest przekaźnik czasowy więc podgrzewanie wyłącza się po około 15 minutach inaczej grzałki lusterek by się spaliły a jest włączany bo grzanie nie zawsze jest potrzebne.P
Anie widzisz trzeciego
W celu wysunięcia końcówki trzeba delikatnie wkrętakiem zegarmistrzowskim (inaczej zwanym "precyzyjnym") docisnąć zatrzask do blaszki
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
W Astrach były różne wersje tych wyświetlaczy. Jedne miały tylko datę i godzinę,temperaturę. Inne dodatkowo też sędkość,zużycie,itp. W linku są te wersje i co muszą mieć aby to pokazywać. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
tym sprzetem nic nie zrobisz w tym ecu
zdalo by sie sprawdzic ten rozrusznik i kable od niego
W aucie masz iso brakuje Ci kabla z radia. Pochodzenie radia pewne ? :?:
Kabel RGB jest potrzebny TYLKO do wyświetlania mapy - pozostała komunikacja idzie po CAN . Kabel do vectry i astry jest takiego samego typu tylko do astry ma jakieś 40 cm więcej. Po założeniu wyświetlacza od vectry do astry nie będzie działać klimatyzacja.
To następne cztery kable i drugi quatro. Inaczej się nie da.
Po podpięciu jednego z nich i odpaleniu silnika wentylator chodził cały czas, pytanie, jaka może być tego przyczyna? Prawdopodobnie uszkodzony włącznik termiczny albo zwarcie w kablach.
do monoblocka by sie przydal kondensator daj ze 2 farady spokojnie styknie to podlacz monocara z glosnikami przednimi pod wyjscie w radiu na przod a suba daj na tyl i tak powino byc ok ja u siebie tez mam 4 wyjscia rca i mam wlasnie tak ustawione i jest super zawsze faderem mozesz sobie regulowac wedlug wlasnych upodoban a bezpiecznik daj
Będzie działać i bez tego, tyle że będziesz musiał użyć trochę większej siły żeby przekręcić kluczyk. w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem Tu też, ten przy wkładce jest dodatkowo.
Raczej tak, mozesz zdjac sama maskownice i zobaczyc co i jak ale chyba musisz sciagnac caly bok
Którędy bym miał tam ten prąd dociągnąć Lewym progiem ,godzinka roboty z piwkiem i papieroskiem.
Proponuje zajrzyj może pod ten link http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... znajdziesz to czego szukasz
Ten rysunek to jakbyś patrzył od dołu. Olej lejesz aż wyciskanie ta śrubą. Czujnik wstecznego jest gdzieś skręcony w skrzynię, kabel do niego idzie.
Tak to zostało przedstawione w warsztacie.
oporność się zgadza jeśli kable ok to sterownik trzeba podłożyć
brązowy z czarnym z drzwi, masą
Antena miała przełamany kabel
W moim przypadku okazalo sie ze samocjod po wypadku zamienione kable
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Nie mam schematu Combo, ale w Astrze czarny kabel idzie właśnie na czujnik. Z tym, że to ten czujnik po prawej, który u ciebie wygląda na uszkodzony.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Oczywiście można z DiSEq uchwyt do Zeza i konwerter dodatkowy. https://forum.satkurier.pl/topic/2007-in...
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
ten Adapter 10 pin, to jakie ma zastosowanie? Do jeszcze starszych Opli, z roczników miej więcej do 96. Czy darmowy program "VCDS Lite 1.2", który dedykowany jest raczej do grupy VW też mógłby w jakiś "magiczny" sposób odczytywać i kasować błędy w Astrze? Nie, za to na tym samym kablu zadziała mocno ograniczona podróbka OP-COMa.
Nie ma kabla RGB-HDMI. Jest konwerter ale cena. W menu dekodera przestaw wyjscie na RGB. Najlepszym wyjściem zakup dekodera HD. Poprawi trochę jakość plus niekodowane HD z Astry.
Podaj kolor kabla.
W prawym słupku masz sterownik sciągnij plastik i tam sie wepnij.Kolory masz dobre tylko że tam jest kilka tego samego koloru najpewniej z prawej strony.
Jeśli nie chcesz się bawić w naprawę to na znanym portalu masz nowe bez wentylatora. Wystarczy kable przylutować.
Przy podłączeniu radia zrobiło się zwarcie i izolacja się stopiła i kable porowalało.
