Temat trochę stary , ale mam podobny dylemat. Chcę zrobić podświetlenie drzwi aby działało tylko przy otwartych drzwiach (najlepiej każde drzwi niezależnie). Moja Astra to 1.7 CDTI 4 drzwiowy hatchback. Z tego co rozumiem to w każdych drzwiach jest niezależny włącznik krańcowy. Jak to zrobić bez podłączania się pod lampkę w podsufitce. Widziałem ten...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Problem może być w module oświetlenia, sterującym opóźnieniem gaszenia światła wewnętrznego. Jest tam kabelek, który informuje moduł o uruchomieniu silnika, jeśli ktoś grzebał przy stacyjce (podpinał radio, alarm, itp...) moduł może się nie załączyć. Dodatkowo w oświetlenie bagażnika działa (chyba w większości oplów) po włączeniu świateł pozycyjnych,...
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
dokładnie tak
Sprawdz jakiego koloru kabelek wychodzi z zamka maski,taki sam znajdz w wiazce wychodzacej z komory silnika.Kontrolka w dlon i do dziela(cos mi lazi w pamieci,ze brazowo/czarny ale nie mam pewnosci,ze to wlasciwa odpowiedz)
Mechanizm tylnej lewej szyby podłączenie to 5 kabli: Dwa grube to zasilanie silnika siłownika grube raczej by wytrzymały ?? Pozostałe trzy to krańcówki g/d + (domykanie) czy te trzy sprawdzać ??
Krańcówka jest przy silniku? Po każdym włączeniu stacyjki szuka krańcówki, jak nie znajdzie przez kilka sekund stwierdza blokadę, przestaje próbować ruszać silnikiem i zapisuje błąd, teraz już stacyjka nie pomaga tylko interfejs lub odłączenie aku. tak było u mnie. Może masz coś z tą krańcówka, u mnie były przytarte dźwignie niby ręką się ruszały ale...
Co do dezaktywacji start-stop, to znam dwie opcje: w grupie VW wystarczy przekodowanie w module climatronic, trzeba uaktywnić funkcję comfort, wystarczy mieć włączoną wentylację żeby silnik nie gasł. Druga, działa nie we wszystkich samochodach, ale warto sprawdzić, to chwilowe uaktywnienie krańcówki otwarcia maski silnika.
W bagażniku też nie mogę znaleźć nigdzie żadnej krańcówki. Krańcówki są w zamkach drzwi, w leonie 1M sa aż 3 w drzwiach kierowcy ...
Trzeba by sprawdzić czy krańcówki w zamku drzwi kierowcy nie szwankują.
Tam by się przydało jakiś krańcówki zamontować .
NIE MA ŻADNEJ KRAŃCÓWKI naprawiałem to dziesiątki razy.Silniczek pracuje cały czas(po zapłonie).
Jeśli są zaśniedziałe krańcówki drzwi to po otwarciu bagażnika lampka kabiny powinna się też zaświecić.
kolega ma rację sprawdż przewody a po drugie na wyłącznikach nie występuje napięcie bo krańcówki łączą się do masy
Witam mam problem ze sterowaniem obiegu zamkniętego w Astrze G wymieniłem silniczek obiegu wew. na nowy, tylko jest problem iż zamknie obieg a do silniczka dochodzi cały czas prąd wiec po jakimś czasie znów się spali albo zatnie silniczek. Co można zrobić żeby nie dopływał do silniczka prąd. Mozę by założyć przekaźnik czasowy albo krańcówki pozdrawiam
Zbyt duży tu bałagan i ciężko o konkrety. Jak kolega taki magik niech zdradzi rąbek tajemnicy. Wolał bym doprowadzić tę usterkę do stanu fabrycznego. A krańcówki to zaleczenie. :| Będziemy wdzięczni za odświeżenie informacji
Sprawdziłbym jeszcze pokrętło od świateł - często tam też powstają problemy, ew. krańcówki w drzwiach - wymontuj jedną do testu i zewrzyj kabelki.
Napisz czy antena ma krańcówki, w oplu astra f na złączu jest masa, stały plus i napięcie włączonego radia. Prąd z ISO jest "wzmacniany" przez przekaźnik przymocowany do teleskopu. Uzwojenie - radio/tid. Z tego, co pamiętam podwójna sekcja odwracająca polaryzację. Krańcówki są wewnątrz z obu stron wirnika/ślimaka od silniczka i pracuje on wzdłużnie...
Do drzwi kierowcy idą 4,dwa do silnika i 2 do krańcówki plus trzeci kabel czarny do krańcówki z silnika. Sprawdzałem żarówką gdzie minus był podłączony do akumulatora to plus podłączony do silnika, zielony kabel, żarówka świeciła.
Nie jest to typowe. Sprawdzić trzeba krańcówki na słupkach, i instalcje. To akurat jest proste do sprawdzenia bo bardzo dobry dostęp do tego jest.
Paweł, nie o tej blaszcze mowa. Owszem, wypala tam dziurę jak sie kończy ślizg na ślimacznicy, ale zawsze można zrobić plombę z kleju dwuskładnikowego. Problem tam jest w jednym z trzech styków krańcówki i zawsze dorabiam ze styków kotwicy przekaźnika RM2 albo R15.
To jeszcze zanim wyląduje w tym koszu to się upewnię. Czyli do drzwi prawych jak i lewych doprowadzam sobie plusa, tylko skąd najlepiej z lampki w podsufitce? Minusa biorę z krańcówki mase z karoserii i gra tak? ;)
Może któraś jest od krańcówki ale syreny są zawsze "głęboko" schowane na podszybiu, więc ta druga coś nie pasuje....Może podgrzewanie filtra paliwa w wersji "dizlowskiej"...
Dziękuję serdecznie za te wyjaśnienia, ale problemem jest właśnie to "wystarczy", bo włącznik z systemu włączników nie podaje sygnału plusa na piny (do krańcówki wiązki w drzwiach, czyli wtyczki do sterownika) "podnoszenia" oraz "domykania" szyby tylnej, prawej. Gdzie szukać uszkodzenia? W sterowniku - chyba nie, ponieważ system podnoszenia szyby w...
zgodnie z tym, co napisał PzKpfw4, faktycznie okazało się, że zgniła kostka w okolicy tylnej lampy. Właściwie przewód doprowadzający +Ucc do krańcówki był przerdzewiały. Po zmianie kostki na ISO wycieraczka śmiga jak powinna. Temat zamknięty :D
Witam Dotyczy Astra II 2008r. 1.4 16V kombi Miałem dziś zdarzenie drogowe, babka wyjechała z podporządkowanej i trafiłem ją głównie prawym błotkiem przy zawiasach drzwi przednich ale nic wielkiego, jedynie błotnik przy zawiasach wgięty mocniej a reszta przerysowana i drzwi pasażera delikatnie odstają w górnej częsci. Po ceremonii pojechałem na zakupy,...
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Witam. Mam jedno pytanie dotyczące podłączenia czujników drzwiowych pod wyżej wymieniony autoalarm. Jeśli się nie mylę to w samochodzie Opel Astra F czujniki drzwiowe są sterowane masą. A więc do przewodu który dochodzi do krańcówki w drzwiach (popielaty) trzeba podpiąć przewód zielony (-) od centralki sterującej. A fioletowy (+) jest nie wykorzystany...
są na kablach i tak je zostaw,zabezpieczają centralkę przed ewentualnym zwarciem na przewodach kierunkowskazów,a krańcówkę drzwiową odkręcasz,jest na bocznym słupku z zawiasami drzwi i będą tam wpięte dwa konektory,ty podlutowujesz się pod przewód szary wyłapujący sygnał masy otwarcia wszystkich drzwi oprócz bagaznika,jeżeli nie chcesz łaczyć sie pod...
Witam co do krańcówek drzwiowych aby odseparować krańćówkę kierowcy musisz przeciąć kabel idący od drzwi kierowcy i wstawić diodę która będzie przwodzić w stronę lamki a nie w stronę krańcówki. Wtedy podpinasz się przed diodą od strony krańcówki i masz tylko drzwi kierowcy a za diodą wszystkie. Co do centralnego musisz podłączyć się pod kable sterujące...
Witam. Temat już był wałkowany na wielu forach , ale mam mały problem.Kupilem alarm LEGENDFORD F-14 (Wiem że nie jest to rewelecja , ale z chińszczyzny to przyzwoite urządzenie) i chcę go podłaczyć do starej ASTRY 1.8 kombi .Jest to wersja GLS , to już jak na tamte czasy (1994 ROK PRODUKCII) troche elektryki ma. Podpięcie tego ustrojstwa nie powinno...