Pewnie że wersja płatna z licencją, dostałem razem z kablem. Czyli co z tym programem nie podziałam? A może jest jakiś inny dobry program który mógłbym ściągnąć lub kupić? Tak żebym mógł w pełni wykorzystać ten kabel
Ciekawe?. klucze wymazane z immo z transponderem cr. nie dopiszesz kablem.
sterownik też może się uszkodzić, ale zawsze lepiej zacząć od kabli
Cześć , mam problem z podłączeniem kabli od sterowania kierownicy w Opel astra G. Przyciski na kierownicy świecą się ale po wciśnięciu np. Plusa ( zwiększyć głośność) nic się nie dzieje. Jedna kostka z brązowymi kabelkami jest odłączona i podłączyć jej nigdzie nie mogę. Prosiłbym o schemat jakie kabelki z jakim kolorem podłączyć ( połączyć ze sobą)
Tez mialem kiedyś problem ze spadkiem pomiedzy akku / bezpiecznikami a tym pudłem w bagażniku. Ale nie chciało mi się za dużo myśleć ani też pruć samochodu za bardzo i położyłem własny kabel obok... Bardzo źle zrobiłem ? ;> Aha, auto było po naprawie podzwonowej i chyba stało jakiś czas na dworze bez którejś z szyb czy coś w tym rodzaju bo była wilgoć...
Tutaj przykładowy schemat. Byc może to sterowanie /info z/do ECM. Bo do rozrusznika nie idzie żaden dodatkowy kabel.
Włącznik jest kupiony od omegi, był dopasowywany na kable
nabij układ i odwiedz elektronika niech przeleci wszystkie kable
Ok,a skąd mam wiedzieć czy do mojego CD30 można dołożyć aux kablem?
Tu masz pokazane wtycznki i opisane. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Równie dobrze mógłbyś mu poradzić:poruszaj kablami.
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
do termowłącznika na chłodnicy idą dwa,czy trzy kable?
moze kabel gdzies przerwany, albo niestyka
Masz sie podłączyć pod ecu gdy auto nie pali !! Masz gdzieś babola w kablach.
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
dokładmnie zdiagnozować, czy to chodzi o pozycję zaworu EGR czy o obieg prądowy elektromagnesu ( np brak plusa na skrajnym czarnym kablu)
Zobacz czy nie ma urwanych kabli , spadła wtyczka z czujnika lub zaśniedziała
nie mam schematu pinów sterownika więc jest problem z przedzwonieniem kabli
Czy jestem w stanie zrobić to przy użyciu kabla VAG KKL? Nie.
Witam, mam problem z Oplem Astrą H 1.9 120 KM. Wyskakuje błąd P1125, sterownik przepustnicy. Samochód chodzi dosłownie jak ciągnik, długo kręci. Rozkręciłem przepustnicę, wyczyściłem i nic. Kupiłem na złomie też nic, wyczyściłem czujnik w kolektorze dolotowym, też nic. Już nie mam pomysłu, co by to mogło być. Był też problem, bo izolacja z kabli odpadła...
Przekażnik jest wbudowany w środku.Sprawdż stałe zasilanie (czerwony kabel).
Jak będzie problem to spróbuj go na kable rozruchowe odpalić.
Podwyższony poziom HC czyli weglowodowrów, a więc niespalonych cząsteczek paliwa to wina układu zapłonowego ( świece, kable)
Jeżeli chcesz użyć dwuch anten to zostaje ci zastosować przełącznik DiSEqC i po jednym przewodzie z wyjścia legancy z anten do niego i do dekodera wejście 1 do drugiego wejścia dekodera z jednej anten z wyjścia legancy bezpośrednio przewód. Odpowiednia konfiguracja w menu dekodera i powinno działać. Co do wykorzystania możliwości dekodera przy takim...
Mam Zafirę A z 99r z silnikiem X18XE1 i też mam taki czujnik bez dołączonego kabelka. Wygląda na czuj. temp. cieczy tylko dlaczego nie ma kabla???
No właśnie, sieć Aero, a IP jest z puli Aster. Czyżby telewizor miał wpięty kabel sieciowy z modemu/routera Aster lub był z nim połączony przez wifi?
Odłącz zasilanie od świec (zdejmij kable) i zmierz ich rezystancję (względem masy).
Witam. Mam pytanie w jakiej koleiności podłączyć kable zapłonowe na kopułce w oplu astrze 1.4 ???
Gdzie w podłodze znajduje się wiązka z kablami w Oplu Astrze G 2003?
Autko ma LPG lub miało kiedyś??
Aby diagnozować samą pompe potrzebne jest oprogramowanie boscha? Jak masz kabel kkl to soft Ci podeślę.
Bez szans tylko serwis lub auto do kogoś kto to ogarnie po kablu albo programatorem.