Witam.Prawie wszystko masz w wiązce przy lewym progu. Plus gruby czerwony masa brązowy po zapłonie cienki czarny krańcówki szary zamknij centralny cienki brąz z czerwonym paskiem otwórz cienki brąz z białym paskiem jako odcięcie (pompa paliwa)gruby niebieski z czerwonym paskiem.Próbuj
Auto jak w tytule (diesel kombi). Zamontowany alarm Seo Perfect CAN. Wszystko OK. Po godzinie klient wraca z zapaloną na stałe lampką oświetlenia wnętrza. Krańcówki sprawne - oryginalna kontrolka na desce zapala się przy otwieraniu każdych drzwi i klapy, dioda alarmu też sygnalizuje fakt otwarcia. Czytałem na forum i znalazłem trochę informacji, ale...
Padło wewnętrzne oświetlenie czyli lampki pod sufitem + oświetlenie bagażnika, w tym samym czasie padło radio. Sprawdziłem kable pod fotelem kierowcy i wszystko wygląda na zdrowe , sprawdziłem też krańcówki ale dziwnym było by żeby padły wszystkie na raz, bezpieczniki są ok, żaróweczki sprawne . Radio udało sie podłączyć z innych kabli ale musi być...
W dziale Alarmy i Zabezpieczenia koledzy nie pomogli - może tu ktoś podpowie, co robić. Auto jak w tytule (diesel kombi). Zamontowany alarm Seo Perfect CAN. Wszystko OK. Po godzinie klient wraca z zapaloną na stałe lampką oświetlenia wnętrza. Krańcówki sprawne - oryginalna kontrolka na desce zapala się przy otwieraniu każdych drzwi i klapy, dioda alarmu...
Witam Sytuacja jest złożona . Problem polega na tym że musisz sprawdzić czy do silnika dochodzi prąd to że „chodzą” styczniki nie znaczy że pompa jest zasilana . wystarczy że jeden przekaźnik nie zadziała i się nie uruchomi . Posprawdzaj krańcówki /mikrusy/ . Właśnie na tapecie mam Saab-a też z padniętym dachem /ostatnio w nim usterki się...
Dobra dziękuję wszystim za pomoc!! Już alarm założony...... Dla tych co szukają i nie znajdują to opiszę: - +12V = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czerwony przewód - +12V po zapłonie = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czarny przewód - Kierunek Lewy i Prawy = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle, czarno-bialy, czarno-zielony...
Witam. Rozwiązałem problem nie zatrzymującego się silniczka klapy co w efekcie doprowadziło do wyłamania klapy. Fabrycznie nie ma żadnego wyłącznika przeciążeniowego oraz krańcowego. W systemie BEHR silniczek ma taką konstrukcję że da się zamontować krańcówki oraz 2 diody prostownicze. Co rozwiąże problem. Niestety takiego rozwiązania nie da się zastosować...
Światełko załącza krancówka, prawdopodobnie ona coś tu miesza
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Przy dzwigni hamulca jest mała krańcówka moze ona sie zacina i powoduje swiecenie kontrolki na zegarze
Było wiele razy ,typowa usterka krańcówki w silniczku.P
ale pod licznikiem jest podobno dobry dostęp do podzielonych kierunków i krańcówek.
Tak zrobię bo chyba nie ma sensu bawić się w krańcówki.
Temat do zamknięcia. Krańcówka nie stykała.
Na brązowo-białym masz masę załączaną krańcówką umieszczoną w klapie bagażnika na lewo od zamka. Jesli żarówka świeci po zamknięciu klapy to znaczy że dostaje lewą masę z instalacji np. z zielon-czarnego przewodu prowadzącego prawdopodobnie do systemu alarmowego. NIe można też wykluczyć zwarcia miedzy przewodami krancówka/zasilanie wzm. anteny dachowej...
dzieki za i nformacje byly pomocne... swiatło w bagazniku dziala po podlaczeniu kabelka we wtyku zamka klapy i krańcówkę
Sprawdź wskaźnikiem, lub woltomierzem, czy napięcie się pojawia na gnieździe żarówki przy zamykaniu i otwieraniu drzwi, zanim wybebeszysz krańcówkę.
Najprawdopodobnie to wypalona krańcówka w silniczku w przekładni albo bark napięcia stałego co powoduje że krańcówka nie ma napięcia po wyłączeniu wycieraczek aż do momentu rozwarcia krańcówki.
peugeot krańcówki krańcówki drzwi saeco krańcówki
canon pobiera kartek ogniwo peltiera słabo chłodzi mosfet bipolar
zawór temperaturowy nissan murano
ESP8266 WiFiClient odbiór danych z serwera – callback, ESPAsyncTCP, polling Audi A3 8P 1.6 TDI – rozmiar gwintu wtryskiwaczy Bosch CRI2-16, M17x1.0, M12x1.5, M6x1.0