W mojej staruszce (astra F '96r x16xel bez klimy) jest tylko jeden bieg wentylatora i nie ma rezystora R19. Wtyczka czujnika ma trzy kable.
Żółty to tel. mute. Ten drugi do pewnie ACC - kl 15 do zestawu głośnomówiącego.
wiec tak, ta żarówka jest sterowana masą sprawdź czerwony kabel to stały plus jeśli go niema to puść osobnym kablem
Panowie taki problem. Nie działa otwieranie szyby prawej ani przyciskiem w drzwiach prawych ani lewych. Zamykanie szyby działa za to prawidłowo. Żeby było ciekawiej szybę da się otworzyć z kluczyka. Przełączniki sprawdzone - przełożone z innej astry. Kable miedzy drzwiami a autem sprawdzone. Mo ktoś może schemat ?
Oczywiście zakładam,że auto ma central z oryginalnym pilotem.Polecam Seo Perfect.Jest to bezpilotówka.A co do podłączeń to do alarmu dostajesz dyskietkę z podłączeniami.Astrę robi się bardzo dobrze.
Masy brak cały czas wniosek: przetarty przewód? No i masz powód, teraz albo "prujesz" instalację i szukasz uszkodzonego kabla, albo dajesz nowy kabel.
Witam. Mam problem z podłączeniem radia Ripspeed dv720. Posiada one urwane kable z kostki wychodzacej przy samym radiu (a dokadnie czarny, oraz żóły). Jeżeli ktoś posiada schemat podłączenia tego radia do Astry g 98r to proszę o wstawienie schematu jak ma to wyglądać, bo wiem że z tym radiem są małe problemy. Dziękuję. Oto ta kostka. http://obrazki.elektroda.pl/1177634500_1...
Tak sobie pomyślałem o tym alarmie,ale nic nie widac ,a po wyjęciu przekaźników kierunkowskazów nic już nie miga,czyli raczej coś "miesza"przed multitimerem.Ale nic innego nie przychodzi mi do głowy jak ten alarm,trza będzie prześwietlic dokładnie kable.
Jak jest elektryczny układ wspomagania to tak jak kolega napisał, jeśli układ z pompą proponuje sprawdzić naciąg paska klinowego.
Jakie to radio, czy ma kostki ISO?
Kiedyś były montowane na kablach dodatkowe bezpieczniki, zobacz czy u Ciebie takiego nie ma.
Zmień kable :)
Ja bym zaczal od rzeczy elementarnych czyli sprawdzenia czy nie lapie lewego powietrza, sprawdzil kable swiece.
w nowych modelach aut po usunięciu przyczyny trzeba też usunąc błąd z komputera. Jest to a czujnik jest wymieniony to tak jak pisa kolega, może to być wina uszkodzonego kabla.
Panowie. O ile pamoętam x16xl ma przepływomierz. Nie bijcie jak się mylę. Mam nowszy silnik ijuż nie pamiętam opisow Waszego Sprawdźcie jego wskazania interfejsem Podobnie należy uczynić z ew. EGR. Znów nie bijcie jak go nie macie. Na Autokaciku jest fajna grupa Astry. Poszukajcie. W kwestii lepszego "kabla" diagnostycznego moge pomóc komuś z okolic...
ok,dzieki mam juz jasnosc. mam jeszcze prosbe czy jest taki konwerter ktory ma: dwa konwertery ustawione od razu jako "zez" ale montaz jego do anteny jest w jeden uchwyt + konwerter ma od razu wbudowane 2x diseqC tak aby mozna bylo od takiego konwertera wyprowadzic dwa kable ale każdy z kabli to juz jest sygnal od DiseqC obslugujacy HB i Astra? Monoblock...
U mnie to samo ale kable całe w przelotce
kostka z egra off,zlacze ecu off,znalesc druty miernikiem,sprawdzic na obciążenie,to wszystko dziekuje
Należy sprawdzić okablowanie przyczepki, czy nie ma zwarcia - czy przetarte kable nie dotykają ramy, itp.
A masz wogule emulator sondy ? jesli masz emulator sondy to musi isc sygnal do kompa . Gdzie masz ciecie na kablu sondy ? czy za cieciem idzie jakis kabel ?
Kabelki są tylko gdzie je dokładnie podpiąć
astra kable astra kable radio astra kable wzmacniacza
obwody instalacji samochodzie napompować pompką naprawić sterownik silnik
tabela kodów pilota kamery action
Wymiary i waga powermixera Box Electronics Crescendo V500 Błąd E135 na kuchence indukcyjnej Bosch - przyczyny i rozwiązania